Wat is dat nou voor een lariekoek dan. Heb je wel gezien wat er in die buurt aan de hand is? Een democratisch, seculier land in het Midden-Oosten gaat niet werken hoor. Dat zie je toch? Op Israël na vallen die allemaal uit elkaar!quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:19 schreef zaid het volgende:
[..]
als er vrede zou komen wordt palestina gewoon seculier. hamas krijgt maar iets van 45% nu en dat is vooral vanwege hun verzet en niet vanwege het islamisme, de rest van de 5% van de stemmen gaan naar seculiere partijen
Mijn beste kerel, dit meen je toch niet echt hoop ik? Syrië was (en is) een dictatuur! Er zijn net zolang rechten voor de bevolking als dat de "president" er zin aan heeft! Dat hoef ik je niet uit te leggen hoop ik toch!quote:wat lul jij dan? er is een meerderheid van moslims in syrie, 90% is moslim.
vertel, hoe waren er geen gelijke rechten voor iedereen?
quote:
bwa mits wat geduldquote:
Grappig hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:25 schreef UncleScorp het volgende:
bwa mits wat geduld
en grappige is dat ze gewoon zichzelf uitmoorden
quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:24 schreef BorisDeLul het volgende:
Wat is dat nou voor een lariekoek dan. Heb je wel gezien wat er in die buurt aan de hand is? Een democratisch, seculier land in het Midden-Oosten gaat niet werken hoor. Dat zie je toch? Op Israël na vallen die allemaal uit elkaar!
dat is weer iets andersquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:24 schreef BorisDeLul het volgende:
Mijn beste kerel, dit meen je toch niet echt hoop ik? Syrië was (en is) een dictatuur! Er zijn net zolang rechten voor de bevolking als dat de "president" er zin aan heeft! Dat hoef ik je niet uit te leggen hoop ik toch!
Wel, check zijn avatar: Saddam Insane is zijn held. De joden in Irak zijn gereduceerd naar een handjevol onder Saddam. De dictator van Irak kwam aan de macht dankzij twee door de VS gesteunde staatsgrepen in Irak. Met seculier doelt hij op massamoordenaars als Saddam en Assad.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:24 schreef BorisDeLul het volgende:
Mijn beste kerel, dit meen je toch niet echt hoop ik?
Libanon mooi land en inderdaad democratisch. Echter valt er over seculier te discussiëren aangezien ze dat wel zijn op papier maar niet in de werkelijkheid. Christenen, sijieten en soenieten wonen apart van elkaar en kunnen op z’n zachts gezegd niet goed met elkaar om getuige de bomaanslagen om de zoveel tijd. En het op elkaar wijken schieten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:28 schreef zaid het volgende:
[..]libanon is seculier en democratisch net als tunesie
[..]
dat is weer iets anders
ik zeg dat moslims, joden en christenen gelijke rechten hebben, er werd niet gediscrimineerd op basis van religie.
De president van Libanon moet een christen zijn, en mag nooit een soenniet of sjiiet zijn. Echt een goed systeem.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:35 schreef Djibril het volgende:
Libanon mooi land en inderdaad democratisch. Echter valt er over seculier te discussiëren aangezien ze dat wel zijn op papier maar niet in de werkelijkheid. Christenen, sijieten en soenieten wonen apart van elkaar en kunnen op z’n zachts gezegd niet goed met elkaar om getuige de bomaanslagen om de zoveel tijd. En het op elkaar wijken schieten.
Ik vind hetzelf geen goed systeem, maar aangezien mensen in Libanon kunnen stemmen maakt het een democratische land.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:36 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
De president van Libanon moet een christen zijn, en mag nooit een soenniet of sjiiet zijn. Echt een goed systeem.
niet vanwege vervolging, maar ze vertrokken vrijwilligquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:34 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Wel, check zijn avatar: Saddam Insane is zijn held. De joden in Irak zijn gereduceerd naar een handjevol onder Saddam. De dictator van Irak kwam aan de macht dankzij twee door de VS gesteunde staatsgrepen in Irak. Met seculier doelt hij op massamoordenaars als Saddam en Assad.
Gewoon ophouden met liegen dat iedereen gelijke rechten had onder Saddam en Assad. Nergens heb ik gezegd dat IS gelijke rechten nastreeft.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:46 schreef zaid het volgende:
niet vanwege vervolging, maar ze vertrokken vrijwillig
jou isis vriendjes (gezien je de vraag ontwijkt in het irak topic) vermoorden geen mensen? als ze de macht hadden die assad en saddam hadden/hebben zouden ze nog veel meer mensen doden dan saddam en assad bij elkaar.
het is inderdaad een dictatuur. maar honderd keer beter assad dan chaosquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:35 schreef Djibril het volgende:
In syrie hadden moslims, christenen en joden gelijke rechten, maar maakt dit het nu geen dictatuur? Enige recht die iedereen heeft in syrie is het geen kritiek mogen uitten op assad.
Je pleit voor nationale rouw vanwege Gaza? En ook andere conflicten?quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vandaag een dag van Nationale Rouw vanwege de vele slachtoffers in Gaza. Daar mogen we als land trots op zijn.
ik zeg dat joden, christenen en moslims gelijke rechten hebben onder assad en dat klopt gewoon.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:48 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Gewoon ophouden met liegen dat iedereen gelijke rechten had onder Saddam en Assad. Nergens heb ik gezegd dat IS gelijke rechten nastreeft.
zou idd belachelijk overkomen moest je zoiets zeggenquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:48 schreef Charismatisch het volgende:
Nergens heb ik gezegd dat IS gelijke rechten nastreeft.
Ik zeg het ook niet. Maar die meneer boven jou zegt dat het een paradijs was/is onder Saddam/Assad.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:50 schreef UncleScorp het volgende:
zou idd belachelijk overkomen moest je zoiets zeggen
...maar Koerden dan weer totaal niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:49 schreef zaid het volgende:
ik zeg dat joden, christenen en moslims gelijke rechten hebben onder assad en dat klopt gewoon.
dat zeg ik niet, leugenaarquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:51 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik zeg het ook niet. Maar die meneer boven jou zegt dat het een paradijs was/is onder Saddam/Assad.
jij gaat het nog wat moeilijker makenquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:53 schreef Aloulou het volgende:
[..]
...maar Koerden dan weer totaal niet.
onzin, alleen terroristen werden aangepakt door saddam. er waren zelfs twee brigades in de republikeinse garde die volledig uit koerden bestonden en natuurlijk koerdische ministers.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:53 schreef Aloulou het volgende:
[..]
...maar Koerden dan weer totaal niet.
En zo zal deze Saddam-aanbidder de genocide op de joden in de toekomst ook goedpraten in zijn "seculiere" staat, "alleen terroristen werden aangepakt door Saddam junior en niet de joden".quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:58 schreef zaid het volgende:
onzin, alleen terroristen werden aangepakt door saddam. er waren zelfs twee brigades in de republikeinse garde die volledig uit koerden bestonden en natuurlijk koerdische ministers.
En zo zal deze IS-aanbidder de genocide op niet-moslims in de toekomst ook goedpraten in zijn "islamitische" staat, "alleen terroristen werden aangepakt door IS en niet de niet-moslims".quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:01 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
En zo zal deze Saddam-aanbidder de genocide op de joden in de toekomst ook goedpraten in zijn "seculiere" staat, "alleen terroristen werden aangepakt door Saddam junior en niet de joden".
Heb het over Assad, Syrie. Irak's Saddam en de houding naar Koerden toe ga ik nog niet eens over discussierenquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:58 schreef zaid het volgende:
[..]
onzin, alleen terroristen werden aangepakt door saddam. er waren zelfs twee brigades in de republikeinse garde die volledig uit koerden bestonden en natuurlijk koerdische ministers.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:04 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Heb het over Assad, Syrie. Irak's Saddam en de houding naar Koerden toe ga ik nog niet eens over discussierenSaddam hadden ze als Khadafi moeten doodschieten en door de straten slepen, maar die strop om zijn nek was uiteindelijk ook wel een verdiende loon
En ook nog op een speciale dag
quote:Palestijnen woedend op Simon Cowell
Simon Cowell heeft zich de woede op de hals gehaald van de Palestijnen. Het Britse jurylid van X Factor deed vorig jaar een forse donatie aan een organisatie die gelieerd is aan het Israëlische leger en wordt nu overspoeld met foto's van dode Palestijnse kinderen, meldt Daily Mail.
Cowell was vorig jaar op een gala in Beverly Hills en trok toen royaal zijn portemonnee: hij gaf daar meer dan 100.000 euro aan de Vrienden van de Israëlische Defensie Troepen. Dat is een organisatie die is opgezet door overlevenden van de holocaust en zich inzet voor Israëlische soldaten. De oma van Cowell was overigens joodse, net als de moeder van zijn kind.
Sinds het conflict in de Gazastrook is opgelaaid hebben pro-Palestijnen het nu ook op Cowell gemunt. Zijn Twitteraccount kwam vol te staan met confronterende teksten, foto's en tekeningen die Cowell er aan moeten herinneren wat hij met zijn gulle gift zou hebben aangericht.
ver? iemand een spiegel voorhouden is gezondquote:
En dat is zijn goed rechtquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:21 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Zeker, Simon Cowell financiert de staatsterroristen.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:38 schreef Djibril het volgende:
maar aangezien mensen in Libanon kunnen stemmen maakt het een democratische land.
net als je ook hamas mag financieren o wacht..quote:
Mag je ook Nutella doneren om de Israëlische soldaten vet te mesten?quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:25 schreef HeatWave het volgende:
http://pizzaidf.org/
Even een pizza doneren.
Blijkbaar kan je van alles doneren, ook gewoon geld, misschien is dat toch wel een beter idd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:27 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Mag je ook Nutella doneren om de Israëlische soldaten vet te mesten?
Ik zou geen probleem mee hebben gehad, maar die Israel is zo barbaars man. In Gaza worden de mensen als vee behandeld, Westelijk Jordaan oever zelfde barbaarse gedrag. Pak je deel van het land en kap met die flauwekul van treiteren en klooien met de Palestijnse bevolking.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:55 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Hamas bezet niet Israël. Israël bezet en koloniseert Palestijns land.
De Palestijnen vechten om zich te bevrijden van de Israëlische onderdrukking.
De Israëliërs vechten om de bezetting en kolonisatie in stand te houden.
Waarom zou je ook maar een cent willen doneren aan dat pauperland?quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar kan je van alles doneren, ook gewoon geld, misschien is dat toch wel een beter idd.
Omdat het een heel mooi land is, met vriendelijke mensen en mooie europese stedenquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waarom zou je ook maar een cent willen doneren aan dat pauperland?
Ooh keeh.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het een heel mooi land is, met vriendelijke mensen en mooie europese steden.
Ik denk dat hij bedoelt dat een stad als Tel Aviv zeer westers georienteerd is voor Midden - Oosten begrippen. En dat kan ik beamen.quote:
Waar is de alcohol dan?!quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:39 schreef zaid het volgende:
ga je ook doneren aan de vae? daar hebben ze dat namelijk ook:
[ afbeelding ]
Ja, laten we verzetsgroeperingen die democratisch aan de macht zijn gekomen afzetten om de bezetting en kolonisatie van Israël te consolideren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:39 schreef Taxandria het volgende:
Het enige wat we nu zouden moeten doen, en waar we Israel met de hele wereld in moeten steunen, is dat deze oorlog minstens als resultaat heeft dat Hamas wordt afgezet. Als dat nou het doel wordt van deze strijd, het resultaat, dan is dat in ieder geval een stap in de goede richting. Dat is een belangrijke stap zelfs en deze dient gesteund te worden.
De VS is echt achterlijk bezig. Israel heeft voor ze een strategisch waarde van nul. Het is zelfs een ballast voor hun belangen, overal in de wereld worden de Amerikanen om die support voor Israel gehaat.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:32 schreef Charismatisch het volgende:
De zielige zionisten hebben hulp nodig.
U.S. Senate sets $225 mln for Israel's Iron Dome in emergency bill
WASHINGTON, July 22 (Reuters) - U.S. Senate Democrats included $225 million for Israel's Iron Dome rocket interception system in an emergency funding bill on Tuesday that also cut $1 billion from President Barack Obama's request for $3.7 billion to deal with thousands of undocumented child immigrants.
http://www.trust.org/item/20140722224630-k4761
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |