abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142826491
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus massamoorden en dergelijke zijn helemaal je ding. Aangezien de gedragingen van het Westen gedurende die periode niet als achterlijk bestempeld mogen worden. Weten we dat ook weer.
Neuh, maar als "het Westen" (oneens, zie discussie met DUTCHKO) "achterlijk" is gebaseerd op de historie, is Mohammed ook een pedofiel.

Van de geschiedenis moet je m.i. leren, het niet als wapen gebruiken om het heden te verwerken.

Idem met Israel (ontopic); niet het eeuwige gevecht "wie zijn de rechtmatige bewoners van Judea/Palestina" maar "hoe en wat hebben beide partijen de afgelopen tijd gedaan".

Daarin komt Israel toch echt als grotere agressor naar voren dan de Palestijnen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142826788
quote:
10s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Neuh, maar als "het Westen" (oneens, zie discussie met DUTCHKO) "achterlijk" is gebaseerd op de historie, is Mohammed ook een pedofiel.

Van de geschiedenis moet je m.i. leren, het niet als wapen gebruiken om het heden te verwerken.

Idem met Israel (ontopic); niet het eeuwige gevecht "wie zijn de rechtmatige bewoners van Judea/Palestina" maar "hoe en wat hebben beide partijen de afgelopen tijd gedaan".

Daarin komt Israel toch echt als grotere agressor naar voren dan de Palestijnen.
Hoevaak hoor je autochtonen dan niet hetzelfde zeggen over de gedragingen van de profeet. Doe je hetzelfde over het westen, dan ben je ineens een potentiële terrorist. Hypocrisie alom.

Verder blijkt maar weer dat je mijn post niet goed hebt gelezen. Ik stel namelijk dat de recente aanslagen niets te maken hebben met de gedragingen vsn het westen destijds. Het heeft dan ook niets met haat jegens het westen als oud kolonisator te maken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142826834
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoevaak hoor je autochtonen dan niet hetzelfde zeggen over de gedragingen van de profeet. Doe je hetzelfde over het westen, dan ben je ineens een potentiële terrorist. Hypocrisie alom.
Eens. Of je bekijkt de geschiedenis consequent, afgemeten naar de tijd, of je beschouwt alles op basis van de huidige moraal. Niet in het ene geval A en het andere B.

Daar wilde ik ook naartoe.

quote:
Verder blijkt maar weer dat je mijn post niet goed hebt gelezen. Ik stel namelijk dat de recente aanslagen niets te maken hebben met de gedragingen vsn het westen destijds. Het heeft dan ook niets met haat jegens het westen als oud kolonisator te maken.
Oh ik las je prima hoor. :*
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_142827058
quote:
19s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:04 schreef El_Matador het volgende:
Gefeliciteerd, je maakt het mutant01 echt te makkelijk.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_142827090
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:10 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, je maakt het mutant01 echt te makkelijk.
Nee hoor. :*

Maar misschien dat jou de Breivikmethode beter ligt, dat kan.

pi_142827146
quote:
19s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:04 schreef El_Matador het volgende:

Oh ik las je prima hoor. :*
Dan kan ik je reactie niet plaatsen. Maar goed ik ga verder chillen met al die antisemieten die dit land rijk is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142827173
quote:
9s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dan kan ik je reactie niet plaatsen. Maar goed ik ga verder chillen met al die antisemieten die dit land rijk is.
Doe dat. Ga ik die vreselijke katholieken hier verder uitroeien.

pi_142827174
quote:
11s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:11 schreef El_Matador het volgende:
Nee hoor. :*

Maar misschien dat jou de Breivikmethode beter ligt, dat kan.
Nou nee, ik ben niet zo van geweld. Wel van on-topic discussies en een juiste duiding.
pi_142827206
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:13 schreef truthortruth het volgende:
Wel van on-topic discussies en een juiste duiding.
Exact, ik dus ook.

maandag 28 juli 2014 @ 21:15:26 #35
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142827242
Hier geen antisemitisme onder de moslims. Voornamelijk een West - Europees probleem. Dus nee. Niet eens met TT.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_142827252
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Exact, ik dus ook.
Niet lullig bedoeld, maar daar ben je dan niet erg in geslaagd.
pi_142827265
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:15 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Niet lullig bedoeld, maar daar ben je dan niet erg in geslaagd.
Niet lullig bedoeld, maar dat is dan heel erg jouw mening.

maandag 28 juli 2014 @ 21:17:42 #38
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142827321
Moskee staat hier overigens naast de synagoge. Zie de mannetjes zelfs babbelen met elkaar.

Maar wie weet hebben ze het wel over het uitroeien van elkaar. Kan natuurlijk.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_142827467
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:13 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Nou nee, ik ben niet zo van geweld. Wel van on-topic discussies en een juiste duiding.
Juiste duiding? Je bedoelt te zeggen jouw duiding. Niet iedereen hoeft mee te gaan in bepaalde zuiver anti islam retoriek. Wanneer leer je dat eens?
Allah Al Watan Al Malik
pi_142827614
Vanuit de onderlaag van de islamitische bevolking brengt het weinig goeds hier. Er zijn ook leuke moslims. Wat is wie? Brengt Islam veel goeds? Nee.
pi_142827622
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:17 schreef Dven het volgende:
Moskee staat hier overigens naast de synagoge. Zie de mannetjes zelfs babbelen met elkaar.

ik zag gisteren een moslimman met baard en traditioneel islamitisch hoedje een synagoge een nieuwe laag verf geven. Onderhoud... betaald door de staat. Een moslimland.

Dergelijk antisemitisme kan toch niet heden ten dage!!
Allah Al Watan Al Malik
pi_142827986
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:21 schreef Mutant01 het volgende:
Juiste duiding? Je bedoelt te zeggen jouw duiding. Niet iedereen hoeft mee te gaan in bepaalde zuiver anti islam retoriek. Wanneer leer je dat eens?
Het ging mij erom dat je weer een compleet ander onderwerp erbij haalde dan het topic. En volgens mij doe je dat express, het onderwerp zelf is nogal gevoelig voor je.
pi_142828120
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:17 schreef Dven het volgende:

quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

ik zag gisteren een moslimman met baard en traditioneel islamitisch hoedje een synagoge een nieuwe laag verf geven. Onderhoud... betaald door de staat. Een moslimland.

Dergelijk antisemitisme kan toch niet heden ten dage!!
Onmogelijk, jullie zijn duidelijk aan het hallucineren. :P

Maar even serieus, antisemitisme is iets wat al eeuwenlang in Europa afspeelt. Beetje jammer om dan de islam hiervan volledig de schuld te geven.
ROBODEMONS..................|:(
pi_142828382
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:37 schreef Morrigan het volgende:

[..]

[..]

Maar even serieus, antisemitisme is iets wat al eeuwenlang in Europa afspeelt. Beetje jammer om dan de islam hiervan volledig de schuld te geven.
Onzin. Men is er als bepaalde moslims erg duidelijk mee bezig. Niet de normale Nederlander. Maar dat is ook zo knap van die demonstraties. Het werkt averechts. En men heeft het zelf niet door. Hoe dom moet je dan zijn?
pi_142828462
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:37 schreef Morrigan het volgende:

De schok na wo2 was anders dusdanig groot dat ik nog op school te leren kreeg 'dat nooit meer' . Maar ik begrijp dat in amsterdam west sommige leraren het onderwerp holocaust niet eens meer durven te bespreken. (Gelukkig verft er een moslimman met baard en traditioneel islamitisch hoedje een synagoge, dus dat maakt het dan weer goed...).
pi_142828491
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:43 schreef Marzoen het volgende:
Maar dat is ook zo knap van die demonstraties. Het werkt averechts. En men heeft het zelf niet door. Hoe dom moet je dan zijn?
Het doel van die pro-IS-demonstratie is om te polariseren en te provoceren. Aan jouw reacties te zien is het hen prima gelukt. Wie is hier nu dom.
-
  maandag 28 juli 2014 @ 21:49:42 #47
426473 .Exe
And Justice for All
pi_142828660
Islam? Wat is dat? Over een jaar of 50 bestaat dat bijna niet meer.
Uitgeroeid met wortel en tak w/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142829040
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:34 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Het ging mij erom dat je weer een compleet ander onderwerp erbij haalde dan het topic. En volgens mij doe je dat express, het onderwerp zelf is nogal gevoelig voor je.
Knap hoe je mij beticht van het veranderen van omderwerp, terwijl ik louter op iemand reageerde die dat aspect naar boven bracht. Dat kan elke retard zien en nalezen in het vorige topic. Behalve jij dan. Nog knapper is om dan de discussie op de persoon te spitsen en diegene betichten van allerlei gevoeligheden. Well done.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142829089
quote:
3s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:45 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Het doel van die pro-IS-demonstratie is om te polariseren en te provoceren. Aan jouw reacties te zien is het hen prima gelukt. Wie is hier nu dom.
Inderdaad? Werkt het? Nee. Dan ben ik niet dom.
pi_142829108
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:49 schreef .Exe het volgende:
Islam? Wat is dat? Over een jaar of 50 bestaat dat bijna niet meer.
Uitgeroeid met wortel en tak w/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het uitroeien daarvan gaat dan weer tot meer fundamentalisme en dergelijke leiden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')