abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:03:21 #1
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142617818
Al Arabiya - Al Jazeera Arabic - Al Jazeera English - Al Mayadeen - Al-Monitor - BBC Arabic - CBS News - CNN - Frankfurter Allgemeine Zeitung - Haaretz - Israel National News - Jerusalem Post - Le Monde - Ma'an News - New York Times - RT - Washington Post - Ynet - Zeit

• Bij het citeren van nieuwsberichten graag bronvermelding, liefst door een directe link naar de bron.
• Nog even de herinnering om van deze topics geen plakboek te maken vol met foto's en videofragmenten die niks toevoegen. Bloederige en schokkende afbeeldingen ook niet direct hier plaatsen, maar via een link, voorzien van een waarschuwing. Dank voor de medewerking.
• Emoties kunnen soms hoog oplopen, maar laat jezelf niet verleiden om anderen te kwetsen of te beledigen. Meld misstanden in NWS-feedback of via een topic-report; ga het niet hier lopen uitvechten. Dank voor de medewerking.

Operation Protective Edge
Op dinsdag 8 juli is het Isralische leger begonnen met 'Operation Protective Edge', een militaire operatie in Gaza volgens Isral 'gericht tegen Hamas in reactie op aanhoudende raketbeschietingen'.

Belangrijk

quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:

Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer chte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal

Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 Niet schelden
3 Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.

Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:04:28 #2
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142617865
quote:
Kun je er een paar recente uitlichten? Ik ben geen expert op dat gebied.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:05:10 #3
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142617898
http://genocidewatch.net/(...)-at-Risk-Report5.htm
Isral staat nog steeds in categorie 5 van de genocide watch list.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:05:35 #4
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142617910
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik zou die site niet al te serieus nemen:

quote:
(De) Likoed (Hebreeuws: הליכוד ,uitspraak: 'lie-koed', Nederlands: Eenheid) is een Isralische politieke partij van conservatief-liberale signatuur. Ook is ze seculier zionistisch maar er is een zekere religieus-zionistische invloed te bespeuren.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:06:24 #5
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142617952
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_142618045
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:50 schreef Karrs het volgende:

[..]

Zolang de Israli de Palestijnen niet gaan zien zoals de nazi's de joden zagen in de jaren 30, zal het wel meevallen.
Ok, zoiets dacht ik al maar wist 't niet zeker. Nu gaat het een beetje te link worden voor sommigen denk ik, maar soit.

Wat zou er moeten gebeuren volgens jou waardoor jij gaat vinden dat Isralirs Palestijnen gaan zien zoals nazi's de Joden zagen in de jaren 30, zoals je zelf aangaf in je eerdere post? De doden zijn er al. De haat en discriminatie is er ook al. Ik weet niet of er winkels zijn waar Palestijnen niet mogen komen, mijn kennis van de dagelijkse routine in Isral is beperkt, maar de Palestijnen zijn wel massaal van hun huizen en bezittingen ontnomen; ook iets wat toen werd gedaan. Zoals eerder gezegd doet Likud ook haar best om partijen die ze niet zint te verbieden, iets wat ook de nazi's deden. Vooralsnog met geen succes gelukkig, maar de intenties zijn er dus wel.

Het voornaamste wat ik dan niet terugzie eigenlijk, zijn de concentratiekampen en massale castraties die Joden ondergingen in de jaren 30. Maar Gaza is momenteel wel echt een hel op aarde, dus ik zou het wel minstens vergelijkbaar vinden met een getto.

En ja ik weet ook wel dat Isral niet massaal Palestijnen vergast en in de hoogovens gooit, maar dat was in het begin in de jaren 30 ook nog niet het geval. En ja de vergelijking gaat ook niet 1-op-1 op, want de Joden hadden met veel meer restricties te maken dan de Palestijnen. Maar ik zie echt wel gelijkenissen.

Weet iemand toevallig hoeveel Joden er werden gedood tussen 1933 en 1938? Daar vind ik moeilijk informatie over, ik zou het wel interessant vinden om dat tegenover elkaar te zetten met gedode Palestijnen 2009-2014.
pi_142618075
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Kan je zelf niet lezen? Ik ben je secretaresse niet op dat gebied.
En als je geen expert bent op dat gebied, stop dan met die onterechte valse beschuldigingen van je.
Dus gewoon een lekker nachtje slapen, en de komende dagen/weken er goed te tijd voor nemen. En daarna zal je spijt krijgen van je Nazi-Duitsland vergelijkingen.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:09:00 #8
104871 remlof
Europees federalist
pi_142618094
Dus Amerikaanse luchtvaartmaarschappijen mogen niet meer op Isral vliegen, in ieder geval voor de komende 24 uur.
pi_142618097
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:06 schreef Happel het volgende:
Dit is ook best een interessant stukje film.

Racisme is alom aanwezig in Isral, dat is niets nieuws. Hoewel sommige mensen dit blijven ontkennen. Zie ook David Sheen's filmpjes hierover, zijn er behoorlijk wat.
pi_142618137
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:05 schreef Maanvis het volgende:
http://genocidewatch.net/(...)-at-Risk-Report5.htm
Isral staat nog steeds in categorie 5 van de genocide watch list.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:09:56 #11
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142618148
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:08 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Kan je zelf niet lezen? Ik ben je secretaresse niet op dat gebied.
En als je geen expert bent op dat gebied, stop dan met die onterechte valse beschuldigingen van je.
Dus gewoon een lekker nachtje slapen, en de komende dagen/weken er goed te tijd voor nemen. En daarna zal je spijt krijgen van je Nazi-Duitsland vergelijkingen.
Waarom doe jij het niet, jij hebt die tekst al gelezen?
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:11:13 #12
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142618211
quote:
De gast die die lijst heeft samengesteld is de wereldwijde expert van genocide.
Een gedicht over Maanvis
pi_142618226
quote:
Dit is al de 10e keer of zo dat het filmpje wordt gelinkt in twee dagen tijd :')

Een bevooroordeelde Jood die zegt dat Isral NIETS verkeerd doet, en ALLES de schuld is van hunnie. Zelfs met referenties naar 1967, een oorlog waarbij Isral ZELF begon met vechten "omdat de vijand op het punt stond om aan te vallen."

quote:
Yitzhak Rabin, who served as the Chief of the General Staff for Israel during the war stated: "I do not believe that Nasser wanted war. The two divisions he sent into Sinai on May 14 would not have been enough to unleash an offensive against Israel. He knew it and we knew it."
quote:
Israeli Foreign Minister Abba Eban wrote in his autobiography that he found "Nasser's assurance that he did not plan an armed attack" convincing, adding that "Nasser did not want war; he wanted victory without war". As Abba Eban put it, Nasser wanted victory without a war
Zeer objectief filmpje inderdaad ^O^
pi_142618288
quote:
Mwah, tenzij ze het in hun vrije tijd doen denk ik niet dat FOK! interessant genoeg is voor Isral. Dan kun je beter naar de Frontpage kijken denk ik, naar het minnetjes/plusjes-systeem. Minder moeite ook :P
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:12:49 #16
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142618290
Shit.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:13:06 #17
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142618304
quote:
Wederom:

Flikker nou eens een keer op met dat propaganda filmpje. Compleet eenzijdig pro-israel propaganda :r. Hier zijn al een aantal reacties die het compleet ontkrachten en de propaganda aantonen. Elke rationele denker weet dit.

quote:
This is absolute crap. Israel is about occupation, not 'peace' otherwise why would they pay settlers to move into Palestinian territory and forcibly evict the people that live there? Palestine isn't attacking Israel, they're trying to fight off an occupation force, much like if some country tried pushing into...say...Texas. Wouldn't Texans whip out some rockets? Well, Israel responds to these rockets, that essentially have the payload of a grenade and the accuracy of a slingshot fired at the moon with American made missiles that can devastate city blocks, and often do killing countless civilians. No, Netanyahu is a war criminal, and Israel should, itself, be held accountable for it's war crimes, and one day they will. Germany was, or do the zionists forget that?
quote:
It's easy. It's because of his heavy use of rhetorical fallacies with very little stated fact with the exception of the wars (of which he conveniently forgets to state who supplied this new fledgling state their military tech [and it wasn't just the US. A major contributer was France]).

For instance, when he says ALL arabs want Israel dead. This is called a "hasty generalization" and quickly invalidates any argument. And he stays in this line of thought the whole time making more and more generalizations about both sides with marked very little empathy for the Pals and a ton of empathy for the Israelis.

Notice, he does not mention the forced disapora of the Pals nor does he mention the second-rate citizenships given to Israeli Pals and Pals in refugee camps nor does he mention the encroaching Israeli settlements (of which are illegal). He only mentions the wars.

Because of this, he states nothing but propaganda. Nor does he offer any solution because apparently it's impossible to find an solution but it's easy to condemn an entire people.

This is the basic definition of propaganda or as webster's defines it "ideas or statements that are often false or exaggerated and that are spread in order to help a cause, a political leader, a government, etc."
quote:
Lies in this video :
- Arabs don't want Jews to die unlike what that video states and that's the biggest propaganda spread throughout Israel, propaganda that reaches brains of new generations and bring these children to hate arabs before they can even meet one
- Israel does not recognize the Palestinian state and since 1947 it has done everything it could to reduce it to nothing, reason why now it is referred to as a territory or a region and not a state, even on wikipedia
- Egypt never declared war on Israel and never moved armies to Sinai in 1967, Egypt's military was actually so surprised by the Israeli attack that we lost Sinai, and only got it back in 1973 when we finally did mobilize an army but not because Israel intended to give it back
- As a matter of fact Israel has been plotting to take Sinai again even after its loss only until Sinai has recently been proven to be Egyptian soil by an international court
- The guy says Israel gives land for the promise of peace, how can one believe that.. Israel has been greedy for land ever since 1947, it has crossed the 1947 initially drawn borders since the first five years it was instated, if Israel was as he says willing to coexist why do Israelis keep on buying the homes of Palestinians and force them out then ? They build Israeli complexes, schools, and roads and don't let Palestinians come back, on their own land !
- Lastly and mostly, there was never a Palestinian state !? I must be dreaming, there was never anything else but Palestine on this land, a state where jews, muslims, and christians were neighbors for centuries, it has been conquered many times throughout history, but it has always been Palestine because its people never made the difference between eachothers but it's only when a discriminating minority made that difference that was born zionism, and a state just for one kind of people...
quote:
Israel claims to recognise a Palestine, with a remaining 18% of it's original land while it covets the 82% of the land and continues to build more "settlements." That is not peace.
quote:
You could use this videos logic the same way to excuse the nazis invation of europe and creation of the third reich... just sayin... israel is an occupational force, commiting genocide, daily, since 1948... the rest of the world knows this, only you americans are stupid enough to believe their lies...

[quote]In europe, we're taught the facts, what both side claims and believes and investigate what actually is true. This video does NOT represent the whole truth and is made to skew your opinion in favor of the israeli genocide of the people of palestine ...
"

[ Bericht 0% gewijzigd door IsaacCuenca op 22-07-2014 23:26:59 ]
pi_142618358
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:09 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Waarom doe jij het niet, jij hebt die tekst al gelezen?
Waarom doe jij het niet, jij hebt die tekst nog niet gelezen!
Of ben je eigenlijk gewoon niet genteresseerd en wil je gewoon hersenloos je Jodenhaat blijven verspreiden?
Een verhaal heeft 2 kanten, dus doe eens moeite en tijd nemen om de andere kant te horen.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:15:04 #19
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142618392
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:14 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Of ben je eigenlijk gewoon niet genteresseerd en wil je gewoon hersenloos je Jodenhaat blijven verspreiden?
Een verhaal heeft 2 kanten, dus doe eens moeite en tijd nemen om de andere kant te horen.
Voor iemand die zo overtuigd is van een kant doe je verdomd weinig moeite om tegenhangers te overtuigen.
Elite
Tegen TTIP
pi_142618412
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:09 schreef Drxx het volgende:
Racisme is alom aanwezig in Isral, dat is niets nieuws. Hoewel sommige mensen dit blijven ontkennen. Zie ook David Sheen's filmpjes hierover, zijn er behoorlijk wat.
Vele Russische migranten naar Israel toe hebben nou ook niet echt een bepaalde voorkeur voor gekleurde landgenoten en - direct als dat ze zijn - komen ze daar ook nogal direct voor uit. (Extreem)rechts Israel haalt hier ook veel stemmen vandaan:

Russische Israelier (je hoort zijn Russische accent als niet-Hebreeuwse spreker zo) tegen een Marokkaanse Israelier:
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_142618417
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

De gast die die lijst heeft samengesteld is de wereldwijde expert van genocide.
Dat onderzoek ik zelf wel.
pi_142618455
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:15 schreef Happel het volgende:

[..]

Voor iemand die zo overtuigd is van een kant doe je verdomd weinig moeite om tegenhangers te overtuigen.
Vergeet dit stukje niet:

quote:

[..]

Vervolgens komt hij zelf met dit filmpje aankakken:

quote:
Oh, lordy.
pi_142618475
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:11 schreef Drxx het volgende:
Dit is al de 10e keer of zo dat het filmpje wordt gelinkt in twee dagen tijd :')
Zo hard nodig is dat filmpje dus!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:16:55 #24
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142618490
quote:

[..]

Ik heb de tijd niet om alles te lezen, ik was bereid om mijn mening bij te stellen als jij maar een vredesvoorstel laat zien waar de door mij gewenste dingen in zitten!
Een gedicht over Maanvis
pi_142618503
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:12 schreef Drxx het volgende:

[..]

Mwah, tenzij ze het in hun vrije tijd doen denk ik niet dat FOK! interessant genoeg is voor Isral. Dan kun je beter naar de Frontpage kijken denk ik, naar het minnetjes/plusjes-systeem. Minder moeite ook :P
Het hoeft niet of/of te zijn he. Als iemand ervoor betaald krijgt, dan kan hij de hele dag door op verschillende fora/sites posten. Van de 500 man zullen er ook een paar in Nederland actief zijn en dan is FOK! niet echt te missen denk ik.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:17:10 #26
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142618504
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:16 schreef Drxx het volgende:

[..]

Vergeet dit stukje niet:

[..]

[..]

Oh, lordy.
Ja, hij had zichzelf al in andere topics compleet belachelijk gemaakt.
Is gewoon zo'n troll denk ik.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:18:18 #27
165802 Reki
no comment.
pi_142618559
quote:
Weer dat AIPAC filmpje :')

Dit is de waarheid :Y
zie ondertitel :)
pi_142618587
quote:
Je kan hiervoor worden betaald?
Thanksman, dat lijkt mij een mooie inkomstenbron.
pi_142618591
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:16 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Zo hard nodig is dat filmpje dus!
Alleen jammer dat het nergens op slaat.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:18 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Wait, what? Jij doet het gratis? :|W
pi_142618646
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:13 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Ah wederom hetzelfde filmpje, achja dan kopieer ik het wel weer:

En dan herhaal ik wel weer dat jij uitgeluld was en bent.
pi_142618748
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:18 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

*Telt Riyals*
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:22:50 #32
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142618796
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:19 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

ik snap je insteek niet, je bent extremistischer dan de meeste joden die ik ken..
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:26:14 #33
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142618991
quote:

Oh, lordy.
Dat filmpje kan ik moeilijk objectief noemen. Even een zoektocht naar de Prager university op Google en je weet genoeg.
Elite
Tegen TTIP
pi_142619004
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:19 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Wat wil dat zeggen over jouw reactie op mijn post? Je probeert niet eens in te gaan op mijn argumenten. Wil dat dan niet zeggen dat jij 'uitgeluld' bent? Wat een fijn woord in een discussie trouwens, kudo's.

quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:06 schreef Happel het volgende:
Dit is ook best een interessant stukje film.

Dat hoofd :X

quote:
16s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:18 schreef Reki het volgende:

[..]

Weer dat AIPAC filmpje :')

Dit is de waarheid :Y
Leuk filmpje, kon ik maar zo animeren :P

quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:26 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat filmpje kan ik moeilijk objectief noemen. Even een zoektocht naar de Prager university op Google en je weet genoeg.
Yeah I know, zei ik ook in mijn post toch :P
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:27:31 #35
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142619050
Al twee uur geen alarm darom. Is iedereen naar bed?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:27:51 #36
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142619071
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:26 schreef Happel het volgende:

[..]

Is ook totaal niet objectief, kijk ook aantal reacties die ik heb gepost
pi_142619272
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:15 schreef Happel het volgende:

[..]

Komt omdat ik toch niet wordt betaald :)
Maar effe serieus.
Zelf raak ik overtuigd van mijn eigen onderzoek, niet van een anonieme FOKker. Dus ik heb niet de illusie dat ik hier in de anonimiteit andere FOKkers kan overtuigen. Wel kan ik, zoals anderen dat ook kunnen, interesse triggeren. Soms kan mijn grootste politieke tegenstander mij op iets wijzen waarvan ik nog niks wist. Dan zet ik zo'n site in de favorieten en check ik het wanneer ik er zin an heb. Sommige zaken veranderen ook niet na 1 chat/gesprek. Maar dat kost tijd. Alsof ik alles wat ik van Isral/Palestina weet, kan weten na een weekje/maandje interesse.

Hier kom ik voor een discussie, een uitwisseling van ideen. En dat doe ik op een scherpe wijze, alleen door scherpe discussies blijf je namelijk scherp. Jammer dat ik mij soms laat leiden door emotie en wordt afgeleid door de dombo's hier. Daarom ben ik soms een lange tijd niet op FOK. Maar toch zitten er ook denkende/kritische mensen, en daarom kom ik steeds weer terug.

Anyway, verder doe ik weinig moeite, omdat ik echt niet iemand's secretaresse ben. Mocht ik wel moeite doen in de toekomst, dan weet je dat het mij gelukt is om er betaald voor te worden :)
pi_142619326
Isral, prima land om te vertoeven als legale immigrant met een kleurtje.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:34:44 #39
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142619427
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:32 schreef jamesdeen het volgende:
Isral, prima land om te vertoeven als legale immigrant met een kleurtje.
en wat als je palestijns zou zijn?
Een gedicht over Maanvis
pi_142619459
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

en wat als je palestijns zou zijn?
Ook.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:36:06 #41
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142619488
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:35 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Ook.
Mooi, dan kan isral zijn grenzen openstellen voor palestijnse vluchteligen.
Een gedicht over Maanvis
pi_142619570
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:26 schreef Drxx het volgende:
Wat wil dat zeggen over jouw reactie op mijn post? Je probeert niet eens in te gaan op mijn argumenten. Wil dat dan niet zeggen dat jij 'uitgeluld' bent? Wat een fijn woord in een discussie trouwens, kudo's.
Uitgeluld is een citaat van degene naar wie die reactie ook gericht was. Domme trollen kan ik namelijk niet serieus nemen. Heeft niks met jou te maken, en ik dacht niet dat ik jouw argumenten had genegeerd. Dus ik zal e even opzoeken.
pi_142619574
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:36 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Extreem rare non sequitur.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:39:14 #44
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142619606
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:38 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Extreem rare non sequitur.
Zou je het een probleem vinden als palestijnen je buren worden?
Een gedicht over Maanvis
pi_142619615
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:36 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En dan weer meer zelfmoordaanslagen?
pi_142619633
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:39 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zou je het een probleem vinden als palestijnen je buren worden?
Dat zijn ze al. Wat probeer je nou concreet te zeggen?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:40:22 #47
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142619658
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:39 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

En dan weer meer zelfmoordaanslagen?
waarom zouden ze dat dan nog doen?
Een gedicht over Maanvis
pi_142619702
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:38 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

...en ik dacht niet dat ik jouw argumenten had genegeerd. Dus ik zal e even opzoeken.
Post #13 refereer ik naar, toen jij dat onzinnige filmpje linkte. Ik noem het onzinnig ja, of een trolpoging, want ik kan gewoon niet geloven dat iemand die dit zegt...

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:31 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Maar effe serieus.
Zelf raak ik overtuigd van mijn eigen onderzoek, niet van een anonieme FOKker. Dus ik heb niet de illusie dat ik hier in de anonimiteit andere FOKkers kan overtuigen. Wel kan ik, zoals anderen dat ook kunnen, interesse triggeren. Soms kan mijn grootste politieke tegenstander mij op iets wijzen waarvan ik nog niks wist. Dan zet ik zo'n site in de favorieten en check ik het wanneer ik er zin an heb. Sommige zaken veranderen ook niet na 1 chat/gesprek. Maar dat kost tijd. Alsof ik alles wat ik van Isral/Palestina weet, kan weten na een weekje/maandje interesse.

Hier kom ik voor een discussie, een uitwisseling van ideen. En dat doe ik op een scherpe wijze, alleen door scherpe discussies blijf je namelijk scherp. Jammer dat ik mij soms laat leiden door emotie en wordt afgeleid door de dombo's hier. Daarom ben ik soms een lange tijd niet op FOK. Maar toch zitten er ook denkende/kritische mensen, en daarom kom ik steeds weer terug.
...dt filmpje kan geloven. No offense, maar dat het filmpje aan alle kanten mankeert is toch te opzichtig?
pi_142620200
quote:
Oh, lordy.
Je moet ergens beginnen met het horen van de andere kant van het verhaal.
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:11 schreef Drxx het volgende:
Een bevooroordeelde Jood die zegt dat Isral NIETS verkeerd doet, en ALLES de schuld is van hunnie. Zelfs met referenties naar 1967, een oorlog waarbij Isral ZELF begon met vechten "omdat de vijand op het punt stond om aan te vallen."
Daarin lijkt hij op bevooroordeelde Palestijnen die zeggend dat Palestina NIETS verkeerd doet, en ALLES de schuld is van hunnie.
En je denkt serieus gelijk te hebben met 2 citaatjes? het was toch wel even iets ingewikkelder dan dat hoor.

quote:
Zeer objectief filmpje inderdaad ^O^
Nou, geef mij maar een link van een objectief filmpje.
pi_142620307
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:40 schreef Maanvis het volgende:

[..]

waarom zouden ze dat dan nog doen?
Jodenhaat, vernietiging van Isral, etc, dezelfde redenen als in de 80's, etc, en omdat het dan weer zou kunnen omdat dan 'die domme Joden' hun grenzen weer open hebben.
pi_142620343
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:52 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Je moet ergens beginnen met het horen van de andere kant van het verhaal.

[..]

Daarin lijkt hij op bevooroordeelde Palestijnen die zeggend dat Palestina NIETS verkeerd doet, en ALLES de schuld is van hunnie.
En je denkt serieus gelijk te hebben met 2 citaatjes? het was toch wel even iets ingewikkelder dan dat hoor.
Ik claim nergens d waarheid te verkondigen, mea culpa als het wel zo overkwam. Maar de woorden van Yitzhak Rabin, the Chief of the General Staff for Israel during the war en Israeli Foreign Minister Abba Eban, lijken mij ietsjes prominenter dan die van Dennis Prager an American nationally syndicated radio talk show host die iets beweert op YouTube. Hij doet namelijk alsof Isral van alle kanten aangevallen werd, om zo in een slachtofferrol te kruipen.

Maar zeg dan gewoon dat je er niet op in wil gaan omdat het je niet bevalt, want met zulke one-liners valt ook geen discussie te voeren.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:58:27 #52
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142620466
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:54 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Jodenhaat, vernietiging van Isral, etc, dezelfde redenen als in de 80's, etc, en omdat het dan weer zou kunnen omdat dan 'die domme Joden' hun grenzen weer open hebben.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:31 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Komt omdat ik toch niet wordt betaald :)
Maar effe serieus.

Anyway, verder doe ik weinig moeite, omdat ik echt niet iemand's secretaresse ben. Mocht ik wel moeite doen in de toekomst, dan weet je dat het mij gelukt is om er betaald voor te worden :)
Kom maar gewoon terug als je je wat verdiept hebt ^O^
En niet van 1 kant alles hebt gehoord

[ Bericht 0% gewijzigd door IsaacCuenca op 23-07-2014 00:03:39 ]
pi_142620573
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:41 schreef Drxx het volgende:

[..]

Post #13 refereer ik naar, toen jij dat onzinnige filmpje linkte. Ik noem het onzinnig ja, of een trolpoging, want ik kan gewoon niet geloven dat iemand die dit zegt...

[..]

...dt filmpje kan geloven. No offense, maar dat het filmpje aan alle kanten mankeert is toch te opzichtig?
"1 side wants the other side dead" (wordt er in dat filmpje gezegd); Dat geloof ik wel ja. Ik weet dat dat zo is. Dat is dus absoluut geen trollpoging. Ik snap niet wat er aan die uitspraak zou mankeren en je niet kan geloven dat ik dat kan geloven.
Kortom, ik ben even verbaasd. (No offense taken), maar gewoon verbaasd.
pi_142620752
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:55 schreef Drxx het volgende:
Ik claim nergens d waarheid te verkondigen, mea culpa als het wel zo overkwam. Maar de woorden van Yitzhak Rabin, the Chief of the General Staff for Israel during the war en Israeli Foreign Minister Abba Eban, lijken mij ietsjes prominenter dan die van Dennis Prager an American nationally syndicated radio talk show host die iets beweert op YouTube.
Klopt
quote:
Hij doet namelijk alsof Isral van alle kanten aangevallen werd, om zo in een slachtofferrol te kruipen.

Maar zeg dan gewoon dat je er niet op in wil gaan omdat het je niet bevalt, want met zulke one-liners valt ook geen discussie te voeren.
Geen kwestie van niet bevallen, gewoon totaal niet de essentie van dat filmpje. Overigens was de 6day war aan bijna alle kanten van Isral, dus niet bepaald een slachtofferrol.
pi_142620862
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:58 schreef IsaacCuenca het volgende:

Kom maar gewoon terug als je je wat verdiept hebt ^O^
En niet van 1 kant alles hebt gehoord
ik weet dat het volgende heel erg moeilijk voor je is om te bevatten, maar ik heb beide kanten gehoord (nu jij nog) en weet er meer van dan je denkt.
pi_142621044
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 00:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

"1 side wants the other side dead" (wordt er in dat filmpje gezegd); Dat geloof ik wel ja. Ik weet dat dat zo is. Dat is dus absoluut geen trollpoging. Ik snap niet wat er aan die uitspraak zou mankeren en je niet kan geloven dat ik dat kan geloven.
Ok, jij gelooft dus werkelijk dat Palestijnen de Joden dood willen hebben. Dat mag, als jij na eigen onderzoek en meerdere discussies/chats tot die conclusie bent gekomen dan ga ik niet eens proberen je van iets anders te overtuigen want dat gaat niets opleveren.

Ik kwam tot een compleet andere conclusie, namelijk dat er nog steeds heel veel wrok is bij de Palestijnen wegens het moeten afstaan van hun huizen en grondgebied aan de nieuwe inwoners, namelijk de Joden. Dat ze niet meer in hun eigen huizen konden. Dat meer dan de helft van hun land omgetoverd was tot een nieuwe staat. Dat de haat nog steeds diep zit, waardoor ze de Joden zijn gaan haten. Maar dat de Palestijnen alle Joden dood willen hebben... Tenzij ze zelf liegen wanneer ze zeggen dat dit niet zo is, geloof ik dit niet. En ik geloof niet dat ze hierover liegen.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 00:04 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Geen kwestie van niet bevallen, gewoon totaal niet de essentie van dat filmpje. Overigens was de 6day war aan bijna alle kanten van Isral, dus niet bepaald een slachtofferrol.
Isral begint zelf een oorlog... Vind je het dan gek dat buurlanden zich ermee gaan bemoeien?
pi_142621930
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 00:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Heb genoeg zionisten gezien die alle Palestijnen dood willen ja.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_142622211
Heeft iemand de documentaire "5 Broken Camera's" gezien?
Iig een aanrader

De Palestijnse landarbeider Emad is inmiddels toe aan zijn vijfde videocamera. Iedere camera die kapot ging, vertelt een deel van het verhaal over het verzet van zijn dorp tegen de onderdrukking door Isral. De documentaire won op internationale filmfestivals inmiddels vele prijzen.

Emad woont in Bil'in, een dorp op de bezette westelijke Jordaanoever, op een paar kilometer afstand van de muur die Isral bouwt om de oprukkende Joodse nederzettingen te scheiden van de Palestijnse dorpen. Met de eerste camera legde hij vast hoe in 2005 de bulldozers kwamen om olijfbomen uit de grond te trekken ten behoeve van de muur, die dwars door het land van zijn dorpsgenoten verreist.

In die eerste dagen, waarin het verzet tegen de Joodse kolonisten en de alom tegenwoordige Isralische soldaten op gang komt, wordt Emads vierde zoon Gibreel geboren. Beelden van de boreling die uitgroeit tot een vroegwijze kleuter, van de vele vreedzame protestacties en de gestaag vorderende bouw van de scheidingsmuur wisselen elkaar af. Het verzet groeit, mensen uit de hele wereld komen helpen. Maar de strijd wordt grimmiger, er worden mensen gearresteerd en er vallen dodelijke slachtoffers in het dorp. Emad blijft filmen, ondanks de smeekbeden van zijn vrouw die bang is voor represailles. Hij maakt zo een zeer persoonlijk en indringend document over de strijd van een dorp tegen geweld en onderdrukking.
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_142622345
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 00:47 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Heeft iemand de documentaire "5 Broken Camera's" gezien?
Iig een aanrader

De Palestijnse landarbeider Emad is inmiddels toe aan zijn vijfde videocamera. Iedere camera die kapot ging, vertelt een deel van het verhaal over het verzet van zijn dorp tegen de onderdrukking door Isral. De documentaire won op internationale filmfestivals inmiddels vele prijzen.

Emad woont in Bil'in, een dorp op de bezette westelijke Jordaanoever, op een paar kilometer afstand van de muur die Isral bouwt om de oprukkende Joodse nederzettingen te scheiden van de Palestijnse dorpen. Met de eerste camera legde hij vast hoe in 2005 de bulldozers kwamen om olijfbomen uit de grond te trekken ten behoeve van de muur, die dwars door het land van zijn dorpsgenoten verreist.

In die eerste dagen, waarin het verzet tegen de Joodse kolonisten en de alom tegenwoordige Isralische soldaten op gang komt, wordt Emads vierde zoon Gibreel geboren. Beelden van de boreling die uitgroeit tot een vroegwijze kleuter, van de vele vreedzame protestacties en de gestaag vorderende bouw van de scheidingsmuur wisselen elkaar af. Het verzet groeit, mensen uit de hele wereld komen helpen. Maar de strijd wordt grimmiger, er worden mensen gearresteerd en er vallen dodelijke slachtoffers in het dorp. Emad blijft filmen, ondanks de smeekbeden van zijn vrouw die bang is voor represailles. Hij maakt zo een zeer persoonlijk en indringend document over de strijd van een dorp tegen geweld en onderdrukking.
Goede scores op Rotten Tomatoes (95%, uitzonderlijk hoog zelfs), IMDB en Metacritic. Zal er vanmiddag eens een blik op werpen :Y
pi_142622373
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:08 schreef Drxx het volgende:

[..]

Ok, zoiets dacht ik al maar wist 't niet zeker. Nu gaat het een beetje te link worden voor sommigen denk ik, maar soit.

Wat zou er moeten gebeuren volgens jou waardoor jij gaat vinden dat Isralirs Palestijnen gaan zien zoals nazi's de Joden zagen in de jaren 30, zoals je zelf aangaf in je eerdere post? De doden zijn er al. De haat en discriminatie is er ook al. Ik weet niet of er winkels zijn waar Palestijnen niet mogen komen, mijn kennis van de dagelijkse routine in Isral is beperkt, maar de Palestijnen zijn wel massaal van hun huizen en bezittingen ontnomen; ook iets wat toen werd gedaan. Zoals eerder gezegd doet Likud ook haar best om partijen die ze niet zint te verbieden, iets wat ook de nazi's deden. Vooralsnog met geen succes gelukkig, maar de intenties zijn er dus wel.

Het voornaamste wat ik dan niet terugzie eigenlijk, zijn de concentratiekampen en massale castraties die Joden ondergingen in de jaren 30. Maar Gaza is momenteel wel echt een hel op aarde, dus ik zou het wel minstens vergelijkbaar vinden met een getto.

En ja ik weet ook wel dat Isral niet massaal Palestijnen vergast en in de hoogovens gooit, maar dat was in het begin in de jaren 30 ook nog niet het geval. En ja de vergelijking gaat ook niet 1-op-1 op, want de Joden hadden met veel meer restricties te maken dan de Palestijnen. Maar ik zie echt wel gelijkenissen.

Weet iemand toevallig hoeveel Joden er werden gedood tussen 1933 en 1938? Daar vind ik moeilijk informatie over, ik zou het wel interessant vinden om dat tegenover elkaar te zetten met gedode Palestijnen 2009-2014.
Redelijk eensch wel.
Vet van mij. Gedood waar? In Palestina? In de rest van de wereld? In Duitsland?
Ik zou dat zelf van weinig belang vinden om dat tegenover de gedode Palestijnen van 2009-2014 te zetten. Er zijn sowieso al minstens twee keer zoveel mensen dan indertijd en de situaties zijn heel verschillend.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Vlkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_142622614
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juli 2014 00:52 schreef Drxx het volgende:

[..]

Goede scores op Rotten Tomatoes (95%, uitzonderlijk hoog zelfs), IMDB en Metacritic. Zal er vanmiddag eens een blik op werpen :Y
Het probleem is, dat alleen de medestanders kijken. En die zijn het met hem eens. Daarom heb ik helemaal geen zin om te kijken: ik zou alleen maar een machteloos gevoel van spijt en medeleven voeden.
Ik zou wel benieuwd zijn wat tegenstanders van de Palestijnen en/of voorstanders van de staat Israel (ik scheid ze zorgvuldig!) hiervan vinden. Maar ik vrees dat die niet durven kijken en/of hun ervaringen niet durven delen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Vlkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_142623138
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juli 2014 00:52 schreef Drxx het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 01:02 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Het probleem is, dat alleen de medestanders kijken. En die zijn het met hem eens. Daarom heb ik helemaal geen zin om te kijken: ik zou alleen maar een machteloos gevoel van spijt en medeleven voeden.
Ik zou wel benieuwd zijn wat tegenstanders van de Palestijnen en/of voorstanders van de staat Israel (ik scheid ze zorgvuldig!) hiervan vinden. Maar ik vrees dat die niet durven kijken en/of hun ervaringen niet durven delen.
Ik heb het niet gezien, en heb ook niet de behoefte meer om subjectieve propaganda te bekijken van Palestijnen. Ik snap ook niet waarom men hier keihard is jegens "Joodse-Propaganda", maar tegelijkertijd "Palestijnse Propaganda" slikt voor zoete koek. Jodenhaat zal wel een band scheppen ofzo?

Die andere link heb ik wel in mijn favorieten gezet, daar ben ik dan wel benieuwd naar. Volgens mij kwam hij van de meneer met zijn wouden :)
  woensdag 23 juli 2014 @ 01:28:41 #63
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142623205
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 01:26 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

[..]

Ik heb het niet gezien, en heb ook niet de behoefte meer om subjectieve propaganda te bekijken van Palestijnen. Ik snap ook niet waarom men hier keihard is jegens "Joodse-Propaganda", maar tegelijkertijd "Palestijnse Propaganda" slikt voor zoete koek. Jodenhaat zal wel een band scheppen ofzo?

Die andere link heb ik wel in mijn favorieten gezet, daar ben ik dan wel benieuwd naar. Volgens mij kwam hij van de meneer met zijn wouden :)
Zucht. (zie onderstaande reactie)
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 00:41 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Ook Zionisten kunnen de waarheid verkondigen, IC. En daar waar je twijfelt kan je het dubbelchecken. Alleen omdat Likud zionistisch is, betekent niet automatisch dat alles onzin is wat ze verkondigen. Dat heet nu, naar de andere kant van het verhaal luisteren!
Het is niet raar dat je de hele tijd onzin loopt te verkondigen als je Likud als enige bron aanhoudt.
pi_142623352
kijk hamas
  woensdag 23 juli 2014 @ 01:43:38 #65
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142623921
Hamas' gewapende tak al-Qassam brigades heeft verklaard een Israelisch gevechtsvliegtuig boven Deir al-Balah geraakt te hebben met een raket.

The UN Human Rights Council meets and expected to issue a severe condemnation of Israel

Attacks in Gaza have killed 630 Palestinians and wounded 4,010 according to the latest numbers from the Palestinian health ministry.

Another Israeli soldier was killed Tuesday, the military said.

A military spokesman said Israel had eliminated about half of the tunnels Hamas had dug out of Gaza and destroyed 30-40 percent of militants' rocket arsenals.

France's foreign minister said on Tuesday that the 600 person death toll in Gaza was not acceptable and that Israel had to immediately stop "the massacres and attacks",

De al-Aqsa martelaren brigade in de Westbank heeft een verklaring vanavond afgegeven waarin zijn aangeven "solidair met Gaza's strijd te zijn" en in de Westbank de strijd tegen Israel gewapend aan te gaan:
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  woensdag 23 juli 2014 @ 02:04:10 #67
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142623973
pi_142624015
klopt trouwens geen reet van, maar goed
pi_142624120
quote:
99s.gif Op woensdag 23 juli 2014 02:04 schreef Yi-Long het volgende:
[ afbeelding ]
:')
  woensdag 23 juli 2014 @ 02:14:46 #71
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142624177
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 02:12 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

pi_142624245
quote:
99s.gif Op woensdag 23 juli 2014 02:14 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
huilbaby's :')
vrolijke mensen _O_
  woensdag 23 juli 2014 @ 02:33:50 #74
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142624531
quote:
99s.gif Op woensdag 23 juli 2014 02:14 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die lelijke walrus op de voorgrond.. :').
pi_142624847
quote:
Op social media is een plaatje van een dood kindje jammer genoeg al genoeg om een mening te vormen.
  woensdag 23 juli 2014 @ 03:10:53 #76
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142624853
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 02:33 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Die lelijke walrus op de voorgrond.. :').
Tja, als je dat hoofd iedere dag in de spiegel ziet, dan word je vanzelf wel compleet ziek in je hoofd natuurlijk.

http://972mag.com/nstt_fe(...)ns-and-destroy-gaza/

quote:
Israeli rabbi: Its okay to kill innocent civilians and destroy Gaza

Dov Lior, a racist Israeli rabbi from the West Bank settlement Kiryat Arba, recently posted a Halakhic ruling allowing to kill innocent civilians, after being asked about the war (its a massacre) in Gaza.

Here are a few lines from the ruling (pictured below):

The Torah of Israel guides us in all walks of life, private and public, on how to behave during war and also how to keep moral standards.

The Maharal from Prague (Rabbi Judah Loew A.K.), in his book Gur Arye, clearly writes that in all wars the attacked people are allowed to attack fiercely the people from whom the attackers came from and they do not have to check if he personally belongs to the fighters.

Therefore, during war the attacked people are allowed to punish the enemy population in any punishment it finds worthy, such as denying supplies or electricity and also to bomb the whole area according to the discretion of the army minister and not to just simply endanger soldiers lives but to take crushing deterrence steps to exterminate the enemy.

In the case of Gaza, the Minister of Defense will be allowed to instruct even the destruction of Gaza so that the south will no longer suffer and to avoid harm to our people who have been suffering for so long from the surrounding enemies.

Any kind of talk about humanism and consideration are moot when speaking of saving our brothers in the south and in the rest of the country and bringing back quiet to our country.
Uiteraard verwacht ik niets van dit alles terug te zien op de FP. Daar verschijnen alleen berichten over haat-imams.
  woensdag 23 juli 2014 @ 03:11:56 #77
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142624861
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 03:09 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Op social media is een plaatje van een dood kindje jammer genoeg al genoeg om een mening te vormen.
Inmiddels zijn het er al minstens 2, weet ik zeker. Maar goed, het zal uiteraard wel weer Palestijnse propaganda zijn, en die babies waren gewoon een wapen-depot aan het beschermen. Stelletje kleine anti-semitische hufters dat het waren....

(!)
  woensdag 23 juli 2014 @ 03:17:18 #78
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142624889
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 02:02 schreef Aloulou het volgende:
Hamas' gewapende tak al-Qassam brigades heeft verklaard een Israelisch gevechtsvliegtuig boven Deir al-Balah geraakt te hebben met een raket.

Interessant, zou je dat willen vertalen of samenvatten?
pi_142624927
quote:
99s.gif Op woensdag 23 juli 2014 03:11 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Inmiddels zijn het er al minstens 2, weet ik zeker. Maar goed, het zal uiteraard wel weer Palestijnse propaganda zijn, en die babies waren gewoon een wapen-depot aan het beschermen. Stelletje kleine anti-semitische hufters dat het waren....

(!)
Exact dit. _O_ Jij kent mij erg goed.
pi_142624959
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 03:17 schreef Nibb-it het volgende:
Interessant, zou je dat willen vertalen of samenvatten?
Het is een kort bericht: "dat er een poging is gedaan een Israelisch oorlogsvliegtuig uit de lucht te schieten om 19h40 rondom Deir Balah wat resulteerde in het raken van een F16 vliegtuig". "Het vliegtuig is met een raket vanaf de grond beschoten".
  † In Memoriam † woensdag 23 juli 2014 @ 03:45:32 #81
137949 Disana
pi_142624997
Een aantal foto's van de tunnels die Isral aan het sluiten is.

http://qz.com/237874/here(...)tary-action-in-gaza/
pi_142625006
Ik dacht eerst dat het hoax was dat Isral studenten betaald om te trollen en propaganda te verspreiden. Maar het blijkt dus nu waar te zijn (ik weet, ik was naef). De grappige is, ze falen keihard. Er worden beelden getoond dat niet in de media mochten komen en daar kunnen zij blijkbaar niet tegen.

De publieke opinie keert zich (terecht) tegen Isral en daar werkt Isral zelf aan mee door studenten te betalen om Isral te verdedigen. Hoe kan je iemand serieus nemen die betaald wordt om oorlogmisdaden goed te praten en vervolgens ook probeert om in de slachtofferrol te kruipen. De statistieken vertellen duidelijk wie de echte slachtoffers zijn in dit conflict.
  woensdag 23 juli 2014 @ 06:58:18 #83
176916 Karrs
2007-2017
pi_142625584
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:08 schreef Drxx het volgende:

[..]

Wat zou er moeten gebeuren volgens jou waardoor jij gaat vinden dat Isralirs Palestijnen gaan zien zoals nazi's de Joden zagen in de jaren 30, zoals je zelf aangaf in je eerdere post?
Zo werkt het niet. Het vergelijken van Isral met Nazi-Duitsland is z belachelijk dat ik er niet verder op inga, als je 't niet erg vindt.

Behalve natuurlijk nog dit: als je de nazi's wil vergelijken met een partij in die regio, dan kom je eerder op de Palestijnen uit dan op de Isralirs. Maar ik stel voor de Godwinstraat uit te rijden.
quote:
De doden zijn er al. De haat en discriminatie is er ook al. Ik weet niet of er winkels zijn waar Palestijnen niet mogen komen, mijn kennis van de dagelijkse routine in Isral is beperkt, maar de Palestijnen zijn wel massaal van hun huizen en bezittingen ontnomen; ook iets wat toen werd gedaan. Zoals eerder gezegd doet Likud ook haar best om partijen die ze niet zint te verbieden, iets wat ook de nazi's deden. Vooralsnog met geen succes gelukkig, maar de intenties zijn er dus wel.
Ik denk dat je zelf wel snapt dat dit ook niet opgaat. Dit zijn een hele rij non-sequitur argumenten op een rij. "de koning heeft twee ogen en twee oren, een olifant heeft dat ook, dus de koning is een olifant".

De haat en discriminatie jegens Palestijnen is overigens van een andere orde dan de haat en discriminatie andersom. Het verschil is dat tussen een lucifer en een vulkaanuitbarsting. Mag je raden welke kant bij welke hoort. Het blijft me verbazen hoe de tegenstanders van Isral dat vergeten, of negeren.

[ Bericht 2% gewijzigd door Karrs op 23-07-2014 07:33:52 ]
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  woensdag 23 juli 2014 @ 07:00:30 #84
176916 Karrs
2007-2017
pi_142625588
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 03:46 schreef Fruitdrink het volgende:
Ik dacht eerst dat het hoax was dat Isral studenten betaald om te trollen en propaganda te verspreiden. Maar het blijkt dus nu waar te zijn (ik weet, ik was naef). De grappige is, ze falen keihard. Er worden beelden getoond dat niet in de media mochten komen en daar kunnen zij blijkbaar niet tegen.

De publieke opinie keert zich (terecht) tegen Isral en daar werkt Isral zelf aan mee door studenten te betalen om Isral te verdedigen. Hoe kan je iemand serieus nemen die betaald wordt om oorlogmisdaden goed te praten en vervolgens ook probeert om in de slachtofferrol te kruipen. De statistieken vertellen duidelijk wie de echte slachtoffers zijn in dit conflict.
De statistieken vertellen niets.

Maar je hebt gelijk: de opinie keert zich tegen Isral. Geeft niets, gebeurt elke keer. Het is tijd voor Isral om de missie af te ronden en hopelijk hebben ze de terreurgroepen zo'n slag toegebracht dat hun capaciteit voor de komende twee jaar weer tot 0 is gereduceerd.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_142626191
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 03:46 schreef Fruitdrink het volgende:

Goh wat zijn de moslims toch zo chagrijnig dat ze geen israelische slachtoffers kunnen maken.
De media zou niet alleen vol staan van nog meer beelden van de slachtoffers, maar ook van wereldwijde vreugdefeesten van moslims alom.
Dat maakt deze ganse situatie nog veel gevoeliger dan ze eigenlijk al is, nl dat ze het niet kunnen halen van de joden .

Voor alle duidelijkheid keur ik het geweld niet goed, maar stoppen met geweld moet van 2 kanten komen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_142626320
Ondertussen zien we ergens anders wat er gebeurd als de moslims het wel voor het zeggen hebben ...

quote:
Te druk met Gaza? Christenen worden verdreven uit Mosul, maar niemand in Europa betoogt

In het Noord-Irakese Mosul zijn de laatste christenen zaterdag vertrokken nadat ze een ultimatum opgelegd hadden gekregen van de terroristische beweging ISIS. De christelijke gemeenschap leefde al bijna 2000 jaar in Mosul, maar kreeg deze week te horen dat er voor hen geen plaats meer was: 'bekeer je tot de islam en betaal een religieuze belasting of kom om door het zwaard' luidde de niet mis te verstane boodschap.

Huizen die door christenen werden bewoond, werden de voorbije dagen met een Arabische letter 'n' gemarkeerd, wat 'nasarah' of 'christen' betekent (zie foto). Sjietische huizen werden met een 'r' gekenmerkt, voor 'rejecter' of 'protestant'

Geen Vlaamse krant achtte dit feit - volgens de VN nochtans een misdaad tegen de menselijkheid - voldoende nieuwswaardig, noch werden in Europese steden betogingen georganiseerd. Een ander conflict in de regio slorpt blijkbaar alle media-aandacht op.

De Italiaanse krant Avenire roept de internationale gemeenschap wel op om degenen die aan de wieg van deze islamitische beweging staat ter verantwoording te roepen:

‘Mensen doen alsof de fanatici van ISIS van een andere planeet komen en niet gesteund, gefinancierd en gewapend werden door machtige staten op het Arabische schiereiland. Doch ISIS en deze staten delen een ideologie - het wahabisme, dat ook Al Qaeda produceerde.

Met ISIS wordt islamitisch terrorisme nu een massabeweging. Doch de intellectuelen in de moslimwereld handelen alsof ze geen gevaar zien. Het Westen hoedt zich er ondertussen voor landen als Saoedi-Arabi tegen de haren in te strijken omdat het een bondgenoot en olieleverancier is.’
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:02:59 #87
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142626578
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 08:44 schreef UncleScorp het volgende:
Ondertussen zien we ergens anders wat er gebeurd als de moslims het wel voor het zeggen hebben ...

[..]

Ja, want alle moslims in de wereld willen hetzelfde. Sommige figuren. |:(
Elite
Tegen TTIP
pi_142627004
quote:
Moslims hebben het al honderden jaren voor het zeggen in Irak. :')
-
pi_142627092
quote:

[..]

dankzij de irakoorlog door het westen, tijdens Saddam waren de christenen veilig
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
pi_142627234
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:02 schreef Happel het volgende:

Ja, want alle moslims in de wereld willen hetzelfde. Sommige figuren. |:(
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:27 schreef Charismatisch het volgende:

Moslims hebben het al honderden jaren voor het zeggen in Irak. :')
Jaja, maar ondertussen geen reactie op hoe die mensen daar behandeld worden , maar wel hoe palestijnen behandeld worden ?
pi_142627244
quote:

[..]

Ik stel voor dat Isis niet mee mag doen aan het Eurovisie Songfestival.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_142627274
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:31 schreef zaid het volgende:

[..]

dankzij de irakoorlog door het westen, tijdens Saddam waren de christenen veilig
Daar heb je wsl gelijk in, moslims daar zijn gewoon met open ogen in de westerse manipulatie getrapt.
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:40:48 #93
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142627295
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:38 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

[..]

Jaja, maar ondertussen geen reactie op hoe die mensen daar behandeld worden , maar wel hoe palestijnen behandeld worden ?
Ach joh, het is allemaal lekker selectief. Arme moslimmetjes in Gaza roepen de Marokkanen hier terwijl hun eigen land mensen in de Westelijke Saraha precies hetzelfde aandoet, maar ja, dat zijn hele nare mensen, en palestijntjes zijn lief.

Die hele regio spoort niet man.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:40:58 #94
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142627298
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:31 schreef zaid het volgende:

[..]

Dat is dus ook al de schuld van het westen.

Ligt er ooit wel eens iets aan de mensen in het Midden-Oosten, of aan de religie van de vrede, of aan (je weet wel) Arabieren?
pi_142627305
quote:
Ik heb jou nooit in het Irak-topic gezien. :')
NWS / [Centraal] Irak na de oorlog #67 Spannende tijden voor Irak
-
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:41:41 #96
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142627313
quote:
9s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:40 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

Ligt er ooit wel eens iets aan de mensen in het Midden-Oosten, of aan de religie van de vrede, of aan (je weet wel) Arabieren?
Nee, als het westen er niet zou zijn zou het een oase van vrede en rust zijn, hoog ontwikkeld en zonder honger en oorlog.
Get woke, go broke!
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:42:10 #97
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142627319
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ach joh, het is allemaal lekker selectief. Arme moslimmetjes in Gaza roepen de Marokkanen hier terwijl hun eigen land mensen in de Westelijke Saraha precies hetzelfde aandoet, maar ja, dat zijn hele nare mensen, en palestijntjes zijn lief.

Die hele regio spoort niet man.
Die hele religie spoort niet.

Hoe kunnen anders moslims in Nederland (er zitten er hier volgens mij ook heel veel) zich ZO druk maken over Palestijnen terwijl ze hun bek houden (of propaganda lopen bedrijven) over Syri en Irak en al die brandhaarden?

Kan iemand me dat uitleggen?
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:42:45 #98
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142627333
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:42 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

Hoe kunnen anders moslims in Nederland (er zitten er hier volgens mij ook heel veel) zich ZO druk maken over Palestijnen terwijl ze hun bek houden (of propaganda lopen bedrijven) over Syri en Irak en al die brandhaarden?

Geen enkele religie spoort trouwens.
Get woke, go broke!
pi_142627334
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:41 schreef Charismatisch het volgende:

Ik heb jou nooit in het Irak-topic gezien. :')
NWS / [Centraal] Irak na de oorlog #67 Spannende tijden voor Irak
Lol voor elk moslim conflict een apart topic idd ... Fok draait op volle toeren !
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:43:07 #100
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142627341
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, als het westen er niet zou zijn zou het een oase van vrede en rust zijn, hoog ontwikkeld en zonder honger en oorlog.
Wacht even, dan zijn die vervelende joden er nog. ;)

Of wacht... ;(
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:43:36 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142627351
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:43 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

Wacht even, dan zijn die vervelende joden er nog. ;)

Of wacht... ;(
Die sporen verder ook niet hoor, daar gaat het ook niet om hier ;).
Get woke, go broke!
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:43:38 #102
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142627352
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Geen enkele religie spoort trouwens.
Mee eens. Behalve de religie van het Vliegend Spaghettimonster, natuurlijk. ^O^
pi_142627354
quote:
9s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:40 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

ja hoor, Perzen zijn ook voor ellende verantwoordelijk
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
pi_142627405
Het conflict in Israel of in Syrie of in de Krim is geen grondprobleem noch een religieus probleem. Dit lijkt zo omdat wij alleen de gevolgen zien en hierna gaan handelen. Hierdoor komt er nooit een oplossing. Het probleem is echt de mens zelf.

Veel bijkomsten gezien waar mensen overal te wereld samenkomen met allerlei nationaliteiten en religieuze achtergronden. En allemaal met dezelfde vraag : waarom is er nog geen vrede?

Waarom is er nog geen vrede? Als het alleen grondprobleem was waarom gaan ze dan niet rondom de tafel zitten?

Er is geen vrede omdat de mens gewoon geen vrede wil. Kijk naar de Balkan , WO1 , Wo2, irak , Lebanon , Ukraine, Korea , congo , Somalie, Ierland, Baskenland ect ect ect. Kijk naar de geschiedenis van mens. Wat voor ellende , oorlog en wreedheden wij als mens hebben veroorzaakt! En dat voor land, religie of voor nationaliteit. Ruzie met je familie. Boos op je broer. Familie relaties verscheurd. Wraak acties. Wat er in Israel gebeurd of Syrie gebeurd ook in je eigen sociale omgeving.

Wat is dat toch? Hoe komt het dat mensen zich zo gedragen? Waarom herhaalt geschiedenis zich steeds? Waarom is het zo moeilijk voor de mens om vrede te maken en te behouden? Vrede tussen landen , vrede tussen je naasten. Waarom lukt het niet?

Het conflict Israel is een conflict in de mens zelf. En DAT moet aangepakt worden. Dan zal er vrede zijn. Maar het probleem is dat de mens helemaal niet 'aangepakt' wil worden. Liever ziet de mens zijn medemens afbrokkelen. "Er is geen zoeter geluid dan het afbrokkelen van je medemens"

Er is een onbalans in de mens tussen zijn ego (wat neutraal is dus niet negatief) en zijn altruisme. En dit is de oorzaak van het conflict in Israel en uiteraard van de gehele wereld.

Het zijn wij allen die oorlogen aanvaarden zoals Anne Frank ooit schreef.

"Er is nu eenmaal in de mensen een drang tot vernielen, een drang tot doodslaan, tot vermoorden en razend zijn, en zolang de gehele mensheid, zonder uitzondering, geen grote metamorfose heeft ondergaan, zal de oorlog woeden, zal alles wat opgebouwd, aangekweekt en gegroeid is, weer afgesneden en vernietigd worden, om daarna opnieuw te beginnen"

En
"Wat geweldig dat niemand ook maar 1 moment hoeft te wachten met het verbeteren van de wereld!"
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:46:04 #105
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142627412
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:43 schreef zaid het volgende:

[..]

ja hoor, Perzen zijn ook voor ellende verantwoordelijk
Oh. En shieten? Of die juist niet?

Anywee, offtopic eigenlijk.
pi_142627426
quote:

[..]

En waarom trekken ze niet naar Israel om hun jihad te gaan uitvechten ?
Zouden er tenminste niet zoveel terugkomen ...
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:46:48 #107
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142627437
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:45 schreef Shokirbek85 het volgende:
Het conflict in Israel of in Syrie of ik de Krim is geen grondprobleem noch een religieus probleem. Dit lijkt zo omdat wij alleen de gevolgen zien en hierna gaan handelen. Hierdoor komt er nooit een oplossing. Het probleem is echt de mens zelf.

Veel bijkomsten gezien waar mensen overal te wereld samenkomen met allerlei nationaliteiten en religieuze achtergronden. En allemaal met dezelfde vraag : waarom is er nog geen vrede?

Waarom is er nog geen vrede? Als het alleen grondprobleem was waarom gaan ze dan niet rondom de tafel zitten?

Er is geen vrede omdat de mens gewoon geen vrede wil. Kijk naar de Balkan , WO1 , Wo2, irak , Lebanon , Ukraine, Korea , congo , Somalie, Ierland, Baskenland ect ect ect. Kijk naar de geschiedenis van mens. Wat voor ellende , oorlog en wreedheden wij als mens hebben veroorzaakt! En dat voor land, religie of voor nationaliteit. Ruzie met je familie. Boos op je broer. Familie relaties verscheurd. Wraak acties. Wat er in Israel gebeurd of Syrie gebeurd ook in je eigen sociale omgeving.

Wat is dat toch? Hoe komt het dat mensen zich zo gedragen? Waarom herhaalt geschiedenis zich steeds? Waarom is het zo moeilijk voor de mens om vrede te maken en te behouden? Vrede tussen landen , vrede tussen je naasten. Waarom lukt het niet?

Het conflict Israel is een conflict in de mens zelf. En DAT moet aangepakt worden. Dan zal er vrede zijn. Maar het probleem is dat de mens helemaal niet 'aangepakt' wil worden. Liever ziet de mens zijn medemens afbrokkelen. "Er is geen zoeter geluid dan het afbrokkelen van je medemens"

Er is een onbalans in de mens tussen zijn ego (wat neutraal is dus niet negatief) en zijn altruisme. En dit is de oorzaak van het conflict in Israel en uiteraard van de gehele wereld.

Het zijn wij allen die oorlogen aanvaarden zoals Anne Frank ooit schreef.

"Er is nu eenmaal in de mensen een drang tot vernielen, een drang tot doodslaan, tot vermoorden en razend zijn, en zolang de gehele mensheid, zonder uitzondering, geen grote metamorfose heeft ondergaan, zal de oorlog woeden, zal alles wat opgebouwd, aangekweekt en gegroeid is, weer afgesneden en vernietigd worden, om daarna opnieuw te beginnen"

En
"Wat geweldig dat niemand ook maar 1 moment hoeft te wachten met het verbeteren van de wereld"
... Eh? :')
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:47:42 #108
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142627459
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:46 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

En waarom trekken ze niet naar Israel om hun jihad te gaan uitvechten ?
Zouden er tenminste niet zoveel terugkomen ...
Ze zien je aankomen daar met je glittertasje en je Nickelsonjas :').
Get woke, go broke!
pi_142627463
quote:
Syri en Irak hebben een eigen topic op het NWS-forum. Andere conflicten erbij halen praat de Isralische misdaden tegen de menselijkheid niet goed hoor.
-
pi_142627540
quote:
10s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:46 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

... Eh? :')
Spiegel
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:52:29 #111
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142627558
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:47 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Syri en Irak hebben een eigen topic op het NWS-forum. Andere conflicten erbij halen praat de Isralische misdaden tegen de menselijkheid niet goed hoor.
En de Palestijnse misdaden tegen de menselijkheid? Want ik zie hier vrij eenzijdige stellingname. Isral begaat misdaden, de Palestijnen lijden. Dat is een beetje de trend die ik onder de islamitische reageerders zie.
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:53:45 #112
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142627582
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:52 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

En de Palestijnse misdaden tegen de menselijkheid? Want ik zie hier vrij eenzijdige stellingname...
Joden zijn geen mensen, dus dat is allemaal geen probleem voor de moslim.
Get woke, go broke!
pi_142627611
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:52 schreef BorisDeLul het volgende:
En de Palestijnse misdaden tegen de menselijkheid? Want ik zie hier vrij eenzijdige stellingname...
Hamas bezet niet Isral. Isral bezet en koloniseert Palestijns land.

De Palestijnen vechten om zich te bevrijden van de Isralische onderdrukking.

De Isralirs vechten om de bezetting en kolonisatie in stand te houden.
-
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:55:23 #114
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142627615
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou, z erg zal de gemiddelde moslim niet zijn denk ik. :')

De extremistische overigens beslist wel. En laten die nou net de dienst uitmaken in die regio (en daarmee media enz)
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:55:37 #115
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142627622
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:55 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

In jouw versie van de waarheid wel ja, wij delen die versie niet.
Get woke, go broke!
pi_142627632
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:55 schreef BorisDeLul het volgende:

Nou, z erg zal de gemiddelde moslim niet zijn denk ik. :')

De extremistische overigens beslist wel. En laten die nou net de dienst uitmaken in die regio (en daarmee media enz)
Non-Jews as seen in the Jewish Talmud:
http://www.answering-christianity.com/nonjews_in_talmud.htm
-
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:57:09 #117
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142627646
quote:

[..]

Dat was niet wat ik vroeg, h. Ik vroeg waarom er zo'n eenzijdige stellingname is van de islamitische reageerders. Dan ben ik niet genteresseerd in de achtergrond van het conflict, maar waarom de misdaden der Palestijnen (raketbeschietingen, terreuraanslagen, haat, menselijke schilden, indoctrinatie van KINDEREN) met de mantel der liefde worden bedekt en de misdaden van Isral zo uitvergroot.
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:57:20 #118
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142627647
quote:

[..]

[..]

Jaja, maar ondertussen geen reactie op hoe die mensen daar behandeld worden , maar wel hoe palestijnen behandeld worden?
Gaat dit topic over Irak dan?
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:57:25 #119
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142627649
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:56 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Non-Jews as seen in the Jewish Talmud:
http://www.answering-christianity.com/nonjews_in_talmud.htm
Sorry, geen interesse. Ik vroeg waarom jullie Nederlandse moslims zo reageren, niet waarom andere mensen zijn zoals ze zijn.
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:59:38 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142627691
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:57 schreef Happel het volgende:

[..]

Gaat dit topic over Irak dan?
Wonen wij in Israel of Gaza?
Get woke, go broke!
pi_142627722
quote:
Grappig, want jij bent juist een beest volgens de joodse talmoed:

"The Jews are called human beings, but the non-Jews are not humans. THEY ARE BEASTS." TALMUD: Baba Mezia, 114b (page referrals).
-
pi_142627772
quote:

[..]

Voor je zulke aparte uitspraken doet, ken op z'n minst de geschiedenis een beetje.
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:04:35 #123
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142627796
quote:
3s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:01 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Grappig, want jij bent juist een beest volgens de joodse talmoed:

"The Jews are called human beings, but the non-Jews are not humans. THEY ARE BEASTS." TALMUD: Baba Mezia, 114b (page referrals).
Ja, maar joden hebben nog WEL eens de neiging hun geloof juist te interpreteren ipv 100% letterlijk te nemen.

Maar verder heb ik OOK niets met het Jodendom verder, maar die gasten heb je verder geen last van.
Get woke, go broke!
pi_142627842
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:04 schreef HeatWave het volgende:
Ja, maar joden hebben nog WEL eens de neiging hun geloof juist te interpreteren ipv 100% letterlijk te nemen.
En maar bagatelliseren, net als een goede knecht.

quote:
Maar verder heb ik OOK niets met het Jodendom verder, maar die gasten heb je verder geen last van.
Anderen hebben wel last van hen, en beschieten hen met raketten.
-
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:06:58 #125
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142627858
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Voor je zulke aparte uitspraken doet, ken op z'n minst de geschiedenis een beetje.
Ik doe even de maker van de facebookpagina "Alle joden moeten dood" na.

Je weet wel, zo'n leuke frisse jongen die hier woont die zoiets normaal vindt en een paar honderd like had voordat de pagina werd verwijderd.

Kam, scheren, etc, leuk maar het waren toch echt ALLE joden die dood moesten.
Get woke, go broke!
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:07:17 #126
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142627867
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb meer met moslims dan met joden, vanwege hun goede shoarma en hoe ze de underground van Nederland een beetje gaande houden.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:07:33 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142627874
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:06 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

[..]

Oh ja, jij bent zeker geen geloofsslaaf wou je zeggen, dit heb je allemaal zelf bedacht zeker? :').
Get woke, go broke!
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:07:57 #128
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142627887
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:06 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

[..]

Is dat terecht volgens jou? Eerlijk antwoorden!
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:09:56 #129
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142627944
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik heb meer met moslims dan met joden, vanwege hun goede shoarma en hoe ze de underground van Nederland een beetje gaande houden.
Ik betwijfel of shoarma iets te maken heeft met hun geloof :D
Eerder omdat lamsvlees (en ok, varkensvlees) gewoon lekker is. :9

Ik heb niets met moslims en niets met joden. Ik heb iets met mensen, maar als die vanuit hun religieuze haat dingen gaan roepen als 'Isral moet dood want het zijn bezetters' dan ben ik klaar met dat mens.
pi_142627950
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik doe even de maker van de facebookpagina "Alle joden moeten dood" na.

Je weet wel, zo'n leuke frisse jongen die hier woont die zoiets normaal vindt en een paar honderd like had voordat de pagina werd verwijderd.

Kam, scheren, etc, leuk maar het waren toch echt ALLE joden die dood moesten.
Het zal niet heel lang duren voor ik een extreem-rechtse Nederlander vind met zulke opvattingen, is dat dan ook 'de Nederlander' ja? Of gaat de kam dan maar een kant op?
pi_142628005
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:09 schreef BorisDeLul het volgende:
Ik heb iets met mensen, maar als die vanuit hun religieuze haat dingen gaan roepen als 'Isral moet dood want het zijn bezetters' dan ben ik klaar met dat mens.
Jij steunt de bezetting en kolonisatie?
-
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:14:11 #132
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142628064
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:12 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Ik heb er geen donder mee te maken.

Wat is trouwens jouw definitie van 'de bezetting'? En waarom maak je je er zo ontzettend druk over?
pi_142628079
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:12 schreef Charismatisch het volgende:

Geef jij dan eens een mogelijke oplossing voor het probleem daar ?
Wsl moeten van jou alle joden gewoon maar weggaan ... naar waar dan ? Is er ook maar 1 tolerant gebied in de buurt daar ?
pi_142628103
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

In jouw versie van de waarheid wel ja, wij delen die versie niet.
Eeuh wat? Je wil ontkennen dat de staat Isral is gesticht door verse import op de vlucht voor het antisemitisme hier, op grondgebied dat niet van het Joodse volk was en ondanks alle protest van de reeds aanwezige plaatselijke bevolking?
pleased to meet you
pi_142628109
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:14 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Wsl moeten van jou alle joden gewoon maar weggaan ... naar waar dan ? Is er ook maar 1 tolerant gebied in de buurt daar ?
de importjoden kunnen terug naar waar ze vandaan komen, europa en de vs
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:16:43 #136
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142628132
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:15 schreef moussie het volgende:

[..]

Eeuh wat? Je wil ontkennen dat de staat Isral is gesticht door verse import op de vlucht voor het antisemitisme hier, op grondgebied dat niet van het Joodse volk was en ondanks alle protest van de reeds aanwezige plaatselijke bevolking?
Correct.
Get woke, go broke!
pi_142628147
quote:

[..]

De moslims ter plekke waren behoorlijk wat toleranter tegen joden voor het zionisme en politieke doelen vormnamen.
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:17:29 #138
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142628157
quote:

[..]

De markermeer is groot genoeg als je die drooglegt.
Een gedicht over Maanvis
pi_142628167
quote:

[..]

De Joden moeten niet verdwijnen, de staat Isral moet verdwijnen. Oftewel terug naar de situatie van begin vorige eeuw, waar de Joden welkome bewoners waren in een islamitisch land.
pleased to meet you
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:19:24 #140
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142628213
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:17 schreef moussie het volgende:

[..]

De Joden moeten niet verdwijnen, de staat Isral moet verdwijnen. Oftewel terug naar de situatie van begin vorige eeuw, waar de Joden welkome bewoners waren in een islamitisch land.
Ja, maar dat gaat gewoon niet gebeuren, daar is Israel veels te machtig voor, dus helaas.
Get woke, go broke!
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:20:04 #141
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142628236
quote:

[..]

Dat gaat echt niet gebeuren en bovendien zitten europese landen ook niet te wachten op die joden die terugkeren naar hun roots.
Een gedicht over Maanvis
pi_142628311
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:15 schreef zaid het volgende:

ok kunnen alle importmoslims hier ook vertrekken dan ...

quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:17 schreef Triggershot het volgende:

De moslims ter plekke waren behoorlijk wat toleranter tegen joden voor het zionisme en politieke doelen vormnamen.
ja wij waren hier ook veel toleranter tov de eerste generatie moslims die naar hier kwamen.
De huidige generaties daarentegen
pi_142628337
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:22 schreef UncleScorp het volgende:
nee, want we mochten hier komen van de legitieme overheid
israel is niet legitiem
pi_142628346
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:22 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

[..]

ja wij waren hier ook veel toleranter tov de eerste generatie moslims die naar hier kwamen.
De huidige generaties daarentegen
Goeie vergelijking, jij moet ook echt langs moslim checkpoint om van je ene stad naar de andere te gaan he?
pi_142628405
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, maar dat gaat gewoon niet gebeuren, daar is Israel veels te machtig voor, dus helaas.
Inderdaad helaas, dus het enige dat overblijft is een uitputtingsoorlog die nog wel een riant aantal jaren door zal blijven gaan. De staat Isral heeft tot nu toe de mazzel dat het Palestijnse volk een outcast is in de regio en weinig steun vindt, maar dat plaatje is met de introductie van nieuwe extremistische groeperingen uit andere landen rap aan het veranderen.
pleased to meet you
pi_142628471
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:25 schreef moussie het volgende:

de introductie van nieuwe extremistische groeperingen
je vindt dit positief dus ?
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:27:45 #147
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142628483
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:23 schreef zaid het volgende:

[..]

israel is niet legitiem
Israliers wel.
Of lievergezegd, aangezien Isral niet erkend is zijn er ook geen Isaliers. Het zijn dus gewoon mensen zonder land, en die zijn dus welkom hier.
Een gedicht over Maanvis
pi_142628517
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Goeie vergelijking, jij moet ook echt langs moslim checkpoint om van je ene stad naar de andere te gaan he?
het feit dat er meer en meer wijken zijn waar je als autochtoon niet meer veilig door kan telt niet mee natuurlijk ...
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:29:37 #149
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142628536
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 03:34 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Het is een kort bericht: "dat er een poging is gedaan een Israelisch oorlogsvliegtuig uit de lucht te schieten om 19h40 rondom Deir Balah wat resulteerde in het raken van een F16 vliegtuig". "Het vliegtuig is met een raket vanaf de grond beschoten".
Dank!

Ik acht het niet zo waarschijnlijk.
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:30:53 #150
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142628577
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:15 schreef zaid het volgende:

[..]

Denk je cht dat dat een oplossing is?

Dit kan natuurlijk niet. Net zomin als 'importmoslims' uit Nederland terug 'kunnen' naar waar ze vandaan komen.
pi_142628599
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:29 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

het feit dat er meer en meer wijken zijn waar je als autochtoon niet meer veilig door kan telt niet mee natuurlijk ...
The fuck? Er zijn (allochtoon)wijken waar ik als allochtoon mezelf niet veilig voel. maar nogmaals, zeer goeie vergelijking ja, een politieke entiteit met helicopters, troepen en checkpoints die je in eigen land gevangen zetten vergelijken met rotjochies.
pi_142628639
De zielige zionisten hebben hulp nodig.

U.S. Senate sets $225 mln for Israel's Iron Dome in emergency bill
WASHINGTON, July 22 (Reuters) - U.S. Senate Democrats included $225 million for Israel's Iron Dome rocket interception system in an emergency funding bill on Tuesday that also cut $1 billion from President Barack Obama's request for $3.7 billion to deal with thousands of undocumented child immigrants.
http://www.trust.org/item/20140722224630-k4761
-
pi_142628653
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat gaat echt niet gebeuren en bovendien zitten europese landen ook niet te wachten op die joden die terugkeren naar hun roots.
Nog maar afgezien van het feit dat je na decennia ellende niet zomaar even terug kan keren naar hoe men met elkaar omging, zo'n 100 jaar geleden.
Mijn punt was dan ook meer dat het in dit conflict niet gaat om de Joden maar om de staat, en dat andere geloven incluis joden in dat verleden niet gehaat werden maar gewoon buren waren die vreedzaam naast elkaar woonden, en dat al eeuwenlang.
pleased to meet you
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:35:19 #154
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142628735
Sowieso waarom blijven mensen altijd maar kijken naar het verleden. Dat doen wij toch ook niet bij Duitsland?
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:35:26 #155
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142628740
Hamas Gambled on War as Its Woes Grew in Gaza
GAZA CITY — When war between Israel and Hamas broke out two weeks ago, the Palestinian militant group was so hamstrung, politically, economically and diplomatically, that its leaders appeared to feel they had nothing to lose. Hamas took what some here call option zero, gambling that it could shift the balance with its trump cards: its arms and militants. - http://www.nytimes.com/20(...)WT.nav=top-news&_r=0
pi_142628771
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:30 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

Denk je cht dat dat een oplossing is?

Dit kan natuurlijk niet. Net zomin als 'importmoslims' uit Nederland terug 'kunnen' naar waar ze vandaan komen.
nee, ik gaf antwoord op de vraag. het beste is gewoon 1 staat met gelijke rechten voor moslims, christenen en joden
pi_142628782
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:35 schreef Maanvis het volgende:
Sowieso waarom blijven mensen altijd maar kijken naar het verleden. Dat doen wij toch ook niet bij Duitsland?
De legimiteit van Israel lijkt gebouwd te zijn op de holocaust, dat gebeurt helaas bij beide kanten?
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:37:34 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142628826
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:35 schreef Nibb-it het volgende:
GAZA CITY — When war between Israel and Hamas broke out two weeks ago, the Palestinian militant group was so hamstrung, politically, economically and diplomatically, that its leaders appeared to feel they had nothing to lose. Hamas took what some here call option zero, gambling that it could shift the balance with its trump cards: its arms and militants. - http://www.nytimes.com/20(...)WT.nav=top-news&_r=0
They gambled and they lost, jammer joh. :7.
Get woke, go broke!
pi_142628922
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Zoveel dode Isralische soldaten, Netanyahu gambled and lost :')
-
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:40:39 #160
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142628932
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hamas heeft veel aan macht gewonnen, dus dat klopt niet.
Een gedicht over Maanvis
pi_142628971
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:35 schreef Nibb-it het volgende:
Mogen we nu gerust stellen dat puur hamas het probleem is ? Vernietig hamas en er kan mss terug vreedzaam geleefd worden ?

Ook opvallend feit hierin vernoemd (itt wat in deze topics alsmaar aangehaald werd)

quote:
But as the recent fight with Israel has revealed, Hamas was importing tons of cement — desperately needed for Gazan schools and houses and construction jobs — to reinforce the tunnels it built to infiltrate Israel and hide its weapons.

“They have different priorities,” Mr. Shaban said of the military wing. “Don’t send rockets while we don’t have milk for our children.”
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:42:37 #162
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142628996
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Natuurlijk, als de islam de bovenliggende partij is is dat zelfs de wet als ik het me goed herinner... maar die balance of power is verschoven.
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:43:11 #163
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142629015
quote:

[..]

En als ik zeg dat de Palestijnse staat moet verdwijnen, kijk je mij dan raar aan?
pi_142629028
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:41 schreef UncleScorp het volgende:
Mogen we nu gerust stellen dat puur hamas het probleem is ? Vernietig hamas en er kan mss terug vreedzaam geleefd worden ?
Kinderlijk naef. :')
-
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:44:00 #165
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142629047
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:23 schreef zaid het volgende:

[..]

israel is niet legitiem
Jawel hoor.
pi_142629100
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:43 schreef Charismatisch het volgende:

Kinderlijk naef. :')
Lees het artikel mss eens
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:46:05 #167
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142629134
quote:
Exact. Get over it! Isral bestaat, Palestina bestaat en moeten met elkaar verder. Stop met "jij hoort hier niet" te zeggen.
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:46:37 #168
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142629156
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:36 schreef zaid het volgende:

[..]

nee, ik gaf antwoord op de vraag. het beste is gewoon 1 staat met gelijke rechten voor moslims, christenen en joden
Isral IS die staat!
pi_142629190
quote:
We hebben dan nu ook geen conflict meer met Duitsland, als die nog steeds hier zouden zitten en het voor het zeggen zouden hebben zou dat hoogstwaarschijnlijk heel anders zijn.

Daarnaast, het huidige conflict vindt zijn oorzaken in dat verleden, het is een lange reeks van actie-reactie, in werking gezet door de Balfour-verklaring en het dubbel spel van Engeland tijdens/na wo1.
pleased to meet you
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:47:54 #170
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142629209
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:46 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

Isral IS die staat!
Waarom staan er dan allemaal muren en mogen palestijnen er niets?
Een gedicht over Maanvis
pi_142629225
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:45 schreef UncleScorp het volgende:
Lees het artikel mss eens
Jouw conclusie blijft kinderlijk naef.
-
pi_142629231
quote:

[..]

Isral IS die staat!
Niet helemaal, Joden zijn en blijven ten alle tijde bevoordeeld in de Joodse staat, ze hebben exclusieve rechten die christenen en moslims niet hebben, Israel pleit dan ook voor een behoud van een identiteit als Joodse staat.
pi_142629256
quote:

[..]

Isral IS die staat!
Nee, Isral is heel nadrukkelijk een staat voor Joden, ze zullen het nooit accepteren een minderheid te zijn.
pleased to meet you
pi_142629264
quote:

[..]

Isral IS die staat!
nee, want dan heette het geen israel meer maar palestina, gezien er dan een moslim meerderheid zou zijn.
pi_142629278
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:47 schreef Maanvis het volgende:
Omdat de zionisten niet willen dat de Palestijnen een meerderheid gaan vormen in hun "JOODSE" staat.
-
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:49:56 #176
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142629281
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:41 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Hamas bestaat pas sinds 1987. Er waren al veel eerder problemen in Isral zonder hamas.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:50:46 #177
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142629312
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:49 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Omdat de zionisten niet willen dat de Palestijnen een meerderheid gaan vormen in hun "JOODSE" staat.
Dan moeten de joden maar wat bijneuken.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:52:44 #178
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142629384
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Gutteguttegut. :N
pi_142629386
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:48 schreef Charismatisch het volgende:

Jouw conclusie blijft kinderlijk naef.
care :{w

maar zeur dan niet meer over burgerslachtoffers !
hamas fuckt gewoon zijn eigen volk
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:53:43 #180
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142629425
quote:
8s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:52 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

Gutteguttegut. :N
moeilijk he volwassen blijven in een discussie.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:54:44 #181
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142629457
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niet helemaal, Joden zijn en blijven ten alle tijde bevoordeeld in de Joodse staat, ze hebben exclusieve rechten die christenen en moslims niet hebben, Israel pleit dan ook voor een behoud van een identiteit als Joodse staat.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:49 schreef moussie het volgende:

[..]

Nee, Isral is heel nadrukkelijk een staat voor Joden, ze zullen het nooit accepteren een minderheid te zijn.
Ja, okee, dat is waar. Isral is een joodse staat en wil dat denk ik ook wel blijven ja. Maar voor de grondwet is iedereen gelijk in Isral en dat is wat ik bedoelde.
pi_142629478
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:54 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

[..]

Ja, okee, dat is waar. Isral is een joodse staat en wil dat denk ik ook wel blijven ja. Maar voor de grondwet is iedereen gelijk in Isral en dat is wat ik bedoelde.
dan is het dus niet 'die staat'...
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:56:20 #183
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142629500
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

moeilijk he volwassen blijven in een discussie.
Blij dat je het zelf toegeeft.
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:57:29 #184
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142629545
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:55 schreef zaid het volgende:

[..]

dan is het dus niet 'die staat'...
Ja hoor, er werd gevraagd om een land met gelijke rechten voor moslims, joden en christenen. Isral is die staat.

Wijs mij anders maar eens een staat aan in het Midden-Oosten waar de grondwet eveneens gelijke rechten voorschrijft?
pi_142629629
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:57 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

Ja hoor, er werd gevraagd om een land met gelijke rechten voor moslims, joden en christenen. Isral is die staat.

Wijs mij anders maar eens een staat aan in het Midden-Oosten waar de grondwet eveneens gelijke rechten voorschrijft?
nee, ik zeg dat er op het grondgebied van israel en palestina een staat met gelijke rechten voor iedereen moet komen

syrie
  woensdag 23 juli 2014 @ 11:03:45 #186
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142629774
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:00 schreef zaid het volgende:

[..]

nee, ik zeg dat er op het grondgebied van israel en palestina een staat met gelijke rechten voor iedereen moet komen
Dat zou betekenen dat Isral het grondgebied van Palestina moet overnemen, maar op de n of andere manier denk ik dat je precies het omgekeerde bedoelt. ;)

Maar stel, de Isral verdwijnt en de bewoners gaan ergens anders heen. Ben je ervan overtuigd dat de Palestijnen een dergelijke staat zouden kunnen stichten?

quote:
syrie
...

WHOEHAHAHAHAHAHAHA _O-
  woensdag 23 juli 2014 @ 11:06:27 #187
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142629871
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:56 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

Blij dat je het zelf toegeeft.
jij begint met persoonlijke aanvallen als je uitgeluld bent he ;).
Een gedicht over Maanvis
pi_142629875
quote:
10s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:03 schreef BorisDeLul het volgende:
Dat zou betekenen dat Isral het grondgebied van Palestina moet overnemen, maar op de n of andere manier denk ik dat je precies het omgekeerde bedoelt. ;)

Maar stel, de Isral verdwijnt en de bewoners gaan ergens anders heen. Ben je ervan overtuigd dat de Palestijnen een dergelijke staat zouden kunnen stichten?

maakt niet uit, de moslims zijn dan in de meerderheid en kunnen de naam enz. dus veranderen

natuurlijk kan dat.
quote:
10s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:03 schreef BorisDeLul het volgende:
...

WHOEHAHAHAHAHAHAHA
:') ja nu is er oorlog maar nog steeds hebben christenen en moslims de zelfde rechten in gebieden bestuurd door de overheid. ook de ong. 100 joden in damascus zijn veilig
  woensdag 23 juli 2014 @ 11:06:58 #189
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142629883
Anyway, wat heeft de meeste kans op wereldvrede. Als alle palestijnen uitgeroeid worden, of alle joden?
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 23 juli 2014 @ 11:07:56 #190
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142629916
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

jij begint met persoonlijke aanvallen als je uitgeluld bent he ;).
Ik ben nog lang niet uitgeluld hoor. Ben er net weer!
pi_142629922
quote:
Anyway, wat heeft de meeste kans op wereldvrede. Als alle palestijnen uitgeroeid worden, of alle joden?
joden, ook niet-palestijnen in het m-o accepteren israel niet. en zullen er dus tegen blijven vechten.
pi_142630024
quote:
Anyway, wat heeft de meeste kans op wereldvrede.
euh ... islam uitroeien ? :D
  woensdag 23 juli 2014 @ 11:15:20 #193
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142630157
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:06 schreef zaid het volgende:

[..]

maakt niet uit, de moslims zijn dan in de meerderheid en kunnen de naam enz. dus veranderen

natuurlijk kan dat.
Onrealistisch, maar daarover kunnen we het wel eens zijn denk ik. Moslims komen in Isral niet meer in de meerderheid, of aan de macht. Ze zullen zich in de rol moeten schikken van minderheid en dat gaat ze vaak niet goed af, merken we hier in Europa ook. De meerderheid gelukkig wel.

In plaats daarvan krijgen we twee landen, Isral en Palestina. Isral is die staat die je beschrijft, met gelijke rechten, Palestina wordt een sharia. Ben het met je eens dat daar dan ook wel weer christenen, joden en wat dan ook zouden kunnen gaan wonen, maar dan hebben we het over rechten en gunsten; niet over wat wij in Europa hebben.
quote:
:') ja nu is er oorlog maar nog steeds hebben christenen en moslims de zelfde rechten in gebieden bestuurd door de overheid. ook de ong. 100 joden in damascus zijn veilig
Ook daar is dat afhankelijk van de verhoudingen. Als er een islamitische meerderheid is, dan is dat ook geen probleem en is het nooit (echt) geweest. Maar gelijke rechten voor iedereen, nee, dat gold daar ook niet hoor.
  woensdag 23 juli 2014 @ 11:15:50 #194
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_142630172
quote:
"Mogelijk oorlogsmisdaden Isral"

Toegevoegd: woensdag 23 jul 2014, 11:06

Isral maakt zich mogelijk schuldig aan oorlogsmisdaden in Gaza. Dat zei de Hoge Commissaris voor Mensenrechten van de Verenigde Naties, Navi Pillay, aan het begin van een top in Genve.

Pillay maakt zich zorgen over het doden van burgers - "en met name kinderen" - en over de sloop van woningen. Ze vindt dat Isral de "proportionaliteit" in het oog moet houden en zegt zich zorgen te maken over excessief geweld door Isralische veiligheidstroepen.

Overigens veroordeelt Pillay ook het lukraak afvuren van raketten en mortieren door Hamas op Isral. Ook die brengen de levens van burgers in gevaar.

Staakt-het-vuren
De Amerikaanse minister Kerry van Buitenlandse Zaken is in Isral aangekomen voor gesprekken over een staakt-het-vuren tussen Isral en Hamas. Hij zal in Jeruzalem spreken met Isralische leiders, onder wie premier Netanyahu.

Kerry zal waarschijnlijk ook een ontmoeting hebben met de Palestijnse president Abbas en met secretaris-generaal Ban Ki-moon van de Verenigde Naties.
Say what?
  woensdag 23 juli 2014 @ 11:18:29 #195
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142630262
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:08 schreef zaid het volgende:

[..]

joden, ook niet-palestijnen in het m-o accepteren israel niet. en zullen er dus tegen blijven vechten.
Deze vraag had geen goed antwoord. Triest dat je er toch n geeft.

Denk er maar eens over na dat het antwoord net zo goed 'moslims' had kunnen zijn.
  woensdag 23 juli 2014 @ 11:19:05 #196
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142630286
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:15 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Goh. Het is oorlog. Zouden er oorlogsmisdaden worden gepleegd denk je? :')
  woensdag 23 juli 2014 @ 11:19:27 #197
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142630296
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:11 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

euh ... islam uitroeien ? :D
dat is onhaalbaar.
Een gedicht over Maanvis
pi_142630298
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:15 schreef BorisDeLul het volgende:
In plaats daarvan krijgen we twee landen, Isral en Palestina. Isral is die staat die je beschrijft, met gelijke rechten, Palestina wordt een sharia. Ben het met je eens dat daar dan ook wel weer christenen, joden en wat dan ook zouden kunnen gaan wonen, maar dan hebben we het over rechten en gunsten; niet over wat wij in Europa hebben.
als er vrede zou komen wordt palestina gewoon seculier. hamas krijgt maar iets van 45% nu en dat is vooral vanwege hun verzet en niet vanwege het islamisme, de rest van de 55% van de stemmen gaan naar seculiere partijen

quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:15 schreef BorisDeLul het volgende:
Ook daar is dat afhankelijk van de verhoudingen. Als er een islamitische meerderheid is, dan is dat ook geen probleem en is het nooit (echt) geweest. Maar gelijke rechten voor iedereen, nee, dat gold daar ook niet hoor.
wat lul jij dan? er is een meerderheid van moslims in syrie, 90% is moslim.
vertel, hoe waren er geen gelijke rechten voor iedereen?
  woensdag 23 juli 2014 @ 11:19:35 #199
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_142630300
quote:
9s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:19 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

Goh. Het is oorlog. Zouden er oorlogsmisdaden worden gepleegd denk je? :')
Waarschijnlijk wel volgens de VN.
Say what?
pi_142630330
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:19 schreef Maanvis het volgende:
dat is onhaalbaar.
_O_
-
  woensdag 23 juli 2014 @ 11:24:16 #201
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142630470
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:19 schreef zaid het volgende:

[..]

als er vrede zou komen wordt palestina gewoon seculier. hamas krijgt maar iets van 45% nu en dat is vooral vanwege hun verzet en niet vanwege het islamisme, de rest van de 5% van de stemmen gaan naar seculiere partijen
Wat is dat nou voor een lariekoek dan. Heb je wel gezien wat er in die buurt aan de hand is? Een democratisch, seculier land in het Midden-Oosten gaat niet werken hoor. Dat zie je toch? Op Isral na vallen die allemaal uit elkaar!

quote:
wat lul jij dan? er is een meerderheid van moslims in syrie, 90% is moslim.
vertel, hoe waren er geen gelijke rechten voor iedereen?
Mijn beste kerel, dit meen je toch niet echt hoop ik? Syri was (en is) een dictatuur! Er zijn net zolang rechten voor de bevolking als dat de "president" er zin aan heeft! Dat hoef ik je niet uit te leggen hoop ik toch!
  woensdag 23 juli 2014 @ 11:24:46 #202
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142630483
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:20 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

_O_
Islam strong! *O*
pi_142630504
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:19 schreef Maanvis het volgende:

dat is onhaalbaar.
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:20 schreef Charismatisch het volgende:

_O_
bwa mits wat geduld
en grappige is dat ze gewoon zichzelf uitmoorden :D
pi_142630523
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:25 schreef UncleScorp het volgende:
bwa mits wat geduld
en grappige is dat ze gewoon zichzelf uitmoorden :D
Grappig hoor.
-
pi_142630535
Op zich is een Palestijnse meerderheid in een Joodse staat geen probleem. Maar dan wordt de enige Joodse staat in de wereld een dictatuur, net als Qatar waar 87% van de bevolking uit buitenlanders bestaat. Isral moet dus n van de twee droppen, Joodse staat of democratie.
-
pi_142630617
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:24 schreef BorisDeLul het volgende:
Wat is dat nou voor een lariekoek dan. Heb je wel gezien wat er in die buurt aan de hand is? Een democratisch, seculier land in het Midden-Oosten gaat niet werken hoor. Dat zie je toch? Op Isral na vallen die allemaal uit elkaar!

:') libanon is seculier en democratisch net als tunesie
quote:
Mijn beste kerel, dit meen je toch niet echt hoop ik? Syri was (en is) een dictatuur! Er zijn net zolang rechten voor de bevolking als dat de "president" er zin aan heeft! Dat hoef ik je niet uit te leggen hoop ik toch!
dat is weer iets anders
ik zeg dat moslims, joden en christenen gelijke rechten hebben, er werd niet gediscrimineerd op basis van religie.
pi_142630808
quote:
Mijn beste kerel, dit meen je toch niet echt hoop ik?
Wel, check zijn avatar: Saddam Insane is zijn held. De joden in Irak zijn gereduceerd naar een handjevol onder Saddam. De dictator van Irak kwam aan de macht dankzij twee door de VS gesteunde staatsgrepen in Irak. Met seculier doelt hij op massamoordenaars als Saddam en Assad.
-
pi_142630836
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:28 schreef zaid het volgende:

[..]

:') libanon is seculier en democratisch net als tunesie

[..]

dat is weer iets anders
ik zeg dat moslims, joden en christenen gelijke rechten hebben, er werd niet gediscrimineerd op basis van religie.
Libanon mooi land en inderdaad democratisch. Echter valt er over seculier te discussiren aangezien ze dat wel zijn op papier maar niet in de werkelijkheid. Christenen, sijieten en soenieten wonen apart van elkaar en kunnen op z’n zachts gezegd niet goed met elkaar om getuige de bomaanslagen om de zoveel tijd. En het op elkaar wijken schieten.

In syrie hadden moslims, christenen en joden gelijke rechten, maar maakt dit het nu geen dictatuur? Enige recht die iedereen heeft in syrie is het geen kritiek mogen uitten op assad.

Maar dit hoort in Syrie topic.
pi_142630866
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:35 schreef Djibril het volgende:
Libanon mooi land en inderdaad democratisch. Echter valt er over seculier te discussiren aangezien ze dat wel zijn op papier maar niet in de werkelijkheid. Christenen, sijieten en soenieten wonen apart van elkaar en kunnen op z’n zachts gezegd niet goed met elkaar om getuige de bomaanslagen om de zoveel tijd. En het op elkaar wijken schieten.
De president van Libanon moet een christen zijn, en mag nooit een soenniet of sjiiet zijn. Echt een goed systeem.

-
pi_142630921
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:36 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

De president van Libanon moet een christen zijn, en mag nooit een soenniet of sjiiet zijn. Echt een goed systeem.

Ik vind hetzelf geen goed systeem, maar aangezien mensen in Libanon kunnen stemmen maakt het een democratische land.
  woensdag 23 juli 2014 @ 11:41:51 #211
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_142631023
Vandaag een dag van Nationale Rouw vanwege de vele slachtoffers in Gaza. Daar mogen we als land trots op zijn.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_142631160
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:34 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Wel, check zijn avatar: Saddam Insane is zijn held. De joden in Irak zijn gereduceerd naar een handjevol onder Saddam. De dictator van Irak kwam aan de macht dankzij twee door de VS gesteunde staatsgrepen in Irak. Met seculier doelt hij op massamoordenaars als Saddam en Assad.
niet vanwege vervolging, maar ze vertrokken vrijwillig

jou isis vriendjes (gezien je de vraag ontwijkt in het irak topic) vermoorden geen mensen? als ze de macht hadden die assad en saddam hadden/hebben zouden ze nog veel meer mensen doden dan saddam en assad bij elkaar.
pi_142631202
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:46 schreef zaid het volgende:
niet vanwege vervolging, maar ze vertrokken vrijwillig

jou isis vriendjes (gezien je de vraag ontwijkt in het irak topic) vermoorden geen mensen? als ze de macht hadden die assad en saddam hadden/hebben zouden ze nog veel meer mensen doden dan saddam en assad bij elkaar.
Gewoon ophouden met liegen dat iedereen gelijke rechten had onder Saddam en Assad. Nergens heb ik gezegd dat IS gelijke rechten nastreeft.
-
pi_142631205
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:35 schreef Djibril het volgende:
In syrie hadden moslims, christenen en joden gelijke rechten, maar maakt dit het nu geen dictatuur? Enige recht die iedereen heeft in syrie is het geen kritiek mogen uitten op assad.
het is inderdaad een dictatuur. maar honderd keer beter assad dan chaos
pi_142631232
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vandaag een dag van Nationale Rouw vanwege de vele slachtoffers in Gaza. Daar mogen we als land trots op zijn.
Je pleit voor nationale rouw vanwege Gaza? En ook andere conflicten?
-
pi_142631235
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:48 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Gewoon ophouden met liegen dat iedereen gelijke rechten had onder Saddam en Assad. Nergens heb ik gezegd dat IS gelijke rechten nastreeft.
ik zeg dat joden, christenen en moslims gelijke rechten hebben onder assad en dat klopt gewoon.
pi_142631253
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:48 schreef Charismatisch het volgende:
Nergens heb ik gezegd dat IS gelijke rechten nastreeft.
zou idd belachelijk overkomen moest je zoiets zeggen
pi_142631269
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:50 schreef UncleScorp het volgende:
zou idd belachelijk overkomen moest je zoiets zeggen
Ik zeg het ook niet. Maar die meneer boven jou zegt dat het een paradijs was/is onder Saddam/Assad.
-
  woensdag 23 juli 2014 @ 11:53:53 #219
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_142631359
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:49 schreef zaid het volgende:
ik zeg dat joden, christenen en moslims gelijke rechten hebben onder assad en dat klopt gewoon.
...maar Koerden dan weer totaal niet.
pi_142631376
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:51 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Ik zeg het ook niet. Maar die meneer boven jou zegt dat het een paradijs was/is onder Saddam/Assad.
dat zeg ik niet, leugenaar
pi_142631382
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:53 schreef Aloulou het volgende:

[..]

jij gaat het nog wat moeilijker maken :D
pi_142631496
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:53 schreef Aloulou het volgende:

[..]

onzin, alleen terroristen werden aangepakt door saddam. er waren zelfs twee brigades in de republikeinse garde die volledig uit koerden bestonden en natuurlijk koerdische ministers.
pi_142631604
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:58 schreef zaid het volgende:
onzin, alleen terroristen werden aangepakt door saddam. er waren zelfs twee brigades in de republikeinse garde die volledig uit koerden bestonden en natuurlijk koerdische ministers.
En zo zal deze Saddam-aanbidder de genocide op de joden in de toekomst ook goedpraten in zijn "seculiere" staat, "alleen terroristen werden aangepakt door Saddam junior en niet de joden".
-
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:03:00 #224
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_142631663
Two Israeli soldiers were killed Tuesday evening in fighting in Gaza Strip, the IDF Spokesperson's Unit says. The deceased are Capt. Dmitri Levitas, 26, of Jerusalem and Geshur and Capt. Natan Cohen, 23, of Modiin. They were both officers in the IDF armored corps. They were killed by sniper fire in the Gaza Strip. Over the last 24 hours, three soldiers were seriously wounded, nine were moderately wounded, and eight sustained light wounds. Since the Gaza operation began, 29 soldiers and officers were killed.

30,000 people attend funeral of American-Israeli soldier Max Steinberg who was killed in Gaza.

According the Gazan health ministry since Operation Protective Edge began 650 Palestinians out of which 161 were children, 66 were women, and 35 were elderly.
pi_142631677
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:01 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

En zo zal deze Saddam-aanbidder de genocide op de joden in de toekomst ook goedpraten in zijn "seculiere" staat, "alleen terroristen werden aangepakt door Saddam junior en niet de joden".
En zo zal deze IS-aanbidder de genocide op niet-moslims in de toekomst ook goedpraten in zijn "islamitische" staat, "alleen terroristen werden aangepakt door IS en niet de niet-moslims".
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:04:35 #226
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_142631718
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:58 schreef zaid het volgende:

[..]

Heb het over Assad, Syrie. Irak's Saddam en de houding naar Koerden toe ga ik nog niet eens over discussieren :'( Saddam hadden ze als Khadafi moeten doodschieten en door de straten slepen, maar die strop om zijn nek was uiteindelijk ook wel een verdiende loon ^O^ En ook nog op een speciale dag ^O^
pi_142631757
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:04 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Heb het over Assad, Syrie. Irak's Saddam en de houding naar Koerden toe ga ik nog niet eens over discussieren :'( Saddam hadden ze als Khadafi moeten doodschieten en door de straten slepen, maar die strop om zijn nek was uiteindelijk ook wel een verdiende loon ^O^ En ook nog op een speciale dag ^O^
:') lekker de irakoorlog steunen die de dood van een miljoen mensen heeft veroorzaakt en op vele andere gebieden is irak erg achteruit gegaan
pi_142632069
het gaat wel ver h

quote:
Palestijnen woedend op Simon Cowell

Simon Cowell heeft zich de woede op de hals gehaald van de Palestijnen. Het Britse jurylid van X Factor deed vorig jaar een forse donatie aan een organisatie die gelieerd is aan het Isralische leger en wordt nu overspoeld met foto's van dode Palestijnse kinderen, meldt Daily Mail.

Cowell was vorig jaar op een gala in Beverly Hills en trok toen royaal zijn portemonnee: hij gaf daar meer dan 100.000 euro aan de Vrienden van de Isralische Defensie Troepen. Dat is een organisatie die is opgezet door overlevenden van de holocaust en zich inzet voor Isralische soldaten. De oma van Cowell was overigens joodse, net als de moeder van zijn kind.

Sinds het conflict in de Gazastrook is opgelaaid hebben pro-Palestijnen het nu ook op Cowell gemunt. Zijn Twitteraccount kwam vol te staan met confronterende teksten, foto's en tekeningen die Cowell er aan moeten herinneren wat hij met zijn gulle gift zou hebben aangericht.
pi_142632193
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:16 schreef UncleScorp het volgende:
het gaat wel ver h

[..]

ver? iemand een spiegel voorhouden is gezond
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_142632198
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:16 schreef UncleScorp het volgende:
het gaat wel ver h
Zeker, Simon Cowell financiert de staatsterroristen.
-
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:23:40 #231
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142632279
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:21 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Zeker, Simon Cowell financiert de staatsterroristen.
En dat is zijn goed recht :).
Get woke, go broke!
pi_142632317
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:38 schreef Djibril het volgende:

maar aangezien mensen in Libanon kunnen stemmen maakt het een democratische land.
_O-
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_142632327
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En dat is zijn goed recht :).
net als je ook hamas mag financieren o wacht..
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:25:35 #234
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142632334
http://pizzaidf.org/

Even een pizza doneren :7.
Get woke, go broke!
pi_142632377
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:25 schreef HeatWave het volgende:
http://pizzaidf.org/

Even een pizza doneren :7.
Mag je ook Nutella doneren om de Isralische soldaten vet te mesten?
-
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:27:35 #236
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142632390
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:27 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Mag je ook Nutella doneren om de Isralische soldaten vet te mesten?
Blijkbaar kan je van alles doneren, ook gewoon geld, misschien is dat toch wel een beter idd.
Get woke, go broke!
pi_142632435
Simon Cowell ^O^ ^O^ .
Chuck Norris steunt ook Israel mooi om te zien.
Arnold Schwarzenegger ook mooi.
Ashton Kutcher ook fantastisch.

Amar'e Stoudemire

Adam Sandler

Ben Stiller

Danny De Vito

Jerry Seinfeld

[ Bericht 23% gewijzigd door Taxandria op 23-07-2014 12:36:37 ]
pi_142632474
quote:

[..]

Ik zou geen probleem mee hebben gehad, maar die Israel is zo barbaars man. In Gaza worden de mensen als vee behandeld, Westelijk Jordaan oever zelfde barbaarse gedrag. Pak je deel van het land en kap met die flauwekul van treiteren en klooien met de Palestijnse bevolking.
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
pi_142632510
Rihanna tweets #FreePalestine support, deletes it, posts something far less controversial on the Israel-Gaza conflict instead
http://www.independent.co(...)onflict-9608782.html

Rihanna werd geterroriseerd door de Isral-aanbidders c.q. Hasbara.
-
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:33:02 #240
121310 venomsnake
El Saltador
pi_142632546
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Blijkbaar kan je van alles doneren, ook gewoon geld, misschien is dat toch wel een beter idd.
Waarom zou je ook maar een cent willen doneren aan dat pauperland? :')
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:34:27 #241
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142632593
quote:
10s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:33 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Waarom zou je ook maar een cent willen doneren aan dat pauperland? :')
Omdat het een heel mooi land is, met vriendelijke mensen en mooie europese steden :).
Get woke, go broke!
pi_142632694
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:34 schreef HeatWave het volgende:
mooie europese steden :).
In het Midden-Oosten.

-
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:37:53 #243
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142632725

In het midden oosten ja, wel eens geweest? Nee he?
Get woke, go broke!
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:38:10 #244
121310 venomsnake
El Saltador
pi_142632732
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Omdat het een heel mooi land is, met vriendelijke mensen en mooie europese steden :).
Ooh keeh.
Vriendelijk hoor die nederzettingen en dat muurtje.

Zolang die muur en die nederzettingen daar staan gaat er geen cent van mij heen. Dan steun je die shit, geen haar op mn hoofd die daar aan denkt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:38:31 #245
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_142632745
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:37 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

In het Midden-Oosten.

Ik denk dat hij bedoelt dat een stad als Tel Aviv zeer westers georienteerd is voor Midden - Oosten begrippen. En dat kan ik beamen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_142632766
Al die mensen die staan te gillen om vrede, ik vraag me af of ze wel weten wat ze doen, want wat gebeurt er dan, Gaza is nog steeds min of meer afgesloten van de buitenwereld, Hamas gaat weer raketten maken en de eigen bevolking uitknijpen om nog meer raketten te kunnen maken, en dan wellicht over een paar weken, maanden, misschien jaren schieten ze weer, reageert Israel weer, en is het weer oorlog. Wat denken die mensen nou, dat die vrouwen en kinderen op die manier beter af zijn, onzin natuurlijk. Het enige wat we nu zouden moeten doen, en waar we Israel met de hele wereld in moeten steunen, is dat deze oorlog minstens als resultaat heeft dat Hamas wordt afgezet. Als dat nou het doel wordt van deze strijd, het resultaat, dan is dat in ieder geval een stap in de goede richting. Dat is een belangrijke stap zelfs en deze dient gesteund te worden.
pi_142632768
ga je ook doneren aan de vae? daar hebben ze dat namelijk ook:
pi_142632795
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:39 schreef zaid het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is de alcohol dan?!
pi_142632821
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:39 schreef Taxandria het volgende:
Het enige wat we nu zouden moeten doen, en waar we Israel met de hele wereld in moeten steunen, is dat deze oorlog minstens als resultaat heeft dat Hamas wordt afgezet. Als dat nou het doel wordt van deze strijd, het resultaat, dan is dat in ieder geval een stap in de goede richting. Dat is een belangrijke stap zelfs en deze dient gesteund te worden.
Ja, laten we verzetsgroeperingen die democratisch aan de macht zijn gekomen afzetten om de bezetting en kolonisatie van Isral te consolideren.
-
pi_142632830
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:32 schreef Charismatisch het volgende:
De zielige zionisten hebben hulp nodig.

U.S. Senate sets $225 mln for Israel's Iron Dome in emergency bill
WASHINGTON, July 22 (Reuters) - U.S. Senate Democrats included $225 million for Israel's Iron Dome rocket interception system in an emergency funding bill on Tuesday that also cut $1 billion from President Barack Obama's request for $3.7 billion to deal with thousands of undocumented child immigrants.
http://www.trust.org/item/20140722224630-k4761
De VS is echt achterlijk bezig. Israel heeft voor ze een strategisch waarde van nul. Het is zelfs een ballast voor hun belangen, overal in de wereld worden de Amerikanen om die support voor Israel gehaat.
Miljarden stoppen ze die schooiers toe en ondertussen eigen volk in armoe en bezuinigingen in zorg een onderwijs en noem maar op.
Voor het Amerikaanse volk werkt het dus averechts dat het Congres onder de plak van de Israel-lobby zit.
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
pi_142632835
quote:

[..]

Waar is de alcohol dan?!
Die is er genoeg in vae ;)
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:41:33 #252
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142632841
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:39 schreef zaid het volgende:
[ afbeelding ]
Is daar geld nodig om terroristen uit Gaza te bestrijden? Die hebben geld zat.
Get woke, go broke!
pi_142632842
quote:

[..]

Waar is de alcohol dan?!
die verkopen ze daar gewoon hoor, althans in dubai
pi_142632860
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

geen terroristen uit gaza, wel andere terroristen.
israel heeft ook geld zat
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:43:15 #255
121310 venomsnake
El Saltador
pi_142632891
quote:

[..]

Dus dan maar de staatsterreur van Israel steunen.. Goed bezig.
pi_142632899
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:40 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Ja, laten we verzetsgroeperingen die democratisch aan de macht zijn gekomen afzetten om de bezetting en kolonisatie van Isral te consolideren.
Wanneer is de laatste keer dat er in Gaza verkiezingen zijn geweest, kan je nog steeds teren op verkiezingen uit 2006, kom op zeg.
pi_142632906
quote:
VAE is anti-Moslimbroederschap en dus ook anti-Hamas.
-
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:44:03 #258
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142632918
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:43 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dus dan maar de staatsterreur van Israel steunen.. Goed bezig.
Dat is jouw mening, en die deel ik niet. Dus ja, prima bezig.
Get woke, go broke!
pi_142632954
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:43 schreef Taxandria het volgende:

[..]

Wanneer is de laatste keer dat er in Gaza verkiezingen zijn geweest, kan je nog steeds teren op verkiezingen uit 2006, kom op zeg.
die komen er dit jaar aan
https://en.wikipedia.org/wiki/Palestinian_general_election,_2014
pi_142632957
quote:
Sindsdien zijn ze alleen maar dwarsgezeten omdat Isral niet blij was met het resultaat van de democratische verkiezingen.
-
pi_142632985
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:41 schreef Djibril het volgende:

[..]

Die is er genoeg in vae ;)
Dat valt me dan weer mee voor een land dat nog mensen laat onthoofden.
pi_142632991
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:41 schreef zaid het volgende:

[..]

die verkopen ze daar gewoon hoor, althans in dubai
Hoe weet jij dat ik dacht dat jij ging alcohol drinkt?!
pi_142633001
quote:
"The only thing that could deter a suicide bomber is knowing that if caught, his sister or his mother would be raped," said Kedar on Israel Radio Bet

"It sounds very bad, but that's the Middle East," he continued. "You have to understand the culture in which we live. The only thing that deters [Hamas leaders] is a threat to the connection between their heads and their shoulders."
http://www.ibtimes.co.uk/(...)rist-attacks-1457836
_O- _O- _O-
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:46:37 #264
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142633007
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:43 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

VAE is anti-Moslimbroederschap en dus ook anti-Hamas.
VAE is voornamelijk doodsaai, nooit een suffere stad gezien dan Abu Dhabi.
Get woke, go broke!
pi_142633023
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:45 schreef Taxandria het volgende:

[..]

Dat valt me dan weer mee voor een land dat nog mensen laat onthoofden.
bron? volgens mij wordt de doodstraf gewoon uitgevoerd met een executiepeloton
pi_142633034
quote:
Twijfelachtig aangezien dat hele akkoord inmiddels weer op losse schroeven staat.
pi_142633045
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:45 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Sindsdien zijn ze alleen maar dwarsgezeten omdat Isral niet blij was met het resultaat van de democratische verkiezingen.
Ze hebben ook weinig gedaan om het tegendeel te bewijzen.....
pi_142633046
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:46 schreef Taxandria het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat ik dacht dat jij ging alcohol drinkt?!
omdat ik geen alcohol drink kan ik niet zien dat ze het verkopen in dubai? :')
pi_142633047
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

VAE is voornamelijk doodsaai, nooit een suffere stad gezien dan Abu Dhabi.
Valt wel mee, je moet er alleen niet meer dan 3 dagen zijn. Want dan wordt het inderdaad een suffe stad.
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:48:21 #270
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142633066
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:47 schreef Djibril het volgende:

[..]

Valt wel mee, je moet er alleen niet meer dan 3 dagen zijn. Want dan wordt het inderdaad een suffe stad.
Ik heb de meeste tijd in het Hilton doorgebracht :P.

Maar goed, offtopic.
Get woke, go broke!
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:48:54 #271
121310 venomsnake
El Saltador
pi_142633080
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is jouw mening, en die deel ik niet. Dus ja, prima bezig.
Ach ja, nederzettingen, muurtje bouwen, oorlogsmisdaden plegen. Gewoon steunen die handel, niks aan het handje. Allemaal noodzakelijk.
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
pi_142633086
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:47 schreef zaid het volgende:

[..]

bron? volgens mij wordt de doodstraf gewoon uitgevoerd met een executiepeloton
Executiepeloton ;( ;(
Raar land weer.
pi_142633089
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:47 schreef zaid het volgende:

[..]

omdat ik geen alcohol drink kan ik niet zien dat ze het verkopen in dubai? :')
Als je het niet proeft weet je niet of het alcohol is.
pi_142633171
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:49 schreef Taxandria het volgende:

[..]

Executiepeloton ;( ;(
Raar land weer.
ja wat zielig voor die moordenaars en verkrachters.
pi_142633276
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:52 schreef zaid het volgende:

[..]

ja wat zielig voor die moordenaars en verkrachters.
Of het verkopen van cannabis.
http://www.telegraph.co.u(...)lling-marijuana.html
Of martelen voor gebruik softdrugs ook al ben je een toerist.
http://www.theguardian.co(...)ortured-jailed-drugs
Of vervolgd worden als vrouw net nadat je verkracht bent.
http://edition.cnn.com/20(...)ay-rape-controversy/

Dat zijn geen culturele verschillen.
Dat is gewoon achterlijk en idioot.
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:56:43 #276
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142633298
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:56 schreef Taxandria het volgende:

[..]

Of het verkopen van cannabis.
http://www.telegraph.co.u(...)lling-marijuana.html
Of martelen voor gebruik softdrugs ook al ben je een toerist.
http://edition.cnn.com/20(...)ay-rape-controversy/

Dat zijn geen culturele verschillen.
Dat is gewoon achterlijk en idioot.
Of als je gewoon wel wil eten overdag.
Get woke, go broke!
pi_142633324
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:56 schreef Taxandria het volgende:
dat is een fabeltje, ze werd volgens mij even vast gehouden omdat ze een valse aangifte had gedaan.

ze wisten dat drugs strafbaar is
pi_142633340
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 01:28 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Zucht. (zie onderstaande reactie)

[..]

Het is niet raar dat je de hele tijd onzin loopt te verkondigen als je Likud als enige bron aanhoudt.
Als je inhoudelijks niks te melden hebt, ben je zoals je zelf vaak zegt: Uitgeluld.
pi_142633349
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:57 schreef zaid het volgende:

[..]

dat is een fabeltje, ze werd volgens mij even vast gehouden omdat ze een valse aangifte had gedaan.

ze wisten dat drugs strafbaar is
Ah en wie beweert dat het een fabeltje is, Dubai, kom op zeg.
Want de islamitische wereld staat er bekend om zo goed om te gaan met verkrachte vrouwen :') :').
pi_142633406
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:58 schreef Taxandria het volgende:
Want de islamitische wereld staat er bekend om zo goed om te gaan met verkrachte vrouwen :') :').
Per week doen 24 vrouwen aangifte van verkrachting. Ongeveer een op de drie slachtoffers besluit toch geen aangifte te doen, nadat ze op het politiebureau wordt gewezen op de gevolgen die kunnen voortvloeien uit een politieonderzoek en rechtszaak. Het aantal zedenslachtoffers dat niet naar de politie stapt, is hoog, zo weten hulpinstanties op basis van hun ervaringen. Hun inschatting wordt onderschreven door onderzoeksinstanties. Het WODC becijferde in 2005 dat het aantal slachtoffers van verkrachting acht keer hoger ligt dan het aantal aangiften. En uit CBS-cijfers van enkele jaren geleden blijkt dat van slechts 11 procent van alle zedendelicten melding wordt gemaakt. En daarvan leidt slechts 3 procent tot aangifte.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)s-verkrachting.dhtml
-
  woensdag 23 juli 2014 @ 13:00:11 #281
117098 Hathor
Effe niet
pi_142633407
quote:

[..]

Ik twijfel er niet aan dat als er nu verkiezingen zouden zijn, Hamas gewoon weer gekozen zal worden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_142633418
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:58 schreef Taxandria het volgende:

[..]

Ah en wie beweert dat het een fabeltje is, Dubai, kom op zeg.
nee, dat zijn de feiten
  woensdag 23 juli 2014 @ 13:03:04 #283
117098 Hathor
Effe niet
pi_142633493
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Tsja..ze houden er een vrij bizarre denkwijze op na daar. Gisteren nog ergens een uitspraak van een of andere prominente Israelier gelezen, die met droge ogen zat te beweren dat Israel de Nobelprijs voor de vrede verdient. :')
pi_142633537
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:46 schreef Xa1pt het volgende:
_O- _O- _O-
:') Alles behalve een einde maken aan de bezetting en kolonisatie.
-
pi_142633590
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:00 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Per week doen 24 vrouwen aangifte van verkrachting. Ongeveer een op de drie slachtoffers besluit toch geen aangifte te doen, nadat ze op het politiebureau wordt gewezen op de gevolgen die kunnen voortvloeien uit een politieonderzoek en rechtszaak. Het aantal zedenslachtoffers dat niet naar de politie stapt, is hoog, zo weten hulpinstanties op basis van hun ervaringen. Hun inschatting wordt onderschreven door onderzoeksinstanties. Het WODC becijferde in 2005 dat het aantal slachtoffers van verkrachting acht keer hoger ligt dan het aantal aangiften. En uit CBS-cijfers van enkele jaren geleden blijkt dat van slechts 11 procent van alle zedendelicten melding wordt gemaakt. En daarvan leidt slechts 3 procent tot aangifte.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)s-verkrachting.dhtml
Ok:?:?
pi_142633610
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:00 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik twijfel er niet aan dat als er nu verkiezingen zouden zijn, Hamas gewoon weer gekozen zal worden.
Gezien de ontwikkelingen in Gaza voorafgaand aan dit conflict twijfel ik daar ten zeerste staan, Hamas stond onder grote interne druk, en niet alleen omdat o.a. Egypte bepaalde andere groeperingen steunen.
pi_142633626
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:00 schreef zaid het volgende:

[..]

nee, dat zijn de feiten
In Dubai misschien, maar bewijs het dan maar, zou ik zeggen.
pi_142633669
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:06 schreef Taxandria het volgende:

Ok:?:?
Nou, daar zit je dan met een mond vol tanden.
-
  woensdag 23 juli 2014 @ 13:08:25 #289
117098 Hathor
Effe niet
pi_142633672
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:07 schreef Taxandria het volgende:

[..]

Gezien de ontwikkelingen in Gaza voorafgaand aan dit conflict twijfel ik daar ten zeerste staan, Hamas stond onder grote interne druk, en niet alleen omdat o.a. Egypte bepaalde andere groeperingen steunen.
Wat zijn de andere opties? Partijen of groeperingen die concessies aan Israel gaan doen? Ik denk dat er geen Palestijn te vinden is die dat acceptabel zou vinden.
pi_142633700
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:08 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Nou, daar zit je dan met een mond vol tanden.
Nou niet echt want ik snap je punt niet dat je probeert te maken volgens mij of :? :???
pi_142633715
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:07 schreef Taxandria het volgende:

[..]

In Dubai misschien, maar bewijs het dan maar, zou ik zeggen.
bewijs dat ze werd vervolgd omdat ze verkracht is. wie wat beweert moet het bewijzen.
pi_142633786
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:08 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat zijn de andere opties? Partijen of groeperingen die concessies aan Israel gaan doen? Ik denk dat er geen Palestijn te vinden is die dat acceptabel zou vinden.
Gematigde groepen die pro-Egypte zijn, feitelijk dus doen wat Sisi hen opdraagt, en aangezien Sisi het tot zijn prioriteit heeft gemaakt zowel de Sina-crisis als Gaza op te lossen, wil hij zichzelf best als vredesstichter laten kronen, van Turkije hoeven we het in ieder geval niet meer te verwachten.

Dus het komt erop neer dat er een beweging komt die gematigd is, die bereid is te onderhandelen, wellicht samen te werken met Fatah in voor Israel acceptabele omstandigheden, laten we vooral niet vergeten dat Gaza niet altijd afgesloten is geweest van de buitenwereld, nog niet zo lang geleden kon je met de bus van Caro naar Gaza en dan naar Israelische plaatsen.
pi_142633861
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:09 schreef zaid het volgende:

[..]

bewijs dat ze werd vervolgd omdat ze verkracht is. wie wat beweert moet het bewijzen.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE96L0F720130722

Mevrouw had niet meteen vier volwassen mannen als getuigen paraat die voor haar konden getuigen :') :').
pi_142633966
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:12 schreef Taxandria het volgende:

[..]

http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE96L0F720130722

Mevrouw had niet meteen vier volwassen mannen als getuigen paraat die voor haar konden getuigen :') :').
dat zegt noorwegen, geen bewijs dus. ze heeft toegeven dat ze een valse aangifte had gedaan volgens deze uae krant:
http://www.thenational.ae(...)alelv-dubai-sex-case

volgens wiki ook:
https://en.wikipedia.org/wiki/Prosecution_of_Marte_Dalelv
pi_142634088
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:15 schreef zaid het volgende:

[..]

dat zegt noorwegen, geen bewijs dus. ze heeft toegeven dat ze een valse aangifte had gedaan volgens deze uae krant:
http://www.thenational.ae(...)alelv-dubai-sex-case

volgens wiki ook:
https://en.wikipedia.org/wiki/Prosecution_of_Marte_Dalelv
Als je goed leest zie je ook staan dat dat voor haar de enige manier was om weg te komen uit dat land :') :'). Maar leuk dat dat Emiratenkrantje anders beweert daar.
pi_142634134
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:18 schreef Taxandria het volgende:

[..]

Als je goed leest zie je ook staan dat dat voor haar de enige manier was om weg te komen uit dat land :') :'). Maar leuk dat dat Emiratenkrantje anders beweert daar.
wikipedia zal ook wel liegen
pi_142634149
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:19 schreef zaid het volgende:

[..]

wikipedia zal ook wel liegen
Op Wikipedia staat dat ze dat heeft gezegd om weg te komen, beter lezen dus, :') :').
pi_142634227
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:43 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

En als ik zeg dat de Palestijnse staat moet verdwijnen, kijk je mij dan raar aan?
Er is geen Palestijnse staat, nooit geweest ook. Er was een regio genoemd Palestina, al sinds de oudheid, en daar woonden Palestijnen, een handje vol joden en wat christenen. Dat was dan onderdeel van het Ottomaanse rijk. De plaatselijke bevolking werd door de Britten betrokken bij hun oorlog tegen Duitsland, en als bedankje werd een groot gedeelte van hun grondgebied weg gegeven aan het Joodse volk.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:54 schreef BorisDeLul het volgende:
Isral heeft geen grondwet die de rechten van alle burgers beschermt.
pleased to meet you
pi_142634260
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:20 schreef Taxandria het volgende:

[..]

Op Wikipedia staat dat ze dat heeft gezegd om weg te komen, beter lezen dus, :') :').
wij van wc eend, dat zou ik ook zeggen
  woensdag 23 juli 2014 @ 13:22:57 #300
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142634283
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:21 schreef moussie het volgende:

[..]

Er is geen Palestijnse staat, nooit geweest ook. Er was een regio genoemd Palestina, al sinds de oudheid, en daar woonden Palestijnen, een handje vol joden en wat christenen. Dat was dan onderdeel van het Ottomaanse rijk. De plaatselijke bevolking werd door de Britten betrokken bij hun oorlog tegen Duitsland, en als bedankje werd een groot gedeelte van hun grondgebied weg gegeven aan het Joodse volk.

[..]

Isral heeft geen grondwet die de rechten van alle burgers beschermt.
Kort samengevat voor Boris: Er is apartheid in Israel.
pi_142634294
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')