Oja, zo'n vleesschaar! Die moet ik ook nog aanschaffen. Thanks voor de reminder.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
True... Als je direct na het blenden doet valt het trouwens nog wel mee.
Doe kip overigens niet echt in de blender. Gewoon ff knippen!
Als je beetje goede (lees: scherpe) hebt is het echt een paar seconden werk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oja, zo'n vleesschaar! Die moet ik ook nog aanschaffen. Thanks voor de reminder.
Precies. Erg handig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Als je beetje goede (lees: scherpe) hebt is het echt een paar seconden werk.
Ik doe het gewoon met de keukenschaar. Wist niet eens dat er zoiets als een vleesschaar bestondquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oja, zo'n vleesschaar! Die moet ik ook nog aanschaffen. Thanks voor de reminder.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)56509,-0.3911417,12z
hey leks!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]![]()
Ben weer terug in Nederland, hallo allemaal.
Ja, gaat goed he! Goede vakantie gehad kwajong? Of kom je terug van uitzending?quote:
Paar dagen naar Parijs geweest, daarna me bij m'n ouders in Normandië gevoegd voor een paar dagen. Liftend en wel, was amazing.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, gaat goed he! Goede vakantie gehad kwajong? Of kom je terug van uitzending?
Is dit die ren chick zeker ?quote:
Ben ik de enige die dit filmpje ''eng'' vind. Beetje creepy smile steeds etc.quote:
Die smile viel me niet op.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:18 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit filmpje ''eng'' vind. Beetje creepy smile steeds etc.
Niet eng, belachelijk is het juiste woord.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:18 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit filmpje ''eng'' vind. Beetje creepy smile steeds etc.
quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:09 schreef Beach het volgende:
komt door de hoofddoek en de dikke reken van mcnulty
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:28 schreef Deuce92 het volgende:
Dit topic is echt niet meer wat het geweest is. Wordt er een filmpje met redelijk goed uitzicht op tieten gepost en dan is het nog niet goed. Het is echt keihard achteruit gegaan.
sinds u met je schattig koppie post is het idd niet meer wat het geweest isquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:28 schreef Deuce92 het volgende:
Dit topic is echt niet meer wat het geweest is. Wordt er een filmpje met redelijk goed uitzicht op tieten gepost en dan is het nog niet goed. Het is echt keihard achteruit gegaan.
gast wtf je bent een n00bquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:28 schreef Deuce92 het volgende:
Dit topic is echt niet meer wat het geweest is.
mysteryland was gaaf maat. Volgende keer doen we weer, dan blijf ik wel pitten. Volgende keer niet meer bijpakken chef, mn chick merkte het goed aan je terwijl dat geen druggie is. Veilig thuisgekomen wel?quote:
Toevalquote:Op zondag 24 augustus 2014 08:02 schreef Deuce92 het volgende:
Goeiemoggel.
Heb weer een lekkere kwarktaart klaarstaan voor vandaag.
Mmm, lekker genieten ja toch.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoeveel heeft deze maaltijd jou gekost
Je bedoelt denk een gevogelte schaar. Een vleesschaar is zon dubbele grovere volgens mijquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Onder de plak of gewoon niet bij nagedacht?quote:
Die gehaktballetjes met friet though.quote:
Dit is het originele filmpje aka videoclip:quote:
Vette serie! Zeker een aanrader.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gisteren de eerste episode van Ray Donovan gezien. Eerste indruk: toffe serie. Vanavond de rest eens kijken. Hij staat op de Nederlandse Netflix.
quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:15 schreef Deuce92 het volgende:
Heb net Fargo afgekeken. Fucking vet!
Dope dope. Ik ben benieuwd naar het tweede seizoen. Ik kan ook niet wachten op het tweede seizoen van True Detective (check die als je die nog niet bekeken hebt).quote:
Heb goede dingen over True Detective gehoord, zal er binnenkort eensn aar kijken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dope dope. Ik ben benieuwd naar het tweede seizoen. Ik kan ook niet wachten op het tweede seizoen van True Detective (check die als je die nog niet bekeken hebt).
p.s. ik hoopte dat je met deze video zou reageren:
Ga elke keer stuk.
Ja, toen ik die aflevering zag dacht ik ook "WTF" in eerste instantie, maar het is allemaal wel logisch op zich. Malvo is eigk ook een soort fikser net zoals Ray Donovan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb goede dingen over True Detective gehoord, zal er binnenkort eensn aar kijken.
Ik vond die afleveren met 'aces' zo raar. Ik hoopte eigenlijk dat er meer over 'Lorne Malvo' zijn motieven zou worden verteld.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, toen ik die aflevering zag dacht ik ook "WTF" in eerste instantie, maar het is allemaal wel logisch op zich. Malvo is eigk ook een soort fikser net zoals Ray Donovan.
SPOILER: Fargo seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]Dat vond ik ook vreemd idd. Google er anders eens op en post het.SPOILER: Fargo seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet waargebeurd. Het is 'waargebeurd'.If not now, then when.
Ah, ze doen dus alsof het waargebeurd is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat vond ik ook vreemd idd. Google er anders eens op en post het.
Het is niet waargebeurd. Het is 'waargebeurd'.
Lemme know.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ah, ze doen dus alsof het waargebeurd is.
Dan wil ik ook wel echt weten hoe het zit.
goed dus? Staat op de mediaplayer nav opmerking van IrCute geloof ik. Moet er alleen nog steeds aanbeginnenquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gisteren de eerste episode van Ray Donovan gezien. Eerste indruk: toffe serie. Vanavond de rest eens kijken. Hij staat op de Nederlandse Netflix.
Zet Archer er ook maar bijquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
goed dus? Staat op de mediaplayer nav opmerking van IrCute geloof ik. Moet er alleen nog steeds aanbeginnen
Eerst Musketeers, Last Ship, Defianceen Falling Skies
![]()
af kijken. En dan beginnen Hell on wheels en bpBanshee alweer bijna
Ja. Ray Donovan is echt een bazenserie.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
goed dus? Staat op de mediaplayer nav opmerking van IrCute geloof ik. Moet er alleen nog steeds aanbeginnen
![]()
Joah, wel leuk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
![]()
Krijg aids. Ik vond het eerst wel leuk met al die CEO"s enzo, maar nu waait het over naar de gemiddelde persoon die het puur doet voor de 'FUN' zonder een link of verwijzing naar www.alsa.org te plaatsen zodat mensen weten hoe ze geld kunnen doneren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:43 schreef Ethanolic het volgende:
IK NOMINEER JB (topless), YURI EN RAY
Calvin Klein, not even once.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:46 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Etha stuurde mij net deze foto, hijs te verlegen om het te posten dus ik doe het maar voor hem
bansheequote:Op zondag 24 augustus 2014 20:44 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja. Ray Donovan is echt een bazenserie.
100% mee eensquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Joah, wel leuk.
[..]
Krijg aids. Ik vond het eerst wel leuk met al die CEO"s enzo, maar nu waait het over naar de gemiddelde persoon die het puur doet voor de 'FUN' zonder een link of verwijzing naar www.alsa.org te plaatsen zodat mensen weten hoe ze geld kunnen doneren.![]()
Yes, mad.
Last Ship is zeer matig. Falling Skies nog net een 6.5/10.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
![]()
Dit. Kai Proctor en dat hulpje van hemquote:
Iron Sky vond ik beter.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Last Ship is zeer matig. Falling Skies nog net een 6.5/10.
Ik dacht dat dat een film was over de nazis op de maan? Of ook een serie.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:21 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dit. Kai Proctor en dat hulpje van hemEn dat nichtje van em
![]()
[..]
Iron Sky vond ik beter.
Nazi's op de maan idd. Dead Snow is ook nice. Nazi zombies in de sneeuw.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een film was over de nazis op de maan? Of ook een serie.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik nomineer jullie allemaal de moeder om ALS bucketchallange te doen. Zo niet kratje pils voor jmf.
Jullie moeders hebben 48 uur, succes!!
Boks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. done. Volgende.
Met je laffe emmertje ijsDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
turn 360 degrees end walk out gym? Wat, recht de bench inquote:
Blijkbaar kom je niet zo vaak op /fit/ dat je die uitspraak niet kent.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
turn 360 degrees end walk out gym? Wat, recht de bench in
1) nooitquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Blijkbaar kom je niet zo vaak op /fit/ dat je die uitspraak niet kent.
edit: okee ik zal het iets aardiger plaatsen.
edit2: aangepast
Ken deze ja. Dem feelz.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:40 schreef Beach het volgende:
Ik zal er dan eens eentje posten uit de oude doos.
[ afbeelding ]
waarom krijg ik een quote-alert voor deze post met je 44% ge-edit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 08:02 schreef Deuce92 het volgende:
Goeiemoggel.
Heb weer een lekkere kwarktaart klaarstaan voor vandaag.
Mmm, lekker genieten ja toch.
Omdat ik in eerste instantie jou gequotet had.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
waarom krijg ik een quote-alert voor deze post met je 44% ge-edit.
zoek je beef??quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Omdat ik in eerste instantie jou gequotet had.
waar zie je datquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik ging even terugkijken, eerste post in nummertje 34, had ik niet gedacht lol.
hmm deel 14quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
door je posthistory heenkijken bro
meer etenquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Meer fuck hard werken zonder resultaat
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:20 schreef no1uknow het volgende:
En kom ook meteen die legendarische filmpjes van Yuri tegen, maar waarom heb je ze op privé gezet bro
Bekijk deze YouTube-video
Potje FIFA vanavond of wa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |