Nah beter leggen ze hun eisen ff neer want anders gaat de shit weer opnieuw beginnen ... Pfffffff kleine kinderen allemaal overquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:27 schreef Karrs het volgende:
[..]
Hamas moet eens leren dat ze niets te eisen hebben.
Geheheh schijnbaarquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:30 schreef Maanvis het volgende:
en ik maar denken dat hamas uitgeroeid was.. er leven dus toch nog hamassers?
Die 30 hamassers die nu nog leven gebruiken 1912809 gazïers als levend schild, en israël zal niet rusten voor de 30 hamassers dood zijn. Het maakt dan niet uit als er 1912809 gaziërs dood moeten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja dit gaat niet opgelost worden. Hamas gaat never nooit zn wapens opgeven..
Als het er maar 30 zijn is het probleem toch zo opgelost lijkt mequote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die 30 hamassers die nu nog leven gebruiken 1912809 gazïers als levend schild, en israël zal niet rusten voor de 30 hamassers dood zijn. Het maakt dan niet uit als er 1912809 gaziërs dood moeten.
welluk, gaziërs ???
je moet je wel eerst door 1912809 burgerslachtoffers heen schieten Israël }:Dquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als het er maar 30 zijn is het probleem toch zo opgelost lijkt me
Is Israël niet in staat om ze gewoon op te sporen ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je moet je wel eerst door 1912809 burgerslachtoffers heen schieten Israël }:D
ik denk het niet, alle tunnels waar ze in zaten zijn toch dood?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is Israël niet in staat om ze gewoon op te sporen ?
Maar het zijn er wel meer dan 30
Ja maar nog niet alle tunnels schijnen gevonden te zijn toch ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik denk het niet, alle tunnels waar ze in zaten zijn toch dood?
hoe weet je dat je ze nog niet allemaal gevonden hebt?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar nog niet alle tunnels schijnen gevonden te zijn toch ?
Geen idee:P Karrrs zei datquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoe weet je dat je ze nog niet allemaal gevonden hebt?
raketten? alle raketten waren toch op zei het IDF?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:45 schreef theunderdog het volgende:
Nou, snel lichamen ontruimen , dan kunnen we weer verder gezellig rakketen afvuren.
Het nieuws staat stil !!
Raar dat een nieuwszender ze wel kan vinden en het IDF niet ..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:47 schreef Aloulou het volgende:
Op Al Jazeera funnels gefilmt in Gaza waarvan men stelt dat die door de Israeliers niet gevonden zijn.
Denk dat Al Jazeera bij een volgende operatie een grote raket op het kantoor gaat krijgenOf een reportertje uiteen wordt geschoten.
IDF zegt wel meer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
raketten? alle raketten waren toch op zei het IDF?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nouja, als ze nog raketjes over hebben.. gewoon uitdelen dan.
[ afbeelding ]
mag wel met dat weer!
Die raketjes doden geen kinderen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mag wel met dat weer!
Daarom des te beter !quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die raketjes doden geen kinderen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mag wel met dat weer!
Dat verbaasd me nou niks..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Daar zijn bepaalde rechtsextremisten in Israel het niet mee eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |