SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
I solemnly swear i'm up to no good
Ja dat is wel jammer.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:50 schreef appelsap het volgende:
Edit: laat maar, ik zie dat die jurkjes vrijwel allemaal vanaf UK18 (XL?) beginnen.
Rond de 77quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:10 schreef appelsap het volgende:
Hoeveel woog je op de foto met het witte jurkje? Daar vind ik je heel mooi, ook met dat lichte haar enzo.
Sowieso is jouw lichaam goed in proportie.
Qua jurkjes hebben ze meestal bij de curve precies dezelfde collectie als de normale, petite en extra lang lijn. En de jurkjes vallen 1 maatje kleiner omdat ze iets krimpen in de was. De kwaliteit van de stof is uitermate slecht als je ze niet met de hand wast want dan vervaagd de kleur super snel. Dus prijs/kwaliteit vind ik ze duur, maar toch koop ik ze nogquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:50 schreef appelsap het volgende:
Ik kende asos curve helemaal niet. Staan echt leuke jurkjes bij en helemaal niet duur.
En ze gebruiken gewoon écht plus size modellen zodat je kan zien hoe een jurkje staat ipv die graatmagere modellen zonder vorm.
Hoe zit het met de maten bij asos? Ik heb van jurkjes vaak s of m bij de h&m, c&a en mexx enzo en van vero moda en only vaak iets groter. Wat zou ik dan het beste kunnen nemen?
Edit: laat maar, ik zie dat die jurkjes vrijwel allemaal vanaf UK18 (XL?) beginnen.
Hm laat Maar dan. Dan betaal ik liever wat meerquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Qua jurkjes hebben ze meestal bij de curve precies dezelfde collectie als de normale, petite en extra lang lijn. En de jurkjes vallen 1 maatje kleiner omdat ze iets krimpen in de was. De kwaliteit van de stof is uitermate slecht als je ze niet met de hand wast want dan vervaagd de kleur super snel. Dus prijs/kwaliteit vind ik ze duur, maar toch koop ik ze nog
Welkom en zet 'm op!quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:03 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Thanks, ja ik vind mezelf wel stevig ja .. ik heb maat 44 (soms zelfs 46) en als iets groot valt pas ik in 42..Van boven weleens een 40/42 maar dat komt vooral omdat ik geen borsten heb.. (heel apart, ik ben vol van beneden t/m buik maar heb haast geen borsten) en dan ben ik ook nog eens vrij lang dus oog ik waarschijnlijk nog groter (vandaar de angst) .. Maar het komt wel weer goed ooit
het begin is er vandaar dat ik hier post
Je moet jezelf gewoon echt even meten. Het is namelijk nogal lastig om er zo iets over te zeggen en de maattabel klopt gewoon goedquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:50 schreef appelsap het volgende:
Ik kende asos curve helemaal niet. Staan echt leuke jurkjes bij en helemaal niet duur.
En ze gebruiken gewoon écht plus size modellen zodat je kan zien hoe een jurkje staat ipv die graatmagere modellen zonder vorm.
Hoe zit het met de maten bij asos? Ik heb van jurkjes vaak s of m bij de h&m, c&a en mexx enzo en van vero moda en only vaak iets groter. Wat zou ik dan het beste kunnen nemen?
Oh ik was niks op de hand en heb nog niets dat verwassen is...quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Qua jurkjes hebben ze meestal bij de curve precies dezelfde collectie als de normale, petite en extra lang lijn. En de jurkjes vallen 1 maatje kleiner omdat ze iets krimpen in de was. De kwaliteit van de stof is uitermate slecht als je ze niet met de hand wast want dan vervaagd de kleur super snel. Dus prijs/kwaliteit vind ik ze duur, maar toch koop ik ze nog
gaat lekker!quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Oeh, net na werk was ik 114,5 kgNog wel even wat eten. Ben benieuwd morgen vroeg
Mijn rode jurkje is echt totaal niet vervaagd, niet gekrompen, en ik vind de curve lijn juist heel groot vallenquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej eindelijk beweging in de Weegschaal
Ik heb er een van de wibra geloof ik. Geeft nooit verschillende gewichten aan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:31 schreef xuryah het volgende:
Mijn weegschaal is aan vervanging toe.. hij geeft elke keer een ander gewicht aan en dat scheelt soms gewoon een kilo. Beetje onbetrouwbaar.
Iemand goede ervaring met een bepaald merk/type misschien? Er zijn er zo veel namelijk
jurkjes zijn gaaf zeg! Ga er ook maar eens kijken!quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ha ik heb nu die rode aanWel in een andere kleur
Ik vind topvintage wel duur hoor. Ben zelf erg fan van Asos curve
Wat goed! Hoeveel ben je kwijt/weeg je?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej eindelijk beweging in de Weegschaal
Ik ben nu iets meer dan 9 kilo kwijt. Ben 1.57 lang(kort) en woog 83 kilo vanochtend stond de Weegschaal op 73.7. Maar had wat moeite om weer in mijn ritme te komen na mijn vakantie en nu begint het weer een beetje te lukken en dan helpt het wel als de Weegschaal omlaag gaat haha.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:08 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Wat goed! Hoeveel ben je kwijt/weeg je?
Wat knap zegquote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben nu iets meer dan 9 kilo kwijt. Ben 1.57 lang(kort) en woog 83 kilo vanochtend stond de Weegschaal op 73.7. Maar had wat moeite om weer in mijn ritme te komen na mijn vakantie en nu begint het weer een beetje te lukken en dan helpt het wel als de Weegschaal omlaag gaat haha.
Klopt ik ben daadwerkelijk gaan eten ipv mezelf vol te stoppen met chips, nootjes, snoep en dat soort dingen. En geen frisdrank en limonade siroop met suiker meer. Dat soort dingen. En het gaat niet hard maar dat hoeft ook nietquote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:20 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Wat knap zegik las dat je wel gewoon normaal bent blijven eten ( heb even teruggelezen) ? Dus geen dieet en dat soort dingen?
Ik heb vorig jaar zo'n zelfde soort ritme aangehouden en het ging inderdaad niet hard maar werkte wel!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Klopt ik ben daadwerkelijk gaan eten ipv mezelf vol te stoppen met chips, nootjes, snoep en dat soort dingen. En geen frisdrank en limonade siroop met suiker meer. Dat soort dingen. En het gaat niet hard maar dat hoeft ook nieten in het weekend wat meer de vrije hand want het moet wel leuk blijven enzo.
Sporten deed ik al dus daar weinig aan aan hoeven te passen. Behalve dat ik ook ben gaan hardlopen. Alleen daardoor staat het squashen en zwemmen op een laag pitje. Dus dat maakt weinig verschil.
Veel zullen het er niet mee eens zijn hoor. Want ik eet in de ochtend nog steeds chococornflakes. Maar het werkt voor mij
Allerbelangrijkste even bold gemaaktquote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Klopt ik ben daadwerkelijk gaan eten ipv mezelf vol te stoppen met chips, nootjes, snoep en dat soort dingen. En geen frisdrank en limonade siroop met suiker meer. Dat soort dingen. En het gaat niet hard maar dat hoeft ook nieten in het weekend wat meer de vrije hand want het moet wel leuk blijven enzo.
Sporten deed ik al dus daar weinig aan aan hoeven te passen. Behalve dat ik ook ben gaan hardlopen. Alleen daardoor staat het squashen en zwemmen op een laag pitje. Dus dat maakt weinig verschil.
Veel zullen het er niet mee eens zijn hoor. Want ik eet in de ochtend nog steeds chococornflakes. Maar het werkt voor mij
Haaijquote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Eh hoi
Ben maar even een tijdje afgehaakt, want van echt opletten kwam het toch niet. Door die stomme slijmbeursontsteking in mijn heup kon/mocht ik niet sporten, dus heb niet echt bepaald veel bewogen. Ik ben sinds 1 juli wel aan mijn nieuwe baan begonnen en wat eten betreft hou ik me nu wel beter in. In die zin dat ik overdag gewoon mijn lunch meeneem en verder niet snack overdag. En sinds deze week laat ik 's avonds ook de overbodige snacks staan.
Ik had goede hoop om binnenkort weer eens wat meer te gaan bewegen, maar vorige week ben ik gigantisch op mijn muil gegaan door van een afstapje af te flikkeren op een stel grinttegels (op werk ja) en heel mijn knieën zijn beurs en liggen open, dus wederom geen sport voor mij want au
Deze week een weekje vrij, dus eens kijken of ik daar wat voorzichtige beweging in kan passen en ondertussen toch ook op mijn eten kan letten. Ik ben inmiddels weer niet zo blij met mijn spiegelbeeld, dus het is wel tijd om weer wat strenger te worden voor mezelf
[..]
Ik heb vorig jaar zo'n zelfde soort ritme aangehouden en het ging inderdaad niet hard maar werkte wel!Het voelde toen ook niet echt als een dieet en 'niks mogen' omdat ik wel momenten inplande waarop ik wel dingen kon. Daar wil ik nu eigenlijk ook weer terug naartoe.
Ja het is best lastig want dat hardlopen vergt best wel wat van mijn lijf. Als ik ben wezen hardlopen kan ik de volgende dag niet gaan squashen want dan krijgen mijn benen niet genoeg rust enzo. En zwemmen deed ik altijd met een vriendin maar ik werd een beetje simpel van haar dus daar had ik geen zin meer in. Verschil is gewoon te grootquote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Allerbelangrijkste even bold gemaaktDus schijt aan wat anderen vinden; dit werkt voor jou.
Dat ene sport voor andere inwisselen herken ik overigens wel. Als ik 1 ding fanatieker ga doen (sportschool, hardlopen, wandelen), dan komt iets anders weer op een laag pitje te staan. Op zich wel logisch ook.
Helemaal alleen zou echt ideaal zijn ja. Die lui zijn nog pissig als je ze inhaalt ook. Maar uit hunzelf aan de kant gaan ho maar. Haha wel mooi dat dat overal hetzelfde is. Of zwem jij ook in Eindhoven haha.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind alleen zwemmen ook helemaal niks. Alhoewel, kon ik maar alleen zwemmen, want het zwembad hier barst van de permanentjes die al keuvelend 4 op rij zwemmen in een zo traag mogelijk tempo.
Zwembad verbod geven die lui :pquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:14 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik vrees dat het inderdaad overal hetzelfde is
Ik eet ook regelmatig dingen waarvan andere mensen denken, huh past dat in een dieet?? Dat vind ik het ideale aan calorieën tellen. Ik hoef daarbij niet ALLE verleidingen te weerstaan, alleen de onverwachtse die ik niet in m'n planning heb staan. Toch is dat soms voor anderen (collega's bijv) moeilijk te begrijpen. Maarja daar trek ik me dus niks van aanquote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Allerbelangrijkste even bold gemaaktDus schijt aan wat anderen vinden; dit werkt voor jou.
Ik wilde vooral in de ochtend zwemmen, omdat het dan ook het goedkoopst is. Ik vind het namelijk best prijzig anders. En dat vinden alle oma's blijkbaar ookquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:20 schreef BananaPancake het volgende:
Ochtendzwemmen is echt overal hét ouderen uitlaat uurtje inderdaad!
Zo heb ik dus gezwommen bij de Aclo, de studentensportvereniging van de Universiteit Groningen. Dat was echt zo geweldig, op snelheid gesorteerdquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Kunnen we fok niet een zwembad laten maken. Zijn allemaal toch zo autistisch als wat allemaal in een eigen baan op snelheid gesorteerd :p
Bij de reddingsbrigade deden we dat idd ook. Je zwom elkaar niet in de weg heerlijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo heb ik dus gezwommen bij de Aclo, de studentensportvereniging van de Universiteit Groningen. Dat was echt zo geweldig, op snelheid gesorteerd
Rond de 84quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:24 schreef appelsap het volgende:
Hoe zwaar ben je nu ook alweer?
Donkerder staat jou ook erg goed Sarabi.
Nee ik ging er twee keer achter elkaar op en toen gaf hij een kilo verschil aan. Dus toen er weer op en toen was t een halve kilo.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:07 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
jurkjes zijn gaaf zeg! Ga er ook maar eens kijken!
Ik ben dankzij jullie gister toch nog maar even een rondje gaan fietsen .. 15 km totaal.. We zijn er nog lang niet maar jullie motiveren mij nu al
weegschaal van de kijkshop, doet het prima ! heb je er 2 keer achter elkaar op gestaan of ochtend/avond? want dan zijn kilo's verschil niet zo raar.. en ook ene dag kun je meer vocht vasthouden dan andere dag (heb ik mij laten vertellen)
en welke is het geworden?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:37 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nee ik ging er twee keer achter elkaar op en toen gaf hij een kilo verschil aan. Dus toen er weer op en toen was t een halve kilo.
Mijn vriend heeft nu een weegschaal besteld die het beste door de test van 2014 kwam, dus ik ben benieuwd
Groningenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo heb ik dus gezwommen bij de Aclo, de studentensportvereniging van de Universiteit Groningen. Dat was echt zo geweldig, op snelheid gesorteerd
Nee, helaas niet meer. Super leuke stadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |