abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:03:05 #201
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143165437
quote:
9s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:01 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ja, ik blijf aan de gang zeg. :{

Israël geeft Hamas en andere terreurgroepen gewoon een enorm pak slaag omdat Hamas en andere terreurgroepen dat verdiend hebben. Dat maakt geen terreurorganisatie van Israël.
Als het waar blijkt te zijn dat israël bewust burgerslachtoffers maakt maakt dat wel een terreurorganisatie van het IDF.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:03:48 #202
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143165456
quote:
9s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:01 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ja, ik blijf aan de gang zeg. :{

Israël geeft Hamas en andere terreurgroepen gewoon een enorm pak slaag omdat Hamas en andere terreurgroepen dat verdiend hebben. Dat maakt geen terreurorganisatie van Israël.
Verdiend hebben? Serieus? Al die palestijnen zijn dood omdat ze dat verdiend hebben??

Die twee Israelische jongens die dood zijn zijn notabene niet eens door Hamas gedood. Dus al die Palestijnen zijn voor niks VERMOORD door die israelische terroristen.

En wat betreft het Zionisme ik zou me er eens over inlezen aangezien het Zionisme de directe aanleiding is voor het hele Israel-Palestina conflict. Voor de opkomst van het zionisme leefden palestijnen en joden duizenden jaren in vrede.
Feyenoord!
pi_143165510
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als het waar blijkt te zijn dat israël bewust burgerslachtoffers maakt maakt dat wel een terreurorganisatie van het IDF.
Misschien heb je hier wat aan ?

http://www.mezan.org/en/contactus.php
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:06:05 #204
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143165536
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:01 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld, of ernstige dreiging daarmee, met een politiek of religieus doel. In de meeste opvattingen over wat terrorisme is, moet het om illegaal geweld gaan, doorgaans gekoppeld aan burgers als slachtoffers.

En als je nu gaat ontkennen dat Israel zich hier schuldig aan maakt maak je jezelf echt belachelijk.
Nee, als je blijft geloven in die Hamassprookjes maak je jezelf belachelijk.

Militante extreme moslims op hun woord geloven :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_143165552
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:01 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld, of ernstige dreiging daarmee, met een politiek of religieus doel. In de meeste opvattingen over wat terrorisme is, moet het om illegaal geweld gaan, doorgaans gekoppeld aan burgers als slachtoffers.

En als je nu gaat ontkennen dat Israel zich hier schuldig aan maakt maak je jezelf echt belachelijk.
Voor jou, misschien. Boeie. :')

Maar dit is dus gewoon niet van toepassing op Israël. Die gebruikt geweld om terroristen te bestrijden, niet om 'politieke of religieuze redenen'. De enige Israëliërs die je van terrorisme zou kunnen beschuldigen, waren de groeperingen eind jaren 30 die de Engelsen en Arabieren op de korrel namen. En heel soms een kolonist die het z'n Palestijnse buren moeilijk maakt.

Ik snap wel dat je vindt dat het geweld excessief was en daar ben ik het misschien nog wel mee eens ook als dat blijkt (hoewel ik de details niet ken; ik kan alleen maar afgaan op wat ik heb gezien hier en in de media). Maar dat maakt geen terroristen van Israël. Mag jij van vinden wat je wil, maar zo zie ik het.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_143165617
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ook niet.

Als er burgers bij militaire doelen staan is het lullig voor die burgers. Ook al weet Israël dat ze er staan. Klinkt heel hard, is het ook, maar zolang ze geen bommen gooien met als hoofddoel burgers, is het geen terreur maar gewoon een oorlogsdaad.

Daad. Niet misdaad. ;)
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:09:02 #207
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143165643
quote:
15s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:08 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ook niet.

Als er burgers bij militaire doelen staan is het lullig voor die burgers. Ook al weet Israël dat ze er staan. Klinkt heel hard, is het ook, maar zolang ze geen bommen gooien met als hoofddoel burgers, is het geen terreur maar gewoon een oorlogsdaad.

Daad. Niet misdaad. ;)
Idd, je gaat er zelf staan na een waarschuwing, Darwin Awards by the dozens daar :').
Get woke, go broke!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:09:25 #208
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143165656
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, als je blijft geloven in die Hamassprookjes maak je jezelf belachelijk.

Militante extreme moslims op hun woord geloven :').
Wie zegt dat ik dat doe? Ik post hier een definitie van terrorisme waar Israel aan voldoet. Thats it.
Feyenoord!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:09:56 #209
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143165669
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:09 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik dat doe? Ik post hier een definitie van terrorisme waar Israel aan voldoet. Thats it.
Neah, je pakt een definitie en doet je uiterste best de werkelijkheid zo te verdraaien dat het je goed uitkomt.
Get woke, go broke!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:11:02 #210
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143165714
quote:
15s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:08 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ook niet.

Daad. Niet misdaad. ;)
Wat maakt iets een militair doel? Het feit dat er militairen zitten? Dan kun je zonder repercussies elke joodse synagoge opblazen omdat er toevallig ook IDF-militairen heen gaan..
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_143165757
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:03 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Verdiend hebben? Serieus? Al die palestijnen zijn dood omdat ze dat verdiend hebben??
Die van Hamas en andere terreurgroepen wel ja.
quote:
Die twee Israelische jongens die dood zijn zijn notabene niet eens door Hamas gedood.
Huh. Wie zegt dat? :')
quote:
Dus al die Palestijnen zijn voor niks VERMOORD door die israelische terroristen.
Het is nou wel goed met je.
quote:
En wat betreft het Zionisme ik zou me er eens over inlezen aangezien het Zionisme de directe aanleiding is voor het hele Israel-Palestina conflict. Voor de opkomst van het zionisme leefden palestijnen en joden duizenden jaren in vrede.
Jahaaaa, dat weten we nou wel. Mijn punt is dat zionisme een drogreden is geworden om joden te haten. Dat het conflict erom begonnen is bestrijdt niemand, maar dat het nog bestáát, terwijl de Palestijnen 70 jaar geleden al verloren hebben, is mijns inziens nog altijd een probleem van de Palestijnen zelf die het gewoon niet willen opgeven, en hun religie die het ze wat dat betreft ook niet bepaald helpt daarin.
pi_143165769
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat maakt iets een militair doel? Het feit dat er militairen zitten? Dan kun je zonder repercussies elke joodse synagoge opblazen omdat er toevallig ook IDF-militairen heen gaan..
Nee ..
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:12:36 #213
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143165779
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Idd, je gaat er zelf staan na een waarschuwing, Darwin Awards by the dozens daar :').
Tja die baby's en kinderen die nu als hompen vlees in zakken liggen hadden natuurlijk ook gewoon hun mobieltje op moeten nemen he ;).
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:13:05 #214
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143165794
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Tja die baby's hadden natuurlijk ook gewoon hun mobieltje op moeten nemen he ;).
Nee hun achterlijke kutouders hadden gewoon niet met hun kinderwagen op een raketinstallatie moeten gaan staan.
Get woke, go broke!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:13:51 #215
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143165823
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee hun achterlijke kutouders hadden gewoon niet met hun kinderwagen op een raketinstallatie moeten gaan staan.
Om de één of andere reden geloof ik niet dat die ouders daadwerkelijk gewaarschuwd zijn. Dat is nog nergens door een onafhankelijke bron bevestigd.
Een gedicht over Maanvis
pi_143165829
De argumenten worden steeds beter :D
pi_143165849
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:13 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Om de één of andere reden geloof ik niet dat die ouders daadwerkelijk gewaarschuwd zijn. Dat is nog nergens door een onafhankelijke bron bevestigd.
De waarschuwingen zijn ook vrij nutteloos als er binnen een minuut alsnog een bom op je valt ..
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:15:47 #218
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143165890
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

De waarschuwingen zijn ook vrij nutteloos als er binnen een minuut alsnog een bom op je valt ..
En dat kan je weer voorkomen met stoppen met raketaanvallen op Israel, nee het is en blijft 100% de schuld van de palestijnen zelf allemaal.
Get woke, go broke!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:15:56 #219
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143165896
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

als de bom daadwerkelijk zo vlug valt heeft het IDF gezien dat er burgerslachtoffers gingen vallen en dat wetende toch de bom gedropt.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:16:28 #220
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143165917
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En dat kan je weer voorkomen met stoppen met raketaanvallen op Israel, nee het is en blijft 100% de schuld van de palestijnen zelf allemaal.
Er is geen palestijnse burger die raketaanvallen op israël pleegt. De palestijnse doden die vallen zijn allemaal bange burgers die onder het juk van hamas leven.
Een gedicht over Maanvis
pi_143165921
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

als de bom daadwerkelijk zo vlug valt heeft het IDF gezien dat er burgerslachtoffers gingen vallen en dat wetende toch de bom gedropt.
Twijfel er ook niet aan dat ze wisten dat ze burgerslachtoffers zouden maken.
pi_143165930
quote:

[..]

Dat wordt wel gezegd ja. Dat ze erop werden gejaagd door terroristen bv. Of dat waar is weet ik allemaal niet.

Maar ik denk dat de waarschuwingen van Israël (pamfletten, belletjes, fax, mail etc met de boodschap "erUIT!" erop) geholpen hebben om het aantal dode burgers omlaag te brengen.

Moet je maar eens kijken naar dat huizenblok in dat filmpje van gisteren. Als iedereen thuis was geweest, dan had het aantal dode burgers met een kleine 1000 mogen worden opgehoogd :{
pi_143165965
quote:
9s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:16 schreef Karrs het volgende:

[..]

Dat wordt wel gezegd ja. Dat ze erop werden gejaagd door terroristen bv. Of dat waar is weet ik allemaal niet.

Maar ik denk dat de waarschuwingen van Israël (pamfletten, belletjes, fax, mail etc met de boodschap "erUIT!" erop) geholpen hebben om het aantal dode burgers omlaag te brengen.

Moet je maar eens kijken naar dat huizenblok in dat filmpje van gisteren. Als iedereen thuis was geweest, dan had het aantal dode burgers met een kleine 1000 mogen worden opgehoogd :{
Er zijn ook berichten dat er niet altijd werd gewaarschuwd. Of dat na de waarschuwing binnen no time de echte aanval kwam.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:18:06 #224
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143165968
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Twijfel er ook niet aan dat ze wisten dat ze burgerslachtoffers zouden maken.
daarom krijgt israël ook op z'n flikker van de VN...
Een gedicht over Maanvis
pi_143165993
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:18 schreef Maanvis het volgende:

[..]

daarom krijgt israël ook op z'n flikker van de VN...
Nja dat op zn flikker krijgen is ook alleen maar symbolisch
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:20:55 #226
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143166061
quote:
9s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:16 schreef Karrs het volgende:

Waarom übrhaupt een huizenblok bombarderen.. stuur dan een grondoffensief er naar toe dat precies weet wie ze neerschieten.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:21:35 #227
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143166088
quote:

[..]

Neah, je pakt een definitie en doet je uiterste best de werkelijkheid zo te verdraaien dat het je goed uitkomt.
Dan mag jij me uitleggen waarom hetgeen Hamas doet WEL terrorisme is en wat Israel doet GEEN terrorisme is?

Jij gelooft zeker nog in het good guys bad guys sprookje? Dat de USA de good guys zijn en zo ongeveer de rest van de wereld de bad guys.
Feyenoord!
pi_143166091
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat is volgens mij zelfs een drogreden voor vele jodenhaters: het is verantwoord op joden te schieten want ze zitten toch allemaal in het IDF :P

Als die synagoge zou worden gebruikt om vanuit te schieten, of om wapens op te slaan, als C3-centrum, als barak of iets dergelijks dan wel. Als het een openbaar gebouw was waar militairen heengingen om boodschappen te doen, dan niet.

Een militair doel is een doel die direct gelinkt is aan Hamas, of andere terroristen. Dus personen, depots, bunkers, lanceerinstallaties, infrastructuur, tunnels, verbindingskanalen, communicatielijnen etcetera. Helaas dus ook woonhuizen, VN-scholen of ziekenhuizen van waaruit raketten worden gelanceerd...
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:21:55 #229
430548 homme7
vrijheid is niet gebonden zijn
pi_143166100
HAMAS heeft gewonnen
http://www.telegraaf.nl/b(...)h_tot_winnaar__.html
.

quote:
do 07 aug 2014, 15:12

Hamas verklaart zich tot winnaar Gazaoorlog
GAZA - Hamas heeft zichzelf donderdag uitgeroepen tot winnaar van de Gaza-oorlog.

Duizenden Palestijnen gingen de straat op om de overwinning te vieren.

Prins William wordt piloot traumahelikopter - Prins William wordt piloot traumahelikopter
„Wij kunnen vandaag zeggen dat wij hebben gewonnen en de vijand hebben verslagen”, aldus Hamas-leider Mushir al-Masri.
Dit gevecht was slechts de opmaat voor de grote overwinningsslag die de bezetting zal beëindigen. Het gewapende verzet heeft nog verrassingen in petto die groter zijn dan de raketten die Israël in het hart hebben geraakt.”
pi_143166125
quote:
Dit is toch niet serieus ? :{
pi_143166145
En na morgen worden ze gewoon weer weggevaagd door de Israelís ...
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:23:25 #232
430548 homme7
pi_143166152
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dit is toch niet serieus ? :{
ik vrees van wel
pi_143166154
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Er zijn ook berichten dat er niet altijd werd gewaarschuwd. Of dat na de waarschuwing binnen no time de echte aanval kwam.
Dat kan waar zijn... je moet niet altijd Hamas de tijd geven weg te rennen natuurlijk...
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:24:23 #234
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143166176
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:21 schreef Karrs het volgende:

[..]

Dat is volgens mij zelfs een drogreden voor vele jodenhaters: het is verantwoord op joden te schieten want ze zitten toch allemaal in het IDF :P

Als die synagoge zou worden gebruikt om vanuit te schieten, of om wapens op te slaan, als C3-centrum, als barak of iets dergelijks dan wel. Als het een openbaar gebouw was waar militairen heengingen om boodschappen te doen, dan niet.

Een militair doel is een doel die direct gelinkt is aan Hamas, of andere terroristen. Dus personen, depots, bunkers, lanceerinstallaties, infrastructuur, tunnels, verbindingskanalen, communicatielijnen etcetera. Helaas dus ook woonhuizen, VN-scholen of ziekenhuizen van waaruit raketten worden gelanceerd...
bedankt voor de verduidelijking! dat was nav je vorige post niet helemaal duidelijk :).
Een gedicht over Maanvis
pi_143166179
quote:
9s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:23 schreef Karrs het volgende:

[..]

Dat kan waar zijn... je moet niet altijd Hamas de tijd geven weg te rennen natuurlijk...
De burgers wel. Anders is die waarschuwing ook zinloos
pi_143166195
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:23 schreef homme7 het volgende:

[..]

ik vrees van wel
}:|
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:25:26 #237
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143166211
quote:
9s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:23 schreef Karrs het volgende:

[..]

dus Israël weet in die gevallen dat het burgerslachtoffers gaat maken en gaat toch door met de aanval.
Gewoon excuses maken voor die burgerslachtoffers, zou ze sieren!
Een gedicht over Maanvis
pi_143166216
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Waarom übrhaupt een huizenblok bombarderen.. stuur dan een grondoffensief er naar toe dat precies weet wie ze neerschieten.
Grondtroepen erheen zal te gevaarlijk zijn geweest voor het doel wat ermee moest worden bereikt. En dat hangt er vanaf wat er in (onder) dat huizenblok zat. Dat weet ik niet...

Maar een huizenblok wordt over het algemeen pas totaal neergehaald als er iets in zit, of onder zit, wat absoluut niet meer bruikbaar moet zijn na de oorlog.
pi_143166238
quote:
Doen ze elke keer.

Nou, geniet er maar van. :')
pi_143166255
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:26 schreef Karrs het volgende:

[..]

Doen ze elke keer.

Nou, geniet er maar van. :')
Als dit echt waar is zijn ze fucking dom
pi_143166260
Twee oplossingen voor dit conflict. Hoera!

http://www.liveleak.com/view?i=83f_1407357161
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:27:04 #242
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143166270
Wederom bewijs dat Hamas gewoon een rattenzooi is die ze volledig van de kaart moeten vegen wil het ooit iets worden in die kutregio.
Get woke, go broke!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:29:05 #243
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143166334
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Wederom bewijs dat Hamas gewoon een rattenzooi is die ze volledig van de kaart moeten vegen wil het ooit iets worden in die kutregio.
ja waarom is israël zo verdomd ineffectief er tegen.. voor elke hamasdooie moeten ze 5 burgerslachtoffers maken. zo wordt het natuurlijk nooit wat.
Een gedicht over Maanvis
pi_143166344
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dus Israël weet in die gevallen dat het burgerslachtoffers gaat maken en gaat toch door met de aanval.
Yep.

Da's de keiharde keuze die ze moeten maken. Wat zich daar bevindt moet er aan, burgers of niet.
quote:
Gewoon excuses maken voor die burgerslachtoffers, zou ze sieren!
Misschien komen die ook nog wel. Misschien ook niet. Zou het wel mooi vinden als ze het wel deden. Maar het zal de haat daaro niet bepaald verminderen...

[ Bericht 0% gewijzigd door Karrs op 07-08-2014 16:12:25 ]
pi_143166369
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als dit echt waar is zijn ze fucking dom
Een groot deel der Palestijnen zijn ook flink geïndoctrineerd door ze, he. Dat telt ook mee bij zoiets.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:30:01 #246
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143166372
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ja waarom is israël zo verdomd ineffectief er tegen.. voor elke hamasdooie moeten ze 5 burgerslachtoffers maken. zo wordt het natuurlijk nooit wat.
Meh, so be it op het moment. Hoeft echt niet van mij, maar is door de taktiek van Hamas onvermijdelijk, dan moeten ze Hamas maar lekker afzetten als ze willen leven. Doen ze niet, eigen schuld.
Get woke, go broke!
pi_143166387
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wie heeft je die verhouding nou weer verteld :')

Voor hetzelfde geld is het omgekeerd.
pi_143166388
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:26 schreef Bozepiemel het volgende:
Twee oplossingen voor dit conflict. Hoera!

http://www.liveleak.com/view?i=83f_1407357161
:D
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:30:49 #249
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143166399
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Meh, so be it op het moment. Hoeft echt niet van mij, maar is door de taktiek van Hamas onvermijdelijk, dan moeten ze Hamas maar lekker afzetten als ze willen leven. Doen ze niet, eigen schuld.
Het is onmogelijk om hamas af te zetten want iedereen die kritiek heeft op hamas gaat tegen de muur en wordt geëxecuteerd.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:31:05 #250
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143166405
quote:
13s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:30 schreef Karrs het volgende:

[..]

Wie heeft je die verhouding nou weer verteld :')

Voor hetzelfde geld is het omgekeerd.
de VN
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:32:32 #251
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143166455
Ah de Verenigde " we moeten ingrijpen in Nederland mbt Black Pete ivm grof racisme" Naties, ja die hebben er verstand van :').
Get woke, go broke!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:34:43 #252
430548 homme7
pi_143166516
quote:
ja dan gaat de hele wereld helemaal steigeren.
\

HAMAS maakt misbruik van die mensen, eerst een paar kinderen doodmaken om de oorlog te kunnen starten met raketten in scholen en dan gaan bleren als er een school geraakt wordt

Het zal daar nooit veranderen
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:34:49 #253
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143166521
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Ah de Verenigde " we moeten ingrijpen in Nederland mbt Black Pete ivm grof racisme" Naties, ja die hebben er verstand van :').
Dat wijf zat maar bij een weggemoffeld sub-groepje he!
Een gedicht over Maanvis
pi_143166543
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:34 schreef homme7 het volgende:

[..]

\

HAMAS maakt misbruik van die mensen, eerst een paar kinderen doodmaken om de oorlog te kunnen starten met raketten in scholen en dan gaan bleren als er een school geraakt wordt

Het is niet bewezen dat Hamas achter de dood van die tieners zat.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:35:54 #255
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143166553
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat wijf zat maar bij een weggemoffeld sub-groepje he!
Ja ok, maar de VN heeft er in het verleden ook vaak genoeg naast gezeten met hun do-good-mentaliteit.

Ik vind het uiteraard prima dat ze proberen burgerslachtoffers te vermijden, maar doe het wel goed.
Get woke, go broke!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:36:37 #256
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143166575
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja ok, maar de VN heeft er in het verleden ook vaak genoeg naast gezeten met hun do-good-mentaliteit.

Ik vind het uiteraard prima dat ze proberen burgerslachtoffers te vermijden, maar doe het wel goed.
goed, als je een andere onafhankelijke bron weet met goeie cijfers dan hou ik me aanbevolen.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:36:43 #257
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143166576
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:34 schreef homme7 het volgende:

[..]

\

:') serieus?
Hamas heeft die kinderen niet eens doodgemaakt, heeft IDF zelfgezegd.
pi_143166592
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:32 schreef HeatWave het volgende:
De VN. _O_

Lekker blaten, geld vangen en niets doen. Daar wil ik werken.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:37:49 #259
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143166610
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

In tegenstelling tot Israel, die er alles aan doet om geen burgerslachtoffers te vermijden
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:38:03 #260
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143166617
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:37 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

In tegenstelling tot Israel, die er alles aan doet om geen burgerslachtoffers te vermijden
Correct :').
Get woke, go broke!
pi_143166677
Het is vrij simpel. Het IDF beschermt burgers met alle middelen mogelijk, en de Hamas-kindermoordenaars schuilen achter burgers op alle mogelijke manieren. Elke burgerdode is een zwarte vlek in de geschiedenis van Israël, en elke burgerdode is pure winst voor Hamas.

Fijn dus dat zovelen hier Hamas steunen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:41:13 #262
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143166708
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:40 schreef waht het volgende:
Het is vrij simpel. Het IDF beschermt burgers met alle middelen mogelijk, en de Hamas-kindermoordenaars schuilen achter burgers op alle mogelijke manieren. Elke burgerdode is een zwarte vlek in de geschiedenis van Israël, en elke burgerdode is pure winst voor Hamas.

Fijn dus dat zovelen hier Hamas steunen.
Daarom moet Israël ook excuses maken voor elke zwarte vlek in de geschiedenis. Dan overstijgen ze het stigma 'zionistische terroristen' en worden ze een gerspecteerd land.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:43:43 #263
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143166791
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Daarom moet Israël ook excuses maken voor elke zwarte vlek in de geschiedenis. Dan overstijgen ze het stigma 'zionistische terroristen' en worden ze een gerspecteerd land.
Tuurlijk, nu alleen al 2000 doden met een sorry goedpraten :')
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:45:03 #264
430548 homme7
pi_143166843
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:43 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

als |HAMAS niet weer gaat beginnen dan komt het niet meer voor en kan er zelfs werkgelegenheid gebracht worden
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:48:02 #265
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143166937
quote:

[..]

dat is de enige manier waarop ik zal geloven dat israël het niet expres deed.
Een gedicht over Maanvis
pi_143167392
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zij hebben zichzelf dat stigma niet opgeplakt. En ze zijn een gerespecteerd land. Alleen niet door de Palestijnen en nogal wat moslims in deze wereld.

Mensen die denken dat Israël zionistische terroristen zijn, zijn ook zeer moeilijk op andere gedachten te brengen. Een "sorry" van Israël gaat dan echt niet helpen...
pi_143167403
quote:

[..]

En toen waren het er al 2000 :')
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:04:05 #268
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143167437
quote:
9s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:03 schreef Karrs het volgende:

[..]

Morgen 2 miljoen als de weldenkende mens nog steeds vertikt in de propaganda te trappen hoor.
Get woke, go broke!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:06:05 #269
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143167499
quote:
:')

Lekker objectief....

Hamas zijn de bad guys want het zijn terroristen! Israel verdedigt zichzelf alleen tegen dat kwaad! _O-
Feyenoord!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:06:12 #270
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143167504
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Morgen 2 miljoen als de weldenkende mens nog steeds vertikt in de propaganda te trappen hoor.
je bent zelf verblind door propaganda!
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:06:55 #271
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143167526
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

je bent zelf verblind door propaganda!
Neuh, ik heb er wel een prima helder beeld bij inmiddels na 20+ jaar dit conflict volgen, PLO, Hamas, whatever.
Get woke, go broke!
pi_143167551
Dodental is gebaseerd op de gegevens die Hamas heeft doorgegeven aan de VN hè? Ik ben benieuwd hoeveel Hamas strijders er tussen zitten.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:08:58 #273
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143167584
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Neuh, ik heb er wel een prima helder beeld bij inmiddels na 20+ jaar dit conflict volgen, PLO, Hamas, whatever.
waarom interesseert het je zo als je toch 1 kant kiest?
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:09:11 #274
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143167591
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:07 schreef Mylene het volgende:
Dodental is gebaseerd op de gegevens die Hamas heeft doorgegeven aan de VN hè? Ik ben benieuwd hoeveel Hamas strijders er tussen zitten.
750
Een gedicht over Maanvis
pi_143167600
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:31 schreef Maanvis het volgende:

[..]

de VN
De VN ja.

Maar die hebben ook niet elk dood kind, dode strijder, dode vrouw en dode man geteld. Die krijgen hun cijfers ook grootdeels aangereikt van anderen. En Hamas heeft daar de informatievoorziening vrij strak in handen.

Feit is dat je daar niet gauw achter komt. Feit is trouwens ook dat het eigenlijk niet uitmaakt, er verandert toch niets aan de politieke status quo. Er verandert wat op gebied van slagkracht (die van de terreurgroepen is nogal 'teruggelopen') maar niet qua politieke verhoudingen.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:09:41 #276
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143167608
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

waarom interesseert het je zo als je toch 1 kant kiest?
Omdat ik gewoon graag de overwinning een keer zie van Israel, zodat ik weer eens op bezoek kan daar :).
Get woke, go broke!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:11:27 #277
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143167662
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

_O- _O-
Goede grap.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:12:02 #278
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143167682
quote:
9s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:09 schreef Karrs het volgende:

[..]

De VN ja.

Maar die hebben ook niet elk dood kind, dode strijder, dode vrouw en dode man geteld. Die krijgen hun cijfers ook grootdeels aangereikt van anderen. En Hamas heeft daar de informatievoorziening vrij strak in handen.

Feit is dat je daar niet gauw achter komt. Feit is trouwens ook dat het eigenlijk niet uitmaakt, er verandert toch niets aan de politieke status quo. Er verandert wat op gebied van slagkracht (die van de terreurgroepen is nogal 'teruggelopen') maar niet qua politieke verhoudingen.
dus; wie heeft wel betrouwbare cijfers? ik moet telkens maar afgaan op die kut VN
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:12:32 #279
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143167699
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Omdat ik gewoon graag de overwinning een keer zie van Israel, zodat ik weer eens op bezoek kan daar :).
dat kan nu toch ook makkelijk.. lekker meiskes in de kibbutz neucken.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:12:40 #280
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143167702
quote:
9s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:03 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ochja zoveel verschil he :r
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:12:54 #281
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143167712
Sowieso is Isreal gewoon een land waar je bevriend mee wil zijn, wat de hel heeft Hamas en Palestinia in godsnaam te bieden aan de wereld? :').
Get woke, go broke!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:13:46 #282
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143167737
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dus; wie heeft wel betrouwbare cijfers? ik moet telkens maar afgaan op die kut VN
Niemand heeft betrouwbare gegevens als die het terrorisme van israel weerspiegelen , volgens Karrs
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:14:36 #283
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143167764
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso is Isreal gewoon een land waar je bevriend mee wil zijn, wat de hel heeft Hamas en Palestinia in godsnaam te bieden aan de wereld? :').
ja tog gewoon uitmoorden die hap
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:15:38 #284
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143167792
quote:
Wat heeft Israël de wereld te bieden? Van de moslims hebben we tenminste goedkope schoonmakers en lekkere shoarma gekregen.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:15:50 #285
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143167796
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:14 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

ja tog gewoon uitmoorden die hap
Nee hoor, ze mogen gewoon vredelievend wonen waar ze nu wonen oid, maar niet als ze raketten blijven afschieten.
Get woke, go broke!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:16:12 #286
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143167811
quote:
Waarom zouden wij bevriend willen zijn met de grootste terroristenstaat die er bestaat, die zichzelf het uitverkoren volk noemt, de grootste oorlogszoekers zijn (na USA)? Wat heeft dat de wereld in hemelsnaam te bieden?
Feyenoord!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:16:45 #287
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143167832
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee hoor, ze mogen gewoon vredelievend wonen waar ze nu wonen oid, maar niet als ze raketten blijven afschieten.
Feyenoord!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:17:31 #288
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143167852
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mja misschien schieten ze raketten af om een reden.

donderdag 7 augustus 2014 @ 16:18:01 #289
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143167877
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:16 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Waarom zouden wij bevriend willen zijn met de grootste terroristenstaat die er bestaat, die zichzelf het uitverkoren volk noemt, de grootste oorlogszoekers zijn (na USA)? Wat heeft dat de wereld in hemelsnaam te bieden?
Omdat het een mooi land is vol vriendelijke mensen, ze een enorme R&D hebben op technologie-gebied, oa radartech en wapens. Ze hebben geld, know how en zijn bereid die te delen met (oa) ons.

Palestijnen die, nou ja, eeehmmmm, die zijn moslim en brengen ons dan,.. nou ja, de Islam ofzo? Ik kan niets bedenken.
Get woke, go broke!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:18:22 #290
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143167886
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:17 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Mja misschien schieten ze raketten af om een reden.

Ja, terrorisme, dat lijkt me logisch :').
Get woke, go broke!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:19:32 #291
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143167924
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Omdat het een mooi land is vol vriendelijke mensen, ze een enorme R&D hebben op technologie-gebied, oa radartech en wapens. Ze hebben geld, know how en zijn bereid die te delen met (oa) ons.

Palestijnen die, nou ja, eeehmmmm, die zijn moslim en brengen ons dan,.. nou ja, de Islam ofzo? Ik kan niets bedenken.
Een mooi land vol vriendelijke mensen _O- , je bedoelt grootste terroristische staat in de wereld.
Die technologie is allemaal dankzij de subsidie van USA. Zo kan elk land wel mooi worden. :')
pi_143167941
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Niemand.

Dat zeg ik al een topic of 20 lang :P
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:21:16 #293
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143167982
quote:

[..]

Jammer dat ze bijna die complete technologie voor geweldsdoeleinden gebruiken. Van zo'n land hoef ik niks en kan ik ook zeker niks leren.

Palestijnen zijn een onwijs sterk volk, die nu al decennia onder het juk van Israel moeten leven met alle beledigingen die daarbij komen kijken, alle ellende, massamoorden, corruptie etc. En toch blijven ze doorzetten en geloven in vrede. Dat zijn pas mensen waar je iets van op kunt steken.
Feyenoord!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:22:09 #294
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143168012
quote:

[..]

Ja, terrorisme, dat lijkt me logisch :').
Hoe simplistisch kan iemand zijn?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:22:53 #295
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143168037
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:19 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Een mooi land vol vriendelijke mensen _O- , je bedoelt grootste terroristische staat in de wereld.
Die technologie is allemaal dankzij de subsidie van USA. Zo kan elk land wel mooi worden. :')
Nee, dat bedoel ik niet :).

je kan toch lezen wat ik bedoel? Een beschaafd land met mooie steden en eeuwenoude cultuur, ipv rotsblokken en zandbakken.
Get woke, go broke!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:23:09 #296
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143168049
quote:
2s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:19 schreef Karrs het volgende:

[..]

Niemand.

Dat zeg ik al een topic of 20 lang :P
Dus elk cijfer dat jij post is fout en elk cijfer dat ik post is fout. maar de waarheid ligt toch wel ergens in het midden lijkt me? Of moet ik hompen vlees op foto's gaan tellen... :').
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:23:19 #297
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143168055
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:22 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Tja ik hou het ook voor gezien in dit topic. Sommige mensen willen gewoon niet de waarheid zien ook al staart die ze recht in het gezicht.
Feyenoord!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:23:27 #298
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143168062
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:22 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Geen idee, zo simpel dat als je weet dat je betere wapens op je dak krijgt dat je toch blijft aanvallen? zo simpel bedoel je?
Get woke, go broke!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:23:47 #299
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143168072
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, dat bedoel ik niet :).

je kan toch lezen wat ik bedoel? Een beschaafd land met mooie steden en eeuwenoude cultuur, ipv rotsblokken en zandbakken.
damascus was ook ooit vreselijk mooi he :)
Een gedicht over Maanvis
pi_143168079
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:13 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Niemand heeft betrouwbare gegevens als die het terrorisme van israel weerspiegelen , volgens Karrs
Waar slaat dit nou weer op :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')