Tja, als je dat hoofd iedere dag in de spiegel ziet, dan word je vanzelf wel compleet ziek in je hoofd natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 02:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Die lelijke walrus op de voorgrond...
Uiteraard verwacht ik niets van dit alles terug te zien op de FP. Daar verschijnen alleen berichten over haat-imams.quote:Israeli rabbi: Its okay to kill innocent civilians and destroy Gaza
Dov Lior, a racist Israeli rabbi from the West Bank settlement Kiryat Arba, recently posted a Halakhic ruling allowing to kill innocent civilians, after being asked about the war (its a massacre) in Gaza.
Here are a few lines from the ruling (pictured below):
The Torah of Israel guides us in all walks of life, private and public, on how to behave during war and also how to keep moral standards.
The Maharal from Prague (Rabbi Judah Loew A.K.), in his book Gur Arye, clearly writes that in all wars the attacked people are allowed to attack fiercely the people from whom the attackers came from and they do not have to check if he personally belongs to the fighters.
Therefore, during war the attacked people are allowed to punish the enemy population in any punishment it finds worthy, such as denying supplies or electricity and also to bomb the whole area according to the discretion of the army minister and not to just simply endanger soldiers lives but to take crushing deterrence steps to exterminate the enemy.
In the case of Gaza, the Minister of Defense will be allowed to instruct even the destruction of Gaza so that the south will no longer suffer and to avoid harm to our people who have been suffering for so long from the surrounding enemies.
Any kind of talk about humanism and consideration are moot when speaking of saving our brothers in the south and in the rest of the country and bringing back quiet to our country.
Inmiddels zijn het er al minstens 2, weet ik zeker. Maar goed, het zal uiteraard wel weer Palestijnse propaganda zijn, en die babies waren gewoon een wapen-depot aan het beschermen. Stelletje kleine anti-semitische hufters dat het waren....quote:Op woensdag 23 juli 2014 03:09 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Op social media is een plaatje van een dood kindje jammer genoeg al genoeg om een mening te vormen.
Interessant, zou je dat willen vertalen of samenvatten?quote:Op woensdag 23 juli 2014 02:02 schreef Aloulou het volgende:
Hamas' gewapende tak al-Qassam brigades heeft verklaard een Israelisch gevechtsvliegtuig boven Deir al-Balah geraakt te hebben met een raket.
Exact dit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 03:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Inmiddels zijn het er al minstens 2, weet ik zeker. Maar goed, het zal uiteraard wel weer Palestijnse propaganda zijn, en die babies waren gewoon een wapen-depot aan het beschermen. Stelletje kleine anti-semitische hufters dat het waren....
(!)
Het is een kort bericht: "dat er een poging is gedaan een Israelisch oorlogsvliegtuig uit de lucht te schieten om 19h40 rondom Deir Balah wat resulteerde in het raken van een F16 vliegtuig". "Het vliegtuig is met een raket vanaf de grond beschoten".quote:Op woensdag 23 juli 2014 03:17 schreef Nibb-it het volgende:
Interessant, zou je dat willen vertalen of samenvatten?
Zo werkt het niet. Het vergelijken van Israël met Nazi-Duitsland is zó belachelijk dat ik er niet verder op inga, als je 't niet erg vindt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:08 schreef Drxx het volgende:
[..]
Oké, zoiets dacht ik al maar wist 't niet zeker. Nu gaat het een beetje te link worden voor sommigen denk ik, maar soit.
Wat zou er moeten gebeuren volgens jou waardoor jij gaat vinden dat Israëliërs Palestijnen gaan zien zoals nazi's de Joden zagen in de jaren 30, zoals je zelf aangaf in je eerdere post?
Ik denk dat je zelf wel snapt dat dit ook niet opgaat. Dit zijn een hele rij non-sequitur argumenten op een rij. "de koning heeft twee ogen en twee oren, een olifant heeft dat ook, dus de koning is een olifant".quote:De doden zijn er al. De haat en discriminatie is er ook al. Ik weet niet of er winkels zijn waar Palestijnen niet mogen komen, mijn kennis van de dagelijkse routine in Israël is beperkt, maar de Palestijnen zijn wel massaal van hun huizen en bezittingen ontnomen; ook iets wat toen werd gedaan. Zoals eerder gezegd doet Likud ook haar best om partijen die ze niet zint te verbieden, iets wat ook de nazi's deden. Vooralsnog met geen succes gelukkig, maar de intenties zijn er dus wel.
De statistieken vertellen niets.quote:Op woensdag 23 juli 2014 03:46 schreef Fruitdrink het volgende:
Ik dacht eerst dat het hoax was dat Israël studenten betaald om te trollen en propaganda te verspreiden. Maar het blijkt dus nu waar te zijn (ik weet, ik was naïef). De grappige is, ze falen keihard. Er worden beelden getoond dat niet in de media mochten komen en daar kunnen zij blijkbaar niet tegen.
De publieke opinie keert zich (terecht) tegen Israël en daar werkt Israël zelf aan mee door studenten te betalen om Israël te verdedigen. Hoe kan je iemand serieus nemen die betaald wordt om oorlogmisdaden goed te praten en vervolgens ook probeert om in de slachtofferrol te kruipen. De statistieken vertellen duidelijk wie de echte slachtoffers zijn in dit conflict.
Goh wat zijn de moslims toch zo chagrijnig dat ze geen israelische slachtoffers kunnen maken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 03:46 schreef Fruitdrink het volgende:
Ik dacht eerst dat het hoax was dat Israël studenten betaald om te trollen en propaganda te verspreiden. Maar het blijkt dus nu waar te zijn (ik weet, ik was naïef). De grappige is, ze falen keihard. Er worden beelden getoond dat niet in de media mochten komen en daar kunnen zij blijkbaar niet tegen.
De publieke opinie keert zich (terecht) tegen Israël en daar werkt Israël zelf aan mee door studenten te betalen om Israël te verdedigen. Hoe kan je iemand serieus nemen die betaald wordt om oorlogmisdaden goed te praten en vervolgens ook probeert om in de slachtofferrol te kruipen. De statistieken vertellen duidelijk wie de echte slachtoffers zijn in dit conflict.
quote:Te druk met Gaza? Christenen worden verdreven uit Mosul, maar niemand in Europa betoogt
In het Noord-Irakese Mosul zijn de laatste christenen zaterdag vertrokken nadat ze een ultimatum opgelegd hadden gekregen van de terroristische beweging ISIS. De christelijke gemeenschap leefde al bijna 2000 jaar in Mosul, maar kreeg deze week te horen dat er voor hen geen plaats meer was: 'bekeer je tot de islam en betaal een religieuze belasting of kom om door het zwaard' luidde de niet mis te verstane boodschap.
Huizen die door christenen werden bewoond, werden de voorbije dagen met een Arabische letter 'n' gemarkeerd, wat 'nasarah' of 'christen' betekent (zie foto). Sjiïetische huizen werden met een 'r' gekenmerkt, voor 'rejecter' of 'protestant'
Geen Vlaamse krant achtte dit feit - volgens de VN nochtans een misdaad tegen de menselijkheid - voldoende nieuwswaardig, noch werden in Europese steden betogingen georganiseerd. Een ander conflict in de regio slorpt blijkbaar alle media-aandacht op.
De Italiaanse krant Avenire roept de internationale gemeenschap wel op om degenen die aan de wieg van deze islamitische beweging staat ter verantwoording te roepen:
‘Mensen doen alsof de fanatici van ISIS van een andere planeet komen en niet gesteund, gefinancierd en gewapend werden door machtige staten op het Arabische schiereiland. Doch ISIS en deze staten delen een ideologie - het wahabisme, dat ook Al Qaeda produceerde.
Met ISIS wordt islamitisch terrorisme nu een massabeweging. Doch de intellectuelen in de moslimwereld handelen alsof ze geen gevaar zien. Het Westen hoedt zich er ondertussen voor landen als Saoedi-Arabië tegen de haren in te strijken omdat het een bondgenoot en olieleverancier is.’
Ja, want alle moslims in de wereld willen hetzelfde. Sommige figuren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 08:44 schreef UncleScorp het volgende:
Ondertussen zien we ergens anders wat er gebeurd als de moslims het wel voor het zeggen hebben ...
[..]
Moslims hebben het al honderden jaren voor het zeggen in Irak.quote:Op woensdag 23 juli 2014 08:44 schreef UncleScorp het volgende:
Ondertussen zien we ergens anders wat er gebeurd als de moslims het wel voor het zeggen hebben ...
dankzij de irakoorlog door het westen, tijdens Saddam waren de christenen veiligquote:Op woensdag 23 juli 2014 08:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:02 schreef Happel het volgende:
Ja, want alle moslims in de wereld willen hetzelfde. Sommige figuren.
Jaja, maar ondertussen geen reactie op hoe die mensen daar behandeld worden , maar wel hoe palestijnen behandeld worden ?quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:27 schreef Charismatisch het volgende:
Moslims hebben het al honderden jaren voor het zeggen in Irak.
Ik stel voor dat Isis niet mee mag doen aan het Eurovisie Songfestival.quote:Op woensdag 23 juli 2014 08:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Daar heb je wsl gelijk in, moslims daar zijn gewoon met open ogen in de westerse manipulatie getrapt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:31 schreef zaid het volgende:
[..]
dankzij de irakoorlog door het westen, tijdens Saddam waren de christenen veilig
Ach joh, het is allemaal lekker selectief. Arme moslimmetjes in Gaza roepen de Marokkanen hier terwijl hun eigen land mensen in de Westelijke Saraha precies hetzelfde aandoet, maar ja, dat zijn hele nare mensen, en palestijntjes zijn lief.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:38 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
[..]
Jaja, maar ondertussen geen reactie op hoe die mensen daar behandeld worden , maar wel hoe palestijnen behandeld worden ?
Dat is dus ook al de schuld van het westen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:31 schreef zaid het volgende:
[..]
dankzij de irakoorlog door het westen, tijdens Saddam waren de christenen veilig
Ik heb jou nooit in het Irak-topic gezien.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:38 schreef UncleScorp het volgende:
Jaja, maar ondertussen geen reactie op hoe die mensen daar behandeld worden , maar wel hoe palestijnen behandeld worden ?
Nee, als het westen er niet zou zijn zou het een oase van vrede en rust zijn, hoog ontwikkeld en zonder honger en oorlog.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:40 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Dat is dus ook al de schuld van het westen.
Ligt er ooit wel eens iets aan de mensen in het Midden-Oosten, of aan de religie van de vrede, of aan (je weet wel) Arabieren?
Die hele religie spoort niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach joh, het is allemaal lekker selectief. Arme moslimmetjes in Gaza roepen de Marokkanen hier terwijl hun eigen land mensen in de Westelijke Saraha precies hetzelfde aandoet, maar ja, dat zijn hele nare mensen, en palestijntjes zijn lief.
Die hele regio spoort niet man.
Geen enkele religie spoort trouwens.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:42 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Die hele religie spoort niet.
Hoe kunnen anders moslims in Nederland (er zitten er hier volgens mij ook heel veel) zich ZO druk maken over Palestijnen terwijl ze hun bek houden (of propaganda lopen bedrijven) over Syrië en Irak en al die brandhaarden?
Kan iemand me dat uitleggen?
Lol voor elk moslim conflict een apart topic idd ... Fok draait op volle toeren !quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:41 schreef Charismatisch het volgende:
Ik heb jou nooit in het Irak-topic gezien.
NWS / [Centraal] Irak na de oorlog #67 Spannende tijden voor Irak
Wacht even, dan zijn die vervelende joden er nog.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, als het westen er niet zou zijn zou het een oase van vrede en rust zijn, hoog ontwikkeld en zonder honger en oorlog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |