abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142905825
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:44 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Niet alleen daar.. ik probeer enigszins objectief en rationeel naar dit conflict te kijken en het valt me op dat er ongelofelijk met 2 maten wordt gemeten door velen.. Er wordt (terecht) schande gesproken van buitenproportionele bombardementen van Israel op Gaza, terwijl het Midden Oosten 1 grote beerput is waarin moslims (soennieten) zich vreselijk misdragen en honderdduizenden doden vallen.. en daar wordt lang niet zoveel aandacht aan besteed.
Eens.
pi_142905935
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja en dan?
Ik denk dat Israël zich er geen ruk van aantrekt en gewoon doorgaat met waar het mee bezig is. Dit keer lijkt het er op alsof ze Hamas echt willen vernietigen i.p.v. stoppen en weer een paar jaar wapenstilstand, tot het geëtter weer van voren af aan begint. Zou de 3de keer zijn dan.

Het lijkt trouwens rustig in Gaza @ the moment. Bommen zijn echt op, blijkbaar :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2014 23:52:08 ]
pi_142905982
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik denk dat Israël zich er geen ruk van aantrekt en gewoon doorgaat waar het mee bezig is. Dit keer lijkt het er op alsof ze Hamas echt willen vernietigen i.p.v. stoppen en weer een paar jaar wapenstilstand, tot het geëtter weer van voren af aan begint. Zou de 3de keer zijn dan.
Sterker nog, ze willen Hamas zo graag vernietigen dat het niet uitmaakt hoeveel burgerslachtoffers het moeten ontgelden bij hun aanvallen.

En inderdaad, israel + de NAVO trekt zich geen moer aan van de kritiek richting Israel.
pi_142906160
quote:

[..]

Het lijkt mij redelijk correct om Obama boven die debiel van een Bush te zetten.
Ah, een makkelijk slachtoffer van een zeer succesvolle mediacampagne.

Je kon er bijna niet meer naast zitten. Obama is vele malen gevaarlijker dan Bush.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 30 juli 2014 @ 23:56:28 #255
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142906213
quote:

[..]

Het lijkt mij redelijk correct om Obama boven die debiel van een Bush te zetten.
Idd. Ik moet er niet aan denken in wat voor situatie we nu zouden zitten als een gek als Bush Jr. of McCain en/of Palin etc etc aan de macht waren geweest, met al die brandhaarden en 'uitdagingen' overal.

McCain schreeuwt bij zo'n beetje ieder conflict dat de USA er heen moet en de boel moet bombarderen.... (!)
pi_142906234
quote:
19s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je kon er bijna niet meer naast zitten. Obama is vele malen gevaarlijker dan Bush.
Want?
pi_142906256
quote:
99s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:56 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Idd. Ik moet er niet aan denken in wat voor situatie we nu zouden zitten als een gek als Bush Jr. of McCain en/of Palin etc etc aan de macht waren geweest, met al die brandhaarden en 'uitdagingen' overal.

McCain schreeuwt bij zo'n beetje ieder conflict dat de USA er heen moet en de boel moet bombarderen.... (!)
Inderdaad.. _O-
  woensdag 30 juli 2014 @ 23:58:11 #258
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142906297
quote:
19s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nou nee, hij is vele malen slimmer, maar hij is wel degelijk veel terughoudender in zijn agressie, en probeert uit alle macht geen nieuwe oorlogen aan te gaan.

Wat hij doet in Afghanistan, en qua NSA, dat is uiteraard verwerpelijk, en als hij echt ballen had zou hij Israel veroordelen, maar waarschijnlijk is hij dan binnen 3 weken dood.

Daarnaast heeft hij uitstekend gepresteerd wat betreft de economie in de USA, want dat had daar een gigantisch drama kunnen worden, en hoe het nu gaat, had destijds vrijwel niemand meer durven hopen. Nog steeds niet geweldig natuurlijk, maar wel al tijden weer in herstel en groeiende.
pi_142906390
quote:
99s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:58 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Nou nee, hij is vele malen slimmer, maar hij is wel degelijk veel terughoudender in zijn agressie, en probeert uit alle macht geen nieuwe oorlogen aan te gaan.

Spelen ook andere motieven mee denk ik.. de oorlogen in Irak en Afghanistan hebben gigantisch veel gekost.. veel soldaten gesneuveld.. de publieke opinie zal ook wel niet al te happig meer zijn op inmenging in buitenlandse conflicten.
  donderdag 31 juli 2014 @ 00:01:06 #260
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_142906411
Het is altijd zo makkelijk om te haten op de VS, maar zonder hun hadden we in Duits of Russisch zitten lullen hier. En zonder Israël hadden de Palestijnen waarschijnlijk wel oorlog met iemand anders. Dus hopelijk komt er snel een oplossing voor de palestina kwestie en dan moeten we blij zijn met een van de weinige democratische staten in het midden oosten.
pi_142906465
quote:

[..]

Wat hij doet in Afghanistan, en qua NSA, dat is uiteraard verwerpelijk, en als hij echt ballen had zou hij Israel veroordelen, maar waarschijnlijk is hij dan binnen 3 weken dood.

Daarnaast heeft hij uitstekend gepresteerd wat betreft de economie in de USA, want dat had daar een gigantisch drama kunnen worden, en hoe het nu gaat, had destijds vrijwel niemand meer durven hopen. Nog steeds niet geweldig natuurlijk, maar wel al tijden weer in herstel en groeiende.
_O-
pi_142906470
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:36 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

De joodse lobby in de USA is heel sterk.. Amerika zal altijd pro-Israel zijn. De EU onthoudt zich heel lafjes van het veroordelen van Israel.
Vanuit het Europese bedrijfsleven gebeurd dat wel alsmaar meer. Dat treft Israël harder dan een politicus die met een vingertje zwaait. Hiervoor moeten ze toch voor gaan uitkijken in de toekomst want dat begint alsmaar meer door te wegen.
pi_142906493
quote:

[..]

Jij denkt werkelijk dat Obama het beleid bepaalt?? :D

Obama is veel gevaarlijker omdat hij jou zo kan laten denken. Het is een sexy rockstar, half zwart (om mensen een racismestickertje te geven :') ), maar:
- de staatsschuld is nog nooit zo hard gegroeid als onder Barack Hussein Obama
- die Obamacare is een drama van jewelste (en alleen maar meer, meer, meer overheid)
- de wens van de VS was allang in Syrie te zitten, en Obama wilde dat ook graag. Alleen de andere landen hadden daar gelukkig geen trek in
- je eerste belofte is "change", daar is niets van terecht gekomen
- je tweede belofte is "ik sluit Guantanamo Bay", ehhhh?

Nee, Obama is een wolf in schaapskleren. Sexy gemarkete schaapskleren, dat wel.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

donderdag 31 juli 2014 @ 00:03:52 #264
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142906521
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:00 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Spelen ook andere motieven mee denk ik.. de oorlogen in Irak en Afghanistan hebben gigantisch veel gekost.. veel soldaten gesneuveld.. de publieke opinie zal ook wel niet al te happig meer zijn op inmenging in buitenlandse conflicten.
Uiteraard, maar tegelijkertijd worden oorlogen ook gebruikt om de economie weer te stimuleren. Veel van dat geld gaat gewoon naar Amerikaanse bedrijven natuurlijk. En sommige politici kiezen liever voor een conflict, want dan hebben ze een excuus voor hun waardeloze begroting.

Obama is gelukkig zeer terughoudend wat dat betreft, dus probeert het steeds diplomatiek op te lossen. Het is wel jammer hoe ze door blijven hameren op bijvoorbeeld Iran, want de redenen daarachter zijn uiteraard overduidelijk en doorzichtig, en ook daarin speelt Israel een rol...
pi_142906554
quote:
19s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

de wens van de VS was allang in Syrie te zitten, en Obama wilde dat ook graag. Alleen de andere landen hadden daar gelukkig geen trek in
-
Kan me dit niet voorstellen.. geen enkel weldenkend land wil zich in de beerput van Syrië storten.. je graaft je eigen graf en gooit hem zelf dicht
pi_142906559
quote:

[..]

Obama is veel gevaarlijker omdat hij jou zo kan laten denken. Het is een sexy rockstar, half zwart (om mensen een racismestickertje te geven :') ), maar:
- die Obamacare is een drama van jewelste (en alleen maar meer, meer, meer overheid)
- de wens van de VS was allang in Syrie te zitten, en Obama wilde dat ook graag. Alleen de andere landen hadden daar gelukkig geen trek in

We hadden het er uiteraard over hoe Obama internationaal te werk gaat.

Bush was veel oorlogszuchtiger dan Obama.
pi_142906562
quote:

[..]

GGG = 666

Zie je 'm?
pi_142906596
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:04 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Kan me dit niet voorstellen.. geen enkel weldenkend land wil zich in de beerput van Syrië storten.. je graaft je eigen graf en gooit hem zelf dicht
Want? als het van McCain afhangt dan pleegt de VS daar gewoon genocide.

Yolo.
  donderdag 31 juli 2014 @ 00:06:15 #269
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142906614
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:02 schreef theunderdog het volgende:

[..]

_O-
Ik meen het serieus. Als je in de USA ECHT tegen Israel in zou gaan, helemaal als je Barack Hussein Obama heet, dan staan er tientallen miljoenen Amerikanen te schuimbekken, waarschijnlijk met wapen in de aanslag.

En ook binnen Washington zit Israel natuurlijk tot de schouders diep in de reet van veel van die organisaties en politici.

Het zou geen verstandige keus zijn, laat ik het zo zeggen.
pi_142906618
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:03 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Uiteraard, maar tegelijkertijd worden oorlogen ook gebruikt om de economie weer te stimuleren. Veel van dat geld gaat gewoon naar Amerikaanse bedrijven natuurlijk. En sommige politici kiezen liever voor een conflict, want dan hebben ze een excuus voor hun waardeloze begroting.

Dat is wel zo, maar ik heb de cijfers niet bij de hand maar ik denk dat de Amerikaanse staatsschuld mede door die oorlogen tot extreme hoogte is gestegen.. de lasten van die oorlogen zijn dus groter dan de baten
pi_142906658
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:06 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik meen het serieus. Als je in de USA ECHT tegen Israel in zou gaan, helemaal als je Barack Hussein Obama heet, dan staan er tientallen miljoenen Amerikanen te schuimbekken, waarschijnlijk met wapen in de aanslag.

En ook binnen Washington zit Israel natuurlijk tot de schouders diep in de reet van veel van die organisaties en politici.

Het zou geen verstandige keus zijn, laat ik het zo zeggen.
Wat een onzin.. de echte yankees zijn maar voor een ding en dat is Amerika.
pi_142906669
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Want? als het van McCain afhangt dan pleegt de VS daar gewoon genocide.

Yolo.
McCain is dan ook niet weldenkend maar een halve gare roeptoeter
pi_142906670
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

GGG = 666

Zie je 'm?
Wat ik wel zie (en dat is ook precies bij Obama-Bush het geval) is een psychologisch effect. Naast Benito Barroso en Kaiser Hermann Von Rompuy I, ziet die sexy negert er ineens best verstandig/goed/betrouwbaar uit.

Een PhD in Constitutional Law en op Bush jr na is er geen president geweest die de Grondwet zo hard anaal verkracht heeft als Barakkieboy.

pi_142906687
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:07 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

McCain is dan ook niet weldenkend maar een halve gare roeptoeter
Eerder een psychopaat.

Want in principe kan het gewoon he.
pi_142906730
The Guardian heeft lef:

donderdag 31 juli 2014 @ 00:09:19 #276
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142906733
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:06 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat is wel zo, maar ik heb de cijfers niet bij de hand maar ik denk dat de Amerikaanse staatsschuld mede door die oorlogen tot extreme hoogte is gestegen.. de lasten van die oorlogen zijn dus groter dan de baten
Komt ook mede omdat de politiek daar er zelf voor kiest om 'Defensie' echt idioot duur te houden. Ook vanwege politieke reden trouwens. Het was zeker niet de oorzaak van de crisis, maar als je dan toch al in de shit zit, dan helpen die extra kosten natuurlijk niet mee...

.... aan de andere kant, nu ligt er een pijpleiding in Afghanistan en hebben ze weer goedkope access tot olie in Irak... dus uiteindelijk is dat een investering die ze doen met mensenlevens, en daar komen uiteindelijk oliedollars weer uit. Nog even los van Halliburton.
pi_142906734
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:07 schreef theunderdog het volgende:

[..]

De joodse lobby in Amerika is groot en Israel zal altijd het lastige neefje blijven van Amerika dat ze blijven steunen tot het uiterste.
  donderdag 31 juli 2014 @ 00:10:13 #278
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142906762
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:07 schreef theunderdog het volgende:

[..]

De echte yankees zien Israel zo'n beetje als hun 51ste staat. Die zijn dusdanig geïndoctrineerd dat ze denken dat als we Israel 'opgeven' , dat 1 dag later de terroristen in Amerika op de stoep staan....
pi_142906766
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:09 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

De joodse lobby in Amerika is groot en Israel zal altijd het lastige neefje blijven van Amerika dat ze blijven steunen tot het uiterste.
Dat zou betekenen dat Amerika ook stiekem anders wil.

Ik denk dat we eerder moeten erkennen dat Amerika gewoon geen fuck geeft.
pi_142906792
quote:
19s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat ik wel zie (en dat is ook precies bij Obama-Bush het geval) is een psychologisch effect. Naast Benito Barroso en Kaiser Hermann Von Rompuy I, ziet die sexy negert er ineens best verstandig/goed/betrouwbaar uit.

Een PhD in Constitutional Law en op Bush jr na is er geen president geweest die de Grondwet zo hard anaal verkracht heeft als Barakkieboy.
Barroso oogt mij het meest betrouwbaar.
  donderdag 31 juli 2014 @ 00:11:09 #281
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142906794
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
The Guardian heeft lef:

[ afbeelding ]
Check trouwens ook dat onderste artikel weer met Cameron :N De extraatjes gaan weer naar de rijkeren, zoals altijd. Rechts he!?
pi_142906814
quote:
The Guardian heeft lef:

[ afbeelding ]
_O_
  donderdag 31 juli 2014 @ 00:12:37 #283
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142906853
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Eerder een psychopaat.

Want in principe kan het gewoon he.
McCain is compleet gestoord. En het enge daaraan is, dat hij dan nog de 'verstandige' was, wanneer hij naast Palin stond.... (!) :')
  donderdag 31 juli 2014 @ 00:13:40 #284
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142906888
Niets over die aanslag op dat vluchtelingenkamp trouwens? Op the FP van the Guardian? Vond ik persoonlijk namelijk ook wel de moeite van het vermelden waard...
  donderdag 31 juli 2014 @ 00:13:52 #285
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142906894
quote:
The Guardian heeft lef:

[ afbeelding ]
ik kan geen reet van de tekst lezen, maar de titel is true
pi_142906925
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:12 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

McCain is compleet gestoord. En het enge daaraan is, dat hij dan nog de 'verstandige' was, wanneer hij naast Palin stond.... (!) :')
Palin is best een geil wijf.
pi_142906936
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:13 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

ik kan geen reet van de tekst lezen, maar de titel is true
De krant is nog niet officieel uit. Dit wordt de voorpagina.
  donderdag 31 juli 2014 @ 00:17:08 #288
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142907023
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:14 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Palin is best een geil wijf.
Ik krijg juist permanent een slappe van extreem domme vrouwen die hun bek niet kunnen houden met hun schreeuwerige zeikstem...

Verschrikkelijk wijf.
pi_142907050
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:17 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik krijg juist permanent een slappe van extreem domme vrouwen die hun bek niet kunnen houden met hun schreeuwerige zeikstem...

Verschrikkelijk wijf.
Ach, voor een nachtje.

Zo,n wijf is absoluut geen relatiemateriaal natuurlijk.
  donderdag 31 juli 2014 @ 00:19:16 #290
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142907105
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:17 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ach, voor een nachtje.

Zo,n wijf is absoluut geen relatiemateriaal natuurlijk.
Ik stap nog liever met George Clooney in bed.
pi_142907161
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je gaat niet janken op TV , zeker niet bij zoiets.

Professionaliteit is belangrijk.
Schandalig inderdaad, een beetje menselijkheid tonen.
pi_142907164
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:19 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik stap nog liever met George Clooney in bed.
Je kan haar gewoon niet hebben. :P

Straks stopt ze een granaat in je anus.
pi_142907179
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:21 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Schandelijk inderdaad, een beetje menselijkheid tonen.
Nee, onprofessioneel, niet schandelijk.
pi_142907207
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:21 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, onprofessioneel, niet schandelijk.
Was de emotie tijdens de toespraak van Timmermans bij de VN ook onprofessioneel? Had hij dat niet moeten doen?
pi_142907235
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:22 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Was de emotie tijdens de toespraak van Timmermans bij de VN ook onprofessioneel? Had hij dat niet moeten doen?
Dat had hij niet moeten doen inderdaad.
  donderdag 31 juli 2014 @ 00:24:01 #296
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142907242
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:21 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je kan haar gewoon niet hebben. :P

Straks stopt ze een granaat in je anus.
.... waarschijnlijk zou dat nog mijn fijnste ervaring zijn met haar....
pi_142907268
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:24 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

.... waarschijnlijk zou dat nog mijn fijnste ervaring zijn met haar....
Zou ze bijten tijdens het pijpen?
pi_142907282
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:22 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Dat was geacteerde emotie. Timmerfrans is eng.
  donderdag 31 juli 2014 @ 00:28:10 #299
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142907343
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:25 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Zou ze bijten tijdens het pijpen?
Nou ja, ze zuigt natuurlijk vooral. Daar staat ze om bekend.
pi_142907357
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat had hij niet moeten doen inderdaad.
Waarom zouden deze mensen niet mogen laten zien dat zoiets hun emotioneel raakt?

Het is toch een universeel en apolitiek (of dat zou het in ieder geval moeten zijn) statement wanneer je laat zien dat de dood van honderden onschuldige burgers en kinderen je raakt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')