abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:12:31 #101
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143159660
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:10 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Israel zegt niet dat ze alle tunnels in Gaza hebben opgespoord en vernietigd. Ze zeggen dat alle tunnels die ze hebben gevonden onschadelijk zijn gemaakt. En volgens mij dat dat er zo een 35 zijn.
Hier zeggen ze dat dus wel!
http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/.premium-1.608919
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_143159661
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:10 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als het er naast is dan kan het IDF met precisiebombardementen ook ernaast een bom laten vallen. Dat is technisch allemaal mogelijk en ook met de geavanceerde apparatuur van het IDF.
Kom op, je weet zelf dat het zo niet werkt.

Ook al doen ze dat (en in zo'n geval doen ze dat ook) dan gaan alle ramen aan die kant van het zkh er ook aan en is dus het zkh getroffen.

Laat staan als er uit een lege vleugel een raket wordt afgeschoten en daar even later een bom op valt. Mogelijkheden te over.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_143159665
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:11 schreef Karrs het volgende:

[..]

Heh. :D

Stoer.
Niets mis met goede propaganda, maar dit is over. :P
pi_143159667
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:10 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Israel zegt niet dat ze alle tunnels in Gaza hebben opgespoord en vernietigd. Ze zeggen dat alle tunnels die ze hebben gevonden onschadelijk zijn gemaakt. En volgens mij dat dat er zo een 35 zijn.
Dat geloof ik ook wel.
pi_143159686
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:12 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Niets mis met goede propaganda, maar dit is over. :P
Dit is zwaaien met grote lullen inderdaad. :P
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:14:15 #106
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143159709
quote:
15s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:12 schreef Karrs het volgende:

[..]

Kom op, je weet zelf dat het zo niet werkt.
Ik heb genoeg discovery docu's gezien om te weten dat het wel zo werkt.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_143159726
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:14 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik heb genoeg discovery docu's gezien om te weten dat het wel zo werkt.
Discovery docu's :') :P

Maar lees de edit ff
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:15:55 #108
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143159746
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:15 schreef Karrs het volgende:

[..]

Discovery docu's :') :P

Maar lees de edit ff
En waar haal jij die expertise dan vandaan?
Een gedicht over Maanvis
pi_143159806
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:21 schreef Kees22 het volgende:

[..]

De viroloog en een hele zooi wetenschappers met hem, namen kennelijk een duidelijk standpunt in. De jood (ik vind het wel stom dat je zijn naam vervangt door joodse meneer, dus ik noem hem maar gewoon jood) is het daar niet mee eens en stuurt hem daarom een mail. Dus, aangezien de mail ontvangen is in een openbaar kader, kan hij ook beantwoord worden in het openbaar. Er zal wel een hele berg mails gestuurd zijn, dus dit zal wel een kenmerkende zijn. Dat de viroloog de jood vervolgens zwart maakt, heeft die man geheel aan zijn eigen slechte argumentatie te wijten.
Ik snap niet wat er triest aan is. De jood (zijn naam is overigens Guido Joris en hij is redacteur van het tijdschrift en de website Joods Actueel en dus niet bepaald publiciteitsschuw, mag je hopen) roept het helemaal over zichzelf af.

Een en ander nog los van de vraag of de gevoerde discussie enige zin heeft.

[..]

Een discussie over oorlogsrecht lijkt me geen onzin.
Maar trusten.
Die meneer, Guido Joris, schijnt dus achteraf een katholieke meneer te zijn dus wat dat betreft.
Overigens een zeer opmerkelijke woordkeuze blijft het toch.
Bij mijn weten schrijf je Jood met hoofdletter, maar buiten dat, je zegt bijvoorbeeld dat de viroloog de Jood zwart maakt door die brief te publiceren. Het klopt dat hij alle Joden ook wel enigszins beledigd ergens maar in deze verwijst het toch direct naar die specifieke meneer.

Dat klopt, meneer is zeker niet publiciteitsschuw, en als je op de site van Joods actueel kijkt zie je ook dat bij lange na niet alles is gepubliceerd. Dat een groot deel argumentatie dan ook weggelaten is in De Morgen, en door de viroloog, daar kan Guido Joris dan ook weinig aan doen. Maar zowel deze viroloog als De Morgen geven slechts een klein stuk van de tekst van Guido Joris. Dat vind ik zelfs zeer verontrustend te noemen dat een krant daaraan meewerkt schijnbaar.

Buiten dat vind ik het afkeurenswaardig om meteen elke reactie op een mening, openbaar of niet, te gaan publiceren. Sommige mensen willen best reageren maar hoeven niet elke keer in de publiciteit te komen. Guido Joris dus schijnbaar ook niet. De viroloog zit fout, zowel met zijn reactie als eerste brief, als de keuze om over te gaan tot publicatie van wat er wordt geschreven.
pi_143159814
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En waar haal jij die expertise dan vandaan?
M'n vak en m'n interesse.

Discovery maakt dingen soms beter of slechter dan ze zijn. Denk aan die "10 beste tanks..." en meer van dat soort onzinseries" :P
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:18:58 #111
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143159827
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:18 schreef Karrs het volgende:

[..]

M'n vak en m'n interesse.

Discovery maakt dingen soms beter of slechter dan ze zijn. Denk aan die "10 beste..." :P
Wat is je vak?
Een gedicht over Maanvis
pi_143159882
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:18 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat is je vak?
Dat hou ik privé. Hou het maar op m'n interesse (krijgshistorie), dus ga er maar vanuit dat ik wel wát weet op militair gebied. Niet alles, maar wel wat.
pi_143159905
En nee, ik zit niet in de nazi killin' business. :P
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:22:41 #114
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143159923
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:21 schreef Karrs het volgende:

[..]

Dat hou ik privé. Hou het maar op m'n interesse (krijgshistorie), dus ga er maar vanuit dat ik wel wát weet op militair gebied. Niet alles, maar wel wat.
Wat is de reden dat je het privé houdt? Je kunt door het te onthullen deze discussies winnen namelijk.
Een gedicht over Maanvis
pi_143159993
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:22 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat is de reden dat je het privé houdt? Je kunt door het te onthullen deze discussies winnen namelijk.
Nonsens. Beroep op autoriteit is een drogreden. Als ik wat zeg moet het waar zijn, wat ik in het dagelijks leven doe heeft daar niks mee te maken. Ook als geinteresseerde in krijgshistorie niet.

Ontopic maar weer.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:28:11 #116
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143160089
wat valt er nog te discussiëren als je toch altijd gelijk denkt te hebben vanwege je vak? :)
Een gedicht over Maanvis
pi_143160176
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:28 schreef Maanvis het volgende:
wat valt er nog te discussiëren als je toch altijd gelijk denkt te hebben vanwege je vak? :)
Dan is het jouw taak om aan te tonen dat die geen gelijk heeft ondanks zijn vak :P
pi_143160188
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:28 schreef Maanvis het volgende:
Iedereen denkt altijd gelijk te hebben, vanwege vak, geloof, plaatjes op 't internet, huilende experts, wat papa, pastoor of imam zegt etc.

En omdat iedereen moeilijk tegen z'n ongelijk kan lijkt het wel.

Is verder niet boeiend.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:32:14 #119
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143160206
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dan is het jouw taak om aan te tonen dat die geen gelijk heeft ondanks zijn vak :P
ik weet niet wat zijn vak is, wie weet zitten we wel in hetzelfde vak!
Een gedicht over Maanvis
pi_143160263
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik weet niet wat zijn vak is, wie weet zitten we wel in hetzelfde vak!
Nou dat lijkt mij niet als ik jouw reacties en die van hem zie. Liggen nogal uit elkaar :P
pi_143160317
Gaza victims receive treatment in Jordan

A severe shortage of medical services in Gaza has prompted hospitals in neighbouring Jordan to open their wards to Palestinian victims of Israeli air
strikes.

A twenty-two-year-old student who was caught in a bomb attack on July 10 has been transferred to Jordan for treatment after having his legs amputated.

A 72-hour ceasefire agreed by Israel and Hamas, which came into effect on Tuesday, put an end to 29 days of violence that killed 1,867 Palestinians and left 9,536 others wounded.
[Associated Press]
by Faisal Edroos 12:00 PM

http://live.aljazeera.com/Event/Gaza_Blog
pi_143160341
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Gaza victims receive treatment in Jordan

A severe shortage of medical services in Gaza has prompted hospitals in neighbouring Jordan to open their wards to Palestinian victims of Israeli air
strikes.

A twenty-two-year-old student who was caught in a bomb attack on July 10 has been transferred to Jordan for treatment after having his legs amputated.

A 72-hour ceasefire agreed by Israel and Hamas, which came into effect on Tuesday, put an end to 29 days of violence that killed 1,867 Palestinians and left 9,536 others wounded.
[Associated Press]
by Faisal Edroos 12:00 PM

http://live.aljazeera.com/Event/Gaza_Blog
Heb je nog niet gehoord over die inwoners van Gaza die medisch behandeld zijn in en/of/ door Israel?! Waarom post je dat niet, zo typisch weer van je, jammer!!
pi_143160384
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:36 schreef Taxandria het volgende:

[..]

Heb je nog niet gehoord over die inwoners van Gaza die medisch behandeld zijn in en/of/ door Israel?! Waarom post je dat niet, zo typisch weer van je, jammer!!
Jawel had ik gehoord. Alleen beetje jammer dat Israël ze eerst verwond en dan gaat behandelen.
pi_143160578
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jawel had ik gehoord. Alleen beetje jammer dat Israël ze eerst verwond en dan gaat behandelen.
Dat geldt ook voor die kankerpatiënten, en/of/ zieke kinderen, die Israel sowieso al behandelt?
Onzin dus!
pi_143160608
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:43 schreef Taxandria het volgende:

[..]

Dat geldt ook voor die kankerpatiënten, en/of/ zieke kinderen, die Israel sowieso al behandelt?
Onzin dus!
Uhh nee , dat zeg ik nergens..
Wat is nou je punt ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')