abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 augustus 2014 @ 23:56:44 #1
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_143148214
Al Arabiya - Al Jazeera Arabic - Al Jazeera English - Al Mayadeen - Al-Monitor - BBC Arabic - CBS News - CNN - Frankfurter Allgemeine Zeitung - Haaretz - Israel National News - Jerusalem Post - Le Monde - Ma'an News - New York Times - RT - Washington Post - Ynet - Zeit

• Bij het citeren van nieuwsberichten graag bronvermelding, liefst door een directe link naar de bron.
• Nog even de herinnering om van deze topics geen plakboek te maken vol met foto's en videofragmenten die niks toevoegen. Bloederige en schokkende afbeeldingen ook niet direct hier plaatsen, maar via een link, voorzien van een waarschuwing. Dank voor de medewerking.
• Emoties kunnen soms hoog oplopen, maar laat jezelf niet verleiden om anderen te kwetsen of te beledigen. Meld misstanden in NWS-feedback of via een topic-report; ga het niet hier lopen uitvechten. Dank voor de medewerking.

Belangrijk
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:

Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal

Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 - Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 - Niet schelden
3 - Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 - Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.

Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
Operation Protective Edge
Op dinsdag 8 juli is het Israëlische leger begonnen met 'Operation Protective Edge', een militaire operatie in Gaza volgens Israël 'gericht tegen Hamas in reactie op aanhoudende raketbeschietingen'.

Kaarten Israel & Gaza

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live updates
Ha'aretz - Ynet - The Jerusalem Post - RussiaToday - Al Jazeera - FirstPost

Gaza live stream
http://www.ustream.tv/occupiedair
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_143148325
Heeft Israel niet eerder al óorloogsregels' geschonden ?
pi_143148383
quote:
7s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:41 schreef Karrs het volgende:

[..]

Dan was 't anders, een lichtsensor of zo, of lasermeting. Het werkt ook voor doelen in een loopgraaf of achter een hoekje.

Maar dat van die terroristen achter dat (inderdaad obviously open...) raam was echt weer zo'n heerlijk 'fuck you met je human shields'-verhaal. :Y

Ik zal t wel eens opzoeken. Maar vandaar: laat het nou maar wél aan ze over.
Wat is obviously? Dat woord ken ik niet. Evenmin als fuck, you, human en shields.

Doelmatigheid lijkt me een eerste reden om dit soort onderzoek te doen. Munitie die burgers doodt en tegenstanders spaart is immers verspild. En ze hebben toch al extra munitie nodig van de VSvA. (Wat een sukkels eigenlijk: een aanval beginnen zonder voldoende munitie!)
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  Moderator donderdag 7 augustus 2014 @ 00:00:40 #4
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143148472
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:56 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Strikt genomen wordt een daad van represaille dacht ik niet gerekend als een oorlogsdaad, maar juist als een daad om oorlog te voorkomen ondanks de daden van de andere partij. oid... tis laat.

de daden van de andere partij zijn in dat geval de oorlogsdaad bij mijn weten

maar goed punt wel :Y
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 7 augustus 2014 @ 00:02:57 #5
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143148602
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Heeft Israel niet eerder al óorloogsregels' geschonden ?
ongetwijfeld

dat met die nederzettingen mag iig niet
pi_143148668
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:48 schreef homme7 het volgende:
ik vind wel dat Israel moet blijven controleren op nieuwe tunnels , mar ook op tunnels waarvanuit Hamas nu schiet

[ afbeelding ]
Nog los van de imbeciele manier om reclame te maken: 750 terroristen gedood?
Dus ruim 1.100 niet-terroristen? Onschuldige burgers?

Oh wacht: alle burgers van Gaza zijn automatisch schuldig.
De burgers van Israel, die allemaal dienst moeten doen in het leger (behalve de orthodoxen) zijn automatisch onschuldig.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:00 schreef sp3c het volgende:

[..]

de daden van de andere partij zijn in dat geval de oorlogsdaad bij mijn weten

maar goed punt wel :Y
Ah en de aanval op Gaza was een represaille voor wat?
Niet voor de drie kolonistenkinderen, want die waren niet vermoord door Hamas.
Niet voor de raketten van Hamas, want Gaza wordt dagelijks ook door Israel gebombardeerd.

Dus: waarvoor dan wel?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  Moderator donderdag 7 augustus 2014 @ 00:05:46 #7
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143148747
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:04 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nog los van de imbeciele manier om reclame te maken: 750 terroristen gedood?
Dus ruim 1.100 niet-terroristen? Onschuldige burgers?

Oh wacht: alle burgers van Gaza zijn automatisch schuldig.
De burgers van Israel, die allemaal dienst moeten doen in het leger (behalve de orthodoxen) zijn automatisch onschuldig.

[..]

Ah en de aanval op Gaza was een represaille voor wat?
Niet voor de drie kolonistenkinderen, want die waren niet vermoord door Hamas.
Niet voor de raketten van Hamas, want Gaza wordt dagelijks ook door Israel gebombardeerd.

Dus: waarvoor dan wel?
weet ik veel man, mijn argumenten zijn dit toch helemaal niet 8)7

slapen hoor, onzindiscussies hier
pi_143149526
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:07 schreef Taxandria het volgende:

[..]

Vind je? Ik vind van niet, mensen doen wel de hele tijd of de oorlog zo ver is, maar telkens komt het terug en familieachtergronden spelen een grotere rol daarbij dan vaak wordt gesteld! Die viroloog begon feitelijk zelf door niet het huidige conflict als startpunt te nemen van zijn betoog maar door te verwijzen naar Israel als 'historisch krediet', met zulke termen, dan vraag je je toch af hoe en waarom deze meneer tot zijn standpunt is gekomen. Dat hij vervolgens overgaat tot publicatie, en het zwartmaken van die Joodse meneer, dat is ook triest, had hij niet hoeven doen, maar die viroloog wil het kennelijk graag publiekelijk uitvechten dat is triest te noemen in deze situatie.
De viroloog en een hele zooi wetenschappers met hem, namen kennelijk een duidelijk standpunt in. De jood (ik vind het wel stom dat je zijn naam vervangt door joodse meneer, dus ik noem hem maar gewoon jood) is het daar niet mee eens en stuurt hem daarom een mail. Dus, aangezien de mail ontvangen is in een openbaar kader, kan hij ook beantwoord worden in het openbaar. Er zal wel een hele berg mails gestuurd zijn, dus dit zal wel een kenmerkende zijn. Dat de viroloog de jood vervolgens zwart maakt, heeft die man geheel aan zijn eigen slechte argumentatie te wijten.
Ik snap niet wat er triest aan is. De jood (zijn naam is overigens Guido Joris en hij is redacteur van het tijdschrift en de website Joods Actueel en dus niet bepaald publiciteitsschuw, mag je hopen) roept het helemaal over zichzelf af.

Een en ander nog los van de vraag of de gevoerde discussie enige zin heeft.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:05 schreef sp3c het volgende:

[..]

weet ik veel man, mijn argumenten zijn dit toch helemaal niet 8)7

slapen hoor, onzindiscussies hier
Een discussie over oorlogsrecht lijkt me geen onzin.
Maar trusten.
pi_143150058
Maar niemand is instaat om te bewijzen dat israel bewust burgerslachtoffers wil maken.
pi_143150092
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:35 schreef theunderdog het volgende:
Maar niemand is instaat om te bewijzen dat israel bewust burgerslachtoffers wil maken.
Vier jongetjes op het strand ?
pi_143150107
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vier jongetjes op het strand ?
Ze dachten dat het Hamas strijders waren..
pi_143150154
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Oh... ja begrijpelijk dat ze dat dachten..
pi_143150182
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat waren het vast ook

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2014 00:40:07 ]
pi_143150187
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh... ja begrijpelijk dat ze dat dachten..
Fouten maken is menselijk, helaas dit keer met nare vervolgen.
pi_143150223
quote:
12s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:39 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat waren het vast ook

[ afbeelding ]
Hahah, ik ga stuk om die voorste.
pi_143150228
quote:
12s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:39 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat waren het vast ook

[ afbeelding ]
Pffff gevaarlijk hoor dat soort kinderen
pi_143150327
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Pffff gevaarlijk hoor dat soort kinderen
Jij hebt liever deze kinderen, denk ik:

pi_143150352
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij hebt liever deze kinderen, denk ik:

[ afbeelding ]
Hmmm deze zien er idd wel wat gevaarlijker uit ...
pi_143150431
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmmm deze zien er idd wel wat gevaarlijker uit ...
Hamas gebruikt ook kinderen voor haar vieze doel. Vergeet dat niet.
pi_143150467

Hmmmm wat doen ze hier ? :P
pi_143150525
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]

Ook zo fout als de pestpokke.
pi_143150572
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ook zo fout als de pestpokke.
Dus dat !
pi_143150670
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dus dat !
Hoewel die foto niets zegt natuurlijk. De wapens zitten vast aan een ketting, zo te zien, zoals op een wapenbeurs. We weten de context niet. Bovendien dragen de kinderen geen kledij van een terroristische organisatie.
pi_143150717
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hoewel die foto niets zegt natuurlijk. De wapens zitten vast aan een ketting, zo te zien, zoals op een wapenbeurs. We weten de context niet. Bovendien dragen de kinderen geen kledij van een terroristische organisatie.
Ghahaha nee al zijn de keppeltjes wel typisch natuurlijk :P
pi_143150849
http://stopwar.org.uk/new(...)victims#.U-Ky_rtZr4j

"The Big Lie makes it clear to the Palestinians that Israel will continue to wage a campaign of state terror and will never admit its atrocities or its intentions. "
pi_143150880
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oost, West, thuis best.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 01:06:16 #28
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_143151042
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_143151095
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-hamas-zijn-raketten

Gewoon raketten naast hotels, yolo..
  donderdag 7 augustus 2014 @ 01:14:40 #30
414204 WoordenShuffelaar
pi_143151299
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:08 schreef theunderdog het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-hamas-zijn-raketten

Gewoon raketten naast hotels, yolo..
Plaats dan de oorspronkelijk bron.
pi_143151335
quote:
[ afbeelding ]

Geen haatbaarden, daar zijn ze nog te jong voor. Zelfs nog geen baard in de keel.
Pedofilie?
pi_143151486
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:35 schreef theunderdog het volgende:
Dat hoeft niet eens om iets een oorlogsmisdaad te maken.
Bewust burgerslachtoffers maken is gewoon regulier moord.
Niemand kan bewijzen dat iemand anders, laat staan een organisatie, iets bewust deed.
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is al genoeg.
En dat is makkelijk genoeg!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 01:24:08 #33
414204 WoordenShuffelaar
pi_143151520
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)g-voor-hulp-aan-gaza

quote:
Turkije praat met Israël en Egypte over het opzetten van een luchtbrug naar de Gazastrook. Via die luchtbrug zouden hulpgoederen naar het gebied moeten worden gebracht en gewonde Palestijnen naar Turkije worden gehaald voor hulp.

Volgens de Turkse minister van Buitenlandse Zaken Ahmet Davutoglu zijn er duizenden gewonden gevallen door het Israëlische offensief. Hij heeft gisteren met de Palestijnse president Abbas over de luchtbrug gesproken. "Ze hebben dringend medische hulp nodig en wij hebben al plekken vrijgemaakt in ziekenhuizen," aldus Davutoglu.
Heeft dit kans van slagen?
pi_143151783
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:22 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Niemand kan bewijzen dat iemand anders, laat staan een organisatie, iets bewust deed.
pi_143151974
quote:
Waar moeten die vliegtuigen landen in Gaza?
pi_143152006
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:44 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Waar moeten die vliegtuigen landen in Gaza?
Ruimte genoeg inmiddels.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_143152053
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:37 schreef tapirrr het volgende:
Mijn excuses, gemist. Dan nog vind ik je argument zwak, want het begon met deze post:

[..]

Waarna jij reageerde met:

[..]

Dus jij stelt dat omdat de immigratie al decennia booming was (welke decennia heb je het dan over?) kunnen er geen Palestijnen hebben geleefd in Palestina?
Dan sla je wel heel veel over van onze reacties :)
Maar dat ik er lang geleden over heb gelezen, betekent niet dat ik alles zo maar even makkelijk kan vinden. Bovendien zei ik dat ik je secretaresse niet was, maar gaf je wel een tip in welke richting je oa kon zoeken. Dus hierbij nog meer tips.

Niet de gehele locale bevolking van de Palestijnse gebieden van voor 1948 heeft daar eeuwen geleefd.
1860's - heeft de schrijver Mark Twain het ergens over Israël en hoe leeg het land is. Dat is wel te vinden met google
1870-1880's - Toen was er extra migratie van Egyptenaren naar het land dat nu Israël heet. Zat het te googlen, maar kan het niet zo snel vinden.
1889 - De grote meerderheid van de inwoners in Jerusalem was Joods. The Pittsburgh Dispatch

Maar dan onder het Britse Mandaat:
- Hope Simpson Commission
- Peel Commission / Palestine Royal Report
Rond deze tijd rapporteerden de Britten een levende immigratie van Arabieren naar Joodse steden/dorpen.

Toen was zelfs de term Palestina nog een naam voor de (toekomstige) Joodse staat.
He testified to the Peel Commission, "There is no such country [as Palestine].... Palestine is a term the Zionists invented.... Our country was for centuries part of Syria."
Zulke meningen uit die tijd zijn wel heel erg interessant. Dat zou betekenen dat de Palestijnen van nu dus allemaal Joden moeten zijn? En de Palestijnen van nu Syriërs?

En dan nog de cijfers van de bevolking Jews/Non-Jews dat jij gaf. Daar zie je niet de immigratiecijfers, kindersterfte en gemiddelde leeftijd van overlijden. Die cijfers waren ook opmerkelijk waardoor de statistieken eigenlijk een onvolledig beeld geven, maar dat mag jezelf zoeken. Jij gelooft immers in een Eeuwenoud niet-Joods Palestijns bezit.

En dan de verdeling van Syrië, Jordanië en Libanon. Waarom doen de Joden niet moeilijk dat die landen niet-Joods werden? Zelfs niet na 1948 en de meeste Joden wegvluchten uit al die omringende Islamitische landen. Over thuisland gesproken, wanneer mogen die Joden naar hun thuislanden in Syrië, Jordanië, Libanon, etc? En waarom zijn de Palestijnen van de jaren 40-50 nooit echt opgenomen in de omringende landen itt de Joden in Israël? En als de Palestijnen van mening zijn dat ze recht hebben op een stukje Joods land, dan hebben de Joden die oorspronkelijk uit de omringende Islamitische landen komen dus ook recht op een stukje Islamitisch land?
pi_143152089
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:45 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Ruimte genoeg inmiddels.
Oh ja? De rotzooi die Israel gemaakt heeft versus een schone landingsbaan?
pi_143152281
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:47 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Dan sla je wel heel veel over van onze reacties :)
Maar dat ik er lang geleden over heb gelezen, betekent niet dat ik alles zo maar even makkelijk kan vinden. Bovendien zei ik dat ik je secretaresse niet was, maar gaf je wel een tip in welke richting je oa kon zoeken. Dus hierbij nog meer tips.

Niet de gehele locale bevolking van de Palestijnse gebieden van voor 1948 heeft daar eeuwen geleefd.
1860's - heeft de schrijver Mark Twain het ergens over Israël en hoe leeg het land is. Dat is wel te vinden met google
1870-1880's - Toen was er extra migratie van Egyptenaren naar het land dat nu Israël heet. Zat het te googlen, maar kan het niet zo snel vinden.
1889 - De grote meerderheid van de inwoners in Jerusalem was Joods. The Pittsburgh Dispatch

Maar dan onder het Britse Mandaat:
- Hope Simpson Commission
- Peel Commission / Palestine Royal Report
Rond deze tijd rapporteerden de Britten een levende immigratie van Arabieren naar Joodse steden/dorpen.

Toen was zelfs de term Palestina nog een naam voor de (toekomstige) Joodse staat.
He testified to the Peel Commission, "There is no such country [as Palestine].... Palestine is a term the Zionists invented.... Our country was for centuries part of Syria."
Zulke meningen uit die tijd zijn wel heel erg interessant. Dat zou betekenen dat de Palestijnen van nu dus allemaal Joden moeten zijn? En de Palestijnen van nu Syriërs?

En dan nog de cijfers van de bevolking Jews/Non-Jews dat jij gaf. Daar zie je niet de immigratiecijfers, kindersterfte en gemiddelde leeftijd van overlijden. Die cijfers waren ook opmerkelijk waardoor de statistieken eigenlijk een onvolledig beeld geven, maar dat mag jezelf zoeken. Jij gelooft immers in een Eeuwenoud niet-Joods Palestijns bezit.

En dan de verdeling van Syrië, Jordanië en Libanon. Waarom doen de Joden niet moeilijk dat die landen niet-Joods werden? Zelfs niet na 1948 en de meeste Joden wegvluchten uit al die omringende Islamitische landen. Over thuisland gesproken, wanneer mogen die Joden naar hun thuislanden in Syrië, Jordanië, Libanon, etc? En waarom zijn de Palestijnen van de jaren 40-50 nooit echt opgenomen in de omringende landen itt de Joden in Israël? En als de Palestijnen van mening zijn dat ze recht hebben op een stukje Joods land, dan hebben de Joden die oorspronkelijk uit de omringende Islamitische landen komen dus ook recht op een stukje Islamitisch land?
Het zal wel weer ondergesneeuwd raken in de vele reacties op dit moment, maar ik vind dit een serieus onderwerp en heb dus ook cijfers bewaard over de bevolking van Palestina in de loop der jaren.
Wat betreft het recht op terugkeer.
Ik zag een documentaire waarin een Arabische hooglerares uit Jeruzalem werd vervoerd naar de villa in Jeruzalem waar ze was opgegroeid. De joodse familie die daar inmiddels in woonde, wees haar ruw de deur en vertelde zelf verdreven te zijn uit Tunesië (of zoiets). Waarop de hooglerares tegen de documentairemaakster zei: "Dat is natuurlijk onrechtvaardig. Maar laat hen die onrechtvaardigheid bestrijden in hun eigen land in plaats van mij onrechtvaardig te behandelen."

Zoals wel vaker mensen zeggen: laten de joden de ellende over de Europese holocaust niet afwentelen op de Palestijnen.

Dus serieus discussiëren? Akkoord. Tijd en plaats? Want hier sneeuwt dat onder.
pi_143153356
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:21 schreef Kees22 het volgende:

[..]

De viroloog en een hele zooi wetenschappers met hem, namen kennelijk een duidelijk standpunt in. De jood (ik vind het wel stom dat je zijn naam vervangt door joodse meneer, dus ik noem hem maar gewoon jood) is het daar niet mee eens en stuurt hem daarom een mail. Dus, aangezien de mail ontvangen is in een openbaar kader, kan hij ook beantwoord worden in het openbaar. Er zal wel een hele berg mails gestuurd zijn, dus dit zal wel een kenmerkende zijn. Dat de viroloog de jood vervolgens zwart maakt, heeft die man geheel aan zijn eigen slechte argumentatie te wijten.
Ik snap niet wat er triest aan is. De jood (zijn naam is overigens Guido Joris en hij is redacteur van het tijdschrift en de website Joods Actueel en dus niet bepaald publiciteitsschuw, mag je hopen) roept het helemaal over zichzelf af.

[..]

Maar trusten.
Is Joods Actueel weer bezig?
Oorzaak nummer één van stijgend antisemitisme in Vlaanderen, dat tijdschrift. Daar kunnen 2000 doden in Gaza niet tegenop. imho...

[ Bericht 0% gewijzigd door meth1745 op 07-08-2014 03:06:49 ]
pi_143154396
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Wat is obviously? Dat woord ken ik niet. Evenmin als fuck, you, human en shields.
:')

:W
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_143156190
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:22 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nou, bewijs het dan?
pi_143156220
quote:
Ik zou respect voor Israel hebben als ze Turkije een dikke middelvinger zouden geven, na alle nazi en Hitler vergelijkingen.
pi_143156262
quote:
[ afbeelding ]

Zelfde als ik vroeger op de open dag van de kazerne.
pi_143157162
quote:
15s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:54 schreef Karrs het volgende:

[..]

Zelfde als ik vroeger op de open dag van de kazerne.
Haha lachwekkende vergelijking inderdaad. Treurig volk.
pi_143157224
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:35 schreef franske19 het volgende:

[..]

Haha lachwekkende vergelijking inderdaad. Treurig volk.
Het was een grapje van Yasmin, rustig aan jochie.
pi_143158080
Amnesty accuses Israel of deliberately targeting Gaza health workers

Amnesty International has urged an immediate investigation into 'mounting evidence' that Israeli forces launched apparently deliberate attacks against hospitals and health professionals in the Gaza strip.

In a press statement released on Thursday, the Human Rights group said it received disturbing testimonies from doctors, nurses, and ambulance personnel regarding IDF operations that left six medics dead.

"The harrowing descriptions by ambulance drivers and other medics of the utterly impossible situation in which they have to work, with bombs and bullets killing or injuring their colleagues as they try to save lives, paint a grim reality of life in Gaza," said Philip Luther, Middle East and North Africa Director at Amnesty International.

"Even more alarming is the mounting evidence that the Israeli army has targeted health facilities or professionals. Such attacks are absolutely prohibited by international law and would amount to war crimes. They only add to the already compelling argument that the situation should be referred to the International Criminal Court."

An ambulance services supervisor at the Al-Aqsa Martyrs hospital reported shelling on the medical facility that lasted for half an hour.

"I heard bombing that shook the hospital. It was a shelling that had hit the fourth floor, the pregnancy and caesarean unit. Then there were a few more hits. People were terrified, patients ran out, doctors could not enter to help the injured and remove the dead," said Jaber Khalil Abu Rumileh.

Ambulance worker, A’ed Mustafa Bur’i, was burned to death on 25 July in Beit Hanoon after a shell hit the clearly marked vehicle he was travelling in.

The director of the Palestinian Red Crescent Society’s (PRCS) emergency and ambulance unit, Dr Bashar Murad, said at least two PRCS ambulance workers had been killed, at least 35 injured and 17 health vehicles left out of service after attacks by the Israeli army.

Hospitals, doctors and ambulance staff, reported increased attacks after Israel launched a ground operation in the Gaza strip on July 17.

http://live.aljazeera.com/Event/Gaza_Blog
pi_143158195
A leader of the Palestinian group Hamas has said there will not be a renewal of the Gaza ceasefire that ends on Friday unless Israel meets some of its demands.

Na morgen gewoon dus weer verder ... :{

http://www.aljazeera.com/(...)148764648750817.html
pi_143158374
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:18 schreef Yasmin23 het volgende:
A leader of the Palestinian group Hamas has said there will not be a renewal of the Gaza ceasefire that ends on Friday unless Israel meets some of its demands.

Na morgen gewoon dus weer verder ... :{

http://www.aljazeera.com/(...)148764648750817.html
Hamas moet eens leren dat ze niets te eisen hebben.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:28:09 #50
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143158381
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Amnesty accuses Israel of deliberately targeting Gaza health workers

Amnesty International has urged an immediate investigation into 'mounting evidence' that Israeli forces launched apparently deliberate attacks against hospitals and health professionals in the Gaza strip.

In a press statement released on Thursday, the Human Rights group said it received disturbing testimonies from doctors, nurses, and ambulance personnel regarding IDF operations that left six medics dead.

"The harrowing descriptions by ambulance drivers and other medics of the utterly impossible situation in which they have to work, with bombs and bullets killing or injuring their colleagues as they try to save lives, paint a grim reality of life in Gaza," said Philip Luther, Middle East and North Africa Director at Amnesty International.

"Even more alarming is the mounting evidence that the Israeli army has targeted health facilities or professionals. Such attacks are absolutely prohibited by international law and would amount to war crimes. They only add to the already compelling argument that the situation should be referred to the International Criminal Court."

An ambulance services supervisor at the Al-Aqsa Martyrs hospital reported shelling on the medical facility that lasted for half an hour.

"I heard bombing that shook the hospital. It was a shelling that had hit the fourth floor, the pregnancy and caesarean unit. Then there were a few more hits. People were terrified, patients ran out, doctors could not enter to help the injured and remove the dead," said Jaber Khalil Abu Rumileh.

Ambulance worker, A’ed Mustafa Bur’i, was burned to death on 25 July in Beit Hanoon after a shell hit the clearly marked vehicle he was travelling in.

The director of the Palestinian Red Crescent Society’s (PRCS) emergency and ambulance unit, Dr Bashar Murad, said at least two PRCS ambulance workers had been killed, at least 35 injured and 17 health vehicles left out of service after attacks by the Israeli army.

Hospitals, doctors and ambulance staff, reported increased attacks after Israel launched a ground operation in the Gaza strip on July 17.

hier dus het bewijs dat israël bewust uit is op burgerslachtoffers?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_143158435
quote:
15s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:27 schreef Karrs het volgende:

[..]

Hamas moet eens leren dat ze niets te eisen hebben.
Nah beter leggen ze hun eisen ff neer want anders gaat de shit weer opnieuw beginnen ... Pfffffff kleine kinderen allemaal over }:|
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:30:50 #52
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143158455
en ik maar denken dat hamas uitgeroeid was.. er leven dus toch nog hamassers?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_143158590
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:30 schreef Maanvis het volgende:
en ik maar denken dat hamas uitgeroeid was.. er leven dus toch nog hamassers?
Geheheh schijnbaar :P
pi_143158624
Nja dit gaat niet opgelost worden. Hamas gaat never nooit zn wapens opgeven..
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:39:18 #55
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143158683
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja dit gaat niet opgelost worden. Hamas gaat never nooit zn wapens opgeven..
Die 30 hamassers die nu nog leven gebruiken 1912809 gazïers als levend schild, en israël zal niet rusten voor de 30 hamassers dood zijn. Het maakt dan niet uit als er 1912809 gaziërs dood moeten.

welluk, gaziërs ???
Een gedicht over Maanvis
pi_143158725
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:39 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Die 30 hamassers die nu nog leven gebruiken 1912809 gazïers als levend schild, en israël zal niet rusten voor de 30 hamassers dood zijn. Het maakt dan niet uit als er 1912809 gaziërs dood moeten.

welluk, gaziërs ???
Als het er maar 30 zijn is het probleem toch zo opgelost lijkt me :P
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:41:56 #57
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143158754
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als het er maar 30 zijn is het probleem toch zo opgelost lijkt me :P
je moet je wel eerst door 1912809 burgerslachtoffers heen schieten Israël }:D
Een gedicht over Maanvis
pi_143158802
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

je moet je wel eerst door 1912809 burgerslachtoffers heen schieten Israël }:D
Is Israël niet in staat om ze gewoon op te sporen ?

Maar het zijn er wel meer dan 30 :P
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:44:15 #59
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143158837
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Is Israël niet in staat om ze gewoon op te sporen ?

Maar het zijn er wel meer dan 30 :P
ik denk het niet, alle tunnels waar ze in zaten zijn toch dood?
Een gedicht over Maanvis
pi_143158861
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:44 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik denk het niet, alle tunnels waar ze in zaten zijn toch dood?
Ja maar nog niet alle tunnels schijnen gevonden te zijn toch ?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:45:18 #61
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143158879
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar nog niet alle tunnels schijnen gevonden te zijn toch ?
hoe weet je dat je ze nog niet allemaal gevonden hebt?
Een gedicht over Maanvis
pi_143158898
Nou, snel lichamen ontruimen , dan kunnen we weer verder gezellig rakketen afvuren.

Het nieuws staat stil !!
pi_143158922
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:45 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Geen idee:P Karrrs zei dat
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:46:59 #64
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143158927
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:45 schreef theunderdog het volgende:
Nou, snel lichamen ontruimen , dan kunnen we weer verder gezellig rakketen afvuren.

Het nieuws staat stil !!
raketten? alle raketten waren toch op zei het IDF?
Een gedicht over Maanvis
pi_143158928
Op Al Jazeera tunnels gefilmt in Gaza waarvan men stelt dat die door de Israeliers niet gevonden zijn.

Denk dat Al Jazeera bij een volgende operatie een grote raket op het kantoor gaat krijgen :'( Of een reportertje uiteen wordt geschoten.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_143158954
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:47 schreef Aloulou het volgende:
Op Al Jazeera funnels gefilmt in Gaza waarvan men stelt dat die door de Israeliers niet gevonden zijn.

Denk dat Al Jazeera bij een volgende operatie een grote raket op het kantoor gaat krijgen :'( Of een reportertje uiteen wordt geschoten.
Raar dat een nieuwszender ze wel kan vinden en het IDF niet .. :P
pi_143158957
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:46 schreef Maanvis het volgende:

[..]

raketten? alle raketten waren toch op zei het IDF?
IDF zegt wel meer.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:49:10 #68
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143158991
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:47 schreef theunderdog het volgende:

[..]

IDF zegt wel meer.
nouja, als ze nog raketjes over hebben.. gewoon uitdelen dan.

mag wel met dat weer!
Een gedicht over Maanvis
pi_143159025
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:49 schreef Maanvis het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
mag wel met dat weer!
*;
pi_143159061
quote:

[..]

[ afbeelding ]
mag wel met dat weer!
Die raketjes doden geen kinderen.
pi_143159072
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:51 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Daarom des te beter ! :Y
pi_143159074
Is het waar dat de daders van de moord (leven verbrand) op een palestijnse jongen vrij zijn gelaten? :{ http://www.imemc.org/arti(...)m_source=twitterfeed
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_143159079
quote:

[..]

[ afbeelding ]
mag wel met dat weer!
:9
pi_143159119
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Daarom des te beter ! :Y
Daar zijn bepaalde rechtsextremisten in Israel het niet mee eens.
pi_143159137
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:53 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Daar zijn bepaalde rechtsextremisten in Israel het niet mee eens.
Dat verbaasd me nou niks..
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:54:33 #76
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143159147
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:51 schreef theunderdog het volgende:

[..]

ligt eraan hoe goed je iron dome is :)
Een gedicht over Maanvis
pi_143159161
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ligt eraan hoe goed je iron dome is :)
Die van Gaza is niet zo goed.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:58:17 #78
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143159256
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Die van Gaza is niet zo goed.
Dat wordt een kunstgebitje voor die gaza-kinderen over een paar jaar!
Een gedicht over Maanvis
pi_143159278
Israeli minister urges EU 'inspectors' for Gaza borders

Israel's Foreign Minister has called for EU "inspectors" to monitor Gaza's borders amid efforts to extend a ceasefire.

Avigdor Lieberman told German newspaper Bild daily on Thursday, "not police or soldiers. But Germany and the EU must dispatch inspectors to Gaza to monitor the Palestinians' trade with the neighbouring countries."

"The EU already did that once at a crossing in Rafah in the south of Gaza," he said.

Lieberman also told Bild that Israel did not want to again "administer" Gaza after it withdrew its troops and settlers from the coastal enclave in September 2005.

But he said a solution needed to be found for the residents of Gaza and urged Germany to take a leading role.
[AFP]

pi_143159290
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat wordt een kunstgebitje voor die gaza-kinderen over een paar jaar!
Allemaal mooie witte tanden !
pi_143159389
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:28 schreef Maanvis het volgende:

[..]

hier dus het bewijs dat israël bewust uit is op burgerslachtoffers?
Nee, is eenzijdige berichtgeving over het beschieten van medische posten, ziekenhuizen en ambulances. (Wat altijd fout is, als het daadwerkelijk om medische posten, ziekenhuizen en ambulances gaat - laat daar geen misverstand over bestaan).

Geen woord over raketlanceringen vanuit zulke gebouwen, of terroristenverplaatsingen in ambulances of voertuigen die zo beschilderd zijn.

Ook geen mogelijkheid geopperd dat het om indirecte beschietingen gaat. Bv, Israël bombardeert een lanceerplaats vlak naast een ziekenhuis, of een ambulance scheurt voorbij een Hamas-post net als daar een bom op valt.

Op geen enkele manier is dit bewijs dat Israël bewust uit is op burgerslachtoffers.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:03:56 #83
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143159406
quote:
15s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:03 schreef Karrs het volgende:

[..]

Nee, is eenzijdige berichtgeving over het beschieten van medische posten, ziekenhuizen en ambulances. (Wat altijd fout is, als het daadwerkelijk om medische posten, ziekenhuizen en ambulances gaat - laat daar geen misverstand over bestaan).

Geen woord over raketlanceringen vanuit zulke gebouwen, of terroristenverplaatsingen in ambulances of voertuigen die zo beschilderd zijn.

Ook geen mogelijkheid geopperd dat het om indirecte beschietingen gaat. Bv, Israël bombardeert een lanceerplaats vlak naast een ziekenhuis, of een ambulance scheurt voorbij een Hamas-post net als daar een bom op valt.

Op geen enkele manier is dit bewijs dat Israël bewust uit is op burgerslachtoffers.
inmiddels hebben ze wel de schijn tegen he :).
Een gedicht over Maanvis
pi_143159426
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:45 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Tunnels zijn moeilijk op te sporen. Israël zegt alleen dat ze alle tunnels die ze gevonden hebben, hebben vernietigd maar je maakt mij niet wijs dat dat alle tunnels waren.

Misschien (hopelijk) wel een groot deel. Maar zie Vietnam over hoe moeilijk het is tunnels op te sporen.
pi_143159447
quote:

[..]

[ afbeelding ]
mag wel met dat weer!
:9
pi_143159453
Je moet wel erg goedgelovig zijn om te denken dat IDF daadwerkelijk alle tunnels heeft vernietigd.
pi_143159493
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

inmiddels hebben ze wel de schijn tegen he :).
Neuh. Hamas en de Palestijnen lopen te janken, maar het is nou eenmaal oorlog, dan gebeuren die dingen. Ook met ambulances. Onvermijdelijk.

Zijn genoeg voorbeelden te vinden over raketlanceringen naast hotels, ziekenhuizen etcetera.
pi_143159500
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:06 schreef Karrs het volgende:

[..]

Neuh
Jawel :Y
pi_143159520
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4555991,00.html

"Yair Lapid: Hamas shouldn't test us, rocket fire will be answered with heavy fire"
pi_143159544
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:51 schreef ntm het volgende:
Is het waar dat de daders van de moord (leven verbrand) op een palestijnse jongen vrij zijn gelaten? :{ http://www.imemc.org/arti(...)m_source=twitterfeed
In afwachting van de zaak...dat kan op zich wel. Hoe raar het ook klinkt.

Ze moeten natuurlijk ook wel bewijs hebben juridisch om ze te veroordelen, als dat er niet is (om welke reden dan ook) zullen ze vrijuit gaan.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:08:43 #91
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143159554
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:05 schreef theunderdog het volgende:
Je moet wel erg goedgelovig zijn om te denken dat IDF daadwerkelijk alle tunnels heeft vernietigd.
Ze zeggen zelf van wel. http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/.premium-1.608919
Een gedicht over Maanvis
pi_143159568
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:07 schreef theunderdog het volgende:
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4555991,00.html

"Yair Lapid: Hamas shouldn't test us, rocket fire will be answered with heavy fire"
Duidelijke taal.
pi_143159569
quote:
Propaganda schat
pi_143159574
quote:
Met een korreltje zout nemen. Tenzij ze echt zo goed zijn als ze zelf zeggen.
pi_143159586

Ahahahahahhaha

_O- _O- _O-
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:10:01 #96
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143159588
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:06 schreef Karrs het volgende:

[..]

Neuh. Hamas en de Palestijnen lopen te janken, maar het is nou eenmaal oorlog, dan gebeuren die dingen. Ook met ambulances. Onvermijdelijk.

Zijn genoeg voorbeelden te vinden over raketlanceringen naast hotels, ziekenhuizen etcetera.
Als het er naast is dan kan het IDF met precisiebombardementen ook ernaast een bom laten vallen. Dat is technisch allemaal mogelijk en ook met de geavanceerde apparatuur van het IDF.
Een gedicht over Maanvis
pi_143159595
quote:
9s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:04 schreef Karrs het volgende:
Tunnels zijn moeilijk op te sporen. Israël zegt alleen dat ze alle tunnels die ze gevonden hebben, hebben vernietigd maar je maakt mij niet wijs dat dat alle tunnels waren.

Misschien (hopelijk) wel een groot deel. Maar zie Vietnam over hoe moeilijk het is tunnels op te sporen.
Israel zegt niet dat ze alle tunnels in Gaza hebben opgespoord en vernietigd. Ze zeggen dat alle tunnels die ze hebben gevonden onschadelijk zijn gemaakt. En volgens mij dat dat er zo een 35 zijn.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:10:49 #98
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143159614
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Propaganda schat
dan moeten ze ook neit aan komen met nog meer burgerslachtoffers om die tunnels kapot te maken, want dan spreken ze zichzelf weer tegen ;).
Een gedicht over Maanvis
pi_143159632
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:10 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dan moeten ze ook neit aan komen met nog meer burgerslachtoffers om die tunnels kapot te maken, want dan spreken ze zichzelf weer tegen ;).
Dat maakt niet uit volgens die Israëlisch kolonel.
pi_143159640
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:09 schreef theunderdog het volgende:
[ afbeelding ]

Ahahahahahhaha

_O- _O- _O-
Heh. :D

Stoer.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:12:31 #101
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143159660
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:10 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Israel zegt niet dat ze alle tunnels in Gaza hebben opgespoord en vernietigd. Ze zeggen dat alle tunnels die ze hebben gevonden onschadelijk zijn gemaakt. En volgens mij dat dat er zo een 35 zijn.
Hier zeggen ze dat dus wel!
http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/.premium-1.608919
Een gedicht over Maanvis
pi_143159661
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:10 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als het er naast is dan kan het IDF met precisiebombardementen ook ernaast een bom laten vallen. Dat is technisch allemaal mogelijk en ook met de geavanceerde apparatuur van het IDF.
Kom op, je weet zelf dat het zo niet werkt.

Ook al doen ze dat (en in zo'n geval doen ze dat ook) dan gaan alle ramen aan die kant van het zkh er ook aan en is dus het zkh getroffen.

Laat staan als er uit een lege vleugel een raket wordt afgeschoten en daar even later een bom op valt. Mogelijkheden te over.
pi_143159665
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:11 schreef Karrs het volgende:

[..]

Heh. :D

Stoer.
Niets mis met goede propaganda, maar dit is over. :P
pi_143159667
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:10 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook wel.
pi_143159686
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:12 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Niets mis met goede propaganda, maar dit is over. :P
Dit is zwaaien met grote lullen inderdaad. :P
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:14:15 #106
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143159709
quote:
15s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:12 schreef Karrs het volgende:

[..]

Kom op, je weet zelf dat het zo niet werkt.
Ik heb genoeg discovery docu's gezien om te weten dat het wel zo werkt.
Een gedicht over Maanvis
pi_143159726
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:14 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik heb genoeg discovery docu's gezien om te weten dat het wel zo werkt.
Discovery docu's :') :P

Maar lees de edit ff
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:15:55 #108
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143159746
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:15 schreef Karrs het volgende:

[..]

Discovery docu's :') :P

Maar lees de edit ff
En waar haal jij die expertise dan vandaan?
Een gedicht over Maanvis
pi_143159806
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:21 schreef Kees22 het volgende:

[..]

[..]

Maar trusten.
Die meneer, Guido Joris, schijnt dus achteraf een katholieke meneer te zijn dus wat dat betreft.
Overigens een zeer opmerkelijke woordkeuze blijft het toch.
Bij mijn weten schrijf je Jood met hoofdletter, maar buiten dat, je zegt bijvoorbeeld dat de viroloog de Jood zwart maakt door die brief te publiceren. Het klopt dat hij alle Joden ook wel enigszins beledigd ergens maar in deze verwijst het toch direct naar die specifieke meneer.

Dat klopt, meneer is zeker niet publiciteitsschuw, en als je op de site van Joods actueel kijkt zie je ook dat bij lange na niet alles is gepubliceerd. Dat een groot deel argumentatie dan ook weggelaten is in De Morgen, en door de viroloog, daar kan Guido Joris dan ook weinig aan doen. Maar zowel deze viroloog als De Morgen geven slechts een klein stuk van de tekst van Guido Joris. Dat vind ik zelfs zeer verontrustend te noemen dat een krant daaraan meewerkt schijnbaar.

Buiten dat vind ik het afkeurenswaardig om meteen elke reactie op een mening, openbaar of niet, te gaan publiceren. Sommige mensen willen best reageren maar hoeven niet elke keer in de publiciteit te komen. Guido Joris dus schijnbaar ook niet. De viroloog zit fout, zowel met zijn reactie als eerste brief, als de keuze om over te gaan tot publicatie van wat er wordt geschreven.
pi_143159814
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En waar haal jij die expertise dan vandaan?
M'n vak en m'n interesse.

Discovery maakt dingen soms beter of slechter dan ze zijn. Denk aan die "10 beste tanks..." en meer van dat soort onzinseries" :P
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:18:58 #111
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143159827
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:18 schreef Karrs het volgende:

[..]

M'n vak en m'n interesse.

Discovery maakt dingen soms beter of slechter dan ze zijn. Denk aan die "10 beste..." :P
Wat is je vak?
Een gedicht over Maanvis
pi_143159882
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:18 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat is je vak?
Dat hou ik privé. Hou het maar op m'n interesse (krijgshistorie), dus ga er maar vanuit dat ik wel wát weet op militair gebied. Niet alles, maar wel wat.
pi_143159905
En nee, ik zit niet in de nazi killin' business. :P
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:22:41 #114
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143159923
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:21 schreef Karrs het volgende:

[..]

Dat hou ik privé. Hou het maar op m'n interesse (krijgshistorie), dus ga er maar vanuit dat ik wel wát weet op militair gebied. Niet alles, maar wel wat.
Wat is de reden dat je het privé houdt? Je kunt door het te onthullen deze discussies winnen namelijk.
Een gedicht over Maanvis
pi_143159993
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:22 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat is de reden dat je het privé houdt? Je kunt door het te onthullen deze discussies winnen namelijk.
Nonsens. Beroep op autoriteit is een drogreden. Als ik wat zeg moet het waar zijn, wat ik in het dagelijks leven doe heeft daar niks mee te maken. Ook als geinteresseerde in krijgshistorie niet.

Ontopic maar weer.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:28:11 #116
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143160089
wat valt er nog te discussiëren als je toch altijd gelijk denkt te hebben vanwege je vak? :)
Een gedicht over Maanvis
pi_143160176
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:28 schreef Maanvis het volgende:
wat valt er nog te discussiëren als je toch altijd gelijk denkt te hebben vanwege je vak? :)
Dan is het jouw taak om aan te tonen dat die geen gelijk heeft ondanks zijn vak :P
pi_143160188
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:28 schreef Maanvis het volgende:
Iedereen denkt altijd gelijk te hebben, vanwege vak, geloof, plaatjes op 't internet, huilende experts, wat papa, pastoor of imam zegt etc.

En omdat iedereen moeilijk tegen z'n ongelijk kan lijkt het wel.

Is verder niet boeiend.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:32:14 #119
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143160206
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dan is het jouw taak om aan te tonen dat die geen gelijk heeft ondanks zijn vak :P
ik weet niet wat zijn vak is, wie weet zitten we wel in hetzelfde vak!
Een gedicht over Maanvis
pi_143160263
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik weet niet wat zijn vak is, wie weet zitten we wel in hetzelfde vak!
Nou dat lijkt mij niet als ik jouw reacties en die van hem zie. Liggen nogal uit elkaar :P
pi_143160317
Gaza victims receive treatment in Jordan

A severe shortage of medical services in Gaza has prompted hospitals in neighbouring Jordan to open their wards to Palestinian victims of Israeli air
strikes.

A twenty-two-year-old student who was caught in a bomb attack on July 10 has been transferred to Jordan for treatment after having his legs amputated.

A 72-hour ceasefire agreed by Israel and Hamas, which came into effect on Tuesday, put an end to 29 days of violence that killed 1,867 Palestinians and left 9,536 others wounded.
[Associated Press]
by Faisal Edroos 12:00 PM

pi_143160341
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Gaza victims receive treatment in Jordan

A severe shortage of medical services in Gaza has prompted hospitals in neighbouring Jordan to open their wards to Palestinian victims of Israeli air
strikes.

A twenty-two-year-old student who was caught in a bomb attack on July 10 has been transferred to Jordan for treatment after having his legs amputated.

A 72-hour ceasefire agreed by Israel and Hamas, which came into effect on Tuesday, put an end to 29 days of violence that killed 1,867 Palestinians and left 9,536 others wounded.
[Associated Press]
by Faisal Edroos 12:00 PM

Heb je nog niet gehoord over die inwoners van Gaza die medisch behandeld zijn in en/of/ door Israel?! Waarom post je dat niet, zo typisch weer van je, jammer!!
pi_143160384
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:36 schreef Taxandria het volgende:

[..]

Heb je nog niet gehoord over die inwoners van Gaza die medisch behandeld zijn in en/of/ door Israel?! Waarom post je dat niet, zo typisch weer van je, jammer!!
Jawel had ik gehoord. Alleen beetje jammer dat Israël ze eerst verwond en dan gaat behandelen.
pi_143160578
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jawel had ik gehoord. Alleen beetje jammer dat Israël ze eerst verwond en dan gaat behandelen.
Dat geldt ook voor die kankerpatiënten, en/of/ zieke kinderen, die Israel sowieso al behandelt?
Onzin dus!
pi_143160608
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:43 schreef Taxandria het volgende:

[..]

Dat geldt ook voor die kankerpatiënten, en/of/ zieke kinderen, die Israel sowieso al behandelt?
Onzin dus!
Uhh nee , dat zeg ik nergens..
Wat is nou je punt ?
pi_143160622
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Uhh nee , dat zeg ik nergens..
Wat is nou je punt ?
Dat je dat niet noemt.
pi_143160642
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:45 schreef Taxandria het volgende:

[..]

Dat je dat niet noemt.
Ik noem zoveel niet.. ?
pi_143161864
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik noem zoveel niet.. ?
Je kiest, hypocriet, dus.
pi_143161894
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:23 schreef Taxandria het volgende:

[..]

Pfff
pi_143162054
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:23 schreef Taxandria het volgende:

[..]

pi_143162096
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:59 schreef Kees22 het volgende:
Dus serieus discussiëren? Akkoord. Tijd en plaats? Want hier sneeuwt dat onder.
Geen idee. Misschien bij C&H?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 13:49:45 #132
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143162796
Mooi om te zien dat er nu EINDELIJK eens wat meer kritiek komt op de oorlogsmisdaden van Israel tegen Palestina. Met die verklaring van Timmermans bv. Ongelofelijk dat dat is gebeurd aangezien tot nu toe de nederlandse regering altijd pal achter Israel is blijven staan. Rutte heeft dat laatst helaas ook nog weer verklaard. (ben je toch niet geloofwaardig meer als President als je zegt dat Israel in zijn recht staat met wat het doet)

Hier nog een supermoedige jongen. Dit is echt een enorme held in mijn ogen.

Feyenoord!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 13:51:26 #133
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143162839
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:49 schreef Japie77 het volgende:
Mooi om te zien dat er nu EINDELIJK eens wat meer kritiek komt op de oorlogsmisdaden van Israel tegen Palestina. Met die verklaring van Timmermans bv. Ongelofelijk dat dat is gebeurd aangezien tot nu toe de nederlandse regering altijd pal achter Israel is blijven staan. Rutte heeft dat laatst helaas ook nog weer verklaard. (ben je toch niet geloofwaardig meer als President als je zegt dat Israel in zijn recht staat met wat het doet)

nederland heeft geen president heur.
Een gedicht over Maanvis
pi_143163287
quote:

Lekker eenzijdig weer.

Welke oorlogsmisdaden heb je het over?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:04:51 #135
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143163340
quote:

Werd ook wel tijd, maar aan alleen kritiek heb je helaas niks
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:05:36 #136
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143163367
quote:
15s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:03 schreef Karrs het volgende:

[..]

Lekker eenzijdig weer.

:') !
pi_143163436
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:05 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

:') !
Hier heb ik niks aan.

Noem ze eens op?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:11:56 #138
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143163595
quote:

[..]

Lekker eenzijdig weer.

Wat is er precies eenzijdig aan?

Ik heb het over de oorlogsmisdaden dat Israel een gedeelte van Palestijns land bezet en nu al weken allemaal onschuldige palestijnen aan het vermoorden is.
Feyenoord!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:12:53 #139
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143163625
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:04 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Werd ook wel tijd, maar aan alleen kritiek heb je helaas niks
Als alle jongeren in Israel deze keuze zouden maken zou Israel geen soldaten meer hebben om te vechten. Probleem opgelost. :)
Feyenoord!
pi_143163725
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:11 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat is er precies eenzijdig aan?

Ik heb het over de oorlogsmisdaden dat Israel een gedeelte van Palestijns land bezet en nu al weken allemaal onschuldige palestijnen aan het vermoorden is.
Palestijns land bezetten kan ik inkomen, maar dat is geen oorlogsmisdaad; dat is gewoon illegaal.

Onschuldige Palestijnen vermoorden is onzin, onschuldige Palestijnen doden misschien maar die schuldvraag is discutabel en geen oorlogsmisdaad, tenzij expres en daarvan is m.i. geen sprake.

Vermoorden is al helemaal niet aan de orde, ze hebben niet een lijstje liggen met "Deze bom is bedoeld voor Achmed, Achmed en Zahir".

Je kunt hooguit zeggen dat Israël veel te laks is omgesprongen met Palestijnse burgers en dat klopt m.i. ook wel, maar dat is een keuze die ze gemaakt hebben. Heeft niks met oorlogsmisdaden te maken verder.

Raketten op burgers afschieten met de bedoeling die te raken, zoals Hamas doet, is wél een oorlogsmisdaad trouwens.
pi_143163774
quote:
15s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:07 schreef Karrs het volgende:

[..]

Hier heb ik niks aan.

Noem ze eens op?
Bewust aanvallen, verwonden en doden van burgers en het verwoesten van woningen.
pi_143163820
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Bewust aanvallen, verwonden en doden van burgers en het verwoesten van woningen.
Dat eerste doen ze niet en het tweede is geen oorlogsmisdaad.
pi_143163971
quote:
9s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:17 schreef Karrs het volgende:

[..]

Dat eerste doen ze niet en het tweede is geen oorlogsmisdaad.
Er zijn in de afgelopen weken ongeveer 650 Palestijnen vermoord, waaronder 150 kinderen. Als je dat afzet tegen het saldo van Hamas is Hamas een stuk efficiënter in het vermoorden van militairen. Dat terwijl ze veel minder geavanceerd materiaal tot hun beschikking hebben.
pi_143164107
quote:

[..]

Lekker eenzijdig weer.

Niet die van Hamas me dunkt die net zo goed oorlogsmisdaden plegen door raketaanvallen op Israël.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:26:45 #145
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143164120
quote:
9s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:15 schreef Karrs het volgende:

[..]

Palestijns land bezetten kan ik inkomen, maar dat is geen oorlogsmisdaad; dat is gewoon illegaal.

Onschuldige Palestijnen vermoorden is onzin, onschuldige Palestijnen doden misschien maar die schuldvraag is discutabel en geen oorlogsmisdaad, tenzij expres en daarvan is m.i. geen sprake.

Vermoorden is al helemaal niet aan de orde, ze hebben niet een lijstje liggen met "Deze bom is bedoeld voor Achmed, Achmed en Zahir".

Je kunt hooguit zeggen dat Israël veel te laks is omgesprongen met Palestijnse burgers en dat klopt m.i. ook wel, maar dat is een keuze die ze gemaakt hebben. Heeft niks met oorlogsmisdaden te maken verder.

Raketten op burgers afschieten met de bedoeling die te raken, zoals Hamas doet, is wél een oorlogsmisdaad trouwens.
Wat een grapjas ben jij. Hamas is inderdaad de grote schuldige in dit verhaal......

Hamas is te vergelijken met het Nederlandsche verzet in WW2 toen Duitsland Nederland bezette. In dit geval is het Israel wat Palestina bezet.

En dan vind jij het gek dat Hamas wat terug probeert te doen? Na de massale slachting van Palestijnen? Jij vond het Nederlandse verzet ook een stelletje terroristen zeker?
Feyenoord!
pi_143164142
quote:
7s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:26 schreef Mylene het volgende:

[..]

Niet die van Hamas me dunkt die net zo goed oorlogsmisdaden plegen door raketaanvallen op Israël.
Hamas doodt relatief gezien meer militairen dan Israël. Dat terwijl ze het met veel minder geavanceerde apparatuur moeten doen.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:27:38 #147
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143164147
quote:

[..]

Dat klopt. Maar Hamas is verzet. Israel is de bezetter hier.
Feyenoord!
pi_143164155
quote:
7s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:22 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er zijn in de afgelopen weken ongeveer 650 Palestijnen vermoord, waaronder 150 kinderen.
Er is er volgens mij niet één VERMOORD. Ze zijn wel dood (tenminste, dat zegt Gaza) maar er is geen bom geweest die op Mo het kleine jongetje is gegooid met als doel om Mo het kleine jongetje om te brengen.

quote:
Als je dat afzet tegen het saldo van Hamas is Hamas een stuk efficiënter in het vermoorden van militairen. Dat terwijl ze veel minder geavanceerd materiaal tot hun beschikking hebben.
Is ook geen moord.

Moord is een misdaad, doden in oorlog niet. Zelfs burgers die omkomen omdat ze bij Hamas- of andere terreurdoelen staan niet.

Verschil.

[ Bericht 0% gewijzigd door Karrs op 07-08-2014 14:44:43 ]
pi_143164187
quote:

[..]

Imho pleegde Hamas veel meer oorlogsmisdaden in de afgelopen maand dan Israël.

[ Bericht 0% gewijzigd door Karrs op 07-08-2014 14:35:53 ]
pi_143164319
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:26 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat een grapjas ben jij. Hamas is inderdaad de grote schuldige in dit verhaal......
Oorlogsmisdaden ging het over; wat dat betreft trouwens wel.
quote:
Hamas is te vergelijken met het Nederlandsche verzet in WW2 toen Duitsland Nederland bezette. In dit geval is het Israel wat Palestina bezet.
Het Nederlandse verzet schoot geen terreurraketten op Duitse burgers af. NL verzet was goeddeels passief, beschermde Joden en andere onderduikers, zorgde voor eten en geld (dmv overvallen op bonnenkantoren) en soms werd er een verrader of hoge Duitse MILITAIR omgelegd. Aan het eind van de oorlog pleegden ze aanslagen tegen Duitsers (weer: militairen) en streden ze mee met de geallieerden.

Hamas terroriseert de eigen bevolking en het zuiden van Israël en heeft nauwelijks oog voor het IDF. Behalve als die weer binnenmarcheren omdat Hamas weer eens te lang raketten op burgers schiet.

Hamas is een terreurgroep. Het verzet was dat bepaald niet. Hamas een verzetsgroep noemen is een belediging voor de term verzetsgroep.
pi_143164408
Erg vreemd dat er zo weinig incidenten zijn met de palestijnen op de westelijke jordaanoever. Altijd hommeles in dat kleine strookje islamitische dictatuur. Hamas nu voor eens en altijd uitschakelen!!!!i
pi_143164421
quote:
7s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hamas doodt relatief gezien meer militairen dan Israël. Dat terwijl ze het met veel minder geavanceerde apparatuur moeten doen.
Ook weer zo'n totaal nietszeggende vergelijking. Israël stormde niet met burgers de grens over, dat deden ze met militairen. Die burgers zaten nog in Israël, onder Iron Dome (die dat percentage dus nóg schever trok omdat ze al die Palestijnse raketten neerhaalden).

[ Bericht 0% gewijzigd door Karrs op 07-08-2014 14:43:26 ]
pi_143164427
quote:
7s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:27 schreef Karrs het volgende:

[..]

Er is er volgens mij niet één VERMOORD. Ze zijn wel dood (tenminste, dat zegt Gaza) maar er is geen bom geweest die op Mo het kleine jongetje is gegooid om Mo het kleine jongetje om te brengen.
Het de tyfus in bombarderen van halve woonwijken is gewoon moord. Israël heeft nog geen verklaring naar buiten gebracht dat het allemaal missers waren of iets.

quote:
Moord is een misdaad, doden in oorlog niet. Zelfs burgers die omkomen omdat ze bij Hamas- of andere terreurdoelen staan niet.
Gezien het totale gebrek aan nauwkeurige precisiebombardementen en het totaal aantal doden heeft Israël op z'n zachtst gezegd de schijn tegen. Zeker omdat het niet naar buiten brengt wat het wegvagen van die woonwijken nu precies rechtvaardigt.
pi_143164497
quote:
7s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het de tyfus in bombarderen van halve woonwijken is gewoon moord. Israël heeft nog geen verklaring naar buiten gebracht dat het allemaal missers waren of iets.

[..]

Gezien het totale gebrek aan nauwkeurige precisiebombardementen en het totaal aantal doden heeft Israël op z'n zachtst gezegd de schijn tegen. Zeker omdat het niet naar buiten brengt wat het wegvagen van die woonwijken nu precies rechtvaardigt.
Dat is toch duidelijk. Onder al die woonwijken zaten raketten van Hamas...
pi_143164548
Raar eigenlijk dat de Palestijnen zelf niks tegen Hamas ondernemen. Althans daar horen we niets van. Het lijkt alsof alle Palestijnen Hamas steunen.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:39:51 #156
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143164572
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:39 schreef Bozepiemel het volgende:
Raar eigenlijk dat de Palestijnen zelf niks tegen Hamas ondernemen. Althans daar horen we niets van. Het lijkt alsof alle Palestijnen Hamas steunen.
het is een dictatuur waarin iedereen die kritiek op hamas heeft wordt geëxecuteerd.
Een gedicht over Maanvis
pi_143164575
quote:
Volgens mij is de Palestijn op dit moment bezig om te overleven...
pi_143164637
quote:
7s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het de tyfus in bombarderen van halve woonwijken is gewoon moord.
Nee, het doden van een persoon of groep personen met als bedoeling het doden van die persoon of groep personen is moord. Tenzij het militaire doelen in oorlog zijn (strijders, infra, magazijnen etc).
quote:
Israël heeft nog geen verklaring naar buiten gebracht dat het allemaal missers waren of iets.
Hoeven ze ook niet te doen.
quote:
Gezien het totale gebrek aan nauwkeurige precisiebombardementen
Wat :')

ALLE bommen en raketten waren precisiebombardementen. Anders had heel Gaza totaal aan puin gelegen.

quote:
En het totaal aantal doden heeft Israël op z'n zachtst gezegd de schijn tegen.
Onzin, zoveel doden zijn er nou ook weer niet gevallen. Kijk maar naar Syrië en Irak als je voorbeelden wil van hoe het kan gaan. Bovendien kan dat cijfer nog wel eens veranderen, zou niet de eerste keer zijn dat ze de cijfers flink overdrijven.
quote:
Zeker omdat het niet naar buiten brengt wat het wegvagen van die woonwijken nu precies rechtvaardigt.
Hoeven ze ook niet te doen.

Ze zijn aan niemand verantwoording schuldig behalve hun eigen volk. Israël is geen terroristengroep of zo; als die een woonwijk of huizenblok levelen dan is dat ergens voor nodig geweest.
pi_143164682
quote:
Nonsens, geloof ik niets van. Maar Hamas heeft gewoon de touwtjes stevig in handen... te stevig vooralsnog. En zo'n oorlog is op de een of andere manier toch altijd weer een propagandaoverwinning voor ze - hoewel dat de families van de slachtoffers niks uitmaakt.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:44:19 #160
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143164740
quote:
15s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:27 schreef Karrs het volgende:

[..]

Er is er volgens mij niet één VERMOORD. Ze zijn wel dood (tenminste, dat zegt Gaza) maar er is geen bom geweest die op Mo het kleine jongetje is gegooid om Mo het kleine jongetje om te brengen.

[..]

Is ook geen moord.

Verschil.
Geloof je toch zelf zeker niet? Het is opeens geen misdaad als het in een oorlog gebeurt. Wat een bull. Het doden van mensen is altijd een misdaad. Waarom zou het opeens minder erg of gelegitimeerd zijn onder andere omstandigheden.
Feyenoord!
pi_143164745
Hoop dat dit niet waar is...

6th August 2014 | International Solidarity Movement, Khalil team | Hebron, Occupied Palestine
In al-Khalil (Hebron) on Sunday August 3rd, a 10-year-old Palestinian boy was walking to his home near the illegal settlement of Kiryat Arba when the Israeli military shot him in the chest with live ammunition.

http://palsolidarity.org/(...)ith-live-ammunition/
pi_143164761
Ja ja geen onpartijdige bron :P
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:45:59 #163
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143164805
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoop dat dit niet waar is...

6th August 2014 | International Solidarity Movement, Khalil team | Hebron, Occupied Palestine
In al-Khalil (Hebron) on Sunday August 3rd, a 10-year-old Palestinian boy was walking to his home near the illegal settlement of Kiryat Arba when the Israeli military shot him in the chest with live ammunition.

http://palsolidarity.org/(...)ith-live-ammunition/
HIer dus het bewijs dat Israël bewust burgerslachtoffers maakt.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:46:12 #164
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143164813
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja ja geen onpartijdige bron :P
Wees gerust, die zijn er niet.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:46:30 #165
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143164818
quote:
9s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:32 schreef Karrs het volgende:

[..]

Oorlogsmisdaden ging het over; wat dat betreft trouwens wel.

[..]

Het Nederlandse verzet schoot geen terreurraketten op Duitse burgers af. NL verzet was goeddeels passief, beschermde Joden en andere onderduikers, zorgde voor eten en geld (dmv overvallen op bonnenkantoren) en soms werd er een verrader of hoge Duitse MILITAIR omgelegd. Aan het eind van de oorlog pleegden ze aanslagen tegen Duitsers (weer: militairen) en streden ze mee met de geallieerden.

Hamas terroriseert de eigen bevolking en het zuiden van Israël en heeft nauwelijks oog voor het IDF. Behalve als die weer binnenmarcheren omdat Hamas weer eens te lang raketten op burgers schiet.

Hamas is een terreurgroep. Het verzet was dat bepaald niet. Hamas een verzetsgroep noemen is een belediging voor de term verzetsgroep.
Hamas is inderdaad een terroristische organisatie. Maar de Zionistische overheid van Israel is een veel grotere en ergere terroristische organisatie. Maar daar ga je voor het gemak niet op in. Volgens mij ben je gewoon een beetje aan het trollen. Je meent het waarschijnlijk helemaal niet. Klopt dat?
Feyenoord!
pi_143164834
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:45 schreef Maanvis het volgende:

[..]

HIer dus het bewijs dat Israël bewust burgerslachtoffers maakt.
Het is geen bewijs ! Aangezien we niet weten of het waar is
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:47:08 #167
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143164840
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:35 schreef 729Sinistra het volgende:
Erg vreemd dat er zo weinig incidenten zijn met de palestijnen op de westelijke jordaanoever. Altijd hommeles in dat kleine strookje islamitische dictatuur. Hamas nu voor eens en altijd uitschakelen!!!!i
Eerst de zionistische terroristen in Israel uitschakelen!
Feyenoord!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:47:15 #168
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143164850
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het is geen bewijs ! Aangezien we niet weten of het waar is
maar als het wel waar is is daar het bewijs.
Een gedicht over Maanvis
pi_143164859
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]

maar als het wel waar is is daar het bewijs.
Ggahahaah ALS :P
pi_143164878
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:44 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Geloof je toch zelf zeker niet? Het is opeens geen misdaad als het in een oorlog gebeurt.
Dat is het oorlogsrecht. Daar gelden gewoon andere regels.
quote:
Wat een bull. Het doden van mensen is altijd een misdaad. Waarom zou het opeens minder erg of gelegitimeerd zijn onder andere omstandigheden.
Zie boven.

Kan wel begrijpen dat je 't misdadig vindt, maar dat is dus het kutte van oorlog.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:48:28 #171
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143164891
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:47 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Die bestaan niet.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:48:32 #172
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143164894
quote:
Zou toch eerder verwachten dat meer israeliers meer tegen hun terroristische overheid ondernemen zoals die jongen in het filmpje wat ik poste.
Feyenoord!
pi_143164901
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:47 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Die zijn al een jaar of 70 rustig...
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:49:09 #174
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143164919
quote:
9s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:47 schreef Karrs het volgende:

[..]

Dat is het oorlogsrecht. Daar gelden gewoon andere regels.

[..]

Zie boven.

Kan wel begrijpen dat je 't misdadig vindt, maar dat is dus het kutte van oorlog.
ik dacht dat je expert was op het gebied van krijgshistorie, je weet toch wel wat oorlogsmisdaden zijn en wat niet?
Een gedicht over Maanvis
pi_143164959
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:46 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Hamas is inderdaad een terroristische organisatie. Maar de Zionistische overheid van Israel is een veel grotere en ergere terroristische organisatie. Maar daar ga je voor het gemak niet op in.
Natuurlijk niet want dat is onzin.
quote:
Volgens mij ben je gewoon een beetje aan het trollen. Je meent het waarschijnlijk helemaal niet. Klopt dat?
Dat ik antwoorden geef die je niet bevallen betekent niet automatisch dat ik aan het trollen ben.
pi_143164961
quote:
9s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:48 schreef Karrs het volgende:

[..]

Heb je mijn link gelezen? Had van jou wel een reactie verwacht
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:50:22 #177
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143164964
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ggahahaah ALS :P
Ja waarom zou zo'n 10 jarig jochie erover liegen?
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:50:25 #178
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143164968
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Die bestaan niet.
Feyenoord!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:51:00 #179
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143164987
Kansloze zionisme gelul ook elke keer :').
Get woke, go broke!
pi_143164999
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ja waarom zou zo'n 10 jarig jochie erover liegen?
Waarom zo uberhaubt iemand liegen? Wie weet is dat jochie wel door een Hamasstrijder geraakt en beweerd de site dat het de Israeli's waren ?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:51:59 #181
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143165028
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom zo uberhaubt iemand liegen? Wie weet is dat jochie wel door een Hamasstrijder geraakt en beweerd de site dat het de Israeli's waren ?
Waarom zou hamas 10-jarige jochies neerschieten?
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:52:32 #182
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143165050
quote:
9s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:48 schreef Karrs het volgende:

[..]

Zionisten of terroristen?

Aangezien alle ellende is begonnen toen het Zionisme ontstond en die zionisten zo nodig meer land wilden hebben en alle andere waanzin van het Zionisme (uitverkoren volk etc).

En aangezien de Isrealische overheid met geweld hun doel probeert te bereiken zijn het gewoon niks meer en minder als terroristen.
Feyenoord!
pi_143165058
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:51 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Waarom zou hamas 10-jarige jochies neerschieten?
Je snapt mijn punt niet.
pi_143165062
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:49 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik dacht dat je expert was op het gebied van krijgshistorie, je weet toch wel wat oorlogsmisdaden zijn en wat niet?
Expert :')

Doe eens een voorbeeld waar ik ernaast zit dan.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:53:21 #185
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143165084
quote:
8s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:50 schreef Karrs het volgende:

[..]

Natuurlijk niet want dat is onzin.

[..]

Dat ik antwoorden geef die je niet bevallen betekent niet automatisch dat ik aan het trollen ben.
"Dat is onzin"

Onwijs sterk argument, je hebt me overtuigd.
Feyenoord!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:53:24 #186
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143165086
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:52 schreef Karrs het volgende:

[..]

Expert :')

Doe eens een voorbeeld waar ik ernaast zit dan.
Je doet in je reactie waar ik op reageer net alsof oorlogsmisdaden niet bestaan..
Een gedicht over Maanvis
pi_143165104
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb je mijn link gelezen? Had van jou wel een reactie verwacht
Ga ik later even lezen
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:54:02 #188
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143165120
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je snapt mijn punt niet.
heb je het telefoonnummer van dat ziekenhuis, we kunnen ze wel bellen om te vragen of het waar is wat daar in dat nieuwsartikel staat?
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:54:31 #189
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143165137
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:51 schreef HeatWave het volgende:
Kansloze zionisme gelul ook elke keer :').
Feyenoord!
pi_143165154
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]

heb je het telefoonnummer van dat ziekenhuis, we kunnen ze wel bellen om te vragen of het waar is wat daar in dat nieuwsartikel staat?
|:(
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:55:37 #191
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143165171
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

|:(
je plaatst liever onzin die niet te verifiëren is dus...
Een gedicht over Maanvis
pi_143165219
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:52 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Zionisten of terroristen?

Aangezien alle ellende is begonnen toen het Zionisme ontstond en die zionisten zo nodig meer land wilden hebben en alle andere waanzin van het Zionisme (uitverkoren volk etc).

En aangezien de Isrealische overheid met geweld hun doel probeert te bereiken zijn het gewoon niks meer en minder als terroristen.
Je moet de definitie van 'terrorisme' eens opzoeken.

En ik heb niets aan dat gelul over zionisme dit, zionisme dat. Ik weet alleen dat de term 'zionisme' akelig vaak wordt misbruikt om Jodenhaat mee te rechtvaardigen en joden/Israëliërs mee te ontmenselijken.
pi_143165223
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:55 schreef Maanvis het volgende:

[..]

je plaatst liever onzin die niet te verifiëren is dus...
Jij begon anders gelijk te roepen dat het bewijs is...

Het is nu toch wel duidelijk dat we van beide kanten niet zomaar alles kunnen geloven wat er geschreven wordt ?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:57:52 #194
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143165256
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jij begon anders gelijk te roepen dat het bewijs is...

Het is nu toch wel duidelijk dat we van beide kanten niet zomaar alles kunnen geloven wat er geschreven wordt ?
waarom begin je dan met je hoofd te bonken als ik het bewijs wil verifiëren? Ik doe dat vaker, gewoon desbetreffende instanties opbellen om zodoende betere info te krijgen om een discussie te voeren..
Een gedicht over Maanvis
pi_143165285
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Je doet in je reactie waar ik op reageer net alsof oorlogsmisdaden niet bestaan..
Wat is dit nou weer :')

Jij draagt een aantal voorbeelden aan van vermeende oorlogsmisdaden, waarvan ik zeg dat het geen oorlogsmisdaden zijn. Hoe kom je hier dan weer bij :')
pi_143165295
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:57 schreef Maanvis het volgende:

[..]

waarom begin je dan met je hoofd te bonken als ik het bewijs wil verifiëren? Ik doe dat vaker, gewoon desbetreffende instanties opbellen om zodoende betere info te krijgen om een discussie te voeren..
Oke , dan kijk je op die site voor het telefoonnummer van het ziekenhuis. En dan ga je ze bellen. Maar ik zou niet zomaar voor waar aannemen wat dat ziekenhuis dan zegt..
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:59:50 #197
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143165319
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oke , dan kijk je op die site voor het telefoonnummer van het ziekenhuis. En dan ga je ze bellen. Maar ik zou niet zomaar voor waar aannemen wat dat ziekenhuis dan zegt..
ik weet hoe ik moet doorvragen om daaromtrent de waarheid boven tafel te krijgen..
Een gedicht over Maanvis
pi_143165335
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik weet hoe ik moet doorvragen om daaromtrent de waarheid boven tafel te krijgen..
Oke super goed van je ! Nogmaals bel ze dan.
pi_143165366
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:53 schreef Japie77 het volgende:

[..]

"Dat is onzin"

Onwijs sterk argument, je hebt me overtuigd.
Ja, ik blijf aan de gang zeg. :{

Israël geeft Hamas en andere terreurgroepen gewoon een enorm pak slaag omdat Hamas en andere terreurgroepen dat verdiend hebben. Dat maakt geen terreurorganisatie van Israël.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:01:04 #200
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143165367
quote:
15s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:56 schreef Karrs het volgende:

[..]

Je moet de definitie van 'terrorisme' eens opzoeken.

En ik heb niets aan dat gelul over zionisme dit, zionisme dat. Ik weet alleen dat de term 'zionisme' akelig vaak wordt misbruikt om Jodenhaat mee te rechtvaardigen en joden/Israëliërs mee te ontmenselijken.
Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld, of ernstige dreiging daarmee, met een politiek of religieus doel. In de meeste opvattingen over wat terrorisme is, moet het om illegaal geweld gaan, doorgaans gekoppeld aan burgers als slachtoffers.

En als je nu gaat ontkennen dat Israel zich hier schuldig aan maakt maak je jezelf echt belachelijk.
Feyenoord!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:03:05 #201
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143165437
quote:
9s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:01 schreef Karrs het volgende:

[..]

Israël geeft Hamas en andere terreurgroepen gewoon een enorm pak slaag omdat Hamas en andere terreurgroepen dat verdiend hebben. Dat maakt geen terreurorganisatie van Israël.
Als het waar blijkt te zijn dat israël bewust burgerslachtoffers maakt maakt dat wel een terreurorganisatie van het IDF.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:03:48 #202
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143165456
quote:
9s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:01 schreef Karrs het volgende:

[..]

Verdiend hebben? Serieus? Al die palestijnen zijn dood omdat ze dat verdiend hebben??

Die twee Israelische jongens die dood zijn zijn notabene niet eens door Hamas gedood. Dus al die Palestijnen zijn voor niks VERMOORD door die israelische terroristen.

En wat betreft het Zionisme ik zou me er eens over inlezen aangezien het Zionisme de directe aanleiding is voor het hele Israel-Palestina conflict. Voor de opkomst van het zionisme leefden palestijnen en joden duizenden jaren in vrede.
Feyenoord!
pi_143165510
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als het waar blijkt te zijn dat israël bewust burgerslachtoffers maakt maakt dat wel een terreurorganisatie van het IDF.
Misschien heb je hier wat aan ?

http://www.mezan.org/en/contactus.php
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:06:05 #204
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143165536
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:01 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld, of ernstige dreiging daarmee, met een politiek of religieus doel. In de meeste opvattingen over wat terrorisme is, moet het om illegaal geweld gaan, doorgaans gekoppeld aan burgers als slachtoffers.

En als je nu gaat ontkennen dat Israel zich hier schuldig aan maakt maak je jezelf echt belachelijk.
Nee, als je blijft geloven in die Hamassprookjes maak je jezelf belachelijk.

Militante extreme moslims op hun woord geloven :').
Get woke, go broke!
pi_143165552
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:01 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Voor jou, misschien. Boeie. :')

Maar dit is dus gewoon niet van toepassing op Israël. Die gebruikt geweld om terroristen te bestrijden, niet om 'politieke of religieuze redenen'. De enige Israëliërs die je van terrorisme zou kunnen beschuldigen, waren de groeperingen eind jaren 30 die de Engelsen en Arabieren op de korrel namen. En heel soms een kolonist die het z'n Palestijnse buren moeilijk maakt.

Ik snap wel dat je vindt dat het geweld excessief was en daar ben ik het misschien nog wel mee eens ook als dat blijkt (hoewel ik de details niet ken; ik kan alleen maar afgaan op wat ik heb gezien hier en in de media). Maar dat maakt geen terroristen van Israël. Mag jij van vinden wat je wil, maar zo zie ik het.
pi_143165617
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ook niet.

Als er burgers bij militaire doelen staan is het lullig voor die burgers. Ook al weet Israël dat ze er staan. Klinkt heel hard, is het ook, maar zolang ze geen bommen gooien met als hoofddoel burgers, is het geen terreur maar gewoon een oorlogsdaad.

Daad. Niet misdaad. ;)
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:09:02 #207
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143165643
quote:
15s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:08 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ook niet.

Als er burgers bij militaire doelen staan is het lullig voor die burgers. Ook al weet Israël dat ze er staan. Klinkt heel hard, is het ook, maar zolang ze geen bommen gooien met als hoofddoel burgers, is het geen terreur maar gewoon een oorlogsdaad.

Daad. Niet misdaad. ;)
Idd, je gaat er zelf staan na een waarschuwing, Darwin Awards by the dozens daar :').
Get woke, go broke!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:09:25 #208
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143165656
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, als je blijft geloven in die Hamassprookjes maak je jezelf belachelijk.

Militante extreme moslims op hun woord geloven :').
Wie zegt dat ik dat doe? Ik post hier een definitie van terrorisme waar Israel aan voldoet. Thats it.
Feyenoord!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:09:56 #209
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143165669
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:09 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik dat doe? Ik post hier een definitie van terrorisme waar Israel aan voldoet. Thats it.
Neah, je pakt een definitie en doet je uiterste best de werkelijkheid zo te verdraaien dat het je goed uitkomt.
Get woke, go broke!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:11:02 #210
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143165714
quote:
15s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:08 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ook niet.

Daad. Niet misdaad. ;)
Wat maakt iets een militair doel? Het feit dat er militairen zitten? Dan kun je zonder repercussies elke joodse synagoge opblazen omdat er toevallig ook IDF-militairen heen gaan..
Een gedicht over Maanvis
pi_143165757
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:03 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Verdiend hebben? Serieus? Al die palestijnen zijn dood omdat ze dat verdiend hebben??
Die van Hamas en andere terreurgroepen wel ja.
quote:
Die twee Israelische jongens die dood zijn zijn notabene niet eens door Hamas gedood.
Huh. Wie zegt dat? :')
quote:
Dus al die Palestijnen zijn voor niks VERMOORD door die israelische terroristen.
Het is nou wel goed met je.
quote:
En wat betreft het Zionisme ik zou me er eens over inlezen aangezien het Zionisme de directe aanleiding is voor het hele Israel-Palestina conflict. Voor de opkomst van het zionisme leefden palestijnen en joden duizenden jaren in vrede.
Jahaaaa, dat weten we nou wel. Mijn punt is dat zionisme een drogreden is geworden om joden te haten. Dat het conflict erom begonnen is bestrijdt niemand, maar dat het nog bestáát, terwijl de Palestijnen 70 jaar geleden al verloren hebben, is mijns inziens nog altijd een probleem van de Palestijnen zelf die het gewoon niet willen opgeven, en hun religie die het ze wat dat betreft ook niet bepaald helpt daarin.
pi_143165769
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat maakt iets een militair doel? Het feit dat er militairen zitten? Dan kun je zonder repercussies elke joodse synagoge opblazen omdat er toevallig ook IDF-militairen heen gaan..
Nee ..
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:12:36 #213
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143165779
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Idd, je gaat er zelf staan na een waarschuwing, Darwin Awards by the dozens daar :').
Tja die baby's en kinderen die nu als hompen vlees in zakken liggen hadden natuurlijk ook gewoon hun mobieltje op moeten nemen he ;).
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:13:05 #214
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143165794
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Tja die baby's hadden natuurlijk ook gewoon hun mobieltje op moeten nemen he ;).
Nee hun achterlijke kutouders hadden gewoon niet met hun kinderwagen op een raketinstallatie moeten gaan staan.
Get woke, go broke!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:13:51 #215
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143165823
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee hun achterlijke kutouders hadden gewoon niet met hun kinderwagen op een raketinstallatie moeten gaan staan.
Om de één of andere reden geloof ik niet dat die ouders daadwerkelijk gewaarschuwd zijn. Dat is nog nergens door een onafhankelijke bron bevestigd.
Een gedicht over Maanvis
pi_143165829
De argumenten worden steeds beter :D
pi_143165849
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:13 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Om de één of andere reden geloof ik niet dat die ouders daadwerkelijk gewaarschuwd zijn. Dat is nog nergens door een onafhankelijke bron bevestigd.
De waarschuwingen zijn ook vrij nutteloos als er binnen een minuut alsnog een bom op je valt ..
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:15:47 #218
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143165890
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

De waarschuwingen zijn ook vrij nutteloos als er binnen een minuut alsnog een bom op je valt ..
En dat kan je weer voorkomen met stoppen met raketaanvallen op Israel, nee het is en blijft 100% de schuld van de palestijnen zelf allemaal.
Get woke, go broke!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:15:56 #219
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143165896
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

als de bom daadwerkelijk zo vlug valt heeft het IDF gezien dat er burgerslachtoffers gingen vallen en dat wetende toch de bom gedropt.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:16:28 #220
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143165917
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En dat kan je weer voorkomen met stoppen met raketaanvallen op Israel, nee het is en blijft 100% de schuld van de palestijnen zelf allemaal.
Er is geen palestijnse burger die raketaanvallen op israël pleegt. De palestijnse doden die vallen zijn allemaal bange burgers die onder het juk van hamas leven.
Een gedicht over Maanvis
pi_143165921
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

als de bom daadwerkelijk zo vlug valt heeft het IDF gezien dat er burgerslachtoffers gingen vallen en dat wetende toch de bom gedropt.
Twijfel er ook niet aan dat ze wisten dat ze burgerslachtoffers zouden maken.
pi_143165930
quote:

[..]

Dat wordt wel gezegd ja. Dat ze erop werden gejaagd door terroristen bv. Of dat waar is weet ik allemaal niet.

Maar ik denk dat de waarschuwingen van Israël (pamfletten, belletjes, fax, mail etc met de boodschap "erUIT!" erop) geholpen hebben om het aantal dode burgers omlaag te brengen.

Moet je maar eens kijken naar dat huizenblok in dat filmpje van gisteren. Als iedereen thuis was geweest, dan had het aantal dode burgers met een kleine 1000 mogen worden opgehoogd :{
pi_143165965
quote:
9s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:16 schreef Karrs het volgende:

[..]

Dat wordt wel gezegd ja. Dat ze erop werden gejaagd door terroristen bv. Of dat waar is weet ik allemaal niet.

Maar ik denk dat de waarschuwingen van Israël (pamfletten, belletjes, fax, mail etc met de boodschap "erUIT!" erop) geholpen hebben om het aantal dode burgers omlaag te brengen.

Moet je maar eens kijken naar dat huizenblok in dat filmpje van gisteren. Als iedereen thuis was geweest, dan had het aantal dode burgers met een kleine 1000 mogen worden opgehoogd :{
Er zijn ook berichten dat er niet altijd werd gewaarschuwd. Of dat na de waarschuwing binnen no time de echte aanval kwam.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:18:06 #224
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143165968
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Twijfel er ook niet aan dat ze wisten dat ze burgerslachtoffers zouden maken.
daarom krijgt israël ook op z'n flikker van de VN...
Een gedicht over Maanvis
pi_143165993
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:18 schreef Maanvis het volgende:

[..]

daarom krijgt israël ook op z'n flikker van de VN...
Nja dat op zn flikker krijgen is ook alleen maar symbolisch
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:20:55 #226
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143166061
quote:
9s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:16 schreef Karrs het volgende:

Waarom übrhaupt een huizenblok bombarderen.. stuur dan een grondoffensief er naar toe dat precies weet wie ze neerschieten.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:21:35 #227
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143166088
quote:

[..]

Neah, je pakt een definitie en doet je uiterste best de werkelijkheid zo te verdraaien dat het je goed uitkomt.
Dan mag jij me uitleggen waarom hetgeen Hamas doet WEL terrorisme is en wat Israel doet GEEN terrorisme is?

Jij gelooft zeker nog in het good guys bad guys sprookje? Dat de USA de good guys zijn en zo ongeveer de rest van de wereld de bad guys.
Feyenoord!
pi_143166091
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat is volgens mij zelfs een drogreden voor vele jodenhaters: het is verantwoord op joden te schieten want ze zitten toch allemaal in het IDF :P

Als die synagoge zou worden gebruikt om vanuit te schieten, of om wapens op te slaan, als C3-centrum, als barak of iets dergelijks dan wel. Als het een openbaar gebouw was waar militairen heengingen om boodschappen te doen, dan niet.

Een militair doel is een doel die direct gelinkt is aan Hamas, of andere terroristen. Dus personen, depots, bunkers, lanceerinstallaties, infrastructuur, tunnels, verbindingskanalen, communicatielijnen etcetera. Helaas dus ook woonhuizen, VN-scholen of ziekenhuizen van waaruit raketten worden gelanceerd...
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:21:55 #229
430548 homme7
vrijheid is niet gebonden zijn
pi_143166100
HAMAS heeft gewonnen
http://www.telegraaf.nl/b(...)h_tot_winnaar__.html
.

quote:
do 07 aug 2014, 15:12

Hamas verklaart zich tot winnaar Gazaoorlog
GAZA - Hamas heeft zichzelf donderdag uitgeroepen tot winnaar van de Gaza-oorlog.

Duizenden Palestijnen gingen de straat op om de overwinning te vieren.

Prins William wordt piloot traumahelikopter - Prins William wordt piloot traumahelikopter
„Wij kunnen vandaag zeggen dat wij hebben gewonnen en de vijand hebben verslagen”, aldus Hamas-leider Mushir al-Masri.
Dit gevecht was slechts de opmaat voor de grote overwinningsslag die de bezetting zal beëindigen. Het gewapende verzet heeft nog verrassingen in petto die groter zijn dan de raketten die Israël in het hart hebben geraakt.”
pi_143166125
quote:
Dit is toch niet serieus ? :{
pi_143166145
En na morgen worden ze gewoon weer weggevaagd door de Israelís ...
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:23:25 #232
430548 homme7
pi_143166152
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dit is toch niet serieus ? :{
ik vrees van wel
pi_143166154
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Er zijn ook berichten dat er niet altijd werd gewaarschuwd. Of dat na de waarschuwing binnen no time de echte aanval kwam.
Dat kan waar zijn... je moet niet altijd Hamas de tijd geven weg te rennen natuurlijk...
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:24:23 #234
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143166176
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:21 schreef Karrs het volgende:

[..]

Dat is volgens mij zelfs een drogreden voor vele jodenhaters: het is verantwoord op joden te schieten want ze zitten toch allemaal in het IDF :P

Als die synagoge zou worden gebruikt om vanuit te schieten, of om wapens op te slaan, als C3-centrum, als barak of iets dergelijks dan wel. Als het een openbaar gebouw was waar militairen heengingen om boodschappen te doen, dan niet.

Een militair doel is een doel die direct gelinkt is aan Hamas, of andere terroristen. Dus personen, depots, bunkers, lanceerinstallaties, infrastructuur, tunnels, verbindingskanalen, communicatielijnen etcetera. Helaas dus ook woonhuizen, VN-scholen of ziekenhuizen van waaruit raketten worden gelanceerd...
bedankt voor de verduidelijking! dat was nav je vorige post niet helemaal duidelijk :).
Een gedicht over Maanvis
pi_143166179
quote:
9s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:23 schreef Karrs het volgende:

[..]

Dat kan waar zijn... je moet niet altijd Hamas de tijd geven weg te rennen natuurlijk...
De burgers wel. Anders is die waarschuwing ook zinloos
pi_143166195
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:23 schreef homme7 het volgende:

[..]

ik vrees van wel
}:|
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:25:26 #237
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143166211
quote:
9s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:23 schreef Karrs het volgende:

[..]

dus Israël weet in die gevallen dat het burgerslachtoffers gaat maken en gaat toch door met de aanval.
Gewoon excuses maken voor die burgerslachtoffers, zou ze sieren!
Een gedicht over Maanvis
pi_143166216
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Waarom übrhaupt een huizenblok bombarderen.. stuur dan een grondoffensief er naar toe dat precies weet wie ze neerschieten.
Grondtroepen erheen zal te gevaarlijk zijn geweest voor het doel wat ermee moest worden bereikt. En dat hangt er vanaf wat er in (onder) dat huizenblok zat. Dat weet ik niet...

Maar een huizenblok wordt over het algemeen pas totaal neergehaald als er iets in zit, of onder zit, wat absoluut niet meer bruikbaar moet zijn na de oorlog.
pi_143166238
quote:
Doen ze elke keer.

Nou, geniet er maar van. :')
pi_143166255
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:26 schreef Karrs het volgende:

[..]

Doen ze elke keer.

Nou, geniet er maar van. :')
Als dit echt waar is zijn ze fucking dom
pi_143166260
Twee oplossingen voor dit conflict. Hoera!

http://www.liveleak.com/view?i=83f_1407357161
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:27:04 #242
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143166270
Wederom bewijs dat Hamas gewoon een rattenzooi is die ze volledig van de kaart moeten vegen wil het ooit iets worden in die kutregio.
Get woke, go broke!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:29:05 #243
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143166334
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Wederom bewijs dat Hamas gewoon een rattenzooi is die ze volledig van de kaart moeten vegen wil het ooit iets worden in die kutregio.
ja waarom is israël zo verdomd ineffectief er tegen.. voor elke hamasdooie moeten ze 5 burgerslachtoffers maken. zo wordt het natuurlijk nooit wat.
Een gedicht over Maanvis
pi_143166344
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dus Israël weet in die gevallen dat het burgerslachtoffers gaat maken en gaat toch door met de aanval.
Yep.

Da's de keiharde keuze die ze moeten maken. Wat zich daar bevindt moet er aan, burgers of niet.
quote:
Gewoon excuses maken voor die burgerslachtoffers, zou ze sieren!
Misschien komen die ook nog wel. Misschien ook niet. Zou het wel mooi vinden als ze het wel deden. Maar het zal de haat daaro niet bepaald verminderen...

[ Bericht 0% gewijzigd door Karrs op 07-08-2014 16:12:25 ]
pi_143166369
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als dit echt waar is zijn ze fucking dom
Een groot deel der Palestijnen zijn ook flink geïndoctrineerd door ze, he. Dat telt ook mee bij zoiets.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:30:01 #246
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143166372
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ja waarom is israël zo verdomd ineffectief er tegen.. voor elke hamasdooie moeten ze 5 burgerslachtoffers maken. zo wordt het natuurlijk nooit wat.
Meh, so be it op het moment. Hoeft echt niet van mij, maar is door de taktiek van Hamas onvermijdelijk, dan moeten ze Hamas maar lekker afzetten als ze willen leven. Doen ze niet, eigen schuld.
Get woke, go broke!
pi_143166387
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wie heeft je die verhouding nou weer verteld :')

Voor hetzelfde geld is het omgekeerd.
pi_143166388
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:26 schreef Bozepiemel het volgende:
Twee oplossingen voor dit conflict. Hoera!

http://www.liveleak.com/view?i=83f_1407357161
:D
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:30:49 #249
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143166399
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Meh, so be it op het moment. Hoeft echt niet van mij, maar is door de taktiek van Hamas onvermijdelijk, dan moeten ze Hamas maar lekker afzetten als ze willen leven. Doen ze niet, eigen schuld.
Het is onmogelijk om hamas af te zetten want iedereen die kritiek heeft op hamas gaat tegen de muur en wordt geëxecuteerd.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:31:05 #250
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143166405
quote:
13s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:30 schreef Karrs het volgende:

[..]

Wie heeft je die verhouding nou weer verteld :')

Voor hetzelfde geld is het omgekeerd.
de VN
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:32:32 #251
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143166455
Ah de Verenigde " we moeten ingrijpen in Nederland mbt Black Pete ivm grof racisme" Naties, ja die hebben er verstand van :').
Get woke, go broke!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:34:43 #252
430548 homme7
pi_143166516
quote:
ja dan gaat de hele wereld helemaal steigeren.
\

HAMAS maakt misbruik van die mensen, eerst een paar kinderen doodmaken om de oorlog te kunnen starten met raketten in scholen en dan gaan bleren als er een school geraakt wordt

Het zal daar nooit veranderen
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:34:49 #253
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143166521
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Ah de Verenigde " we moeten ingrijpen in Nederland mbt Black Pete ivm grof racisme" Naties, ja die hebben er verstand van :').
Dat wijf zat maar bij een weggemoffeld sub-groepje he!
Een gedicht over Maanvis
pi_143166543
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:34 schreef homme7 het volgende:

[..]

\

HAMAS maakt misbruik van die mensen, eerst een paar kinderen doodmaken om de oorlog te kunnen starten met raketten in scholen en dan gaan bleren als er een school geraakt wordt

Het is niet bewezen dat Hamas achter de dood van die tieners zat.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:35:54 #255
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143166553
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat wijf zat maar bij een weggemoffeld sub-groepje he!
Ja ok, maar de VN heeft er in het verleden ook vaak genoeg naast gezeten met hun do-good-mentaliteit.

Ik vind het uiteraard prima dat ze proberen burgerslachtoffers te vermijden, maar doe het wel goed.
Get woke, go broke!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:36:37 #256
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143166575
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja ok, maar de VN heeft er in het verleden ook vaak genoeg naast gezeten met hun do-good-mentaliteit.

Ik vind het uiteraard prima dat ze proberen burgerslachtoffers te vermijden, maar doe het wel goed.
goed, als je een andere onafhankelijke bron weet met goeie cijfers dan hou ik me aanbevolen.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:36:43 #257
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143166576
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:34 schreef homme7 het volgende:

[..]

\

:') serieus?
Hamas heeft die kinderen niet eens doodgemaakt, heeft IDF zelfgezegd.
pi_143166592
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:32 schreef HeatWave het volgende:
De VN. _O_

Lekker blaten, geld vangen en niets doen. Daar wil ik werken.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:37:49 #259
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143166610
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

In tegenstelling tot Israel, die er alles aan doet om geen burgerslachtoffers te vermijden
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:38:03 #260
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143166617
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:37 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

In tegenstelling tot Israel, die er alles aan doet om geen burgerslachtoffers te vermijden
Correct :').
Get woke, go broke!
pi_143166677
Het is vrij simpel. Het IDF beschermt burgers met alle middelen mogelijk, en de Hamas-kindermoordenaars schuilen achter burgers op alle mogelijke manieren. Elke burgerdode is een zwarte vlek in de geschiedenis van Israël, en elke burgerdode is pure winst voor Hamas.

Fijn dus dat zovelen hier Hamas steunen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:41:13 #262
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143166708
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:40 schreef waht het volgende:
Het is vrij simpel. Het IDF beschermt burgers met alle middelen mogelijk, en de Hamas-kindermoordenaars schuilen achter burgers op alle mogelijke manieren. Elke burgerdode is een zwarte vlek in de geschiedenis van Israël, en elke burgerdode is pure winst voor Hamas.

Fijn dus dat zovelen hier Hamas steunen.
Daarom moet Israël ook excuses maken voor elke zwarte vlek in de geschiedenis. Dan overstijgen ze het stigma 'zionistische terroristen' en worden ze een gerspecteerd land.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:43:43 #263
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143166791
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Daarom moet Israël ook excuses maken voor elke zwarte vlek in de geschiedenis. Dan overstijgen ze het stigma 'zionistische terroristen' en worden ze een gerspecteerd land.
Tuurlijk, nu alleen al 2000 doden met een sorry goedpraten :')
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:45:03 #264
430548 homme7
pi_143166843
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:43 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

als |HAMAS niet weer gaat beginnen dan komt het niet meer voor en kan er zelfs werkgelegenheid gebracht worden
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:48:02 #265
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143166937
quote:

[..]

dat is de enige manier waarop ik zal geloven dat israël het niet expres deed.
Een gedicht over Maanvis
pi_143167392
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zij hebben zichzelf dat stigma niet opgeplakt. En ze zijn een gerespecteerd land. Alleen niet door de Palestijnen en nogal wat moslims in deze wereld.

Mensen die denken dat Israël zionistische terroristen zijn, zijn ook zeer moeilijk op andere gedachten te brengen. Een "sorry" van Israël gaat dan echt niet helpen...
pi_143167403
quote:

[..]

En toen waren het er al 2000 :')
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:04:05 #268
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143167437
quote:
9s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:03 schreef Karrs het volgende:

[..]

Morgen 2 miljoen als de weldenkende mens nog steeds vertikt in de propaganda te trappen hoor.
Get woke, go broke!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:06:05 #269
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143167499
quote:

Lekker objectief....

Hamas zijn de bad guys want het zijn terroristen! Israel verdedigt zichzelf alleen tegen dat kwaad! _O-
Feyenoord!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:06:12 #270
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143167504
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Morgen 2 miljoen als de weldenkende mens nog steeds vertikt in de propaganda te trappen hoor.
je bent zelf verblind door propaganda!
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:06:55 #271
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143167526
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

je bent zelf verblind door propaganda!
Neuh, ik heb er wel een prima helder beeld bij inmiddels na 20+ jaar dit conflict volgen, PLO, Hamas, whatever.
Get woke, go broke!
pi_143167551
Dodental is gebaseerd op de gegevens die Hamas heeft doorgegeven aan de VN hè? Ik ben benieuwd hoeveel Hamas strijders er tussen zitten.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:08:58 #273
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143167584
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Neuh, ik heb er wel een prima helder beeld bij inmiddels na 20+ jaar dit conflict volgen, PLO, Hamas, whatever.
waarom interesseert het je zo als je toch 1 kant kiest?
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:09:11 #274
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143167591
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:07 schreef Mylene het volgende:
Dodental is gebaseerd op de gegevens die Hamas heeft doorgegeven aan de VN hè? Ik ben benieuwd hoeveel Hamas strijders er tussen zitten.
750
Een gedicht over Maanvis
pi_143167600
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:31 schreef Maanvis het volgende:

[..]

de VN
De VN ja.

Maar die hebben ook niet elk dood kind, dode strijder, dode vrouw en dode man geteld. Die krijgen hun cijfers ook grootdeels aangereikt van anderen. En Hamas heeft daar de informatievoorziening vrij strak in handen.

Feit is dat je daar niet gauw achter komt. Feit is trouwens ook dat het eigenlijk niet uitmaakt, er verandert toch niets aan de politieke status quo. Er verandert wat op gebied van slagkracht (die van de terreurgroepen is nogal 'teruggelopen') maar niet qua politieke verhoudingen.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:09:41 #276
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143167608
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

waarom interesseert het je zo als je toch 1 kant kiest?
Omdat ik gewoon graag de overwinning een keer zie van Israel, zodat ik weer eens op bezoek kan daar :).
Get woke, go broke!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:11:27 #277
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143167662
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

_O- _O-
Goede grap.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:12:02 #278
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143167682
quote:
9s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:09 schreef Karrs het volgende:

[..]

De VN ja.

Maar die hebben ook niet elk dood kind, dode strijder, dode vrouw en dode man geteld. Die krijgen hun cijfers ook grootdeels aangereikt van anderen. En Hamas heeft daar de informatievoorziening vrij strak in handen.

Feit is dat je daar niet gauw achter komt. Feit is trouwens ook dat het eigenlijk niet uitmaakt, er verandert toch niets aan de politieke status quo. Er verandert wat op gebied van slagkracht (die van de terreurgroepen is nogal 'teruggelopen') maar niet qua politieke verhoudingen.
dus; wie heeft wel betrouwbare cijfers? ik moet telkens maar afgaan op die kut VN
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:12:32 #279
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143167699
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Omdat ik gewoon graag de overwinning een keer zie van Israel, zodat ik weer eens op bezoek kan daar :).
dat kan nu toch ook makkelijk.. lekker meiskes in de kibbutz neucken.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:12:40 #280
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143167702
quote:
9s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:03 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ochja zoveel verschil he :r
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:12:54 #281
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143167712
Sowieso is Isreal gewoon een land waar je bevriend mee wil zijn, wat de hel heeft Hamas en Palestinia in godsnaam te bieden aan de wereld? :').
Get woke, go broke!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:13:46 #282
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143167737
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dus; wie heeft wel betrouwbare cijfers? ik moet telkens maar afgaan op die kut VN
Niemand heeft betrouwbare gegevens als die het terrorisme van israel weerspiegelen , volgens Karrs
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:14:36 #283
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143167764
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso is Isreal gewoon een land waar je bevriend mee wil zijn, wat de hel heeft Hamas en Palestinia in godsnaam te bieden aan de wereld? :').
ja tog gewoon uitmoorden die hap
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:15:38 #284
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143167792
quote:
Wat heeft Israël de wereld te bieden? Van de moslims hebben we tenminste goedkope schoonmakers en lekkere shoarma gekregen.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:15:50 #285
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143167796
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:14 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

ja tog gewoon uitmoorden die hap
Nee hoor, ze mogen gewoon vredelievend wonen waar ze nu wonen oid, maar niet als ze raketten blijven afschieten.
Get woke, go broke!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:16:12 #286
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143167811
quote:
Waarom zouden wij bevriend willen zijn met de grootste terroristenstaat die er bestaat, die zichzelf het uitverkoren volk noemt, de grootste oorlogszoekers zijn (na USA)? Wat heeft dat de wereld in hemelsnaam te bieden?
Feyenoord!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:16:45 #287
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143167832
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee hoor, ze mogen gewoon vredelievend wonen waar ze nu wonen oid, maar niet als ze raketten blijven afschieten.
Feyenoord!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:17:31 #288
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143167852
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mja misschien schieten ze raketten af om een reden.

donderdag 7 augustus 2014 @ 16:18:01 #289
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143167877
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:16 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Waarom zouden wij bevriend willen zijn met de grootste terroristenstaat die er bestaat, die zichzelf het uitverkoren volk noemt, de grootste oorlogszoekers zijn (na USA)? Wat heeft dat de wereld in hemelsnaam te bieden?
Omdat het een mooi land is vol vriendelijke mensen, ze een enorme R&D hebben op technologie-gebied, oa radartech en wapens. Ze hebben geld, know how en zijn bereid die te delen met (oa) ons.

Palestijnen die, nou ja, eeehmmmm, die zijn moslim en brengen ons dan,.. nou ja, de Islam ofzo? Ik kan niets bedenken.
Get woke, go broke!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:18:22 #290
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143167886
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:17 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Mja misschien schieten ze raketten af om een reden.

Ja, terrorisme, dat lijkt me logisch :').
Get woke, go broke!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:19:32 #291
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143167924
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Omdat het een mooi land is vol vriendelijke mensen, ze een enorme R&D hebben op technologie-gebied, oa radartech en wapens. Ze hebben geld, know how en zijn bereid die te delen met (oa) ons.

Palestijnen die, nou ja, eeehmmmm, die zijn moslim en brengen ons dan,.. nou ja, de Islam ofzo? Ik kan niets bedenken.
Een mooi land vol vriendelijke mensen _O- , je bedoelt grootste terroristische staat in de wereld.
Die technologie is allemaal dankzij de subsidie van USA. Zo kan elk land wel mooi worden. :')
pi_143167941
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Niemand.

Dat zeg ik al een topic of 20 lang :P
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:21:16 #293
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143167982
quote:

[..]

Jammer dat ze bijna die complete technologie voor geweldsdoeleinden gebruiken. Van zo'n land hoef ik niks en kan ik ook zeker niks leren.

Palestijnen zijn een onwijs sterk volk, die nu al decennia onder het juk van Israel moeten leven met alle beledigingen die daarbij komen kijken, alle ellende, massamoorden, corruptie etc. En toch blijven ze doorzetten en geloven in vrede. Dat zijn pas mensen waar je iets van op kunt steken.
Feyenoord!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:22:09 #294
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143168012
quote:

[..]

Ja, terrorisme, dat lijkt me logisch :').
Hoe simplistisch kan iemand zijn?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:22:53 #295
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143168037
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:19 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Een mooi land vol vriendelijke mensen _O- , je bedoelt grootste terroristische staat in de wereld.
Die technologie is allemaal dankzij de subsidie van USA. Zo kan elk land wel mooi worden. :')
Nee, dat bedoel ik niet :).

je kan toch lezen wat ik bedoel? Een beschaafd land met mooie steden en eeuwenoude cultuur, ipv rotsblokken en zandbakken.
Get woke, go broke!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:23:09 #296
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143168049
quote:
2s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:19 schreef Karrs het volgende:

[..]

Niemand.

Dat zeg ik al een topic of 20 lang :P
Dus elk cijfer dat jij post is fout en elk cijfer dat ik post is fout. maar de waarheid ligt toch wel ergens in het midden lijkt me? Of moet ik hompen vlees op foto's gaan tellen... :').
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:23:19 #297
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143168055
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:22 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Tja ik hou het ook voor gezien in dit topic. Sommige mensen willen gewoon niet de waarheid zien ook al staart die ze recht in het gezicht.
Feyenoord!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:23:27 #298
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143168062
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:22 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Geen idee, zo simpel dat als je weet dat je betere wapens op je dak krijgt dat je toch blijft aanvallen? zo simpel bedoel je?
Get woke, go broke!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:23:47 #299
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143168072
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, dat bedoel ik niet :).

je kan toch lezen wat ik bedoel? Een beschaafd land met mooie steden en eeuwenoude cultuur, ipv rotsblokken en zandbakken.
damascus was ook ooit vreselijk mooi he :)
Een gedicht over Maanvis
pi_143168079
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:13 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Niemand heeft betrouwbare gegevens als die het terrorisme van israel weerspiegelen , volgens Karrs
Waar slaat dit nou weer op :')
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:24:29 #301
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143168096
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:23 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tja ik hou het ook voor gezien in dit topic. Sommige mensen willen gewoon niet de waarheid zien ook al staart die ze recht in het gezicht.
Ja, dat kan ik precies terugkaatsen uiteraard :'). Blijf lekker aan de kant van de extreme moslims staan, dat is wel de betere keuze gebleken in de historie. Boko Haram is een mooi voorbeeld bijv.
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')