Kijk je soms alleen in dit topique als ik iets gepost heb?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Elke keer als ik dit topic open zie ik jou een nasty plaatje posten.
Ik word hier wel opgewonden van. Dag verpesten is echtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:08 schreef Ethanolic het volgende:
jezus heb je die hoofddoek weer
dag verpest
Duhhhh :$:$:$:$quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kijk je soms alleen in dit topique als ik iets gepost heb?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:08 schreef Ethanolic het volgende:
dag verpest
Cool, Apathy is altijd al een baas geweest in Demigodz. Al was ik 100% meer een Celph Titled fan, die man is echt beest.quote:
Nah man. Drink eigenlijk nooit in mijn eentje.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:25 schreef Ethanolic het volgende:
Lekker hoor yuri nog een biertj erbij genomen?
Is de competitie weer begonnen ja?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 07:55 schreef Deuce92 het volgende:
Goedemorgen.
Time for another leg day.
nee ik ga vndaag met de hont wandelequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 07:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Is de competitie weer begonnen ja?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:08 schreef Ethanolic het volgende:
dag verpest
Functional strength bam!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
nee ik ga vndaag met de hont wandele![]()
die trekt egt hard voel dat altyd aan mn bene
Echt goede clip dat jaquote:
Zou op m'n gezicht laten zitten/10.quote:
Beetje dat strong man vrachtwagen pull ideequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
nee ik ga vndaag met de hont wandele![]()
die trekt egt hard voel dat altyd aan mn bene
ja manquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:53 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Beetje dat strong man vrachtwagen pull idee
Ben het nog nooit tegen gekomen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:53 schreef Klokov het volgende:
Je mag tegenwoordig eten meenemen in je handbagage mits je vlucht >4 uur duurt toch?
Eten mag altijd, vloeistoffen niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:53 schreef Klokov het volgende:
Je mag tegenwoordig eten meenemen in je handbagage mits je vlucht >4 uur duurt toch?
Dit...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Eten mag altijd, vloeistoffen niet.
hoeveel heeft deze maaltijd jou gekostquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Man, even een ziek anabole maaltijd achterover geslagen; 300 gr. kipfiletblokjes, 100 gr. rijst, 4 eieren, 100 gr. baconreepjes, zooi diepvriesgroenten en 100 gr. teryaki erdoorheen op het einde (alles gemixt); 1500 kcal, shitload aan proteins, carbs en fats. Natuurlijk afsluiten met een Choco Momentje.
ligt wel aan welk eten en welke bestemmingquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Eten mag altijd, vloeistoffen niet.
wat ben jij ineens geïnteresseerd on voedselkosten? Van je zolder afgetrapt?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoeveel heeft deze maaltijd jou gekost
~5 euroquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
600 gr. kipfilet blokjes was iets van 5 euro, 150 gr. baconreepjes iets van 1 euro, 6 omega-3 eieren waren iets van 1,20. Diepvriesgroenten en teryaki zal ook niet zo duur zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ook echt nog nooit gedaan. Gewoon in de blender met die shit.quote:
Lol, dan moet je al helemaal extra afwassen. Die blenders zijn een bitch om af te wassen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ook echt nog nooit gedaan. Gewoon in de blender met die shit.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
wat ben jij ineens geïnteresseerd on voedselkosten? Van je zolder afgetrapt?
True... Als je direct na het blenden doet valt het trouwens nog wel mee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, dan moet je al helemaal extra afwassen. Die blenders zijn een bitch om af te wassen.
Oja, zo'n vleesschaar! Die moet ik ook nog aanschaffen. Thanks voor de reminder.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
True... Als je direct na het blenden doet valt het trouwens nog wel mee.
Doe kip overigens niet echt in de blender. Gewoon ff knippen!
Als je beetje goede (lees: scherpe) hebt is het echt een paar seconden werk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oja, zo'n vleesschaar! Die moet ik ook nog aanschaffen. Thanks voor de reminder.
Precies. Erg handig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Als je beetje goede (lees: scherpe) hebt is het echt een paar seconden werk.
Ik doe het gewoon met de keukenschaar. Wist niet eens dat er zoiets als een vleesschaar bestondquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oja, zo'n vleesschaar! Die moet ik ook nog aanschaffen. Thanks voor de reminder.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)56509,-0.3911417,12z
hey leks!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]![]()
Ben weer terug in Nederland, hallo allemaal.
Ja, gaat goed he! Goede vakantie gehad kwajong? Of kom je terug van uitzending?quote:
Paar dagen naar Parijs geweest, daarna me bij m'n ouders in Normandië gevoegd voor een paar dagen. Liftend en wel, was amazing.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, gaat goed he! Goede vakantie gehad kwajong? Of kom je terug van uitzending?
Is dit die ren chick zeker ?quote:
Ben ik de enige die dit filmpje ''eng'' vind. Beetje creepy smile steeds etc.quote:
Die smile viel me niet op.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:18 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit filmpje ''eng'' vind. Beetje creepy smile steeds etc.
Niet eng, belachelijk is het juiste woord.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:18 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit filmpje ''eng'' vind. Beetje creepy smile steeds etc.
quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:09 schreef Beach het volgende:
komt door de hoofddoek en de dikke reken van mcnulty
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:28 schreef Deuce92 het volgende:
Dit topic is echt niet meer wat het geweest is. Wordt er een filmpje met redelijk goed uitzicht op tieten gepost en dan is het nog niet goed. Het is echt keihard achteruit gegaan.
sinds u met je schattig koppie post is het idd niet meer wat het geweest isquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:28 schreef Deuce92 het volgende:
Dit topic is echt niet meer wat het geweest is. Wordt er een filmpje met redelijk goed uitzicht op tieten gepost en dan is het nog niet goed. Het is echt keihard achteruit gegaan.
gast wtf je bent een n00bquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:28 schreef Deuce92 het volgende:
Dit topic is echt niet meer wat het geweest is.
mysteryland was gaaf maat. Volgende keer doen we weer, dan blijf ik wel pitten. Volgende keer niet meer bijpakken chef, mn chick merkte het goed aan je terwijl dat geen druggie is. Veilig thuisgekomen wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |