Je ziet in die chat toch al dat hij het niet meent... Met zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben thuis en ik heb geen druppel alcohol op.
Dat zou kunnen, ik ben inmiddels bijna 18 uur op na een paar nachten met weinig slaap.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je ziet in die chat toch al dat hij het niet meent... Met zijnals antwoord?
je bent iig slaapdronken
Hier kunnen mensen toch onmogelijk serieus op ingaan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je ziet in die chat toch al dat hij het niet meent... Met zijnals antwoord?
je bent iig slaapdronken
Dan blijf ik liever op mijn warme zolderkamer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier kunnen mensen toch onmogelijk serieus op ingaan?
Of eigenlijk wel misschien. Staat straks 30 man voor dat huis
Delft? Als jij niet wilt stuur maar door naar KMquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mwah zelfs al was het serieus. Op deze manier wil je toch geen ONSquote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk.
En is weer eens wat anders toch.
Het is toch een ONS geen date.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mwah zelfs al was het serieus. Op deze manier wil je toch geen ONS
Dan wil je toch alsnog weten wat voor vlees je in de kuip hebtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is toch een ONS geen date.
Hoewel ik zelf niet daarheen zou reizen maar zij maar hierheen komt
Ze had toch fotos.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan wil je toch alsnog weten wat voor vlees je in de kuip hebt
Ach ik ga liever toch eerst even wat drinken. En foto's kunnen een vertekend beeld gevenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze had toch fotos.
Neukbaar j/n zo moeilijk is het niet
Ja true words inderdaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach ik ga liever toch eerst even wat drinken. En foto's kunnen een vertekend beeld geven
Krabbel maar terugquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach ik ga liever toch eerst even wat drinken. En foto's kunnen een vertekend beeld geven
Jij denkt dat ik iemands kliekje ga zijn?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:42 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Delft? Als jij niet wilt stuur maar door naar KM
Ik denk niks, je wilt het of je wilt het nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:36 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik iemands kliekje ga zijn?Think again.
Nope, maar heb ook al weken niet geswiped.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:15 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Heb jij al eindelijk matches of wat?Of heeft je kieskeurigheid nog steeds de opperhand.
Hehe. Verbaast me nietsquote:
Nooit die ':')' gebruiken. Ik deed het ook een keer en werd ontmaskerd als FOK!sterquote:
Op andere fora heb je die ook gewoon, dus gewoon doen alsof je neus bloedt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nooit die ':')' gebruiken. Ik deed het ook een keer en werd ontmaskerd als FOK!ster
Ik kom net terug uit Delft, we mochten allemaal d'r op. Er was 450 man, echt fantastisch.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dat wist ik dus niet, dus meteen toegegevenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:23 schreef Masala het volgende:
[..]
Op andere fora heb je die ook gewoon, dus gewoon doen alsof je neus bloedt.
Lekker je frikandel in de gang gegooid dus.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:26 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik kom net terug uit Delft, we mochten allemaal d'r op. Er was 450 man, echt fantastisch.
Tussen al die partysnack minifrikandellen viel mijn xxl frikandel wel een beetje uit de toonquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Lekker je frikandel in de gang gegooid dus.
Kroketten zijn veel lekkerder.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Tussen al die partysnack minifrikandellen viel mijn xxl frikandel wel een beetje uit de toon
Ik wist niet dat je into dat bent?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:54 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kroketten zijn veel lekkerder.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:14 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je into dat bent?
Ik zie dat ik hier vannacht ook weer ben geweest.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:55 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ik denk niks, je wilt het of je wilt het niet
Girlscene en bokt hebben hem ookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nooit die ':')' gebruiken. Ik deed het ook een keer en werd ontmaskerd als FOK!ster
Waarom weet je dit?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Girlscene en bokt hebben hem ook
En daarom ben je vast ook een goede teacherquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik word nooit op die manier benaderd en dat komt door mijn uitstraling. Ik word altijd aangesproken door mensen op straat. Geld, de weg wijzen, of ik een kat uit de boom kan redden of ik lid wil worden van Tante Annie's Stamppot-vereniging.
Ik ben iemand die oude vrouwtjes helpt oversteken en staat te hossen op de voorste rij tijdens de EO-jongerendag.
FML
Ik word ook best vaak om de weg gevraagd enzo. Blijkbaar heb ik een betrouwbaar en vriendelijk uitziende kop, al kan ik me dat niet voorstellen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik word nooit op die manier benaderd en dat komt door mijn uitstraling. Ik word altijd aangesproken door mensen op straat. Geld, de weg wijzen, of ik een kat uit de boom kan redden of ik lid wil worden van Tante Annie's Stamppot-vereniging.
Ik ben iemand die oude vrouwtjes helpt oversteken en staat te hossen op de voorste rij tijdens de EO-jongerendag.
FML
Hoi, neuken?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:20 schreef SonicVolcano het volgende:
FML
Met jou altijdquote:
Herkenbaar. Ooit, ooit zullen de 'good guys' aan het langste eind trekken...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:20 schreef SonicVolcano het volgende:
FML
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaalnaardemavo is echt een hypocriet, omdat hij zelf ook die vraag stelt zonder serieus te zijn, maar vervolgens vrouwelijke personen die de vraag niet serieus stellen voor 'slet' uit te maken!quote:
lol watquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 05:20 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik vind jou zo'n nep dom wijf he.
dat laatste inderdaadquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Z'n feels? Hij was een emo of hij had bindingsangst?
Bedankt voor de update.
Op Bokt snappen ze niet wat die smiley betekentquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Girlscene en bokt hebben hem ook
Hoe werkt dat eigenlijk, die momentenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
5 matches hebben mijn moment geliked
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ooit, ooit zullen de 'good guys' aan het langste eind trekken...Ik trek liever aan haar haren terwijl ik vanachter een boodschappenlijstje in elkaar zetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Je plaatst daar een foto. Die foto blijft 24 uur staan, tenzij je hem verwijdert. Mensen zien je moment en kunnen dat dan liken of disliken. Vrij nutteloos voor mij, want ik krijg er wel likes voor, maar matches gaanniet met me praten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op Bokt snappen ze niet wat die smiley betekent. Weg sarcasme
. WEG!
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk, die momenten?
Ah, okéquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:02 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Je plaatst daar een foto. Die foto blijft 24 uur staan, tenzij je hem verwijdert. Mensen zien je moment en kunnen dat dan liken of disliken. Vrij nutteloos voor mij, want ik krijg er wel likes voor, maar matches gaanniet met me praten.
Als de nood hoog is, kunnen vrouwen hun tieten in een moment posten...quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als de nood hoog is, kunnen vrouwen hun tieten in een moment posten...
Dan krijgen ze meteen een date aanzoek, maar de volgende dag is het weer verdwenen dus dan loopt haar Tinder niet meteen vast
Nee, dat vroeg ze nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:17 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik plaatste een foto waar een hond op stond, vroeg ze of ik doggy style wilde op haar.
Van de 5 matches?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:07 schreef artelligence het volgende:
Ik plaatste een foto van mezelf en had 4 'likes'.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ooit, ooit zullen de 'good guys' aan het langste eind trekken...Dat hoop ik dan maar. Gisteren heb ik weer eens gemerkt dat ik soms echt te vriendelijk benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik like je ook wel even.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:07 schreef artelligence het volgende:
Ik plaatste een foto van mezelf en had 4 'likes'.
quote:
Zodra ik een paar leuke foto's heb. Sta er geloof ik op 1 wel goed van vorige week, dus bijna.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb jij nou al eens tinder Kaneeltje?
Art heeft me vandaag nog afgewezen omdat ik geen vrouw ben. Dus ik zal hem niet likken.quote:
in morse!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:13 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Gadverdamme, weer zo'n match die in sms-taal praat.Hoe kan ik daar het beste op reageren?
Vast wel zo'n vertaler online zodat je uit kan vogelen wat ze zegt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:13 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Gadverdamme, weer zo'n match die in sms-taal praat.Hoe kan ik daar het beste op reageren?
Hmm is alleen in Engels.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast wel zo'n vertaler online zodat je uit kan vogelen wat ze zegt.
Daar dus.
http://transl8it.com/
Oh, nadeel jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:05 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Hmm is alleen in Engels.
Ook een like gegeven neem ik aan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 04:43 schreef Mortaxx het volgende:
Ik kwam Mrs. Salvatore net tegen op Tinder![]()
Jawel. En nu afwachtenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 04:50 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ook een like gegeven neem ik aan?
Niet op reageren?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:13 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Nohh zonde. Is friesland - utrecht zo ver dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Paiq date afgekapt. Utrecht is te ver, vind ik.
We zoeken lekker verder
Ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nohh zonde. Is friesland - utrecht zo ver dan?
Heb nog geen auto helaas dus ik zie het niet zo zitten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Joh, heb ik ook wel eens gedaan. Vanuit Dokkum zelfs! Wel met de auto
Nee dan is het vervelend inderdaad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heb nog geen auto helaas dus ik zie het niet zo zitten.
Stel je zoekinstellingen dan bijquote:
Paiq had ons gematched.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Stel je zoekinstellingen dan bij
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:46 schreef ecstasy het volgende:
hoe werkt tinder nou eigenlijk?? en dan bedoel ik meer: ik heb een match, zijn al een paar dagen af en toe wat aan het chatten maar ik vind het te langzaam gaan en wil ook liever buiten tinder praten (eigenlijk gewoon meeten zelfs). hoe doen jullie dat?
Vraag hem om z'n nummer en stel dan een date voor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:46 schreef ecstasy het volgende:
hoe werkt tinder nou eigenlijk?? en dan bedoel ik meer: ik heb een match, zijn al een paar dagen af en toe wat aan het chatten maar ik vind het te langzaam gaan en wil ook liever buiten tinder praten (eigenlijk gewoon meeten zelfs). hoe doen jullie dat?
Vraag me gewoonquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:22 schreef ecstasy het volgende:
ja, hilarisch jongens. ik ben gewoon een beetje een noobje hierin. te lang uit de roulatie geweest en alle gesprekken met m'n andere matches lopen op niets uit, zou ik zonde vinden bij deze
"Zullen we eens een terras pakken ergens om elkaar beter te leren kennen?"quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:22 schreef ecstasy het volgende:
ja, hilarisch jongens. ik ben gewoon een beetje een noobje hierin. te lang uit de roulatie geweest en alle gesprekken met m'n andere matches lopen op niets uit, zou ik zonde vinden bij deze
Om je vraag toch te beantwoorden: Zeg dat je hem graag wilt ontmoeten, dan wisselen jullie dus nummers uit en zorg je dat het gebeurt. Niet overanalyseren het is zo simpel als dat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:22 schreef ecstasy het volgende:
ik dreig nogal snel te overanalyseren ja en ondanks dat het tinder is heb ik toch nog een soort vrees om een blauwtje te lopen. maar stom, moet ik me overheen zetten ja. thanksquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:54 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Om je vraag toch te beantwoorden: Zeg dat je hem graag wilt ontmoeten, dan wisselen jullie dus nummers uit en zorg je dat het gebeurt. Niet overanalyseren het is zo simpel als dat.
Een blauwtje lopen hoort er nu eenmaal bij en overkomt iedereen. Ga ervoor!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:56 schreef ecstasy het volgende:
[..]
ik dreig nogal snel te overanalyseren ja en ondanks dat het tinder is heb ik toch nog een soort vrees om een blauwtje te lopen. maar stom, moet ik me overheen zetten ja. thanks
Een normale capabele vrouw?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:12 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
De tyfus, hebben jullie al eens meegemaakt dat jullie als man door een normale capabele vrouw werden aangesproken?
Zijn er normale vrouwen dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:12 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
De tyfus, hebben jullie al eens meegemaakt dat jullie als man door een normale capabele vrouw werden aangesproken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |