Nee, dat vroeg ze nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:17 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik plaatste een foto waar een hond op stond, vroeg ze of ik doggy style wilde op haar.
Van de 5 matches?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:07 schreef artelligence het volgende:
Ik plaatste een foto van mezelf en had 4 'likes'.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ooit, ooit zullen de 'good guys' aan het langste eind trekken...Dat hoop ik dan maar. Gisteren heb ik weer eens gemerkt dat ik soms echt te vriendelijk benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik like je ook wel even.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:07 schreef artelligence het volgende:
Ik plaatste een foto van mezelf en had 4 'likes'.
quote:
Zodra ik een paar leuke foto's heb. Sta er geloof ik op 1 wel goed van vorige week, dus bijna.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb jij nou al eens tinder Kaneeltje?
Art heeft me vandaag nog afgewezen omdat ik geen vrouw ben. Dus ik zal hem niet likken.quote:
in morse!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:13 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Gadverdamme, weer zo'n match die in sms-taal praat.Hoe kan ik daar het beste op reageren?
Vast wel zo'n vertaler online zodat je uit kan vogelen wat ze zegt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:13 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Gadverdamme, weer zo'n match die in sms-taal praat.Hoe kan ik daar het beste op reageren?
Hmm is alleen in Engels.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast wel zo'n vertaler online zodat je uit kan vogelen wat ze zegt.
Daar dus.
http://transl8it.com/
Oh, nadeel jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:05 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Hmm is alleen in Engels.
Ook een like gegeven neem ik aan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 04:43 schreef Mortaxx het volgende:
Ik kwam Mrs. Salvatore net tegen op Tinder![]()
Jawel. En nu afwachtenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 04:50 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ook een like gegeven neem ik aan?
Niet op reageren?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:13 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Nohh zonde. Is friesland - utrecht zo ver dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Paiq date afgekapt. Utrecht is te ver, vind ik.
We zoeken lekker verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |