abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142908836
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:17 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ze kunnen ook niet terug vanwege hun eigen gesneuvelden.. om het relatief hoge aantal gesneuvelden te rechtvaardigen moeten ze wel doorgaan. Die gasten zijn bijna allemaal rond de 20.. ook triest als je erover nadenkt.

[..]

Ja dat begrijp ik ook niet.. zou wel de verklaring willen horen van degenen die dat bombardement gepland hebben. Het lijkt op vergelding.. oorlogsmisdaad. Maar we weten niet wat het daadwerkelijke doel was.
De slechtste plaats waar je nu als jood kunt wonen is Israel. Niet vanwege de zogenaamde bedreiging door de moslimbuurlanden, want die hebben het veel te druk met zichzelf. Maar vanwege het beleid van je eigen, democratisch gekozen regering.
Die dwingt je om je al op jonge leeftijd te laten vervormen tot iemand die zijn/haar buren haat en zonder probleem mag pesten of doodschieten.

We weten niet wat het daadwerkelijke doel was. Je bedoelt: we weten niet wat het smoesje was.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_142908867
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:14 schreef Kees22 het volgende:

[..]

En wie denkt er nu serieus dat Hamas op deze manier te verslaan is?
De tijd zal het leren.. maar als Hamas weg is komt er wel weer iets anders voor in de plaats met fundamentalistische en destructieve plannetjes.. ISIS ofzo.

quote:
Dit wordt niet veel anders dan een Endlösung. Vroeg of laat.
Daar geloof ik niet in. Israel weet denk ik wel hoe ver ze kunnen gaan. Ze geven niet om Palestijnse mensenlevens maar genocide.. nee.

[/quote]
pi_142908873
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hoeft niet daar hebben ze Amerika voor. Als je maar vaak genoeg schiet, dan raakt je eigen ammo op den duur vanzelf op.
En dan durven ze te claimen dat ze de eerste verdediging van het westen tegen de moslimhorden zijn? Je moet maar durven?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_142908927
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:21 schreef Kees22 het volgende:

[..]

De slechtste plaats waar je nu als jood kunt wonen is Israel. Niet vanwege de zogenaamde bedreiging door de moslimbuurlanden, want die hebben het veel te druk met zichzelf. Maar vanwege het beleid van je eigen, democratisch gekozen regering.
Die dwingt je om je al op jonge leeftijd te laten vervormen tot iemand die zijn/haar buren haat en zonder probleem mag pesten of doodschieten.

We weten niet wat het daadwerkelijke doel was. Je bedoelt: we weten niet wat het smoesje was.
Aan de andere kant ... groei je op als moslim, dan krijg je met de paplepel ingegoten dat alle joden dood moeten.
pi_142909002
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:21 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ach dat weet ik niet.. veel joden willen er nog steeds graag wonen geloof ik, ze komen uit alle windstreken de boel koloniseren.

quote:
Het kan best dat het bedoeld was om te terroriseren, maar 100% zeker weet je het pas als er bewijs voor is. Goede propaganda voor Israel is het in ieder geval niet, dat filmpje zag ik steeds weer terugkomen.
pi_142909059
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:23 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

De tijd zal het leren.. maar als Hamas weg is komt er wel weer iets anders voor in de plaats met fundamentalistische en destructieve plannetjes.. ISIS ofzo.
Of een door Israel bedachte volgende groep. Hamas was ook bedacht als tegenhanger van El Fatah.
El Fatah wordt nu als irrelevant volkomen genegeerd, Hamas wordt als terroristische organisatie genegeerd. Win-win.
Jij doet nu net alsof Hamas erg slecht is, maar Israel heeft aan de wieg gestaan met geld en mogelijkheden.
quote:
[..]

Daar geloof ik niet in. Israel weet denk ik wel hoe ver ze kunnen gaan. Ze geven niet om Palestijnse mensenlevens maar genocide.. nee.

Nee, niet rechtstreeks. Zo slim zijn ze wel. Door het vernietigen van alle normale onderdelen van een land of volk. Lucht- en zeehaven kapot, elektriciteit kapot, alle in- en uitvoer geblokkeerd, alle verkeer van mensen geblokkeerd.
Als in een getto.
pi_142909161
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:31 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Of een door Israel bedachte volgende groep. Hamas was ook bedacht als tegenhanger van El Fatah.
El Fatah wordt nu als irrelevant volkomen genegeerd, Hamas wordt als terroristische organisatie genegeerd. Win-win.
Jij doet nu net alsof Hamas erg slecht is, maar Israel heeft aan de wieg gestaan met geld en mogelijkheden.
Waar baseer je op dat Hamas door Israel bedacht is? Bij mijn weten is Hamas een broertje van de Moslimbroederschap en dat fundamentalistische tuig heeft nog nooit iets positiefs voortgebracht. Ik vind Hamas inderdaad slecht.

quote:
Nee, niet rechtstreeks. Zo slim zijn ze wel. Door het vernietigen van alle normale onderdelen van een land of volk. Lucht- en zeehaven kapot, elektriciteit kapot, alle in- en uitvoer geblokkeerd, alle verkeer van mensen geblokkeerd.
Als in een getto.
Dat is vooral sinds Hamas het voor het zeggen heeft in de Gaza Strook. Misschien verandert er iets als die club weg is..
[/quote]
pi_142909166
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Aan de andere kant ... groei je op als moslim, dan krijg je met de paplepel ingegoten dat alle joden dood moeten.
Slaat nergens op: joden hebben eeuwen lang uitstekend gefunctioneerd in moslimstaten. Dus die paplepel is betrekkelijk nieuw.

Tegenwoordig is het een ander verhaal. Nu gaat het niet meer alleen om joden als gelovigen in het boek, nu gaat het ook over het gedrag van de joodse staat Israel. En dat is een schurkenstaat. D.w.z. een staat die zich niet aan de algemeen onder staten aanvaarde conventies van de VN schaart. Bijvoorbeeld aangaande het oorlogsrecht en de diverse resoluties aangaande bezette gebieden.
pi_142909182
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:35 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Slaat nergens op: joden hebben eeuwen lang uitstekend gefunctioneerd in moslimstaten. Dus die paplepel is betrekkelijk nieuw.

Tegenwoordig is het een ander verhaal. Nu gaat het niet meer alleen om joden als gelovigen in het boek, nu gaat het ook over het gedrag van de joodse staat Israel. En dat is een schurkenstaat. D.w.z. een staat die zich niet aan de algemeen onder staten aanvaarde conventies van de VN schaart. Bijvoorbeeld aangaande het oorlogsrecht en de diverse resoluties aangaande bezette gebieden.
Amen.
pi_142909232
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:28 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ach dat weet ik niet.. veel joden willen er nog steeds graag wonen geloof ik, ze komen uit alle windstreken de boel koloniseren.
Er zijn er ook genoeg die wegtrekken.
En inderdaad: ze komen koloniseren. En dat gaat altijd ten koste van anderen.
Wat geeft hun dat recht?
quote:
[..]

Het kan best dat het bedoeld was om te terroriseren, maar 100% zeker weet je het pas als er bewijs voor is. Goede propaganda voor Israel is het in ieder geval niet, dat filmpje zag ik steeds weer terugkomen.
Ken het hele filmpje niet, maar hoef nu ook niet meer.
  donderdag 31 juli 2014 @ 01:40:35 #31
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142909260
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:39 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Wat geeft hun dat recht?

[..]

het filmpje waarin er een hele woonwijk weggevaagd wordt wil je niet zien?!?!?
pi_142909269
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:39 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Wat geeft hun dat recht?

Dat recht hebben ze niet.. het afpakken van land van Palestijnen is verwerpelijk.

quote:
http://www.liveleak.com/view?i=c77_1406577312
pi_142909328
Even wat luchtigheid in dit conflict:

Veel Israëlische dames mogen mij ook wel onderdrukken. :9~
pi_142909347
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:35 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Waar baseer je op dat Hamas door Israel bedacht is? Bij mijn weten is Hamas een broertje van de Moslimbroederschap en dat fundamentalistische tuig heeft nog nooit iets positiefs voortgebracht. Ik vind Hamas inderdaad slecht.
Historie. Ik zou het terug moeten zoeken, maar ik denk dat Hamas ouder is dan de Moslimbroederschap. Israel zocht indertijd een tegenwicht tegen El Fatah en steunde dus de oprichting van Hamas.
Dat fundamentalistisch tuig nooit of althans zelden iets goeds voortbrengt, ben ik met je eens. Kijk dan eens naar Israel zelf.
quote:
[..]

Dat is vooral sinds Hamas het voor het zeggen heeft in de Gaza Strook. Misschien verandert er iets als die club weg is..
Ach welnee. Nederland heeft meebetaald aan de zeehaven en een Nederlands bedrijf had nauwe contacten met een Gazaanse bloemenkweker. Israelische bulldozers vernietigen de haven, Israelische gezagsdragers verbieden de handel in bloemen via de luchthaven. Die vervolgens gebombardeerd wordt.
Simpel.
pi_142909388
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:40 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

het filmpje waarin er een hele woonwijk weggevaagd wordt wil je niet zien?!?!?
Nee, natuurlijk niet.
Denk je dat ik het leuk vind om mensen en dingen en families kapot te zien gaan?
Ik ben geen XXXX!
pi_142909392
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:44 schreef theunderdog het volgende:

Veel Israëlische dames mogen mij ook wel onder drukken. :9~
Jij rolt graag in de stront?
pi_142909402
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:44 schreef theunderdog het volgende:

Veel Israëlische dames mogen mij ook wel onderdrukken. :9~
https://www.facebook.com/StandingWithIDF
pi_142909404
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij rolt graag in de stront?
Uh?
  donderdag 31 juli 2014 @ 01:49:00 #39
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142909413
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:47 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet.
Denk je dat ik het leuk vind om mensen en dingen en families kapot te zien gaan?
Ik ben geen XXXX!
Ik was sarcastisch man :')
Maar er zijn wel genoeg zionazi's die er plezier aan bleven
pi_142909418
quote:
Toont wel direct aan dat israel veel liberaler is dan al die andere landen in het Midden-Oosten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')