abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142910148
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:37 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Jawel. Met veel bloedvergieten.

Eerst 'kregen' ze land van de Engelsen. Land dat de Britten helemaal niet zomaar aan een ander volk mochten toewijzen btw.

Vervolgens hebben ze steeds meer en meer en meer land gepikt, zoals ze nu ook aan het doen zijn, want alles lijkt erop dat ze ook nu weer een stuk van de Gaza-strook zullen inpikken. En dat gaat al vele tientallen jaren zo. Veel bloedvergieten, onschuldige burgers afslachten, en daarna claimen dat je het terrein 'gewonnen' hebt.

Net zoals wanneer ik jou in elkaar trap ik ook opeens je huis mag toeeigenen.
Wie zijn "ze" in deze?
  donderdag 31 juli 2014 @ 02:39:04 #102
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142910152
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:38 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wie zijn "ze" in deze?
de Joden
pi_142910158
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:39 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

de Joden
:P
pi_142910161
quote:

[..]

Eerst 'kregen' ze land van de Engelsen. Land dat de Britten helemaal niet zomaar aan een ander volk mochten toewijzen btw.

Vervolgens hebben ze steeds meer en meer en meer land gepikt, zoals ze nu ook aan het doen zijn, want alles lijkt erop dat ze ook nu weer een stuk van de Gaza-strook zullen inpikken. En dat gaat al vele tientallen jaren zo. Veel bloedvergieten, onschuldige burgers afslachten, en daarna claimen dat je het terrein 'gewonnen' hebt.

Ik vrees dat "de undertrol" in dit geval allang knock-out op de grond ligt...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 31 juli 2014 @ 02:40:25 #105
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910162
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:38 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wie zijn "ze" in deze?
In het eerste geval de 'joden', want het ging erom dat de joden een eigen plek kregen waar ze veilig zouden zijn.

Vervolgens is 'ze' extremistische zionisten, die koste wat het kost meer en meer willen, en daarbij schuwen ze massamoord en oorlogsmisdaden niet.
  donderdag 31 juli 2014 @ 02:41:20 #106
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142910169
quote:

[..]

je hebt het stuk overgeslagen van de 450+ dorpen die platgelegd zijn en ontvolkt zijn om ruimte te maken voor de joden, en de vele Palestijnen die verdreven zijn ook
pi_142910174
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:40 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

In het eerste geval de 'joden', want het ging erom dat de joden een eigen plek kregen waar ze veilig zouden zijn.

Vervolgens is 'ze' extremistische zionisten, die koste wat het kost meer en meer willen, en daarbij schuwen ze massamoord en oorlogsmisdaden niet.
Elk ander land in de wereld zou compleet platgebombardeerd worden als ze zouden flikken wat de zionisten doen.

Maar Israel mag dat want 70 jaar geleden zijn er 6 miljoen getrakteerd op een portie Zyklon B.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_142910178
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:40 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik moet mijn woorden inderdaad terugnemen.

Volgens wetenschappelijk onderzoek bestaat er wel degelijk zoiets als een Joods-volk. En helaas voor de mensen die zeggen dat ze aan landjepik hebben gedaan, hun oorsprong vindt plaats in het Midden-Oosten.
pi_142910188
quote:
12s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Elk ander land in de wereld zou compleet platgebombardeerd worden als ze zouden flikken wat de zionisten doen.

Maar Israel mag dat want 70 jaar geleden zijn er 6 miljoen getrakteerd op een portie Zyklon B.
:r
  donderdag 31 juli 2014 @ 02:45:24 #110
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142910206
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik moet mijn woorden inderdaad terugnemen.

Volgens wetenschappelijk onderzoek bestaat er wel degelijk zoiets als een Joods-volk. En helaas voor de mensen die zeggen dat ze aan landjepik hebben gedaan, hun oorsprong vindt plaats in het Midden-Oosten.
neger wat?
pi_142910218
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:43 schreef theunderdog het volgende:

[..]

:r
Een groot deel van mijn eigen familie zat daarbij.

Zie het maar als joodse humor. :*

donderdag 31 juli 2014 @ 02:48:57 #112
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910231
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:41 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

je hebt het stuk overgeslagen van de 450+ dorpen die platgelegd zijn en ontvolkt zijn om ruimte te maken voor de joden, en de vele Palestijnen die verdreven zijn ook
Tja, ik ga niet iedere post de complete lijst van misdaden van Israel blijven herhalen natuurlijk. Op een gegeven moment hoop je dat zoiets als algemene kennis erin is geslopen bij de andere partij.

En natuurlijk, die hoop is tegen beter weten in, maar goed, het is laat en ik ben lui... :P
pi_142910238
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:45 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

neger wat?
Wat?

http://www.npowetenschap.(...)den-uitgeplozen.html

Maar het is genuanceerder, want: http://www.volkskrant.nl/(...)orsprong-Joden.dhtml

Maar een ding is zeker: Een Jood heeft qua DNA meer gemeen met een andere Jood dan met een niet-Jood.

Je kunt dus ook genetisch spreken over het Joodse volk.
pi_142910246
quote:
18s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een groot deel van mijn eigen familie zat daarbij.

Zie het maar als joodse humor. :*
Jij bent Jood?
pi_142910251
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij bent Jood?
Mijn mama niet, dus ik ook niet.

Noch Jood, noch jood. Een atheistische goj.

pi_142910257
quote:
12s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mijn mama niet, dus ik ook niet.

Noch Jood, noch jood. Een atheistische goj.
Je bent genetisch wel joods. :P
  donderdag 31 juli 2014 @ 02:51:50 #117
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142910259
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:48 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Tja, ik ga niet iedere post de complete lijst van misdaden van Israel blijven herhalen natuurlijk. Op een gegeven moment hoop je dat zoiets als algemene kennis erin is geslopen bij de andere partij.

En natuurlijk, die hoop is tegen beter weten in, maar goed, het is laat en ik ben lui... :P
Nee snap ik, anders ben je een aantal uur bezig met 1 post.

Maar dat van het ontvolken en platleggen is wel iets triviaals aan mensen die beweren dat de joden niks gestolen/misdaans hebben destijds
  donderdag 31 juli 2014 @ 02:52:43 #118
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910267
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wat?

Maar het is genuanceerder, want: http://www.volkskrant.nl/(...)orsprong-Joden.dhtml

Maar een ding is zeker: Een Jood heeft qua DNA meer gemeen met een andere Jood dan met een niet-Jood.

En ik heb misschien een stukje DNA van Genghis Khan in me zitten: Heb ik nu recht op mijn eigen huis en een gnoe, ergens in Mongolië?

Mongool Yi-Long grappen incoming in ....3....2...1... GO!!!
pi_142910271
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:52 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

En ik heb misschien een stukje DNA van Genghis Khan in me zitten: Heb ik nu recht op mijn eigen huis en een gnoe, ergens in Mongolië?

Nee, ik praat de nederzettingen dan ook niet goed.
  donderdag 31 juli 2014 @ 02:53:46 #120
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910276
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:51 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Nee snap ik, anders ben je een aantal uur bezig met 1 post.

Maar dat van het ontvolken en platleggen is wel iets triviaals aan mensen die beweren dat de joden niks gestolen hebben destijds
Klopt, en bij nieuwkomers zou ik het er dan wellicht nog wel bij vertellen, maar Underdog blaft al een poosje mee, volgens mij, dus die zou inmiddels die filmpjes en bronnen ook wel gezien moeten hebben...!?
pi_142910281
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:42 schreef theunderdog het volgende:
En helaas voor de mensen die zeggen dat ze aan landjepik hebben gedaan, hun oorsprong vindt plaats in het Midden-Oosten.
De Palestijnse vluchtelingen met hun oorsprong hebben dus ook en eigenlijk meer recht (want recenter dan 2000 jaar geleden) om weer aan "terug landje pik te doen"? Is dat wat je zegt?
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  donderdag 31 juli 2014 @ 02:54:21 #122
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142910283
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wat?

Wat je nu zegt ben ik het met je eens, maar ik snap de link tussen 'geen landjepik' omdat 'oorsprong in het midden oosten' niet.
pi_142910288
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:52 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Een gnoe? :?

Bedoel je geen yak?

donderdag 31 juli 2014 @ 02:55:01 #124
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910290
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:53 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, ik praat de nederzettingen dan ook niet goed.
Maar deze hele massamoord is nu juist om extra plaats te maken voor die groei van die Israelische bevolking, waaronder veel extreem-radicale kolonisten. Ze pikken steeds meer land in om te kunnen voorzien in de bevolkingsgroei.
pi_142910294
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:54 schreef Aloulou het volgende:

[..]

De Palestijnse vluchtelingen met hun oorsprong hebben dus ook en eigenlijk meer recht (want recenter dan 2000 jaar geleden) om weer aan "terug landje pik te doen"? Is dat wat je zegt?
Nee, schatje. :*

Dat is niet wat ik zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')