Maar hij was wel goede matties met de grootmoefti,quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:14 schreef Megumi het volgende:
[..]
In elk geval kun je wel de conclusie trekken dat de grootste joden moordenaar niet uit de islamitische cultuur komt. Historisch gezien dan.
Ik weet niet wie hier op Fok! allemaal moslim zijn. Maar ik zal eens een kijkje gaan nemen. Om eerlijk te zijn lees ik die topics ook niet echt vaak.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In het Palestina/Israel topic hier op Fok! zijn voldoende genuanceerde reacties van moslims te vinden. Dat jij het nog nooit gezien hebt is dan ook uiterst verbazingwekkend.
Aan de andere kant, moslims profileren zich in discussies niet altijd prominent als moslim. Je kan ze ook niet herkennen aan een tagje ofzo.
En Stalin althans in het begin. En ook met de Paus was de relatie redelijk goed.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maar hij was wel goede matties met de grootmoefti,
De katholieke kerk en Rusland waren dan ook flink anti-semitisch.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:20 schreef Megumi het volgende:
[..]
En Stalin althans in het begin. En ook met de Paus was de relatie redelijk goed.
Excuse me? Wat mankeert er aan mijn reaktie?quote:Een uiterst waardeloos onderzoekje weer. Het zijn bovendien ook uiterst gevaarlijke onderzoeken naar mijn mening, omdat veel mensen niet met de vermeende resultaten van een dergelijk onderzoek om kunnen gaan. En dat zien we al meteen aan de reactie van diegene die met het onderzoek aankomt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |