abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:43:36 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142627351
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:43 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

Wacht even, dan zijn die vervelende joden er nog. ;)

Of wacht... ;(
Die sporen verder ook niet hoor, daar gaat het ook niet om hier ;).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:43:38 #102
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142627352
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Geen enkele religie spoort trouwens.
Mee eens. Behalve de religie van het Vliegend Spaghettimonster, natuurlijk. ^O^
pi_142627354
quote:
9s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:40 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

Dat is dus ook al de schuld van het westen.

Ligt er ooit wel eens iets aan de mensen in het Midden-Oosten, of aan de religie van de vrede, of aan (je weet wel) Arabieren?
ja hoor, Perzen zijn ook voor ellende verantwoordelijk
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
pi_142627405
Het conflict in Israel of in Syrie of in de Krim is geen grondprobleem noch een religieus probleem. Dit lijkt zo omdat wij alleen de gevolgen zien en hierna gaan handelen. Hierdoor komt er nooit een oplossing. Het probleem is echt de mens zelf.

Veel bijkomsten gezien waar mensen overal te wereld samenkomen met allerlei nationaliteiten en religieuze achtergronden. En allemaal met dezelfde vraag : waarom is er nog geen vrede?

Waarom is er nog geen vrede? Als het alleen grondprobleem was waarom gaan ze dan niet rondom de tafel zitten?

Er is geen vrede omdat de mens gewoon geen vrede wil. Kijk naar de Balkan , WO1 , Wo2, irak , Lebanon , Ukraine, Korea , congo , Somalie, Ierland, Baskenland ect ect ect. Kijk naar de geschiedenis van mens. Wat voor ellende , oorlog en wreedheden wij als mens hebben veroorzaakt! En dat voor land, religie of voor nationaliteit. Ruzie met je familie. Boos op je broer. Familie relaties verscheurd. Wraak acties. Wat er in Israel gebeurd of Syrie gebeurd ook in je eigen sociale omgeving.

Wat is dat toch? Hoe komt het dat mensen zich zo gedragen? Waarom herhaalt geschiedenis zich steeds? Waarom is het zo moeilijk voor de mens om vrede te maken en te behouden? Vrede tussen landen , vrede tussen je naasten. Waarom lukt het niet?

Het conflict Israel is een conflict in de mens zelf. En DAT moet aangepakt worden. Dan zal er vrede zijn. Maar het probleem is dat de mens helemaal niet 'aangepakt' wil worden. Liever ziet de mens zijn medemens afbrokkelen. "Er is geen zoeter geluid dan het afbrokkelen van je medemens"

Er is een onbalans in de mens tussen zijn ego (wat neutraal is dus niet negatief) en zijn altruisme. En dit is de oorzaak van het conflict in Israel en uiteraard van de gehele wereld.

Het zijn wij allen die oorlogen aanvaarden zoals Anne Frank ooit schreef.

"Er is nu eenmaal in de mensen een drang tot vernielen, een drang tot doodslaan, tot vermoorden en razend zijn, en zolang de gehele mensheid, zonder uitzondering, geen grote metamorfose heeft ondergaan, zal de oorlog woeden, zal alles wat opgebouwd, aangekweekt en gegroeid is, weer afgesneden en vernietigd worden, om daarna opnieuw te beginnen"

En
"Wat geweldig dat niemand ook maar 1 moment hoeft te wachten met het verbeteren van de wereld!"
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:46:04 #105
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142627412
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:43 schreef zaid het volgende:

[..]

ja hoor, Perzen zijn ook voor ellende verantwoordelijk
Oh. En shiïeten? Of die juist niet?

Anywee, offtopic eigenlijk.
pi_142627426
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:42 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

Die hele religie spoort niet.

Hoe kunnen anders moslims in Nederland (er zitten er hier volgens mij ook heel veel) zich ZO druk maken over Palestijnen terwijl ze hun bek houden (of propaganda lopen bedrijven) over Syrië en Irak en al die brandhaarden?

Kan iemand me dat uitleggen?
En waarom trekken ze niet naar Israel om hun jihad te gaan uitvechten ?
Zouden er tenminste niet zoveel terugkomen ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:46:48 #107
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142627437
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:45 schreef Shokirbek85 het volgende:
Het conflict in Israel of in Syrie of ik de Krim is geen grondprobleem noch een religieus probleem. Dit lijkt zo omdat wij alleen de gevolgen zien en hierna gaan handelen. Hierdoor komt er nooit een oplossing. Het probleem is echt de mens zelf.

Veel bijkomsten gezien waar mensen overal te wereld samenkomen met allerlei nationaliteiten en religieuze achtergronden. En allemaal met dezelfde vraag : waarom is er nog geen vrede?

Waarom is er nog geen vrede? Als het alleen grondprobleem was waarom gaan ze dan niet rondom de tafel zitten?

Er is geen vrede omdat de mens gewoon geen vrede wil. Kijk naar de Balkan , WO1 , Wo2, irak , Lebanon , Ukraine, Korea , congo , Somalie, Ierland, Baskenland ect ect ect. Kijk naar de geschiedenis van mens. Wat voor ellende , oorlog en wreedheden wij als mens hebben veroorzaakt! En dat voor land, religie of voor nationaliteit. Ruzie met je familie. Boos op je broer. Familie relaties verscheurd. Wraak acties. Wat er in Israel gebeurd of Syrie gebeurd ook in je eigen sociale omgeving.

Wat is dat toch? Hoe komt het dat mensen zich zo gedragen? Waarom herhaalt geschiedenis zich steeds? Waarom is het zo moeilijk voor de mens om vrede te maken en te behouden? Vrede tussen landen , vrede tussen je naasten. Waarom lukt het niet?

Het conflict Israel is een conflict in de mens zelf. En DAT moet aangepakt worden. Dan zal er vrede zijn. Maar het probleem is dat de mens helemaal niet 'aangepakt' wil worden. Liever ziet de mens zijn medemens afbrokkelen. "Er is geen zoeter geluid dan het afbrokkelen van je medemens"

Er is een onbalans in de mens tussen zijn ego (wat neutraal is dus niet negatief) en zijn altruisme. En dit is de oorzaak van het conflict in Israel en uiteraard van de gehele wereld.

Het zijn wij allen die oorlogen aanvaarden zoals Anne Frank ooit schreef.

"Er is nu eenmaal in de mensen een drang tot vernielen, een drang tot doodslaan, tot vermoorden en razend zijn, en zolang de gehele mensheid, zonder uitzondering, geen grote metamorfose heeft ondergaan, zal de oorlog woeden, zal alles wat opgebouwd, aangekweekt en gegroeid is, weer afgesneden en vernietigd worden, om daarna opnieuw te beginnen"

En
"Wat geweldig dat niemand ook maar 1 moment hoeft te wachten met het verbeteren van de wereld"
... Eh? :')
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:47:42 #108
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142627459
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:46 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

En waarom trekken ze niet naar Israel om hun jihad te gaan uitvechten ?
Zouden er tenminste niet zoveel terugkomen ...
Ze zien je aankomen daar met je glittertasje en je Nickelsonjas :').
Get woke, go broke!
pi_142627463
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:42 schreef BorisDeLul het volgende:
Hoe kunnen anders moslims in Nederland (er zitten er hier volgens mij ook heel veel) zich ZO druk maken over Palestijnen terwijl ze hun bek houden (of propaganda lopen bedrijven) over Syrië en Irak en al die brandhaarden?
Syrië en Irak hebben een eigen topic op het NWS-forum. Andere conflicten erbij halen praat de Israëlische misdaden tegen de menselijkheid niet goed hoor.
-
pi_142627540
quote:
10s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:46 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

... Eh? :')
Spiegel
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:52:29 #111
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142627558
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:47 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Syrië en Irak hebben een eigen topic op het NWS-forum. Andere conflicten erbij halen praat de Israëlische misdaden tegen de menselijkheid niet goed hoor.
En de Palestijnse misdaden tegen de menselijkheid? Want ik zie hier vrij eenzijdige stellingname. Israël begaat misdaden, de Palestijnen lijden. Dat is een beetje de trend die ik onder de islamitische reageerders zie.
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:53:45 #112
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142627582
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:52 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

En de Palestijnse misdaden tegen de menselijkheid? Want ik zie hier vrij eenzijdige stellingname...
Joden zijn geen mensen, dus dat is allemaal geen probleem voor de moslim.
Get woke, go broke!
pi_142627611
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:52 schreef BorisDeLul het volgende:
En de Palestijnse misdaden tegen de menselijkheid? Want ik zie hier vrij eenzijdige stellingname...
Hamas bezet niet Israël. Israël bezet en koloniseert Palestijns land.

De Palestijnen vechten om zich te bevrijden van de Israëlische onderdrukking.

De Israëliërs vechten om de bezetting en kolonisatie in stand te houden.
-
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:55:23 #114
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142627615
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou, zó erg zal de gemiddelde moslim niet zijn denk ik. :')

De extremistische overigens beslist wel. En laten die nou net de dienst uitmaken in die regio (en daarmee media enz)
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:55:37 #115
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142627622
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:55 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

In jouw versie van de waarheid wel ja, wij delen die versie niet.
Get woke, go broke!
pi_142627632
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:55 schreef BorisDeLul het volgende:

Nou, zó erg zal de gemiddelde moslim niet zijn denk ik. :')

De extremistische overigens beslist wel. En laten die nou net de dienst uitmaken in die regio (en daarmee media enz)
Non-Jews as seen in the Jewish Talmud:
http://www.answering-christianity.com/nonjews_in_talmud.htm
-
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:57:09 #117
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142627646
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:55 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Dat was niet wat ik vroeg, hè. Ik vroeg waarom er zo'n eenzijdige stellingname is van de islamitische reageerders. Dan ben ik niet geïnteresseerd in de achtergrond van het conflict, maar waarom de misdaden der Palestijnen (raketbeschietingen, terreuraanslagen, haat, menselijke schilden, indoctrinatie van KINDEREN) met de mantel der liefde worden bedekt en de misdaden van Israël zo uitvergroot.
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:57:20 #118
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142627647
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:38 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

[..]

Jaja, maar ondertussen geen reactie op hoe die mensen daar behandeld worden , maar wel hoe palestijnen behandeld worden?
Gaat dit topic over Irak dan?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:57:25 #119
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142627649
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:56 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Non-Jews as seen in the Jewish Talmud:
http://www.answering-christianity.com/nonjews_in_talmud.htm
Sorry, geen interesse. Ik vroeg waarom jullie Nederlandse moslims zo reageren, niet waarom andere mensen zijn zoals ze zijn.
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:59:38 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142627691
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:57 schreef Happel het volgende:

[..]

Gaat dit topic over Irak dan?
Wonen wij in Israel of Gaza?
Get woke, go broke!
pi_142627722
quote:
Grappig, want jij bent juist een beest volgens de joodse talmoed:

"The Jews are called human beings, but the non-Jews are not humans. THEY ARE BEASTS." TALMUD: Baba Mezia, 114b (page referrals).
-
pi_142627772
quote:

[..]

Voor je zulke aparte uitspraken doet, ken op z'n minst de geschiedenis een beetje.
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:04:35 #123
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142627796
quote:
3s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:01 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Grappig, want jij bent juist een beest volgens de joodse talmoed:

"The Jews are called human beings, but the non-Jews are not humans. THEY ARE BEASTS." TALMUD: Baba Mezia, 114b (page referrals).
Ja, maar joden hebben nog WEL eens de neiging hun geloof juist te interpreteren ipv 100% letterlijk te nemen.

Maar verder heb ik OOK niets met het Jodendom verder, maar die gasten heb je verder geen last van.
Get woke, go broke!
pi_142627842
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:04 schreef HeatWave het volgende:
Ja, maar joden hebben nog WEL eens de neiging hun geloof juist te interpreteren ipv 100% letterlijk te nemen.
En maar bagatelliseren, net als een goede knecht.

quote:
Maar verder heb ik OOK niets met het Jodendom verder, maar die gasten heb je verder geen last van.
Anderen hebben wel last van hen, en beschieten hen met raketten.
-
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:06:58 #125
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142627858
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Voor je zulke aparte uitspraken doet, ken op z'n minst de geschiedenis een beetje.
Ik doe even de maker van de facebookpagina "Alle joden moeten dood" na.

Je weet wel, zo'n leuke frisse jongen die hier woont die zoiets normaal vindt en een paar honderd like had voordat de pagina werd verwijderd.

Kam, scheren, etc, leuk maar het waren toch echt ALLE joden die dood moesten.
Get woke, go broke!
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:07:17 #126
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142627867
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb meer met moslims dan met joden, vanwege hun goede shoarma en hoe ze de underground van Nederland een beetje gaande houden.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:07:33 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142627874
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:06 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

[..]

Oh ja, jij bent zeker geen geloofsslaaf wou je zeggen, dit heb je allemaal zelf bedacht zeker? :').
Get woke, go broke!
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:07:57 #128
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142627887
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:06 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

[..]

Is dat terecht volgens jou? Eerlijk antwoorden!
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:09:56 #129
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142627944
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik heb meer met moslims dan met joden, vanwege hun goede shoarma en hoe ze de underground van Nederland een beetje gaande houden.
Ik betwijfel of shoarma iets te maken heeft met hun geloof :D
Eerder omdat lamsvlees (en ok, varkensvlees) gewoon lekker is. :9

Ik heb niets met moslims en niets met joden. Ik heb iets met mensen, maar als die vanuit hun religieuze haat dingen gaan roepen als 'Israël moet dood want het zijn bezetters' dan ben ik klaar met dat mens.
pi_142627950
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik doe even de maker van de facebookpagina "Alle joden moeten dood" na.

Je weet wel, zo'n leuke frisse jongen die hier woont die zoiets normaal vindt en een paar honderd like had voordat de pagina werd verwijderd.

Kam, scheren, etc, leuk maar het waren toch echt ALLE joden die dood moesten.
Het zal niet heel lang duren voor ik een extreem-rechtse Nederlander vind met zulke opvattingen, is dat dan ook 'de Nederlander' ja? Of gaat de kam dan maar een kant op?
pi_142628005
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:09 schreef BorisDeLul het volgende:
Ik heb iets met mensen, maar als die vanuit hun religieuze haat dingen gaan roepen als 'Israël moet dood want het zijn bezetters' dan ben ik klaar met dat mens.
Jij steunt de bezetting en kolonisatie?
-
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:14:11 #132
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142628064
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:12 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Ik heb er geen donder mee te maken.

Wat is trouwens jouw definitie van 'de bezetting'? En waarom maak je je er zo ontzettend druk over?
pi_142628079
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:12 schreef Charismatisch het volgende:

Geef jij dan eens een mogelijke oplossing voor het probleem daar ?
Wsl moeten van jou alle joden gewoon maar weggaan ... naar waar dan ? Is er ook maar 1 tolerant gebied in de buurt daar ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_142628103
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

In jouw versie van de waarheid wel ja, wij delen die versie niet.
Eeuh wat? Je wil ontkennen dat de staat Israël is gesticht door verse import op de vlucht voor het antisemitisme hier, op grondgebied dat niet van het Joodse volk was en ondanks alle protest van de reeds aanwezige plaatselijke bevolking?
pleased to meet you
pi_142628109
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:14 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Wsl moeten van jou alle joden gewoon maar weggaan ... naar waar dan ? Is er ook maar 1 tolerant gebied in de buurt daar ?
de importjoden kunnen terug naar waar ze vandaan komen, europa en de vs
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:16:43 #136
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142628132
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:15 schreef moussie het volgende:

[..]

Eeuh wat? Je wil ontkennen dat de staat Israël is gesticht door verse import op de vlucht voor het antisemitisme hier, op grondgebied dat niet van het Joodse volk was en ondanks alle protest van de reeds aanwezige plaatselijke bevolking?
Correct.
Get woke, go broke!
pi_142628147
quote:

[..]

De moslims ter plekke waren behoorlijk wat toleranter tegen joden voor het zionisme en politieke doelen vormnamen.
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:17:29 #138
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142628157
quote:

[..]

De markermeer is groot genoeg als je die drooglegt.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_142628167
quote:

[..]

De Joden moeten niet verdwijnen, de staat Israël moet verdwijnen. Oftewel terug naar de situatie van begin vorige eeuw, waar de Joden welkome bewoners waren in een islamitisch land.
pleased to meet you
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:19:24 #140
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142628213
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:17 schreef moussie het volgende:

[..]

De Joden moeten niet verdwijnen, de staat Israël moet verdwijnen. Oftewel terug naar de situatie van begin vorige eeuw, waar de Joden welkome bewoners waren in een islamitisch land.
Ja, maar dat gaat gewoon niet gebeuren, daar is Israel veels te machtig voor, dus helaas.
Get woke, go broke!
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:20:04 #141
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142628236
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:17 schreef moussie het volgende:

[..]

Dat gaat echt niet gebeuren en bovendien zitten europese landen ook niet te wachten op die joden die terugkeren naar hun roots.
Een gedicht over Maanvis
pi_142628311
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:15 schreef zaid het volgende:

ok kunnen alle importmoslims hier ook vertrekken dan ...

quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:17 schreef Triggershot het volgende:

De moslims ter plekke waren behoorlijk wat toleranter tegen joden voor het zionisme en politieke doelen vormnamen.
ja wij waren hier ook veel toleranter tov de eerste generatie moslims die naar hier kwamen.
De huidige generaties daarentegen
pi_142628337
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:22 schreef UncleScorp het volgende:
nee, want we mochten hier komen van de legitieme overheid
israel is niet legitiem
pi_142628346
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:22 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

[..]

ja wij waren hier ook veel toleranter tov de eerste generatie moslims die naar hier kwamen.
De huidige generaties daarentegen
Goeie vergelijking, jij moet ook echt langs moslim checkpoint om van je ene stad naar de andere te gaan he?
pi_142628405
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, maar dat gaat gewoon niet gebeuren, daar is Israel veels te machtig voor, dus helaas.
Inderdaad helaas, dus het enige dat overblijft is een uitputtingsoorlog die nog wel een riant aantal jaren door zal blijven gaan. De staat Israël heeft tot nu toe de mazzel dat het Palestijnse volk een outcast is in de regio en weinig steun vindt, maar dat plaatje is met de introductie van nieuwe extremistische groeperingen uit andere landen rap aan het veranderen.
pleased to meet you
pi_142628471
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:25 schreef moussie het volgende:

de introductie van nieuwe extremistische groeperingen
je vindt dit positief dus ?
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:27:45 #147
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142628483
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:23 schreef zaid het volgende:

[..]

nee, want we mochten hier komen van de legitieme overheid
israel is niet legitiem
Israëliers wel.
Of lievergezegd, aangezien Israël niet erkend is zijn er ook geen Isaëliers. Het zijn dus gewoon mensen zonder land, en die zijn dus welkom hier.
Een gedicht over Maanvis
pi_142628517
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Goeie vergelijking, jij moet ook echt langs moslim checkpoint om van je ene stad naar de andere te gaan he?
het feit dat er meer en meer wijken zijn waar je als autochtoon niet meer veilig door kan telt niet mee natuurlijk ...
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:29:37 #149
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142628536
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 03:34 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Het is een kort bericht: "dat er een poging is gedaan een Israelisch oorlogsvliegtuig uit de lucht te schieten om 19h40 rondom Deir Balah wat resulteerde in het raken van een F16 vliegtuig". "Het vliegtuig is met een raket vanaf de grond beschoten".
Dank!

Ik acht het niet zo waarschijnlijk.
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:30:53 #150
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_142628577
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:15 schreef zaid het volgende:

[..]

Denk je écht dat dat een oplossing is?

Dit kan natuurlijk niet. Net zomin als 'importmoslims' uit Nederland terug 'kunnen' naar waar ze vandaan komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')