Omdat ik gewoon graag de overwinning een keer zie van Israel, zodat ik weer eens op bezoek kan daarquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom interesseert het je zo als je toch 1 kant kiest?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik heb er wel een prima helder beeld bij inmiddels na 20+ jaar dit conflict volgen, PLO, Hamas, whatever.
dus; wie heeft wel betrouwbare cijfers? ik moet telkens maar afgaan op die kut VNquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:09 schreef Karrs het volgende:
[..]
De VN ja.
Maar die hebben ook niet elk dood kind, dode strijder, dode vrouw en dode man geteld. Die krijgen hun cijfers ook grootdeels aangereikt van anderen. En Hamas heeft daar de informatievoorziening vrij strak in handen.
Feit is dat je daar niet gauw achter komt. Feit is trouwens ook dat het eigenlijk niet uitmaakt, er verandert toch niets aan de politieke status quo. Er verandert wat op gebied van slagkracht (die van de terreurgroepen is nogal 'teruggelopen') maar niet qua politieke verhoudingen.
dat kan nu toch ook makkelijk.. lekker meiskes in de kibbutz neucken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon graag de overwinning een keer zie van Israel, zodat ik weer eens op bezoek kan daar.
Niemand heeft betrouwbare gegevens als die het terrorisme van israel weerspiegelen , volgens Karrsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus; wie heeft wel betrouwbare cijfers? ik moet telkens maar afgaan op die kut VN
ja tog gewoon uitmoorden die hapquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso is Isreal gewoon een land waar je bevriend mee wil zijn, wat de hel heeft Hamas en Palestinia in godsnaam te bieden aan de wereld?.
Wat heeft Israël de wereld te bieden? Van de moslims hebben we tenminste goedkope schoonmakers en lekkere shoarma gekregen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso is Isreal gewoon een land waar je bevriend mee wil zijn, wat de hel heeft Hamas en Palestinia in godsnaam te bieden aan de wereld?.
Nee hoor, ze mogen gewoon vredelievend wonen waar ze nu wonen oid, maar niet als ze raketten blijven afschieten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja tog gewoon uitmoorden die hap
Waarom zouden wij bevriend willen zijn met de grootste terroristenstaat die er bestaat, die zichzelf het uitverkoren volk noemt, de grootste oorlogszoekers zijn (na USA)? Wat heeft dat de wereld in hemelsnaam te bieden?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:12 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, ze mogen gewoon vredelievend wonen waar ze nu wonen oid, maar niet als ze raketten blijven afschieten.
Mja misschien schieten ze raketten af om een reden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, ze mogen gewoon vredelievend wonen waar ze nu wonen oid, maar niet als ze raketten blijven afschieten.
Omdat het een mooi land is vol vriendelijke mensen, ze een enorme R&D hebben op technologie-gebied, oa radartech en wapens. Ze hebben geld, know how en zijn bereid die te delen met (oa) ons.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:16 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Waarom zouden wij bevriend willen zijn met de grootste terroristenstaat die er bestaat, die zichzelf het uitverkoren volk noemt, de grootste oorlogszoekers zijn (na USA)? Wat heeft dat de wereld in hemelsnaam te bieden?
Ja, terrorisme, dat lijkt me logischquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mja misschien schieten ze raketten af om een reden.
Een mooi land vol vriendelijke mensenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het een mooi land is vol vriendelijke mensen, ze een enorme R&D hebben op technologie-gebied, oa radartech en wapens. Ze hebben geld, know how en zijn bereid die te delen met (oa) ons.
Palestijnen die, nou ja, eeehmmmm, die zijn moslim en brengen ons dan,.. nou ja, de Islam ofzo? Ik kan niets bedenken.
Niemand.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus; wie heeft wel betrouwbare cijfers? ik moet telkens maar afgaan op die kut VN
Jammer dat ze bijna die complete technologie voor geweldsdoeleinden gebruiken. Van zo'n land hoef ik niks en kan ik ook zeker niks leren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het een mooi land is vol vriendelijke mensen, ze een enorme R&D hebben op technologie-gebied, oa radartech en wapens. Ze hebben geld, know how en zijn bereid die te delen met (oa) ons.
Palestijnen die, nou ja, eeehmmmm, die zijn moslim en brengen ons dan,.. nou ja, de Islam ofzo? Ik kan niets bedenken.
Hoe simplistisch kan iemand zijn?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, terrorisme, dat lijkt me logisch.
Nee, dat bedoel ik nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Een mooi land vol vriendelijke mensen, je bedoelt grootste terroristische staat in de wereld.
Die technologie is allemaal dankzij de subsidie van USA. Zo kan elk land wel mooi worden.
Dus elk cijfer dat jij post is fout en elk cijfer dat ik post is fout. maar de waarheid ligt toch wel ergens in het midden lijkt me? Of moet ik hompen vlees op foto's gaan tellen...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:19 schreef Karrs het volgende:
[..]
Niemand.
Dat zeg ik al een topic of 20 lang
Tja ik hou het ook voor gezien in dit topic. Sommige mensen willen gewoon niet de waarheid zien ook al staart die ze recht in het gezicht.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hoe simplistisch kan iemand zijn?
Geen idee, zo simpel dat als je weet dat je betere wapens op je dak krijgt dat je toch blijft aanvallen? zo simpel bedoel je?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hoe simplistisch kan iemand zijn?
damascus was ook ooit vreselijk mooi hequote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet.
je kan toch lezen wat ik bedoel? Een beschaafd land met mooie steden en eeuwenoude cultuur, ipv rotsblokken en zandbakken.
Waar slaat dit nou weer opquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Niemand heeft betrouwbare gegevens als die het terrorisme van israel weerspiegelen , volgens Karrs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |