quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:19 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
We zijn alleen nog met mannen in dit topic. Zullen we foto's van lekkere wijven plaatsen? Dan zeggen de vrouwen morgen: mijn topic wat doe je? En dan zeg je: hehehehe ik heb ze toch gepost?
Ik vind jou zo'n nep dom wijf he.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
hallo
paar keer gedate met een aantal, even serieus met iemand geweest maar meneer kon z'n feels niet handelen
binnenkort weer een paar gepland omdat ik afleiding nodig heb
wou ik laten weten
dag
Doe maar en blijf dan ook maar weg uit dit topicquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:18 schreef Evie het volgende:
Het niveau hier doet me vermoeden dat ik die app maar eens weg moet doen
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 07:43 schreef Grielen het volgende:
Goedemorgen,
Vandaag gaan we lief doen in dit topic want anders wordt Re boos en dan escaleert alles weer uit de klauwen.
De SC dus gewoon storneren graag.
Ondertussen is mijn verkeerd nummer meisje terug van vakantie, zijn we datum aan het prikken voor een date, en staat mijn lelijke selfie op dit moment op 16 likes en 2 unmatches
gr gr
Bij 7/16 zou ik geneigd zijn het gesprek zelf te beginnenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:41 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]![]()
Hoeveel daarvan zijn goede matches?
Maar je doet het niet omdat?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:42 schreef Grielen het volgende:
[..]
Bij 7/16 zou ik geneigd zijn het gesprek zelf te beginnen
Ik hun mij lekker laat aanspreken, zo rol ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je doet het niet omdat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Z'n feels? Hij was een emo of hij had bindingsangst?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
hallo
paar keer gedate met een aantal, even serieus met iemand geweest maar meneer kon z'n feels niet handelen
binnenkort weer een paar gepland omdat ik afleiding nodig heb
wou ik laten weten
dag
Waarom moest ik lachen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:19 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
We zijn alleen nog met mannen in dit topic. Zullen we foto's van lekkere wijven plaatsen? Dan zeggen de vrouwen morgen: mijn topic wat doe je? En dan zeg je: hehehehe ik heb ze toch gepost?
Tinder wegdoen en mij DM'enquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ik krijg helemaal geen notificaties meer. iemand een idee hoe dat te fixen?
maar jij bent 12...quote:
Ik had dat probleem ook. Geef me je nummer, dan kan ik het oplossen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ik krijg helemaal geen notificaties meer. iemand een idee hoe dat te fixen?
speciaal voor jou blijf ik nog even!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 07:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Doe maar en blijf dan ook maar weg uit dit topic
quote:
Nog smoother.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:29 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik had dat probleem ook. Geef me je nummer, dan kan ik het oplossen.
als ik jou was zou ik er voor gaan!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:05 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Slank blond meisje heeft deze foto ertussen. En een waarin de vrouw links in een jurk naast een grote vis ligt
Dat is een FOK!sterquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:05 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Slank blond meisje heeft deze foto ertussen. En een waarin de vrouw links in een jurk naast een grote vis ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |