Heb je mijn link gelezen? Had van jou wel een reactie verwachtquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:48 schreef Karrs het volgende:
[..]
Die zijn al een jaar of 70 rustig...
Ja waarom zou zo'n 10 jarig jochie erover liegen?quote:
Waarom zo uberhaubt iemand liegen? Wie weet is dat jochie wel door een Hamasstrijder geraakt en beweerd de site dat het de Israeli's waren ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja waarom zou zo'n 10 jarig jochie erover liegen?
Waarom zou hamas 10-jarige jochies neerschieten?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom zo uberhaubt iemand liegen? Wie weet is dat jochie wel door een Hamasstrijder geraakt en beweerd de site dat het de Israeli's waren ?
Zionisten of terroristen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:48 schreef Karrs het volgende:
[..]
Die zijn al een jaar of 70 rustig...
Je snapt mijn punt niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom zou hamas 10-jarige jochies neerschieten?
Expertquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik dacht dat je expert was op het gebied van krijgshistorie, je weet toch wel wat oorlogsmisdaden zijn en wat niet?
"Dat is onzin"quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:50 schreef Karrs het volgende:
[..]
Natuurlijk niet want dat is onzin.
[..]
Dat ik antwoorden geef die je niet bevallen betekent niet automatisch dat ik aan het trollen ben.
Je doet in je reactie waar ik op reageer net alsof oorlogsmisdaden niet bestaan..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:52 schreef Karrs het volgende:
[..]
Expert
Doe eens een voorbeeld waar ik ernaast zit dan.
Ga ik later even lezenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je mijn link gelezen? Had van jou wel een reactie verwacht
heb je het telefoonnummer van dat ziekenhuis, we kunnen ze wel bellen om te vragen of het waar is wat daar in dat nieuwsartikel staat?quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:51 schreef HeatWave het volgende:
Kansloze zionisme gelul ook elke keer.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb je het telefoonnummer van dat ziekenhuis, we kunnen ze wel bellen om te vragen of het waar is wat daar in dat nieuwsartikel staat?
je plaatst liever onzin die niet te verifiëren is dus...quote:
Je moet de definitie van 'terrorisme' eens opzoeken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:52 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Zionisten of terroristen?
Aangezien alle ellende is begonnen toen het Zionisme ontstond en die zionisten zo nodig meer land wilden hebben en alle andere waanzin van het Zionisme (uitverkoren volk etc).
En aangezien de Isrealische overheid met geweld hun doel probeert te bereiken zijn het gewoon niks meer en minder als terroristen.
Jij begon anders gelijk te roepen dat het bewijs is...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je plaatst liever onzin die niet te verifiëren is dus...
waarom begin je dan met je hoofd te bonken als ik het bewijs wil verifiëren? Ik doe dat vaker, gewoon desbetreffende instanties opbellen om zodoende betere info te krijgen om een discussie te voeren..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij begon anders gelijk te roepen dat het bewijs is...
Het is nu toch wel duidelijk dat we van beide kanten niet zomaar alles kunnen geloven wat er geschreven wordt ?
Wat is dit nou weerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je doet in je reactie waar ik op reageer net alsof oorlogsmisdaden niet bestaan..
Oke , dan kijk je op die site voor het telefoonnummer van het ziekenhuis. En dan ga je ze bellen. Maar ik zou niet zomaar voor waar aannemen wat dat ziekenhuis dan zegt..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom begin je dan met je hoofd te bonken als ik het bewijs wil verifiëren? Ik doe dat vaker, gewoon desbetreffende instanties opbellen om zodoende betere info te krijgen om een discussie te voeren..
ik weet hoe ik moet doorvragen om daaromtrent de waarheid boven tafel te krijgen..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke , dan kijk je op die site voor het telefoonnummer van het ziekenhuis. En dan ga je ze bellen. Maar ik zou niet zomaar voor waar aannemen wat dat ziekenhuis dan zegt..
Oke super goed van je ! Nogmaals bel ze dan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik weet hoe ik moet doorvragen om daaromtrent de waarheid boven tafel te krijgen..
Ja, ik blijf aan de gang zeg.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:53 schreef Japie77 het volgende:
[..]
"Dat is onzin"
Onwijs sterk argument, je hebt me overtuigd.
Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld, of ernstige dreiging daarmee, met een politiek of religieus doel. In de meeste opvattingen over wat terrorisme is, moet het om illegaal geweld gaan, doorgaans gekoppeld aan burgers als slachtoffers.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:56 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je moet de definitie van 'terrorisme' eens opzoeken.
En ik heb niets aan dat gelul over zionisme dit, zionisme dat. Ik weet alleen dat de term 'zionisme' akelig vaak wordt misbruikt om Jodenhaat mee te rechtvaardigen en joden/Israëliërs mee te ontmenselijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |