Ja, dat ben ik dan volledig met je eens. Maar dat is wel wat ze vanaf pakweg 1900 of zelfs 1850 geprobeerd en ook gedaan hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat recht hebben ze niet.. het afpakken van land van Palestijnen is verwerpelijk.
quote:
Dat is ook de reden dat ik geen partij kies in dit conflict.. Hamas is kut, joodse kolonisten zijn kut, er is gewoon heel veel kut daar. De goedwillende burgers die gewoon in vrede willen leven zijn er wel, maar worden ondergesneeuwd helaas (of begraven door Israëlische bombardementen op dit moment)quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:50 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik dan volledig met je eens. Maar dat is wel wat ze vanaf pakweg 1900 of zelfs 1850 geprobeerd en ook gedaan hebben.
Als je de Rijdende Rechter volgt: dat soort emoties, en dan niet op de schaal van een mens, maar op de schaal van een volk.
Sorry.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch man
Maar er zijn wel genoeg zionazi's die er plezier aan bleven
Ik denk dat er nog weinig "goedwillende burgers" over zijn, door al die ellende en haat.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik geen partij kies in dit conflict.. Hamas is kut, joodse kolonisten zijn kut, er is gewoon heel veel kut daar. De goedwillende burgers die gewoon in vrede willen leven zijn er wel, maar worden ondergesneeuwd helaas (of begraven door Israëlische bombardementen op dit moment)
voor elk hamas lid dat gestorven is zullen er weer 4 opstaanquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik geen partij kies in dit conflict.. Hamas is kut, joodse kolonisten zijn kut, er is gewoon heel veel kut daar. De goedwillende burgers die gewoon in vrede willen leven zijn er wel, maar worden ondergesneeuwd helaas (of begraven door Israëlische bombardementen op dit moment)
Gadverdamme!quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/StandingWithIDF
Er is echter wel een beperkte voorraad...quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
voor elk hamas lid dat gestorven is zullen er weer 4 opstaan
Zat ff op die pagina te kijken.. niet slecht wat ik voorbij zag komenquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Toont wel direct aan dat israel veel liberaler is dan al die andere landen in het Midden-Oosten.
Israëlische dames zijn over het algemeen erg knap.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zat ff op die pagina te kijken.. niet slecht wat ik voorbij zag komen
Voel je vrij om die hier te posten (om wat luchtigheid erin te brengen zoals underdog al zei in al zijn wijsheid)quote:
Ja, maar wat israel qua terrorisme aan het doen is zal alleen maar meer motivatie geven bij het volk om tegen ze te strijden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:57 schreef agter het volgende:
[..]
Er is echter wel een beperkte voorraad...
Hihi, dit soort luchtigheid komt goed.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Voel je vrij om die hier te posten (om wat luchtigheid erin te brengen zoals underdog al zei in al zijn wijsheid)
ga naar profielquote:Op donderdag 31 juli 2014 02:01 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hihi, dit soort luchtigheid komt goed.
Geen idee hoe ik plaatjes moet posten. Ik krijg zelfs, tot veler teleurstelling, mijn avatar niet meer terug.
Liberaler?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:49 schreef theunderdog het volgende:
Toont wel direct aan dat israel veel liberaler is dan al die andere landen in het Midden-Oosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja.quote:![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:06 schreef theunderdog het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best leuke meiden hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja.
Maar liberaler dan wat?Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: