Je ziet in die chat toch al dat hij het niet meent... Met zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben thuis en ik heb geen druppel alcohol op.
Dat zou kunnen, ik ben inmiddels bijna 18 uur op na een paar nachten met weinig slaap.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je ziet in die chat toch al dat hij het niet meent... Met zijnals antwoord?
je bent iig slaapdronken
Hier kunnen mensen toch onmogelijk serieus op ingaan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je ziet in die chat toch al dat hij het niet meent... Met zijnals antwoord?
je bent iig slaapdronken
Dan blijf ik liever op mijn warme zolderkamer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier kunnen mensen toch onmogelijk serieus op ingaan?
Of eigenlijk wel misschien. Staat straks 30 man voor dat huis
Delft? Als jij niet wilt stuur maar door naar KMquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mwah zelfs al was het serieus. Op deze manier wil je toch geen ONSquote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk.
En is weer eens wat anders toch.
Het is toch een ONS geen date.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mwah zelfs al was het serieus. Op deze manier wil je toch geen ONS
Dan wil je toch alsnog weten wat voor vlees je in de kuip hebtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is toch een ONS geen date.
Hoewel ik zelf niet daarheen zou reizen maar zij maar hierheen komt
Ze had toch fotos.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan wil je toch alsnog weten wat voor vlees je in de kuip hebt
Ach ik ga liever toch eerst even wat drinken. En foto's kunnen een vertekend beeld gevenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze had toch fotos.
Neukbaar j/n zo moeilijk is het niet
Ja true words inderdaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach ik ga liever toch eerst even wat drinken. En foto's kunnen een vertekend beeld geven
Krabbel maar terugquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach ik ga liever toch eerst even wat drinken. En foto's kunnen een vertekend beeld geven
Jij denkt dat ik iemands kliekje ga zijn?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:42 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Delft? Als jij niet wilt stuur maar door naar KM
Ik denk niks, je wilt het of je wilt het nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:36 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik iemands kliekje ga zijn?Think again.
Nope, maar heb ook al weken niet geswiped.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:15 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Heb jij al eindelijk matches of wat?Of heeft je kieskeurigheid nog steeds de opperhand.
Hehe. Verbaast me nietsquote:
Nooit die ':')' gebruiken. Ik deed het ook een keer en werd ontmaskerd als FOK!sterquote:
Op andere fora heb je die ook gewoon, dus gewoon doen alsof je neus bloedt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nooit die ':')' gebruiken. Ik deed het ook een keer en werd ontmaskerd als FOK!ster
Ik kom net terug uit Delft, we mochten allemaal d'r op. Er was 450 man, echt fantastisch.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dat wist ik dus niet, dus meteen toegegevenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:23 schreef Masala het volgende:
[..]
Op andere fora heb je die ook gewoon, dus gewoon doen alsof je neus bloedt.
Lekker je frikandel in de gang gegooid dus.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:26 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik kom net terug uit Delft, we mochten allemaal d'r op. Er was 450 man, echt fantastisch.
Tussen al die partysnack minifrikandellen viel mijn xxl frikandel wel een beetje uit de toonquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Lekker je frikandel in de gang gegooid dus.
Kroketten zijn veel lekkerder.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Tussen al die partysnack minifrikandellen viel mijn xxl frikandel wel een beetje uit de toon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |