Oef jammer. Nog interessant nieuw materiaal gezien?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:55 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Haha die is net bij ons voorbij hier in Grunn
Bijna elke x als ik stap zie ik interessant nieuw materiaal.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:56 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Oef jammer. Nog interessant nieuw materiaal gezien?
Hoe makkelijk zijn ze?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:56 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Bijna elke x als ik stap zie ik interessant nieuw materiaal.
Haha kom maar dan show ik je around en kan je je eigen conclusies trekkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:57 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Hoe makkelijk zijn ze?
Ik trek liever niet zelf.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:59 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Haha kom maar dan show ik je around en kan je je eigen conclusies trekken
0. Ik gedraag mij hedendaags. Wel een paar sukkels die gewoon vroegen, hey wil je zoenen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:56 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wist ik toch niet.
Hoeveel heb je er geregeld?
De beste IMOquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:00 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik trek liever niet zelf.
Het klinkt wel interessant. Hoe beoordeel je Grunn ten opzichte van de andere studentensteden in Nederland? Toch wel iets om mee rekening te houden tijdens universiteitskeuze. (Niet studiekeuze)
Hahaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
0. Ik gedraag mij hedendaags. Wel een paar sukkels die gewoon vroegen, hey wil je zoenen?
.. wat?
Jahoor, begin in februariquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:03 schreef Gh0stface het volgende:
Was je nog aangenomen voor je nieuwe studie Sabine?
preciesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:03 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
HahaEen echte man doet het gewoon op het juiste moment.
oh i wish, ik heb daar echt een zwak voorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:04 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Waarom?
Doe jij trouwens Vindicatballetjes?
Een prominente Pieter-Bastiaan die zijn jasje-dasje tijdens de daad aanhoudt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jahoor, begin in februari
[..]
precies
[..]
oh i wish, ik heb daar echt een zwak voor
werk proberen te vindenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:07 schreef Gh0stface het volgende:
Februari?? wat ga je tot die tijd doen??
Meestal wel, soms zijn er dagen waar iedereen chagi is lijkt 't wel maarja cant blame people for being peoplequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar groningen heeft gewoon echt een topsfeer, op ieder moment van de dag en iedere dag van het jaar
verder is het ideaal voor studenten, alsof de stad ervoor gebouwd is
De afstand is wel een nadeel. (En het feit dat alles eromheen boerenland is)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar groningen heeft gewoon echt een topsfeer, op ieder moment van de dag en iedere dag van het jaar
verder is het ideaal voor studenten, alsof de stad ervoor gebouwd is
Ik weet nog wel iets voor achter het station.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoogachtend
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:09 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
[..]
Ik weet nog wel iets voor achter het station.Damn, toch moest ik lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ook nog echtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:08 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Haha, miss recruiten die asians boven/onder je nog mensen
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:09 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
De afstand is wel een nadeel. (En het feit dat alles eromheen boerenland is)
[..]
Ik weet nog wel iets voor achter het station.dus? je hebt alles gewoon in groningen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het is 2 u naar de randstad nou boehoe einde van de wereld who caresss
omdat dat niet zo makkelijk gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |