abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142909425
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Uh?
Moet ik m nog uitleggen ook?
pi_142909430
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Moet ik m nog uitleggen ook?
Ja, misschien denk ik niet vulgair genoeg?
pi_142909435
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:40 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat recht hebben ze niet.. het afpakken van land van Palestijnen is verwerpelijk.
Ja, dat ben ik dan volledig met je eens. Maar dat is wel wat ze vanaf pakweg 1900 of zelfs 1850 geprobeerd en ook gedaan hebben.
Als je de Rijdende Rechter volgt: dat soort emoties, en dan niet op de schaal van een mens, maar op de schaal van een volk.
quote:
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_142909479
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:50 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja, dat ben ik dan volledig met je eens. Maar dat is wel wat ze vanaf pakweg 1900 of zelfs 1850 geprobeerd en ook gedaan hebben.
Als je de Rijdende Rechter volgt: dat soort emoties, en dan niet op de schaal van een mens, maar op de schaal van een volk.

Dat is ook de reden dat ik geen partij kies in dit conflict.. Hamas is kut, joodse kolonisten zijn kut, er is gewoon heel veel kut daar. De goedwillende burgers die gewoon in vrede willen leven zijn er wel, maar worden ondergesneeuwd helaas (of begraven door Israëlische bombardementen op dit moment)
pi_142909509
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:49 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Ik was sarcastisch man :')
Maar er zijn wel genoeg zionazi's die er plezier aan bleven
Sorry.
Dit onderwerp (en de tijd van de dag en mijn lege flessen) maken me wat ongevoelig voor satire, cynisme, sarcasme en dergelijke modulaties.
Komt bij dat er mensen zijn die van nature gestoord of beperkt zijn.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_142909520
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:52 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat is ook de reden dat ik geen partij kies in dit conflict.. Hamas is kut, joodse kolonisten zijn kut, er is gewoon heel veel kut daar. De goedwillende burgers die gewoon in vrede willen leven zijn er wel, maar worden ondergesneeuwd helaas (of begraven door Israëlische bombardementen op dit moment)
Ik denk dat er nog weinig "goedwillende burgers" over zijn, door al die ellende en haat.
Make my day!
  donderdag 31 juli 2014 @ 01:56:33 #47
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142909555
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:52 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

voor elk hamas lid dat gestorven is zullen er weer 4 opstaan
pi_142909571
quote:
Gadverdamme!
Dan wee ik wel betere!
pi_142909576
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:56 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

voor elk hamas lid dat gestorven is zullen er weer 4 opstaan
Er is echter wel een beperkte voorraad...
Make my day!
pi_142909577
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Toont wel direct aan dat israel veel liberaler is dan al die andere landen in het Midden-Oosten.
Zat ff op die pagina te kijken.. niet slecht wat ik voorbij zag komen :)
pi_142909603
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:57 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zat ff op die pagina te kijken.. niet slecht wat ik voorbij zag komen :)
Israëlische dames zijn over het algemeen erg knap.

Libanon is ook goed. ^O^

En Iran ook wel.
pi_142909605
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:57 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Gadverdamme!
Dan wee ik wel betere!
Voel je vrij om die hier te posten (om wat luchtigheid erin te brengen zoals underdog al zei in al zijn wijsheid)
  donderdag 31 juli 2014 @ 02:00:57 #53
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142909651
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:57 schreef agter het volgende:

[..]

Er is echter wel een beperkte voorraad...
Ja, maar wat israel qua terrorisme aan het doen is zal alleen maar meer motivatie geven bij het volk om tegen ze te strijden.
pi_142909663
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:58 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Voel je vrij om die hier te posten (om wat luchtigheid erin te brengen zoals underdog al zei in al zijn wijsheid)
Hihi, dit soort luchtigheid komt goed.
Geen idee hoe ik plaatjes moet posten. Ik krijg zelfs, tot veler teleurstelling, mijn avatar niet meer terug.
  donderdag 31 juli 2014 @ 02:02:42 #55
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142909676
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:01 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Hihi, dit soort luchtigheid komt goed.
Geen idee hoe ik plaatjes moet posten. Ik krijg zelfs, tot veler teleurstelling, mijn avatar niet meer terug.
ga naar profiel
dan naar usericon manager
dan uploaden

of klik gewoon op je avatar als je er al 1 had en klik daarop
pi_142909681
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:49 schreef theunderdog het volgende:
Toont wel direct aan dat israel veel liberaler is dan al die andere landen in het Midden-Oosten.
Liberaler?
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_142909706
pi_142909726
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:02 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Liberaler?
Ja.
pi_142909768
pi_142909797
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:06 schreef theunderdog het volgende:
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
[..]

Ja.
Best leuke meiden hoor.
Maar liberaler dan wat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')