Operation Protective Edgequote:Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:
Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal
Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 - Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 - Niet schelden
3 - Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 - Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.
Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live updates
Ha'aretz - Ynet - The Jerusalem Post - RussiaToday - Al Jazeera - FirstPost
Gaza live stream
http://www.ustream.tv/occupiedairReality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Wat is obviously? Dat woord ken ik niet. Evenmin als fuck, you, human en shields.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:41 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dan was 't anders, een lichtsensor of zo, of lasermeting. Het werkt ook voor doelen in een loopgraaf of achter een hoekje.
Maar dat van die terroristen achter dat (inderdaad obviously open...) raam was echt weer zo'n heerlijk 'fuck you met je human shields'-verhaal.
Ik zal t wel eens opzoeken. Maar vandaar: laat het nou maar wél aan ze over.
de daden van de andere partij zijn in dat geval de oorlogsdaad bij mijn wetenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Strikt genomen wordt een daad van represaille dacht ik niet gerekend als een oorlogsdaad, maar juist als een daad om oorlog te voorkomen ondanks de daden van de andere partij. oid... tis laat.
ongetwijfeldquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Heeft Israel niet eerder al óorloogsregels' geschonden ?
Nog los van de imbeciele manier om reclame te maken: 750 terroristen gedood?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:48 schreef homme7 het volgende:
ik vind wel dat Israel moet blijven controleren op nieuwe tunnels , mar ook op tunnels waarvanuit Hamas nu schiet
[ afbeelding ]
Ah en de aanval op Gaza was een represaille voor wat?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
de daden van de andere partij zijn in dat geval de oorlogsdaad bij mijn weten
maar goed punt wel
weet ik veel man, mijn argumenten zijn dit toch helemaal nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:04 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nog los van de imbeciele manier om reclame te maken: 750 terroristen gedood?
Dus ruim 1.100 niet-terroristen? Onschuldige burgers?
Oh wacht: alle burgers van Gaza zijn automatisch schuldig.
De burgers van Israel, die allemaal dienst moeten doen in het leger (behalve de orthodoxen) zijn automatisch onschuldig.
[..]
Ah en de aanval op Gaza was een represaille voor wat?
Niet voor de drie kolonistenkinderen, want die waren niet vermoord door Hamas.
Niet voor de raketten van Hamas, want Gaza wordt dagelijks ook door Israel gebombardeerd.
Dus: waarvoor dan wel?
De viroloog en een hele zooi wetenschappers met hem, namen kennelijk een duidelijk standpunt in. De jood (ik vind het wel stom dat je zijn naam vervangt door joodse meneer, dus ik noem hem maar gewoon jood) is het daar niet mee eens en stuurt hem daarom een mail. Dus, aangezien de mail ontvangen is in een openbaar kader, kan hij ook beantwoord worden in het openbaar. Er zal wel een hele berg mails gestuurd zijn, dus dit zal wel een kenmerkende zijn. Dat de viroloog de jood vervolgens zwart maakt, heeft die man geheel aan zijn eigen slechte argumentatie te wijten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:07 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind van niet, mensen doen wel de hele tijd of de oorlog zo ver is, maar telkens komt het terug en familieachtergronden spelen een grotere rol daarbij dan vaak wordt gesteld! Die viroloog begon feitelijk zelf door niet het huidige conflict als startpunt te nemen van zijn betoog maar door te verwijzen naar Israel als 'historisch krediet', met zulke termen, dan vraag je je toch af hoe en waarom deze meneer tot zijn standpunt is gekomen. Dat hij vervolgens overgaat tot publicatie, en het zwartmaken van die Joodse meneer, dat is ook triest, had hij niet hoeven doen, maar die viroloog wil het kennelijk graag publiekelijk uitvechten dat is triest te noemen in deze situatie.
Een discussie over oorlogsrecht lijkt me geen onzin.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik veel man, mijn argumenten zijn dit toch helemaal niet
slapen hoor, onzindiscussies hier
Vier jongetjes op het strand ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:35 schreef theunderdog het volgende:
Maar niemand is instaat om te bewijzen dat israel bewust burgerslachtoffers wil maken.
Oh... ja begrijpelijk dat ze dat dachten..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze dachten dat het Hamas strijders waren..
Dat waren het vast ookquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze dachten dat het Hamas strijders waren..
Fouten maken is menselijk, helaas dit keer met nare vervolgen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh... ja begrijpelijk dat ze dat dachten..
Hahah, ik ga stuk om die voorste.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat waren het vast ook
[ afbeelding ]
Pffff gevaarlijk hoor dat soort kinderenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat waren het vast ook
[ afbeelding ]
Jij hebt liever deze kinderen, denk ik:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Pffff gevaarlijk hoor dat soort kinderen
Hmmm deze zien er idd wel wat gevaarlijker uit ...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij hebt liever deze kinderen, denk ik:
[ afbeelding ]
Hamas gebruikt ook kinderen voor haar vieze doel. Vergeet dat niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmmm deze zien er idd wel wat gevaarlijker uit ...
Ook zo fout als de pestpokke.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmmm wat doen ze hier ?
Hoewel die foto niets zegt natuurlijk. De wapens zitten vast aan een ketting, zo te zien, zoals op een wapenbeurs. We weten de context niet. Bovendien dragen de kinderen geen kledij van een terroristische organisatie.quote:
Ghahaha nee al zijn de keppeltjes wel typisch natuurlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoewel die foto niets zegt natuurlijk. De wapens zitten vast aan een ketting, zo te zien, zoals op een wapenbeurs. We weten de context niet. Bovendien dragen de kinderen geen kledij van een terroristische organisatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oost, West, thuis best.
Plaats dan de oorspronkelijk bron.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:08 schreef theunderdog het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-hamas-zijn-raketten
Gewoon raketten naast hotels, yolo..
Geen haatbaarden, daar zijn ze nog te jong voor. Zelfs nog geen baard in de keel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmmm wat doen ze hier ?
Dat hoeft niet eens om iets een oorlogsmisdaad te maken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:35 schreef theunderdog het volgende:
Maar niemand is instaat om te bewijzen dat israel bewust burgerslachtoffers wil maken.
Heeft dit kans van slagen?quote:Turkije praat met Israël en Egypte over het opzetten van een luchtbrug naar de Gazastrook. Via die luchtbrug zouden hulpgoederen naar het gebied moeten worden gebracht en gewonde Palestijnen naar Turkije worden gehaald voor hulp.
Volgens de Turkse minister van Buitenlandse Zaken Ahmet Davutoglu zijn er duizenden gewonden gevallen door het Israëlische offensief. Hij heeft gisteren met de Palestijnse president Abbas over de luchtbrug gesproken. "Ze hebben dringend medische hulp nodig en wij hebben al plekken vrijgemaakt in ziekenhuizen," aldus Davutoglu.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:22 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens om iets een oorlogsmisdaad te maken.
Bewust burgerslachtoffers maken is gewoon regulier moord.
Niemand kan bewijzen dat iemand anders, laat staan een organisatie, iets bewust deed.
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is al genoeg.
En dat is makkelijk genoeg!
Waar moeten die vliegtuigen landen in Gaza?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:24 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)g-voor-hulp-aan-gaza
[..]
Heeft dit kans van slagen?
Ruimte genoeg inmiddels.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:44 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Waar moeten die vliegtuigen landen in Gaza?
Dan sla je wel heel veel over van onze reactiesquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:37 schreef tapirrr het volgende:
Mijn excuses, gemist. Dan nog vind ik je argument zwak, want het begon met deze post:
[..]
Waarna jij reageerde met:
[..]
Dus jij stelt dat omdat de immigratie al decennia booming was (welke decennia heb je het dan over?) kunnen er geen Palestijnen hebben geleefd in Palestina?
Oh ja? De rotzooi die Israel gemaakt heeft versus een schone landingsbaan?quote:
Het zal wel weer ondergesneeuwd raken in de vele reacties op dit moment, maar ik vind dit een serieus onderwerp en heb dus ook cijfers bewaard over de bevolking van Palestina in de loop der jaren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:47 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dan sla je wel heel veel over van onze reacties
Maar dat ik er lang geleden over heb gelezen, betekent niet dat ik alles zo maar even makkelijk kan vinden. Bovendien zei ik dat ik je secretaresse niet was, maar gaf je wel een tip in welke richting je oa kon zoeken. Dus hierbij nog meer tips.
Niet de gehele locale bevolking van de Palestijnse gebieden van voor 1948 heeft daar eeuwen geleefd.
1860's - heeft de schrijver Mark Twain het ergens over Israël en hoe leeg het land is. Dat is wel te vinden met google
1870-1880's - Toen was er extra migratie van Egyptenaren naar het land dat nu Israël heet. Zat het te googlen, maar kan het niet zo snel vinden.
1889 - De grote meerderheid van de inwoners in Jerusalem was Joods. The Pittsburgh Dispatch
Maar dan onder het Britse Mandaat:
- Hope Simpson Commission
- Peel Commission / Palestine Royal Report
Rond deze tijd rapporteerden de Britten een levende immigratie van Arabieren naar Joodse steden/dorpen.
Toen was zelfs de term Palestina nog een naam voor de (toekomstige) Joodse staat.
He testified to the Peel Commission, "There is no such country [as Palestine].... Palestine is a term the Zionists invented.... Our country was for centuries part of Syria."
Zulke meningen uit die tijd zijn wel heel erg interessant. Dat zou betekenen dat de Palestijnen van nu dus allemaal Joden moeten zijn? En de Palestijnen van nu Syriërs?
En dan nog de cijfers van de bevolking Jews/Non-Jews dat jij gaf. Daar zie je niet de immigratiecijfers, kindersterfte en gemiddelde leeftijd van overlijden. Die cijfers waren ook opmerkelijk waardoor de statistieken eigenlijk een onvolledig beeld geven, maar dat mag jezelf zoeken. Jij gelooft immers in een Eeuwenoud niet-Joods Palestijns bezit.
En dan de verdeling van Syrië, Jordanië en Libanon. Waarom doen de Joden niet moeilijk dat die landen niet-Joods werden? Zelfs niet na 1948 en de meeste Joden wegvluchten uit al die omringende Islamitische landen. Over thuisland gesproken, wanneer mogen die Joden naar hun thuislanden in Syrië, Jordanië, Libanon, etc? En waarom zijn de Palestijnen van de jaren 40-50 nooit echt opgenomen in de omringende landen itt de Joden in Israël? En als de Palestijnen van mening zijn dat ze recht hebben op een stukje Joods land, dan hebben de Joden die oorspronkelijk uit de omringende Islamitische landen komen dus ook recht op een stukje Islamitisch land?
Is Joods Actueel weer bezig?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:21 schreef Kees22 het volgende:
[..]
De viroloog en een hele zooi wetenschappers met hem, namen kennelijk een duidelijk standpunt in. De jood (ik vind het wel stom dat je zijn naam vervangt door joodse meneer, dus ik noem hem maar gewoon jood) is het daar niet mee eens en stuurt hem daarom een mail. Dus, aangezien de mail ontvangen is in een openbaar kader, kan hij ook beantwoord worden in het openbaar. Er zal wel een hele berg mails gestuurd zijn, dus dit zal wel een kenmerkende zijn. Dat de viroloog de jood vervolgens zwart maakt, heeft die man geheel aan zijn eigen slechte argumentatie te wijten.
Ik snap niet wat er triest aan is. De jood (zijn naam is overigens Guido Joris en hij is redacteur van het tijdschrift en de website Joods Actueel en dus niet bepaald publiciteitsschuw, mag je hopen) roept het helemaal over zichzelf af.
Een en ander nog los van de vraag of de gevoerde discussie enige zin heeft.
[..]
Een discussie over oorlogsrecht lijkt me geen onzin.
Maar trusten.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat is obviously? Dat woord ken ik niet. Evenmin als fuck, you, human en shields.
Nou, bewijs het dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:22 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens om iets een oorlogsmisdaad te maken.
Bewust burgerslachtoffers maken is gewoon regulier moord.
Niemand kan bewijzen dat iemand anders, laat staan een organisatie, iets bewust deed.
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is al genoeg.
En dat is makkelijk genoeg!
Ik zou respect voor Israel hebben als ze Turkije een dikke middelvinger zouden geven, na alle nazi en Hitler vergelijkingen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:24 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)g-voor-hulp-aan-gaza
[..]
Heeft dit kans van slagen?
Zelfde als ik vroeger op de open dag van de kazerne.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmmm wat doen ze hier ?
Haha lachwekkende vergelijking inderdaad. Treurig volk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:54 schreef Karrs het volgende:
[..]
Zelfde als ik vroeger op de open dag van de kazerne.
Het was een grapje van Yasmin, rustig aan jochie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:35 schreef franske19 het volgende:
[..]
Haha lachwekkende vergelijking inderdaad. Treurig volk.
Hamas moet eens leren dat ze niets te eisen hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:18 schreef Yasmin23 het volgende:
A leader of the Palestinian group Hamas has said there will not be a renewal of the Gaza ceasefire that ends on Friday unless Israel meets some of its demands.
Na morgen gewoon dus weer verder ...![]()
http://www.aljazeera.com/(...)148764648750817.html
hier dus het bewijs dat israël bewust uit is op burgerslachtoffers?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Amnesty accuses Israel of deliberately targeting Gaza health workers
Amnesty International has urged an immediate investigation into 'mounting evidence' that Israeli forces launched apparently deliberate attacks against hospitals and health professionals in the Gaza strip.
In a press statement released on Thursday, the Human Rights group said it received disturbing testimonies from doctors, nurses, and ambulance personnel regarding IDF operations that left six medics dead.
"The harrowing descriptions by ambulance drivers and other medics of the utterly impossible situation in which they have to work, with bombs and bullets killing or injuring their colleagues as they try to save lives, paint a grim reality of life in Gaza," said Philip Luther, Middle East and North Africa Director at Amnesty International.
"Even more alarming is the mounting evidence that the Israeli army has targeted health facilities or professionals. Such attacks are absolutely prohibited by international law and would amount to war crimes. They only add to the already compelling argument that the situation should be referred to the International Criminal Court."
An ambulance services supervisor at the Al-Aqsa Martyrs hospital reported shelling on the medical facility that lasted for half an hour.
"I heard bombing that shook the hospital. It was a shelling that had hit the fourth floor, the pregnancy and caesarean unit. Then there were a few more hits. People were terrified, patients ran out, doctors could not enter to help the injured and remove the dead," said Jaber Khalil Abu Rumileh.
Ambulance worker, A’ed Mustafa Bur’i, was burned to death on 25 July in Beit Hanoon after a shell hit the clearly marked vehicle he was travelling in.
The director of the Palestinian Red Crescent Society’s (PRCS) emergency and ambulance unit, Dr Bashar Murad, said at least two PRCS ambulance workers had been killed, at least 35 injured and 17 health vehicles left out of service after attacks by the Israeli army.
Hospitals, doctors and ambulance staff, reported increased attacks after Israel launched a ground operation in the Gaza strip on July 17.
http://live.aljazeera.com/Event/Gaza_Blog
Nah beter leggen ze hun eisen ff neer want anders gaat de shit weer opnieuw beginnen ... Pfffffff kleine kinderen allemaal overquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:27 schreef Karrs het volgende:
[..]
Hamas moet eens leren dat ze niets te eisen hebben.
Geheheh schijnbaarquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:30 schreef Maanvis het volgende:
en ik maar denken dat hamas uitgeroeid was.. er leven dus toch nog hamassers?
Die 30 hamassers die nu nog leven gebruiken 1912809 gazïers als levend schild, en israël zal niet rusten voor de 30 hamassers dood zijn. Het maakt dan niet uit als er 1912809 gaziërs dood moeten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja dit gaat niet opgelost worden. Hamas gaat never nooit zn wapens opgeven..
Als het er maar 30 zijn is het probleem toch zo opgelost lijkt mequote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die 30 hamassers die nu nog leven gebruiken 1912809 gazïers als levend schild, en israël zal niet rusten voor de 30 hamassers dood zijn. Het maakt dan niet uit als er 1912809 gaziërs dood moeten.
welluk, gaziërs ???
je moet je wel eerst door 1912809 burgerslachtoffers heen schieten Israël }:Dquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als het er maar 30 zijn is het probleem toch zo opgelost lijkt me
Is Israël niet in staat om ze gewoon op te sporen ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je moet je wel eerst door 1912809 burgerslachtoffers heen schieten Israël }:D
ik denk het niet, alle tunnels waar ze in zaten zijn toch dood?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is Israël niet in staat om ze gewoon op te sporen ?
Maar het zijn er wel meer dan 30
Ja maar nog niet alle tunnels schijnen gevonden te zijn toch ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik denk het niet, alle tunnels waar ze in zaten zijn toch dood?
hoe weet je dat je ze nog niet allemaal gevonden hebt?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar nog niet alle tunnels schijnen gevonden te zijn toch ?
Geen idee:P Karrrs zei datquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoe weet je dat je ze nog niet allemaal gevonden hebt?
raketten? alle raketten waren toch op zei het IDF?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:45 schreef theunderdog het volgende:
Nou, snel lichamen ontruimen , dan kunnen we weer verder gezellig rakketen afvuren.
Het nieuws staat stil !!
Raar dat een nieuwszender ze wel kan vinden en het IDF niet ..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:47 schreef Aloulou het volgende:
Op Al Jazeera funnels gefilmt in Gaza waarvan men stelt dat die door de Israeliers niet gevonden zijn.
Denk dat Al Jazeera bij een volgende operatie een grote raket op het kantoor gaat krijgenOf een reportertje uiteen wordt geschoten.
IDF zegt wel meer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
raketten? alle raketten waren toch op zei het IDF?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nouja, als ze nog raketjes over hebben.. gewoon uitdelen dan.
[ afbeelding ]
mag wel met dat weer!
Die raketjes doden geen kinderen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mag wel met dat weer!
Daarom des te beter !quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die raketjes doden geen kinderen.
[..]
[ afbeelding ]
mag wel met dat weer!
Dat verbaasd me nou niks..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Daar zijn bepaalde rechtsextremisten in Israel het niet mee eens.
ligt eraan hoe goed je iron dome isquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die raketjes doden geen kinderen.
Die van Gaza is niet zo goed.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ligt eraan hoe goed je iron dome is
Dat wordt een kunstgebitje voor die gaza-kinderen over een paar jaar!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die van Gaza is niet zo goed.
Allemaal mooie witte tanden !quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat wordt een kunstgebitje voor die gaza-kinderen over een paar jaar!
Nee, is eenzijdige berichtgeving over het beschieten van medische posten, ziekenhuizen en ambulances. (Wat altijd fout is, als het daadwerkelijk om medische posten, ziekenhuizen en ambulances gaat - laat daar geen misverstand over bestaan).quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hier dus het bewijs dat israël bewust uit is op burgerslachtoffers?
inmiddels hebben ze wel de schijn tegen hequote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:03 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nee, is eenzijdige berichtgeving over het beschieten van medische posten, ziekenhuizen en ambulances. (Wat altijd fout is, als het daadwerkelijk om medische posten, ziekenhuizen en ambulances gaat - laat daar geen misverstand over bestaan).
Geen woord over raketlanceringen vanuit zulke gebouwen, of terroristenverplaatsingen in ambulances of voertuigen die zo beschilderd zijn.
Ook geen mogelijkheid geopperd dat het om indirecte beschietingen gaat. Bv, Israël bombardeert een lanceerplaats vlak naast een ziekenhuis, of een ambulance scheurt voorbij een Hamas-post net als daar een bom op valt.
Op geen enkele manier is dit bewijs dat Israël bewust uit is op burgerslachtoffers.
Tunnels zijn moeilijk op te sporen. Israël zegt alleen dat ze alle tunnels die ze gevonden hebben, hebben vernietigd maar je maakt mij niet wijs dat dat alle tunnels waren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoe weet je dat je ze nog niet allemaal gevonden hebt?
[..]
[ afbeelding ]
mag wel met dat weer!
Neuh. Hamas en de Palestijnen lopen te janken, maar het is nou eenmaal oorlog, dan gebeuren die dingen. Ook met ambulances. Onvermijdelijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
inmiddels hebben ze wel de schijn tegen he.
In afwachting van de zaak...dat kan op zich wel. Hoe raar het ook klinkt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:51 schreef ntm het volgende:
Is het waar dat de daders van de moord (leven verbrand) op een palestijnse jongen vrij zijn gelaten?http://www.imemc.org/arti(...)m_source=twitterfeed
Ze zeggen zelf van wel. http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/.premium-1.608919quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:05 schreef theunderdog het volgende:
Je moet wel erg goedgelovig zijn om te denken dat IDF daadwerkelijk alle tunnels heeft vernietigd.
Duidelijke taal.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:07 schreef theunderdog het volgende:
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4555991,00.html
"Yair Lapid: Hamas shouldn't test us, rocket fire will be answered with heavy fire"
Propaganda schatquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze zeggen zelf van wel. http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/.premium-1.608919
Met een korreltje zout nemen. Tenzij ze echt zo goed zijn als ze zelf zeggen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze zeggen zelf van wel. http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/.premium-1.608919
Als het er naast is dan kan het IDF met precisiebombardementen ook ernaast een bom laten vallen. Dat is technisch allemaal mogelijk en ook met de geavanceerde apparatuur van het IDF.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:06 schreef Karrs het volgende:
[..]
Neuh. Hamas en de Palestijnen lopen te janken, maar het is nou eenmaal oorlog, dan gebeuren die dingen. Ook met ambulances. Onvermijdelijk.
Zijn genoeg voorbeelden te vinden over raketlanceringen naast hotels, ziekenhuizen etcetera.
Israel zegt niet dat ze alle tunnels in Gaza hebben opgespoord en vernietigd. Ze zeggen dat alle tunnels die ze hebben gevonden onschadelijk zijn gemaakt. En volgens mij dat dat er zo een 35 zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:04 schreef Karrs het volgende:
Tunnels zijn moeilijk op te sporen. Israël zegt alleen dat ze alle tunnels die ze gevonden hebben, hebben vernietigd maar je maakt mij niet wijs dat dat alle tunnels waren.
Misschien (hopelijk) wel een groot deel. Maar zie Vietnam over hoe moeilijk het is tunnels op te sporen.
dan moeten ze ook neit aan komen met nog meer burgerslachtoffers om die tunnels kapot te maken, want dan spreken ze zichzelf weer tegenquote:
Dat maakt niet uit volgens die Israëlisch kolonel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan moeten ze ook neit aan komen met nog meer burgerslachtoffers om die tunnels kapot te maken, want dan spreken ze zichzelf weer tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |