Check trouwens ook dat onderste artikel weer met Cameronquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
The Guardian heeft lef:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
The Guardian heeft lef:
[ afbeelding ]
McCain is compleet gestoord. En het enge daaraan is, dat hij dan nog de 'verstandige' was, wanneer hij naast Palin stond.... (!)quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Eerder een psychopaat.
Want in principe kan het gewoon he.
ik kan geen reet van de tekst lezen, maar de titel is truequote:Op donderdag 31 juli 2014 00:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
The Guardian heeft lef:
[ afbeelding ]
Palin is best een geil wijf.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
McCain is compleet gestoord. En het enge daaraan is, dat hij dan nog de 'verstandige' was, wanneer hij naast Palin stond.... (!)
De krant is nog niet officieel uit. Dit wordt de voorpagina.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik kan geen reet van de tekst lezen, maar de titel is true
Ik krijg juist permanent een slappe van extreem domme vrouwen die hun bek niet kunnen houden met hun schreeuwerige zeikstem...quote:
Ach, voor een nachtje.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik krijg juist permanent een slappe van extreem domme vrouwen die hun bek niet kunnen houden met hun schreeuwerige zeikstem...
Verschrikkelijk wijf.
Ik stap nog liever met George Clooney in bed.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ach, voor een nachtje.
Zo,n wijf is absoluut geen relatiemateriaal natuurlijk.
Schandalig inderdaad, een beetje menselijkheid tonen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je gaat niet janken op TV , zeker niet bij zoiets.
Professionaliteit is belangrijk.
Je kan haar gewoon niet hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik stap nog liever met George Clooney in bed.
Nee, onprofessioneel, niet schandelijk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:21 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Schandelijk inderdaad, een beetje menselijkheid tonen.
Was de emotie tijdens de toespraak van Timmermans bij de VN ook onprofessioneel? Had hij dat niet moeten doen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, onprofessioneel, niet schandelijk.
Dat had hij niet moeten doen inderdaad.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:22 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Was de emotie tijdens de toespraak van Timmermans bij de VN ook onprofessioneel? Had hij dat niet moeten doen?
.... waarschijnlijk zou dat nog mijn fijnste ervaring zijn met haar....quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je kan haar gewoon niet hebben.![]()
Straks stopt ze een granaat in je anus.
Zou ze bijten tijdens het pijpen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
.... waarschijnlijk zou dat nog mijn fijnste ervaring zijn met haar....
Dat was geacteerde emotie. Timmerfrans is eng.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:22 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Was de emotie tijdens de toespraak van Timmermans bij de VN ook onprofessioneel? Had hij dat niet moeten doen?
Nou ja, ze zuigt natuurlijk vooral. Daar staat ze om bekend.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zou ze bijten tijdens het pijpen?
Waarom zouden deze mensen niet mogen laten zien dat zoiets hun emotioneel raakt?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat had hij niet moeten doen inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |