Ik wist niet dat je into dat bent?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:54 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kroketten zijn veel lekkerder.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:14 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je into dat bent?
Ik zie dat ik hier vannacht ook weer ben geweest.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:55 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ik denk niks, je wilt het of je wilt het niet
Girlscene en bokt hebben hem ookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nooit die ':')' gebruiken. Ik deed het ook een keer en werd ontmaskerd als FOK!ster
Waarom weet je dit?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Girlscene en bokt hebben hem ook
En daarom ben je vast ook een goede teacherquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik word nooit op die manier benaderd en dat komt door mijn uitstraling. Ik word altijd aangesproken door mensen op straat. Geld, de weg wijzen, of ik een kat uit de boom kan redden of ik lid wil worden van Tante Annie's Stamppot-vereniging.
Ik ben iemand die oude vrouwtjes helpt oversteken en staat te hossen op de voorste rij tijdens de EO-jongerendag.
FML
Ik word ook best vaak om de weg gevraagd enzo. Blijkbaar heb ik een betrouwbaar en vriendelijk uitziende kop, al kan ik me dat niet voorstellen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik word nooit op die manier benaderd en dat komt door mijn uitstraling. Ik word altijd aangesproken door mensen op straat. Geld, de weg wijzen, of ik een kat uit de boom kan redden of ik lid wil worden van Tante Annie's Stamppot-vereniging.
Ik ben iemand die oude vrouwtjes helpt oversteken en staat te hossen op de voorste rij tijdens de EO-jongerendag.
FML
Hoi, neuken?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:20 schreef SonicVolcano het volgende:
FML
Met jou altijdquote:
Herkenbaar. Ooit, ooit zullen de 'good guys' aan het langste eind trekken...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:20 schreef SonicVolcano het volgende:
FML
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaalnaardemavo is echt een hypocriet, omdat hij zelf ook die vraag stelt zonder serieus te zijn, maar vervolgens vrouwelijke personen die de vraag niet serieus stellen voor 'slet' uit te maken!quote:
lol watquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 05:20 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik vind jou zo'n nep dom wijf he.
dat laatste inderdaadquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Z'n feels? Hij was een emo of hij had bindingsangst?
Bedankt voor de update.
Op Bokt snappen ze niet wat die smiley betekentquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Girlscene en bokt hebben hem ook
Hoe werkt dat eigenlijk, die momentenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
5 matches hebben mijn moment geliked
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ooit, ooit zullen de 'good guys' aan het langste eind trekken...Ik trek liever aan haar haren terwijl ik vanachter een boodschappenlijstje in elkaar zetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Je plaatst daar een foto. Die foto blijft 24 uur staan, tenzij je hem verwijdert. Mensen zien je moment en kunnen dat dan liken of disliken. Vrij nutteloos voor mij, want ik krijg er wel likes voor, maar matches gaanniet met me praten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op Bokt snappen ze niet wat die smiley betekent. Weg sarcasme
. WEG!
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk, die momenten?
Ah, okéquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:02 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Je plaatst daar een foto. Die foto blijft 24 uur staan, tenzij je hem verwijdert. Mensen zien je moment en kunnen dat dan liken of disliken. Vrij nutteloos voor mij, want ik krijg er wel likes voor, maar matches gaanniet met me praten.
Als de nood hoog is, kunnen vrouwen hun tieten in een moment posten...quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als de nood hoog is, kunnen vrouwen hun tieten in een moment posten...
Dan krijgen ze meteen een date aanzoek, maar de volgende dag is het weer verdwenen dus dan loopt haar Tinder niet meteen vast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |