Operation Protective Edgequote:Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:
Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal
Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 - Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 - Niet schelden
3 - Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 - Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.
Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live updates
Ha'aretz - Ynet - The Jerusalem Post - RussiaToday - Al Jazeera - FirstPost
Gaza live stream
http://www.ustream.tv/occupiedairReality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Wat is obviously? Dat woord ken ik niet. Evenmin als fuck, you, human en shields.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:41 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dan was 't anders, een lichtsensor of zo, of lasermeting. Het werkt ook voor doelen in een loopgraaf of achter een hoekje.
Maar dat van die terroristen achter dat (inderdaad obviously open...) raam was echt weer zo'n heerlijk 'fuck you met je human shields'-verhaal.
Ik zal t wel eens opzoeken. Maar vandaar: laat het nou maar wél aan ze over.
de daden van de andere partij zijn in dat geval de oorlogsdaad bij mijn wetenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Strikt genomen wordt een daad van represaille dacht ik niet gerekend als een oorlogsdaad, maar juist als een daad om oorlog te voorkomen ondanks de daden van de andere partij. oid... tis laat.
ongetwijfeldquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Heeft Israel niet eerder al óorloogsregels' geschonden ?
Nog los van de imbeciele manier om reclame te maken: 750 terroristen gedood?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:48 schreef homme7 het volgende:
ik vind wel dat Israel moet blijven controleren op nieuwe tunnels , mar ook op tunnels waarvanuit Hamas nu schiet
[ afbeelding ]
Ah en de aanval op Gaza was een represaille voor wat?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
de daden van de andere partij zijn in dat geval de oorlogsdaad bij mijn weten
maar goed punt wel
weet ik veel man, mijn argumenten zijn dit toch helemaal nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:04 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nog los van de imbeciele manier om reclame te maken: 750 terroristen gedood?
Dus ruim 1.100 niet-terroristen? Onschuldige burgers?
Oh wacht: alle burgers van Gaza zijn automatisch schuldig.
De burgers van Israel, die allemaal dienst moeten doen in het leger (behalve de orthodoxen) zijn automatisch onschuldig.
[..]
Ah en de aanval op Gaza was een represaille voor wat?
Niet voor de drie kolonistenkinderen, want die waren niet vermoord door Hamas.
Niet voor de raketten van Hamas, want Gaza wordt dagelijks ook door Israel gebombardeerd.
Dus: waarvoor dan wel?
De viroloog en een hele zooi wetenschappers met hem, namen kennelijk een duidelijk standpunt in. De jood (ik vind het wel stom dat je zijn naam vervangt door joodse meneer, dus ik noem hem maar gewoon jood) is het daar niet mee eens en stuurt hem daarom een mail. Dus, aangezien de mail ontvangen is in een openbaar kader, kan hij ook beantwoord worden in het openbaar. Er zal wel een hele berg mails gestuurd zijn, dus dit zal wel een kenmerkende zijn. Dat de viroloog de jood vervolgens zwart maakt, heeft die man geheel aan zijn eigen slechte argumentatie te wijten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:07 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind van niet, mensen doen wel de hele tijd of de oorlog zo ver is, maar telkens komt het terug en familieachtergronden spelen een grotere rol daarbij dan vaak wordt gesteld! Die viroloog begon feitelijk zelf door niet het huidige conflict als startpunt te nemen van zijn betoog maar door te verwijzen naar Israel als 'historisch krediet', met zulke termen, dan vraag je je toch af hoe en waarom deze meneer tot zijn standpunt is gekomen. Dat hij vervolgens overgaat tot publicatie, en het zwartmaken van die Joodse meneer, dat is ook triest, had hij niet hoeven doen, maar die viroloog wil het kennelijk graag publiekelijk uitvechten dat is triest te noemen in deze situatie.
Een discussie over oorlogsrecht lijkt me geen onzin.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik veel man, mijn argumenten zijn dit toch helemaal niet
slapen hoor, onzindiscussies hier
Vier jongetjes op het strand ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:35 schreef theunderdog het volgende:
Maar niemand is instaat om te bewijzen dat israel bewust burgerslachtoffers wil maken.
Oh... ja begrijpelijk dat ze dat dachten..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze dachten dat het Hamas strijders waren..
Dat waren het vast ookquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze dachten dat het Hamas strijders waren..
Fouten maken is menselijk, helaas dit keer met nare vervolgen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh... ja begrijpelijk dat ze dat dachten..
Hahah, ik ga stuk om die voorste.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat waren het vast ook
[ afbeelding ]
Pffff gevaarlijk hoor dat soort kinderenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat waren het vast ook
[ afbeelding ]
Jij hebt liever deze kinderen, denk ik:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Pffff gevaarlijk hoor dat soort kinderen
Hmmm deze zien er idd wel wat gevaarlijker uit ...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij hebt liever deze kinderen, denk ik:
[ afbeelding ]
Hamas gebruikt ook kinderen voor haar vieze doel. Vergeet dat niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmmm deze zien er idd wel wat gevaarlijker uit ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |