abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 juli 2014 @ 11:24:16 #201
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142630470
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:19 schreef zaid het volgende:

[..]

als er vrede zou komen wordt palestina gewoon seculier. hamas krijgt maar iets van 45% nu en dat is vooral vanwege hun verzet en niet vanwege het islamisme, de rest van de 5% van de stemmen gaan naar seculiere partijen
Wat is dat nou voor een lariekoek dan. Heb je wel gezien wat er in die buurt aan de hand is? Een democratisch, seculier land in het Midden-Oosten gaat niet werken hoor. Dat zie je toch? Op Israël na vallen die allemaal uit elkaar!

quote:
wat lul jij dan? er is een meerderheid van moslims in syrie, 90% is moslim.
vertel, hoe waren er geen gelijke rechten voor iedereen?
Mijn beste kerel, dit meen je toch niet echt hoop ik? Syrië was (en is) een dictatuur! Er zijn net zolang rechten voor de bevolking als dat de "president" er zin aan heeft! Dat hoef ik je niet uit te leggen hoop ik toch!
  woensdag 23 juli 2014 @ 11:24:46 #202
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142630483
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:20 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

_O_
Islam strong! *O*
pi_142630504
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:19 schreef Maanvis het volgende:

dat is onhaalbaar.
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:20 schreef Charismatisch het volgende:

_O_
bwa mits wat geduld
en grappige is dat ze gewoon zichzelf uitmoorden :D
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_142630523
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:25 schreef UncleScorp het volgende:
bwa mits wat geduld
en grappige is dat ze gewoon zichzelf uitmoorden :D
Grappig hoor.
-
pi_142630535
Op zich is een Palestijnse meerderheid in een Joodse staat geen probleem. Maar dan wordt de enige Joodse staat in de wereld een dictatuur, net als Qatar waar 87% van de bevolking uit buitenlanders bestaat. Israël moet dus één van de twee droppen, Joodse staat of democratie.
-
pi_142630617
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:24 schreef BorisDeLul het volgende:
Wat is dat nou voor een lariekoek dan. Heb je wel gezien wat er in die buurt aan de hand is? Een democratisch, seculier land in het Midden-Oosten gaat niet werken hoor. Dat zie je toch? Op Israël na vallen die allemaal uit elkaar!

:') libanon is seculier en democratisch net als tunesie
quote:
Mijn beste kerel, dit meen je toch niet echt hoop ik? Syrië was (en is) een dictatuur! Er zijn net zolang rechten voor de bevolking als dat de "president" er zin aan heeft! Dat hoef ik je niet uit te leggen hoop ik toch!
dat is weer iets anders
ik zeg dat moslims, joden en christenen gelijke rechten hebben, er werd niet gediscrimineerd op basis van religie.
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
pi_142630808
quote:
Mijn beste kerel, dit meen je toch niet echt hoop ik?
Wel, check zijn avatar: Saddam Insane is zijn held. De joden in Irak zijn gereduceerd naar een handjevol onder Saddam. De dictator van Irak kwam aan de macht dankzij twee door de VS gesteunde staatsgrepen in Irak. Met seculier doelt hij op massamoordenaars als Saddam en Assad.
-
pi_142630836
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:28 schreef zaid het volgende:

[..]

:') libanon is seculier en democratisch net als tunesie

[..]

dat is weer iets anders
ik zeg dat moslims, joden en christenen gelijke rechten hebben, er werd niet gediscrimineerd op basis van religie.
Libanon mooi land en inderdaad democratisch. Echter valt er over seculier te discussiëren aangezien ze dat wel zijn op papier maar niet in de werkelijkheid. Christenen, sijieten en soenieten wonen apart van elkaar en kunnen op z’n zachts gezegd niet goed met elkaar om getuige de bomaanslagen om de zoveel tijd. En het op elkaar wijken schieten.

In syrie hadden moslims, christenen en joden gelijke rechten, maar maakt dit het nu geen dictatuur? Enige recht die iedereen heeft in syrie is het geen kritiek mogen uitten op assad.

Maar dit hoort in Syrie topic.
pi_142630866
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:35 schreef Djibril het volgende:
Libanon mooi land en inderdaad democratisch. Echter valt er over seculier te discussiëren aangezien ze dat wel zijn op papier maar niet in de werkelijkheid. Christenen, sijieten en soenieten wonen apart van elkaar en kunnen op z’n zachts gezegd niet goed met elkaar om getuige de bomaanslagen om de zoveel tijd. En het op elkaar wijken schieten.
De president van Libanon moet een christen zijn, en mag nooit een soenniet of sjiiet zijn. Echt een goed systeem.

:')
-
pi_142630921
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:36 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

De president van Libanon moet een christen zijn, en mag nooit een soenniet of sjiiet zijn. Echt een goed systeem.

:')
Ik vind hetzelf geen goed systeem, maar aangezien mensen in Libanon kunnen stemmen maakt het een democratische land.
  woensdag 23 juli 2014 @ 11:41:51 #211
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_142631023
Vandaag een dag van Nationale Rouw vanwege de vele slachtoffers in Gaza. Daar mogen we als land trots op zijn.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_142631160
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:34 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Wel, check zijn avatar: Saddam Insane is zijn held. De joden in Irak zijn gereduceerd naar een handjevol onder Saddam. De dictator van Irak kwam aan de macht dankzij twee door de VS gesteunde staatsgrepen in Irak. Met seculier doelt hij op massamoordenaars als Saddam en Assad.
niet vanwege vervolging, maar ze vertrokken vrijwillig

jou isis vriendjes (gezien je de vraag ontwijkt in het irak topic) vermoorden geen mensen? als ze de macht hadden die assad en saddam hadden/hebben zouden ze nog veel meer mensen doden dan saddam en assad bij elkaar.
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
pi_142631202
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:46 schreef zaid het volgende:
niet vanwege vervolging, maar ze vertrokken vrijwillig

jou isis vriendjes (gezien je de vraag ontwijkt in het irak topic) vermoorden geen mensen? als ze de macht hadden die assad en saddam hadden/hebben zouden ze nog veel meer mensen doden dan saddam en assad bij elkaar.
Gewoon ophouden met liegen dat iedereen gelijke rechten had onder Saddam en Assad. Nergens heb ik gezegd dat IS gelijke rechten nastreeft.
-
pi_142631205
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:35 schreef Djibril het volgende:
In syrie hadden moslims, christenen en joden gelijke rechten, maar maakt dit het nu geen dictatuur? Enige recht die iedereen heeft in syrie is het geen kritiek mogen uitten op assad.
het is inderdaad een dictatuur. maar honderd keer beter assad dan chaos
pi_142631232
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vandaag een dag van Nationale Rouw vanwege de vele slachtoffers in Gaza. Daar mogen we als land trots op zijn.
Je pleit voor nationale rouw vanwege Gaza? En ook andere conflicten?
-
pi_142631235
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:48 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Gewoon ophouden met liegen dat iedereen gelijke rechten had onder Saddam en Assad. Nergens heb ik gezegd dat IS gelijke rechten nastreeft.
ik zeg dat joden, christenen en moslims gelijke rechten hebben onder assad en dat klopt gewoon.
pi_142631253
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:48 schreef Charismatisch het volgende:
Nergens heb ik gezegd dat IS gelijke rechten nastreeft.
zou idd belachelijk overkomen moest je zoiets zeggen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_142631269
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:50 schreef UncleScorp het volgende:
zou idd belachelijk overkomen moest je zoiets zeggen
Ik zeg het ook niet. Maar die meneer boven jou zegt dat het een paradijs was/is onder Saddam/Assad.
-
  woensdag 23 juli 2014 @ 11:53:53 #219
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_142631359
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:49 schreef zaid het volgende:
ik zeg dat joden, christenen en moslims gelijke rechten hebben onder assad en dat klopt gewoon.
...maar Koerden dan weer totaal niet.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_142631376
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:51 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Ik zeg het ook niet. Maar die meneer boven jou zegt dat het een paradijs was/is onder Saddam/Assad.
dat zeg ik niet, leugenaar
pi_142631382
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:53 schreef Aloulou het volgende:

[..]

jij gaat het nog wat moeilijker maken :D
pi_142631496
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:53 schreef Aloulou het volgende:

[..]

onzin, alleen terroristen werden aangepakt door saddam. er waren zelfs twee brigades in de republikeinse garde die volledig uit koerden bestonden en natuurlijk koerdische ministers.
pi_142631604
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:58 schreef zaid het volgende:
onzin, alleen terroristen werden aangepakt door saddam. er waren zelfs twee brigades in de republikeinse garde die volledig uit koerden bestonden en natuurlijk koerdische ministers.
En zo zal deze Saddam-aanbidder de genocide op de joden in de toekomst ook goedpraten in zijn "seculiere" staat, "alleen terroristen werden aangepakt door Saddam junior en niet de joden".
-
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:03:00 #224
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_142631663
Two Israeli soldiers were killed Tuesday evening in fighting in Gaza Strip, the IDF Spokesperson's Unit says. The deceased are Capt. Dmitri Levitas, 26, of Jerusalem and Geshur and Capt. Natan Cohen, 23, of Modiin. They were both officers in the IDF armored corps. They were killed by sniper fire in the Gaza Strip. Over the last 24 hours, three soldiers were seriously wounded, nine were moderately wounded, and eight sustained light wounds. Since the Gaza operation began, 29 soldiers and officers were killed.

30,000 people attend funeral of American-Israeli soldier Max Steinberg who was killed in Gaza.

According the Gazan health ministry since Operation Protective Edge began 650 Palestinians out of which 161 were children, 66 were women, and 35 were elderly.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_142631677
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:01 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

En zo zal deze Saddam-aanbidder de genocide op de joden in de toekomst ook goedpraten in zijn "seculiere" staat, "alleen terroristen werden aangepakt door Saddam junior en niet de joden".
En zo zal deze IS-aanbidder de genocide op niet-moslims in de toekomst ook goedpraten in zijn "islamitische" staat, "alleen terroristen werden aangepakt door IS en niet de niet-moslims".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')