Hier zeggen ze dat dus wel!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:10 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Israel zegt niet dat ze alle tunnels in Gaza hebben opgespoord en vernietigd. Ze zeggen dat alle tunnels die ze hebben gevonden onschadelijk zijn gemaakt. En volgens mij dat dat er zo een 35 zijn.
Kom op, je weet zelf dat het zo niet werkt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als het er naast is dan kan het IDF met precisiebombardementen ook ernaast een bom laten vallen. Dat is technisch allemaal mogelijk en ook met de geavanceerde apparatuur van het IDF.
Dat geloof ik ook wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:10 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Israel zegt niet dat ze alle tunnels in Gaza hebben opgespoord en vernietigd. Ze zeggen dat alle tunnels die ze hebben gevonden onschadelijk zijn gemaakt. En volgens mij dat dat er zo een 35 zijn.
Dit is zwaaien met grote lullen inderdaad.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niets mis met goede propaganda, maar dit is over.
Ik heb genoeg discovery docu's gezien om te weten dat het wel zo werkt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:12 schreef Karrs het volgende:
[..]
Kom op, je weet zelf dat het zo niet werkt.
Discovery docu'squote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb genoeg discovery docu's gezien om te weten dat het wel zo werkt.
En waar haal jij die expertise dan vandaan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:15 schreef Karrs het volgende:
[..]
Discovery docu's![]()
Maar lees de edit ff
Die meneer, Guido Joris, schijnt dus achteraf een katholieke meneer te zijn dus wat dat betreft.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:21 schreef Kees22 het volgende:
[..]
De viroloog en een hele zooi wetenschappers met hem, namen kennelijk een duidelijk standpunt in. De jood (ik vind het wel stom dat je zijn naam vervangt door joodse meneer, dus ik noem hem maar gewoon jood) is het daar niet mee eens en stuurt hem daarom een mail. Dus, aangezien de mail ontvangen is in een openbaar kader, kan hij ook beantwoord worden in het openbaar. Er zal wel een hele berg mails gestuurd zijn, dus dit zal wel een kenmerkende zijn. Dat de viroloog de jood vervolgens zwart maakt, heeft die man geheel aan zijn eigen slechte argumentatie te wijten.
Ik snap niet wat er triest aan is. De jood (zijn naam is overigens Guido Joris en hij is redacteur van het tijdschrift en de website Joods Actueel en dus niet bepaald publiciteitsschuw, mag je hopen) roept het helemaal over zichzelf af.
Een en ander nog los van de vraag of de gevoerde discussie enige zin heeft.
[..]
Een discussie over oorlogsrecht lijkt me geen onzin.
Maar trusten.
M'n vak en m'n interesse.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En waar haal jij die expertise dan vandaan?
Wat is je vak?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:18 schreef Karrs het volgende:
[..]
M'n vak en m'n interesse.
Discovery maakt dingen soms beter of slechter dan ze zijn. Denk aan die "10 beste..."
Dat hou ik privé. Hou het maar op m'n interesse (krijgshistorie), dus ga er maar vanuit dat ik wel wát weet op militair gebied. Niet alles, maar wel wat.quote:
Wat is de reden dat je het privé houdt? Je kunt door het te onthullen deze discussies winnen namelijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:21 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dat hou ik privé. Hou het maar op m'n interesse (krijgshistorie), dus ga er maar vanuit dat ik wel wát weet op militair gebied. Niet alles, maar wel wat.
Nonsens. Beroep op autoriteit is een drogreden. Als ik wat zeg moet het waar zijn, wat ik in het dagelijks leven doe heeft daar niks mee te maken. Ook als geinteresseerde in krijgshistorie niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je het privé houdt? Je kunt door het te onthullen deze discussies winnen namelijk.
Dan is het jouw taak om aan te tonen dat die geen gelijk heeft ondanks zijn vakquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:28 schreef Maanvis het volgende:
wat valt er nog te discussiëren als je toch altijd gelijk denkt te hebben vanwege je vak?
Iedereen denkt altijd gelijk te hebben, vanwege vak, geloof, plaatjes op 't internet, huilende experts, wat papa, pastoor of imam zegt etc.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:28 schreef Maanvis het volgende:
wat valt er nog te discussiëren als je toch altijd gelijk denkt te hebben vanwege je vak?
ik weet niet wat zijn vak is, wie weet zitten we wel in hetzelfde vak!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan is het jouw taak om aan te tonen dat die geen gelijk heeft ondanks zijn vak
Nou dat lijkt mij niet als ik jouw reacties en die van hem zie. Liggen nogal uit elkaarquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik weet niet wat zijn vak is, wie weet zitten we wel in hetzelfde vak!
Heb je nog niet gehoord over die inwoners van Gaza die medisch behandeld zijn in en/of/ door Israel?! Waarom post je dat niet, zo typisch weer van je, jammer!!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Gaza victims receive treatment in Jordan
A severe shortage of medical services in Gaza has prompted hospitals in neighbouring Jordan to open their wards to Palestinian victims of Israeli air
strikes.
A twenty-two-year-old student who was caught in a bomb attack on July 10 has been transferred to Jordan for treatment after having his legs amputated.
A 72-hour ceasefire agreed by Israel and Hamas, which came into effect on Tuesday, put an end to 29 days of violence that killed 1,867 Palestinians and left 9,536 others wounded.
[Associated Press]
by Faisal Edroos 12:00 PM
http://live.aljazeera.com/Event/Gaza_Blog
Jawel had ik gehoord. Alleen beetje jammer dat Israël ze eerst verwond en dan gaat behandelen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:36 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Heb je nog niet gehoord over die inwoners van Gaza die medisch behandeld zijn in en/of/ door Israel?! Waarom post je dat niet, zo typisch weer van je, jammer!!
Dat geldt ook voor die kankerpatiënten, en/of/ zieke kinderen, die Israel sowieso al behandelt?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jawel had ik gehoord. Alleen beetje jammer dat Israël ze eerst verwond en dan gaat behandelen.
Uhh nee , dat zeg ik nergens..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:43 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor die kankerpatiënten, en/of/ zieke kinderen, die Israel sowieso al behandelt?
Onzin dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |