abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142907453
Al Arabiya - Al Jazeera Arabic - Al Jazeera English - Al Mayadeen - Al-Monitor - BBC Arabic - CBS News - CNN - Frankfurter Allgemeine Zeitung - Haaretz - Israel National News - Jerusalem Post - Le Monde - Ma'an News - New York Times - RT - Washington Post - Ynet - Zeit

• Bij het citeren van nieuwsberichten graag bronvermelding, liefst door een directe link naar de bron.
• Nog even de herinnering om van deze topics geen plakboek te maken vol met foto's en videofragmenten die niks toevoegen. Bloederige en schokkende afbeeldingen ook niet direct hier plaatsen, maar via een link, voorzien van een waarschuwing. Dank voor de medewerking.
• Emoties kunnen soms hoog oplopen, maar laat jezelf niet verleiden om anderen te kwetsen of te beledigen. Meld misstanden in NWS-feedback of via een topic-report; ga het niet hier lopen uitvechten. Dank voor de medewerking.

Belangrijk
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:

Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer chte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal

Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 Niet schelden
3 Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.

Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
Operation Protective Edge
Op dinsdag 8 juli is het Isralische leger begonnen met 'Operation Protective Edge', een militaire operatie in Gaza volgens Isral 'gericht tegen Hamas in reactie op aanhoudende raketbeschietingen'.

Live updates
Ha'aretz - Ynet - The Jerusalem Post - RussiaToday - Al Jazeera - FirstPost - IDF blog

Gaza live stream
http://www.ustream.tv/occupiedair
pi_142907497
Interessant stukje:
http://www.elsevier.nl/Bu(...)WA-kliniek-1568988W/

Israelische militairen vinden booby traps en een tunnel in een UNRWA kliniek en moeten dat met de dood bekopen. en dan dit:
quote:
In plaats van de raketten over te dragen aan Isral, geeft UNRWA de raketten terug aan Hamas.
Zo ben je ook niet bezig om burgers te beschermen.
pi_142907599
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:33 schreef Nintex het volgende:
Interessant stukje:
http://www.elsevier.nl/Bu(...)WA-kliniek-1568988W/

Israelische militairen vinden booby traps en een tunnel in een UNRWA kliniek en moeten dat met de dood bekopen. en dan dit:

[..]

Zo ben je ook niet bezig om burgers te beschermen.
Hamas heeft ze waarschijnlijk overgenomen met een beetje dreiging.
pi_142907787
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 01:07 schreef Speculant. het volgende:
Ik hoor steeds meer geluiden op gaan om de export van Isral naar de EU bloot te leggen. Er wordt oa veel fruit en bloemen gexporteerd wat allemaal niet zo bekend is(vanwege vast wel in te beelden redenen) onder de consument. Denken jullie dat dit een goed idee is om 'druk' uit te oefenen?
Ja.
Er is al druk om export uit de illegale nederzettingen in de bezette gebieden (dus uit Palestina) via Israel, die nu aangeduid wordt als Israelisch, te merken als afkomstig uit illegale nederzettingen. Daar was enige steun voor, ook van Nederlandse supermarkten. Hetgeen de woede wekte van Israeli's, zelfs uit de regering. (De standaard-schuimbekkerij, maar toch.)
Israel heeft, als ik het goed heb, heel veel gunstige, ongemeen gunstige zelfs, voorwaarden voor de handel met de EU.
Er was handel vanuit Gaza, met Palestijnse bedrijven. Maar ja, die zagen de zee- en luchthaven kapot gemaakt worden en de grenzen met prikkeldraad en wachttorens afgesloten worden.

Druk uitoefenen? Je weet dat de afluistersoftware van de telefoonbedrijven Isrealisch is? Vast niet.
Hoe wil je dan druk uitoefenen?
Beetje zoals geen gas meer afnemen van Rusland of olie van Saoedi-Arabi.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Vlkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_142907858
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juli 2014 09:10 schreef Happel het volgende:

[..]

Mag je niet plaatsen dit, is propaganda.
Idd. Ernstig in het voordeel van Israel: hoera, we slaan ze verrot! Doe mij nog wat popcorn!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Vlkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_142907897
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:45 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja.
Er is al druk om export uit de illegale nederzettingen in de bezette gebieden (dus uit Palestina) via Israel, die nu aangeduid wordt als Israelisch, te merken als afkomstig uit illegale nederzettingen. Daar was enige steun voor, ook van Nederlandse supermarkten. Hetgeen de woede wekte van Israeli's, zelfs uit de regering. (De standaard-schuimbekkerij, maar toch.)
Israel heeft, als ik het goed heb, heel veel gunstige, ongemeen gunstige zelfs, voorwaarden voor de handel met de EU.
Er was handel vanuit Gaza, met Palestijnse bedrijven. Maar ja, die zagen de zee- en luchthaven kapot gemaakt worden en de grenzen met prikkeldraad en wachttorens afgesloten worden.

Druk uitoefenen? Je weet dat de afluistersoftware van de telefoonbedrijven Isrealisch is? Vast niet.
Hoe wil je dan druk uitoefenen?
Beetje zoals geen gas meer afnemen van Rusland of olie van Saoedi-Arabi.
Ik ben juist bezig met een tegengeluid tegen deze actie te geven en ben alleen maar Isralische producten gaan kopen. Eet nu al een week alleen maar sinaasappels en I love it. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2014 00:50:36 ]
pi_142907955
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:09 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Komt ook mede omdat de politiek daar er zelf voor kiest om 'Defensie' echt idioot duur te houden. Ook vanwege politieke reden trouwens. Het was zeker niet de oorzaak van de crisis, maar als je dan toch al in de shit zit, dan helpen die extra kosten natuurlijk niet mee...

.... aan de andere kant, nu ligt er een pijpleiding in Afghanistan en hebben ze weer goedkope access tot olie in Irak... dus uiteindelijk is dat een investering die ze doen met mensenlevens, en daar komen uiteindelijk oliedollars weer uit. Nog even los van Halliburton.
Ligt de pijpleiding in Afghanistan er nu wel? Voor de VSvA daar ging ingrijpen nog niet, als ik mij goed herinner.
Knap wel om dat onder het nieuws te houden.
pi_142907983
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik ben juist bezig met een tegengeluid tegen deze actie te geven en ben alleen maar Isralische producten gaan kopen. Eet nu al een week alleen maar sinaasappels en I love it. ;)
Mag hoor. Nederland is een beschaafde staat waarin je gewoon je eigen mening mag volgen. Nederland wel!
pi_142908046
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:52 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Mag hoor. Nederland is een beschaafde staat waarin je gewoon je eigen mening mag volgen. Nederland wel!
I know, maar nee, inmiddels sta ik er iets anders in en vraag me af waar Isral nu mee bezig is. Dikke oorlogsmisdaden, als je het mij vraagt.
  donderdag 31 juli 2014 @ 00:58:10 #10
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142908139
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:52 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ligt de pijpleiding in Afghanistan er nu wel? Voor de VSvA daar ging ingrijpen nog niet, als ik mij goed herinner.
Knap wel om dat onder het nieuws te houden.
Volgens mij zijn/waren ze er wel mee bezig. Geen idee of het inmiddels af is.

edit: Er is zo te lezen van afgezien. door de instabiliteit daar, en de voorkeur om het via een andere route te doen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Afghanistan_Oil_Pipeline
pi_142908268
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:')

Rebels hoor.
pi_142908275
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat had hij niet moeten doen inderdaad.
Ik heb het fragment niet gezien, maar heb wel meegekregen dat hij er veel waardering voor kreeg.
Onder professioneel wordt maar al te vaak verstaan dat je je werk doet zonder emoties te tonen of een plaats te geven. Als een machine, puur rationeel.
Dat is vreemd. Want in de meeste beroepen gaat het om interactie tussen mensen. Dus om emoties. Poetin pest Merkel door zijn hond mee te nemen, Obama heeft een hekel aan de bedrieglijke Netanyahu (en dat is vast wederzijds!).
En als de meeste beroepen (winkelier, bejaardenverzorger, tuinier, onderzoeker, onderwijzer, politicus) gaan over hoe je je verbindt met je subject, dan is het gepast tonen van je emoties juist erg professioneel.
Dat is iets anders dan opgeklopte emotionaliteit!
pi_142908281
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:54 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

I know, maar nee, inmiddels sta ik er iets anders in en vraag me af waar Isral nu mee bezig is. Dikke oorlogsmisdaden, als je het mij vraagt.
Wat zeker is dat ze nu Hamas koste wat het kost definitief willen verslaan. Hamas geeft niet om de eigen bevolking en beschouwt burgers die omkomen als martelaren. De denkwijze van de Israeli's die de bombardementen plannen begrijp ik niet zo goed, maar het uitschakelen van Hamas is in ieder geval belangrijker dan Palestijnse mensenlevens.

Vandaag zag ik een filmpje hoe zo'n bombardement werkt. Eerst wordt er gebeld dat ze komen. Vervolgens zetten Palestijnen hun tuinstoel en de camera klaar. Vervolgens komt er een 'knock on the roof'.. een klein bommetje waarmee wordt aangegeven welk gebouw wordt gebombardeerd. En 30 seconden later komt de grote klap en is het gebouw weg. Maar zo gaat het kennelijk niet altijd..
pi_142908485
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:03 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Wat zeker is dat ze nu Hamas koste wat het kost definitief willen verslaan. Hamas geeft niet om de eigen bevolking en beschouwt burgers die omkomen als martelaren. De denkwijze van de Israeli's die de bombardementen plannen begrijp ik niet zo goed, maar het uitschakelen van Hamas is in ieder geval belangrijker dan Palestijnse mensenlevens.
Daar lijkt het wel op ja. En eigenlijk kunnen ze nu al niet meer terug.... want waarvoor dan al die burgerdoden? Hamas heeft ze politiek en internationaal gezien bijna in een wurggreep. Er wordt met steeds meer afgrijzen naar Isral gekeken.

quote:
Vandaag zag ik een filmpje hoe zo'n bombardement werkt. Eerst wordt er gebeld dat ze komen. Vervolgens zetten Palestijnen hun tuinstoel en de camera klaar. Vervolgens komt er een 'knock on the roof'.. een klein bommetje waarmee wordt aangegeven welk gebouw wordt gebombardeerd. En 30 seconden later komt de grote klap en is het gebouw weg. Maar zo gaat het kennelijk niet altijd..
Heb ik ook gezien ja. Dergelijke bombardementen tot daar aan toe, maar wat ik gisteren gezien heb.... Dat waren geen precisie bommen meer... dat was gewoon woonwijken wegvagen. :r

Oh.. en die doden bij die VN school en op die markt niet te vergeten.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2014 01:10:38 ]
pi_142908617
Gevaarlijk job! Held!
pi_142908618
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
erikmouthaanRTL twitterde op woensdag 30-07-2014 om 20:02:43 De munitie van Israel is op aan het raken, dus heeft de VS net een nieuwe lading gestuurd, meldt CNN reageer retweet
Hoeft niet eens gestuurd te worden, Amerika heeft een grote eigen voorraad in Israel liggen waaruit zij zo kunnen leveren wanneer het IDF daarom vraagt:
http://mwcnews.net/compon(...)-for-ammunition.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_142908634
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:03 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

En wie denkt er nu serieus dat Hamas op deze manier te verslaan is?
Hamas dat door Israel zelf in het zadel geholpen is.
Er worden elektriciteitscentrales gebombardeerd, er is geen veilige plaats voor vluchtelingen meer (je tuinstoel en camera zijn inderdaad heel slim: alsof ze rustig zitten af te wachten zoals de joden aan de andere kant. Maar waar kunnen de Gazanen anders naartoe dan naar hun achtertuin en wat kunnen ze anders doen dan proberen te filmen hoe ze vernietigd worden?)

Peace, piece by piece.
Dit wordt niet veel anders dan een Endlsung. Vroeg of laat.

Nou, gefeliciteerd, volk van leraren van de mensheid! Macchiavelli was een brave jongen, vergeleken met jullie.
pi_142908708
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hoeft niet eens gestuurd te worden, Amerika heeft een grote eigen voorraad in Israel liggen waaruit zij zo kunnen leveren wanneer het IDF daarom vraagt:
http://mwcnews.net/compon(...)-for-ammunition.html
Dus ze kunnen het niet eens zelf afhandelen? Ondanks al de hulp die ze krijgen.
pi_142908724
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op ja. En eigenlijk kunnen ze nu al niet meer terug.... want waarvoor dan al die burgerdoden?
Ze kunnen ook niet terug vanwege hun eigen gesneuvelden.. om het relatief hoge aantal gesneuvelden te rechtvaardigen moeten ze wel doorgaan. Die gasten zijn bijna allemaal rond de 20.. ook triest als je erover nadenkt.

quote:
Heb ik ook gezien ja. Dergelijke bombardementen tot daar aan toe, maar wat ik gisteren gezien heb.... Dat waren geen precisie bommen meer... dat was gewoon woonwijken wegvagen.
Ja dat begrijp ik ook niet.. zou wel de verklaring willen horen van degenen die dat bombardement gepland hebben. Het lijkt op vergelding.. oorlogsmisdaad. Maar we weten niet wat het daadwerkelijke doel was.
pi_142908750
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:16 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dus ze kunnen het niet eens zelf afhandelen? Ondanks al de hulp die ze krijgen.
Hoeft niet daar hebben ze Amerika voor. Als je maar vaak genoeg schiet, dan raakt je eigen ammo op den duur vanzelf op.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_142908836
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:17 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ze kunnen ook niet terug vanwege hun eigen gesneuvelden.. om het relatief hoge aantal gesneuvelden te rechtvaardigen moeten ze wel doorgaan. Die gasten zijn bijna allemaal rond de 20.. ook triest als je erover nadenkt.

[..]

Ja dat begrijp ik ook niet.. zou wel de verklaring willen horen van degenen die dat bombardement gepland hebben. Het lijkt op vergelding.. oorlogsmisdaad. Maar we weten niet wat het daadwerkelijke doel was.
De slechtste plaats waar je nu als jood kunt wonen is Israel. Niet vanwege de zogenaamde bedreiging door de moslimbuurlanden, want die hebben het veel te druk met zichzelf. Maar vanwege het beleid van je eigen, democratisch gekozen regering.
Die dwingt je om je al op jonge leeftijd te laten vervormen tot iemand die zijn/haar buren haat en zonder probleem mag pesten of doodschieten.

We weten niet wat het daadwerkelijke doel was. Je bedoelt: we weten niet wat het smoesje was.
pi_142908867
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:14 schreef Kees22 het volgende:

[..]

En wie denkt er nu serieus dat Hamas op deze manier te verslaan is?
De tijd zal het leren.. maar als Hamas weg is komt er wel weer iets anders voor in de plaats met fundamentalistische en destructieve plannetjes.. ISIS ofzo.

quote:
Dit wordt niet veel anders dan een Endlsung. Vroeg of laat.
Daar geloof ik niet in. Israel weet denk ik wel hoe ver ze kunnen gaan. Ze geven niet om Palestijnse mensenlevens maar genocide.. nee.

[/quote]
pi_142908873
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hoeft niet daar hebben ze Amerika voor. Als je maar vaak genoeg schiet, dan raakt je eigen ammo op den duur vanzelf op.
En dan durven ze te claimen dat ze de eerste verdediging van het westen tegen de moslimhorden zijn? Je moet maar durven?
pi_142908927
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:21 schreef Kees22 het volgende:

[..]

De slechtste plaats waar je nu als jood kunt wonen is Israel. Niet vanwege de zogenaamde bedreiging door de moslimbuurlanden, want die hebben het veel te druk met zichzelf. Maar vanwege het beleid van je eigen, democratisch gekozen regering.
Die dwingt je om je al op jonge leeftijd te laten vervormen tot iemand die zijn/haar buren haat en zonder probleem mag pesten of doodschieten.

We weten niet wat het daadwerkelijke doel was. Je bedoelt: we weten niet wat het smoesje was.
Aan de andere kant ... groei je op als moslim, dan krijg je met de paplepel ingegoten dat alle joden dood moeten.
pi_142909002
quote:

[..]

Ach dat weet ik niet.. veel joden willen er nog steeds graag wonen geloof ik, ze komen uit alle windstreken de boel koloniseren.

quote:
Het kan best dat het bedoeld was om te terroriseren, maar 100% zeker weet je het pas als er bewijs voor is. Goede propaganda voor Israel is het in ieder geval niet, dat filmpje zag ik steeds weer terugkomen.
pi_142909059
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:23 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

De tijd zal het leren.. maar als Hamas weg is komt er wel weer iets anders voor in de plaats met fundamentalistische en destructieve plannetjes.. ISIS ofzo.
Of een door Israel bedachte volgende groep. Hamas was ook bedacht als tegenhanger van El Fatah.
El Fatah wordt nu als irrelevant volkomen genegeerd, Hamas wordt als terroristische organisatie genegeerd. Win-win.
Jij doet nu net alsof Hamas erg slecht is, maar Israel heeft aan de wieg gestaan met geld en mogelijkheden.
quote:
[..]

Daar geloof ik niet in. Israel weet denk ik wel hoe ver ze kunnen gaan. Ze geven niet om Palestijnse mensenlevens maar genocide.. nee.

Nee, niet rechtstreeks. Zo slim zijn ze wel. Door het vernietigen van alle normale onderdelen van een land of volk. Lucht- en zeehaven kapot, elektriciteit kapot, alle in- en uitvoer geblokkeerd, alle verkeer van mensen geblokkeerd.
Als in een getto.
pi_142909161
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:31 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Of een door Israel bedachte volgende groep. Hamas was ook bedacht als tegenhanger van El Fatah.
El Fatah wordt nu als irrelevant volkomen genegeerd, Hamas wordt als terroristische organisatie genegeerd. Win-win.
Jij doet nu net alsof Hamas erg slecht is, maar Israel heeft aan de wieg gestaan met geld en mogelijkheden.
Waar baseer je op dat Hamas door Israel bedacht is? Bij mijn weten is Hamas een broertje van de Moslimbroederschap en dat fundamentalistische tuig heeft nog nooit iets positiefs voortgebracht. Ik vind Hamas inderdaad slecht.

quote:
Nee, niet rechtstreeks. Zo slim zijn ze wel. Door het vernietigen van alle normale onderdelen van een land of volk. Lucht- en zeehaven kapot, elektriciteit kapot, alle in- en uitvoer geblokkeerd, alle verkeer van mensen geblokkeerd.
Als in een getto.
Dat is vooral sinds Hamas het voor het zeggen heeft in de Gaza Strook. Misschien verandert er iets als die club weg is..
[/quote]
pi_142909166
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Aan de andere kant ... groei je op als moslim, dan krijg je met de paplepel ingegoten dat alle joden dood moeten.
Slaat nergens op: joden hebben eeuwen lang uitstekend gefunctioneerd in moslimstaten. Dus die paplepel is betrekkelijk nieuw.

Tegenwoordig is het een ander verhaal. Nu gaat het niet meer alleen om joden als gelovigen in het boek, nu gaat het ook over het gedrag van de joodse staat Israel. En dat is een schurkenstaat. D.w.z. een staat die zich niet aan de algemeen onder staten aanvaarde conventies van de VN schaart. Bijvoorbeeld aangaande het oorlogsrecht en de diverse resoluties aangaande bezette gebieden.
pi_142909182
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:35 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Slaat nergens op: joden hebben eeuwen lang uitstekend gefunctioneerd in moslimstaten. Dus die paplepel is betrekkelijk nieuw.

Tegenwoordig is het een ander verhaal. Nu gaat het niet meer alleen om joden als gelovigen in het boek, nu gaat het ook over het gedrag van de joodse staat Israel. En dat is een schurkenstaat. D.w.z. een staat die zich niet aan de algemeen onder staten aanvaarde conventies van de VN schaart. Bijvoorbeeld aangaande het oorlogsrecht en de diverse resoluties aangaande bezette gebieden.
Amen.
pi_142909232
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:28 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ach dat weet ik niet.. veel joden willen er nog steeds graag wonen geloof ik, ze komen uit alle windstreken de boel koloniseren.
Er zijn er ook genoeg die wegtrekken.
En inderdaad: ze komen koloniseren. En dat gaat altijd ten koste van anderen.
Wat geeft hun dat recht?
quote:
[..]

Het kan best dat het bedoeld was om te terroriseren, maar 100% zeker weet je het pas als er bewijs voor is. Goede propaganda voor Israel is het in ieder geval niet, dat filmpje zag ik steeds weer terugkomen.
Ken het hele filmpje niet, maar hoef nu ook niet meer.
  donderdag 31 juli 2014 @ 01:40:35 #31
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142909260
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:39 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Wat geeft hun dat recht?

[..]

het filmpje waarin er een hele woonwijk weggevaagd wordt wil je niet zien?!?!?
pi_142909269
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:39 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Wat geeft hun dat recht?

Dat recht hebben ze niet.. het afpakken van land van Palestijnen is verwerpelijk.

quote:
http://www.liveleak.com/view?i=c77_1406577312
pi_142909328
Even wat luchtigheid in dit conflict:

Veel Isralische dames mogen mij ook wel onderdrukken. :9~
pi_142909347
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:35 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Waar baseer je op dat Hamas door Israel bedacht is? Bij mijn weten is Hamas een broertje van de Moslimbroederschap en dat fundamentalistische tuig heeft nog nooit iets positiefs voortgebracht. Ik vind Hamas inderdaad slecht.
Historie. Ik zou het terug moeten zoeken, maar ik denk dat Hamas ouder is dan de Moslimbroederschap. Israel zocht indertijd een tegenwicht tegen El Fatah en steunde dus de oprichting van Hamas.
Dat fundamentalistisch tuig nooit of althans zelden iets goeds voortbrengt, ben ik met je eens. Kijk dan eens naar Israel zelf.
quote:
[..]

Dat is vooral sinds Hamas het voor het zeggen heeft in de Gaza Strook. Misschien verandert er iets als die club weg is..
Ach welnee. Nederland heeft meebetaald aan de zeehaven en een Nederlands bedrijf had nauwe contacten met een Gazaanse bloemenkweker. Israelische bulldozers vernietigen de haven, Israelische gezagsdragers verbieden de handel in bloemen via de luchthaven. Die vervolgens gebombardeerd wordt.
Simpel.
pi_142909388
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:40 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

het filmpje waarin er een hele woonwijk weggevaagd wordt wil je niet zien?!?!?
Nee, natuurlijk niet.
Denk je dat ik het leuk vind om mensen en dingen en families kapot te zien gaan?
Ik ben geen XXXX!
pi_142909392
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:44 schreef theunderdog het volgende:

Veel Isralische dames mogen mij ook wel onder drukken. :9~
Jij rolt graag in de stront?
pi_142909402
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:44 schreef theunderdog het volgende:

Veel Isralische dames mogen mij ook wel onderdrukken. :9~
https://www.facebook.com/StandingWithIDF
pi_142909404
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij rolt graag in de stront?
Uh?
  donderdag 31 juli 2014 @ 01:49:00 #39
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142909413
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:47 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet.
Denk je dat ik het leuk vind om mensen en dingen en families kapot te zien gaan?
Ik ben geen XXXX!
Ik was sarcastisch man :')
Maar er zijn wel genoeg zionazi's die er plezier aan bleven
pi_142909418
quote:
Toont wel direct aan dat israel veel liberaler is dan al die andere landen in het Midden-Oosten.
pi_142909425
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Uh?
Moet ik m nog uitleggen ook?
pi_142909430
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Moet ik m nog uitleggen ook?
Ja, misschien denk ik niet vulgair genoeg?
pi_142909435
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:40 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat recht hebben ze niet.. het afpakken van land van Palestijnen is verwerpelijk.
Ja, dat ben ik dan volledig met je eens. Maar dat is wel wat ze vanaf pakweg 1900 of zelfs 1850 geprobeerd en ook gedaan hebben.
Als je de Rijdende Rechter volgt: dat soort emoties, en dan niet op de schaal van een mens, maar op de schaal van een volk.
quote:
pi_142909479
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:50 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja, dat ben ik dan volledig met je eens. Maar dat is wel wat ze vanaf pakweg 1900 of zelfs 1850 geprobeerd en ook gedaan hebben.
Als je de Rijdende Rechter volgt: dat soort emoties, en dan niet op de schaal van een mens, maar op de schaal van een volk.

Dat is ook de reden dat ik geen partij kies in dit conflict.. Hamas is kut, joodse kolonisten zijn kut, er is gewoon heel veel kut daar. De goedwillende burgers die gewoon in vrede willen leven zijn er wel, maar worden ondergesneeuwd helaas (of begraven door Isralische bombardementen op dit moment)
pi_142909509
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:49 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Ik was sarcastisch man :')
Maar er zijn wel genoeg zionazi's die er plezier aan bleven
Sorry.
Dit onderwerp (en de tijd van de dag en mijn lege flessen) maken me wat ongevoelig voor satire, cynisme, sarcasme en dergelijke modulaties.
Komt bij dat er mensen zijn die van nature gestoord of beperkt zijn.
pi_142909520
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:52 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat is ook de reden dat ik geen partij kies in dit conflict.. Hamas is kut, joodse kolonisten zijn kut, er is gewoon heel veel kut daar. De goedwillende burgers die gewoon in vrede willen leven zijn er wel, maar worden ondergesneeuwd helaas (of begraven door Isralische bombardementen op dit moment)
Ik denk dat er nog weinig "goedwillende burgers" over zijn, door al die ellende en haat.
Make my day!
  donderdag 31 juli 2014 @ 01:56:33 #47
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142909555
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:52 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

voor elk hamas lid dat gestorven is zullen er weer 4 opstaan
pi_142909571
quote:
Gadverdamme!
Dan wee ik wel betere!
pi_142909576
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:56 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

voor elk hamas lid dat gestorven is zullen er weer 4 opstaan
Er is echter wel een beperkte voorraad...
Make my day!
pi_142909577
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Toont wel direct aan dat israel veel liberaler is dan al die andere landen in het Midden-Oosten.
Zat ff op die pagina te kijken.. niet slecht wat ik voorbij zag komen :)
pi_142909603
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:57 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zat ff op die pagina te kijken.. niet slecht wat ik voorbij zag komen :)
Isralische dames zijn over het algemeen erg knap.

Libanon is ook goed. ^O^

En Iran ook wel.
pi_142909605
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:57 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Gadverdamme!
Dan wee ik wel betere!
Voel je vrij om die hier te posten (om wat luchtigheid erin te brengen zoals underdog al zei in al zijn wijsheid)
  donderdag 31 juli 2014 @ 02:00:57 #53
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142909651
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:57 schreef agter het volgende:

[..]

Er is echter wel een beperkte voorraad...
Ja, maar wat israel qua terrorisme aan het doen is zal alleen maar meer motivatie geven bij het volk om tegen ze te strijden.
pi_142909663
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:58 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Voel je vrij om die hier te posten (om wat luchtigheid erin te brengen zoals underdog al zei in al zijn wijsheid)
Hihi, dit soort luchtigheid komt goed.
Geen idee hoe ik plaatjes moet posten. Ik krijg zelfs, tot veler teleurstelling, mijn avatar niet meer terug.
  donderdag 31 juli 2014 @ 02:02:42 #55
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142909676
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:01 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Hihi, dit soort luchtigheid komt goed.
Geen idee hoe ik plaatjes moet posten. Ik krijg zelfs, tot veler teleurstelling, mijn avatar niet meer terug.
ga naar profiel
dan naar usericon manager
dan uploaden

of klik gewoon op je avatar als je er al 1 had en klik daarop
pi_142909681
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:49 schreef theunderdog het volgende:
Liberaler?
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_142909706
pi_142909726
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:02 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Liberaler?
Ja.
pi_142909768
pi_142909797
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:06 schreef theunderdog het volgende:
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
[..]

Ja.
Best leuke meiden hoor.
Maar liberaler dan wat?
pi_142909809
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:11 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Best leuke meiden hoor.
Maar liberaler dan wat?
Dan de meeste landen in het Midden-Oosten.

Misschien dat Iran, Libanon nog in de buurt komen.
pi_142909851
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:12 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dan de meeste landen in het Midden-Oosten.

Misschien dat Iran, Libanon nog in de buurt komen.
Ja en. Is de mate waarin vrouwen zich kunnen presenteren als lekkere meiden een maat voor de liberaliteit van een land?
Als je een lekkere blote meid op je vlag hebt staan, ben je een liberaal land?
pi_142909866
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:15 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja en. Is de mate waarin vrouwen zich kunnen presenteren als lekkere meiden een maat voor de liberaliteit van een land?
Als je een lekkere blote meid op je vlag hebt staan, ben je een liberaal land?
1: Ja.

2: Nee (niet per definitie).
pi_142909871
quote:
Ziet er uit als veilig ergens in de VSvA. The land of the free and the home of the brave.
Zo kan ik het ook.
  donderdag 31 juli 2014 @ 02:17:24 #65
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142909891
quote:
wat een treurnis dit
pi_142909897
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:17 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

wat een treurnis dit
Mag jij vinden.
pi_142909948
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]

1: Ja.

2: Nee (niet per definitie).
En als ik nou lekker met mijn zwans ga staan zwaaien op straat. En dat mag. Is dat dan ook liberaal?
pi_142909966
Trusten!
pi_142909971
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:21 schreef Kees22 het volgende:

[..]

En als ik nou lekker met mijn zwans ga staan zwaaien op straat. En dat mag. Is dat dan ook liberaal?
Ja, individuele vrijheid he.
pi_142909982
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:06 schreef theunderdog het volgende:
Ja.
Nee. Omdat ze zich geil kleden maakt ze dat niet liberaal.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_142909998
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:23 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Nee. Omdat ze zich geil kleden maakt ze dat niet liberaal.
Uiteraard wel. Het gaat om de mate van individuele vrijheden.

Een land waar vrouwen sexy mogen zijn is liberaler dan een land waarin dat niet mag.
  donderdag 31 juli 2014 @ 02:25:56 #72
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910010
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:24 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Een land waar vrouwen sexy mogen zijn is liberaler dan een land waarin dat niet mag.
... maar mogen ze voorin de bus zitten...?
pi_142910017
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:24 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Perzi <1979, een paradijs. O+
Iran >1979, fucked up regime, prachtig volk
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142910020
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:23 schreef theunderdog het volgende:
Ja, individuele vrijheid he.
Precies, nou net iets waar veel van die IDF-babes niet veel mee op hebben wanneer het locals betreft en om land gaat. Een rotsvaste overtuiging dat land je toekomt enkel omdat je joods bloed hebt en in het Oude Testament 2000 jaar geleden er joden woonden is niet liberaal te noemen. Ook niet als je je blote reet laat zien. Eerder fundamentalistisch.
pi_142910023
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:25 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

... maar mogen ze voorin de bus zitten...?
Ja hoor.
pi_142910036
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:26 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Precies, nou net iets waar veel van die IDF-babes niet veel mee op hebben wanneer het locals betreft en om land gaat. Een rotsvaste overtuiging dat land je toekomt enkel omdat je joods bloed hebt en in het Oude Testament 2000 jaar geleden er joden woonden is niet liberaal te noemen. Ook niet als je je blote reet laat zien. Eerder fundamentalistisch.
Wat een onzin man.

Joods bloed? wat is dat precies? _O-
pi_142910037
quote:

[..]

1 schoonheidsbehandeling kost zo'n 35 dode Palestijnse kindjes.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

donderdag 31 juli 2014 @ 02:28:12 #78
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142910043
quote:

[..]

Knock out.

Israel en liberaal, wat een grap :')
pi_142910044
quote:
11s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

1 schoonheidsbehandeling kost zo'n 35 dode Palestijnse kindjes.
:*
pi_142910048
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:27 schreef theunderdog het volgende:
Je weet er cht niks van he? :')

Krijg je van je moeder. Als die joods is tenminste.

pi_142910054
quote:
9s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, jij bent degene die er niets van snapt.

Er bestaat niet zoiets als een Joods volk.
pi_142910064
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:27 schreef theunderdog het volgende:
Wat een onzin man.

Israeliers hebben niet de rotsvaste overtuiging dat het land hen toekomt omdat ze joods zijn en 2000 jaar geleden volgens het Oude Testament o.a. daar vandaan kwamen in grote getalen?
pi_142910070
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:29 schreef theunderdog het volgende:
Er bestaat niet zoiets als een Joods volk.
Ga dat die gekke pijpenkrullen uitleggen dan. :6

pi_142910091
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:29 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Israeliers hebben niet de rotsvaste overtuiging dat het land hen toekomt omdat ze joods zijn en 2000 jaar geleden volgens het Oude Testament o.a. daar vandaan kwamen in grote getalen?
Isral is van de Isralirs, dat lijkt mij nogal evident.
  donderdag 31 juli 2014 @ 02:32:08 #85
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910094
quote:
9s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

... dus religie en 'volk' zijn is een erfelijke bloedziekte...?
pi_142910097
quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ga dat die gekke pijpenkrullen uitleggen dan. :6

Dat weten de meeste Isralirs zelf ook hoor. Israel is een erg multicultureel land.

Jodendom is een geloof, niets meer.
pi_142910102
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:32 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O_
  donderdag 31 juli 2014 @ 02:32:36 #88
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910103
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Isral is van de Isralirs, dat lijkt mij nogal evident.
.... en dat hebben ze gestolen.
pi_142910104
quote:

[..]

.... en dat hebben ze gestolen.
Nee.
pi_142910106
quote:

[..]

Weinig koosjere opmerking, maar inderdaad.

jood kan je worden, Jood niet.

pi_142910115
Oh.. gaan we dat ook nog krijgen.

Jood en jood........ :')

Nogmaals, er bestaat niet zoiets als een Joods volk, wel bestaat er een Isralisch volk (uiteraard).
pi_142910116
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat weten de meeste Isralirs zelf ook hoor. Israel is een erg multicultureel land.

Jodendom is een geloof, niets meer.
De enige die zichzelf volslagen belachelijk maakt, ben jij.

Maar ga vooral je gang, de popcorn smaakt prima.

pi_142910119
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De enige die zichzelf volslagen belachelijk maakt, ben jij.

Maar ga vooral je gang, de popcorn smaakt prima.
Zoet of zout? :P
pi_142910127
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:31 schreef theunderdog het volgende:
Isral is van de Isralirs joden, dat lijkt mij nogal evident.
Dat is het uitgangspunt en de rotsvaste overtuiging. Gebaseerd op 2000 jarige geschiedenis van een eigen religieus boek. Niet echt een liberale opvatting, ook niet als je je strakke billen laat zien nee.
pi_142910131
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:34 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Zoet of zout? :P
Koosjer.

donderdag 31 juli 2014 @ 02:36:19 #96
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142910133
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:34 schreef theunderdog het volgende:
Oh.. gaan we dat ook nog krijgen.

Jood en jood........ :')

Nogmaals, er bestaat niet zoiets als een Joods volk, wel bestaat er een Isralisch volk (uiteraard).
quote:
Het Joodse volk leefde volgens de Bijbelse overlevering gedurende ten minste drieduizend jaar in Palestina, waar het een monothestische religie (het Jodendom) ontwikkelde en meerdere malen zelfbeschikking genoot. De Joden werden na een opstand door de Romeinen vrijwel geheel uit Palestina verbannen. Daarna begon de diaspora. De Joden hebben sindsdien een bewogen bestaan geleid waarin armoede, discriminatie, onderdrukking en uitroeiing, maar ook culturele, economische en individuele bloei voorkwamen. Door de jaren heen was de joodse religie, het jodendom, de voornaamste bindende factor tussen de Joden die verspreid over de hele wereld wonen, maar het belijden van deze religie of het volgen van de joodse tradities is geen vereiste om tot het Joodse volk te behoren.
pi_142910135
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:35 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Dat is het uitgangspunt en de rotsvaste overtuiging. Gebaseerd op 2000 jarige geschiedenis van een eigen religieus boek. Niet echt een liberale opvatting, ook niet als je je strakke billen laat zien nee.
http://www.npowetenschap.(...)den-uitgeplozen.html

(moet ik ook mijn woorden terugnemen).
pi_142910137
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:36 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

[..]

"volgens de bijbel"

_O- _O- _O- _O-
  donderdag 31 juli 2014 @ 02:37:53 #99
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910142
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee.
Jawel. Met veel bloedvergieten.

Eerst 'kregen' ze land van de Engelsen. Land dat de Britten helemaal niet zomaar aan een ander volk mochten toewijzen btw.

Vervolgens hebben ze steeds meer en meer en meer land gepikt, zoals ze nu ook aan het doen zijn, want alles lijkt erop dat ze ook nu weer een stuk van de Gaza-strook zullen inpikken. En dat gaat al vele tientallen jaren zo. Veel bloedvergieten, onschuldige burgers afslachten, en daarna claimen dat je het terrein 'gewonnen' hebt.

Net zoals wanneer ik jou in elkaar trap ik ook opeens je huis mag toeeigenen.
  donderdag 31 juli 2014 @ 02:38:44 #100
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142910144
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]

"volgens de bijbel"

_O- _O- _O- _O-
quote:
De Joden vormen een volk of etniciteit, ook bekend als Isralieten, het Joodse volk of volk Isral
pi_142910148
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:37 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Eerst 'kregen' ze land van de Engelsen. Land dat de Britten helemaal niet zomaar aan een ander volk mochten toewijzen btw.

Vervolgens hebben ze steeds meer en meer en meer land gepikt, zoals ze nu ook aan het doen zijn, want alles lijkt erop dat ze ook nu weer een stuk van de Gaza-strook zullen inpikken. En dat gaat al vele tientallen jaren zo. Veel bloedvergieten, onschuldige burgers afslachten, en daarna claimen dat je het terrein 'gewonnen' hebt.

Wie zijn "ze" in deze?
  donderdag 31 juli 2014 @ 02:39:04 #102
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142910152
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:38 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wie zijn "ze" in deze?
de Joden
pi_142910158
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:39 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

de Joden
:P
pi_142910161
quote:

[..]

Ik vrees dat "de undertrol" in dit geval allang knock-out op de grond ligt...

donderdag 31 juli 2014 @ 02:40:25 #105
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910162
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:38 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wie zijn "ze" in deze?
In het eerste geval de 'joden', want het ging erom dat de joden een eigen plek kregen waar ze veilig zouden zijn.

Vervolgens is 'ze' extremistische zionisten, die koste wat het kost meer en meer willen, en daarbij schuwen ze massamoord en oorlogsmisdaden niet.
  donderdag 31 juli 2014 @ 02:41:20 #106
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142910169
quote:

[..]

je hebt het stuk overgeslagen van de 450+ dorpen die platgelegd zijn en ontvolkt zijn om ruimte te maken voor de joden, en de vele Palestijnen die verdreven zijn ook
pi_142910174
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:40 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

In het eerste geval de 'joden', want het ging erom dat de joden een eigen plek kregen waar ze veilig zouden zijn.

Vervolgens is 'ze' extremistische zionisten, die koste wat het kost meer en meer willen, en daarbij schuwen ze massamoord en oorlogsmisdaden niet.
Elk ander land in de wereld zou compleet platgebombardeerd worden als ze zouden flikken wat de zionisten doen.

Maar Israel mag dat want 70 jaar geleden zijn er 6 miljoen getrakteerd op een portie Zyklon B.

pi_142910178
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:40 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik moet mijn woorden inderdaad terugnemen.

Volgens wetenschappelijk onderzoek bestaat er wel degelijk zoiets als een Joods-volk. En helaas voor de mensen die zeggen dat ze aan landjepik hebben gedaan, hun oorsprong vindt plaats in het Midden-Oosten.
pi_142910188
quote:
12s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Elk ander land in de wereld zou compleet platgebombardeerd worden als ze zouden flikken wat de zionisten doen.

Maar Israel mag dat want 70 jaar geleden zijn er 6 miljoen getrakteerd op een portie Zyklon B.
:r
  donderdag 31 juli 2014 @ 02:45:24 #110
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142910206
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik moet mijn woorden inderdaad terugnemen.

Volgens wetenschappelijk onderzoek bestaat er wel degelijk zoiets als een Joods-volk. En helaas voor de mensen die zeggen dat ze aan landjepik hebben gedaan, hun oorsprong vindt plaats in het Midden-Oosten.
neger wat?
pi_142910218
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:43 schreef theunderdog het volgende:

[..]

:r
Een groot deel van mijn eigen familie zat daarbij.

Zie het maar als joodse humor. :*

donderdag 31 juli 2014 @ 02:48:57 #112
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910231
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:41 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

je hebt het stuk overgeslagen van de 450+ dorpen die platgelegd zijn en ontvolkt zijn om ruimte te maken voor de joden, en de vele Palestijnen die verdreven zijn ook
Tja, ik ga niet iedere post de complete lijst van misdaden van Israel blijven herhalen natuurlijk. Op een gegeven moment hoop je dat zoiets als algemene kennis erin is geslopen bij de andere partij.

En natuurlijk, die hoop is tegen beter weten in, maar goed, het is laat en ik ben lui... :P
pi_142910238
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:45 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

neger wat?
Wat?

Maar het is genuanceerder, want: http://www.volkskrant.nl/(...)orsprong-Joden.dhtml

Maar een ding is zeker: Een Jood heeft qua DNA meer gemeen met een andere Jood dan met een niet-Jood.

Je kunt dus ook genetisch spreken over het Joodse volk.
pi_142910246
quote:
18s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een groot deel van mijn eigen familie zat daarbij.

Zie het maar als joodse humor. :*
Jij bent Jood?
pi_142910251
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij bent Jood?
Mijn mama niet, dus ik ook niet.

Noch Jood, noch jood. Een atheistische goj.

pi_142910257
quote:
12s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mijn mama niet, dus ik ook niet.

Noch Jood, noch jood. Een atheistische goj.
Je bent genetisch wel joods. :P
  donderdag 31 juli 2014 @ 02:51:50 #117
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142910259
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:48 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Tja, ik ga niet iedere post de complete lijst van misdaden van Israel blijven herhalen natuurlijk. Op een gegeven moment hoop je dat zoiets als algemene kennis erin is geslopen bij de andere partij.

En natuurlijk, die hoop is tegen beter weten in, maar goed, het is laat en ik ben lui... :P
Nee snap ik, anders ben je een aantal uur bezig met 1 post.

Maar dat van het ontvolken en platleggen is wel iets triviaals aan mensen die beweren dat de joden niks gestolen/misdaans hebben destijds
  donderdag 31 juli 2014 @ 02:52:43 #118
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910267
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wat?

Maar het is genuanceerder, want: http://www.volkskrant.nl/(...)orsprong-Joden.dhtml

Maar een ding is zeker: Een Jood heeft qua DNA meer gemeen met een andere Jood dan met een niet-Jood.

En ik heb misschien een stukje DNA van Genghis Khan in me zitten: Heb ik nu recht op mijn eigen huis en een gnoe, ergens in Mongoli?

Mongool Yi-Long grappen incoming in ....3....2...1... GO!!!
pi_142910271
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:52 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

En ik heb misschien een stukje DNA van Genghis Khan in me zitten: Heb ik nu recht op mijn eigen huis en een gnoe, ergens in Mongoli?

Nee, ik praat de nederzettingen dan ook niet goed.
  donderdag 31 juli 2014 @ 02:53:46 #120
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910276
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:51 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Nee snap ik, anders ben je een aantal uur bezig met 1 post.

Maar dat van het ontvolken en platleggen is wel iets triviaals aan mensen die beweren dat de joden niks gestolen hebben destijds
Klopt, en bij nieuwkomers zou ik het er dan wellicht nog wel bij vertellen, maar Underdog blaft al een poosje mee, volgens mij, dus die zou inmiddels die filmpjes en bronnen ook wel gezien moeten hebben...!?
pi_142910281
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:42 schreef theunderdog het volgende:
En helaas voor de mensen die zeggen dat ze aan landjepik hebben gedaan, hun oorsprong vindt plaats in het Midden-Oosten.
De Palestijnse vluchtelingen met hun oorsprong hebben dus ook en eigenlijk meer recht (want recenter dan 2000 jaar geleden) om weer aan "terug landje pik te doen"? Is dat wat je zegt?
  donderdag 31 juli 2014 @ 02:54:21 #122
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142910283
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wat?

Wat je nu zegt ben ik het met je eens, maar ik snap de link tussen 'geen landjepik' omdat 'oorsprong in het midden oosten' niet.
pi_142910288
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:52 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Een gnoe? :?

Bedoel je geen yak?

donderdag 31 juli 2014 @ 02:55:01 #124
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910290
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:53 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, ik praat de nederzettingen dan ook niet goed.
Maar deze hele massamoord is nu juist om extra plaats te maken voor die groei van die Israelische bevolking, waaronder veel extreem-radicale kolonisten. Ze pikken steeds meer land in om te kunnen voorzien in de bevolkingsgroei.
pi_142910294
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:54 schreef Aloulou het volgende:

[..]

De Palestijnse vluchtelingen met hun oorsprong hebben dus ook en eigenlijk meer recht (want recenter dan 2000 jaar geleden) om weer aan "terug landje pik te doen"? Is dat wat je zegt?
Nee, schatje. :*

Dat is niet wat ik zeg.
pi_142910301
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:51 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je bent genetisch wel joods. :P
Nee dus, want dat loopt altijd via de moeder.

Ik ben hooguit genetisch zionist, maar die kant van de familie heb ik gelukkig nooit leren kennen. Nou ja, 1 keer dan. En dat was genoeg.

pi_142910303
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:55 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Maar deze hele massamoord is nu juist om extra plaats te maken voor die groei van die Israelische bevolking, waaronder veel extreem-radicale kolonisten. Ze pikken steeds meer land in om te kunnen voorzien in de bevolkingsgroei.
Weet ik?
  donderdag 31 juli 2014 @ 02:56:03 #128
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910305
quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een gnoe? :?

Bedoel je geen yak?
Geen idee. Ik ben niet helemaal thuis in de Mongoolse huisdieren. Zolang het beest niet in mijn tuin schijt, vind ik het prima.
pi_142910308
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:55 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Als je moslims vermoordt, ben je in het huidige paradigma al snel een held die weinig fout kan doen.

pi_142910310
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:55 schreef theunderdog het volgende:

Dat is niet wat ik zeg.
Wat dan wel?
pi_142910314
quote:
19s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee dus, want dat loopt altijd via de moeder.

Ik ben hooguit genetisch zionist, maar die kant van de familie heb ik gelukkig nooit leren kennen. Nou ja, 1 keer dan. En dat was genoeg.
Nee,

Dat is de leer van het Jodendom. Het Joodse volk staat daar niet los van, maar het genetische deel wel. Genetica is niet een Joods/Bijbel achtig iets, maar iets van de wetenschap.
  donderdag 31 juli 2014 @ 02:57:14 #132
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142910318
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:55 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik zeg.
Wat zeg je dan?

quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:54 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Wat je nu zegt ben ik het met je eens, maar ik snap de link tussen 'geen landjepik' omdat 'oorsprong in het midden oosten' niet.
pi_142910319
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:56 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Geen idee. Ik ben niet helemaal thuis in de Mongoolse huisdieren. Zolang het beest niet in mijn tuin schijt, vind ik het prima.
Moet je de tuin van de buren innemen, kan je je yak daar laten schijten.

pi_142910323
quote:
12s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:56 schreef El_Matador het volgende:
Als je moslims vermoordt, ben je in het huidige paradigma al snel een held die weinig fout kan doen.
Dat hebben de Moslims ook wel beetje aan zichzelf te danken natuurlijk. Daarin zijn de Israeliers gewoon wat slimmer, moet ik ze nageven.
pi_142910325
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee,

Dat is de leer van het Jodendom. Het Joodse volk staat daar niet los van, maar het genetische deel wel. Genetica is niet een Joods/Bijbel achtig iets, maar iets van de wetenschap.
Dan ben ik genetisch Hagenees. :*

pi_142910327
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:57 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Wat zeg je dan?

[..]

Jullie hadden het over het land Isral, niet over de nederzettingen die er nu plaatsvinden op Palestijns grondgebied.
pi_142910331
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan ben ik genetisch Hagenees. :*
Ook, DNA is complex G.
  donderdag 31 juli 2014 @ 02:58:17 #138
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910333
quote:

[..]

Klopt. De Islam wordt tegenwoordig door vele nitwits als 'het grote gevaar' gezien, en dus iedereen die moslims afslacht, om welke reden dan ook, kan bij een bepaalde groep in ieder geval op begrip en sympathie rekenen...

... en die doden worden afgedaan met "mjah.... het waren moslims, ze zullen het wel verdiend hebben...."
pi_142910339
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:57 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Dat hebben de Moslims ook wel beetje aan zichzelf te danken natuurlijk. Daarin zijn de Israeliers gewoon wat slimmer, moet ik ze nageven.
Sja, als je het machtigste land ter wereld (nog eventjes... >:) ) achter je hebt staan, dan kan ik het ook.

donderdag 31 juli 2014 @ 02:59:19 #140
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910347
quote:
12s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Moet je de tuin van de buren innemen, kan je je yak daar laten schijten.
Ik heb sowieso al het vermoeden dat de buren tunnels aan het graven zijn... :P
  donderdag 31 juli 2014 @ 02:59:21 #141
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142910348
quote:

[..]

quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:58 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Klopt. De Islam wordt tegenwoordig door vele nitwits als 'het grote gevaar' gezien, en dus iedereen die moslims afslacht, om welke reden dan ook, kan bij een bepaalde groep in ieder geval op begrip en sympathie rekenen...

... en die doden worden afgedaan met "mjah.... het waren moslims, ze zullen het wel verdiend hebben...."
http://nl.wikipedia.org/wiki/Het_zijn_net_mensen_(boek)
pi_142910350
quote:
18s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Sja, als je het machtigste land ter wereld (nog eventjes... >:) ) achter je hebt staan, dan kan ik het ook.
Dat hebben ze toch echt zelf afgedwongen.

Zionisten trekken behoorlijk aan de touwtjes in de VS.
pi_142910354
quote:

[..]

Sja, dat een stel Telegraaftokkies en SBSsletjes zo denkt, allah, maar het weldenkendste forum van Nederland zou beter moeten weten, toch?

...toch?

pi_142910368
Maar voor de duidelijkheid: ik ben absoluut tegen de nederzettingen die Isral uitvoert.

Het feit dat ze daarmee niet stoppen toont aan dat ze geen vrede willen.
pi_142910372
quote:
18s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:58 schreef El_Matador het volgende:
Klopt, maar aan de andere kant...als je het machtigste land ter wereld aanvalt en 3000 doden in 2 grote gebouwen veroorzaakt waarna veel Arabieren flink juichen dan moet je ook als Palestijnse Moslim niet (meer) rekenen op enige bijval van datzelfde machtige land.
pi_142910381
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:01 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Klopt, maar aan de andere kant...als je het machtigste land ter wereld aanvalt en 3000 doden in 2 grote gebouwen veroorzaakt waarna veel Arabieren flink juichen dan moet je ook als Palestijnse Moslim niet (meer) rekenen op enige bijval van datzelfde machtige land.
Sja, het was een prachtige actie.

Helaas zaten Dick en Donald erachter. -O-

pi_142910389
quote:
19s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Sja, het was een prachtige actie.

Helaas zaten Dick en Donald erachter. -O-
2

9/11, heeft geen onschuldige slachtoffers gemaakt. Alleen bureaucratische honden.
  donderdag 31 juli 2014 @ 03:03:53 #148
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910403
quote:
6s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Sja, dat een stel Telegraaftokkies en SBSsletjes zo denkt, allah, maar het weldenkendste forum van Nederland zou beter moeten weten, toch?

...toch?
Het enige voordeel van dit hele gebeuren is dat zo'n beetje ieder jaar mijn IQ t.o.v. de gemiddelde FOK!er weer flinkt lijkt te stijgen,... :P
pi_142910406
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:02 schreef theunderdog het volgende:

[..]

2

9/11, heeft geen onschuldige slachtoffers gemaakt. Alleen bureaucratische honden.
Er waren wel opvallend weinig doden inderdaad. Boeings die kwartvol zaten en 220 verdiepingen vol kantoren in een land waar iedereen om 7:00 :X op zijn werk zit...

donderdag 31 juli 2014 @ 03:04:46 #150
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142910412
quote:
19s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er waren wel opvallend weinig doden inderdaad. Boeings die kwartvol zaten en 220 verdiepingen vol kantoren in een land waar iedereen om 7:00 :X op zijn werk zit...
dat er een derde gebouw random viel was ook totaal niet raar
pi_142910417
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:03 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Het enige voordeel van dit hele gebeuren is dat zo'n beetje ieder jaar mijn IQ t.o.v. de gemiddelde FOK!er weer flinkt lijkt te stijgen,... :P
Jij bent Aziaat, jij torent sowieso huizenhoog boven untermenschen als Arabieren en blanken uit.

pi_142910419
quote:

Als je het als Moslims presteert om groepen als Boko Haram, Shabab, ISIS en nog meer van dat extreme tuig voort te brengen dan moet je niet raar opkijken dat men het wel even gehad heeft met Moslims in het algemeen die strijden tegen wat men als onrecht ervaart...en dus ook Palestijnen.

De Israeliers en joden doen het dan slimmer, een strijd en niet wereldwijd, door middel van een georganiseerd leger, met een hele hasbara-propaganda ertegenaan en flink wat lobbygroepen in Amerika en Europa om de belangrijkste bondgenoten "binnenboord" te houden. En als er een raket "afdwaalt" maak je wat filmpjes waarbij je de tegenstander filmt die zich "alweer achter burgers verschuilen". In plaats van Boko Haram filmpjes waar je 200 kindermeisjes ontvoert, zelfmoordaanslagen op markten pleegt of ISIS 1700 man onder Allahu Akbar geschreeuw ombrengt waar de SS jaloers op zou worden.
pi_142910427
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:04 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

dat er een derde gebouw random viel was ook totaal niet raar
En een vliegtuig met een spanwijdte van 48 meter in een gaatje van 5 meter breed proppen, geen probleem! Een hagelgroen gazon achterlatend.

Ik verbaas me echt serieus over je intelligentie als je die "komedie" (nog) gelooft.

pi_142910450
quote:
11s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij bent Aziaat, jij torent sowieso huizenhoog boven untermenschen als Arabieren en blanken uit.
Hij gaat het nog geloven ook. _O-
pi_142910453
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:05 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Als je het als Moslims presteert om groepen als Boko Haram, Shabab, ISIS en nog meer van dat extreme tuig voort te brengen dan moet je niet raar opkijken dat men het wel even gehad heeft met Moslims in het algemeen die strijden tegen wat men als onrecht ervaart...en dus ook Palestijnen.

De Israeliers en joden doen het dan slimmer, een strijd en niet wereldwijd, door middel van een georganiseerd leger, met een hele hasbara-propaganda ertegenaan en flink wat lobbygroepen in Amerika en Europa om de belangrijkste bondgenoten "binnenboord" te houden. En als er een raket "afdwaalt" maak je wat filmpjes waarbij je de tegenstander filmt die zich "alweer achter burgers verschuilen". In plaats van Boko Haram filmpjes waar je 200 kindermeisjes ontvoert, zelfmoordaanslagen op markten pleegt of ISIS 1700 man onder Allahu Akbar geschreeuw ombrengt waar de SS jaloers op zou worden.
Isral is gewoon een bazen land. _O_
pi_142910456
quote:

[..]

Ik ben een dhimmi, heb ik laatst te horen gekregen van een hoogst intelligent FOK!persoon.

Hoeveel moet ik betalen?

pi_142910460
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Isral is gewoon een bazen land. _O_
Ze hebben wel Infected Mushroom voortgebracht.

pi_142910470
quote:
15s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:09 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben een dhimmi, heb ik laatst te horen gekregen van een hoogst intelligent FOK!persoon.

Hoeveel moet ik betalen?
Je behoort niet tot "de mensen van het boek" als atheist? In dat geval komt er geen belasting aan te pas namelijk. Dan is er optie C.
pi_142910483

Genoeg mensen in israel die wel tegen de praktijken van Israel (Netanyahu) zijn.
pi_142910488
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:11 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Je behoort niet tot "de mensen van het boek" als atheist? In dat geval komt er geen belasting aan te pas namelijk. Dan is er optie C.
Niet gelovig
Niet besneden
Niet aziaat

Ik denk dat mij slechts de hel wacht.

SPOILER

donderdag 31 juli 2014 @ 03:14:18 #161
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910496
quote:
11s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ben blank!!!
pi_142910497
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:12 schreef theunderdog het volgende:

Genoeg mensen in israel die wel tegen de praktijken van Israel (Netanyahu) zijn.
Eerlijk is eerlijk.

Dat moet ik moslims nog zien doen

pi_142910499
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:14 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik ben blank!!!
Racist.

pi_142910501
quote:
16s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk.

Klopt, alhoewel in dat filmpje het wel direct word verziekt door een grote groep rechtsextremisten.
  donderdag 31 juli 2014 @ 03:15:39 #165
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142910507
quote:
16s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk.

moslims durven niet tegen extremisten te protesteren omdat ze anders bang zijn dat ze gevierendeeld worden als die extremisten de wereld hebben overgenomen
  donderdag 31 juli 2014 @ 03:15:49 #166
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910509
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:12 schreef theunderdog het volgende:

Natuurlijk... ook in Israel heb je prima mensen wonen. Ze zijn alleen stevig in de minderheid. Helaas.
pi_142910512
quote:
15s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:13 schreef El_Matador het volgende:
Niet gelovig
In dat geval is het vrij simpel. Je kiest voor het zwaard of de Islam, en dus ook besnijdenis.
Keerzijde is dat je wel 4 vrouwen mag trouwen erna.
pi_142910514
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:15 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

moslims durven niet tegen extremisten te protesteren omdat ze anders bang zijn dat ze gevierendeeld worden als die extremisten de wereld hebben overgenomen
Een excuus zo slap als een joods penisje.

pi_142910518
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:15 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Natuurlijk... ook in Israel heb je prima mensen wonen. Ze zijn alleen stevig in de minderheid. Helaas.
Bron hiervoor? (waarmee ik niet zeg dat rechtsextremisme geen probleem is in israel).
  donderdag 31 juli 2014 @ 03:17:13 #170
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142910525
quote:
18s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een excuus zo slap als een joods penisje.
ik weet niet hoe ik me dit moet voorstellen
pi_142910530
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:16 schreef Aloulou het volgende:

[..]

In dat geval is het vrij simpel. Je kiest voor het zwaard of de Islam, en dus ook besnijdenis.
Keerzijde is dat je wel 4 vrouwen mag trouwen erna.
Trouwen?

In Colombia heb ik standaard 4 vrouwen en geen gedoe met trouwen enzo.

Alleen geen hoofddoekje om de boel af te vegen, dat dan weer niet. -O-

pi_142910535
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:17 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

ik weet niet hoe ik me dit moet voorstellen
Ik gelukkig ook niet.

Maar verdomme jongens, ik heb niet eens geblowd en het gaat al zo hard... straks word ik nog grof. -O-

pi_142910562
quote:
19s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:17 schreef El_Matador het volgende:

Trouwen?

In Colombia heb ik standaard 4 vrouwen en geen gedoe met trouwen enzo.

Ah, maar wij Moslims zouden Moslims niet zijn als we overal wel wat voor hebben.

Dan kan je je ook gewoon eerst flink bezondigen, om vervolgens vlak voor je dood tot berouw te komen en vergeving te vragen. Dit lijkt me ook wat dichter bij de Katholieke Colombiaanse aard liggen die je al gewend bent.

Zijn genoeg scenario's beschikbaar; je kan ook op jihad gaan zodat je vliegtuigje vol vrouwen laat invliegen die weer op de lichamelijke jihad gaan om jou als strijder bij te staan. Genoeg opties.
  donderdag 31 juli 2014 @ 03:21:42 #174
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910563
quote:

[..]

Je zult mij nergens horen zeggen dat moslim-terroristen en hun sympathisanten slim zijn in hun aanpak. Daarnaast is de berichtgeving over deze groepen natuurlijk ook vanuit westerse ogen en media. Zelfs over Bin Laden denkt men nog dat het een gek in een grot was die het westen om haar vrijheden haatte, wat complete onzin is natuurlijk, want hij heeft destijds meerdere malen duidelijk aangegeven wat zijn beweegredenen waren. Alleen komen die rationele bezwaren en argumenten nooit in de westerse mainstream media...

Wel is het zo dat veel (niet allemaal) van deze extremistische groepen een REACTIE zijn op een situatie, dus tegen een puppet-regime van het westen dat de belangen van de eigen burgers compleet verkwanselt, of om het op te nemen voor een onderdrukte minderheid, of whatever. In veel gevallen gaat het ook gewoon om macht. Je hebt altijd 'tribes'gehad, die met elkaar vochten, en soms zochten bepaalde tribes samenwerking om een bepaald doel te behalen, of whatever.

Neemt niet weg dat je wat mij betreft iedere terrorist gewoon de tering in mag bombarderen natuurlijk.
  donderdag 31 juli 2014 @ 03:22:34 #175
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910573
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Bron hiervoor? (waarmee ik niet zeg dat rechtsextremisme geen probleem is in israel).
Ehm, de verkiezingsuitslagen en approval-ratings voor de zittende regering en het huidige beleid en Netanyahu..???
pi_142910580
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Oh.. en die doden bij die VN school en op die markt niet te vergeten.
Secretaris-generaal van de VN Ban Ki-moon heeft vorige week geuit alarm bij de ontdekking van 20 raketten op een vacante UNRWA-school en op een andere school een week daarvoor.

Hoe denk je daar dan over?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_142910581
Die Isralische mensen op twitter die triest doen over de doden IDF soldaten, en zich blij maken over dode Palestijnse kindjes..

Wtf he.. :') _O-
pi_142910586
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:21 schreef Yi-Long het volgende:
Neemt niet weg dat je wat mij betreft iedere terrorist gewoon de tering in mag bombarderen natuurlijk.
Ik begreep nou juist net van Israel dat dat is wat ze met Gaza doen; terrorsten naar de tering bombarderen.
  donderdag 31 juli 2014 @ 03:26:39 #179
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910606
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:24 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Ik begreep nou juist net van Israel dat dat is wat ze met Gaza doen; terrorsten naar de tering bombarderen.
Nou nee, daar bombaren ze nou juist vooral onschuldige burgers, blijkt uit alle gegevens.
  donderdag 31 juli 2014 @ 03:28:04 #180
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142910618
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:23 schreef theunderdog het volgende:
Die Isralische mensen op twitter die triest doen over de doden IDF soldaten, en zich blij maken over dode Palestijnse kindjes..

huilen om IDF soldaten :')
  donderdag 31 juli 2014 @ 03:29:27 #181
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910632
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:23 schreef paddy het volgende:

[..]

Secretaris-generaal van de VN Ban Ki-moon heeft vorige week geuit alarm bij de ontdekking van 20 raketten op een vacante UNRWA-school en op een andere school een week daarvoor.

Hoe denk je daar dan over?
Zag een uurtje geleden ofzo de VN spokesman vanuit Gaza, en die vondsten van die raketten werden gedaan door de VN zelf, verstopt in LEGE gebouwen van de VN, en zij hebben het toen zelf aangegeven bij alle partijen.

Dus het is niet alsof de raketten in gebouwen lagen die gebruikt werden, en dat geeft Israel geen enkel recht om dan maar gewoon willekeurig op VN gebouwen te gaan schieten (6 inmiddels, volgens mij), met vele tientallen onschuldige doden als gevolg, die daar kwamen om te schuilen.
pi_142910633
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:28 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Het gaat mij vooral om het blij doen om dode Palestijnse kindjes.

En dan vooral de combinatie "ik kan niet stoppen met huilen, al die dode soldaten" "hoe meer doden Arabieren hoe beter, hihihi"......

pi_142910638
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:21 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Ah, maar wij Moslims zouden Moslims niet zijn als we overal wel wat voor hebben.

Dan kan je je ook gewoon eerst flink bezondigen, om vervolgens vlak voor je dood tot berouw te komen en vergeving te vragen. Dit lijkt me ook wat dichter bij de Katholieke Colombiaanse aard liggen die je al gewend bent.

Zijn genoeg scenario's beschikbaar; je kan ook op jihad gaan zodat je vliegtuigje vol vrouwen laat invliegen die weer op de lichamelijke jihad gaan om jou als strijder bij te staan. Genoeg opties.
Ik heb van de week baklava gemaakt, telt dat ook?

pi_142910639
Helaas is dit wel redelijk accuraat:

donderdag 31 juli 2014 @ 03:30:18 #185
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910642
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:28 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Wat ik zei over het naar de tering bombarderen van terroristen, geldt uiteraard ook voor iedere IDF-soldaat, en de politici door wie ze aangestuurd worden.
pi_142910650
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]

En dan vooral de combinatie "ik kan niet stoppen met huilen, al die dode soldaten" "hoe meer doden Arabieren hoe beter, hihihi"......

Ja, het liberalisme ("doe een ander niet aan wat je zelf niet aangedaan wil worden") heeft er goed ingeramd daar...

donderdag 31 juli 2014 @ 03:31:43 #187
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142910656
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Die 'mensen' zijn compleet gestoord. Geen enkele hersencel werkt goed in hun hoofd.
pi_142910663
quote:
15s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, het liberalisme ("doe een ander niet aan wat je zelf niet aangedaan wil worden") heeft er goed ingeramd daar...
Ze beschouwen Arabieren gewoon niet als mensen. Eerder speeltjes, die je kapot kan tot zelfs moet maken.
pi_142910667
quote:

[..]

Denk je nu werkelijk dat het van Isral alleen komt? Ja, ik geloof meteen dat er ouders zijn die hun kinderen opvoeden met haar in Isral, maar dat is andersom niet minder. Zelfs kinderprogramma's worden hier aan geweid. De aankomende generatie is dus nog erger.

Ik heb trouwens enorm veel respect voor het rode kruis die toch neutraal de mensen in Isral willen en kunnen verzorgen, en tegelijk ook de gewonden in Gaza.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_142910668
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:31 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Die 'mensen' zijn compleet gestoord. Geen enkele hersencel werkt goed in hun hoofd.
Ze missen vooral erg veel empathie richting de Arabieren.
  donderdag 31 juli 2014 @ 03:33:10 #191
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910671
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:30 schreef theunderdog het volgende:
Helaas is dit wel redelijk accuraat:

[ afbeelding ]
Mwah, in Rotterdam kon ik er zondag prima doorheen lopen. Geen enkel probleem. Er schijnen alleen vooraan wat idioten met zogenaamde ISIS vlaggen ofzo gestaan te hebben, maar heb ze niet gezien (en ik zocht er wel even naar), Maar goed, ik ben alleen even dat plein over gestoken, want we moesten naar een restaurant aan de andere kant.

Ik zag vooral normale mensen, dus islamitische gezinnen die zich prima gedraagden, en uiteraard wel in support voor de Palestijnen, maar geen seconde als bedreigend of intimiderend gevoeld.

Mijn vriendin vond het wel een beetje eng.
pi_142910676
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ze beschouwen Arabieren gewoon niet als mensen. Eerder speeltjes, die je kapot kan tot zelfs moet maken.
En blijkbaar gaat dit andersom ook zo. Tenminste in Gaza
  donderdag 31 juli 2014 @ 03:34:05 #193
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142910684
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:30 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Wat ik zei over het naar de tering bombarderen van terroristen, geldt uiteraard ook voor iedere IDF-soldaat, en de politici door wie ze aangestuurd worden.
Uiteraard.
pi_142910685
quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:30 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb van de week baklava gemaakt, telt dat ook?
Als je maar niet vergeet de extra belasting te betalen. Kan het ook via i-netbankieren overschrijven.
  donderdag 31 juli 2014 @ 03:35:09 #195
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142910692
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:33 schreef paddy het volgende:

[..]

Dat is niet zo gek; als je continu familie kwijtraakt en je stad voortdurend vernield wordt en je een hopeloos bestaan hebt door de bezettingsmacht en je altijd vernederd wordt door de onderdrukking.
pi_142910693
quote:

[..]

Niet allemaal he? Het zijn van beide kanten wel de extremisten die we zien.

Het is net de kaalkopjes tegen de haatbaarden.

Ik roep het al jaren (en houd me er zelf niet aan door in dit topic te posten), maar het zou beter zijn als we het hele 'conflict' geen aandacht meer zouden geven.

De Nederlandse huiskamers worden vergiftigd met eenzijdige propaganda.

Zelfs zargon wist niet dat moslims vele malen "liever" zijn dan latino's...

Om het over de telegraaftokkies maar niet te hebben, die denken dat Irak (~30 miljoen, minder dan 40 moorden per dag) gevaarlijker is dan Caracas (3-4 miljoen mensen, >40 moorden per dag!)

pi_142910694
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:33 schreef paddy het volgende:

[..]

Ja, maar dat is vrij logisch. Palestina wordt al jaren onderdrukt en bezet.

Wat voor reden hebben de Isralirs nu om zich vrolijk te maken over een Palestijnse vader die op zijn knien gaat om zijn kindje uit het puin te krijgen?
pi_142910701
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:32 schreef paddy het volgende:
Ja, ik geloof meteen dat er ouders zijn die hun kinderen opvoeden met haar in Isral
Logisch, anders zouden het kaalkopjes zijn.

pi_142910705
quote:
19s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet allemaal he? Het zijn van beide kanten wel de extremisten die we zien.

Het is net de kaalkopjes tegen de haatbaarden.

Ik roep het al jaren (en houd me er zelf niet aan door in dit topic te posten), maar het zou beter zijn als we het hele 'conflict' geen aandacht meer zouden geven.

De Nederlandse huiskamers worden vergiftigd met eenzijdige propaganda.

Zelfs zargon wist niet dat moslims vele malen "liever" zijn dan latino's...

Om het over de telegraaftokkies maar niet te hebben, die denken dat Irak (~30 miljoen, minder dan 40 moorden per dag) gevaarlijker is dan Caracas (3-4 miljoen mensen, >40 moorden per dag!)
Niet allemaal, maar in Israel is de arabierenhaat toch wel eng populair hoor.
pi_142910706
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:34 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Als je maar niet vergeet de extra belasting te betalen. Kan het ook via i-netbankieren overschrijven.
Zonder rente, mag ik hopen?

donderdag 31 juli 2014 @ 03:37:14 #201
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142910719
quote:

[..]

Ze missen vooral erg veel empathie richting de Arabieren.
daarom ook 'mensen'
pi_142910723
quote:

[..]

Begin vorige eeuw was er ook een Oostenrijker die zo over de Joden dacht.. de rest is geschiedenis.

Dat de VS Israel maar steunt en steunt en wapens aan blijft leveren is echt onvoorstelbaar.
  donderdag 31 juli 2014 @ 03:37:36 #203
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910725
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:32 schreef paddy het volgende:

[..]

Denk je nu werkelijk dat het van Isral alleen komt? Ja, ik geloof meteen dat er ouders zijn die hun kinderen opvoeden met haar in Isral, maar dat is andersom niet minder. Zelfs kinderprogramma's worden hier aan geweid. De aankomende generatie is dus nog erger.

Ik heb trouwens enorm veel respect voor het rode kruis die toch neutraal de mensen in Isral willen en kunnen verzorgen, en tegelijk ook de gewonden in Gaza.
Wij werden een jaartje of 5 bezet en onderdrukt door de Duitsers, en 30-40 jaar laten was er nog steeds een 'haat' tegen de moffen. In het begin natuurlijk sterker, en dat is langzaam afgezwakt.

De Palestijnen hebben het veel zwaarder dan wij het hier ooit gehad hebben. Veel langer bezet, geen enkele hulp of aandacht of erkenning vanuit de meeste andere landen, en steeds meer land afgepikt en onschuldige burgers zinloos afgeslacht, nog even los van de dagelijkse realiteit van geen schoon water, bijna geen electriciteit, geen bouwmaterialen, dieren die afgeslacht worden door Israel (schaarste aan vlees en eieren dus...), geen economie, etc etc.

Het is een apartheidsstaat.

Natuurlijk zal er daar haat zijn tegen Israel. In mijn ogen ook 100% terecht. Ik heb al een schijthekel aan de NS iedere keer wanneer mijn trein te laat komt.
pi_142910736
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:37 schreef Trebo het volgende:

[..]

Begin vorige eeuw was er ook een Oostenrijker die zo over de Joden dacht.. de rest is geschiedenis.

Dat de VS Israel maar steunt en steunt en wapens aan blijft leveren is echt onvoorstelbaar.
Uhhhh... dus?
pi_142910742
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:37 schreef Trebo het volgende:
Dat is geopolitiek, dat kan ik van een psychopaat best begrijpen.

Dat mensen "trots" foto's van dode Palestijnse kindjes op Facebook en FOK! plaatsen, vind ik echt vele malen erger.

pi_142910752
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:38 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Uhhhh... dus?
Je zou denken dat ze daar van geleerd zouden hebben. Om mensen als mensen te zien bedoel ik dan.
pi_142910754
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:37 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb al een schijthekel aan de NS iedere keer wanneer mijn trein te laat komt.
_O- :@

Moet je maar niet zwartrijden met die yak.

donderdag 31 juli 2014 @ 03:39:54 #208
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142910755
quote:

[..]

Wij werden een jaartje of 5 bezet en onderdrukt door de Duitsers, en 30-40 jaar laten was er nog steeds een 'haat' tegen de moffen. In het begin natuurlijk sterker, en dat is langzaam afgezwakt.

De Palestijnen hebben het veel zwaarder dan wij het hier ooit gehad hebben. Veel langer bezet, geen enkele hulp of aandacht of erkenning vanuit de meeste andere landen, en steeds meer land afgepikt en onschuldige burgers zinloos afgeslacht, nog even los van de dagelijkse realiteit van geen schoon water, bijna geen electriciteit, geen bouwmaterialen, dieren die afgeslacht worden door Israel (schaarste aan vlees en eieren dus...), geen economie, etc etc.

Natuurlijk zal er daar haat zijn tegen Israel. In mijn ogen ook 100% terecht. Ik heb al een schijthekel aan de NS iedere keer wanneer mijn trein te laat komt.
Precies, de haat die de Palestijnen jegens de israeli's hebben snap ik gewoon 100%. Andersom is het gewoon propaganda
pi_142910759
quote:
12s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is geopolitiek, dat kan ik van een psychopaat best begrijpen.

Dat mensen "trots" foto's van dode Palestijnse kindjes op Facebook en FOK! plaatsen, vind ik echt vele malen erger.
Totale waanzin inderdaad.
pi_142910760
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:39 schreef Trebo het volgende:

[..]

Je zou denken dat ze daar van geleerd zouden hebben. Om mensen als mensen te zien bedoel ik dan.
Integendeel, nu is het hun beurt.
pi_142910769
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:39 schreef Trebo het volgende:

[..]

Exact. Als er nu iets historisch-ironisch is, zijn het wel joden die Lebensraum zoeken, kampen bouwen en mensen als tweederangsburgers behandelen...

donderdag 31 juli 2014 @ 03:41:36 #212
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142910778
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Exact. Als er nu iets historisch-ironisch is, zijn het wel joden die Lebensraum zoeken, kampen bouwen en mensen als tweederangsburgers behandelen...
Hitler heeft daar een bekende quote over :')
pi_142910779
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:40 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Integendeel, nu is het hun beurt.
Die VN ook.

Ongestraft Palestijnen discrimineren maar zwarte piet is me toch een racistisch feest!

pi_142910782
quote:

[..]

Is dat ironisch?

Ik heb echt het gevoel dat die mensen tegen elkaar zeggen "nu zijn wij aan de beurt, hebben we toch goed gedaan... HAHAHA".
pi_142910785
quote:
9s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die VN ook.

Ongestraft Palestijnen discrimineren maar zwarte piet is me toch een racistisch feest!
_O-

So true.
pi_142910787
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:41 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Hitler heeft daar een bekende quote over :')
Hand im Hand, Kameraden?

pi_142910821
quote:

[..]

Dat hele volk is gehersenspoeld. Totale gekte. Tuurlijk, Hamas wast z'n handen ook niet in onschuld, maar wat Israel doet is schandalig.

Maar het heeft een vrijbrief, want het wordt gesteund door het machtigste land ter wereld. En niemand doet er iets tegen, omdat ze het allemaal in hun broek doen voor de VS.
  donderdag 31 juli 2014 @ 03:46:04 #218
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910825
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:39 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Precies, de haat die de Palestijnen jegens de israeli's hebben snap ik gewoon 100%. Andersom is het gewoon propaganda
... en dan zie ik vand e week een Palestijnse man tussen de puinhopen staan, en de reporter vraagt hem: Kunnen Palestijnen en Joden/;Israeli's ooit nog vreedzaam met elkaar leven? En die man roept met beide armen wijd "TUURLIJK! Als 2 onafhankelijke staten naast elkaar, als gelijken!"

... weet je hoe bijzonder dat is, op zo'n moment...? Erg knap. _O_

Netanyahu had het over een man moeten zijn op bepaalde momenten, en hij had het toen over het afslachten van onschuldige burgers, want blijkbaar is dat iets heel mannelijks.

Nou, die Palestijnse man daar tussen de wrakstukken van zijn buurt, die is 1000x de man die Netanyahu ooit zou kunnen zijn. Zeer veel respect voor zoiets, op zo'n moment.
pi_142910844
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:29 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Zag een uurtje geleden ofzo de VN spokesman vanuit Gaza, en die vondsten van die raketten werden gedaan door de VN zelf, verstopt in LEGE gebouwen van de VN, en zij hebben het toen zelf aangegeven bij alle partijen.

Dus het is niet alsof de raketten in gebouwen lagen die gebruikt werden, en dat geeft Israel geen enkel recht om dan maar gewoon willekeurig op VN gebouwen te gaan schieten (6 inmiddels, volgens mij), met vele tientallen onschuldige doden als gevolg, die daar kwamen om te schuilen.
Het was een school van de VN en er lagen twintig raketten.

Je gaat in een oorlog geen munitiedepot proberen onschadelijk te maken als vijand? Die is nieuw voor mij :)

quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:23 schreef theunderdog het volgende:

Heb je de berichten van het rode kruis al gelezen? Daar riepen mensen op vooral niet te doneren, want ze hielpen ook joodse slachtoffers en die moesten kapot. En ja, zo ook andersom. Nog veel meer haat gezien in reacties. Ook naar autochtone Nederlanders toe, en moslims en joden toe. Dat de mensen van het rode hun leven wagen in oorlogsgebieden zonder naar afkomst te kijken boeit niet. Hun eigen haat is belangrijker
  donderdag 31 juli 2014 @ 03:48:34 #220
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910851
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:45 schreef Trebo het volgende:

[..]

Dat hele volk is gehersenspoeld. Totale gekte. Tuurlijk, Hamas wast z'n handen ook niet in onschuld, maar wat Israel doet is schandalig.

Maar het heeft een vrijbrief, want het wordt gesteund door het machtigste land ter wereld. En niemand doet er iets tegen, omdat ze het allemaal in hun broek doen voor de VS.
De VS beheert de wereld, want US dollar is DE internationale valuta, en in feite runnen ze alles, want ze hebben dus ook de grote wereldbanken.

Alleen China zou eventueel iets kunnen doen, maar dat zit niet echt in ze. Die willen de VS geen enkel excuus geven om de oorlog aan te gaan met China, want de Chinezen hebben nog wat geld tegoed.

En Iran voert ook al 2,5 eeuw geen agressie naar buiten toe, dus de kans dat die ingrijpen (als dat al mogelijk was), is ook nihiel.

De enige kans is een wereldwijde boycot van Israel, dus geen Intel meer kopen enzo.
pi_142910880
quote:
6s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Logisch, anders zouden het kaalkopjes zijn.
Je vergeet de rest van de zin te quoten
quote:
maar dat is andersom niet minder. Zelfs kinderprogramma's worden hier aan geweid. De aankomende generatie is dus nog erger.
pi_142910895
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:48 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

De enige kans is een wereldwijde boycot van Israel, dus geen Intel meer kopen enzo.
Gaat niet gebeuren.. zelfde als de sancties tegen Rusland. De hele economie zit wereldwijd aan elkaar verbonden, met zowel geld als producten.

Boycotten heeft net zoveel kans van slagen als neuken met Doutzen Kroes
pi_142910897
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:51 schreef paddy het volgende:

[..]

Je vergeet de rest van de zin te quoten

[..]

Je verneukt mijn grap en dan mij ook nog terechtwijzen?

pi_142910905
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:52 schreef Trebo het volgende:
neuken met Doutzen Kroes
Dat die geen vagina heeft, is wel groot nieuws.

donderdag 31 juli 2014 @ 03:53:17 #225
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910907
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:47 schreef paddy het volgende:

[..]

Je gaat in een oorlog geen munitiedepot proberen onschadelijk te maken als vijand? Die is nieuw voor mij :)

Je leest niet. De raketten lagen in een lege school. Dat die dan beschoten werd vanwege die raketten, is begrijpelijk.

Echter schiet Israel ook op scholen waar GEEN raketten liggen, maar honderden Palestijnen zitten om te schuilen. Daar lagen GEEN raketten. En dat is nu al meerdere keren gebeurd, met vele doden als gevolg. En de UN heeft daar duidelijk van te voren over gecommuniceerd, dus Israel weet dat daar alleen maar mensen zitten...

Het lijkt me meer een gerichte actie van Israel tegen de VN, waarschijnlijk uit woede over de beslissing om een onderzoek in te willen stellen naar de oorlogsmisdaden door Israel.

Tijden de oorlog destijds met Libanon bombardeerden ze trouwens ook bewust een VN-post. http://en.wikinews.org/wi(...)illed_4_UN_observers

Israel laat daarmee zien geen fuck te geven om de VN.
pi_142910912
quote:
11s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat die geen vagina heeft, is wel groot nieuws.
wut :')
  donderdag 31 juli 2014 @ 03:53:47 #227
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910914
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:52 schreef Trebo het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren.. zelfde als de sancties tegen Rusland. De hele economie zit wereldwijd aan elkaar verbonden, met zowel geld als producten.

Boycotten heeft net zoveel kans van slagen als neuken met Doutzen Kroes
Van wie denk je dat die nieuwe baby is...? O-)
pi_142910937
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:53 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Van wie denk je dat die nieuwe baby is...? O-)
Een blank aziatisch baby'tje met een yaksik?

SPOILER

donderdag 31 juli 2014 @ 03:57:01 #229
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910947
quote:
11s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een blank aziatisch baby'tje met een yaksik?

SPOILER
Hooi Yaksik.
pi_142910954
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:57 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Hooi Yaksik.
In Israel krijg je daar een onderscheiding voor.

donderdag 31 juli 2014 @ 04:00:18 #231
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910972
quote:
19s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

In Israel krijg je daar een onderscheiding voor.
Komt zo'n sexy IDF-snolletje dat dan brengen... voordat ze weer terugkeert naar het front om babies te bombarderen...!? :7
pi_142910982
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 04:00 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Komt zo'n sexy IDF-snolletje dat dan brengen... voordat ze weer terugkeert naar het front om babies te bombarderen...!? :7
Zorg jij dan dat ze niet meer kan lopen en die bermbom afgaat?

pi_142911000
quote:
17s.gif Op donderdag 31 juli 2014 04:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zorg jij dan dat ze niet meer kan lopen en die bermbom afgaat?
Ik heb geen bermbom nodig om een vrouw niet meer te kunnen laten lopen.
  donderdag 31 juli 2014 @ 08:17:12 #234
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142912281

Fijn volk dat IDF.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_142912383
childrens
musilms

Ik hoop dat ie een granaat op zijn kanis krijgt.

donderdag 31 juli 2014 @ 08:29:28 #236
176916 Karrs
2007-2017
pi_142912398
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:17 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]

Fijn volk dat IDF.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:51:45 #237
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_142913795
Ik dacht, laat ik na een lange afwezigheid maar weer eens langskomen ... Misschien beter van niet ...

quote:

[..]

Wanneer ben je hier ooit geweest? Waar haal jij je informatie vandaan?

Isral apartheidsstaat?
Wij hebben hier vrijheid van religie, in tegenstelling tot de landen om ons heen.
Wij hebben hier vrijheid van geaardheid, in tegenstelling tot de landen om ons heen.
Wij hebben hier vrijheid van meningsuiting, in tegenstelling tot de landen om ons heen.
Wij hebben hier vrijheid van studeren, internet, vergaren van informatie via alle kanalen, in tegenstelling tot de landen om ons heen.

Kom eens kijken in de supermarkt in Gush Etzion (niet ver van de plek waar drie onschuldige tieners zijn ontvoerd en vermoord): Joden, Christenen en Moslims werken en kopen daar gebroederlijk naast elkaar, niemand ontwijkt wie dan ook. Op de parkeerplaats zie je Isralische en Palestijnse auto's naast elkaar geparkeerd staan, niemand die de ander met argwaan aankijkt.

Geen schoon water en electriciteit? Isral levert dit aan de Gaza strook. En in plaasts van zoals ieder bedrijf de boel af te sluiten als er een schuld is opgebouwd, gaat men gewoon door, ondanks een enorme schuld van tientallen miljoenen euro.

Welk ander land zorgt voor de levering van humanitaire hulpgoederen aan de bevolking tijdens een oorlog? Ga eens een kijkje nemen bij de grensovergang Kerem Shalom, daar gaan nog altijd wekelijks enorme vrachtwagenladingen aan voedsel en medicijnen naar de Gaza strook.

Wij voeren geen oorlog tegen de bewoners van Gaza, wij voeren oorlog tegen de terroristische Hamas-leiding die haar bevolking in enorme ellende laat stikken.

Ik kan niet tegen vergelijkingen met de Tweede Wereldoorlog. Dat was een unieke ramp.
Maar goed, je wilt een WO II vergelijking? Kan je krijgen ...

Wat heeft Nederland gedaan na de bezetting? Opgebouwd, handen uit de mouwen, niet achterom kijken, niet lullen maar pellen. Zes (!) jaar na de oorlog tekende Nederland met o.a. West-Duitsland een verdrag tot samenwerking (EGKS), vanuit de overtuiging dat samenwerken beter is.
Wat heeft Hamas gedaan nadat Isral zich uit de Gaza Strook had teruggetrokken? Bewapenen, schieten op burgerbevolking, een hele terreurinfrastructuur opzetten. Negen (!) jaar na de terugtrekking hebben ze alle hulp, geld en goederen ingezet om strijd te leveren, vanuit de overtuiging dat Isral van de kaart geveegd moet worden.
Het geld en alle bouwmaterialen hadden ze kunnen inzetten om op te bouwen, precies zoals Europa dat gedaan heeft in de jaren 40-50. Maar nee, het gaat de Hamas, Hezbolla, Jihad, Al Qaeda, ISIS en hun gelijken om destructie, niet om constructie.

De overgrote meerderheid in Isral betreurt de onschuldige slachtoffers, de overgrote meerderheid gaat niet juichend de straat op om snoep uit te delen omdat onschuldigen zijn omgekomen. Maar diezelfde overgrote meerderheid is er ook van overtuigd dat een kordaat optreden tegen Hamas om de tunnels en raketten uit te schakelen noodzakelijk is om onschuldige slachtoffers aan onze zijde te voorkomen.

Isral maakt fouten, dat geef ik grif toe. Ik heb een Arabische vriend waarmee ik een open dialoog heb en bij sommige dingen die hij mij vertelt heb ik zo mijn bedenkingen over het optreden van de autoriteiten. Maar Isral is niet de gepersonificeerde duivel.

Hou nou toch eens op met dat eenzijdige gefalleer.
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:55:50 #238
176916 Karrs
2007-2017
pi_142913888
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:51 schreef SilkTie het volgende:
Ik dacht, laat ik na een lange afwezigheid maar weer eens langskomen ... Misschien beter van niet ...
Mensen proberen om te praten heeft geen zin, dat weet je ook wel, zeker niet gezien de huidige strijd.

Maar wat mij betreft ben je welkom, want een observatie vanuit het gebied zelf is hard nodig. Het kan helpen om zaken in perspectief te zetten; er lopen hier zeer veel mensen rond die eenzijdige informatie plaatsen.
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:31:10 #239
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_142914673
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:55 schreef Karrs het volgende:

[..]

Mensen proberen om te praten heeft geen zin, dat weet je ook wel, zeker niet gezien de huidige strijd.

Maar wat mij betreft ben je welkom, want een observatie vanuit het gebied zelf is hard nodig. Het kan helpen om zaken in perspectief te zetten; er lopen hier zeer veel mensen rond die eenzijdige informatie plaatsen.
Tot een paar jaar geleden postte ik redelijk actief in deze topicreeks, totdat ook ik geen 25 uur in een dag kon proppen :P .
Toch fijn te weten dat ik nog ergens welkom ben ;) .
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_142915280
quote:
Ik dacht, laat ik na een lange afwezigheid maar weer eens langskomen ... Misschien beter van niet

Wat heeft Nederland gedaan na de bezetting?
Een vraag: is de bezetting voor de Palestijnen voorbij? Als we toch een vergelijking maken.

Je kritiek op Hamas is wel legitiem, maar laten we niet doen alsof met het verdwijnen van Hamas de zaak opgelost is. Allesbehalve, de Israelische nederzettingen en bezetting gaat hard verder namelijk.
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:57:39 #241
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_142915357
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:54 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Een vraag: is de bezetting voor de Palestijnen voorbij? Als we toch een vergelijking maken.

Je kritiek op Hamas is wel legitiem, maar laten we niet doen alsof met het verdwijnen van Hamas de zaak opgelost is. Allesbehalve, de Israelische nederzettingen en bezetting gaat hard verder namelijk.
Waar zijn de nederzettingen in Gaza?
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:57:57 #242
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142915367
quote:

Hehe, eindelijk een insider die wel weet het het echt werkt daar.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_142915450
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:57 schreef SilkTie het volgende:
Waar zijn de nederzettingen in Gaza?
Als ze Israel aanvallen vanuit de Westbank waar wel circa 500.000 kolonisten zijn en velen nederzettingen heb je er minder problemen mee?

Laten we geen kat en muis spelen. Gazanen zijn onderdeel van een Palestijns volk en wat zou moeten worden Palestijnse staat.

Jij erkent blijkbaar niet dat de voortdurende nederzettingen en bezetting een gigantisch probleem zijn in dit conflict? Dit is een vraag.
pi_142915620
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:01 schreef Aloulou het volgende:

Jij erkent blijkbaar niet dat de voortdurende nederzettingen en bezetting een gigantisch probleem zijn in dit conflict? Dit is een vraag.
Met als enige oplossing het vertrek of de uitroeiing van een van beide partijen ?
(dit is ook een vraag)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 31 juli 2014 @ 11:21:06 #245
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_142915914
Blijkbaar niet zo gigantisch, want vanuit Judea en Samaria worden geen raketten afgevuurd en wonen de meesten (helaas niet iedereen) in vrede naast elkaar.

Laten we wel wezen, waarschijnlijk moeten bij een uiteindelijke overeenkomst nederzettingen ontmanteld worden. Maar vrede valt of staat niet bij die nederzettingen, die staat of valt bij de dialoog tussen de groepen.

Waarom kan ik open met mijn Arabische vriend praten? Omdat wij elkaar respecteren. We proberen elkaar niet politiek te overtuigen, de ander op zijn fouten wijzen en beschuldigen. In het begin ging het wat stroef, aftasten, maar nu kunnen we elkaar in de maling nemen, uit de tent lokken en goed met de koppen tegen elkaar, enkel en alleen omdat we elkaar als mensen zien en als zodaning respecteren.
pi_142915979
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:08 schreef UncleScorp het volgende:
Met als enige oplossing het vertrek of de uitroeiing van een van beide partijen ?
(dit is ook een vraag)
Nee.

Stoppen van Oost-Jeruzalem en Westbank volpompen met nederzettingen staat gelijk aan "uitroeieng van Israel"?
  donderdag 31 juli 2014 @ 11:25:44 #247
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_142916035
quote:

[..]

anti-NSemiet! :(
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 31 juli 2014 @ 11:27:27 #248
pi_142916073
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:08 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

(dit is ook een vraag)
Dat ligt aan de onverzettelijkheid van 1 van die partijen.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_142916086
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:23 schreef Aloulou het volgende:

Nee.

Stoppen van Oost-Jeruzalem en Westbank volpompen met nederzettingen staat gelijk aan "uitroeieng van Israel"?
Nee maar ik vermoed dat stoppen niet voldoende zal zijn. Dat zou inhouden dat hetgeen er al staat getolereerd zal worden ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 31 juli 2014 @ 11:31:04 #250
pi_142916162
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:27 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Nee maar ik vermoed dat stoppen niet voldoende zal zijn. Dat zou inhouden dat hetgeen er al staat getolereerd zal worden ?
Buiten Israel is er consensus over de grenzen van '67. Maar als Israel moeilijk blijft doen, blijft er niets anders over dan uitroeiing van 1 van beide partijen.
pi_142916225
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Buiten Israel is er consensus over de grenzen van '67. Maar als Israel moeilijk blijft doen, blijft er niets anders over dan uitroeiing van 1 van beide partijen.
Mwa uitroeiing hoeft niet, Gaza naar Egypte en de West Bank naar Jordani.
Beneath the gold, the bitter steel
pi_142916319
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:47 schreef paddy het volgende:

[..]

[..]

Heb je de berichten van het rode kruis al gelezen? Daar riepen mensen op vooral niet te doneren, want ze hielpen ook joodse slachtoffers en die moesten kapot. En ja, zo ook andersom. Nog veel meer haat gezien in reacties. Ook naar autochtone Nederlanders toe, en moslims en joden toe. Dat de mensen van het rode hun leven wagen in oorlogsgebieden zonder naar afkomst te kijken boeit niet. Hun eigen haat is belangrijker
De Palestijnse haat richting Israel is logisch.
pi_142916357
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:53 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Je leest niet. De raketten lagen in een lege school. Dat die dan beschoten werd vanwege die raketten, is begrijpelijk.

Echter schiet Israel ook op scholen waar GEEN raketten liggen, maar honderden Palestijnen zitten om te schuilen. Daar lagen GEEN raketten. En dat is nu al meerdere keren gebeurd, met vele doden als gevolg. En de UN heeft daar duidelijk van te voren over gecommuniceerd, dus Israel weet dat daar alleen maar mensen zitten...

Het lijkt me meer een gerichte actie van Israel tegen de VN, waarschijnlijk uit woede over de beslissing om een onderzoek in te willen stellen naar de oorlogsmisdaden door Israel.

Tijden de oorlog destijds met Libanon bombardeerden ze trouwens ook bewust een VN-post. http://en.wikinews.org/wi(...)illed_4_UN_observers

Israel laat daarmee zien geen fuck te geven om de VN.
Is hier een betrouwbare bron voor? Heeft de VN dit zelf bevestigd?
pi_142916390
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:46 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

... en dan zie ik vand e week een Palestijnse man tussen de puinhopen staan, en de reporter vraagt hem: Kunnen Palestijnen en Joden/;Israeli's ooit nog vreedzaam met elkaar leven? En die man roept met beide armen wijd "TUURLIJK! Als 2 onafhankelijke staten naast elkaar, als gelijken!"

... weet je hoe bijzonder dat is, op zo'n moment...? Erg knap. _O_

Netanyahu had het over een man moeten zijn op bepaalde momenten, en hij had het toen over het afslachten van onschuldige burgers, want blijkbaar is dat iets heel mannelijks.

Nou, die Palestijnse man daar tussen de wrakstukken van zijn buurt, die is 1000x de man die Netanyahu ooit zou kunnen zijn. Zeer veel respect voor zoiets, op zo'n moment.
Hij spreekt gewoon de waarheid. Moslims en Joden hebben jarenlang vreedzaam naast elkaar geleefd.
pi_142916411
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:29 schreef Karrs het volgende:

[..]

Wat is er?
  donderdag 31 juli 2014 @ 11:43:30 #256
176916 Karrs
2007-2017
pi_142916472
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wat is er?
Wat er is? Propaganda, hoezo?
pi_142916543
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:43 schreef Karrs het volgende:

[..]

Wat er is? Propaganda, hoezo?

Kritiek op IDF...WHAAA propaganda !
  donderdag 31 juli 2014 @ 11:46:48 #258
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_142916548
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

O.a. Hamas deelt die consensus niet ... De vraag is of Fatah, PLO etc. die consensus wel delen (die zijn in '64 al opgericht, nog voor de Zesdaagse Oorlog, dus nog voor "De Bezetting" ...).

Een significant deel in Isral is bereid terug te keren naar de bestandslijnen van '67 (met uitzondering van Jeruzalem, maar ook daarvoor zal een oplossing gevonden worden), als men zeker weet dat er vrede zal zijn. Momenteel bestaat die zekerheid niet.
  donderdag 31 juli 2014 @ 11:49:43 #259
176916 Karrs
2007-2017
pi_142916612
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Kritiek op IDF...WHAAA propaganda !
Kritiek op IDF... :?
Ik zie geen kritiek hoor, ik zie een tweet van een IDF-soldaat (met een merkwaardige uitspraak, waar ik de context wel eens van zou willen weten), geplaatst om het IDF in slecht daglicht te plaatsen. Yep, propaganda.
pi_142916669
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:49 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ik zie geen kritiek hoor, ik zie een tweet van een IDF-soldaat (met een merkwaardige uitspraak, waar ik de context wel eens van zou willen weten), geplaatst om het IDF in slecht daglicht te plaatsen. Yep, propaganda.
Nee, je ziet een walgelijke tweet van een IDF soldaat.

Niet meer, niet minder. Hij doet vrolijk over het doden van kinderen, waarom is het propaganda om dat te plaatsen?
pi_142916779
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:46 schreef SilkTie het volgende:

[..]

O.a. Hamas deelt die consensus niet ... De vraag is of Fatah, PLO etc. die consensus wel delen (die zijn in '64 al opgericht, nog voor de Zesdaagse Oorlog, dus nog voor "De Bezetting" ...).

Een significant deel in Isral is bereid terug te keren naar de bestandslijnen van '67 (met uitzondering van Jeruzalem, maar ook daarvoor zal een oplossing gevonden worden), als men zeker weet dat er vrede zal zijn. Momenteel bestaat die zekerheid niet.
Hoe kom je bij die uitspraak? Volgens mij vindt de meerderheid in Israel dat ze volkomen in hun recht staan om op de hele Westelijke Jordaanoever nederzettingen te bouwen en die gebieden te bezetten. De Joods kolonisten geloven gewoon dat God het hele gebied Palestina voor de Joden bestemd heeft.
pi_142916902
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:56 schreef Breekfast het volgende:

De Joods kolonisten geloven gewoon dat God het hele gebied Palestina voor de Joden bestemd heeft.
En moslims geloven dat alla de hele aarde voor islam bestemd heeft ...
En nu ?
pi_142916989
Hm, Bolivia betitelt Isral als terreurstaat...
pi_142917002
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:05 schreef zarGon het volgende:
Hm, Bolivia betitelt Isral als terreurstaat...
Yup..

En gaat dat iets veranderen? nope.
pi_142917009
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:21 schreef SilkTie het volgende:
Blijkbaar niet zo gigantisch, want vanuit Judea en Samaria worden geen raketten afgevuurd en wonen de meesten (helaas niet iedereen) in vrede naast elkaar.

Laten we wel wezen, waarschijnlijk moeten bij een uiteindelijke overeenkomst nederzettingen ontmanteld worden. Maar vrede valt of staat niet bij die nederzettingen, die staat of valt bij de dialoog tussen de groepen.

Waarom kan ik open met mijn Arabische vriend praten? Omdat wij elkaar respecteren. We proberen elkaar niet politiek te overtuigen, de ander op zijn fouten wijzen en beschuldigen. In het begin ging het wat stroef, aftasten, maar nu kunnen we elkaar in de maling nemen, uit de tent lokken en goed met de koppen tegen elkaar, enkel en alleen omdat we elkaar als mensen zien en als zodaning respecteren.
SPOILER
pi_142917058
Video van de dood van journalist Ramy Ryan die gisteren tijdens een Isralische aanval om is gekomen.(schokkende beelden):

Zieke wereld ;(

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2014 12:11:24 ]
pi_142917161
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:01 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

En moslims geloven dat alla de hele aarde voor islam bestemd heeft ...
En nu ?
Zeker, en ook die krankzinnige gedachte zorgt voor enorm veel ellende op deze wereld. Als je alleen al ziet hoe ISIS momenteel aan de gang is in Irak en Syrie.

De stroming binnen het (religieus) zionisme dat beweerd dat heel Palestina voor de Joden bestemd is, vormt gewoon n van de redenen waarom dit conflict nooit opgelost gaat worden.
  donderdag 31 juli 2014 @ 12:13:15 #268
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_142917246
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:56 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Hoe kom je bij die uitspraak? Volgens mij vindt de meerderheid in Israel dat ze volkomen in hun recht staan om op de hele Westelijke Jordaanoever nederzettingen te bouwen en die gebieden te bezetten. De Joods kolonisten geloven gewoon dat God het hele gebied Palestina voor de Joden bestemd heeft.
Je haalt hier een aantal dingen door elkaar.

De meerderheid wil rust, onafhankelijk van hun visie op Judea en Samaria.
De meerderheid heeft niet zo'n duidelijke mening over Judea en Samaria. Niemand hier zal ontkennen dat die gebieden in het verleden onderdeel uitmaakten van het Joodse koninkrijk, dat onze wortels in het hele gebied ten westen van de Jordaan liggen.

De vraag is, wat doe je met die wetenschap. Sommigen zeggen dat het een historische rectificatie is dat het nu weer onder Isral valt (al dan niet op religieuze gronden, niet alle 'kolonisten' zijn religieus), anderen zeggen dat de hedendaagse realiteit anders gebiedt.

Overigens, 'het hele gebied Palestina' omvat ook Jordani ... ik denk niet dat er hier ook maar n weldenkend mens is die zegt dat Isral ook daar moet gaan zitten.
Nog een punt, de meerderheid in Jordani is Palestijns, het koningshuis is daar door de Britten in de jaren '20 vanuit Saoedi-Arabi neergepoot. De Palestijnen daar worden door de buitenlandse koninklijke minderheid flink onder de duim gehouden. Maar niemand die het daar over 'bezetting' heeft ...
pi_142917559
quote:
Waarom horen we hier niets over Egypte die de grenzen gesloten houdt ?
pi_142917569
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:23 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Waarom horen we hier niets over Egypte die de grenzen gesloten houdt ?
Geen idee.
  donderdag 31 juli 2014 @ 12:28:43 #272
176916 Karrs
2007-2017
pi_142917708
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Geen idee.
Je begint wel gemor te horen daarover. Maar ik denk dat Egypte zich beslist niet met deze 'zaak' wil inlaten. Die passen het principe toe van 'hek eromheen en ze vechten 't maar uit. We praten wel met de winnaar.'
pi_142917769
quote:
9s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:28 schreef Karrs het volgende:

[..]

Je begint wel gemor te horen daarover. Maar ik denk dat Egypte zich beslist niet met deze 'zaak' wil inlaten. Die passen het principe toe van 'hek eromheen en ze vechten 't maar uit. We praten wel met de winnaar.'
Egypte bemoeit zich op dit moment, en sinds de machtsgreep van SISI al eigenlijk, al actief met de Gazastrook.
  donderdag 31 juli 2014 @ 12:32:17 #274
176916 Karrs
2007-2017
pi_142917802
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:30 schreef Taxandria het volgende:

[..]

Egypte bemoeit zich op dit moment, en sinds de machtsgreep van SISI al eigenlijk, al actief met de Gazastrook.
Ja, inderdaad, door middel van staakt-het-vuren voorstellen. Die vergat ik, maar ik bedoelde eigenlijk meer de situatie op de grond/aan de grens.
pi_142918307
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:21 schreef SilkTie het volgende:

Dus het constant provoceren van Israel door nieuwe nederzettingen te bouwen in Palestijns gebied ondermijnt die dialoog totaal niet? Als ik met jou in gesprek ben en je ondertussen in je voet schiet loopt de dialoog denk ik wat minder soepel.
pi_142918309
quote:
11s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:32 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ja, inderdaad, door middel van staakt-het-vuren voorstellen. Die vergat ik, maar ik bedoelde eigenlijk meer de situatie op de grond/aan de grens.
Op de grond juist, ze zijn al een hele tijd bezig groepen te ondersteunen die Hamas van de troon dienen te stoten, Sisi heeft er een principekwestie van gemaakt, schijnt, om Hamas te verdrijven en daarnaast kan de situatie in de Sina niet los worden gezien van de Gazastrook.
pi_142918373
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:52 schreef Taxandria het volgende:

Op de grond juist, ze zijn al een hele tijd bezig groepen te ondersteunen die Hamas van de troon dienen te stoten, Sisi heeft er een principekwestie van gemaakt, schijnt, om Hamas te verdrijven en daarnaast kan de situatie in de Sina niet los worden gezien van de Gazastrook.
Hoe kan je hamas verdrijven als ik hier continu hoor dat alle grenzen gesloten zijn en mensen nergens heen kunnen ?
pi_142918460
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:54 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Hoe kan je hamas verdrijven als ik hier continu hoor dat alle grenzen gesloten zijn en mensen nergens heen kunnen ?
Je kan Hamas misschien niet militair verdrijven, maar je kan ze wel zodanig verzwakken dat het voor andere groepen minder moeilijk wordt om ze van binnenuit te bestrijden, bijvoorbeeld.
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:07:28 #279
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_142918712
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:52 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Dus het constant provoceren van Israel door nieuwe nederzettingen te bouwen in Palestijns gebied ondermijnt die dialoog totaal niet? Als ik met jou in gesprek ben en je ondertussen in je voet schiet loopt de dialoog denk ik wat minder soepel.
Ik zeg niet dat het geen probleem is, ik zeg alleen dat het niet het grootste probleem is.
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:08:57 #280
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_142918748
Mijn weekend begint nu en ik weet niet of ik tijd heb om voor zondag te reageren. Hou het een beetje rustig in de tussentijd, dan ben ik niet de hele zondag kwijt om me eerst door alle reacties heen te worstelen ;) .
pi_142918835
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:07 schreef SilkTie het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het geen probleem is, ik zeg alleen dat het niet het grootste probleem is.
Ik denk dat het grootste probleem van de afgelopen tijd de ondermijning van het vredesproces door Israel is geweest.

Daarnaast is er met Hamas natuurlijk geen vrede te sluiten, al wil Israel ons graag doen geloven dat ze het proberen.
pi_142918842
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:18:56 #283
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_142919067

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Zo moeilijk is het allemaal niet, wat een held is Pat Condell toch!
Ik ben nieuw hier! play it fair!
pi_142919160
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:18 schreef JayDeeNow het volgende:

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Tja, als je de waarheid niet zo belangrijk vind kan je het conflict inderdaad heel eenvoudig opsommen.
pi_142919222
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:18 schreef JayDeeNow het volgende:

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Jip en Janneke taal voor de mensen die het allemaal wat te moeilijk vinden en dus makkelijk te overtuigen zijn. Geeft wel aan wat voor doelgroep hij zich op richt.
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:23:48 #286
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_142919247
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:21 schreef kipknots het volgende:

[..]

Tja, als je de waarheid niet zo belangrijk vind kan je het conflict inderdaad heel eenvoudig opsommen.
Jammer genoeg is dit de waarheid, in ieder geval in mijn beleving.
Dit conflict is heel simpel, Hamas moet stoppen met het terroriseren van Israel.
Israel moet op termijn de illigale nederzettingen verlaten, en het land wat van de Palestijnen is, teruggeven.
Verder moeten de Palestijnen voor zichzelf zorgen, en niet afhankelijk zijn van zo ongeveer de hele wereld.
pi_142919249
Morgen een flashmob! Dat zal helpen!

Waarom ik dit als email kreeg, geen idee, maar het is onder embargo, dus niet verder vertellen :-)

quote:
Onder embargo

Morgen (vrijdag 1 augustus) om exact 12h00 vindt er een flashmob plaats op het Plein in Den Haag (voor de Tweede Kamer) om de slachtoffers te symboliseren van de oorlog in Gaza. Inmiddels zijn er ruim 1200 Palestijnen omgekomen en 7000 gewond geraakt. Een aantal dat nietszeggend begint te worden voor mensen ver weg, zoals we ook goed hebben kunnen zien in Syrie. Daarom zullen er morgen ruim 100 mensen dood neervallen op het plein in Den Haag, om daarmee de politiek en alle Nederlanders wakker te schudden hoe groot de tragedie is die zich nu voltrekt in Gaza.
De Nederlandse politiek heeft met het neerschieten van vlucht MH17 laten zien bereid te zijn hard op te treden tegen onrecht. Daarnaast kunnen wij ons niet voorstellen dat het leven van een Nederlander meer waard is dan dat van een Palestijn. We roepen de Nederlandse politiek dan ook op om het geweld van Israel hard te veroordelen, net zoals de politiek het neerschieten van het vliegtuig hard veroordeeld heeft.

Hartelijke groet,

Karim Boulidam en Frank van der Linde
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:27:12 #288
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_142919338
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:22 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Jip en Janneke taal voor de mensen die het allemaal wat te moeilijk vinden en dus makkelijk te overtuigen zijn. Geeft wel aan wat voor doelgroep hij zich op richt.
Verdiep je eens in de man, in plaats van hem gelijk te bashen, ongefundeerd overigens.
Dan aan jou de vraag, op welke doelgroep richt de beste man zich volgens jou ?
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:29:42 #289
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_142919412
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:23 schreef HansvD het volgende:

Waarom ik dit als email kreeg, geen idee, maar het is onder embargo, dus niet verder vertellen :-)

[..]

Heerlijk hypocriet weer, gebasseerd op jodenhaat.
Er vallen heel veel doden op dit moment in ondermeer Iraq & Syrie, onschuldige burgers (voornamelijk gematigde moslims).
Daar maken deze mensen zich een stuk minder druk om, want ISIS strijders zijn geen joden...
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:37:07 #290
430548 homme7
vrijheid is niet gebonden zijn
pi_142919597
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:23 schreef HansvD het volgende:

[..]

wat een onzin, HAMAS moeten stoppen met het kost wat kost willen vernietigen van de joden, het lukt ze niet nooit. ze vernietigen hun eigen mensen

Steken al die moeite in tunnels graven om de buren pijn te kunnen doen

blinde haat, levert ze niets op
beter is het om GAZA weer terug te pakken, Israel had het nooit aan hen terug moeten geven
pi_142919608
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:23 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Jammer genoeg is dit de waarheid, in ieder geval in mijn beleving.
Dit conflict is heel simpel, Hamas moet stoppen met het terroriseren van Israel.
Israel moet op termijn de illigale nederzettingen verlaten, en het land wat van de Palestijnen is, teruggeven.
Verder moeten de Palestijnen voor zichzelf zorgen, en niet afhankelijk zijn van zo ongeveer de hele wereld.
Israel wil helemaal niet dat Hamas stopt met Israel te terroriseren. Dat geeft ze namelijk geen excuus meer om dit soort interventies te kunnen doen zonder dat de hele wereld ingrijpt. Israel heeft al 90% van het vroegere Palestijnse grondgebied ingenomen, gaan ze dat allemaal teruggeven?
En je laatste punt slaat al helemaal nergens op, als er iemand afhankelijk is van de wereld is het Israel. Ze zouden zich als de volwassene moeten gedragen in dit conflict maar ondertussen laten ze zich bewapenen door vadertje VS.
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:38:34 #292
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142919651
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:38 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Is hier een betrouwbare bron voor? Heeft de VN dit zelf bevestigd?
Die bron gaf ik al in dat eerdere bericht dat ik postte, namelijk een live-interview gisteravond op TV (CNN) met een van de VN- mensen die daar nu in Gaza zit, en die vertelde heel duidelijk dat die raketten in lege gebouwen lagen, dat de VN ZELF die raketten heeft gevonden en dat heeft gemeld bij alle betrokken partijen, en dat het vinden van raketten in LEGE gebouwen Israel uiteraard geen enkel recht geeft om dan maar andere VN-gebouwen VOL MET MENSEN te bombarderen.
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:40:25 #293
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142919714
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:49 schreef Karrs het volgende:

[..]

In welke context is het OK om te pronken met het doden van 13 kinderen, op Facebook nog wel, en de wens uit te spreken dat er nog velen zullen volgen...?"
pi_142919828
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:40 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

In welke context is het OK om te pronken met het doden van 13 kinderen, op Facebook nog wel, en de wens uit te spreken dat er nog velen zullen volgen...?"
Iemand van het IDF is wat anders als uitspraken van het IDF zelf.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:44:10 #295
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142919836
quote:

[..]

Wanneer ben je hier ooit geweest? Waar haal jij je informatie vandaan?

Isral apartheidsstaat?
Wij hebben hier vrijheid van religie, in tegenstelling tot de landen om ons heen.
Wij hebben hier vrijheid van geaardheid, in tegenstelling tot de landen om ons heen.
Wij hebben hier vrijheid van meningsuiting, in tegenstelling tot de landen om ons heen.
Wij hebben hier vrijheid van studeren, internet, vergaren van informatie via alle kanalen, in tegenstelling tot de landen om ons heen.

Kom eens kijken in de supermarkt in Gush Etzion (niet ver van de plek waar drie onschuldige tieners zijn ontvoerd en vermoord): Joden, Christenen en Moslims werken en kopen daar gebroederlijk naast elkaar, niemand ontwijkt wie dan ook. Op de parkeerplaats zie je Isralische en Palestijnse auto's naast elkaar geparkeerd staan, niemand die de ander met argwaan aankijkt.

Geen schoon water en electriciteit? Isral levert dit aan de Gaza strook. En in plaasts van zoals ieder bedrijf de boel af te sluiten als er een schuld is opgebouwd, gaat men gewoon door, ondanks een enorme schuld van tientallen miljoenen euro.

Welk ander land zorgt voor de levering van humanitaire hulpgoederen aan de bevolking tijdens een oorlog? Ga eens een kijkje nemen bij de grensovergang Kerem Shalom, daar gaan nog altijd wekelijks enorme vrachtwagenladingen aan voedsel en medicijnen naar de Gaza strook.

Wij voeren geen oorlog tegen de bewoners van Gaza, wij voeren oorlog tegen de terroristische Hamas-leiding die haar bevolking in enorme ellende laat stikken.

Ik kan niet tegen vergelijkingen met de Tweede Wereldoorlog. Dat was een unieke ramp.
Maar goed, je wilt een WO II vergelijking? Kan je krijgen ...

Wat heeft Nederland gedaan na de bezetting? Opgebouwd, handen uit de mouwen, niet achterom kijken, niet lullen maar pellen. Zes (!) jaar na de oorlog tekende Nederland met o.a. West-Duitsland een verdrag tot samenwerking (EGKS), vanuit de overtuiging dat samenwerken beter is.
Wat heeft Hamas gedaan nadat Isral zich uit de Gaza Strook had teruggetrokken? Bewapenen, schieten op burgerbevolking, een hele terreurinfrastructuur opzetten. Negen (!) jaar na de terugtrekking hebben ze alle hulp, geld en goederen ingezet om strijd te leveren, vanuit de overtuiging dat Isral van de kaart geveegd moet worden.
Het geld en alle bouwmaterialen hadden ze kunnen inzetten om op te bouwen, precies zoals Europa dat gedaan heeft in de jaren 40-50. Maar nee, het gaat de Hamas, Hezbolla, Jihad, Al Qaeda, ISIS en hun gelijken om destructie, niet om constructie.

De overgrote meerderheid in Isral betreurt de onschuldige slachtoffers, de overgrote meerderheid gaat niet juichend de straat op om snoep uit te delen omdat onschuldigen zijn omgekomen. Maar diezelfde overgrote meerderheid is er ook van overtuigd dat een kordaat optreden tegen Hamas om de tunnels en raketten uit te schakelen noodzakelijk is om onschuldige slachtoffers aan onze zijde te voorkomen.

Isral maakt fouten, dat geef ik grif toe. Ik heb een Arabische vriend waarmee ik een open dialoog heb en bij sommige dingen die hij mij vertelt heb ik zo mijn bedenkingen over het optreden van de autoriteiten. Maar Isral is niet de gepersonificeerde duivel.

Hou nou toch eens op met dat eenzijdige gefalleer.
Ik ga die hele discussie niet opnieuw voeren, want ik heb een paar topics terug al 100% duidelijk anagetoond dat er gewoon sprake is van apartheid in Israel, aan de hand van definities van apartheid (en die link met definities werd trouwens nog aangereikt door iemand om mij de mond te snoeren over 'apartheid') en toen kon ik redelijk 1-op-1 aantonen met verschillende bronnen dat het wel degelijk apartheid is...

Dus dan lees je maar even terug ofzo. Die discussie hebben we gehad en de uitkomst is duidelijk, ongeacht je eigen BS propaganda.
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:44:52 #296
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142919854
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:43 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Iemand van het IDF is wat anders als uitspraken van het IDF zelf.
Dat beweert toch ook niemand? Het gaat erom dat ze verschrikkelijke moordzuchtige hufters in dienst hebben die geen fuck geven om moslims.
pi_142919910
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:44 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dat beweert toch ook niemand? Het gaat erom dat ze verschrikkelijke moordzuchtige hufters in dienst hebben die geen fuck geven om moslims.
Dat had je ook wel kunnen zeggen zonder dit plaatje.

Andersom is het ook zo trouwens, maar die haat gaat nog een stukje verder dat ze hun eigen families opofferen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:48:32 #298
176916 Karrs
2007-2017
pi_142919976
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:40 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Doe eens een poging om de mogelijkheden op een rijtje te zetten.
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:53:58 #299
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_142920132
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:37 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Israel wil helemaal niet dat Hamas stopt met Israel te terroriseren. Dat geeft ze namelijk geen excuus meer om dit soort interventies te kunnen doen zonder dat de hele wereld ingrijpt. Israel heeft al 90% van het vroegere Palestijnse grondgebied ingenomen, gaan ze dat allemaal teruggeven?
En je laatste punt slaat al helemaal nergens op, als er iemand afhankelijk is van de wereld is het Israel. Ze zouden zich als de volwassene moeten gedragen in dit conflict maar ondertussen laten ze zich bewapenen door vadertje VS.
Wat een onzin :') welk belang heeft Israel om zomaar interventies uit te voeren, zonder enkele rede ? Alsof er wat te halen valt daar :')
90 % van Palestijns grondgebied ? stop maar met liegen want met dit zinnetje overtuig je me niet, gebasseerd op helemaal niets, dat is jou waarheid en die deel ik nog niet misschien.
De Palestijnen zijn nog niet in staat om voor drinkwater te zorgen, of om zelf electriciteit op te wekken, daar ligt overigens de prioriteit van Hamas ook niet, die willen de staat Israel tot de laatste joodse inwoner vernietigen, door te infilteren in Israel en aanslagen te plegen, alsmede door raketbeschietingen, het lukt ze alleen niet, en dat gaat ook nooit lukken.
En mensen hier op fok vragen zich af waarom Israel de grens dicht laat ? nou daar kan ik me wel in vinden.
Waarom is geen enkel normaal westers land Palestina gaan helpen ? de enige hulp die Palestina krijgt is hulp van de schurkenstaat Iran..
En daar is alles mee gezegd, de ruim 1300 doden zijn verschrijkelijk, en daarin gaat Israel misschien te ver, maar die schuld ligt tevens bij Hamas.
pi_142920149
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:29 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Heerlijk hypocriet weer, gebasseerd op jodenhaat.
Er vallen heel veel doden op dit moment in ondermeer Iraq & Syrie, onschuldige burgers (voornamelijk gematigde moslims).
Daar maken deze mensen zich een stuk minder druk om, want ISIS strijders zijn geen joden...
Het is niet mijn tekst en of mijn mening trouwens, het verscheen als Spam in mijn e-mailprogramma en omdat het onder embargo was dacht ik, ik meld het even.
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:55:22 #301
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_142920160
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:54 schreef HansvD het volgende:

[..]

Het is niet mijn tekst en of mijn mening trouwens, het verscheen als Spam in mijn e-mailprogramma en omdat het onder embargo was dacht ik, ik meld het even.
Ik reageer ook niet op jou, maar op het bericht wat je gekregen hebt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')