Ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nohh zonde. Is friesland - utrecht zo ver dan?
Heb nog geen auto helaas dus ik zie het niet zo zitten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Joh, heb ik ook wel eens gedaan. Vanuit Dokkum zelfs! Wel met de auto
Nee dan is het vervelend inderdaad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heb nog geen auto helaas dus ik zie het niet zo zitten.
Stel je zoekinstellingen dan bijquote:
Paiq had ons gematched.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Stel je zoekinstellingen dan bij
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:46 schreef ecstasy het volgende:
hoe werkt tinder nou eigenlijk?? en dan bedoel ik meer: ik heb een match, zijn al een paar dagen af en toe wat aan het chatten maar ik vind het te langzaam gaan en wil ook liever buiten tinder praten (eigenlijk gewoon meeten zelfs). hoe doen jullie dat?
Vraag hem om z'n nummer en stel dan een date voor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:46 schreef ecstasy het volgende:
hoe werkt tinder nou eigenlijk?? en dan bedoel ik meer: ik heb een match, zijn al een paar dagen af en toe wat aan het chatten maar ik vind het te langzaam gaan en wil ook liever buiten tinder praten (eigenlijk gewoon meeten zelfs). hoe doen jullie dat?
Vraag me gewoonquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:22 schreef ecstasy het volgende:
ja, hilarisch jongens. ik ben gewoon een beetje een noobje hierin. te lang uit de roulatie geweest en alle gesprekken met m'n andere matches lopen op niets uit, zou ik zonde vinden bij deze
"Zullen we eens een terras pakken ergens om elkaar beter te leren kennen?"quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:22 schreef ecstasy het volgende:
ja, hilarisch jongens. ik ben gewoon een beetje een noobje hierin. te lang uit de roulatie geweest en alle gesprekken met m'n andere matches lopen op niets uit, zou ik zonde vinden bij deze
Om je vraag toch te beantwoorden: Zeg dat je hem graag wilt ontmoeten, dan wisselen jullie dus nummers uit en zorg je dat het gebeurt. Niet overanalyseren het is zo simpel als dat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:22 schreef ecstasy het volgende:
ik dreig nogal snel te overanalyseren ja en ondanks dat het tinder is heb ik toch nog een soort vrees om een blauwtje te lopen. maar stom, moet ik me overheen zetten ja. thanksquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:54 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Om je vraag toch te beantwoorden: Zeg dat je hem graag wilt ontmoeten, dan wisselen jullie dus nummers uit en zorg je dat het gebeurt. Niet overanalyseren het is zo simpel als dat.
Een blauwtje lopen hoort er nu eenmaal bij en overkomt iedereen. Ga ervoor!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:56 schreef ecstasy het volgende:
[..]
ik dreig nogal snel te overanalyseren ja en ondanks dat het tinder is heb ik toch nog een soort vrees om een blauwtje te lopen. maar stom, moet ik me overheen zetten ja. thanks
Een normale capabele vrouw?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:12 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
De tyfus, hebben jullie al eens meegemaakt dat jullie als man door een normale capabele vrouw werden aangesproken?
Zijn er normale vrouwen dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:12 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
De tyfus, hebben jullie al eens meegemaakt dat jullie als man door een normale capabele vrouw werden aangesproken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |