Oke lijkt me ook dat die boeken goede informatie gevenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ze heeft van die boeken gekocht over low-carb eten, waarbij een boek ook vertelt wat het inhoudt en wat de voordelen zouden zijn en zo. Mag hopen dat er dan ook in staat dat je het niet continu mag doen, als dat inderdaad niet goed is...
Wat voor jurkje heb je? Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:05 schreef LadyOracle het volgende:
Sinds gisteren heb ik weer een weegschaal, en ik sta op -8,5, én ik heb een jurkje. Dus. Mijn dag kan niet meer stuk.
Goed bezig!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:05 schreef LadyOracle het volgende:
Sinds gisteren heb ik weer een weegschaal, en ik sta op -8,5, én ik heb een jurkje. Dus. Mijn dag kan niet meer stuk.
Hoi bmi 50+ hierquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Jo hoi ik heb even echtefattiesdiegaanzwemmenzonderzichteschamen-verhalen nodig
Jup. Maar ik ben een schijters dus durf daar nergens vanaf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:23 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb er geen hekel aan als ik t zelf gebruik. Ik ben dik. Punt. Anderen hoeven het niet over mij te zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Ow met het woord dik heb ik ook geen probleem. Vind fattie alleen zo'n raar woord. Weet niet precies waarom...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb er geen hekel aan als ik t zelf gebruik. Ik ben dik. Punt. Anderen hoeven het niet over mij te zeggen.
Nah helaas heb ik het wel vaker op Fok! gezien.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:33 schreef Myraela het volgende:
Ik vind fattie juist wel een "leuke" manier om iemand dik te noemen, maar misschien komt dat omdat ik het alleen dikke mensen heb horen zeggen en me er dus niet zo veroordeeld door voel.
Veel plezier! Van wat ik me kan herinneren (>6 jaar geleden) is het heel erg leuk. Vooral de glijbanen maarja, daarvoor ga je vast heen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou. Ik ga. Wish me luck.
Ik vind fattie leuk
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:23 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb er weinig problemen mee, al ben ik het niet echt meer denk ik, van #teamfattie naar #teamfluffySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
..
2 wekelijkse meting weer in orde, -1.9 kilo -0.8% vet en +0.4% spier.. Extra hamburger voor mij van de BBQ vanavond..
Op 1500-1800 kcal overigens, 50-60F 100-140C 190-200P
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:03 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb er weinig problemen mee, al ben ik het niet echt meer denk ik, van #teamfattie naar #teamfluffy![]()
..
2 wekelijkse meting weer in orde, -1.9 kilo -0.8% vet en +0.4% spier.. Extra hamburger voor mij van de BBQ vanavond..
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:28 schreef appelsap het volgende:
Voor het eerst in een maand weer wat afgevallen! Eindelijk!
Ach ik schaar mezelf ook niet onder dat groepje, zo zit dat nu eenmaal in mijn hoofdquote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:03 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb er weinig problemen mee, al ben ik het niet echt meer denk ik, van #teamfattie naar #teamfluffy![]()
..
Het wisselt sowieso van meloen tot meloen heb ik het idee.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:08 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik heb ook watermeloen.Hoewel die van de Albert Heijn (alhoewel kleiner) een stuk meer smaak had dan deze van de Lidl. Normaal gesproken is dat vaak andersom.
Dat idee had ik ookquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het wisselt sowieso van meloen tot meloen heb ik het idee.
Ja echt wel mjummjumquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook
Maar 9 van de 10x is ie sowieso heerlijk
Een tent waar ze ook andere dingen als sushi hebben? Ik weet niet of het bestaat hoor.. Ik lust geen visquote:
Ja.. hier hebben ze dan ook kippenvleugels enzo en van alles.. maar hij heeft geen honger, dus zonde om daar dan geld aan uit te gevenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Een tent waar ze ook andere dingen als sushi hebben? Ik weet niet of het bestaat hoor.. Ik lust geen vis
Dan maar even wachten iddquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. hier hebben ze dan ook kippenvleugels enzo en van alles.. maar hij heeft geen honger, dus zonde om daar dan geld aan uit te gevenEn op vakantie ook al genoeg uit eten, dus moet maar wachten
Ach zoveel zal t toch niet zijn!quote:Op zondag 27 juli 2014 12:22 schreef Sarabi het volgende:
Morgen voor het eerst weer wegen sinds de vakantie.
Volgens mij ben ik echt 10 kilo aangekomen, nouja we gaan er in ieder geval weer tegen aan.
komende maand 5 a 6x in de week Ripped in 30 doen en elke dag een uurtje hoepelen.
Verder normaal eten, 6x per dag een kleine maaltijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Zal vast wel meevallen en succes de komende tijd.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:22 schreef Sarabi het volgende:
Morgen voor het eerst weer wegen sinds de vakantie.
Volgens mij ben ik echt 10 kilo aangekomen, nouja we gaan er in ieder geval weer tegen aan.
komende maand 5 a 6x in de week Ripped in 30 doen en elke dag een uurtje hoepelen.
Verder normaal eten, 6x per dag een kleine maaltijd.
quote:Op zondag 27 juli 2014 14:55 schreef Tink89 het volgende:
Om nog even een 'na-foto' die een nieuwe 'ergens tijdens het afvalprocesfoto' moet worden te doen ter motivatie... Op 75 kilo nu. Veel vel aan de voorkant en bij m'n armen, maar toch ben ik niet geheel ontevreden. Denk dat daar ook een deel van het probleem zit. Ik vind mezelf stiekem wel prima zo, al weet ik ook dat ik met een kilo of 5-10 lichter echt gezond zou zijn.
Nu dus wat issues met het vinden van motivatie voor die laatste kilo's.Tink, ik zie een slanke vrouw op een slank paard. Verder valt er niet veel over te zeggen, omdat de foto van jou van ver af is. Dat losse vel zie ik bijv nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En als jij het wel prima vindt, dan is dat toch zo? Hoeveel moeite heb je er voor over/hoeveel moeite denk je dat het nog kost om nog eens 10 kg af te vallen? En anders: doe rustig aan. Hier ben je tevreden mee en elke kilo extra er af is heel mooi meegenomen."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |