SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
I solemnly swear i'm up to no good
Ja dat is wel jammer.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:50 schreef appelsap het volgende:
Edit: laat maar, ik zie dat die jurkjes vrijwel allemaal vanaf UK18 (XL?) beginnen.
Rond de 77quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:10 schreef appelsap het volgende:
Hoeveel woog je op de foto met het witte jurkje? Daar vind ik je heel mooi, ook met dat lichte haar enzo.
Sowieso is jouw lichaam goed in proportie.
Qua jurkjes hebben ze meestal bij de curve precies dezelfde collectie als de normale, petite en extra lang lijn. En de jurkjes vallen 1 maatje kleiner omdat ze iets krimpen in de was. De kwaliteit van de stof is uitermate slecht als je ze niet met de hand wast want dan vervaagd de kleur super snel. Dus prijs/kwaliteit vind ik ze duur, maar toch koop ik ze nogquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:50 schreef appelsap het volgende:
Ik kende asos curve helemaal niet. Staan echt leuke jurkjes bij en helemaal niet duur.
En ze gebruiken gewoon écht plus size modellen zodat je kan zien hoe een jurkje staat ipv die graatmagere modellen zonder vorm.
Hoe zit het met de maten bij asos? Ik heb van jurkjes vaak s of m bij de h&m, c&a en mexx enzo en van vero moda en only vaak iets groter. Wat zou ik dan het beste kunnen nemen?
Edit: laat maar, ik zie dat die jurkjes vrijwel allemaal vanaf UK18 (XL?) beginnen.
Hm laat Maar dan. Dan betaal ik liever wat meerquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Qua jurkjes hebben ze meestal bij de curve precies dezelfde collectie als de normale, petite en extra lang lijn. En de jurkjes vallen 1 maatje kleiner omdat ze iets krimpen in de was. De kwaliteit van de stof is uitermate slecht als je ze niet met de hand wast want dan vervaagd de kleur super snel. Dus prijs/kwaliteit vind ik ze duur, maar toch koop ik ze nog
Welkom en zet 'm op!quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:03 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Thanks, ja ik vind mezelf wel stevig ja .. ik heb maat 44 (soms zelfs 46) en als iets groot valt pas ik in 42..Van boven weleens een 40/42 maar dat komt vooral omdat ik geen borsten heb.. (heel apart, ik ben vol van beneden t/m buik maar heb haast geen borsten) en dan ben ik ook nog eens vrij lang dus oog ik waarschijnlijk nog groter (vandaar de angst) .. Maar het komt wel weer goed ooit
het begin is er vandaar dat ik hier post
Je moet jezelf gewoon echt even meten. Het is namelijk nogal lastig om er zo iets over te zeggen en de maattabel klopt gewoon goedquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:50 schreef appelsap het volgende:
Ik kende asos curve helemaal niet. Staan echt leuke jurkjes bij en helemaal niet duur.
En ze gebruiken gewoon écht plus size modellen zodat je kan zien hoe een jurkje staat ipv die graatmagere modellen zonder vorm.
Hoe zit het met de maten bij asos? Ik heb van jurkjes vaak s of m bij de h&m, c&a en mexx enzo en van vero moda en only vaak iets groter. Wat zou ik dan het beste kunnen nemen?
Oh ik was niks op de hand en heb nog niets dat verwassen is...quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Qua jurkjes hebben ze meestal bij de curve precies dezelfde collectie als de normale, petite en extra lang lijn. En de jurkjes vallen 1 maatje kleiner omdat ze iets krimpen in de was. De kwaliteit van de stof is uitermate slecht als je ze niet met de hand wast want dan vervaagd de kleur super snel. Dus prijs/kwaliteit vind ik ze duur, maar toch koop ik ze nog
gaat lekker!quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Oeh, net na werk was ik 114,5 kgNog wel even wat eten. Ben benieuwd morgen vroeg
Mijn rode jurkje is echt totaal niet vervaagd, niet gekrompen, en ik vind de curve lijn juist heel groot vallenquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej eindelijk beweging in de Weegschaal
Ik heb er een van de wibra geloof ik. Geeft nooit verschillende gewichten aan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:31 schreef xuryah het volgende:
Mijn weegschaal is aan vervanging toe.. hij geeft elke keer een ander gewicht aan en dat scheelt soms gewoon een kilo. Beetje onbetrouwbaar.
Iemand goede ervaring met een bepaald merk/type misschien? Er zijn er zo veel namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |