Dit is toch wel een beetje zorgwekkend, KM.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik ben niet chago, ik heb permanent een grijns op m'n gezicht op het moment. Net een biertje gedronken onder de douche, daar word ik gelukkig van. Zijn niet veel betere dingen om te doen onder de douche.
Volgens mij ben ik nog niet helemaal nuchter.
Je kunt zoveel onder de douchequote:Op maandag 18 augustus 2014 15:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik ben niet chago, ik heb permanent een grijns op m'n gezicht op het moment. Net een biertje gedronken onder de douche, daar word ik gelukkig van. Zijn niet veel betere dingen om te doen onder de douche.
Welke haat?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:57 schreef UnicornFarts het volgende:
Waarom zoveel haat richting mij.
Ik kan wel een paar dingen bedenken die beter zijn. Water in mijn bierquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dan zou ik me zorgen gaan maken over die leerling.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je kunt zoveel onder de douche
Heb een leerling gehad die leerstof plastificeerde zodat ze ook onder de douche/in bad kon leren. Dat zijn de toppers![]()
Ik krijg in Nederland geen matches.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:00 schreef S95Sedan het volgende:
Ik snap ineens waarom jullie van die rare matches hebben.
Soort zoekt soort op toch.
Iets van een interessante activiteit die je doet? Een hobby kan op zich ook wel, maar die kan je net zo goed in je foto's stoppen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:04 schreef SiIk het volgende:
Wat vinden jullie nou leuke momenten om te zien? Ik word een beetje moe van mensen die elke dag 3 selfie's neergooien waar ze precies hetzelfde op staan, maar een foto van een omgeving ofzo is ook niet altijd veelzeggend ofzo.
Ze was niet goed in Engels en wilde dus extra haar best doen. Vond het wel een mooi verhaalquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:55 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dan zou ik me zorgen gaan maken over die leerling.
Oh oké, ik dacht aan een overgemotiveerde leerling.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze was niet goed in Engels en wilde dus extra haar best doen. Vond het wel een mooi verhaal
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:00 schreef S95Sedan het volgende:
Ik snap ineens waarom jullie van die rare matches hebben.
Soort zoekt soort op toch.
Ik ben niet dronken hoor. En als je uit flesjes drinkt komt er echt geen water in.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:50 schreef UnicornFarts het volgende:
KM is zo dronken dat hij dat niet eens merkt.
Na iedere 100 matches een foto van mn pener. Scheelt een hoop gepraatquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:04 schreef SiIk het volgende:
Wat vinden jullie nou leuke momenten om te zien? Ik word een beetje moe van mensen die elke dag 3 selfie's neergooien waar ze precies hetzelfde op staan, maar een foto van een omgeving ofzo is ook niet altijd veelzeggend ofzo.
Is de omtrek daar wel goed genoeg voor?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Na iedere 100 matches een foto van mn pener. Scheelt een hoop gepraat
8,437 cmquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:52 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Is de omtrek daar wel goed genoeg voor?
Ben je dan niet bang dat je op sociale media gedeeld wordt? (Omdat je pener zo groot is.)quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Na iedere 100 matches een foto van mn pener. Scheelt een hoop gepraat
in de USA is dit 84 meterquote:
Gelukkig wel, anders had ik het knap lastigquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:21 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Oh oké, ik dacht aan een overgemotiveerde leerling.Ik moet zeggen dat ik nog nooit voor Engels heb hoeven leren. Doen veel mensen dat wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |