Ja, hij had zichzelf al in andere topics compleet belachelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:16 schreef Drxx het volgende:
[..]
Vergeet dit stukje niet:
[..]
Vervolgens komt hij zelf met dit filmpje aankakken:
[..]
Oh, lordy.
Je kan hiervoor worden betaald?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:11 schreef Ceberut het volgende:
Jongens, onthul jezelf: http://www.bbc.com/news/blogs-news-from-elsewhere-23695896
Alleen jammer dat het nergens op slaat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:16 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Zo hard nodig is dat filmpje dus!
Wait, what? Jij doet het gratis?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:18 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Je kan hiervoor worden betaald?
Thanksman, dat lijkt mij een mooie inkomstenbron.
En dan herhaal ik wel weer dat jij uitgeluld was en bent.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ah wederom hetzelfde filmpje, achja dan kopieer ik het wel weer:
*Telt Riyals*quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:18 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Je kan hiervoor worden betaald?
Thanksman, dat lijkt mij een mooie inkomstenbron.
ik snap je insteek niet, je bent extremistischer dan de meeste joden die ik ken..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:19 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
En dan herhaal ik wel weer dat jij uitgeluld was en bent.
Dat filmpje kan ik moeilijk objectief noemen. Even een zoektocht naar de Prager university op Google en je weet genoeg.quote:
Wat wil dat zeggen over jouw reactie op mijn post? Je probeert niet eens in te gaan op mijn argumenten. Wil dat dan niet zeggen dat jij 'uitgeluld' bent? Wat een fijn woord in een discussie trouwens, kudo's.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:19 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
En dan herhaal ik wel weer dat jij uitgeluld was en bent.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:06 schreef Happel het volgende:
Dit is ook best een interessant stukje film.
Leuk filmpje, kon ik maar zo animerenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:18 schreef Reki het volgende:
[..]
Weer dat AIPAC filmpje![]()
Dit is de waarheid
Yeah I know, zei ik ook in mijn post tochquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat filmpje kan ik moeilijk objectief noemen. Even een zoektocht naar de Prager university op Google en je weet genoeg.
Is ook totaal niet objectief, kijk ook aantal reacties die ik heb gepostquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat filmpje kan ik moeilijk objectief noemen. Even een zoektocht naar de Prager university op Google en je weet genoeg.
Komt omdat ik toch niet wordt betaaldquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Voor iemand die zo overtuigd is van een kant doe je verdomd weinig moeite om tegenhangers te overtuigen.
en wat als je palestijns zou zijn?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:32 schreef jamesdeen het volgende:
Israël, prima land om te vertoeven als legale immigrant met een kleurtje.
Mooi, dan kan israël zijn grenzen openstellen voor palestijnse vluchteligen.quote:
Uitgeluld is een citaat van degene naar wie die reactie ook gericht was. Domme trollen kan ik namelijk niet serieus nemen. Heeft niks met jou te maken, en ik dacht niet dat ik jouw argumenten had genegeerd. Dus ik zal e even opzoeken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:26 schreef Drxx het volgende:
Wat wil dat zeggen over jouw reactie op mijn post? Je probeert niet eens in te gaan op mijn argumenten. Wil dat dan niet zeggen dat jij 'uitgeluld' bent? Wat een fijn woord in een discussie trouwens, kudo's.
Extreem rare non sequitur.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mooi, dan kan israël zijn grenzen openstellen voor palestijnse vluchteligen.
Zou je het een probleem vinden als palestijnen je buren worden?quote:
En dan weer meer zelfmoordaanslagen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mooi, dan kan israël zijn grenzen openstellen voor palestijnse vluchteligen.
Dat zijn ze al. Wat probeer je nou concreet te zeggen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zou je het een probleem vinden als palestijnen je buren worden?
waarom zouden ze dat dan nog doen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:39 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
En dan weer meer zelfmoordaanslagen?
Post #13 refereer ik naar, toen jij dat onzinnige filmpje linkte. Ik noem het onzinnig ja, of een trolpoging, want ik kan gewoon niet geloven dat iemand die dit zegt...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:38 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
...en ik dacht niet dat ik jouw argumenten had genegeerd. Dus ik zal e even opzoeken.
...dát filmpje kan geloven. No offense, maar dat het filmpje aan alle kanten mankeert is toch te opzichtig?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:31 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Maar effe serieus.
Zelf raak ik overtuigd van mijn eigen onderzoek, niet van een anonieme FOKker. Dus ik heb niet de illusie dat ik hier in de anonimiteit andere FOKkers kan overtuigen. Wel kan ik, zoals anderen dat ook kunnen, interesse triggeren. Soms kan mijn grootste politieke tegenstander mij op iets wijzen waarvan ik nog niks wist. Dan zet ik zo'n site in de favorieten en check ik het wanneer ik er zin an heb. Sommige zaken veranderen ook niet na 1 chat/gesprek. Maar dat kost tijd. Alsof ik alles wat ik van Israël/Palestina weet, kan weten na een weekje/maandje interesse.
Hier kom ik voor een discussie, een uitwisseling van ideeën. En dat doe ik op een scherpe wijze, alleen door scherpe discussies blijf je namelijk scherp. Jammer dat ik mij soms laat leiden door emotie en wordt afgeleid door de dombo's hier. Daarom ben ik soms een lange tijd niet op FOK. Maar toch zitten er ook denkende/kritische mensen, en daarom kom ik steeds weer terug.
Je moet ergens beginnen met het horen van de andere kant van het verhaal.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:16 schreef Drxx het volgende:
Vervolgens komt hij zelf met dit filmpje aankakken:
Oh, lordy.
Daarin lijkt hij op bevooroordeelde Palestijnen die zeggend dat Palestina NIETS verkeerd doet, en ALLES de schuld is van hunnie.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:11 schreef Drxx het volgende:
Een bevooroordeelde Jood die zegt dat Israël NIETS verkeerd doet, en ALLES de schuld is van hunnie. Zelfs met referenties naar 1967, een oorlog waarbij Israël ZELF begon met vechten "omdat de vijand op het punt stond om aan te vallen."
Nou, geef mij maar een link van een objectief filmpje.quote:Zeer objectief filmpje inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |