Maar ze kiezen jou nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:28 schreef Basxt het volgende:
ze blijven komen die mooie exemplaren zoveel keus
mocht je willenquote:
Ganz geil.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:16 schreef Godshand het volgende:
Hoera, 1 Berlijnse match. De Berlijnsen zijn net zo gewillig als in de Randstad :p
Waaaaaat?quote:Op zondag 17 augustus 2014 08:13 schreef UnicornFarts het volgende:
Krijg nou tieten, daar hebben we mijn mmmmmmm match.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 08:13 schreef UnicornFarts het volgende:
Krijg nou tieten, daar hebben we mijn mmmmmmm match.
Zeker. 1 voordeel hier: geen tokkiemeiden meer te spotten op Tinder in Berlijn. Als ze geen geld hebben, zijn ze in Berlijn meteen punk, ipv hele dag in Australian pak rond te banjerenquote:
Welke tagline?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
Had al paar dagen geen matches .. Nieuwe tagline en ze lopen erzelfs een oude match die er ging praten
Zeker allemaal chicks die nu zeggen dat je niet mag liegen van je ouders.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mijn kuiltjes zijn niet schattig ..
Neequote:Op zondag 17 augustus 2014 23:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zeker allemaal chicks die nu zeggen dat je niet mag liegen van je ouders.
eerst zien dan geloven!quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Inderdaad Mort, het werktquote:
'Met mijn kuiltjes en jouw heuvels vullen wij elkaar goed aan'quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon ook wat meer naar de tekst en andere foto's kijken. Misschien detecteert de app dat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:32 schreef lipper het volgende:
Hoe zit het nu met dat algoritme? Wanneer zoek je "serieus" en als je alles naar rechts swiped en daarna weer normaal doet. Wat dan?
Dat is ernstig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:46 schreef Hinder het volgende:
Ok. Momenten worden dus gewoon geliked om het liken. Gisteren like'te zowat de complete lijst een moment van mij en m'n gitaar. Vraag ik vervolgens 'Wat zal ik spelen?', krijg ik allemaal 'Wat bedoel je?'s terug.
Je durfde inmiddels wel meer dan hoi te zeggen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:29 schreef -Spaghetti- het volgende:
Ik ben ermee gestopt. Gisteren verwijderd. Had maar 1 match, welke niet terugsprak.
ja, maar kreeg geen antwoordquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je durfde inmiddels wel meer dan hoi te zeggen?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:29 schreef -Spaghetti- het volgende:
Ik ben ermee gestopt. Gisteren verwijderd. Had maar 1 match, welke niet terugsprak.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:08 schreef Grielen het volgende:
Gewoon YOLO lelijke out of bed look selfies posten als moment, als tegengas voor al die 'perfecte selfie' momenten die ik constant krijg.
Kijken hoeveel er gaan unmatchen
Mijn moment is geliked door iemand die zichzelf omschrijft als een "T-girl"quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:20 schreef Grielen het volgende:
[..]
Mijn moment is geliked door iemand die zichzelf omschrijft als een "T-girl"
Die was ik vergeten te unmatchen![]()
![]()
![]()
Volgens mij ga je naar bed en sta je op met drank en sigaretten of niet?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:25 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nou goed, ik ga maar eens mijn brakheid wegzuipen.
Deze week wel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij ga je naar bed en sta je op met drank en sigaretten of niet?
Als mooiboi proberen een lelijke selfie te maken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:08 schreef Grielen het volgende:
Gewoon YOLO lelijke out of bed look selfies posten als moment, als tegengas voor al die 'perfecte selfie' momenten die ik constant krijg.
Kijken hoeveel er gaan unmatchen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als mooiboi proberen een lelijke selfie te maken.
Aansteller
If you don't like me at my worst. You don't deserve me at my bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DMquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als mooiboi proberen een lelijke selfie te maken.
Aansteller
Jij hebt deze selfie niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weinig moois aan hoor
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Stuur.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:36 schreef Grielen het volgende:
[..]
Jij hebt deze selfie niet gezienweinig moois aan hoor
You go girl!quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
If you don't like me at my worst. You don't deserve me at my best
Ik kan dit bevestigen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:36 schreef Grielen het volgende:
[..]
Jij hebt deze selfie niet gezienweinig moois aan hoor
Waarom like je hem nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Worstquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
If you don't like me at my worst. You don't deserve me at my best
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:39 schreef SiIk het volgende:
Nee hoor, zou nogsteeds geven 6,1/10Hij zakte nu wel van een 6 naar een 4 bij mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele beschadiging alles![]()
crewbash, banquote:
Ban aanvraag, ban.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:56 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ban aanvraag, ban.
Wat doe je trouwens in dit topic, je hebt toch een verloofde?
Ga je ps3 verkopen ofzoAl verkochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je verloofde verkocht?quote:
Ga dan maar naar OUD, K&W of F&Fquote:
Wat schuift zoiets tegenwoordig?quote:
Zonder batterijen weet ik alleen. Een fortuin maar dan heb je ook wat.quote:
Zeg jij.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:10 schreef Kutmanager het volgende:
![]()
_!!!! stelletje raaskallende pubers hier
quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:12 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hahahahahaha Kaneel
Tinder swipen seks Tinder
Ik ben niet chago, ik heb permanent een grijns op m'n gezicht op het moment. Net een biertje gedronken onder de douche, daar word ik gelukkig van. Zijn niet veel betere dingen om te doen onder de douche.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ben je altijd zo chago als je een kater hebt
Er is nog plek bij de AA in Delft zag ik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik ben niet chago, ik heb permanent een grijns op m'n gezicht op het moment. Net een biertje gedronken onder de douche, daar word ik gelukkig van. Zijn niet veel betere dingen om te doen onder de douche.
Volgens mij ben ik nog niet helemaal nuchter.
http://www.aaautoservice.nl/ ?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Er is nog plek bij de AA in Delft zag ik.
Dit is toch wel een beetje zorgwekkend, KM.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik ben niet chago, ik heb permanent een grijns op m'n gezicht op het moment. Net een biertje gedronken onder de douche, daar word ik gelukkig van. Zijn niet veel betere dingen om te doen onder de douche.
Je kunt zoveel onder de douchequote:Op maandag 18 augustus 2014 15:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Welke haat?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:57 schreef UnicornFarts het volgende:
Waarom zoveel haat richting mij.
Ik kan wel een paar dingen bedenken die beter zijn. Water in mijn bierquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dan zou ik me zorgen gaan maken over die leerling.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je kunt zoveel onder de douche
Heb een leerling gehad die leerstof plastificeerde zodat ze ook onder de douche/in bad kon leren. Dat zijn de toppers![]()
Ik krijg in Nederland geen matches.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:00 schreef S95Sedan het volgende:
Ik snap ineens waarom jullie van die rare matches hebben.
Soort zoekt soort op toch.
Iets van een interessante activiteit die je doet? Een hobby kan op zich ook wel, maar die kan je net zo goed in je foto's stoppen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:04 schreef SiIk het volgende:
Wat vinden jullie nou leuke momenten om te zien? Ik word een beetje moe van mensen die elke dag 3 selfie's neergooien waar ze precies hetzelfde op staan, maar een foto van een omgeving ofzo is ook niet altijd veelzeggend ofzo.
Ze was niet goed in Engels en wilde dus extra haar best doen. Vond het wel een mooi verhaalquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:55 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dan zou ik me zorgen gaan maken over die leerling.
Oh oké, ik dacht aan een overgemotiveerde leerling.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze was niet goed in Engels en wilde dus extra haar best doen. Vond het wel een mooi verhaal
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:00 schreef S95Sedan het volgende:
Ik snap ineens waarom jullie van die rare matches hebben.
Soort zoekt soort op toch.
Ik ben niet dronken hoor. En als je uit flesjes drinkt komt er echt geen water in.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:50 schreef UnicornFarts het volgende:
KM is zo dronken dat hij dat niet eens merkt.
Na iedere 100 matches een foto van mn pener. Scheelt een hoop gepraatquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:04 schreef SiIk het volgende:
Wat vinden jullie nou leuke momenten om te zien? Ik word een beetje moe van mensen die elke dag 3 selfie's neergooien waar ze precies hetzelfde op staan, maar een foto van een omgeving ofzo is ook niet altijd veelzeggend ofzo.
Is de omtrek daar wel goed genoeg voor?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Na iedere 100 matches een foto van mn pener. Scheelt een hoop gepraat
8,437 cmquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:52 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Is de omtrek daar wel goed genoeg voor?
Ben je dan niet bang dat je op sociale media gedeeld wordt? (Omdat je pener zo groot is.)quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Na iedere 100 matches een foto van mn pener. Scheelt een hoop gepraat
in de USA is dit 84 meterquote:
Gelukkig wel, anders had ik het knap lastigquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:21 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Oh oké, ik dacht aan een overgemotiveerde leerling.Ik moet zeggen dat ik nog nooit voor Engels heb hoeven leren. Doen veel mensen dat wel?
Het merendeel is toch wel goed erin. Eigenlijk zou Engelsles anders moeten worden gedaan, want de mensen die taalgevoel hebben leren er amper wat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:06 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gelukkig wel, anders had ik het knap lastig
Er zijn genoeg die totaal geen feeling voor talen hebben.
Leuk he.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:05 schreef habitue het volgende:
Doe anders nog een paar grappen over de afmeting v jullie penissen. Hilarisch vind ik dat altijd.
Je weet niet eens hoe ik lesgeef.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:10 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Het merendeel is toch wel goed erin. Eigenlijk zou Engelsles anders moeten worden gedaan, want de mensen die taalgevoel hebben leren er amper wat.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik lesgeef.
Einde SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:42 schreef Kutmanager het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
jullie swipen allemaal op het zelfde account?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:37 schreef lipper het volgende:
Hoe belangerijk zijn vrienden dan? Ik gebruik een account met 3 vrienden. Heb wel een paar matches gehad.
Weet iemand hoe dat werkt?
Nopequote:Op maandag 18 augustus 2014 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jullie swipen allemaal op het zelfde account?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:18 schreef Evie het volgende:
Het niveau hier doet me vermoeden dat ik die app maar eens weg moet doen
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:18 schreef Evie het volgende:
Ja want je bent zelf natuurlijk een echt aanwinst.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:18 schreef Evie het volgende:
Op tinder zekerquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja want je bent zelf natuurlijk een echt aanwinst.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoogachtend
Goodluck have funquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
hallo
paar keer gedate met een aantal, even serieus met iemand geweest maar meneer kon z'n feels niet handelen
binnenkort weer een paar gepland omdat ik afleiding nodig heb
wou ik laten weten
dag
Btw binnenkort nog een spotted party op das planning of weet je dat niet? :pquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
hallo
paar keer gedate met een aantal, even serieus met iemand geweest maar meneer kon z'n feels niet handelen
wou ik laten weten
dag
haha nee die kans is er niet :pquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:46 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Btw binnenkort nog een spotted party op das planning of weet je dat niet? :p
Haha naja so be itquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
haha nee die kans is er niet :p
Gewoon naar KEI week gaan. Verse studenten neuken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
hallo
wou ik laten weten
dag
Haha die is net bij ons voorbij hier in Grunnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:54 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Gewoon naar KEI week gaan. Verse studenten neuken.
?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:54 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Gewoon naar KEI week gaan. Verse studenten neuken.
Oef jammer. Nog interessant nieuw materiaal gezien?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:55 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Haha die is net bij ons voorbij hier in Grunn
Bijna elke x als ik stap zie ik interessant nieuw materiaal.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:56 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Oef jammer. Nog interessant nieuw materiaal gezien?
Hoe makkelijk zijn ze?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:56 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Bijna elke x als ik stap zie ik interessant nieuw materiaal.
Haha kom maar dan show ik je around en kan je je eigen conclusies trekkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:57 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Hoe makkelijk zijn ze?
Ik trek liever niet zelf.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:59 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Haha kom maar dan show ik je around en kan je je eigen conclusies trekken
0. Ik gedraag mij hedendaags. Wel een paar sukkels die gewoon vroegen, hey wil je zoenen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:56 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wist ik toch niet.
Hoeveel heb je er geregeld?
De beste IMOquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:00 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik trek liever niet zelf.
Het klinkt wel interessant. Hoe beoordeel je Grunn ten opzichte van de andere studentensteden in Nederland? Toch wel iets om mee rekening te houden tijdens universiteitskeuze. (Niet studiekeuze)
Hahaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
0. Ik gedraag mij hedendaags. Wel een paar sukkels die gewoon vroegen, hey wil je zoenen?
.. wat?
Jahoor, begin in februariquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:03 schreef Gh0stface het volgende:
Was je nog aangenomen voor je nieuwe studie Sabine?
preciesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:03 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
HahaEen echte man doet het gewoon op het juiste moment.
oh i wish, ik heb daar echt een zwak voorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:04 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Waarom?
Doe jij trouwens Vindicatballetjes?
Een prominente Pieter-Bastiaan die zijn jasje-dasje tijdens de daad aanhoudt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jahoor, begin in februari
[..]
precies
[..]
oh i wish, ik heb daar echt een zwak voor
werk proberen te vindenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:07 schreef Gh0stface het volgende:
Februari?? wat ga je tot die tijd doen??
Meestal wel, soms zijn er dagen waar iedereen chagi is lijkt 't wel maarja cant blame people for being peoplequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar groningen heeft gewoon echt een topsfeer, op ieder moment van de dag en iedere dag van het jaar
verder is het ideaal voor studenten, alsof de stad ervoor gebouwd is
De afstand is wel een nadeel. (En het feit dat alles eromheen boerenland is)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar groningen heeft gewoon echt een topsfeer, op ieder moment van de dag en iedere dag van het jaar
verder is het ideaal voor studenten, alsof de stad ervoor gebouwd is
Ik weet nog wel iets voor achter het station.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoogachtend
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:09 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
[..]
Ik weet nog wel iets voor achter het station.Damn, toch moest ik lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ook nog echtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:08 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Haha, miss recruiten die asians boven/onder je nog mensen
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:09 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
De afstand is wel een nadeel. (En het feit dat alles eromheen boerenland is)
[..]
Ik weet nog wel iets voor achter het station.dus? je hebt alles gewoon in groningen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het is 2 u naar de randstad nou boehoe einde van de wereld who caresss
omdat dat niet zo makkelijk gaat
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:19 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
We zijn alleen nog met mannen in dit topic. Zullen we foto's van lekkere wijven plaatsen? Dan zeggen de vrouwen morgen: mijn topic wat doe je? En dan zeg je: hehehehe ik heb ze toch gepost?
Ik vind jou zo'n nep dom wijf he.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
hallo
wou ik laten weten
dag
Doe maar en blijf dan ook maar weg uit dit topicquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:18 schreef Evie het volgende:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 07:43 schreef Grielen het volgende:
Goedemorgen,
Vandaag gaan we lief doen in dit topic want anders wordt Re boos en dan escaleert alles weer uit de klauwen.
De SC dus gewoon storneren graag.
Ondertussen is mijn verkeerd nummer meisje terug van vakantie, zijn we datum aan het prikken voor een date, en staat mijn lelijke selfie op dit moment op 16 likes en 2 unmatches
gr gr
Bij 7/16 zou ik geneigd zijn het gesprek zelf te beginnenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:41 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]![]()
Hoeveel daarvan zijn goede matches?
Maar je doet het niet omdat?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:42 schreef Grielen het volgende:
[..]
Bij 7/16 zou ik geneigd zijn het gesprek zelf te beginnen
Ik hun mij lekker laat aanspreken, zo rol ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je doet het niet omdat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
Z'n feels? Hij was een emo of hij had bindingsangst?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
hallo
wou ik laten weten
dag
Waarom moest ik lachen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:19 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
We zijn alleen nog met mannen in dit topic. Zullen we foto's van lekkere wijven plaatsen? Dan zeggen de vrouwen morgen: mijn topic wat doe je? En dan zeg je: hehehehe ik heb ze toch gepost?
Tinder wegdoen en mij DM'enquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ik krijg helemaal geen notificaties meer. iemand een idee hoe dat te fixen?
maar jij bent 12...quote:
Ik had dat probleem ook. Geef me je nummer, dan kan ik het oplossen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ik krijg helemaal geen notificaties meer. iemand een idee hoe dat te fixen?
speciaal voor jou blijf ik nog even!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 07:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Doe maar en blijf dan ook maar weg uit dit topic
quote:
Nog smoother.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:29 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik had dat probleem ook. Geef me je nummer, dan kan ik het oplossen.
als ik jou was zou ik er voor gaan!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:05 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Slank blond meisje heeft deze foto ertussen. En een waarin de vrouw links in een jurk naast een grote vis ligt
Dat is een FOK!sterquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:05 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Slank blond meisje heeft deze foto ertussen. En een waarin de vrouw links in een jurk naast een grote vis ligt
Erg gedreven in beeldspraak. Ze bedoelt dat ze een catch is en jij haar binnen moet hengelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:05 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Die match van jou. Kan niet andersquote:
Goede analyse. Wat is jouw oordeel over de volgende interpretatie? Ze houdt ervan om natgemaakt te worden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Erg gedreven in beeldspraak. Ze bedoelt dat ze een catch is en jij haar binnen moet hengelen.
Of ze voelt zich als een vis op het droge. Dat kan ook nog.
Dat is makkelijk getypt natuurlijkquote:
tsssk ik kom je in september een kopje koffie gevenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat is makkelijk getypt natuurlijk
Vooroordelen zijn ook oordelenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:53 schreef Evie het volgende:
[..]
tsssk ik kom je in september een kopje koffie geven
Dan pas oordelen
Viel spass schatslie!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vooroordelen zijn ook oordelen
Ik ga weer weg hier, richting DDR museum.
Genoeg geTindert hier in Dld
Ik ben nu intens gelukkig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:34 schreef Evie het volgende:
[..]
speciaal voor jou blijf ik nog even!
Je hebt het over mort he, dus dat 2e zal niet opgaan. Denk niet dat ze het droog houdt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Erg gedreven in beeldspraak. Ze bedoelt dat ze een catch is en jij haar binnen moet hengelen.
Of ze voelt zich als een vis op het droge. Dat kan ook nog.
Dit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:24 schreef UnicornFarts het volgende:
Meisjes die Mortie spotten:
[ afbeelding ]
Ik begrijp je garp niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit.
Waarom denk je dat curling Olympisch geworden is.
Zal ik het dan maar uitleggen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:05 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik begrijp je garp niet.
Ik ben blijkbaar te moe om logisch na te denken. Morgen weer een kans.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:28 schreef Grielen het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar uitleggen?
[ afbeelding ]
Niet je beste grap dit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit.
Waarom denk je dat curling Olympisch geworden is.
Ik snap 'm zelf ook niet eigenlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:44 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Niet je beste grap dit.Maar wel A for the effort.
Veel plezier dan maar mort!quote:
quote:
Dus dan ga je er niet op in? Jij zit vast niet voor een serieuze relatie op tinder.quote:
Ik ben thuis en ik heb geen druppel alcohol op.quote:
Je ziet in die chat toch al dat hij het niet meent... Met zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben thuis en ik heb geen druppel alcohol op.
Dat zou kunnen, ik ben inmiddels bijna 18 uur op na een paar nachten met weinig slaap.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je ziet in die chat toch al dat hij het niet meent... Met zijnals antwoord?
je bent iig slaapdronken
Hier kunnen mensen toch onmogelijk serieus op ingaan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je ziet in die chat toch al dat hij het niet meent... Met zijnals antwoord?
je bent iig slaapdronken
Dan blijf ik liever op mijn warme zolderkamer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier kunnen mensen toch onmogelijk serieus op ingaan?
Of eigenlijk wel misschien. Staat straks 30 man voor dat huis
Delft? Als jij niet wilt stuur maar door naar KMquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mwah zelfs al was het serieus. Op deze manier wil je toch geen ONSquote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk.
En is weer eens wat anders toch.
Het is toch een ONS geen date.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mwah zelfs al was het serieus. Op deze manier wil je toch geen ONS
Dan wil je toch alsnog weten wat voor vlees je in de kuip hebtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is toch een ONS geen date.
Hoewel ik zelf niet daarheen zou reizen maar zij maar hierheen komt
Ze had toch fotos.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan wil je toch alsnog weten wat voor vlees je in de kuip hebt
Ach ik ga liever toch eerst even wat drinken. En foto's kunnen een vertekend beeld gevenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze had toch fotos.
Neukbaar j/n zo moeilijk is het niet
Ja true words inderdaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach ik ga liever toch eerst even wat drinken. En foto's kunnen een vertekend beeld geven
Krabbel maar terugquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach ik ga liever toch eerst even wat drinken. En foto's kunnen een vertekend beeld geven
Jij denkt dat ik iemands kliekje ga zijn?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:42 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Delft? Als jij niet wilt stuur maar door naar KM
Ik denk niks, je wilt het of je wilt het nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:36 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik iemands kliekje ga zijn?Think again.
Nope, maar heb ook al weken niet geswiped.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:15 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Heb jij al eindelijk matches of wat?Of heeft je kieskeurigheid nog steeds de opperhand.
Hehe. Verbaast me nietsquote:
Nooit die ':')' gebruiken. Ik deed het ook een keer en werd ontmaskerd als FOK!sterquote:
Op andere fora heb je die ook gewoon, dus gewoon doen alsof je neus bloedt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nooit die ':')' gebruiken. Ik deed het ook een keer en werd ontmaskerd als FOK!ster
Ik kom net terug uit Delft, we mochten allemaal d'r op. Er was 450 man, echt fantastisch.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dat wist ik dus niet, dus meteen toegegevenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:23 schreef Masala het volgende:
[..]
Op andere fora heb je die ook gewoon, dus gewoon doen alsof je neus bloedt.
Lekker je frikandel in de gang gegooid dus.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:26 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik kom net terug uit Delft, we mochten allemaal d'r op. Er was 450 man, echt fantastisch.
Tussen al die partysnack minifrikandellen viel mijn xxl frikandel wel een beetje uit de toonquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Lekker je frikandel in de gang gegooid dus.
Kroketten zijn veel lekkerder.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Tussen al die partysnack minifrikandellen viel mijn xxl frikandel wel een beetje uit de toon
Ik wist niet dat je into dat bent?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:54 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kroketten zijn veel lekkerder.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:14 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je into dat bent?
Ik zie dat ik hier vannacht ook weer ben geweest.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:55 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ik denk niks, je wilt het of je wilt het niet
Girlscene en bokt hebben hem ookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nooit die ':')' gebruiken. Ik deed het ook een keer en werd ontmaskerd als FOK!ster
Waarom weet je dit?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Girlscene en bokt hebben hem ook
En daarom ben je vast ook een goede teacherquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik word nooit op die manier benaderd en dat komt door mijn uitstraling. Ik word altijd aangesproken door mensen op straat. Geld, de weg wijzen, of ik een kat uit de boom kan redden of ik lid wil worden van Tante Annie's Stamppot-vereniging.
Ik ben iemand die oude vrouwtjes helpt oversteken en staat te hossen op de voorste rij tijdens de EO-jongerendag.
FML
Ik word ook best vaak om de weg gevraagd enzo. Blijkbaar heb ik een betrouwbaar en vriendelijk uitziende kop, al kan ik me dat niet voorstellen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik word nooit op die manier benaderd en dat komt door mijn uitstraling. Ik word altijd aangesproken door mensen op straat. Geld, de weg wijzen, of ik een kat uit de boom kan redden of ik lid wil worden van Tante Annie's Stamppot-vereniging.
Ik ben iemand die oude vrouwtjes helpt oversteken en staat te hossen op de voorste rij tijdens de EO-jongerendag.
FML
Hoi, neuken?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:20 schreef SonicVolcano het volgende:
FML
Met jou altijdquote:
Herkenbaar. Ooit, ooit zullen de 'good guys' aan het langste eind trekken...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:20 schreef SonicVolcano het volgende:
FML
Helemaalnaardemavo is echt een hypocriet, omdat hij zelf ook die vraag stelt zonder serieus te zijn, maar vervolgens vrouwelijke personen die de vraag niet serieus stellen voor 'slet' uit te maken!quote:
lol watquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 05:20 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik vind jou zo'n nep dom wijf he.
dat laatste inderdaadquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Z'n feels? Hij was een emo of hij had bindingsangst?
Bedankt voor de update.
Op Bokt snappen ze niet wat die smiley betekentquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Girlscene en bokt hebben hem ook
Hoe werkt dat eigenlijk, die momentenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
5 matches hebben mijn moment geliked
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ooit, ooit zullen de 'good guys' aan het langste eind trekken...Ik trek liever aan haar haren terwijl ik vanachter een boodschappenlijstje in elkaar zetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Je plaatst daar een foto. Die foto blijft 24 uur staan, tenzij je hem verwijdert. Mensen zien je moment en kunnen dat dan liken of disliken. Vrij nutteloos voor mij, want ik krijg er wel likes voor, maar matches gaanniet met me praten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op Bokt snappen ze niet wat die smiley betekent. Weg sarcasme
. WEG!
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk, die momenten?
Ah, okéquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:02 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Je plaatst daar een foto. Die foto blijft 24 uur staan, tenzij je hem verwijdert. Mensen zien je moment en kunnen dat dan liken of disliken. Vrij nutteloos voor mij, want ik krijg er wel likes voor, maar matches gaanniet met me praten.
Als de nood hoog is, kunnen vrouwen hun tieten in een moment posten...quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als de nood hoog is, kunnen vrouwen hun tieten in een moment posten...
Dan krijgen ze meteen een date aanzoek, maar de volgende dag is het weer verdwenen dus dan loopt haar Tinder niet meteen vast
Nee, dat vroeg ze nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:17 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik plaatste een foto waar een hond op stond, vroeg ze of ik doggy style wilde op haar.
Van de 5 matches?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:07 schreef artelligence het volgende:
Ik plaatste een foto van mezelf en had 4 'likes'.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ooit, ooit zullen de 'good guys' aan het langste eind trekken...Dat hoop ik dan maar. Gisteren heb ik weer eens gemerkt dat ik soms echt te vriendelijk benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik like je ook wel even.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:07 schreef artelligence het volgende:
Ik plaatste een foto van mezelf en had 4 'likes'.
quote:
Zodra ik een paar leuke foto's heb. Sta er geloof ik op 1 wel goed van vorige week, dus bijna.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb jij nou al eens tinder Kaneeltje?
Art heeft me vandaag nog afgewezen omdat ik geen vrouw ben. Dus ik zal hem niet likken.quote:
in morse!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:13 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Gadverdamme, weer zo'n match die in sms-taal praat.Hoe kan ik daar het beste op reageren?
Vast wel zo'n vertaler online zodat je uit kan vogelen wat ze zegt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:13 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Gadverdamme, weer zo'n match die in sms-taal praat.Hoe kan ik daar het beste op reageren?
Hmm is alleen in Engels.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast wel zo'n vertaler online zodat je uit kan vogelen wat ze zegt.
Daar dus.
http://transl8it.com/
Oh, nadeel jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:05 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Hmm is alleen in Engels.
Ook een like gegeven neem ik aan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 04:43 schreef Mortaxx het volgende:
Ik kwam Mrs. Salvatore net tegen op Tinder![]()
Jawel. En nu afwachtenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 04:50 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ook een like gegeven neem ik aan?
Niet op reageren?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:13 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Nohh zonde. Is friesland - utrecht zo ver dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Paiq date afgekapt. Utrecht is te ver, vind ik.
We zoeken lekker verder
Ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nohh zonde. Is friesland - utrecht zo ver dan?
Heb nog geen auto helaas dus ik zie het niet zo zitten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Joh, heb ik ook wel eens gedaan. Vanuit Dokkum zelfs! Wel met de auto
Nee dan is het vervelend inderdaad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heb nog geen auto helaas dus ik zie het niet zo zitten.
Stel je zoekinstellingen dan bijquote:
Paiq had ons gematched.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Stel je zoekinstellingen dan bij
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:46 schreef ecstasy het volgende:
hoe werkt tinder nou eigenlijk?? en dan bedoel ik meer: ik heb een match, zijn al een paar dagen af en toe wat aan het chatten maar ik vind het te langzaam gaan en wil ook liever buiten tinder praten (eigenlijk gewoon meeten zelfs). hoe doen jullie dat?
Vraag hem om z'n nummer en stel dan een date voor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:46 schreef ecstasy het volgende:
hoe werkt tinder nou eigenlijk?? en dan bedoel ik meer: ik heb een match, zijn al een paar dagen af en toe wat aan het chatten maar ik vind het te langzaam gaan en wil ook liever buiten tinder praten (eigenlijk gewoon meeten zelfs). hoe doen jullie dat?
Vraag me gewoonquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:22 schreef ecstasy het volgende:
ja, hilarisch jongens. ik ben gewoon een beetje een noobje hierin. te lang uit de roulatie geweest en alle gesprekken met m'n andere matches lopen op niets uit, zou ik zonde vinden bij deze
"Zullen we eens een terras pakken ergens om elkaar beter te leren kennen?"quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:22 schreef ecstasy het volgende:
ja, hilarisch jongens. ik ben gewoon een beetje een noobje hierin. te lang uit de roulatie geweest en alle gesprekken met m'n andere matches lopen op niets uit, zou ik zonde vinden bij deze
Om je vraag toch te beantwoorden: Zeg dat je hem graag wilt ontmoeten, dan wisselen jullie dus nummers uit en zorg je dat het gebeurt. Niet overanalyseren het is zo simpel als dat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:22 schreef ecstasy het volgende:
ik dreig nogal snel te overanalyseren ja en ondanks dat het tinder is heb ik toch nog een soort vrees om een blauwtje te lopen. maar stom, moet ik me overheen zetten ja. thanksquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:54 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Om je vraag toch te beantwoorden: Zeg dat je hem graag wilt ontmoeten, dan wisselen jullie dus nummers uit en zorg je dat het gebeurt. Niet overanalyseren het is zo simpel als dat.
Een blauwtje lopen hoort er nu eenmaal bij en overkomt iedereen. Ga ervoor!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:56 schreef ecstasy het volgende:
[..]
ik dreig nogal snel te overanalyseren ja en ondanks dat het tinder is heb ik toch nog een soort vrees om een blauwtje te lopen. maar stom, moet ik me overheen zetten ja. thanks
Een normale capabele vrouw?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:12 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
De tyfus, hebben jullie al eens meegemaakt dat jullie als man door een normale capabele vrouw werden aangesproken?
Zijn er normale vrouwen dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:12 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
De tyfus, hebben jullie al eens meegemaakt dat jullie als man door een normale capabele vrouw werden aangesproken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |