Lichamelijk en geestelijk voel ik me er een stuk beter bij. Ik ben veel actiever en ik heb meer zelfvertrouwen omdat ik mezelf nu leuker vind.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:05 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
WowDat is wel erg knap. Hoe voel je je daarbij? Is je leven ook heel erg veranderd? Vooral hoe mensen met je omgaan?
Ja love herquote:
Echt welquote:Op maandag 28 juli 2014 11:52 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt jaloerse mensen in je omgeving, appelsapJe doet het natuurlijk fantastisch en blijkbaar steekt dat
Van mij krijg je alleen maar jompels
![]()
Dol op verhalen zoals die van jou: geeft je moed dat het echt mogelijk is. Zoveel gewicht verliezen en het er af houden.
Echt mensen kunnen zulke assholes zijn. Toen ik 50 was afgevallen, was er wel een lerares die echt heel bezorgd kwam vragen of ik nog wel at maar voor de rest was men positief. Ik ken het wel jezelf dikker zien dan je eigenlijk bent maar kijk daarmee uit, nu ben ik weer net zo dik als ik mij 20 kilo lichter voelde.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:46 schreef appelsap het volgende:
[..]
Lichamelijk en geestelijk voel ik me er een stuk beter bij. Ik ben veel actiever en ik heb meer zelfvertrouwen omdat ik mezelf nu leuker vind.
Hoe mensen met me omgaan is heel verschillend. De een geeft oprechte complimenten en vraagt met interesse naar mijn verhaal of advies en de ander maakt kutopmerkingen. Ik heb al regelmatig moeten horen of ik toch nog wel eet en dat ik binnen de kortste keren toch weer dik zal zijn omdat dit niet vol te houden is of omdat ik niet clean genoeg eet.
Ik ben in 2011 30kg kwijtgeraakt, daarna ruim 2 jaar stabiel gebleven en sinds april dit jaar weer serieus bezig met verder afvallen. Ik heb ook al regelmatig te horen gekregen dat men niet verwacht had dat ik stabiel zou blijven.
Wat ik zelf momenteel heel lastig vind is dat ik zelf absoluut niet kan inschatten hoe dik ik op het moment ben. Volgens mensen in mijn directe omgeving schat ik mezelf veel dikker in dat ik momenteel ben. Raar is dat.. Alsof mijn hoofd achterloopt ofzo. Dus momenteel lukt het me nog niet om tevreden te zijn sarabi.
Als ik de 65 bereik zal ik wel weer een voor en na foto plaatsen roosje!
Ach het helpt ook dat ik geen werk heb hoorquote:Op maandag 28 juli 2014 12:14 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
@ Sarabi.
Dat je de 30 day shred gewoon hebt afgemaakt heb ik mee gelurkt. Echt knap van je het schijnt dat dat maar 2% van de mensen lukt. ( Al gaat dat wel over team beach body workouts)
Wel heb ik niet goed mee gekregen of je er nou van afgevallen was, wel dat je strakker was geworden.
Goed zeg! Hoelang ben je al met hardlopen bezig? Ik ga door/dankzij jullie denk ik met Evy startenquote:Op maandag 28 juli 2014 12:17 schreef Patoshik het volgende:
En net heb ik nog even een rondje gerent. In totaal 2,9 km en ik ben maar 1 keer gestopt. Gewoon 10 minuten aan 1 stuk door gerent. Ik was echt trots op mezelf.
Ik heb ook geen werk en moet toegeven dat dat wel helpt met afvallen.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ach het helpt ook dat ik geen werk heb hoor
Ik was niet echt afgevallen (was ook niet supergezond aan het eten), wel idd cm verloren.
Deze keer heb ik me van te voren gemeten, gewogen en foto's gemaakt en ga ik ook op mijn eten letten dus hopelijk nog meer resultaat.
Nog niet zo heel erg lang want ik ga nooit verder.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:21 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Goed zeg! Hoelang ben je al met hardlopen bezig? Ik ga door/dankzij jullie denk ik met Evy starten
Ik zie het maar als cadeautje dat ik nu inderdaad goed aan mezelf kan werken.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:26 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Ik heb ook geen werk en moet toegeven dat dat wel helpt met afvallen.![]()
Dat lijkt mij inderdaad wel fijn! Er zitten veel nadelen aan geen werk hebben , maar je hebt nooit een excuus om te zeggen dat je geen tijd hebt om te sportenquote:Op maandag 28 juli 2014 12:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zie het maar als cadeautje dat ik nu inderdaad goed aan mezelf kan werken.
Heel veel nadelen maar heb de afwijzingen achter me neergelegd en besloten het nu even positief te bekijkenquote:Op maandag 28 juli 2014 12:43 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad wel fijn! Er zitten veel nadelen aan geen werk hebben , maar je hebt nooit een excuus om te zeggen dat je geen tijd hebt om te sporten
Wat voor werk zoek je? bekijk het maar positief ja anders word je nog depressief denk ik!quote:Op maandag 28 juli 2014 12:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heel veel nadelen maar heb de afwijzingen achter me neergelegd en besloten het nu even positief te bekijken
quote:Op maandag 28 juli 2014 12:53 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben afgestudeerd orthopedagoog, maar zou graag op een (basis)school aan de gang gaan.
Ja, om echt als orthopedagoog aan de slag te gaan is erg lastig als je net bent afgestudeerd.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:59 schreef xRoosjex het volgende:
[..]mooie opleiding, lastig om werk in te vinden lijkt mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog echt geen idee wanneer ik eindelijk keertje tevreden ben.
Misschien nog eens 10?
quote:Op maandag 28 juli 2014 15:05 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb nu eens een -10kg foto gemaakt vind ik wel leuk.Je ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog echt geen idee wanneer ik eindelijk keertje tevreden ben.
Misschien nog eens 10?
Leuk truitje ook !
Dan kun je vanaf nu goed gaan metenquote:Op maandag 28 juli 2014 14:37 schreef xuryah het volgende:
Yaay mijn weegschaal is binnen!
En ik ben inderdaad iets zwaarder op deze nieuwe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |