abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143150849
http://stopwar.org.uk/new(...)victims#.U-Ky_rtZr4j

"The Big Lie makes it clear to the Palestinians that Israel will continue to wage a campaign of state terror and will never admit its atrocities or its intentions. "
pi_143150880
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oost, West, thuis best.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 01:06:16 #28
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_143151042
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_143151095
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-hamas-zijn-raketten

Gewoon raketten naast hotels, yolo..
  donderdag 7 augustus 2014 @ 01:14:40 #30
414204 WoordenShuffelaar
pi_143151299
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:08 schreef theunderdog het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-hamas-zijn-raketten

Gewoon raketten naast hotels, yolo..
Plaats dan de oorspronkelijk bron.
pi_143151335
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]

Hmmmm wat doen ze hier ? :P
Geen haatbaarden, daar zijn ze nog te jong voor. Zelfs nog geen baard in de keel.
Pedofilie?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_143151486
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:35 schreef theunderdog het volgende:
Maar niemand is instaat om te bewijzen dat israel bewust burgerslachtoffers wil maken.
Dat hoeft niet eens om iets een oorlogsmisdaad te maken.
Bewust burgerslachtoffers maken is gewoon regulier moord.
Niemand kan bewijzen dat iemand anders, laat staan een organisatie, iets bewust deed.
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is al genoeg.
En dat is makkelijk genoeg!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 7 augustus 2014 @ 01:24:08 #33
414204 WoordenShuffelaar
pi_143151520
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)g-voor-hulp-aan-gaza

quote:
Turkije praat met Israël en Egypte over het opzetten van een luchtbrug naar de Gazastrook. Via die luchtbrug zouden hulpgoederen naar het gebied moeten worden gebracht en gewonde Palestijnen naar Turkije worden gehaald voor hulp.

Volgens de Turkse minister van Buitenlandse Zaken Ahmet Davutoglu zijn er duizenden gewonden gevallen door het Israëlische offensief. Hij heeft gisteren met de Palestijnse president Abbas over de luchtbrug gesproken. "Ze hebben dringend medische hulp nodig en wij hebben al plekken vrijgemaakt in ziekenhuizen," aldus Davutoglu.
Heeft dit kans van slagen?
pi_143151783
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:22 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Niemand kan bewijzen dat iemand anders, laat staan een organisatie, iets bewust deed.
pi_143151974
quote:
Waar moeten die vliegtuigen landen in Gaza?
pi_143152006
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:44 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Waar moeten die vliegtuigen landen in Gaza?
Ruimte genoeg inmiddels.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_143152053
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:37 schreef tapirrr het volgende:
Mijn excuses, gemist. Dan nog vind ik je argument zwak, want het begon met deze post:

[..]

Waarna jij reageerde met:

[..]

Dus jij stelt dat omdat de immigratie al decennia booming was (welke decennia heb je het dan over?) kunnen er geen Palestijnen hebben geleefd in Palestina?
Dan sla je wel heel veel over van onze reacties :)
Maar dat ik er lang geleden over heb gelezen, betekent niet dat ik alles zo maar even makkelijk kan vinden. Bovendien zei ik dat ik je secretaresse niet was, maar gaf je wel een tip in welke richting je oa kon zoeken. Dus hierbij nog meer tips.

Niet de gehele locale bevolking van de Palestijnse gebieden van voor 1948 heeft daar eeuwen geleefd.
1860's - heeft de schrijver Mark Twain het ergens over Israël en hoe leeg het land is. Dat is wel te vinden met google
1870-1880's - Toen was er extra migratie van Egyptenaren naar het land dat nu Israël heet. Zat het te googlen, maar kan het niet zo snel vinden.
1889 - De grote meerderheid van de inwoners in Jerusalem was Joods. The Pittsburgh Dispatch

Maar dan onder het Britse Mandaat:
- Hope Simpson Commission
- Peel Commission / Palestine Royal Report
Rond deze tijd rapporteerden de Britten een levende immigratie van Arabieren naar Joodse steden/dorpen.

Toen was zelfs de term Palestina nog een naam voor de (toekomstige) Joodse staat.
He testified to the Peel Commission, "There is no such country [as Palestine].... Palestine is a term the Zionists invented.... Our country was for centuries part of Syria."
Zulke meningen uit die tijd zijn wel heel erg interessant. Dat zou betekenen dat de Palestijnen van nu dus allemaal Joden moeten zijn? En de Palestijnen van nu Syriërs?

En dan nog de cijfers van de bevolking Jews/Non-Jews dat jij gaf. Daar zie je niet de immigratiecijfers, kindersterfte en gemiddelde leeftijd van overlijden. Die cijfers waren ook opmerkelijk waardoor de statistieken eigenlijk een onvolledig beeld geven, maar dat mag jezelf zoeken. Jij gelooft immers in een Eeuwenoud niet-Joods Palestijns bezit.

En dan de verdeling van Syrië, Jordanië en Libanon. Waarom doen de Joden niet moeilijk dat die landen niet-Joods werden? Zelfs niet na 1948 en de meeste Joden wegvluchten uit al die omringende Islamitische landen. Over thuisland gesproken, wanneer mogen die Joden naar hun thuislanden in Syrië, Jordanië, Libanon, etc? En waarom zijn de Palestijnen van de jaren 40-50 nooit echt opgenomen in de omringende landen itt de Joden in Israël? En als de Palestijnen van mening zijn dat ze recht hebben op een stukje Joods land, dan hebben de Joden die oorspronkelijk uit de omringende Islamitische landen komen dus ook recht op een stukje Islamitisch land?
pi_143152089
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:45 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Ruimte genoeg inmiddels.
Oh ja? De rotzooi die Israel gemaakt heeft versus een schone landingsbaan?
pi_143152281
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:47 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Dan sla je wel heel veel over van onze reacties :)
Maar dat ik er lang geleden over heb gelezen, betekent niet dat ik alles zo maar even makkelijk kan vinden. Bovendien zei ik dat ik je secretaresse niet was, maar gaf je wel een tip in welke richting je oa kon zoeken. Dus hierbij nog meer tips.

Niet de gehele locale bevolking van de Palestijnse gebieden van voor 1948 heeft daar eeuwen geleefd.
1860's - heeft de schrijver Mark Twain het ergens over Israël en hoe leeg het land is. Dat is wel te vinden met google
1870-1880's - Toen was er extra migratie van Egyptenaren naar het land dat nu Israël heet. Zat het te googlen, maar kan het niet zo snel vinden.
1889 - De grote meerderheid van de inwoners in Jerusalem was Joods. The Pittsburgh Dispatch

Maar dan onder het Britse Mandaat:
- Hope Simpson Commission
- Peel Commission / Palestine Royal Report
Rond deze tijd rapporteerden de Britten een levende immigratie van Arabieren naar Joodse steden/dorpen.

Toen was zelfs de term Palestina nog een naam voor de (toekomstige) Joodse staat.
He testified to the Peel Commission, "There is no such country [as Palestine].... Palestine is a term the Zionists invented.... Our country was for centuries part of Syria."
Zulke meningen uit die tijd zijn wel heel erg interessant. Dat zou betekenen dat de Palestijnen van nu dus allemaal Joden moeten zijn? En de Palestijnen van nu Syriërs?

En dan nog de cijfers van de bevolking Jews/Non-Jews dat jij gaf. Daar zie je niet de immigratiecijfers, kindersterfte en gemiddelde leeftijd van overlijden. Die cijfers waren ook opmerkelijk waardoor de statistieken eigenlijk een onvolledig beeld geven, maar dat mag jezelf zoeken. Jij gelooft immers in een Eeuwenoud niet-Joods Palestijns bezit.

En dan de verdeling van Syrië, Jordanië en Libanon. Waarom doen de Joden niet moeilijk dat die landen niet-Joods werden? Zelfs niet na 1948 en de meeste Joden wegvluchten uit al die omringende Islamitische landen. Over thuisland gesproken, wanneer mogen die Joden naar hun thuislanden in Syrië, Jordanië, Libanon, etc? En waarom zijn de Palestijnen van de jaren 40-50 nooit echt opgenomen in de omringende landen itt de Joden in Israël? En als de Palestijnen van mening zijn dat ze recht hebben op een stukje Joods land, dan hebben de Joden die oorspronkelijk uit de omringende Islamitische landen komen dus ook recht op een stukje Islamitisch land?
Het zal wel weer ondergesneeuwd raken in de vele reacties op dit moment, maar ik vind dit een serieus onderwerp en heb dus ook cijfers bewaard over de bevolking van Palestina in de loop der jaren.
Wat betreft het recht op terugkeer.
Ik zag een documentaire waarin een Arabische hooglerares uit Jeruzalem werd vervoerd naar de villa in Jeruzalem waar ze was opgegroeid. De joodse familie die daar inmiddels in woonde, wees haar ruw de deur en vertelde zelf verdreven te zijn uit Tunesië (of zoiets). Waarop de hooglerares tegen de documentairemaakster zei: "Dat is natuurlijk onrechtvaardig. Maar laat hen die onrechtvaardigheid bestrijden in hun eigen land in plaats van mij onrechtvaardig te behandelen."

Zoals wel vaker mensen zeggen: laten de joden de ellende over de Europese holocaust niet afwentelen op de Palestijnen.

Dus serieus discussiëren? Akkoord. Tijd en plaats? Want hier sneeuwt dat onder.
pi_143153356
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:21 schreef Kees22 het volgende:

[..]

De viroloog en een hele zooi wetenschappers met hem, namen kennelijk een duidelijk standpunt in. De jood (ik vind het wel stom dat je zijn naam vervangt door joodse meneer, dus ik noem hem maar gewoon jood) is het daar niet mee eens en stuurt hem daarom een mail. Dus, aangezien de mail ontvangen is in een openbaar kader, kan hij ook beantwoord worden in het openbaar. Er zal wel een hele berg mails gestuurd zijn, dus dit zal wel een kenmerkende zijn. Dat de viroloog de jood vervolgens zwart maakt, heeft die man geheel aan zijn eigen slechte argumentatie te wijten.
Ik snap niet wat er triest aan is. De jood (zijn naam is overigens Guido Joris en hij is redacteur van het tijdschrift en de website Joods Actueel en dus niet bepaald publiciteitsschuw, mag je hopen) roept het helemaal over zichzelf af.

Een en ander nog los van de vraag of de gevoerde discussie enige zin heeft.

[..]

Een discussie over oorlogsrecht lijkt me geen onzin.
Maar trusten.
Is Joods Actueel weer bezig?
Oorzaak nummer één van stijgend antisemitisme in Vlaanderen, dat tijdschrift. Daar kunnen 2000 doden in Gaza niet tegenop. imho...

[ Bericht 0% gewijzigd door meth1745 op 07-08-2014 03:06:49 ]
pi_143154396
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Wat is obviously? Dat woord ken ik niet. Evenmin als fuck, you, human en shields.
:')

:W
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_143156190
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:22 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nou, bewijs het dan?
pi_143156220
quote:
Ik zou respect voor Israel hebben als ze Turkije een dikke middelvinger zouden geven, na alle nazi en Hitler vergelijkingen.
pi_143156262
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]

Hmmmm wat doen ze hier ? :P
Zelfde als ik vroeger op de open dag van de kazerne.
pi_143157162
quote:
15s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:54 schreef Karrs het volgende:

[..]

Zelfde als ik vroeger op de open dag van de kazerne.
Haha lachwekkende vergelijking inderdaad. Treurig volk.
pi_143157224
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:35 schreef franske19 het volgende:

[..]

Haha lachwekkende vergelijking inderdaad. Treurig volk.
Het was een grapje van Yasmin, rustig aan jochie.
pi_143158080
Amnesty accuses Israel of deliberately targeting Gaza health workers

Amnesty International has urged an immediate investigation into 'mounting evidence' that Israeli forces launched apparently deliberate attacks against hospitals and health professionals in the Gaza strip.

In a press statement released on Thursday, the Human Rights group said it received disturbing testimonies from doctors, nurses, and ambulance personnel regarding IDF operations that left six medics dead.

"The harrowing descriptions by ambulance drivers and other medics of the utterly impossible situation in which they have to work, with bombs and bullets killing or injuring their colleagues as they try to save lives, paint a grim reality of life in Gaza," said Philip Luther, Middle East and North Africa Director at Amnesty International.

"Even more alarming is the mounting evidence that the Israeli army has targeted health facilities or professionals. Such attacks are absolutely prohibited by international law and would amount to war crimes. They only add to the already compelling argument that the situation should be referred to the International Criminal Court."

An ambulance services supervisor at the Al-Aqsa Martyrs hospital reported shelling on the medical facility that lasted for half an hour.

"I heard bombing that shook the hospital. It was a shelling that had hit the fourth floor, the pregnancy and caesarean unit. Then there were a few more hits. People were terrified, patients ran out, doctors could not enter to help the injured and remove the dead," said Jaber Khalil Abu Rumileh.

Ambulance worker, A’ed Mustafa Bur’i, was burned to death on 25 July in Beit Hanoon after a shell hit the clearly marked vehicle he was travelling in.

The director of the Palestinian Red Crescent Society’s (PRCS) emergency and ambulance unit, Dr Bashar Murad, said at least two PRCS ambulance workers had been killed, at least 35 injured and 17 health vehicles left out of service after attacks by the Israeli army.

Hospitals, doctors and ambulance staff, reported increased attacks after Israel launched a ground operation in the Gaza strip on July 17.

http://live.aljazeera.com/Event/Gaza_Blog
pi_143158195
A leader of the Palestinian group Hamas has said there will not be a renewal of the Gaza ceasefire that ends on Friday unless Israel meets some of its demands.

Na morgen gewoon dus weer verder ... :{

http://www.aljazeera.com/(...)148764648750817.html
pi_143158374
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:18 schreef Yasmin23 het volgende:
A leader of the Palestinian group Hamas has said there will not be a renewal of the Gaza ceasefire that ends on Friday unless Israel meets some of its demands.

Na morgen gewoon dus weer verder ... :{

http://www.aljazeera.com/(...)148764648750817.html
Hamas moet eens leren dat ze niets te eisen hebben.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:28:09 #50
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143158381
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Amnesty accuses Israel of deliberately targeting Gaza health workers

Amnesty International has urged an immediate investigation into 'mounting evidence' that Israeli forces launched apparently deliberate attacks against hospitals and health professionals in the Gaza strip.

In a press statement released on Thursday, the Human Rights group said it received disturbing testimonies from doctors, nurses, and ambulance personnel regarding IDF operations that left six medics dead.

"The harrowing descriptions by ambulance drivers and other medics of the utterly impossible situation in which they have to work, with bombs and bullets killing or injuring their colleagues as they try to save lives, paint a grim reality of life in Gaza," said Philip Luther, Middle East and North Africa Director at Amnesty International.

"Even more alarming is the mounting evidence that the Israeli army has targeted health facilities or professionals. Such attacks are absolutely prohibited by international law and would amount to war crimes. They only add to the already compelling argument that the situation should be referred to the International Criminal Court."

An ambulance services supervisor at the Al-Aqsa Martyrs hospital reported shelling on the medical facility that lasted for half an hour.

"I heard bombing that shook the hospital. It was a shelling that had hit the fourth floor, the pregnancy and caesarean unit. Then there were a few more hits. People were terrified, patients ran out, doctors could not enter to help the injured and remove the dead," said Jaber Khalil Abu Rumileh.

Ambulance worker, A’ed Mustafa Bur’i, was burned to death on 25 July in Beit Hanoon after a shell hit the clearly marked vehicle he was travelling in.

The director of the Palestinian Red Crescent Society’s (PRCS) emergency and ambulance unit, Dr Bashar Murad, said at least two PRCS ambulance workers had been killed, at least 35 injured and 17 health vehicles left out of service after attacks by the Israeli army.

Hospitals, doctors and ambulance staff, reported increased attacks after Israel launched a ground operation in the Gaza strip on July 17.

http://live.aljazeera.com/Event/Gaza_Blog
hier dus het bewijs dat israël bewust uit is op burgerslachtoffers?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')