abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142829161
quote:
3s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:45 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Het doel van die pro-IS-demonstratie is om te polariseren en te provoceren. Aan jouw reacties te zien is het hen prima gelukt. Wie is hier nu dom.
Het ging toch over Palestijnen? Oh Nee! Over zeuren en zieken. In dit land waar men het oh zo makkelijk heeft.
pi_142829189
quote:
9s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het uitroeien daarvan gaat dan weer tot meer fundamentalisme en dergelijke leiden.
Wat bedoelt wordt waarschijnlijk is dat dat geloof dan niet meer echt zal spelen. Men zal eens wakker worden. Dat neem ik ook aan.
pi_142829245
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:43 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Onzin. Men is er als bepaalde moslims erg duidelijk mee bezig. Niet de normale Nederlander. Maar dat is ook zo knap van die demonstraties. Het werkt averechts. En men heeft het zelf niet door. Hoe dom moet je dan zijn?
Jij bent echter diegene die hapt. Die Isis leden zijn zich bewust van de nefatieve reacties en weerslag daarvan op moslims in het algemeen. Feitelijk gebruiken ze die negatieve weerslag, zoals je reacties in het vorige topic, om naïeve moslims mee te krijgen in hun retoriek dat ongelovigen of westerlingen het slechtste met hen voor hebben. Ze lijken dom, ze gedragen zich dom, maar ze weten prima het spel te spelen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142829302
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij bent echter diegene die hapt. Die Isis leden zijn zich bewust van de nefatieve reacties en weerslag daarvan op moslims in het algemeen. Feitelijk gebruiken ze die negatieve weerslag, zoals je reacties in het vorige topic, om naïeve moslims mee te krijgen in hun retoriek dat ongelovigen of westerlingen het slechtste met hen voor hebben. Ze lijken dom, ze gedragen zich dom, maar ze weten prima het spel te spelen.
Welk spel? Het je enorm dom voor doen in Europa? Dat lukt. Waar zit de catch dan? Men is dom.
  maandag 28 juli 2014 @ 22:04:50 #55
426473 .Exe
And Justice for All
pi_142829342
quote:
9s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het uitroeien daarvan gaat dan weer tot meer fundamentalisme en dergelijke leiden.
Dan moeten die ook geslacht worden, met wortel en tak.
Het houdt een keer op met de nuance w/
pi_142829349
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:00 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Wat bedoelt wordt waarschijnlijk is dat dat geloof dan niet meer echt zal spelen. Men zal eens wakker worden. Dat neem ik ook aan.
Getuige zijn spoiler is dat niet wat er staat. Doet er verder niet toe. Mensen die denken dat de Islam over 50 jaar niet bestaat leven in fantasieland.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142829386
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:03 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Welk spel? Het je enorm dom voor doen in Europa? Dat lukt. Waar zit de catch dan? Men is dom.
De catch is dat jij het werk voor hun doet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142829402
quote:
10s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:57 schreef Mutant01 het volgende:
Knap hoe je mij beticht van het veranderen van omderwerp, terwijl ik louter op iemand reageerde die dat aspect naar boven bracht. Dat kan elke retard zien en nalezen in het vorige topic. Behalve jij dan. Nog knapper is om dan de discussie op de persoon te spitsen en diegene betichten van allerlei gevoeligheden. Well done.
Je kan natuurlijk ook kiezen om niet te reageren en on topic te reageren.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_142829421
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Getuige zijn spoiler is dat niet wat er staat. Doet er verder niet toe. Mensen die denken dat de Islam over 50 jaar niet bestaat leven in fantasieland.
Het maakt zichzelf grotendeels kapot. Mensen die nadenken keren zich al af. En ik ken de leuke moslims. Die gaan gewoon mee met de flow van normaal zijn. Dan kan je nog moslim zijn. Maar niet streng. Dat stopt. Dat is echt achterlijk.
pi_142829455
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De catch is dat jij het werk voor hun doet.
Nee. Dat men dom is. En daarom woont men in achterstandwijken. En ik niet. Men past hier niet inderdaad.
pi_142829467
quote:
Persoonlijk stoor ik mij meer aan figuren zoals jij die de problematiek van de intolerantie van de islam onder het kleed schuiven dan een stel van die reljongeren met isis vlaggen.
pi_142829529
quote:

[..]

Geloof jij dit werkelijk?? :D

Zoek jij dat soort 'complotten'/strategieen ook achter demonstrerende kaalkopjes of zijn die wel gewoon dom?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142829567
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:06 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Het maakt zichzelf grotendeels kapot. Mensen die nadenken keren zich al af. En ik ken de leuke moslims. Die gaan gewoon mee met de flow van normaal zijn. Dan kan je nog moslim zijn. Maar niet streng. Dat stopt. Dat is echt achterlijk.
Ehm gewone leuke moslims volgen de islam gewoon hoor. Dat ze niet radicaal zijn maakt hen niet minder moslim. Deradicalisering zorgt niet voor minder islam.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142829659
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:06 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk ook kiezen om niet te reageren en on topic te reageren.
Nee. Dergelijke interessante aspecten laat ik niet varen. Het zou je sieren nog je excuses aan te bieden voor je misplaatste kruistocht.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142829681
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ehm gewone leuke moslims volgen de islam gewoon hoor. Dat ze niet radicaal zijn maakt hen niet minder moslim. Deradicalisering zorgt niet voor minder islam.
Leuke moslims zijn leuk. Die hebben meestal ook niets met extremisten.....zeker niet uit Europa. Daar lacht men om. Van mij hoeft islam niet minder te worden. Wel moet men normaler doen. Als je je neerzet als dom en agressief gaat het nooit werken.
pi_142829805
quote:
11s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Geloof jij dit werkelijk?? :D

Zoek jij dat soort 'complotten'/strategieen ook achter demonstrerende kaalkopjes of zijn die wel gewoon dom?
Ik weet dit. Hun doel is recruteren. Recruteren lukt alleen bij figuren die min of meer zichzelf buiten de maatschappij hebben geplaatst of zijn geplaatst. Die gasten zijn zeer bewust aan het stoken. En inderdaad dat geldt ook voor een voorpost bijv.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142829914
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik weet dit. Hun doel is recruteren. Recruteren lukt alleen bij figuren die min of meer zichzelf buiten de maatschappij hebben geplaatst of zijn geplaatst. Die gasten zijn zeer bewust aan het stoken. En inderdaad dat geldt ook voor een voorpost bijv.
Misschien moet men als moslims in het westen eens ingrijpen. Hoe denk je daar over?
pi_142829917
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:12 schreef Mutant01 het volgende:
Nee. Dergelijke interessante aspecten laat ik niet varen. Het zou je sieren nog je excuses aan te bieden voor je misplaatste kruistocht.
Welke misplaatste kruistocht? Nogmaals ik vind jou een engere gedachtegang hebben dan zo'n simpel rel figuur die de weg kwijt is (waarmee ik diegene niet vrijpleit). Jij verdedigt willens en wetens intolerantie, dat vind ik veel erger.
pi_142829951
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:07 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Nee. Dat men dom is. En daarom woont men in achterstandwijken. En ik niet. Men past hier niet inderdaad.
Ik woon ook in een achterstandswijk ben universitair geschoold en heb een topbaan. En nu?
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 28 juli 2014 @ 22:19:53 #70
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142830068
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik woon ook in een achterstandswijk ben universitair geschoold en heb een topbaan. En nu?
Het enge is dat veel radicale terroristen hier aan voldoen.... :Y
pi_142830177
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:17 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Misschien moet men als moslims in het westen eens ingrijpen. Hoe denk je daar over?
Dat lijkt mij uitstekend. De demonstraties tegen isis waren daar al een goede aanzet voor.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142830189
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:13 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Leuke moslims zijn leuk. Die hebben meestal ook niets met extremisten.....zeker niet uit Europa. Daar lacht men om. Van mij hoeft islam niet minder te worden. Wel moet men normaler doen. Als je je neerzet als dom en agressief gaat het nooit werken.
Ik zou het liefste zien dat de normale moslim zich veel harder afzet tegen de moslimgekkies, dat er zeg maar een schisma in de "islamkerk" komt.

Het zou onzin zijn normale moslims het wangedrag van de gekkies aan te rekenen en ze zijn er absoluut niet verantwoordelijk voor, maar voor de beeldvorming en de acceptatie van de normale islam door westerlingen en anderen zou het wel enorm veel helpen als er meer protest zou komen.

Las dat er een paar honderd Koerden protesteerden tegen ISIS. Dat dus, maar dan massaal.

Zie bijvoorbeeld deze miljoenen personen tellende protestmarsen (in de eerste zelf meegelopen, in de tweede liep Miss Escobar mee):
http://edant.clarin.com/diario/2000/01/24/i-02001d.htm
http://nl.wikipedia.org/wiki/Een_miljoen_stemmen_tegen_de_FARC
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_142830229
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:19 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Het enge is dat veel radicale terroristen hier aan voldoen.... :Y
interessant. Hoe kom je aan deze wijsheid.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142830250
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dan zal je er iets aan moeten doen. Niet je verschuilen achter religie en 'broeders'. Laten zien dat je voor dit land staat en die rare zaken van bepaalde moslims niet accepteert. Doe jij dat? Het is heel simpel. Je kiest voor een kant. En ik ben niet tegen moslims die normaal kiezen. Maar uit ervaring zijn dat dat niet de jonge moslims uit een kanswijk in Nederland. Men is totaal verdwaalt en wordt niet eens meer serieus genomen door moslims uit arme landen. "Lekker makkelijk in Nederland wonen met een grote bek" en zo is het ook. Men durft niet eens te leven in thuisland.
pi_142830275
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

interessant. Hoe kom je aan deze wijsheid.
De framing van de 9/11-"terroristen" helpt niet mee, denk ik zo... ;)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')