crewbash, banquote:
Ban aanvraag, ban.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:56 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ban aanvraag, ban.
Wat doe je trouwens in dit topic, je hebt toch een verloofde?
Ga je ps3 verkopen ofzoAl verkochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je verloofde verkocht?quote:
Ga dan maar naar OUD, K&W of F&Fquote:
Wat schuift zoiets tegenwoordig?quote:
Zonder batterijen weet ik alleen. Een fortuin maar dan heb je ook wat.quote:
Zeg jij.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:10 schreef Kutmanager het volgende:
![]()
_!!!! stelletje raaskallende pubers hier
quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:12 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hahahahahaha Kaneel
Tinder swipen seks Tinder
Ik ben niet chago, ik heb permanent een grijns op m'n gezicht op het moment. Net een biertje gedronken onder de douche, daar word ik gelukkig van. Zijn niet veel betere dingen om te doen onder de douche.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ben je altijd zo chago als je een kater hebt
Er is nog plek bij de AA in Delft zag ik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik ben niet chago, ik heb permanent een grijns op m'n gezicht op het moment. Net een biertje gedronken onder de douche, daar word ik gelukkig van. Zijn niet veel betere dingen om te doen onder de douche.
Volgens mij ben ik nog niet helemaal nuchter.
http://www.aaautoservice.nl/ ?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Er is nog plek bij de AA in Delft zag ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |