ja dan gaat de hele wereld helemaal steigeren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Wederom bewijs dat Hamas gewoon een rattenzooi is die ze volledig van de kaart moeten vegen wil het ooit iets worden in die kutregio.
Dat wijf zat maar bij een weggemoffeld sub-groepje he!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Ah de Verenigde " we moeten ingrijpen in Nederland mbt Black Pete ivm grof racisme" Naties, ja die hebben er verstand van.
Het is niet bewezen dat Hamas achter de dood van die tieners zat.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:34 schreef homme7 het volgende:
[..]
ja dan gaat de hele wereld helemaal steigeren.
\
HAMAS maakt misbruik van die mensen, eerst een paar kinderen doodmaken om de oorlog te kunnen starten met raketten in scholen en dan gaan bleren als er een school geraakt wordt
Het zal daar nooit veranderen
Ja ok, maar de VN heeft er in het verleden ook vaak genoeg naast gezeten met hun do-good-mentaliteit.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat wijf zat maar bij een weggemoffeld sub-groepje he!
goed, als je een andere onafhankelijke bron weet met goeie cijfers dan hou ik me aanbevolen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar de VN heeft er in het verleden ook vaak genoeg naast gezeten met hun do-good-mentaliteit.
Ik vind het uiteraard prima dat ze proberen burgerslachtoffers te vermijden, maar doe het wel goed.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:34 schreef homme7 het volgende:
[..]
ja dan gaat de hele wereld helemaal steigeren.
\
HAMAS maakt misbruik van die mensen, eerst een paar kinderen doodmaken om de oorlog te kunnen starten met raketten in scholen en dan gaan bleren als er een school geraakt wordt
Het zal daar nooit veranderen
De VN.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Ah de Verenigde " we moeten ingrijpen in Nederland mbt Black Pete ivm grof racisme" Naties, ja die hebben er verstand van.
In tegenstelling tot Israel, die er alles aan doet om geen burgerslachtoffers te vermijdenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar de VN heeft er in het verleden ook vaak genoeg naast gezeten met hun do-good-mentaliteit.
Ik vind het uiteraard prima dat ze proberen burgerslachtoffers te vermijden, maar doe het wel goed.
Correctquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Israel, die er alles aan doet om geen burgerslachtoffers te vermijden
Daarom moet Israël ook excuses maken voor elke zwarte vlek in de geschiedenis. Dan overstijgen ze het stigma 'zionistische terroristen' en worden ze een gerspecteerd land.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:40 schreef waht het volgende:
Het is vrij simpel. Het IDF beschermt burgers met alle middelen mogelijk, en de Hamas-kindermoordenaars schuilen achter burgers op alle mogelijke manieren. Elke burgerdode is een zwarte vlek in de geschiedenis van Israël, en elke burgerdode is pure winst voor Hamas.
Fijn dus dat zovelen hier Hamas steunen.
Tuurlijk, nu alleen al 2000 doden met een sorry goedpratenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daarom moet Israël ook excuses maken voor elke zwarte vlek in de geschiedenis. Dan overstijgen ze het stigma 'zionistische terroristen' en worden ze een gerspecteerd land.
als |HAMAS niet weer gaat beginnen dan komt het niet meer voor en kan er zelfs werkgelegenheid gebracht wordenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Tuurlijk, nu alleen al 2000 doden met een sorry goedpraten
dat is de enige manier waarop ik zal geloven dat israël het niet expres deed.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zij hebben zichzelf dat stigma niet opgeplakt. En ze zijn een gerespecteerd land. Alleen niet door de Palestijnen en nogal wat moslims in deze wereld.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daarom moet Israël ook excuses maken voor elke zwarte vlek in de geschiedenis. Dan overstijgen ze het stigma 'zionistische terroristen' en worden ze een gerspecteerd land.
En toen waren het er al 2000quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Morgen 2 miljoen als de weldenkende mens nog steeds vertikt in de propaganda te trappen hoor.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Wederom bewijs dat Hamas gewoon een rattenzooi is die ze volledig van de kaart moeten vegen wil het ooit iets worden in die kutregio.
je bent zelf verblind door propaganda!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Morgen 2 miljoen als de weldenkende mens nog steeds vertikt in de propaganda te trappen hoor.
Neuh, ik heb er wel een prima helder beeld bij inmiddels na 20+ jaar dit conflict volgen, PLO, Hamas, whatever.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je bent zelf verblind door propaganda!
waarom interesseert het je zo als je toch 1 kant kiest?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik heb er wel een prima helder beeld bij inmiddels na 20+ jaar dit conflict volgen, PLO, Hamas, whatever.
750quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:07 schreef Mylene het volgende:
Dodental is gebaseerd op de gegevens die Hamas heeft doorgegeven aan de VN hè? Ik ben benieuwd hoeveel Hamas strijders er tussen zitten.
De VN ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |