abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142722779
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Dat is ook gewoon lekker :Y)

Maar ik wilde haar toen een beetje tegemoet komen door iets te maken wat zij met haar 'dieet' ook kon eten. En was eigenlijk wel benieuwd hoe het mij zou bevallen. Ik zou het niet altijd zo eten, maar zeker lekker voor de variatie :Y
ja snap je wel hoor. Ik houd alleen niet zo van courgettes enzo :@

Maar wel heel lief dat je dat doet.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_142722898
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
lasagne is echt mjummjummjum

Ik ben vergeten mijn T te eten. maar die eet ik vanavond nog wel extra dan. Het is al half 5 nu niet echt nuttig meer.
Lasagne is echt mijn lievelingseten :9 Met veel kaas, spekjes erdoorheen, lekker veel ui en paprika enzo :9
pi_142722989
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:42 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Lasagne is echt mijn lievelingseten :9 Met veel kaas, spekjes erdoorheen, lekker veel ui en paprika enzo :9
Ik doe er dan weer gekat doorheen haha. En idd heel veel kaas en dat dat zo lekker goudbruin krokant gebakken is. Ik heb zin in lasagne.. maar van de week al op...
pi_142723128
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik vind het knap dat je het volhoudt! Een vriendin van mij is ook begonnen met een koolhydraatarm dieet en bij haar scheelt het ook behoorlijk in de kilo's. Alleen heb ik haar niet gehoord over dat het niet lange tijd achter elkaar zou mogen, zij is volgens mij nu al 2 maanden ermee bezig. Alleen 'zondigt' ze af en toe een dagje, als er bepaalde activiteiten/feestjes zijn waarbij er teveel lekkers is met carbs. Maar dan wel maar 1 dagje en daarna weer door.

Aan de ene kant klinkt het wel aantrekkelijk om ook zoiets te gaan doen, maar ik ben bang dat ik dingen als aardappels en pasta teveel zou gaan missen en het daardoor niet vol ga houden...
Je went er aan! En brood kun je wel eten, alleen de lowcarb versie :) die heb ik vandaag gehaald en was best lekker. Er zitten veel meer eiwitten in ook.
In het begin is alles lastig, maar het wordt vanzelf makkelijker. Je moet alleen een beetje creatief zijn.
Heeft die vriendin zich er wel goed in verdiept door dingen te lezen etc? Het kan echt gevaarlijk zijn. Ik heb nu even haast, anders had ik er even een artikel bij gezocht voor je. Ik zal later op de avond even zoeken!
pi_142723154
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik doe er dan weer gekat doorheen haha. En idd heel veel kaas en dat dat zo lekker goudbruin krokant gebakken is. Ik heb zin in lasagne.. maar van de week al op...
gekat? Gehakt bedoel je neem ik aan? Dat heb ik er normaal ook altijd in hoor :P
pi_142723186
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:49 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

gekat? Gehakt bedoel je neem ik aan? Dat heb ik er normaal ook altijd in hoor :P
Uh ja gehakt ja :@ Ben weer lekker bezig :D
  vrijdag 25 juli 2014 @ 16:58:57 #132
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_142723440
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:49 schreef xuryah het volgende:

[..]

Je went er aan! En brood kun je wel eten, alleen de lowcarb versie :) die heb ik vandaag gehaald en was best lekker. Er zitten veel meer eiwitten in ook.
In het begin is alles lastig, maar het wordt vanzelf makkelijker. Je moet alleen een beetje creatief zijn.
Heeft die vriendin zich er wel goed in verdiept door dingen te lezen etc? Het kan echt gevaarlijk zijn. Ik heb nu even haast, anders had ik er even een artikel bij gezocht voor je. Ik zal later op de avond even zoeken!
Ze heeft van die boeken gekocht over low-carb eten, waarbij een boek ook vertelt wat het inhoudt en wat de voordelen zouden zijn en zo. Mag hopen dat er dan ook in staat dat je het niet continu mag doen, als dat inderdaad niet goed is...
  vrijdag 25 juli 2014 @ 17:02:15 #133
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_142723547
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

ja snap je wel hoor. Ik houd alleen niet zo van courgettes enzo :@

Maar wel heel lief dat je dat doet.
Als je niet van courgettes houdt, zou ik het inderdaad niet aanbevelen nee...
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Jaa, veel kaas erop :9

Ik ga tijdens mijn vakantie weer eens bolognesesaus op voorraad maken. Dat vind ik het lekkerst als ik het zelf maak en dan vooral ook een aantal uur laat pruttelen en zo. Maar dat gaat doordeweeks gewoon echt niet lukken, dus dan maar veel maken wanneer ik wel tijd heb en veel invriezen voor later :D
pi_142723575
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 17:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Als je niet van courgettes houdt, zou ik het inderdaad niet aanbevelen nee...

[..]

Jaa, veel kaas erop :9

Ik ga tijdens mijn vakantie weer eens bolognesesaus op voorraad maken. Dat vind ik het lekkerst als ik het zelf maak en dan vooral ook een aantal uur laat pruttelen en zo. Maar dat gaat doordeweeks gewoon echt niet lukken, dus dan maar veel maken wanneer ik wel tijd heb en veel invriezen voor later :D
Oh lekker zelfgemaakte saus :9

Dieettopic dit.we zitten niet anders dan over lekker eten te wauwelen whahaha
  vrijdag 25 juli 2014 @ 17:03:56 #135
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_142723619
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook best lekker voor een keertje :)

Vanavond eten we wraps.
De wraps zijn zelfgemaakt dus straks maar eens aan het werk.
Wraps zijn ook lekker :Y Gisteren nog gehad en dan als variant op de honing-mosterd wrap van de McDonalds, maar dan zelf gemaakt. Zo lekker :@
  vrijdag 25 juli 2014 @ 17:06:19 #136
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_142723711
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 17:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh lekker zelfgemaakte saus :9

Dieettopic dit.we zitten niet anders dan over lekker eten te wauwelen whahaha
Hehe :')
pi_142724468
Ik begin honger te kirjgen.. Zo maar eens gaan koken. lekker nasi :9
pi_142724551
Hier staat het deeg voor de wraps te rusten dus ik moet nog even wachten...
  vrijdag 25 juli 2014 @ 17:44:56 #139
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_142724750
Zo. Het mag bij mijnook wel weer. Straks bruiloft (in de categorie jurkjes, hier de mijne voor en dan vanaf morgen weer goed eten. Maandag naar een diëtist, wie weet wat die me wijzer kan maken.

Smakelijk Sarabi!
Prrrrr
pi_142724752
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 17:37 schreef Sarabi het volgende:
Hier staat het deeg voor de wraps te rusten dus ik moet nog even wachten...
Lekker hoor zelf maken.
pi_142724763
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 17:44 schreef mrspoeZ het volgende:
Zo. Het mag bij mijnook wel weer. Straks bruiloft (in de categorie jurkjes, hier de mijne voor vanavond
[ afbeelding ] en dan vanaf morgen weer goed eten. Maandag naar een diëtist, wie weet wat die me wijzer kan maken.

Smakelijk Sarabi!
picca doet het niet

En daarbij hoe is het met de poezels?
pi_142724792
Hier komen zo vrienden langs met afhaalpizza's. :+

Ik dacht dat low carb op zich niet veel kwaad kon, ook niet voor lange tijd, behalve als je het met poedertjes en shakes doet natuurlijk.
pi_142724813
Leuke jurk, toffe rode details ook! Gebreid, of is het een printje?
pi_142724829
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 17:44 schreef mrspoeZ het volgende:
Zo. Het mag bij mijnook wel weer. Straks bruiloft (in de categorie jurkjes, hier de mijne voor [ afbeelding ] en dan vanaf morgen weer goed eten. Maandag naar een diëtist, wie weet wat die me wijzer kan maken.

Smakelijk Sarabi!
Hij is leuk O+ waar heb je die gehaald? :@
pi_142724840
Ik ga spaghetti maken. :9 Met veel groenten want die moeten nog op, morgen weer nieuwe verse groenten halen. O+

Moet ook nog iets verzinnen om morgenavond te eten. Ga bij schoonfamilie eten, die eten lekkerbekjes met patat. Maar daar heb ik geen zin in. En ik vind lekkerbekjes zonder saus niet eens lekker, dus ik ga ook geen salade eten met een droog lekkerbekje.

Misschien maak ik gewoon een beetje extra pasta, maar dan zit ik wel echt iets compleets anders te eten, misschien een beetje stom. Ook omdat er kinderen bij zijn, die moeten juist net leren gewoon met de pot mee te eten.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 17:49:44 #146
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_142724877
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 17:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

picca doet het niet

En daarbij hoe is het met de poezels?
Harry is niet meer :-(, tenminste niet hier. Die was vanaf dat hij hier een maand was altijd op stap en kwam dan in de late avond thuis maar nu is hij al een aantal weken weg. Amivedi heeft geen melding gehad, dierenartsen ook niet. Briefjes gaven geen resultaat. Sally wordt echt een beetje een oude dame, ze ligt liefst heel de dag op schoot of op de bank. En ze kletst me de oren van mijn hoofd, das wel heel grappig.

Tis een breisel van een soort tshirtdraad, lijkt het. Gewoon van de Bristol.
Prrrrr
pi_142724927
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 17:49 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Harry is niet meer :-(, tenminste niet hier. Die was vanaf dat hij hier een maand was altijd op stap en kwam dan in de late avond thuis maar nu is hij al een aantal weken weg. Amivedi heeft geen melding gehad, dierenartsen ook niet. Briefjes gaven geen resultaat. Sally wordt echt een beetje een oude dame, ze ligt liefst heel de dag op schoot of op de bank. En ze kletst me de oren van mijn hoofd, das wel heel grappig.
Ja ze kletsen allebei nogal graag idd. Harry zat veel bij de buren dat je zei toch? Jammer dat hij hem gesmeerd is. Hopelijk zit hij gewoon ergens binnen want hij is toch al eens eerder kwijt geweest dat je zei?

Sally is een heel lief poesje. Ik vond ze allebei heel lief trouwens. Kwam vandaag nog foto's van ze tegen toen ik mijn dropbox aan het opruimen was. de poekies.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 17:54:50 #148
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_142725008
Ja Harry was wel vaker in de tuin bij de buren aan het chillen, dus hopelijk hebben ze daar nu een loungeset die hij erg tof vindt en waar hij op is blijven liggen.
Prrrrr
pi_142725060
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 17:54 schreef mrspoeZ het volgende:
Ja Harry was wel vaker in de tuin bij de buren aan het chillen, dus hopelijk hebben ze daar nu een loungeset die hij erg tof vindt en waar hij op is blijven liggen.
Mja ik hoop het ook dat hij maar lekker mag liggen met zijn bevallige bibs.
pi_142726321
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 17:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Lekker hoor zelf maken.
Het was weer heerlijk :Y
Ook nog een knoflooksausje van griekse yoghurt erbij gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')