Je durfde inmiddels wel meer dan hoi te zeggen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:29 schreef -Spaghetti- het volgende:
Ik ben ermee gestopt. Gisteren verwijderd. Had maar 1 match, welke niet terugsprak.
ja, maar kreeg geen antwoordquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je durfde inmiddels wel meer dan hoi te zeggen?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:29 schreef -Spaghetti- het volgende:
Ik ben ermee gestopt. Gisteren verwijderd. Had maar 1 match, welke niet terugsprak.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:08 schreef Grielen het volgende:
Gewoon YOLO lelijke out of bed look selfies posten als moment, als tegengas voor al die 'perfecte selfie' momenten die ik constant krijg.
Kijken hoeveel er gaan unmatchen
Mijn moment is geliked door iemand die zichzelf omschrijft als een "T-girl"quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:20 schreef Grielen het volgende:
[..]
Mijn moment is geliked door iemand die zichzelf omschrijft als een "T-girl"
Die was ik vergeten te unmatchen![]()
![]()
![]()
Volgens mij ga je naar bed en sta je op met drank en sigaretten of niet?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:25 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nou goed, ik ga maar eens mijn brakheid wegzuipen.
Deze week wel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij ga je naar bed en sta je op met drank en sigaretten of niet?
Als mooiboi proberen een lelijke selfie te maken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:08 schreef Grielen het volgende:
Gewoon YOLO lelijke out of bed look selfies posten als moment, als tegengas voor al die 'perfecte selfie' momenten die ik constant krijg.
Kijken hoeveel er gaan unmatchen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als mooiboi proberen een lelijke selfie te maken.
Aansteller
If you don't like me at my worst. You don't deserve me at my bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DMquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als mooiboi proberen een lelijke selfie te maken.
Aansteller
Jij hebt deze selfie niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weinig moois aan hoor
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Stuur.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:36 schreef Grielen het volgende:
[..]
Jij hebt deze selfie niet gezienweinig moois aan hoor
You go girl!quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
If you don't like me at my worst. You don't deserve me at my best
Ik kan dit bevestigen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:36 schreef Grielen het volgende:
[..]
Jij hebt deze selfie niet gezienweinig moois aan hoor
Waarom like je hem nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Worstquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
If you don't like me at my worst. You don't deserve me at my best
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:39 schreef SiIk het volgende:
Nee hoor, zou nogsteeds geven 6,1/10Hij zakte nu wel van een 6 naar een 4 bij mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele beschadiging alles![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |