Erg gedreven in beeldspraak. Ze bedoelt dat ze een catch is en jij haar binnen moet hengelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:05 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Slank blond meisje heeft deze foto ertussen. En een waarin de vrouw links in een jurk naast een grote vis ligt
Die match van jou. Kan niet andersquote:
Goede analyse. Wat is jouw oordeel over de volgende interpretatie? Ze houdt ervan om natgemaakt te worden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Erg gedreven in beeldspraak. Ze bedoelt dat ze een catch is en jij haar binnen moet hengelen.
Of ze voelt zich als een vis op het droge. Dat kan ook nog.
Dat is makkelijk getypt natuurlijkquote:
tsssk ik kom je in september een kopje koffie gevenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat is makkelijk getypt natuurlijk
Vooroordelen zijn ook oordelenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:53 schreef Evie het volgende:
[..]
tsssk ik kom je in september een kopje koffie geven
Dan pas oordelen
Viel spass schatslie!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vooroordelen zijn ook oordelen
Ik ga weer weg hier, richting DDR museum.
Genoeg geTindert hier in Dld
Ik ben nu intens gelukkig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:34 schreef Evie het volgende:
[..]
speciaal voor jou blijf ik nog even!
Je hebt het over mort he, dus dat 2e zal niet opgaan. Denk niet dat ze het droog houdt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Erg gedreven in beeldspraak. Ze bedoelt dat ze een catch is en jij haar binnen moet hengelen.
Of ze voelt zich als een vis op het droge. Dat kan ook nog.
Dit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:24 schreef UnicornFarts het volgende:
Meisjes die Mortie spotten:
[ afbeelding ]
Ik begrijp je garp niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit.
Waarom denk je dat curling Olympisch geworden is.
Zal ik het dan maar uitleggen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:05 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik begrijp je garp niet.
Ik ben blijkbaar te moe om logisch na te denken. Morgen weer een kans.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:28 schreef Grielen het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar uitleggen?
[ afbeelding ]
Niet je beste grap dit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit.
Waarom denk je dat curling Olympisch geworden is.
Ik snap 'm zelf ook niet eigenlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:44 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Niet je beste grap dit.Maar wel A for the effort.
Veel plezier dan maar mort!quote:
quote:
Dus dan ga je er niet op in? Jij zit vast niet voor een serieuze relatie op tinder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |