Het merendeel is toch wel goed erin. Eigenlijk zou Engelsles anders moeten worden gedaan, want de mensen die taalgevoel hebben leren er amper wat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:06 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gelukkig wel, anders had ik het knap lastig
Er zijn genoeg die totaal geen feeling voor talen hebben.
Leuk he.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:05 schreef habitue het volgende:
Doe anders nog een paar grappen over de afmeting v jullie penissen. Hilarisch vind ik dat altijd.
Je weet niet eens hoe ik lesgeef.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:10 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Het merendeel is toch wel goed erin. Eigenlijk zou Engelsles anders moeten worden gedaan, want de mensen die taalgevoel hebben leren er amper wat.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik lesgeef.
Einde SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:42 schreef Kutmanager het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
jullie swipen allemaal op het zelfde account?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:37 schreef lipper het volgende:
Hoe belangerijk zijn vrienden dan? Ik gebruik een account met 3 vrienden. Heb wel een paar matches gehad.
Weet iemand hoe dat werkt?
Nopequote:Op maandag 18 augustus 2014 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jullie swipen allemaal op het zelfde account?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:18 schreef Evie het volgende:
Het niveau hier doet me vermoeden dat ik die app maar eens weg moet doen
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:18 schreef Evie het volgende:
Ja want je bent zelf natuurlijk een echt aanwinst.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:18 schreef Evie het volgende:
Op tinder zekerquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja want je bent zelf natuurlijk een echt aanwinst.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoogachtend
Goodluck have funquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
hallo
paar keer gedate met een aantal, even serieus met iemand geweest maar meneer kon z'n feels niet handelen
binnenkort weer een paar gepland omdat ik afleiding nodig heb
wou ik laten weten
dag
Btw binnenkort nog een spotted party op das planning of weet je dat niet? :pquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
hallo
paar keer gedate met een aantal, even serieus met iemand geweest maar meneer kon z'n feels niet handelen
wou ik laten weten
dag
haha nee die kans is er niet :pquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:46 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Btw binnenkort nog een spotted party op das planning of weet je dat niet? :p
Haha naja so be itquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
haha nee die kans is er niet :p
Gewoon naar KEI week gaan. Verse studenten neuken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
hallo
wou ik laten weten
dag
Haha die is net bij ons voorbij hier in Grunnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:54 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Gewoon naar KEI week gaan. Verse studenten neuken.
?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:54 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Gewoon naar KEI week gaan. Verse studenten neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |