abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142910417
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:03 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Het enige voordeel van dit hele gebeuren is dat zo'n beetje ieder jaar mijn IQ t.o.v. de gemiddelde FOK!er weer flinkt lijkt te stijgen,... :P
Jij bent Aziaat, jij torent sowieso huizenhoog boven untermenschen als Arabieren en blanken uit.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142910419
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 02:58 schreef Yi-Long het volgende:
Klopt. De Islam wordt tegenwoordig door vele nitwits als 'het grote gevaar' gezien, en dus iedereen die moslims afslacht, om welke reden dan ook, kan bij een bepaalde groep in ieder geval op begrip en sympathie rekenen...

... en die doden worden afgedaan met "mjah.... het waren moslims, ze zullen het wel verdiend hebben...."
Als je het als Moslims presteert om groepen als Boko Haram, Shabab, ISIS en nog meer van dat extreme tuig voort te brengen dan moet je niet raar opkijken dat men het wel even gehad heeft met Moslims in het algemeen die strijden tegen wat men als onrecht ervaart...en dus ook Palestijnen.

De Israeliers en joden doen het dan slimmer, een strijd en niet wereldwijd, door middel van een georganiseerd leger, met een hele hasbara-propaganda ertegenaan en flink wat lobbygroepen in Amerika en Europa om de belangrijkste bondgenoten "binnenboord" te houden. En als er een raket "afdwaalt" maak je wat filmpjes waarbij je de tegenstander filmt die zich "alweer achter burgers verschuilen". In plaats van Boko Haram filmpjes waar je 200 kindermeisjes ontvoert, zelfmoordaanslagen op markten pleegt of ISIS 1700 man onder Allahu Akbar geschreeuw ombrengt waar de SS jaloers op zou worden.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_142910427
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:04 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

dat er een derde gebouw random viel was ook totaal niet raar
En een vliegtuig met een spanwijdte van 48 meter in een gaatje van 5 meter breed proppen, geen probleem! Een hagelgroen gazon achterlatend.

Ik verbaas me echt serieus over je intelligentie als je die "komedie" (nog) gelooft.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_142910450
quote:
11s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij bent Aziaat, jij torent sowieso huizenhoog boven untermenschen als Arabieren en blanken uit.
Hij gaat het nog geloven ook. _O-
pi_142910453
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:05 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Als je het als Moslims presteert om groepen als Boko Haram, Shabab, ISIS en nog meer van dat extreme tuig voort te brengen dan moet je niet raar opkijken dat men het wel even gehad heeft met Moslims in het algemeen die strijden tegen wat men als onrecht ervaart...en dus ook Palestijnen.

De Israeliers en joden doen het dan slimmer, een strijd en niet wereldwijd, door middel van een georganiseerd leger, met een hele hasbara-propaganda ertegenaan en flink wat lobbygroepen in Amerika en Europa om de belangrijkste bondgenoten "binnenboord" te houden. En als er een raket "afdwaalt" maak je wat filmpjes waarbij je de tegenstander filmt die zich "alweer achter burgers verschuilen". In plaats van Boko Haram filmpjes waar je 200 kindermeisjes ontvoert, zelfmoordaanslagen op markten pleegt of ISIS 1700 man onder Allahu Akbar geschreeuw ombrengt waar de SS jaloers op zou worden.
Israël is gewoon een bazen land. _O_
pi_142910456
quote:

[..]

Ik ben een dhimmi, heb ik laatst te horen gekregen van een hoogst intelligent FOK!persoon.

Hoeveel moet ik betalen?

pi_142910460
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Israël is gewoon een bazen land. _O_
Ze hebben wel Infected Mushroom voortgebracht.

pi_142910470
quote:
15s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:09 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben een dhimmi, heb ik laatst te horen gekregen van een hoogst intelligent FOK!persoon.

Hoeveel moet ik betalen?
Je behoort niet tot "de mensen van het boek" als atheist? In dat geval komt er geen belasting aan te pas namelijk. Dan is er optie C.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_142910483

Genoeg mensen in israel die wel tegen de praktijken van Israel (Netanyahu) zijn.
pi_142910488
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:11 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Je behoort niet tot "de mensen van het boek" als atheist? In dat geval komt er geen belasting aan te pas namelijk. Dan is er optie C.
Niet gelovig
Niet besneden
Niet aziaat

Ik denk dat mij slechts de hel wacht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

donderdag 31 juli 2014 @ 03:14:18 #161
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910496
quote:
11s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ben blank!!!
pi_142910497
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:12 schreef theunderdog het volgende:

Genoeg mensen in israel die wel tegen de praktijken van Israel (Netanyahu) zijn.
Eerlijk is eerlijk.

Dat moet ik moslims nog zien doen

pi_142910499
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:14 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik ben blank!!!
Racist.

pi_142910501
quote:
16s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk.

Klopt, alhoewel in dat filmpje het wel direct word verziekt door een grote groep rechtsextremisten.
  donderdag 31 juli 2014 @ 03:15:39 #165
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142910507
quote:
16s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk.

moslims durven niet tegen extremisten te protesteren omdat ze anders bang zijn dat ze gevierendeeld worden als die extremisten de wereld hebben overgenomen
  donderdag 31 juli 2014 @ 03:15:49 #166
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910509
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:12 schreef theunderdog het volgende:

Natuurlijk... ook in Israel heb je prima mensen wonen. Ze zijn alleen stevig in de minderheid. Helaas.
pi_142910512
quote:
15s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:13 schreef El_Matador het volgende:
Niet gelovig
In dat geval is het vrij simpel. Je kiest voor het zwaard of de Islam, en dus ook besnijdenis.
Keerzijde is dat je wel 4 vrouwen mag trouwen erna.
pi_142910514
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:15 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

moslims durven niet tegen extremisten te protesteren omdat ze anders bang zijn dat ze gevierendeeld worden als die extremisten de wereld hebben overgenomen
Een excuus zo slap als een joods penisje.

pi_142910518
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:15 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Natuurlijk... ook in Israel heb je prima mensen wonen. Ze zijn alleen stevig in de minderheid. Helaas.
Bron hiervoor? (waarmee ik niet zeg dat rechtsextremisme geen probleem is in israel).
  donderdag 31 juli 2014 @ 03:17:13 #170
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142910525
quote:
18s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een excuus zo slap als een joods penisje.
ik weet niet hoe ik me dit moet voorstellen
pi_142910530
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:16 schreef Aloulou het volgende:

[..]

In dat geval is het vrij simpel. Je kiest voor het zwaard of de Islam, en dus ook besnijdenis.
Keerzijde is dat je wel 4 vrouwen mag trouwen erna.
Trouwen?

In Colombia heb ik standaard 4 vrouwen en geen gedoe met trouwen enzo.

Alleen geen hoofddoekje om de boel af te vegen, dat dan weer niet. -O-

pi_142910535
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:17 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

ik weet niet hoe ik me dit moet voorstellen
Ik gelukkig ook niet.

Maar verdomme jongens, ik heb niet eens geblowd en het gaat al zo hard... straks word ik nog grof. -O-

pi_142910562
quote:
19s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:17 schreef El_Matador het volgende:

Trouwen?

In Colombia heb ik standaard 4 vrouwen en geen gedoe met trouwen enzo.

Ah, maar wij Moslims zouden Moslims niet zijn als we overal wel wat voor hebben.

Dan kan je je ook gewoon eerst flink bezondigen, om vervolgens vlak voor je dood tot berouw te komen en vergeving te vragen. Dit lijkt me ook wat dichter bij de Katholieke Colombiaanse aard liggen die je al gewend bent.

Zijn genoeg scenario's beschikbaar; je kan ook op jihad gaan zodat je vliegtuigje vol vrouwen laat invliegen die weer op de lichamelijke jihad gaan om jou als strijder bij te staan. Genoeg opties.
  donderdag 31 juli 2014 @ 03:21:42 #174
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910563
quote:

[..]

Je zult mij nergens horen zeggen dat moslim-terroristen en hun sympathisanten slim zijn in hun aanpak. Daarnaast is de berichtgeving over deze groepen natuurlijk ook vanuit westerse ogen en media. Zelfs over Bin Laden denkt men nog dat het een gek in een grot was die het westen om haar vrijheden haatte, wat complete onzin is natuurlijk, want hij heeft destijds meerdere malen duidelijk aangegeven wat zijn beweegredenen waren. Alleen komen die rationele bezwaren en argumenten nooit in de westerse mainstream media...

Wel is het zo dat veel (niet allemaal) van deze extremistische groepen een REACTIE zijn op een situatie, dus tegen een puppet-regime van het westen dat de belangen van de eigen burgers compleet verkwanselt, of om het op te nemen voor een onderdrukte minderheid, of whatever. In veel gevallen gaat het ook gewoon om macht. Je hebt altijd 'tribes'gehad, die met elkaar vochten, en soms zochten bepaalde tribes samenwerking om een bepaald doel te behalen, of whatever.

Neemt niet weg dat je wat mij betreft iedere terrorist gewoon de tering in mag bombarderen natuurlijk.
  donderdag 31 juli 2014 @ 03:22:34 #175
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910573
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Bron hiervoor? (waarmee ik niet zeg dat rechtsextremisme geen probleem is in israel).
Ehm, de verkiezingsuitslagen en approval-ratings voor de zittende regering en het huidige beleid en Netanyahu..???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')