Oooooh zoooooo lekker. Ik hou van cake en van ijs.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:57 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha nee ik liet het bij 1 stukje hoor appelsap :p maar die dag er voor ook al een plakje cake met ijs gegeten
Wow wat lekker!quote:Op maandag 28 juli 2014 10:59 schreef appelsap het volgende:
66kg gaf de weegschaal vanmorgen aan. Dus na een maand stilstaan ineens weer een kilo eraf.
Nu ben ik officieel de laatste 10kg ingegaan. Nog 9 kg te gaan tot mijn ultieme doel.
Netjes!quote:Op maandag 28 juli 2014 10:59 schreef appelsap het volgende:
66kg gaf de weegschaal vanmorgen aan. Dus na een maand stilstaan ineens weer een kilo eraf.
Nu ben ik officieel de laatste 10kg ingegaan. Nog 9 kg te gaan tot mijn ultieme doel.
41 kg!! Omgggg wat klinkt dat veel.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:01 schreef xuryah het volgende:
[..]
Wow wat lekker!
Hoeveel ben je nu in totaal afgevallen?
Misschien is die nieuwe weegschaal wel genadig en ben je juist lichter.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:57 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oja dat is waar.. dat is wel irritant zeg :/ ben ik straks op deze opeens 3 kilo zwaarder ofzo.
Haha nee ik liet het bij 1 stukje hoor appelsap :p maar die dag er voor ook al een plakje cake met ijs gegeten
Oh en welkom idd, Sweetlady!
2x per dag is wel veeeeeeel sporten ja. Krijgt je lichaam dan wel ook rust af en toe?
Ja, ik ben 1.55 en heb nu een BMI van 27. Ik weet niet of ik de 57kg echt ga halen maar ik vind het een mooi getal.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Netjes!
Ben jij trouwens zo klein?
66kilo is al een droom van mij (geen echt doel).
Wowquote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 11:05 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ja, ik ben 1.55 en heb nu een BMI van 27. Ik weet niet of ik de 57kg echt ga halen maar ik vind het een mooi getal.Ik wil vooral tevreden zijn als ik in de spiegel kijk.
Haha, dat kan ook nog iddquote:Op maandag 28 juli 2014 11:03 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Misschien is die nieuwe weegschaal wel genadig en ben je juist lichter.![]()
Ik heb ooit ergens gelezen dat je je lichaam rust moet geven na krachttraining maar dat cardio nagenoeg onbeperkt kan. Maar voor nu is het vooral wishfull thinking het is mij deze maand maar 1x gelukt 2x op een dag te sporten.![]()
Welkom!quote:Op maandag 28 juli 2014 10:59 schreef sweetlady-o het volgende:
k doe fitness en dan vooral groepslessen waaronder zumba en body pump. Blijf ik thuis dan doe ik kettlebell swings en dansen via de dansmat of gewoon just dance. Zondigen is voor mij kleine dingen zoals geen lean meat eten tot grote dingen als een bak magnum ijs . Soms heb ik een vreetbui maar die heb ik steeds minder.
Bedankt voor jullie welkom.
Ach voor hersenloos hupsen vind ik het wel leukquote:Op maandag 28 juli 2014 11:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb op Zumba gezeten na een half jaar kende ik alle dansjes en was er weinig vernieuwing meer. Toen maar gestopt. Wel jammer want het was wel leuk enzo.
ik vind Zumba er leuk uitzien maar volgens mij heb ik gewoon geen ritmegevoel..quote:Op maandag 28 juli 2014 11:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb op Zumba gezeten na een half jaar kende ik alle dansjes en was er weinig vernieuwing meer. Toen maar gestopt. Wel jammer want het was wel leuk enzo.
Je kan het vaak gratis proberen. Voor mij werkt het omdat ik die apparaten na ongeveer een maand zat was en de groepslessen een stok achter de deur zijn. Ook durf ik niet goed bij die heren die niks anders toen met losse gewichten te trainen, bij bodypump kan dat wel. Groepslessen zijn trouwens niet voor iedereen je moet het wel echt eerst vanalles proberen. Ik doe eigenlijk alles maar er zijn dames bij zumba die niks moeten hebben van she'bam en andersom. Of pumpers die echt een hekel hebben aan de danslessen.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:08 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha, dat kan ook nog idd
Ja dat is wel zo. Maar zo'n groepsles is wel zwaar voor je lichaam denk ik.
Op mijn sportschool hebben ze ook leuke groepslessen, maar ik ben nog nooit gegaan
Oh nee ik wil wel wat leren haha anders vind ik er geen bal aanquote:Op maandag 28 juli 2014 11:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ach voor hersenloos hupsen vind ik het wel leukvoor erbij vond ik het heerlijk.
Choreo's doe ik wel in de dansschool, 2x in de week.
Ik ook niet en 9van de 10 andere daar ook nietquote:Op maandag 28 juli 2014 11:13 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
ik vind Zumba er leuk uitzien maar volgens mij heb ik gewoon geen ritmegevoel..
Dan kan het wel saai worden, ookal moeten ze als het goed is de routines toch elke 6/8 weken veranderen volgens mij?quote:Op maandag 28 juli 2014 11:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh nee ik wil wel wat leren haha anders vind ik er geen bal aan
Oh Jillian Michealsquote:Op maandag 28 juli 2014 11:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan kan het wel saai worden, ookal moeten ze als het goed is de routines toch elke 6/8 weken veranderen volgens mij?
Voor mij ging het gewoon om extra beweging.
En nu tijd voor de 1e x Ripped in 30, spannend....
Agh het scheelde dat ik ook nog deed zwemmen en squashen erbij.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan kan het wel saai worden, ookal moeten ze als het goed is de routines toch elke 6/8 weken veranderen volgens mij?
Voor mij ging het gewoon om extra beweging.
En nu tijd voor de 1e x Ripped in 30, spannend....
Oh buikspieren kwartiertje.. De herinnering alleen alquote:Op maandag 28 juli 2014 11:23 schreef xRoosjex het volgende:
ik ga vanavond weer naar de sportschool , zag dat ze bij ons buikspierkwartier doen en een bodyshape les (45 minuten) erachter aan .. Ik ga kijken of ik ze beiden kan doen en wat ik kan volhouden.
niet leuk?quote:Op maandag 28 juli 2014 11:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh buikspieren kwartiertje.. De herinnering alleen al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |