SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
I solemnly swear i'm up to no good
Ja dat is wel jammer.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:50 schreef appelsap het volgende:
Edit: laat maar, ik zie dat die jurkjes vrijwel allemaal vanaf UK18 (XL?) beginnen.
Rond de 77quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:10 schreef appelsap het volgende:
Hoeveel woog je op de foto met het witte jurkje? Daar vind ik je heel mooi, ook met dat lichte haar enzo.
Sowieso is jouw lichaam goed in proportie.
Qua jurkjes hebben ze meestal bij de curve precies dezelfde collectie als de normale, petite en extra lang lijn. En de jurkjes vallen 1 maatje kleiner omdat ze iets krimpen in de was. De kwaliteit van de stof is uitermate slecht als je ze niet met de hand wast want dan vervaagd de kleur super snel. Dus prijs/kwaliteit vind ik ze duur, maar toch koop ik ze nogquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:50 schreef appelsap het volgende:
Ik kende asos curve helemaal niet. Staan echt leuke jurkjes bij en helemaal niet duur.
En ze gebruiken gewoon écht plus size modellen zodat je kan zien hoe een jurkje staat ipv die graatmagere modellen zonder vorm.
Hoe zit het met de maten bij asos? Ik heb van jurkjes vaak s of m bij de h&m, c&a en mexx enzo en van vero moda en only vaak iets groter. Wat zou ik dan het beste kunnen nemen?
Edit: laat maar, ik zie dat die jurkjes vrijwel allemaal vanaf UK18 (XL?) beginnen.
Hm laat Maar dan. Dan betaal ik liever wat meerquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Qua jurkjes hebben ze meestal bij de curve precies dezelfde collectie als de normale, petite en extra lang lijn. En de jurkjes vallen 1 maatje kleiner omdat ze iets krimpen in de was. De kwaliteit van de stof is uitermate slecht als je ze niet met de hand wast want dan vervaagd de kleur super snel. Dus prijs/kwaliteit vind ik ze duur, maar toch koop ik ze nog
Welkom en zet 'm op!quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:03 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Thanks, ja ik vind mezelf wel stevig ja .. ik heb maat 44 (soms zelfs 46) en als iets groot valt pas ik in 42..Van boven weleens een 40/42 maar dat komt vooral omdat ik geen borsten heb.. (heel apart, ik ben vol van beneden t/m buik maar heb haast geen borsten) en dan ben ik ook nog eens vrij lang dus oog ik waarschijnlijk nog groter (vandaar de angst) .. Maar het komt wel weer goed ooit
het begin is er vandaar dat ik hier post
Je moet jezelf gewoon echt even meten. Het is namelijk nogal lastig om er zo iets over te zeggen en de maattabel klopt gewoon goedquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:50 schreef appelsap het volgende:
Ik kende asos curve helemaal niet. Staan echt leuke jurkjes bij en helemaal niet duur.
En ze gebruiken gewoon écht plus size modellen zodat je kan zien hoe een jurkje staat ipv die graatmagere modellen zonder vorm.
Hoe zit het met de maten bij asos? Ik heb van jurkjes vaak s of m bij de h&m, c&a en mexx enzo en van vero moda en only vaak iets groter. Wat zou ik dan het beste kunnen nemen?
Oh ik was niks op de hand en heb nog niets dat verwassen is...quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Qua jurkjes hebben ze meestal bij de curve precies dezelfde collectie als de normale, petite en extra lang lijn. En de jurkjes vallen 1 maatje kleiner omdat ze iets krimpen in de was. De kwaliteit van de stof is uitermate slecht als je ze niet met de hand wast want dan vervaagd de kleur super snel. Dus prijs/kwaliteit vind ik ze duur, maar toch koop ik ze nog
gaat lekker!quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Oeh, net na werk was ik 114,5 kgNog wel even wat eten. Ben benieuwd morgen vroeg
Mijn rode jurkje is echt totaal niet vervaagd, niet gekrompen, en ik vind de curve lijn juist heel groot vallenquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej eindelijk beweging in de Weegschaal
Ik heb er een van de wibra geloof ik. Geeft nooit verschillende gewichten aan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:31 schreef xuryah het volgende:
Mijn weegschaal is aan vervanging toe.. hij geeft elke keer een ander gewicht aan en dat scheelt soms gewoon een kilo. Beetje onbetrouwbaar.
Iemand goede ervaring met een bepaald merk/type misschien? Er zijn er zo veel namelijk
jurkjes zijn gaaf zeg! Ga er ook maar eens kijken!quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ha ik heb nu die rode aanWel in een andere kleur
Ik vind topvintage wel duur hoor. Ben zelf erg fan van Asos curve
Wat goed! Hoeveel ben je kwijt/weeg je?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej eindelijk beweging in de Weegschaal
Ik ben nu iets meer dan 9 kilo kwijt. Ben 1.57 lang(kort) en woog 83 kilo vanochtend stond de Weegschaal op 73.7. Maar had wat moeite om weer in mijn ritme te komen na mijn vakantie en nu begint het weer een beetje te lukken en dan helpt het wel als de Weegschaal omlaag gaat haha.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:08 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Wat goed! Hoeveel ben je kwijt/weeg je?
Wat knap zegquote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben nu iets meer dan 9 kilo kwijt. Ben 1.57 lang(kort) en woog 83 kilo vanochtend stond de Weegschaal op 73.7. Maar had wat moeite om weer in mijn ritme te komen na mijn vakantie en nu begint het weer een beetje te lukken en dan helpt het wel als de Weegschaal omlaag gaat haha.
Klopt ik ben daadwerkelijk gaan eten ipv mezelf vol te stoppen met chips, nootjes, snoep en dat soort dingen. En geen frisdrank en limonade siroop met suiker meer. Dat soort dingen. En het gaat niet hard maar dat hoeft ook nietquote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:20 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Wat knap zegik las dat je wel gewoon normaal bent blijven eten ( heb even teruggelezen) ? Dus geen dieet en dat soort dingen?
Ik heb vorig jaar zo'n zelfde soort ritme aangehouden en het ging inderdaad niet hard maar werkte wel!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Klopt ik ben daadwerkelijk gaan eten ipv mezelf vol te stoppen met chips, nootjes, snoep en dat soort dingen. En geen frisdrank en limonade siroop met suiker meer. Dat soort dingen. En het gaat niet hard maar dat hoeft ook nieten in het weekend wat meer de vrije hand want het moet wel leuk blijven enzo.
Sporten deed ik al dus daar weinig aan aan hoeven te passen. Behalve dat ik ook ben gaan hardlopen. Alleen daardoor staat het squashen en zwemmen op een laag pitje. Dus dat maakt weinig verschil.
Veel zullen het er niet mee eens zijn hoor. Want ik eet in de ochtend nog steeds chococornflakes. Maar het werkt voor mij
Allerbelangrijkste even bold gemaaktquote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Klopt ik ben daadwerkelijk gaan eten ipv mezelf vol te stoppen met chips, nootjes, snoep en dat soort dingen. En geen frisdrank en limonade siroop met suiker meer. Dat soort dingen. En het gaat niet hard maar dat hoeft ook nieten in het weekend wat meer de vrije hand want het moet wel leuk blijven enzo.
Sporten deed ik al dus daar weinig aan aan hoeven te passen. Behalve dat ik ook ben gaan hardlopen. Alleen daardoor staat het squashen en zwemmen op een laag pitje. Dus dat maakt weinig verschil.
Veel zullen het er niet mee eens zijn hoor. Want ik eet in de ochtend nog steeds chococornflakes. Maar het werkt voor mij
Haaijquote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Eh hoi
Ben maar even een tijdje afgehaakt, want van echt opletten kwam het toch niet. Door die stomme slijmbeursontsteking in mijn heup kon/mocht ik niet sporten, dus heb niet echt bepaald veel bewogen. Ik ben sinds 1 juli wel aan mijn nieuwe baan begonnen en wat eten betreft hou ik me nu wel beter in. In die zin dat ik overdag gewoon mijn lunch meeneem en verder niet snack overdag. En sinds deze week laat ik 's avonds ook de overbodige snacks staan.
Ik had goede hoop om binnenkort weer eens wat meer te gaan bewegen, maar vorige week ben ik gigantisch op mijn muil gegaan door van een afstapje af te flikkeren op een stel grinttegels (op werk ja) en heel mijn knieën zijn beurs en liggen open, dus wederom geen sport voor mij want au
Deze week een weekje vrij, dus eens kijken of ik daar wat voorzichtige beweging in kan passen en ondertussen toch ook op mijn eten kan letten. Ik ben inmiddels weer niet zo blij met mijn spiegelbeeld, dus het is wel tijd om weer wat strenger te worden voor mezelf
[..]
Ik heb vorig jaar zo'n zelfde soort ritme aangehouden en het ging inderdaad niet hard maar werkte wel!Het voelde toen ook niet echt als een dieet en 'niks mogen' omdat ik wel momenten inplande waarop ik wel dingen kon. Daar wil ik nu eigenlijk ook weer terug naartoe.
Ja het is best lastig want dat hardlopen vergt best wel wat van mijn lijf. Als ik ben wezen hardlopen kan ik de volgende dag niet gaan squashen want dan krijgen mijn benen niet genoeg rust enzo. En zwemmen deed ik altijd met een vriendin maar ik werd een beetje simpel van haar dus daar had ik geen zin meer in. Verschil is gewoon te grootquote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Allerbelangrijkste even bold gemaaktDus schijt aan wat anderen vinden; dit werkt voor jou.
Dat ene sport voor andere inwisselen herken ik overigens wel. Als ik 1 ding fanatieker ga doen (sportschool, hardlopen, wandelen), dan komt iets anders weer op een laag pitje te staan. Op zich wel logisch ook.
Helemaal alleen zou echt ideaal zijn ja. Die lui zijn nog pissig als je ze inhaalt ook. Maar uit hunzelf aan de kant gaan ho maar. Haha wel mooi dat dat overal hetzelfde is. Of zwem jij ook in Eindhoven haha.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind alleen zwemmen ook helemaal niks. Alhoewel, kon ik maar alleen zwemmen, want het zwembad hier barst van de permanentjes die al keuvelend 4 op rij zwemmen in een zo traag mogelijk tempo.
Zwembad verbod geven die lui :pquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:14 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik vrees dat het inderdaad overal hetzelfde is
Ik eet ook regelmatig dingen waarvan andere mensen denken, huh past dat in een dieet?? Dat vind ik het ideale aan calorieën tellen. Ik hoef daarbij niet ALLE verleidingen te weerstaan, alleen de onverwachtse die ik niet in m'n planning heb staan. Toch is dat soms voor anderen (collega's bijv) moeilijk te begrijpen. Maarja daar trek ik me dus niks van aanquote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Allerbelangrijkste even bold gemaaktDus schijt aan wat anderen vinden; dit werkt voor jou.
Ik wilde vooral in de ochtend zwemmen, omdat het dan ook het goedkoopst is. Ik vind het namelijk best prijzig anders. En dat vinden alle oma's blijkbaar ookquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:20 schreef BananaPancake het volgende:
Ochtendzwemmen is echt overal hét ouderen uitlaat uurtje inderdaad!
Zo heb ik dus gezwommen bij de Aclo, de studentensportvereniging van de Universiteit Groningen. Dat was echt zo geweldig, op snelheid gesorteerdquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Kunnen we fok niet een zwembad laten maken. Zijn allemaal toch zo autistisch als wat allemaal in een eigen baan op snelheid gesorteerd :p
Bij de reddingsbrigade deden we dat idd ook. Je zwom elkaar niet in de weg heerlijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo heb ik dus gezwommen bij de Aclo, de studentensportvereniging van de Universiteit Groningen. Dat was echt zo geweldig, op snelheid gesorteerd
Rond de 84quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:24 schreef appelsap het volgende:
Hoe zwaar ben je nu ook alweer?
Donkerder staat jou ook erg goed Sarabi.
Nee ik ging er twee keer achter elkaar op en toen gaf hij een kilo verschil aan. Dus toen er weer op en toen was t een halve kilo.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:07 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
jurkjes zijn gaaf zeg! Ga er ook maar eens kijken!
Ik ben dankzij jullie gister toch nog maar even een rondje gaan fietsen .. 15 km totaal.. We zijn er nog lang niet maar jullie motiveren mij nu al
weegschaal van de kijkshop, doet het prima ! heb je er 2 keer achter elkaar op gestaan of ochtend/avond? want dan zijn kilo's verschil niet zo raar.. en ook ene dag kun je meer vocht vasthouden dan andere dag (heb ik mij laten vertellen)
en welke is het geworden?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:37 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nee ik ging er twee keer achter elkaar op en toen gaf hij een kilo verschil aan. Dus toen er weer op en toen was t een halve kilo.
Mijn vriend heeft nu een weegschaal besteld die het beste door de test van 2014 kwam, dus ik ben benieuwd
Groningenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo heb ik dus gezwommen bij de Aclo, de studentensportvereniging van de Universiteit Groningen. Dat was echt zo geweldig, op snelheid gesorteerd
Nee, helaas niet meer. Super leuke stadquote:
I know, blij dat ik er woonquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, helaas niet meer. Super leuke stad
Hoi!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haaij![]()
Hoe bevalt je nieuwe baan? En niet zo slim om op je plaat te gaan he. Doet het veel pijn of kun je er bijvoorbeeld wel gewoon mee fietsen ofzo? Hoe gaat het met je slijmbeursontsteking?
Fijn dat jet opletten weer wat beter gaat. Dan gaat het allemaal vast wel weer goedkomen
En een strikt dieet werkt bij mij niet. Dat gaat een week goed en dan gaat het me zo vreselijk hard tegenstaan. En op het moment dat ik dan stop zit alles er zo weer aan. Terwijl ik nu in die paar weken dat het niet lukte helemaal niks ben aangekomen.
2 sportrepen? Die dingen zijn niet echt gezond als je niet intensief sport.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:06 schreef sararaats het volgende:
Ik heb 2 sportrepen op en voel me super.
Omdat je verlopen documenten moet inleveren, maar ik heb die id-kaart niet meer.. tenminste, zou niet weten waar, haha. Dus dan moet je als vermist opgeven, blablabla...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:05 schreef Barreltje het volgende:
waarom moet je naar het politie buro als eea gewoon verlopen is?
in ons zwembad hebben ze een borstcrawl baan.. als het rustuig is zwem ik daar in.. als er allemaal kerels mee komen zwemmenverplaats ik meestel.. maar echt druk is het niet.. er is 1 stuk ( 2 banen breed) voor oudjes, de rest is per baan afgezet en dat gaat redelijk automatisch "op snel heid ":) ( al is er altijd wel 1 iemand die het niet begrijpt, maar die wordt dan vriendelijk doch dringend...)
gister weer gesport in de gym.. was weer even heerlijk en ben meteen de rest van de avond beter te genieten.. vanavond gewoon lekker weer.. omdat het kan!
Had ik de vorige keer ookquote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Omdat je verlopen documenten moet inleveren, maar ik heb die id-kaart niet meer.. tenminste, zou niet weten waar, haha. Dus dan moet je als vermist opgeven, blablabla...
Welke recepten ga je maken?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:09 schreef Sarabi het volgende:
Vanaf maandag geen vakantie meer dus nu alvast een boodschappenlijstje voor komende week aan het maken.
Ik plan 6 eetmomenten op een dag, hopelijk krijg ik dan minder snaaizin.
Verder heb ik al wat recepten op Allerhande gevondenhet avondeten hoeft niet perse slank voor mij, zo lang het maar afwisselend is.
Ja en ze vond het een goed idee.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
2 sportrepen? Die dingen zijn niet echt gezond als je niet intensief sport.
Heb je nou al een gesprek met je begeleiding gehad over gezond eten?
Het viel me hartstikke mee. Het was bij het gemeentehuis rustig en op het politiebureau ook. Al met al misschien 30 minuten geduurd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Had ik de vorige keer ookveel extra werk.
Mijn paspoort is nu ook verlopen, moet eigenlijk wel een nieuwe aan gaan vragen.
Want een rijbewijs is zeker niet genoeg legitimatie in België?
Maar kan me niet voorstellen dat ze 2 sportrepen als maaltijd aanraad, toch?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ja en ze vond het een goed idee.
Wat ik me dan afvraag: waar zitten gezonde eiwitten in?
Ik denk dat de medicatie ook een rol speelt maar kan niet zonder ---> bang voor terugvallen en depressie.
Beter dan niet sporten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:06 schreef sararaats het volgende:
Ik heb 2 sportrepen op en voel me super.
Straks badminton in de tuin. Is het uberhaupt slim om te sporten bij hitte?
Probleem was dat het gemeentehuis weer in een ander dorp zit dan het politiebureauquote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het viel me hartstikke mee. Het was bij het gemeentehuis rustig en op het politiebureau ook. Al met al misschien 30 minuten geduurd.
Een rijbewijs is zelf in Nederland soms niet voldoende, dus zou wel een nieuwe aan gaan vragen ja. Paspoorten zijn tegenwoordig 10 jaar geldig, dat is dan wel weer een voordeel.
Balen zeg, hopelijk heelt het allemaal snel. En voel je jezelf snel wat minder beurs. Dan weet je iig wel wat je niet meer moet doen de komende tijdquote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Baan is leuk! Leuke mensen en lekker afwisselend werk. Nog wel heel veel om te leren (maar dat is logisch natuurlijk). En ik zag dat ik net mijn eerste salaris binnen heb en dat was toch ook wel heel leuk
Mijn knieën doen best zeerHet is vandaag een week geleden dat ik viel en loop nu voor het eerst weer redelijk normaal. Maar wel heel de week met een rok/jurk aan, want ik kan geen broek aanvelen op het moment. Gelukkig is het warm
Alleen het ziet er dus niet uit
Maar doordat ik vanwege die knieën dus wat extra rust moest houden en niet bv. met mijn benen over elkaar kan gaat zitten, voel ik die slijmbeurs ineens ook een stuk minder, dus dat is dan wel weer prettig. Ik hoop volgende week wel wat te kunnen fietsen of zo.
Ik ben inmiddels wel weer wat aangekomen, dus tijd dat er weer wat af gaat!
Haha, dan is het een ander verhaal inderdaad. Ik was laatst bij het UWV, voor een sollicitatie voor een stageplek, toen ik me meldde moest ik me legitimeren, was rijbewijs niet geldigquote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Probleem was dat het gemeentehuis weer in een ander dorp zit dan het politiebureauachja.
Ik heb in NL nog nooit mijn paspoort bij me gehad
toevoeging: kwark, mager vlees, visquote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar kan me niet voorstellen dat ze 2 sportrepen als maaltijd aanraad, toch?
Gezonde eiwitten bijvoorbeeld: ei, groente (avocado, broccoli, spinazie), bonen (linzen, kidneybonen), noten (walnoten, amandelen)
ik zat een keer op de Kusttram en kreeg controle. natuurlijk paspoort nergens te vinden maar m'n bankkaart was ook goedquote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, dan is het een ander verhaal inderdaad. Ik was laatst bij het UWV, voor een sollicitatie voor een stageplek, toen ik me meldde moest ik me legitimeren, was rijbewijs niet geldig
ik ben Belg hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:58 schreef kwakz0r het volgende:
De nl wet stelt dat een ID of paspoort bij je hebben te alle tijde verplicht is. Als je m niet hebt bij een controle en je rijdt zwart of wordt staande hehouden bij een verkeerscontrole bijvoorbeeld dan krijg je meteen de extra boete volgens mij er bovenop...
Ja, ik reageer dan ook op de algemene discussie en noem expliciet de NL wet. Dat jij je met je bankkaart kon legitimeren is irrelevant voor de andere mensen hier lijkt mequote:
Rijbewijs geldt in de meeste gevallen toch ook als ID?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:58 schreef kwakz0r het volgende:
De nl wet stelt dat een ID of paspoort bij je hebben te alle tijde verplicht is. Als je m niet hebt bij een controle en je rijdt zwart of wordt staande hehouden bij een verkeerscontrole bijvoorbeeld dan krijg je meteen de extra boete volgens mij er bovenop...
Eigenlijk moet ik ook niet met benen over elkaar of in kleermakerszit zitten... Maar dat zit zoveel fijner dan 'gewoon' met beide benen naast elkaar. Behalve dan wanneer zo'n slijmbeurs begint te klooien, maar na een minuutje in een bepaalde houding voel ik dat niet meer en dan vergeet ik dat weerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Balen zeg, hopelijk heelt het allemaal snel. En voel je jezelf snel wat minder beurs. Dan weet je iig wel wat je niet meer moet doen de komende tijd(Met je benen over elkaar zitten
)
En dat afvallen gaat je vast wel weer lukken. Fijn dat het je zo bevalt op je nieuwe werk.
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Rijbewijs geldt in de meeste gevallen toch ook als ID?
Ik kan me doorgaans overal legitimeren met een rijbewijs, tenzij expliciet aangegeven dat een ID-kaart of paspoort noodzakelijk is...
ow ok. ik heb een gehandicaptenkaart voor de bus en tramquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja, ik reageer dan ook op de algemene discussie en noem expliciet de NL wet. Dat jij je met je bankkaart kon legitimeren is irrelevant voor de andere mensen hier lijkt me
Ik zie dat jullie gelijk hebbenquote:
dan heb je nog een weekje respijtquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik ook niet met benen over elkaar of in kleermakerszit zitten... Maar dat zit zoveel fijner dan 'gewoon' met beide benen naast elkaar. Behalve dan wanneer zo'n slijmbeurs begint te klooien, maar na een minuutje in een bepaalde houding voel ik dat niet meer en dan vergeet ik dat weer
Heb na vandaag een weekje vakantie, dus het echte afval-werk begint daarna
Begin met 5 kilo. Kleine stapjes zijn makkelijker te verwezelijken en geeft je weer meer moedquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:41 schreef xRoosjex het volgende:
Zo net gelunchtlijstje van vandaag :
O: 3 rijstwafels met kipfilet
T: aardbeien/appel
L: 3 bth 2 met filet americain en 1 met nutella en een ei (las hier over eiwitten dus ga daar ook maar wat mee doen)
T: yoghurt met wat aardbeien
D: wraps met kip en groenten
S: vandaag maar weer naar de sportschool om in de juiste routine te komen
T: ?
Ik ga voor die eerste 10 kilo erafen ik zal me op maandag ochtend gaan wegen
vorige week -1 nu even kijken waar we na het weekend op uit komen..
je hebt gelijk! Nog 4 kilo dan nu eerstquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Begin met 5 kilo. Kleine stapjes zijn makkelijker te verwezelijken en geeft je weer meer moed
Ik vind Groningen echt geen leuke stad en zal blij zijn als ik hier weg kan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
I know, blij dat ik er woon
Edit: Nouja, bijna dan.. Maar ik vind gewoon dat ik in Groningen woon, hehe.
Haha, ok. Waarom niet dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:56 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik vind Groningen echt geen leuke stad en zal blij zijn als ik hier weg kan.![]()
Alles goed met iedereen?![]()
Ik zeg niet zo vaak iets, maar lees wel mee
Zie dat klinkt al een stuk leuker dan nog 9 kilo tochquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:52 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
je hebt gelijk! Nog 4 kilo dan nu eerst!
Dat is waarquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zie dat klinkt al een stuk leuker dan nog 9 kilo toch
Spoel je iig lekker door haha.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:00 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Dat is waarik heb al anderhalve liter water op vandaag en blijf maar plassen
Ik vind de (winkel)stad middelmatig, de studenten in het weekend superluidhorig en de mensen zijn niet echt "mijn mensen".quote:
Ja ok.. daar kan ik wel inkomen inderdaad. Van de studenten heb ik natuurlijk geen last, doordat ik net iets buiten de stad woon.. En de stad.. tja, als je uit Delfzijl komt dan is dit natuurlijk heel wat.. Maar koop meestal ergens anders kleding, dus jaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:01 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik vind de (winkel)stad middelmatig, de studenten in het weekend superluidhorig en de mensen zijn niet echt "mijn mensen".
Wat betreft die studenten: Ik woon niet in of in de buurt van studenten, maar ze rijden hier vrijwel elk weekend, donderdag, vrijdag, zaterdag én zondagnacht al lallende door de straat heen. Schreeuwen, je kent het fenomeen "Het dronken groepje studenten" misschien.
(P.s: Groningen heeft wel supermooie gebouwen, bijna overal fietspaden (- veilig!), en andere dingen die wel heel positief zijn!)
Irritant hequote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:00 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Dat is waarik heb al anderhalve liter water op vandaag en blijf maar plassen
Oei, dat klinkt ook niet goed hahaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
dan heb je nog een weekje respijt
Ik zit altijd met mijn voet achter mijn enkel gehaakt. Soms is heel mijn voet of enkel er beurs van
Is gewoon van het zo zitten haha. Eigenlijk een stomme houding maar het zit zo lekkerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt ook niet goed haha
Dat was ik stiekem ook van plan vandaag.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm, met alles wat ik vandaag al gegeten heb en het avondeten zit ik op 1700 kcal.. Ik ga vandaag op onderhoudsniveau zitten denk ik
Ja, ik weet het nog niet.. Als ik nog wat extra's neem dan wel een verantwoord iets hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was ik stiekem ook van plan vandaag.
Maar uiteindelijk valt het allemaal nog heel erg mee, mijn trek is weg.
Geen idee eerlijk gezegd.quote:
en wat is dat dan ? Ik ben wel benieuwd wat jullie als verantwoorde tussendoortjes nemenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het nog niet.. Als ik nog wat extra's neem dan wel een verantwoord iets hoor
Waarom inhouden? je mag af en toe toch wel iets lekkers of ben jij erg streng voor jezelf? Als ik jouw lijstjes zie denk ik echt.. zo die is super en gezond bezig maar best wel heftig lijkt mij! Wel blijven genieten hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:53 schreef xuryah het volgende:
[..]
Geen idee eerlijk gezegd.
Ik geloof dat hij ook functies heeft als vetpercentage meten enzo. Maar dat is meestal niet zo betrouwbaarAl kwam deze dus het beste uit de test.
Maandag krijgen we hem, dus ik zal hem dan even goed testen
Mijn lijstje van vandaag:
O: lowcarb boterham met boter en 2 plakjes kipfilet en komkommer
L: flinke salade met kip en yoghurtdressing
T: eiwitshake
S: thuis een workoutje met gewichten en elastieken
D: geen idee, want ik eet bij een vriendin. Ik geloof iets met kip, dus das altijd goed voor de eiwitten iig
T: geen idee, ik ga bij mijn ouders slapen
Morgen verjaardag van mn opa, dus eventjes inhouden. Gelukkig is het bij mn ouders thuis en die zijn ook heel goed en gezond bezig, dus zal wel niet zo erg zijn
Ben wel van plan morgen een lekkere wandeling te maken met de hond van mijn ouders, dus weer beetje beweging!
Je moet lekker doen wat jij fijn vindt, als jij niet zonder kan moet je lekker je patatje blijven eten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:23 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Waarom inhouden? je mag af en toe toch wel iets lekkers of ben jij erg streng voor jezelf? Als ik jouw lijstjes zie denk ik echt.. zo die is super en gezond bezig maar best wel heftig lijkt mij! Wel blijven genieten hoorAf en toe wat lekker hoort er toch ook bij (zeg ik die het niet bij af en toe heeft gelaten de afgelopen 2 jaar) maar ik kan niet zonder mezelf af en toe een patatje ofzo te gunnen
is dat dan gek?
Oh, ik doe niet echt aan tussendoortjes, ik probeer gewoon 5/6 keer per dag te eten. Dus wat extra kwark of yoghurt of tonijn ofzoquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:20 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
en wat is dat dan ? Ik ben wel benieuwd wat jullie als verantwoorde tussendoortjes nemen
ja ik moet zeggen sinds ik weg ben uit de randstad dat ik geen kebab meer heb gegeten.. Misschien moet ik zoiets met mezelf afspreken ja.. op feestelijke gelegenheden alleenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:29 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel al afgesproken met mijn vriend dat we op mijn verjaardag geen taart eten. Maar een turke pizza met kebab halen.Dat is voor mij dan "af en toe" als ik een excuus heb.
Inhouden qua koolhydraten iig.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:23 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Waarom inhouden? je mag af en toe toch wel iets lekkers of ben jij erg streng voor jezelf? Als ik jouw lijstjes zie denk ik echt.. zo die is super en gezond bezig maar best wel heftig lijkt mij! Wel blijven genieten hoorAf en toe wat lekker hoort er toch ook bij (zeg ik die het niet bij af en toe heeft gelaten de afgelopen 2 jaar) maar ik kan niet zonder mezelf af en toe een patatje ofzo te gunnen
is dat dan gek?
Hoeveel ben je er al mee afgevallen en hoelang doe je het al?? ja te lang zonder koolhydraten fruit lijkt mij inderdaad niet super (ik ben ook gek op fruit) Eet je nu helemaal niks qua fruit?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:38 schreef xuryah het volgende:
[..]
Inhouden qua koolhydraten iig.
Lowcarb eten mag je sowieso niet lang achter elkaar doen. Je mag niet te lang in ketose zijn, want dat is niet goed voor je lichaam. Dus ik probeer 4 weken koolhydraatarm te eten (tussen de 20 - 40 gram koolhydraten per dag) en daarna weer eventjes "normaal gezond"
En ik eet heerlijk als ik koolhydraatarm eetJe leert op een gezonde manier allerlei lekkere dingen te maken! Zoals cocos chocolade bonbons
Enige wat ik lastig vind is het weglaten van fruit.
Ik eet lowcarb omdat ik eigenlijk altijd al gezond at (wel te weinig, nu nog steeds vaak te weinig), maar toch zoveel aankwam. Toen ik ging kijken waar het aan zou liggen, kwam ik er achter dat ik wel erg veel koolhydraten at (brood, aardappels uit de oven, pasta). Dus probeer nu daar in te minderen en het werkt. Ik heb een jaar heel hard mn best gedaan en keihard gesport, maar ik viel niks af. En nu door dit wel!
Dat is allemaal afhankelijk van de planning. Als we gewoon een familie diner zoals afgelopen jaar hebben, dan kook ik zelf. Dus dan kan ik makkelijk voor mezelf kleinere porties opscheppen en dingen als sauzen laten staan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:32 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
ja ik moet zeggen sinds ik weg ben uit de randstad dat ik geen kebab meer heb gegeten.. Misschien moet ik zoiets met mezelf afspreken ja.. op feestelijke gelegenheden alleenmet kerst eet je bijvoorbeeld ook heel verantwoord? (ik ben erg benieuwd hoe jij dit doet)
Jawel ik eet wel fruit, af en toe. Aardbeien mag bijvoorbeeld dan weer wel (in rood fruit zitten de minste KH). Gister gewoon een smoothie gemaakt met versgeperste sinaasappelsap. Vind dat je die vitamientjes ook nodig heb, dus ik doe het sowieso niet helemaal zoals het "hoort".quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:43 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Hoeveel ben je er al mee afgevallen en hoelang doe je het al?? ja te lang zonder koolhydraten fruit lijkt mij inderdaad niet super (ik ben ook gek op fruit) Eet je nu helemaal niks qua fruit?
Als het maar werktquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:49 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jawel ik eet wel fruit, af en toe. Aardbeien mag bijvoorbeeld dan weer wel (in rood fruit zitten de minste KH). Gister gewoon een smoothie gemaakt met versgeperste sinaasappelsap. Vind dat je die vitamientjes ook nodig heb, dus ik doe het sowieso niet helemaal zoals het "hoort".
Ben na mijn vakantie begonnen met dit, dat is 3 weken geleden. Sinds die tijd ben ik 3 kilo afgevallen.
Een kilo per week dus. En ik heb niet eens veel kunnen sporten omdat ik een hele week ziek was
Wat voor smoothies maak je?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:51 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben zo blij dat we weer een blender hebben
Lekkere gezonde smoothies als O of T.
Kan vanalles zijn.quote:
Groente is gezonder dan fruitquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:56 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Als het maar werktFruit is toch wel gezond lijkt mij .. Wij twijfelen nog over op vakantie gaan, misschien een weekje Griekenland, Portugal of Duitsland.. daar ben ik nu dan wel een beetje bang voor (het eten) ..
Wat je zelf zei.. genieten is ook belangrijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:56 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Als het maar werktFruit is toch wel gezond lijkt mij .. Wij twijfelen nog over op vakantie gaan, misschien een weekje Griekenland, Portugal of Duitsland.. daar ben ik nu dan wel een beetje bang voor (het eten) ..
Gaan jullie nog op vakantie ? Het is hier trouwens ontzettend hard aan het regenen/onweren, bij jullie ook ?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat je zelf zei.. genieten is ook belangrijk.
Ik heb komende week vakantie, maar we gaat niet weg. Wist pas 2 weken geleden dat ik deze week vrij kon zijn, dus alles wat we eventueel wilden was al niet echt meer mogelijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:10 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Gaan jullie nog op vakantie ? Het is hier trouwens ontzettend hard aan het regenen/onweren, bij jullie ook ?
Hier regent het ook ja.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:10 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Gaan jullie nog op vakantie ? Het is hier trouwens ontzettend hard aan het regenen/onweren, bij jullie ook ?
Ik vind het knap dat je het volhoudt! Een vriendin van mij is ook begonnen met een koolhydraatarm dieet en bij haar scheelt het ook behoorlijk in de kilo's. Alleen heb ik haar niet gehoord over dat het niet lange tijd achter elkaar zou mogen, zij is volgens mij nu al 2 maanden ermee bezig. Alleen 'zondigt' ze af en toe een dagje, als er bepaalde activiteiten/feestjes zijn waarbij er teveel lekkers is met carbs. Maar dan wel maar 1 dagje en daarna weer door.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:49 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jawel ik eet wel fruit, af en toe. Aardbeien mag bijvoorbeeld dan weer wel (in rood fruit zitten de minste KH). Gister gewoon een smoothie gemaakt met versgeperste sinaasappelsap. Vind dat je die vitamientjes ook nodig heb, dus ik doe het sowieso niet helemaal zoals het "hoort".
Ben na mijn vakantie begonnen met dit, dat is 3 weken geleden. Sinds die tijd ben ik 3 kilo afgevallen.
Een kilo per week dus. En ik heb niet eens veel kunnen sporten omdat ik een hele week ziek was
hier hetzelfde.. Ik hou zo van aardappelen en brood ...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je het volhoudt! Een vriendin van mij is ook begonnen met een koolhydraatarm dieet en bij haar scheelt het ook behoorlijk in de kilo's. Alleen heb ik haar niet gehoord over dat het niet lange tijd achter elkaar zou mogen, zij is volgens mij nu al 2 maanden ermee bezig. Alleen 'zondigt' ze af en toe een dagje, als er bepaalde activiteiten/feestjes zijn waarbij er teveel lekkers is met carbs. Maar dan wel maar 1 dagje en daarna weer door.
Aan de ene kant klinkt het wel aantrekkelijk om ook zoiets te gaan doen, maar ik ben bang dat ik dingen als aardappels en pasta teveel zou gaan missen en het daardoor niet vol ga houden...
Lasagnequote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
lasagne is echt mjummjummjum
Ik ben vergeten mijn T te eten. maar die eet ik vanavond nog wel extra dan. Het is al half 5 nu niet echt nuttig meer.
Ik wil mijn lasagne gewoon met lasagnebladeren haha.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Lasagne
Die vind ik als low-carb uitvoering met gegrilde courgette plakken in plaats van lasagnebladen dan weer wel lekker trouwens(heb ik laatst een keer voor die vriendin gemaakt die dus low-carb eet en bij mij kwam eten)
Dat is ook gewoon lekkerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik wil mijn lasagne gewoon met lasagnebladeren haha.
Dat lijkt me ook best lekker voor een keertjequote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon lekker![]()
Maar ik wilde haar toen een beetje tegemoet komen door iets te maken wat zij met haar 'dieet' ook kon eten. En was eigenlijk wel benieuwd hoe het mij zou bevallen. Ik zou het niet altijd zo eten, maar zeker lekker voor de variatie
ja snap je wel hoor. Ik houd alleen niet zo van courgettes enzoquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon lekker![]()
Maar ik wilde haar toen een beetje tegemoet komen door iets te maken wat zij met haar 'dieet' ook kon eten. En was eigenlijk wel benieuwd hoe het mij zou bevallen. Ik zou het niet altijd zo eten, maar zeker lekker voor de variatie
Lasagne is echt mijn lievelingsetenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
lasagne is echt mjummjummjum
Ik ben vergeten mijn T te eten. maar die eet ik vanavond nog wel extra dan. Het is al half 5 nu niet echt nuttig meer.
Ik doe er dan weer gekat doorheen haha. En idd heel veel kaas en dat dat zo lekker goudbruin krokant gebakken is. Ik heb zin in lasagne.. maar van de week al op...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Lasagne is echt mijn lievelingsetenMet veel kaas, spekjes erdoorheen, lekker veel ui en paprika enzo
Je went er aan! En brood kun je wel eten, alleen de lowcarb versiequote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je het volhoudt! Een vriendin van mij is ook begonnen met een koolhydraatarm dieet en bij haar scheelt het ook behoorlijk in de kilo's. Alleen heb ik haar niet gehoord over dat het niet lange tijd achter elkaar zou mogen, zij is volgens mij nu al 2 maanden ermee bezig. Alleen 'zondigt' ze af en toe een dagje, als er bepaalde activiteiten/feestjes zijn waarbij er teveel lekkers is met carbs. Maar dan wel maar 1 dagje en daarna weer door.
Aan de ene kant klinkt het wel aantrekkelijk om ook zoiets te gaan doen, maar ik ben bang dat ik dingen als aardappels en pasta teveel zou gaan missen en het daardoor niet vol ga houden...
gekat? Gehakt bedoel je neem ik aan? Dat heb ik er normaal ook altijd in hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik doe er dan weer gekat doorheen haha. En idd heel veel kaas en dat dat zo lekker goudbruin krokant gebakken is. Ik heb zin in lasagne.. maar van de week al op...
Uh ja gehakt jaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
gekat? Gehakt bedoel je neem ik aan? Dat heb ik er normaal ook altijd in hoor
Ze heeft van die boeken gekocht over low-carb eten, waarbij een boek ook vertelt wat het inhoudt en wat de voordelen zouden zijn en zo. Mag hopen dat er dan ook in staat dat je het niet continu mag doen, als dat inderdaad niet goed is...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:49 schreef xuryah het volgende:
[..]
Je went er aan! En brood kun je wel eten, alleen de lowcarb versiedie heb ik vandaag gehaald en was best lekker. Er zitten veel meer eiwitten in ook.
In het begin is alles lastig, maar het wordt vanzelf makkelijker. Je moet alleen een beetje creatief zijn.
Heeft die vriendin zich er wel goed in verdiept door dingen te lezen etc? Het kan echt gevaarlijk zijn. Ik heb nu even haast, anders had ik er even een artikel bij gezocht voor je. Ik zal later op de avond even zoeken!
Als je niet van courgettes houdt, zou ik het inderdaad niet aanbevelen nee...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ja snap je wel hoor. Ik houd alleen niet zo van courgettes enzo
Maar wel heel lief dat je dat doet.
Jaa, veel kaas eropquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik doe er dan weer gekat doorheen haha. En idd heel veel kaas en dat dat zo lekker goudbruin krokant gebakken is. Ik heb zin in lasagne.. maar van de week al op...
Oh lekker zelfgemaakte sausquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als je niet van courgettes houdt, zou ik het inderdaad niet aanbevelen nee...
[..]
Jaa, veel kaas erop
Ik ga tijdens mijn vakantie weer eens bolognesesaus op voorraad maken. Dat vind ik het lekkerst als ik het zelf maak en dan vooral ook een aantal uur laat pruttelen en zo. Maar dat gaat doordeweeks gewoon echt niet lukken, dus dan maar veel maken wanneer ik wel tijd heb en veel invriezen voor later
Wraps zijn ook lekkerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook best lekker voor een keertje
Vanavond eten we wraps.
De wraps zijn zelfgemaakt dus straks maar eens aan het werk.
Hehequote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh lekker zelfgemaakte saus![]()
Dieettopic dit.we zitten niet anders dan over lekker eten te wauwelen whahaha
Lekker hoor zelf maken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:37 schreef Sarabi het volgende:
Hier staat het deeg voor de wraps te rusten dus ik moet nog even wachten...
picca doet het nietquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:44 schreef mrspoeZ het volgende:
Zo. Het mag bij mijnook wel weer. Straks bruiloft (in de categorie jurkjes, hier de mijne voor vanavond
[ afbeelding ] en dan vanaf morgen weer goed eten. Maandag naar een diëtist, wie weet wat die me wijzer kan maken.
Smakelijk Sarabi!
Hij is leukquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:44 schreef mrspoeZ het volgende:
Zo. Het mag bij mijnook wel weer. Straks bruiloft (in de categorie jurkjes, hier de mijne voor [ afbeelding ] en dan vanaf morgen weer goed eten. Maandag naar een diëtist, wie weet wat die me wijzer kan maken.
Smakelijk Sarabi!
Harry is niet meer :-(, tenminste niet hier. Die was vanaf dat hij hier een maand was altijd op stap en kwam dan in de late avond thuis maar nu is hij al een aantal weken weg. Amivedi heeft geen melding gehad, dierenartsen ook niet. Briefjes gaven geen resultaat. Sally wordt echt een beetje een oude dame, ze ligt liefst heel de dag op schoot of op de bank. En ze kletst me de oren van mijn hoofd, das wel heel grappig.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
picca doet het niet
En daarbij hoe is het met de poezels?
Ja ze kletsen allebei nogal graag idd. Harry zat veel bij de buren dat je zei toch? Jammer dat hij hem gesmeerd is. Hopelijk zit hij gewoon ergens binnen want hij is toch al eens eerder kwijt geweest dat je zei?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:49 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Harry is niet meer :-(, tenminste niet hier. Die was vanaf dat hij hier een maand was altijd op stap en kwam dan in de late avond thuis maar nu is hij al een aantal weken weg. Amivedi heeft geen melding gehad, dierenartsen ook niet. Briefjes gaven geen resultaat. Sally wordt echt een beetje een oude dame, ze ligt liefst heel de dag op schoot of op de bank. En ze kletst me de oren van mijn hoofd, das wel heel grappig.
Mja ik hoop het ook dat hij maar lekker mag liggen met zijn bevallige bibs.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:54 schreef mrspoeZ het volgende:
Ja Harry was wel vaker in de tuin bij de buren aan het chillen, dus hopelijk hebben ze daar nu een loungeset die hij erg tof vindt en waar hij op is blijven liggen.
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het was weer heerlijk
Ook nog een knoflooksausje van griekse yoghurt erbij gemaakt.
Heel goed tekenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:57 schreef Myraela het volgende:
Ik heb net een schandalig vol bord met pasta op, ik kreeg het niet eens op.Maar het was toch maar 75 gram pasta, wel een flinke lading saus. Maar dat was 100 gram gehakt en voor de rest alleen groenten.
Zo leuk om te merken dat ik gewoon veel sneller vol zit nu.
Oke lijkt me ook dat die boeken goede informatie gevenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ze heeft van die boeken gekocht over low-carb eten, waarbij een boek ook vertelt wat het inhoudt en wat de voordelen zouden zijn en zo. Mag hopen dat er dan ook in staat dat je het niet continu mag doen, als dat inderdaad niet goed is...
Wat voor jurkje heb je? Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:05 schreef LadyOracle het volgende:
Sinds gisteren heb ik weer een weegschaal, en ik sta op -8,5, én ik heb een jurkje. Dus. Mijn dag kan niet meer stuk.
Goed bezig!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:05 schreef LadyOracle het volgende:
Sinds gisteren heb ik weer een weegschaal, en ik sta op -8,5, én ik heb een jurkje. Dus. Mijn dag kan niet meer stuk.
Hoi bmi 50+ hierquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Jo hoi ik heb even echtefattiesdiegaanzwemmenzonderzichteschamen-verhalen nodig
Jup. Maar ik ben een schijters dus durf daar nergens vanaf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:23 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb er geen hekel aan als ik t zelf gebruik. Ik ben dik. Punt. Anderen hoeven het niet over mij te zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Ow met het woord dik heb ik ook geen probleem. Vind fattie alleen zo'n raar woord. Weet niet precies waarom...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb er geen hekel aan als ik t zelf gebruik. Ik ben dik. Punt. Anderen hoeven het niet over mij te zeggen.
Nah helaas heb ik het wel vaker op Fok! gezien.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:33 schreef Myraela het volgende:
Ik vind fattie juist wel een "leuke" manier om iemand dik te noemen, maar misschien komt dat omdat ik het alleen dikke mensen heb horen zeggen en me er dus niet zo veroordeeld door voel.
Veel plezier! Van wat ik me kan herinneren (>6 jaar geleden) is het heel erg leuk. Vooral de glijbanen maarja, daarvoor ga je vast heen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou. Ik ga. Wish me luck.
Ik vind fattie leuk
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:23 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb er weinig problemen mee, al ben ik het niet echt meer denk ik, van #teamfattie naar #teamfluffySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
..
2 wekelijkse meting weer in orde, -1.9 kilo -0.8% vet en +0.4% spier.. Extra hamburger voor mij van de BBQ vanavond..
Op 1500-1800 kcal overigens, 50-60F 100-140C 190-200P
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:03 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb er weinig problemen mee, al ben ik het niet echt meer denk ik, van #teamfattie naar #teamfluffy![]()
..
2 wekelijkse meting weer in orde, -1.9 kilo -0.8% vet en +0.4% spier.. Extra hamburger voor mij van de BBQ vanavond..
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:28 schreef appelsap het volgende:
Voor het eerst in een maand weer wat afgevallen! Eindelijk!
Ach ik schaar mezelf ook niet onder dat groepje, zo zit dat nu eenmaal in mijn hoofdquote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:03 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb er weinig problemen mee, al ben ik het niet echt meer denk ik, van #teamfattie naar #teamfluffy![]()
..
Het wisselt sowieso van meloen tot meloen heb ik het idee.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:08 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik heb ook watermeloen.Hoewel die van de Albert Heijn (alhoewel kleiner) een stuk meer smaak had dan deze van de Lidl. Normaal gesproken is dat vaak andersom.
Dat idee had ik ookquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het wisselt sowieso van meloen tot meloen heb ik het idee.
Ja echt wel mjummjumquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook
Maar 9 van de 10x is ie sowieso heerlijk
Een tent waar ze ook andere dingen als sushi hebben? Ik weet niet of het bestaat hoor.. Ik lust geen visquote:
Ja.. hier hebben ze dan ook kippenvleugels enzo en van alles.. maar hij heeft geen honger, dus zonde om daar dan geld aan uit te gevenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Een tent waar ze ook andere dingen als sushi hebben? Ik weet niet of het bestaat hoor.. Ik lust geen vis
Dan maar even wachten iddquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. hier hebben ze dan ook kippenvleugels enzo en van alles.. maar hij heeft geen honger, dus zonde om daar dan geld aan uit te gevenEn op vakantie ook al genoeg uit eten, dus moet maar wachten
Ach zoveel zal t toch niet zijn!quote:Op zondag 27 juli 2014 12:22 schreef Sarabi het volgende:
Morgen voor het eerst weer wegen sinds de vakantie.
Volgens mij ben ik echt 10 kilo aangekomen, nouja we gaan er in ieder geval weer tegen aan.
komende maand 5 a 6x in de week Ripped in 30 doen en elke dag een uurtje hoepelen.
Verder normaal eten, 6x per dag een kleine maaltijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Zal vast wel meevallen en succes de komende tijd.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:22 schreef Sarabi het volgende:
Morgen voor het eerst weer wegen sinds de vakantie.
Volgens mij ben ik echt 10 kilo aangekomen, nouja we gaan er in ieder geval weer tegen aan.
komende maand 5 a 6x in de week Ripped in 30 doen en elke dag een uurtje hoepelen.
Verder normaal eten, 6x per dag een kleine maaltijd.
quote:Op zondag 27 juli 2014 14:55 schreef Tink89 het volgende:
Om nog even een 'na-foto' die een nieuwe 'ergens tijdens het afvalprocesfoto' moet worden te doen ter motivatie... Op 75 kilo nu. Veel vel aan de voorkant en bij m'n armen, maar toch ben ik niet geheel ontevreden. Denk dat daar ook een deel van het probleem zit. Ik vind mezelf stiekem wel prima zo, al weet ik ook dat ik met een kilo of 5-10 lichter echt gezond zou zijn.
Nu dus wat issues met het vinden van motivatie voor die laatste kilo's.Tink, ik zie een slanke vrouw op een slank paard. Verder valt er niet veel over te zeggen, omdat de foto van jou van ver af is. Dat losse vel zie ik bijv nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En als jij het wel prima vindt, dan is dat toch zo? Hoeveel moeite heb je er voor over/hoeveel moeite denk je dat het nog kost om nog eens 10 kg af te vallen? En anders: doe rustig aan. Hier ben je tevreden mee en elke kilo extra er af is heel mooi meegenomen."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Je bent al veel afgevallen zeg , wat goed!!quote:Op zondag 27 juli 2014 21:14 schreef sweetlady-o het volgende:
Dag dames.
Ik ben sinds 17 mei 8.6 kilo afgevallen en wil nog minimaal 18 kilo kwijt. Daarvoor was ik ooit in een ver verleden 50 kilo afgevallen maar weer 25 kilo aangekomen. ( werken en leren + op jezelf gaan wonen met frituurpan is niet goed voor de lijn) Momenteel probeer ik elke dag 2x te sporten gezien ik toch in de ww zit maar dat wil niet altijd lukken. Ook eet ik veel netter dan eerst en probeer ik deze week alleen woensdag en zaterdag te 'zondigen'. Op dit moment zit ik met pen en papier in de aanslag om een strakke weekplanning te maken gezien ik deze maand rond mag komen met heel weinig geld.
Als extra steun in de rug wil ik stoppen met lurken en mee posten.![]()
@ Tink. Dat ziet er gewoon goed uit meid. Je kan misschien ook nog maar 5 kilo per jaar afvallen dan heb je over 2 jaar je streefgewicht en bijna geen kans op hangend vel.
ja, mijn eerste week dat ik en sport en op eten let .. Maar dit motiveert wel heel erg !quote:Op maandag 28 juli 2014 08:19 schreef Myraela het volgende:
Was je eerste week toch? Dan is dat wel normaal.
Een nieuwe weegschaal kan sowieso een heel ander gewicht aangeven, daar moet je even rekening mee houden.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:44 schreef xuryah het volgende:
Vandaag komt mn nieuwe weegschaalben benieuwd of ik aangekomen ben na dit weekend (want etenje gehad en verjaardag dus meer carbs dan normaal). Al heb ik wel netjes gegeten en alcohol drinken doe ik al lang niet meer, dus zal wel meevallen
maar die appeltaart he
Oja dat is waar.. dat is wel irritant zeg :/ ben ik straks op deze opeens 3 kilo zwaarder ofzo.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een nieuwe weegschaal kan sowieso een heel ander gewicht aangeven, daar moet je even rekening mee houden.
Ik doe fitness en dan vooral groepslessen waaronder zumba en body pump. Blijf ik thuis dan doe ik kettlebell swings en dansen via de dansmat of gewoon just dance. Zondigen is voor mij kleine dingen zoals geen lean meat eten tot grote dingen als een bak magnum ijsquote:Op maandag 28 juli 2014 10:47 schreef appelsap het volgende:
Welkom sweetlady! 2x per dag sporten is wel veel. Wat voor sport doe je? En wat is zondigen voor jou?
Xuryah zolang je geen hele appeltaart ophebt zal het vast meevallen.
Kan heel goedquote:Op maandag 28 juli 2014 10:57 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oja dat is waar.. dat is wel irritant zeg :/ ben ik straks op deze opeens 3 kilo zwaarder ofzo.
Oooooh zoooooo lekker. Ik hou van cake en van ijs.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:57 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha nee ik liet het bij 1 stukje hoor appelsap :p maar die dag er voor ook al een plakje cake met ijs gegeten
Wow wat lekker!quote:Op maandag 28 juli 2014 10:59 schreef appelsap het volgende:
66kg gaf de weegschaal vanmorgen aan. Dus na een maand stilstaan ineens weer een kilo eraf.
Nu ben ik officieel de laatste 10kg ingegaan. Nog 9 kg te gaan tot mijn ultieme doel.
Netjes!quote:Op maandag 28 juli 2014 10:59 schreef appelsap het volgende:
66kg gaf de weegschaal vanmorgen aan. Dus na een maand stilstaan ineens weer een kilo eraf.
Nu ben ik officieel de laatste 10kg ingegaan. Nog 9 kg te gaan tot mijn ultieme doel.
41 kg!! Omgggg wat klinkt dat veel.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:01 schreef xuryah het volgende:
[..]
Wow wat lekker!
Hoeveel ben je nu in totaal afgevallen?
Misschien is die nieuwe weegschaal wel genadig en ben je juist lichter.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:57 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oja dat is waar.. dat is wel irritant zeg :/ ben ik straks op deze opeens 3 kilo zwaarder ofzo.
Haha nee ik liet het bij 1 stukje hoor appelsap :p maar die dag er voor ook al een plakje cake met ijs gegeten
Oh en welkom idd, Sweetlady!
2x per dag is wel veeeeeeel sporten ja. Krijgt je lichaam dan wel ook rust af en toe?
Ja, ik ben 1.55 en heb nu een BMI van 27. Ik weet niet of ik de 57kg echt ga halen maar ik vind het een mooi getal.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Netjes!
Ben jij trouwens zo klein?
66kilo is al een droom van mij (geen echt doel).
Wowquote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 11:05 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ja, ik ben 1.55 en heb nu een BMI van 27. Ik weet niet of ik de 57kg echt ga halen maar ik vind het een mooi getal.Ik wil vooral tevreden zijn als ik in de spiegel kijk.
Haha, dat kan ook nog iddquote:Op maandag 28 juli 2014 11:03 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Misschien is die nieuwe weegschaal wel genadig en ben je juist lichter.![]()
Ik heb ooit ergens gelezen dat je je lichaam rust moet geven na krachttraining maar dat cardio nagenoeg onbeperkt kan. Maar voor nu is het vooral wishfull thinking het is mij deze maand maar 1x gelukt 2x op een dag te sporten.![]()
Welkom!quote:Op maandag 28 juli 2014 10:59 schreef sweetlady-o het volgende:
k doe fitness en dan vooral groepslessen waaronder zumba en body pump. Blijf ik thuis dan doe ik kettlebell swings en dansen via de dansmat of gewoon just dance. Zondigen is voor mij kleine dingen zoals geen lean meat eten tot grote dingen als een bak magnum ijs . Soms heb ik een vreetbui maar die heb ik steeds minder.
Bedankt voor jullie welkom.
Ach voor hersenloos hupsen vind ik het wel leukquote:Op maandag 28 juli 2014 11:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb op Zumba gezeten na een half jaar kende ik alle dansjes en was er weinig vernieuwing meer. Toen maar gestopt. Wel jammer want het was wel leuk enzo.
ik vind Zumba er leuk uitzien maar volgens mij heb ik gewoon geen ritmegevoel..quote:Op maandag 28 juli 2014 11:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb op Zumba gezeten na een half jaar kende ik alle dansjes en was er weinig vernieuwing meer. Toen maar gestopt. Wel jammer want het was wel leuk enzo.
Je kan het vaak gratis proberen. Voor mij werkt het omdat ik die apparaten na ongeveer een maand zat was en de groepslessen een stok achter de deur zijn. Ook durf ik niet goed bij die heren die niks anders toen met losse gewichten te trainen, bij bodypump kan dat wel. Groepslessen zijn trouwens niet voor iedereen je moet het wel echt eerst vanalles proberen. Ik doe eigenlijk alles maar er zijn dames bij zumba die niks moeten hebben van she'bam en andersom. Of pumpers die echt een hekel hebben aan de danslessen.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:08 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha, dat kan ook nog idd
Ja dat is wel zo. Maar zo'n groepsles is wel zwaar voor je lichaam denk ik.
Op mijn sportschool hebben ze ook leuke groepslessen, maar ik ben nog nooit gegaan
Oh nee ik wil wel wat leren haha anders vind ik er geen bal aanquote:Op maandag 28 juli 2014 11:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ach voor hersenloos hupsen vind ik het wel leukvoor erbij vond ik het heerlijk.
Choreo's doe ik wel in de dansschool, 2x in de week.
Ik ook niet en 9van de 10 andere daar ook nietquote:Op maandag 28 juli 2014 11:13 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
ik vind Zumba er leuk uitzien maar volgens mij heb ik gewoon geen ritmegevoel..
Dan kan het wel saai worden, ookal moeten ze als het goed is de routines toch elke 6/8 weken veranderen volgens mij?quote:Op maandag 28 juli 2014 11:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh nee ik wil wel wat leren haha anders vind ik er geen bal aan
Oh Jillian Michealsquote:Op maandag 28 juli 2014 11:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan kan het wel saai worden, ookal moeten ze als het goed is de routines toch elke 6/8 weken veranderen volgens mij?
Voor mij ging het gewoon om extra beweging.
En nu tijd voor de 1e x Ripped in 30, spannend....
Agh het scheelde dat ik ook nog deed zwemmen en squashen erbij.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan kan het wel saai worden, ookal moeten ze als het goed is de routines toch elke 6/8 weken veranderen volgens mij?
Voor mij ging het gewoon om extra beweging.
En nu tijd voor de 1e x Ripped in 30, spannend....
Oh buikspieren kwartiertje.. De herinnering alleen alquote:Op maandag 28 juli 2014 11:23 schreef xRoosjex het volgende:
ik ga vanavond weer naar de sportschool , zag dat ze bij ons buikspierkwartier doen en een bodyshape les (45 minuten) erachter aan .. Ik ga kijken of ik ze beiden kan doen en wat ik kan volhouden.
niet leuk?quote:Op maandag 28 juli 2014 11:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh buikspieren kwartiertje.. De herinnering alleen al
Lichamelijk en geestelijk voel ik me er een stuk beter bij. Ik ben veel actiever en ik heb meer zelfvertrouwen omdat ik mezelf nu leuker vind.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:05 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
WowDat is wel erg knap. Hoe voel je je daarbij? Is je leven ook heel erg veranderd? Vooral hoe mensen met je omgaan?
Ja love herquote:
Echt welquote:Op maandag 28 juli 2014 11:52 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt jaloerse mensen in je omgeving, appelsapJe doet het natuurlijk fantastisch en blijkbaar steekt dat
Van mij krijg je alleen maar jompels
![]()
Dol op verhalen zoals die van jou: geeft je moed dat het echt mogelijk is. Zoveel gewicht verliezen en het er af houden.
Echt mensen kunnen zulke assholes zijn. Toen ik 50 was afgevallen, was er wel een lerares die echt heel bezorgd kwam vragen of ik nog wel at maar voor de rest was men positief. Ik ken het wel jezelf dikker zien dan je eigenlijk bent maar kijk daarmee uit, nu ben ik weer net zo dik als ik mij 20 kilo lichter voelde.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:46 schreef appelsap het volgende:
[..]
Lichamelijk en geestelijk voel ik me er een stuk beter bij. Ik ben veel actiever en ik heb meer zelfvertrouwen omdat ik mezelf nu leuker vind.
Hoe mensen met me omgaan is heel verschillend. De een geeft oprechte complimenten en vraagt met interesse naar mijn verhaal of advies en de ander maakt kutopmerkingen. Ik heb al regelmatig moeten horen of ik toch nog wel eet en dat ik binnen de kortste keren toch weer dik zal zijn omdat dit niet vol te houden is of omdat ik niet clean genoeg eet.
Ik ben in 2011 30kg kwijtgeraakt, daarna ruim 2 jaar stabiel gebleven en sinds april dit jaar weer serieus bezig met verder afvallen. Ik heb ook al regelmatig te horen gekregen dat men niet verwacht had dat ik stabiel zou blijven.
Wat ik zelf momenteel heel lastig vind is dat ik zelf absoluut niet kan inschatten hoe dik ik op het moment ben. Volgens mensen in mijn directe omgeving schat ik mezelf veel dikker in dat ik momenteel ben. Raar is dat.. Alsof mijn hoofd achterloopt ofzo. Dus momenteel lukt het me nog niet om tevreden te zijn sarabi.
Als ik de 65 bereik zal ik wel weer een voor en na foto plaatsen roosje!
Ach het helpt ook dat ik geen werk heb hoorquote:Op maandag 28 juli 2014 12:14 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
@ Sarabi.
Dat je de 30 day shred gewoon hebt afgemaakt heb ik mee gelurkt. Echt knap van je het schijnt dat dat maar 2% van de mensen lukt. ( Al gaat dat wel over team beach body workouts)
Wel heb ik niet goed mee gekregen of je er nou van afgevallen was, wel dat je strakker was geworden.
Goed zeg! Hoelang ben je al met hardlopen bezig? Ik ga door/dankzij jullie denk ik met Evy startenquote:Op maandag 28 juli 2014 12:17 schreef Patoshik het volgende:
En net heb ik nog even een rondje gerent. In totaal 2,9 km en ik ben maar 1 keer gestopt. Gewoon 10 minuten aan 1 stuk door gerent. Ik was echt trots op mezelf.
Ik heb ook geen werk en moet toegeven dat dat wel helpt met afvallen.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ach het helpt ook dat ik geen werk heb hoor
Ik was niet echt afgevallen (was ook niet supergezond aan het eten), wel idd cm verloren.
Deze keer heb ik me van te voren gemeten, gewogen en foto's gemaakt en ga ik ook op mijn eten letten dus hopelijk nog meer resultaat.
Nog niet zo heel erg lang want ik ga nooit verder.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:21 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Goed zeg! Hoelang ben je al met hardlopen bezig? Ik ga door/dankzij jullie denk ik met Evy starten
Ik zie het maar als cadeautje dat ik nu inderdaad goed aan mezelf kan werken.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:26 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Ik heb ook geen werk en moet toegeven dat dat wel helpt met afvallen.![]()
Dat lijkt mij inderdaad wel fijn! Er zitten veel nadelen aan geen werk hebben , maar je hebt nooit een excuus om te zeggen dat je geen tijd hebt om te sportenquote:Op maandag 28 juli 2014 12:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zie het maar als cadeautje dat ik nu inderdaad goed aan mezelf kan werken.
Heel veel nadelen maar heb de afwijzingen achter me neergelegd en besloten het nu even positief te bekijkenquote:Op maandag 28 juli 2014 12:43 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad wel fijn! Er zitten veel nadelen aan geen werk hebben , maar je hebt nooit een excuus om te zeggen dat je geen tijd hebt om te sporten
Wat voor werk zoek je? bekijk het maar positief ja anders word je nog depressief denk ik!quote:Op maandag 28 juli 2014 12:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heel veel nadelen maar heb de afwijzingen achter me neergelegd en besloten het nu even positief te bekijken
quote:Op maandag 28 juli 2014 12:53 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben afgestudeerd orthopedagoog, maar zou graag op een (basis)school aan de gang gaan.
Ja, om echt als orthopedagoog aan de slag te gaan is erg lastig als je net bent afgestudeerd.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:59 schreef xRoosjex het volgende:
[..]mooie opleiding, lastig om werk in te vinden lijkt mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog echt geen idee wanneer ik eindelijk keertje tevreden ben.
Misschien nog eens 10?
quote:Op maandag 28 juli 2014 15:05 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb nu eens een -10kg foto gemaakt vind ik wel leuk.Je ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog echt geen idee wanneer ik eindelijk keertje tevreden ben.
Misschien nog eens 10?
Leuk truitje ook !
Dan kun je vanaf nu goed gaan metenquote:Op maandag 28 juli 2014 14:37 schreef xuryah het volgende:
Yaay mijn weegschaal is binnen!
En ik ben inderdaad iets zwaarder op deze nieuwe
foto?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:14 schreef SacreCoeur het volgende:
Oh en ik heb trouwens nog een nieuw asos jurkje te koop (maat 16 valt als 42)mocht er iemand hier interesse in hebben. Te groot en daarom draag ik het niet, hij is wel heel cool en daarom zo zonde.
quote:Op maandag 28 juli 2014 15:05 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb nu eens een -10kg foto gemaakt vind ik wel leuk.Mooi resultaat al!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog echt geen idee wanneer ik eindelijk keertje tevreden ben.
Misschien nog eens 10?
Leuk inderdaad!quote:Op maandag 28 juli 2014 15:22 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
korte mouwtjes & skater dress model.
Jaquote:Op maandag 28 juli 2014 15:14 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Dan kun je vanaf nu goed gaan metenen kun je er ook vet en dat soort dingen op meten?
Kwark een optie?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:34 schreef xuryah het volgende:
Waar zitten nog meer veel eiwitten in, behalve vlees? Ik wil niet zoveel vlees eten namelijk.. omdat ik er ten eerste tegen ben en en tweede er buikpijn van krijg. Maar ik heb wel eiwitten nodig natuurlijk.
Ja ik eet elke dag wel een bakje Griekse yoghurt, maar misschien vaker afwisselen met kwark (al vind ik kwark echt niet lekker). Er zitten wel meer eiwitten in kwark idd.quote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 15:34 schreef xuryah het volgende:
[..]
Leuk inderdaad!
Denk alleen niet dat zoiets mij staat.
[..]
JaErg handig!
Elke maand even een meting doen dus!
----
Waar zitten nog meer veel eiwitten in, behalve vlees? Ik wil niet zoveel vlees eten namelijk.. omdat ik er ten eerste tegen ben en en tweede er buikpijn van krijg. Maar ik heb wel eiwitten nodig natuurlijk.
Mijn weegschaal is helaas niet zo best met de vetmeting (daar geeft mijn weegschaal elke keer iets anders aan) maar over het algemeen zit ik rond de 31 -33% .. Weet iemand eigenlijk wat precies gezond is voor een vrouw?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:34 schreef xuryah het volgende:
[..]
Leuk inderdaad!
Denk alleen niet dat zoiets mij staat.
[..]
JaErg handig!
Elke maand even een meting doen dus!
----
Ik vind het een leuk jurkje maar iets te lief voor mijquote:Op maandag 28 juli 2014 15:22 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
korte mouwtjes & skater dress model.
Ligt er aan hoe oud je bent!quote:Op maandag 28 juli 2014 15:46 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
[..]
Mijn weegschaal is helaas niet zo best met de vetmeting (daar geeft mijn weegschaal elke keer iets anders aan) maar over het algemeen zit ik rond de 31 -33% .. Weet iemand eigenlijk wat precies gezond is voor een vrouw?
Tofu?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:50 schreef xuryah het volgende:
[..]
Joh!
Iets anders dan vlees, kwark en ei?
Ik ben 25quote:Op maandag 28 juli 2014 15:52 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe oud je bent!
Is per leeftijdscategorie anders namelijk..
Peulvruchten!quote:Op maandag 28 juli 2014 15:50 schreef xuryah het volgende:
[..]
Joh!
Tonijn!quote:Op maandag 28 juli 2014 15:50 schreef xuryah het volgende:
[..]
Joh!
Dan moet ik nog een stukje naar benedenquote:Op maandag 28 juli 2014 16:01 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dan is tussen de 20 en 32 % normaal volgens het boekje die bij mijn weegschaal zat.
ik heb woensdag op de sportschool een body healthcheck .. daar zullen ze het ook wel gaan meten en dan zal ik de precieze schade wel te horen krijgen..quote:Op maandag 28 juli 2014 16:02 schreef Sarabi het volgende:
Let wel op dat de vetmetingen van gewone weegschalen niet betrouwbaar zijn.
Tussen de 17 en 39 jaarquote:Op maandag 28 juli 2014 16:03 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Dan moet ik nog een stukje naar benedenin welke leeftijdscategorieen valt het? Als ik over een maand 26 word is het dan hetzelfde?
Ik ga van de week even het verschil checken tussen mijn weegschaal en de meting van de sportschoolquote:Op maandag 28 juli 2014 16:02 schreef Sarabi het volgende:
Let wel op dat de vetmetingen van gewone weegschalen niet betrouwbaar zijn.
Ja 25 zou mooi zijnquote:Op maandag 28 juli 2014 16:06 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik ga van de week even het verschil checken tussen mijn weegschaal en de meting van de sportschoolDeze weegschaal is wel heel goed beoordeeld vanwege zijn nauwkeurigheid, dus het verschil zou klein moeten zijn
Nee ik zit een stuk hoger in mijn vetpercentage dan jij.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:13 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Ja 25 zou mooi zijnDan ben ik erg tevreden! nu hebben we hetzelfde doel! Alleen zit jij er waarschijnlijk dichterbij dan ik.. Je woog al wat minder las ik maar toch mooi dat ik kan lezen hoe het jou vergaat
Ditte !quote:Op maandag 28 juli 2014 11:52 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt jaloerse mensen in je omgeving, appelsapJe doet het natuurlijk fantastisch en blijkbaar steekt dat
Van mij krijg je alleen maar jompels
![]()
Dol op verhalen zoals die van jou: geeft je moed dat het echt mogelijk is. Zoveel gewicht verliezen en het er af houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |