Je verloofde verkocht?quote:
Ga dan maar naar OUD, K&W of F&Fquote:
Wat schuift zoiets tegenwoordig?quote:
Zonder batterijen weet ik alleen. Een fortuin maar dan heb je ook wat.quote:
Zeg jij.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:10 schreef Kutmanager het volgende:
![]()
_!!!! stelletje raaskallende pubers hier
quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:12 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hahahahahaha Kaneel
Tinder swipen seks Tinder
Ik ben niet chago, ik heb permanent een grijns op m'n gezicht op het moment. Net een biertje gedronken onder de douche, daar word ik gelukkig van. Zijn niet veel betere dingen om te doen onder de douche.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ben je altijd zo chago als je een kater hebt
Er is nog plek bij de AA in Delft zag ik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik ben niet chago, ik heb permanent een grijns op m'n gezicht op het moment. Net een biertje gedronken onder de douche, daar word ik gelukkig van. Zijn niet veel betere dingen om te doen onder de douche.
Volgens mij ben ik nog niet helemaal nuchter.
http://www.aaautoservice.nl/ ?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Er is nog plek bij de AA in Delft zag ik.
Dit is toch wel een beetje zorgwekkend, KM.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik ben niet chago, ik heb permanent een grijns op m'n gezicht op het moment. Net een biertje gedronken onder de douche, daar word ik gelukkig van. Zijn niet veel betere dingen om te doen onder de douche.
Je kunt zoveel onder de douchequote:Op maandag 18 augustus 2014 15:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Welke haat?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:57 schreef UnicornFarts het volgende:
Waarom zoveel haat richting mij.
Ik kan wel een paar dingen bedenken die beter zijn. Water in mijn bierquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dan zou ik me zorgen gaan maken over die leerling.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je kunt zoveel onder de douche
Heb een leerling gehad die leerstof plastificeerde zodat ze ook onder de douche/in bad kon leren. Dat zijn de toppers![]()
Ik krijg in Nederland geen matches.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:00 schreef S95Sedan het volgende:
Ik snap ineens waarom jullie van die rare matches hebben.
Soort zoekt soort op toch.
Iets van een interessante activiteit die je doet? Een hobby kan op zich ook wel, maar die kan je net zo goed in je foto's stoppen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:04 schreef SiIk het volgende:
Wat vinden jullie nou leuke momenten om te zien? Ik word een beetje moe van mensen die elke dag 3 selfie's neergooien waar ze precies hetzelfde op staan, maar een foto van een omgeving ofzo is ook niet altijd veelzeggend ofzo.
Ze was niet goed in Engels en wilde dus extra haar best doen. Vond het wel een mooi verhaalquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:55 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dan zou ik me zorgen gaan maken over die leerling.
Oh oké, ik dacht aan een overgemotiveerde leerling.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze was niet goed in Engels en wilde dus extra haar best doen. Vond het wel een mooi verhaal
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:00 schreef S95Sedan het volgende:
Ik snap ineens waarom jullie van die rare matches hebben.
Soort zoekt soort op toch.
Ik ben niet dronken hoor. En als je uit flesjes drinkt komt er echt geen water in.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:50 schreef UnicornFarts het volgende:
KM is zo dronken dat hij dat niet eens merkt.
Na iedere 100 matches een foto van mn pener. Scheelt een hoop gepraatquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:04 schreef SiIk het volgende:
Wat vinden jullie nou leuke momenten om te zien? Ik word een beetje moe van mensen die elke dag 3 selfie's neergooien waar ze precies hetzelfde op staan, maar een foto van een omgeving ofzo is ook niet altijd veelzeggend ofzo.
Is de omtrek daar wel goed genoeg voor?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Na iedere 100 matches een foto van mn pener. Scheelt een hoop gepraat
8,437 cmquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:52 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Is de omtrek daar wel goed genoeg voor?
Ben je dan niet bang dat je op sociale media gedeeld wordt? (Omdat je pener zo groot is.)quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Na iedere 100 matches een foto van mn pener. Scheelt een hoop gepraat
in de USA is dit 84 meterquote:
Gelukkig wel, anders had ik het knap lastigquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:21 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Oh oké, ik dacht aan een overgemotiveerde leerling.Ik moet zeggen dat ik nog nooit voor Engels heb hoeven leren. Doen veel mensen dat wel?
Het merendeel is toch wel goed erin. Eigenlijk zou Engelsles anders moeten worden gedaan, want de mensen die taalgevoel hebben leren er amper wat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:06 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gelukkig wel, anders had ik het knap lastig
Er zijn genoeg die totaal geen feeling voor talen hebben.
Leuk he.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:05 schreef habitue het volgende:
Doe anders nog een paar grappen over de afmeting v jullie penissen. Hilarisch vind ik dat altijd.
Je weet niet eens hoe ik lesgeef.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:10 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Het merendeel is toch wel goed erin. Eigenlijk zou Engelsles anders moeten worden gedaan, want de mensen die taalgevoel hebben leren er amper wat.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik lesgeef.
Einde SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:42 schreef Kutmanager het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
jullie swipen allemaal op het zelfde account?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:37 schreef lipper het volgende:
Hoe belangerijk zijn vrienden dan? Ik gebruik een account met 3 vrienden. Heb wel een paar matches gehad.
Weet iemand hoe dat werkt?
Nopequote:Op maandag 18 augustus 2014 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jullie swipen allemaal op het zelfde account?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:18 schreef Evie het volgende:
Het niveau hier doet me vermoeden dat ik die app maar eens weg moet doen
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:18 schreef Evie het volgende:
Ja want je bent zelf natuurlijk een echt aanwinst.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:18 schreef Evie het volgende:
Op tinder zekerquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja want je bent zelf natuurlijk een echt aanwinst.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoogachtend
Goodluck have funquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
hallo
paar keer gedate met een aantal, even serieus met iemand geweest maar meneer kon z'n feels niet handelen
binnenkort weer een paar gepland omdat ik afleiding nodig heb
wou ik laten weten
dag
Btw binnenkort nog een spotted party op das planning of weet je dat niet? :pquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
hallo
paar keer gedate met een aantal, even serieus met iemand geweest maar meneer kon z'n feels niet handelen
binnenkort weer een paar gepland omdat ik afleiding nodig heb
wou ik laten weten
dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |