daarom ook 'mensen'quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze missen vooral erg veel empathie richting de Arabieren.
Begin vorige eeuw was er ook een Oostenrijker die zo over de Joden dacht.. de rest is geschiedenis.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze beschouwen Arabieren gewoon niet als mensen. Eerder speeltjes, die je kapot kan tot zelfs moet maken.
Wij werden een jaartje of 5 bezet en onderdrukt door de Duitsers, en 30-40 jaar laten was er nog steeds een 'haat' tegen de moffen. In het begin natuurlijk sterker, en dat is langzaam afgezwakt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:32 schreef paddy het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk dat het van Israël alleen komt? Ja, ik geloof meteen dat er ouders zijn die hun kinderen opvoeden met haar in Israël, maar dat is andersom niet minder. Zelfs kinderprogramma's worden hier aan geweid. De aankomende generatie is dus nog erger.
Ik heb trouwens enorm veel respect voor het rode kruis die toch neutraal de mensen in Israël willen en kunnen verzorgen, en tegelijk ook de gewonden in Gaza.
Uhhhh... dus?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:37 schreef Trebo het volgende:
[..]
Begin vorige eeuw was er ook een Oostenrijker die zo over de Joden dacht.. de rest is geschiedenis.
Dat de VS Israel maar steunt en steunt en wapens aan blijft leveren is echt onvoorstelbaar.
Dat is geopolitiek, dat kan ik van een psychopaat best begrijpen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:37 schreef Trebo het volgende:
Dat de VS Israel maar steunt en steunt en wapens aan blijft leveren is echt onvoorstelbaar.
Je zou denken dat ze daar van geleerd zouden hebben. Om mensen als mensen te zien bedoel ik dan.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:37 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb al een schijthekel aan de NS iedere keer wanneer mijn trein te laat komt.
Precies, de haat die de Palestijnen jegens de israeli's hebben snap ik gewoon 100%. Andersom is het gewoon propagandaquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wij werden een jaartje of 5 bezet en onderdrukt door de Duitsers, en 30-40 jaar laten was er nog steeds een 'haat' tegen de moffen. In het begin natuurlijk sterker, en dat is langzaam afgezwakt.
De Palestijnen hebben het veel zwaarder dan wij het hier ooit gehad hebben. Veel langer bezet, geen enkele hulp of aandacht of erkenning vanuit de meeste andere landen, en steeds meer land afgepikt en onschuldige burgers zinloos afgeslacht, nog even los van de dagelijkse realiteit van geen schoon water, bijna geen electriciteit, geen bouwmaterialen, dieren die afgeslacht worden door Israel (schaarste aan vlees en eieren dus...), geen economie, etc etc.
Het is een apartheidsstaat.
Natuurlijk zal er daar haat zijn tegen Israel. In mijn ogen ook 100% terecht. Ik heb al een schijthekel aan de NS iedere keer wanneer mijn trein te laat komt.
Totale waanzin inderdaad.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is geopolitiek, dat kan ik van een psychopaat best begrijpen.
Dat mensen "trots" foto's van dode Palestijnse kindjes op Facebook en FOK! plaatsen, vind ik echt vele malen erger.
Integendeel, nu is het hun beurt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:39 schreef Trebo het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze daar van geleerd zouden hebben. Om mensen als mensen te zien bedoel ik dan.
Exact. Als er nu iets historisch-ironisch is, zijn het wel joden die Lebensraum zoeken, kampen bouwen en mensen als tweederangsburgers behandelen...quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:39 schreef Trebo het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze daar van geleerd zouden hebben. Om mensen als mensen te zien bedoel ik dan.
Hitler heeft daar een bekende quote overquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact. Als er nu iets historisch-ironisch is, zijn het wel joden die Lebensraum zoeken, kampen bouwen en mensen als tweederangsburgers behandelen...
Die VN ook.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Integendeel, nu is het hun beurt.
Is dat ironisch?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact. Als er nu iets historisch-ironisch is, zijn het wel joden die Lebensraum zoeken, kampen bouwen en mensen als tweederangsburgers behandelen...
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die VN ook.
Ongestraft Palestijnen discrimineren maar zwarte piet is me toch een racistisch feest!
Hand im Hand, Kameraden?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hitler heeft daar een bekende quote over
Dat hele volk is gehersenspoeld. Totale gekte. Tuurlijk, Hamas wast z'n handen ook niet in onschuld, maar wat Israel doet is schandalig.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
... en dan zie ik vand e week een Palestijnse man tussen de puinhopen staan, en de reporter vraagt hem: Kunnen Palestijnen en Joden/;Israeli's ooit nog vreedzaam met elkaar leven? En die man roept met beide armen wijd "TUURLIJK! Als 2 onafhankelijke staten naast elkaar, als gelijken!"quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Precies, de haat die de Palestijnen jegens de israeli's hebben snap ik gewoon 100%. Andersom is het gewoon propaganda
Het was een school van de VN en er lagen twintig raketten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zag een uurtje geleden ofzo de VN spokesman vanuit Gaza, en die vondsten van die raketten werden gedaan door de VN zelf, verstopt in LEGE gebouwen van de VN, en zij hebben het toen zelf aangegeven bij alle partijen.
Dus het is niet alsof de raketten in gebouwen lagen die gebruikt werden, en dat geeft Israel geen enkel recht om dan maar gewoon willekeurig op VN gebouwen te gaan schieten (6 inmiddels, volgens mij), met vele tientallen onschuldige doden als gevolg, die daar kwamen om te schuilen.
Heb je de berichten van het rode kruis al gelezen? Daar riepen mensen op vooral niet te doneren, want ze hielpen ook joodse slachtoffers en die moesten kapot. En ja, zo ook andersom. Nog veel meer haat gezien in reacties. Ook naar autochtone Nederlanders toe, en moslims en joden toe. Dat de mensen van het rode hun leven wagen in oorlogsgebieden zonder naar afkomst te kijken boeit niet. Hun eigen haat is belangrijkerquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:23 schreef theunderdog het volgende:
Die Israëlische mensen op twitter die triest doen over de doden IDF soldaten, en zich blij maken over dode Palestijnse kindjes..
Wtf he..![]()
De VS beheert de wereld, want US dollar is DE internationale valuta, en in feite runnen ze alles, want ze hebben dus ook de grote wereldbanken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:45 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dat hele volk is gehersenspoeld. Totale gekte. Tuurlijk, Hamas wast z'n handen ook niet in onschuld, maar wat Israel doet is schandalig.
Maar het heeft een vrijbrief, want het wordt gesteund door het machtigste land ter wereld. En niemand doet er iets tegen, omdat ze het allemaal in hun broek doen voor de VS.
Je vergeet de rest van de zin te quotenquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Logisch, anders zouden het kaalkopjes zijn.
quote:maar dat is andersom niet minder. Zelfs kinderprogramma's worden hier aan geweid. De aankomende generatie is dus nog erger.
Gaat niet gebeuren.. zelfde als de sancties tegen Rusland. De hele economie zit wereldwijd aan elkaar verbonden, met zowel geld als producten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De enige kans is een wereldwijde boycot van Israel, dus geen Intel meer kopen enzo.
Je verneukt mijn grap en dan mij ook nog terechtwijzen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Je vergeet de rest van de zin te quoten
[..]
Dat die geen vagina heeft, is wel groot nieuws.quote:
Je leest niet. De raketten lagen in een lege school. Dat die dan beschoten werd vanwege die raketten, is begrijpelijk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:47 schreef paddy het volgende:
[..]
Het was een school van de VN en er lagen twintig raketten.
Je gaat in een oorlog geen munitiedepot proberen onschadelijk te maken als vijand? Die is nieuw voor mij
wutquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat die geen vagina heeft, is wel groot nieuws.
Van wie denk je dat die nieuwe baby is...?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:52 schreef Trebo het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren.. zelfde als de sancties tegen Rusland. De hele economie zit wereldwijd aan elkaar verbonden, met zowel geld als producten.
Boycotten heeft net zoveel kans van slagen als neuken met Doutzen Kroes
Een blank aziatisch baby'tje met een yaksik?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Van wie denk je dat die nieuwe baby is...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een blank aziatisch baby'tje met een yaksik?Hooi Yaksik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Israel krijg je daar een onderscheiding voor.quote:
Komt zo'n sexy IDF-snolletje dat dan brengen... voordat ze weer terugkeert naar het front om babies te bombarderen...!?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In Israel krijg je daar een onderscheiding voor.
Zorg jij dan dat ze niet meer kan lopen en die bermbom afgaat?quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Komt zo'n sexy IDF-snolletje dat dan brengen... voordat ze weer terugkeert naar het front om babies te bombarderen...!?
Ik heb geen bermbom nodig om een vrouw niet meer te kunnen laten lopen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zorg jij dan dat ze niet meer kan lopen en die bermbom afgaat?
Wanneer ben je hier ooit geweest? Waar haal jij je informatie vandaan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wij werden een jaartje of 5 bezet en onderdrukt door de Duitsers, en 30-40 jaar laten was er nog steeds een 'haat' tegen de moffen. In het begin natuurlijk sterker, en dat is langzaam afgezwakt.
De Palestijnen hebben het veel zwaarder dan wij het hier ooit gehad hebben. Veel langer bezet, geen enkele hulp of aandacht of erkenning vanuit de meeste andere landen, en steeds meer land afgepikt en onschuldige burgers zinloos afgeslacht, nog even los van de dagelijkse realiteit van geen schoon water, bijna geen electriciteit, geen bouwmaterialen, dieren die afgeslacht worden door Israel (schaarste aan vlees en eieren dus...), geen economie, etc etc.
Natuurlijk zal er daar haat zijn tegen Israel. In mijn ogen ook 100% terecht. Ik heb al een schijthekel aan de NS iedere keer wanneer mijn trein te laat komt.
Mensen proberen om te praten heeft geen zin, dat weet je ook wel, zeker niet gezien de huidige strijd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:51 schreef SilkTie het volgende:
Ik dacht, laat ik na een lange afwezigheid maar weer eens langskomen ... Misschien beter van niet ...
Tot een paar jaar geleden postte ik redelijk actief in deze topicreeks, totdat ook ik geen 25 uur in een dag kon proppenquote:Op donderdag 31 juli 2014 09:55 schreef Karrs het volgende:
[..]
Mensen proberen om te praten heeft geen zin, dat weet je ook wel, zeker niet gezien de huidige strijd.
Maar wat mij betreft ben je welkom, want een observatie vanuit het gebied zelf is hard nodig. Het kan helpen om zaken in perspectief te zetten; er lopen hier zeer veel mensen rond die eenzijdige informatie plaatsen.
Een vraag: is de bezetting voor de Palestijnen voorbij? Als we toch een vergelijking maken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:51 schreef SilkTie het volgende:
Ik dacht, laat ik na een lange afwezigheid maar weer eens langskomen ... Misschien beter van niet
Wat heeft Nederland gedaan na de bezetting?
Waar zijn de nederzettingen in Gaza?quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:54 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Een vraag: is de bezetting voor de Palestijnen voorbij? Als we toch een vergelijking maken.
Je kritiek op Hamas is wel legitiem, maar laten we niet doen alsof met het verdwijnen van Hamas de zaak opgelost is. Allesbehalve, de Israelische nederzettingen en bezetting gaat hard verder namelijk.
Hehe, eindelijk een insider die wel weet het het echt werkt daar.quote:
Als ze Israel aanvallen vanuit de Westbank waar wel circa 500.000 kolonisten zijn en velen nederzettingen heb je er minder problemen mee?quote:
Met als enige oplossing het vertrek of de uitroeiing van een van beide partijen ?quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:01 schreef Aloulou het volgende:
Jij erkent blijkbaar niet dat de voortdurende nederzettingen en bezetting een gigantisch probleem zijn in dit conflict? Dit is een vraag.
Nee.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:08 schreef UncleScorp het volgende:
Met als enige oplossing het vertrek of de uitroeiing van een van beide partijen ?
(dit is ook een vraag)
anti-NSemiet!quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat ligt aan de onverzettelijkheid van 1 van die partijen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:08 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Met als enige oplossing het vertrek of de uitroeiing van een van beide partijen ?
(dit is ook een vraag)
Nee maar ik vermoed dat stoppen niet voldoende zal zijn. Dat zou inhouden dat hetgeen er al staat getolereerd zal worden ?quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:23 schreef Aloulou het volgende:
Nee.
Stoppen van Oost-Jeruzalem en Westbank volpompen met nederzettingen staat gelijk aan "uitroeieng van Israel"?
Buiten Israel is er consensus over de grenzen van '67. Maar als Israel moeilijk blijft doen, blijft er niets anders over dan uitroeiing van 1 van beide partijen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:27 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nee maar ik vermoed dat stoppen niet voldoende zal zijn. Dat zou inhouden dat hetgeen er al staat getolereerd zal worden ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |