Jij bent Aziaat, jij torent sowieso huizenhoog boven untermenschen als Arabieren en blanken uit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het enige voordeel van dit hele gebeuren is dat zo'n beetje ieder jaar mijn IQ t.o.v. de gemiddelde FOK!er weer flinkt lijkt te stijgen,...
Als je het als Moslims presteert om groepen als Boko Haram, Shabab, ISIS en nog meer van dat extreme tuig voort te brengen dan moet je niet raar opkijken dat men het wel even gehad heeft met Moslims in het algemeen die strijden tegen wat men als onrecht ervaart...en dus ook Palestijnen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:58 schreef Yi-Long het volgende:
Klopt. De Islam wordt tegenwoordig door vele nitwits als 'het grote gevaar' gezien, en dus iedereen die moslims afslacht, om welke reden dan ook, kan bij een bepaalde groep in ieder geval op begrip en sympathie rekenen...
... en die doden worden afgedaan met "mjah.... het waren moslims, ze zullen het wel verdiend hebben...."
En een vliegtuig met een spanwijdte van 48 meter in een gaatje van 5 meter breed proppen, geen probleem! Een hagelgroen gazon achterlatend.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat er een derde gebouw random viel was ook totaal niet raar
Hij gaat het nog geloven ook.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent Aziaat, jij torent sowieso huizenhoog boven untermenschen als Arabieren en blanken uit.
Israël is gewoon een bazen land.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:05 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Als je het als Moslims presteert om groepen als Boko Haram, Shabab, ISIS en nog meer van dat extreme tuig voort te brengen dan moet je niet raar opkijken dat men het wel even gehad heeft met Moslims in het algemeen die strijden tegen wat men als onrecht ervaart...en dus ook Palestijnen.
De Israeliers en joden doen het dan slimmer, een strijd en niet wereldwijd, door middel van een georganiseerd leger, met een hele hasbara-propaganda ertegenaan en flink wat lobbygroepen in Amerika en Europa om de belangrijkste bondgenoten "binnenboord" te houden. En als er een raket "afdwaalt" maak je wat filmpjes waarbij je de tegenstander filmt die zich "alweer achter burgers verschuilen". In plaats van Boko Haram filmpjes waar je 200 kindermeisjes ontvoert, zelfmoordaanslagen op markten pleegt of ISIS 1700 man onder Allahu Akbar geschreeuw ombrengt waar de SS jaloers op zou worden.
Ik ben een dhimmi, heb ik laatst te horen gekregen van een hoogst intelligent FOK!persoon.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:05 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Als je het als Moslims presteert om groepen als Boko Haram, Shabab, ISIS en nog meer van dat extreme tuig voort te brengen dan moet je niet raar opkijken dat men het wel even gehad heeft met Moslims in het algemeen die strijden tegen wat men als onrecht ervaart...en dus ook Palestijnen.
De Israeliers en joden doen het dan slimmer, een strijd en niet wereldwijd, door middel van een georganiseerd leger, met een hele hasbara-propaganda ertegenaan en flink wat lobbygroepen in Amerika en Europa om de belangrijkste bondgenoten "binnenboord" te houden. En als er een raket "afdwaalt" maak je wat filmpjes waarbij je de tegenstander filmt die zich "alweer achter burgers verschuilen". In plaats van Boko Haram filmpjes waar je 200 kindermeisjes ontvoert, zelfmoordaanslagen op markten pleegt of ISIS 1700 man onder Allahu Akbar geschreeuw ombrengt waar de SS jaloers op zou worden.
Ze hebben wel Infected Mushroom voortgebracht.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Israël is gewoon een bazen land.
Je behoort niet tot "de mensen van het boek" als atheist? In dat geval komt er geen belasting aan te pas namelijk. Dan is er optie C.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:09 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben een dhimmi, heb ik laatst te horen gekregen van een hoogst intelligent FOK!persoon.
Hoeveel moet ik betalen?
Niet gelovigquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:11 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Je behoort niet tot "de mensen van het boek" als atheist? In dat geval komt er geen belasting aan te pas namelijk. Dan is er optie C.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik ben blank!!!quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent Aziaat, jij torent sowieso huizenhoog boven untermenschen als Arabieren en blanken uit.
Eerlijk is eerlijk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:12 schreef theunderdog het volgende:
Genoeg mensen in israel die wel tegen de praktijken van Israel (Netanyahu) zijn.
Racist.quote:
Klopt, alhoewel in dat filmpje het wel direct word verziekt door een grote groep rechtsextremisten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk.
Dat moet ik moslims nog zien doen
moslims durven niet tegen extremisten te protesteren omdat ze anders bang zijn dat ze gevierendeeld worden als die extremisten de wereld hebben overgenomenquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk.
Dat moet ik moslims nog zien doen
Natuurlijk... ook in Israel heb je prima mensen wonen. Ze zijn alleen stevig in de minderheid. Helaas.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:12 schreef theunderdog het volgende:
Genoeg mensen in israel die wel tegen de praktijken van Israel (Netanyahu) zijn.
In dat geval is het vrij simpel. Je kiest voor het zwaard of de Islam, en dus ook besnijdenis.quote:
Een excuus zo slap als een joods penisje.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
moslims durven niet tegen extremisten te protesteren omdat ze anders bang zijn dat ze gevierendeeld worden als die extremisten de wereld hebben overgenomen
Bron hiervoor? (waarmee ik niet zeg dat rechtsextremisme geen probleem is in israel).quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Natuurlijk... ook in Israel heb je prima mensen wonen. Ze zijn alleen stevig in de minderheid. Helaas.
ik weet niet hoe ik me dit moet voorstellenquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een excuus zo slap als een joods penisje.
Trouwen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:16 schreef Aloulou het volgende:
[..]
In dat geval is het vrij simpel. Je kiest voor het zwaard of de Islam, en dus ook besnijdenis.
Keerzijde is dat je wel 4 vrouwen mag trouwen erna.
Ik gelukkig ook niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ik me dit moet voorstellen
Ah, maar wij Moslims zouden Moslims niet zijn als we overal wel wat voor hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:17 schreef El_Matador het volgende:
Trouwen?
In Colombia heb ik standaard 4 vrouwen en geen gedoe met trouwen enzo.
Je zult mij nergens horen zeggen dat moslim-terroristen en hun sympathisanten slim zijn in hun aanpak. Daarnaast is de berichtgeving over deze groepen natuurlijk ook vanuit westerse ogen en media. Zelfs over Bin Laden denkt men nog dat het een gek in een grot was die het westen om haar vrijheden haatte, wat complete onzin is natuurlijk, want hij heeft destijds meerdere malen duidelijk aangegeven wat zijn beweegredenen waren. Alleen komen die rationele bezwaren en argumenten nooit in de westerse mainstream media...quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:05 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ehm, de verkiezingsuitslagen en approval-ratings voor de zittende regering en het huidige beleid en Netanyahu..???quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Bron hiervoor? (waarmee ik niet zeg dat rechtsextremisme geen probleem is in israel).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |