Het ging toch over Palestijnen? Oh Nee! Over zeuren en zieken. In dit land waar men het oh zo makkelijk heeft.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:45 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Het doel van die pro-IS-demonstratie is om te polariseren en te provoceren. Aan jouw reacties te zien is het hen prima gelukt. Wie is hier nu dom.
Wat bedoelt wordt waarschijnlijk is dat dat geloof dan niet meer echt zal spelen. Men zal eens wakker worden. Dat neem ik ook aan.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het uitroeien daarvan gaat dan weer tot meer fundamentalisme en dergelijke leiden.
Jij bent echter diegene die hapt. Die Isis leden zijn zich bewust van de nefatieve reacties en weerslag daarvan op moslims in het algemeen. Feitelijk gebruiken ze die negatieve weerslag, zoals je reacties in het vorige topic, om naïeve moslims mee te krijgen in hun retoriek dat ongelovigen of westerlingen het slechtste met hen voor hebben. Ze lijken dom, ze gedragen zich dom, maar ze weten prima het spel te spelen.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:43 schreef Marzoen het volgende:
[..]
Onzin. Men is er als bepaalde moslims erg duidelijk mee bezig. Niet de normale Nederlander. Maar dat is ook zo knap van die demonstraties. Het werkt averechts. En men heeft het zelf niet door. Hoe dom moet je dan zijn?
Welk spel? Het je enorm dom voor doen in Europa? Dat lukt. Waar zit de catch dan? Men is dom.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij bent echter diegene die hapt. Die Isis leden zijn zich bewust van de nefatieve reacties en weerslag daarvan op moslims in het algemeen. Feitelijk gebruiken ze die negatieve weerslag, zoals je reacties in het vorige topic, om naïeve moslims mee te krijgen in hun retoriek dat ongelovigen of westerlingen het slechtste met hen voor hebben. Ze lijken dom, ze gedragen zich dom, maar ze weten prima het spel te spelen.
Dan moeten die ook geslacht worden, met wortel en tak.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het uitroeien daarvan gaat dan weer tot meer fundamentalisme en dergelijke leiden.
Getuige zijn spoiler is dat niet wat er staat. Doet er verder niet toe. Mensen die denken dat de Islam over 50 jaar niet bestaat leven in fantasieland.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:00 schreef Marzoen het volgende:
[..]
Wat bedoelt wordt waarschijnlijk is dat dat geloof dan niet meer echt zal spelen. Men zal eens wakker worden. Dat neem ik ook aan.
De catch is dat jij het werk voor hun doet.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:03 schreef Marzoen het volgende:
[..]
Welk spel? Het je enorm dom voor doen in Europa? Dat lukt. Waar zit de catch dan? Men is dom.
Je kan natuurlijk ook kiezen om niet te reageren en on topic te reageren.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:57 schreef Mutant01 het volgende:
Knap hoe je mij beticht van het veranderen van omderwerp, terwijl ik louter op iemand reageerde die dat aspect naar boven bracht. Dat kan elke retard zien en nalezen in het vorige topic. Behalve jij dan. Nog knapper is om dan de discussie op de persoon te spitsen en diegene betichten van allerlei gevoeligheden. Well done.
Het maakt zichzelf grotendeels kapot. Mensen die nadenken keren zich al af. En ik ken de leuke moslims. Die gaan gewoon mee met de flow van normaal zijn. Dan kan je nog moslim zijn. Maar niet streng. Dat stopt. Dat is echt achterlijk.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Getuige zijn spoiler is dat niet wat er staat. Doet er verder niet toe. Mensen die denken dat de Islam over 50 jaar niet bestaat leven in fantasieland.
Nee. Dat men dom is. En daarom woont men in achterstandwijken. En ik niet. Men past hier niet inderdaad.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De catch is dat jij het werk voor hun doet.
Persoonlijk stoor ik mij meer aan figuren zoals jij die de problematiek van de intolerantie van de islam onder het kleed schuiven dan een stel van die reljongeren met isis vlaggen.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:02 schreef Mutant01 het volgende:
Jij bent echter diegene die hapt. Die Isis leden zijn zich bewust van de nefatieve reacties en weerslag daarvan op moslims in het algemeen. Feitelijk gebruiken ze die negatieve weerslag, zoals je reacties in het vorige topic, om naïeve moslims mee te krijgen in hun retoriek dat ongelovigen of westerlingen het slechtste met hen voor hebben. Ze lijken dom, ze gedragen zich dom, maar ze weten prima het spel te spelen.
Geloof jij dit werkelijk??quote:Op maandag 28 juli 2014 22:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ehm gewone leuke moslims volgen de islam gewoon hoor. Dat ze niet radicaal zijn maakt hen niet minder moslim. Deradicalisering zorgt niet voor minder islam.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:06 schreef Marzoen het volgende:
[..]
Het maakt zichzelf grotendeels kapot. Mensen die nadenken keren zich al af. En ik ken de leuke moslims. Die gaan gewoon mee met de flow van normaal zijn. Dan kan je nog moslim zijn. Maar niet streng. Dat stopt. Dat is echt achterlijk.
Nee. Dergelijke interessante aspecten laat ik niet varen. Het zou je sieren nog je excuses aan te bieden voor je misplaatste kruistocht.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:06 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook kiezen om niet te reageren en on topic te reageren.
Leuke moslims zijn leuk. Die hebben meestal ook niets met extremisten.....zeker niet uit Europa. Daar lacht men om. Van mij hoeft islam niet minder te worden. Wel moet men normaler doen. Als je je neerzet als dom en agressief gaat het nooit werken.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ehm gewone leuke moslims volgen de islam gewoon hoor. Dat ze niet radicaal zijn maakt hen niet minder moslim. Deradicalisering zorgt niet voor minder islam.
Ik weet dit. Hun doel is recruteren. Recruteren lukt alleen bij figuren die min of meer zichzelf buiten de maatschappij hebben geplaatst of zijn geplaatst. Die gasten zijn zeer bewust aan het stoken. En inderdaad dat geldt ook voor een voorpost bijv.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geloof jij dit werkelijk??
Zoek jij dat soort 'complotten'/strategieen ook achter demonstrerende kaalkopjes of zijn die wel gewoon dom?
Misschien moet men als moslims in het westen eens ingrijpen. Hoe denk je daar over?quote:Op maandag 28 juli 2014 22:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet dit. Hun doel is recruteren. Recruteren lukt alleen bij figuren die min of meer zichzelf buiten de maatschappij hebben geplaatst of zijn geplaatst. Die gasten zijn zeer bewust aan het stoken. En inderdaad dat geldt ook voor een voorpost bijv.
Welke misplaatste kruistocht? Nogmaals ik vind jou een engere gedachtegang hebben dan zo'n simpel rel figuur die de weg kwijt is (waarmee ik diegene niet vrijpleit). Jij verdedigt willens en wetens intolerantie, dat vind ik veel erger.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:12 schreef Mutant01 het volgende:
Nee. Dergelijke interessante aspecten laat ik niet varen. Het zou je sieren nog je excuses aan te bieden voor je misplaatste kruistocht.
Ik woon ook in een achterstandswijk ben universitair geschoold en heb een topbaan. En nu?quote:Op maandag 28 juli 2014 22:07 schreef Marzoen het volgende:
[..]
Nee. Dat men dom is. En daarom woont men in achterstandwijken. En ik niet. Men past hier niet inderdaad.
Het enge is dat veel radicale terroristen hier aan voldoen....quote:Op maandag 28 juli 2014 22:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik woon ook in een achterstandswijk ben universitair geschoold en heb een topbaan. En nu?
Dat lijkt mij uitstekend. De demonstraties tegen isis waren daar al een goede aanzet voor.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:17 schreef Marzoen het volgende:
[..]
Misschien moet men als moslims in het westen eens ingrijpen. Hoe denk je daar over?
Ik zou het liefste zien dat de normale moslim zich veel harder afzet tegen de moslimgekkies, dat er zeg maar een schisma in de "islamkerk" komt.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:13 schreef Marzoen het volgende:
[..]
Leuke moslims zijn leuk. Die hebben meestal ook niets met extremisten.....zeker niet uit Europa. Daar lacht men om. Van mij hoeft islam niet minder te worden. Wel moet men normaler doen. Als je je neerzet als dom en agressief gaat het nooit werken.
interessant. Hoe kom je aan deze wijsheid.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:19 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Het enge is dat veel radicale terroristen hier aan voldoen....
Dan zal je er iets aan moeten doen. Niet je verschuilen achter religie en 'broeders'. Laten zien dat je voor dit land staat en die rare zaken van bepaalde moslims niet accepteert. Doe jij dat? Het is heel simpel. Je kiest voor een kant. En ik ben niet tegen moslims die normaal kiezen. Maar uit ervaring zijn dat dat niet de jonge moslims uit een kanswijk in Nederland. Men is totaal verdwaalt en wordt niet eens meer serieus genomen door moslims uit arme landen. "Lekker makkelijk in Nederland wonen met een grote bek" en zo is het ook. Men durft niet eens te leven in thuisland.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik woon ook in een achterstandswijk ben universitair geschoold en heb een topbaan. En nu?
De framing van de 9/11-"terroristen" helpt niet mee, denk ik zo...quote:Op maandag 28 juli 2014 22:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
interessant. Hoe kom je aan deze wijsheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |